Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01202 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе(педагог және тәрбиеші қызметі)
    Несиелер: 7

    балалардың дамуына қатысты құндылықты кәсіби ұстанымдарды қалыптастыру және педагог тұлғасының кәсіби маңызды қасиеттерін тәрбиелеу. Курс студенттерді мектепке дейінгі ұйым педагогының кәсіби қызметінің мәні мен ерекшелігі туралы бастапқы біліммен қаруландыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы мамандықтың әлеуметтік маңыздылығын ұғынуда теориялық педагогикалық білімді қолдану дағдыларын меңгеруі тиіс

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена
    Несиелер: 3

    студенттердің мектеп жасына дейінгі баланың ағзасы құрылысының ерекшеліктері, оның дамуы, функциялары мен тіршілік ету ортасы туралы білімдерін қалыптастыру. Оқу пәнін меңгеру нәтижесінде білім алушы физиологияны, мектепке дейінгі баланың анатомиясы, жалпы гигиенасын және баланың физиологиялық жетілуі мен дамуы процестерінің оның дене, психикалық жұмысқа қабілеттілігі мен мінез-құлқына әсерін тигізетін білім жиынтығын меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түрік (қазақ) тілі – (Деңгей 1)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерге түрік тілінің фонетикалық және грамматикалық құрылымы туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру және артикуляция, интонация ережелерін үйрету. Тілдік қызметтің төрт негізгі формаларында (сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу) қарым-қатынас дағдыларын дамыту. Бұл пән Қазақстан мен Түркия арасындағы келісім негізінде құрылған университет білімгерлері үшін міндеттелген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - сыбайлас жемқорлыққа қарсы азаматтық ұстанымды жүйелі түрде білу арқылы сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетаным мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру, күнделікті білім беру қызметінде сыбайлас жемқорлық көріністерін қабылдауға сыни көзқараспен сыбайлас жемқорлық көріністері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттерге ықпал ететін факторлар туралы жалпы кешенді білімді меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түрік (қазақ) тілі – (Деңгей 2)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің түрік тілінің грамматикалық құрылымы туралы білімдерін қалыптастыру, грамматикалық ережелерді үйрету, жазбаша тапсырмаларды орындау дағдыларын дамыту. Студенттердің белсенді және пассивті сөздік қорын кеңейту. Пән түрік тілінде күрделі сөйлемдерді қалыптастыруға бағытталған; түрлі тақырыптарда күрделі мәтіндерді қолдана отырып, түрік тілін меңгеруге бағытталған. Бұл пән Қазақстан мен Түркия арасындағы келісім негізінде құрылған университет білімгерлері үшін міндеттелген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі балалар психологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: баланың психикалық дамуының негізгі заңдылықтарын ашу. Курс әртүрлі жас кезеңдерінің жалпы және жеке даму нормалары мен психологиялық мазмұны туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді меңгеру нәтижесінде педагогика мен психологияның теориялық негіздерін және балалардың жас ерекшеліктерінің психофизиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбиеленушілердің жетістіктерін диагностикалау әдістерін қолданады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Білімгерлерде педагогика ғылым ретінде, адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың рөлі, педагогиканың аксиологиялық және әдістемелік негіздері туралы түсінік қалыптастыру. Пән педагогиканың категориялдық аппаратымен, принциптері және заңдылықтарымен, тәрбие және оқыту әдістері, БПП компоненттері, логика және педагогикалық зерттеу әдістерімен таныстыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер ғылыми-педагогикалық зерттеулер мен педагогикалық технологияларға байланысты педагогикалық міндеттер мен мәселелерді талдау және шешу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 4

    Осы курс аясында студенттер әр баланың шығармашылық әлеуетін аша білуді меңгеруі қажет. Өзін-өзі тану арқылы балаларды өзін-өзі тануға, адамдар арасында өз орнын табуға, өзін-өзі тұлға ретінде сезінуге үйрету; өзінің эмоционалдық жағдайы мен мінез-құлық ерекшеліктерін түсінуге, басқаруға және бағалауға үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім беру бағдарламасы
    Несиелер: 4

    Пән мақсаты: мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларының мазмұнымен, жобалау негіздерімен, мектепке дейінгі бағдарламаларының мазмұнын талдау және салыстырумен таныстырады. Бағдарлама жалпы мәдениетті қалыптастыруға, өсіп келе жатқан баланың физикалық, зияткерлік және жеке қасиеттерін дамытуға, әлеуметтік табыстылықты қамтамасыз ететін оқу қызметінің алғышарттарын қалыптастыруға, оның денсаулығын сақтау мен нығайтуға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда тәрбие технологияларын қолдану, тәрбиелеу процестерін жобалау, ұйымдастыру білігін қалыптастыру. Курс балаларға арналған негізгі білім беру бағдарламаларын тәрбиелеудің әртүрлі теорияларын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы балаларға арналған тәрбие бағдарламаларының мазмұны мен кәсіби міндеттерін біледі, әлеуметтік маңызды мақсаттарға қол жеткізуге бағытталған олардың ұжымдық, дербес қызметін ұйымдастырады тәрбиелеу әдістемесі мен технологиясын меңгерген

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: болашақ бакалаврларды білім беру ұйымдарында инклюзивті білім беруді ұйымдастыруға дайындау. Курс инклюзивті білім берудің психологиялық - педагогикалық негіздерін, модельдерін және мазмұнын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы психофизиологиялық дамудың жалпы, ерекше және өзіндік ерекшеліктерін және құндылықтарды есепке алу құралдарын пайдалана алады, инклюзивті білім беру принциптерін және оқу-тәрбие процесінде бағалау мен басқаруды нормативтік реттеу принциптерін біледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балабақша әдіскері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді МДҰ әдіскеріне қойылатын біліктілік талаптарымен, құқықтарымен және міндеттерімен таныстырады. Пән балабақша әдіскерінің ұйымдастырушылық-әдістемелік жұмысын, педагогикалық ұжымды басқарудың негізгі принциптерін, әдістемелік жұмысты жоспарлау мен бақылауды үйретеді. Әр педагогтің тәрбиешінің оқу-тәрбие жұмысын жобалау, ұжымның педагогикалық қызметін модельдеу; кеңістіктік-пәндік ортаны құру мәселелерін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көшбасшылық теориясы
    Несиелер: 5

    Ғылымдағы лидерлік туралы әдебиеттерді шығармашылық тұрғыдан талдайды, қоғамда өмір сүрген көшбасшылардың өмір деректері мен көзқарастарын талдайды. Кәсіптік қызметінде азаматтық, төзімділік секілді ұстанымдар негізінде оң бағыттағы коммуникативті дағдыларды, лидер мен қызметкер арасындағы қатынасты, субординацияны сақтау мәдениетін қалыптастырады. Қоғамдық нормаларға негізделетін әлеуметтік-этикалық құндылықтарды біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің сөйлеу тілін дамыту және балалардың сөйлеу қарым-қатынасын дамыту процесі туралы ғылыми білімін қалыптастыру. Балалардың сөйлеу тілінің грамматикалық жақтарын қалыптастырудың тиімді әдістері мен тәсілдерін меңгереді; балаларды тілдік оқыту саласындағы қазіргі заманғы бағдарламаларды жүзеге асырудың әдістемелік және практикалық іскерліктері кешені қалыптасады; мектепке дейінгі мекемелерде сөйлеуді дамыту бойынша жұмысты талдай біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ясауитану
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты діни және сопылық қайнар көздерден алынған ясауилік ілімінің мәнін сипаттау және бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқу курсы сопылық терминдер мен категориялардың мәнін, олардың метафоралығын түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін, Қожа Ахмет Ясауидің «Дивани Хикмет» шығармасының сопылық мәнін талдауға және бағалауға, оның мәдени-рухани әлеуетін анықтауға қолдана білуді қалыптастырады. Пән ұлы сопы-ойшыл Қожа Ахмет Ясауидің өмірі мен шығармашылығын зерделеуге, оның дүниетанымы мен хикметтерді түсіндіруді жүйелеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономика, кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - экономиканы оқудың теориялық негіздерін, кәсіпкерлік, кәсіпкердің іс-әрекеттері, кәсіпкерлік істің түрлері, ұйымдастыру әдістері, тактикасы, стратегиясы, кәсіпкерлік бәсекелестік, тәуекел мен бизнес білімін, бизнес-жоспардың құрылымын, мазмұнын және ұлттық экономиканың салаларында бәсекені күшейту жағдайындағы кәсіпкерліктің және бизнес–жоспарды құрудың теориялық, әдістемелік және тәжірибелік негіздері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - экологиялық танымды қалыптастыра отырып, адамның тіршілік ету ортасымен арасындағы жарақатсыз қауіпсіздікке студенттерді дағдыландыру. Курста қоршаған ортаны қорғау және табиғи ресурстарды тиімді пайдаланудың заманауи тәсілдері бойынша теориялық және практикалық білімді қалыптастыра отырып, апаттардан және дүлей зілзалалардан, қарсыластың жою құралдарынан қорғану мақсатында халықты қорғаудың әдістері мен құтқару жұмыстарын ұйымдастыру қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психикалық денсаулық профилактикасы және суицид превенциясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ педагогтарда адамның психикалық денсаулығы туралы тұтас түсінік қалыптастыру; психикалық денсаулықтың алдын алу және суицидтің алдын алу әдістері мен негізгі бағыттарын анықтау. Адамның психикалық денсаулығын анықтайтын негізгі факторлармен таныстыру. Болашақ педагогтарда психикалық денсаулықтың алдын алу және суицидтің алдын алу бойынша білім жүйесін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ата-түрік принциптері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - түркі тілдес елдерінің жастарын қазіргі заманғы жоғары білікті маман ретінде дайындау бағытында түркі әлемінде ХІХ ғасырдың соңы ХХ ғасырдың басында орын алған Осман империясының тарихы мен маңызын көрсетуге бағытталады. Империяның құлауы мен өз жалғасын тапқан түрік ұлтының тәуелсіздік үшін күресі және мемлекеттің құрушысы Мұстафа Кемал Ататүріктің принциптері пәннің мазмұнын құрайды. Түрік ұлтының басшысы ретінде Мұстафа Кемалдың мемлекетке байланысты ұстанған принциптерін түсіндіру көзделеді. Бұл пән Қазақстан мен Түркия арасындағы келісім негізінде құрылған университет білімгерлері үшін міндеттелген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мектепке дейінгі педагогика саласында жүйелі білім мен технологияларды меңгеру. Курс студенттердің МДҰ-дағы педагогикалық үрдісті ұйымдастыру бойынша білім және білік жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде балалармен жұмыс істеу үшін әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу, педагогикалық қызметке және балаға педагогикалық процестің субъектісі ретінде және оның басты құндылығы ретінде қызығушылық қалыптасады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты- Білім берудегі цифрлық технологияларды пайдаланып, болашақ педагогтың оқытуды ұйымдастыруы, цифрлық білім беру контенттерін құру және кәсіби педагогикалық ғылыми-әдістемелік жұмысын ұйымдастыру құзыреттіліктерін жетілдіру болып табылады. Оқытуда цифрлық білім беру қорларын пайдалану сабақтың көрнекілік, ақпараттық мүмкіндіктерін кеңейтуге, цифрлық форматтағы оқу-әдістемелік материалдар сабақтың түрлі кезеңдерінде пайдалануға, қойылған міндеттерді шешуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Түркі мемлекеттер тарихы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: түркі тілдес елдерінің жастарынан қазіргі заманғы жоғары білікті мамандарды дайындау үшін өзінің төл тарихы мен мәдениетін, тарихи ерекшелігін ұғып білуді, сондай-ақ, жаһандану процесінде ұлттық болмысын сақтауда қажетті біліммен қаруландыруды көздейді. Түркі халқының этногенезі мен этникалық тарихын, мемлекетінің пайда болуы және оның өркендеуі, түркі халқының әлем халықтар ортасында орны, олардың дүниежүзілік өркениетке қосқан үлесі және қазақ мемлекетінің келешегі жөніндегі көкейтесті мәселелерді қарастырaды. Бұл пән Қазақстан мен Түркия арасындағы келісім негізінде құрылған университет білімгерлері үшін міндеттелген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі балалар әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: балалар әдебиетін сөз өнері ретінде қабылдауға қабілетті МДҰ-ның жоғары білікті мамандарын дайындауды қамтамасыз ету және мектепке дейінгі балаларды көркем кітаптарды оқуға деген сүйіспеншілік пен қызығушылығын тәрбиелеу. Берілген оқу пәнін оқу барысында студент түрлі елдердің балалар әдебиетінің дамуындағы негізгі кезеңдері мен бағыттарын білуі, оқытылатын көркем шығармаларды мәнерлеп оқып, талдай білуі, балалардың оқуға деген қызығушылығы мен махаббатын дамыту үшін әдістемелік тәсілдерді меңгеруі тиіс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі ұйымды басқару
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты: студенттерде мектепке дейінгі ұйымды басқару және оның әр түрлі буындарында басқару бойынша құзыреттілік, білім, білік және дағды қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде білім алушы мектепке дейінгі мекемені басқару және ғылыми басқару теориясының негіздерін білуі тиіс; білім беру саласы, білім беру бағдарламаларының мәні, мазмұны және құрылымы, білім беру мекемелерінің жүйесі туралы білім жүйесін; педагогикалық диагностика және ұжым жұмысын оңтайландыру әдістерін білуі тиіс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың карапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық дамуын жүзеге асыруға мектепке дейінгі білім беру саласындағы маманды дайындау. Курс балалардың математикалық түсініктерін дамытудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін түсінуді қалыптастыруға бағытталған, студенттерді оқытудың заманауи формаларымен, құралдарымен және әдістерімен таныстыру, педагогикалық қызметті жоспарлау және талдау. Студенттер сабақты, балалармен ойындарды жоспарлау, конспектілеу дағдыларын меңгереді; тәжірибелік-эксперименталды жұмыстарды жүргізеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі балалар диагностикасы және индикаторлар жүйесі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Индикаторлар жүйесі балалардың даму жетістіктерін қадағалаудың кешенді әдістеріне, біліктер мен дағдыларды меңгеру жолдарын, тәсілдерін анықтауға негізделгендігімен таныстыру. Мектеп жасына дейінгі баланың даму мониторингі, оның түрлі кезеңдердегі даму динамикасын есепке алу; сауатты педагогикалық қолдау көрсетуге және балалармен әрі қарай жасайтын жұмыстарға түзету жүргізуге ықпал ету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білімдегі мониторинг-жүйесі
    Несиелер: 3

    Курс мектепке дейінгі мекемелерде білім беру мазмұнын жаңарту бойынша қызметті талдауға, балабақшаларда білім беру сапасын бағалауға және олардың мемлекеттік стандарттарға сәйкестігін анықтауға бағытталған. Оқыту нәтижесінде білім алушы баланың дағдылары мен біліктерінің даму деңгейін өлшеу әдістерін: бақылау, ойын жағдайларын жасау, іскерлік ойын, әңгімелесу, сұрақтар мен жауаптар, нәтижелі қызмет түрлерінің нәтижелері, балалардағы шеберлік пен дағдылардың даму деңгейін есептеу әдістемесін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: студенттерге халықтық салт-дәстүр, өнерді дәріптейтін, ана тілі мен дінін қадірлейтін, Отанын, жерін сүйетін, жан-жақты жетілген, патриот етіп тәрбиелеутуралы түсінік қалыптастыру. Пән оқыту мазмұны этнопедагогика пәнінің тарихи даму жолдарын, теориялық негіздерін, негізгі ұғымдарын игертуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білімін және дағдыларын тәжірибе жүзінде қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогика тарихы (жалпы және мектепке дейінгі)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: Педагогикалық идеялардың эволюциясы, педагогикалық теория мен білім беру тәжірибесінің қалыптасуы мен дамуы туралы білім жүйесін қалыптастыру; курс педагогиканың жалпы және мектепке дейінгі тарихының дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдауға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде шетелдік және отандық жалпы және мектепке дейінгі педагогика тарихындағы педагогикалық идеялар, мектеп және мектепке дейінгі қоғамдық тәрбие туралы біліммен қаруланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбиеші шеберлігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Пәннің мақсаты: мектепке дейінгі тәрбие беру педагогының педагогикалық шеберлігінің құрылымы мен мәндік сипаттамасы және оның кәсіби шеберлігін қалыптастыру технологиясы туралы білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушыда педагогикалық техниканың: педагогикалық қарым-қатынас, шешендік өнер, ұйымдастырушылық іс-әрекет, өзін-өзі реттеу, педагогикалық бағалау, баланың табысқа жетуіне жағдай жасау біліктері мен дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене тәрбиесі және ойын үйрету
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Білімгерлерге мектепке дейінгі баланың дене тәрбиесі теориясын, ойындарды қолдану әдістемесімен, дене тәрбиесі жүйесін негіздерімен, ойын ұйымдастыру шарттарын қалыптастыру. Пән дене шынықтыру жаттығулары, гимнастика, дене тәрбиесінің негізгі құралдары, ойындар, олардың оқыту әдістемесіне бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде дене тәрбиесінен ұйымдастырылған оқу қызметін, ертеңгілік гимнастика мен күн режиміндегі сауықтыру шараларын жоспарлауды, өткізуді үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім берудегі менеджменті
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Білімгерлерге мектепке дейінгі мекемені басқаруға қатысты негізгі ұғымдарды, ішкі байланыс, өзара ықпалдасуды, мекемені басқару әдістерін меңгеруді қалыптастыру. Пән басқару ұғымының мектепке дейінгі мекемеде тәртіпті қамтамасыз етудегі әртүрлі жақтарын, ерекшеліктерін, мекемедегі жағдайға ықпал ететін ішкі, сыртқы факторлар, мекемені басқару модельдеріне бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде, білімгерлер мектепке дейінгі мекемедегі ережелерді, мекемеде талап етілген іс-әрекеттерді басқаруды меңгеріп шығады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі балалардың бейнелеу өнері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Білімгерлерге отандық және шетелдік бейнелеу өнері бойынша дағдыларды қалыптастыру. Пән мектеп жасына дейінгі баланың бейнелеу өнерінің негіздерін, оның түрлерін, жанрларын; бейнелеу іс-әрекетіндегі шығармашылық қабілеттерді дамыту; баланың шығармашылығын дамытуды үлгілеу және диагностикалауға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білімгерлер сурет салу, жапсыру, мүсіндеу және көркем еңбекті жасауды меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі балалардың музыкалық білімі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мектепке дейінгі балаларды музыкалық тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі бойынша кәсіби дағдыларды қалыптастыру. Курс мектепке дейінгі жастағы балаларды музыкалық тәрбиелеу мен дамытудың теориялық негіздерімен, музыкалық-педагогикалық процесс жүйесінің сипаттамасымен, музыкалық қызмет түрлерімен қаруландыруға бағытталған: тыңдаушы бала, орындаушы бала, құрастырушы бала; балалар музыкалық қызметінің формалары. Студент музыкалық өнердің түрлерін, жанрларын, бағдарламалардың мазмұнын меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар ойынын дайындау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Білімгерлерге балалар ойыны туралы мағлұмат береді, ойынды жас ерекшелігіне байланысты дұрыс таңдауды ұйымдастырушылық қабілетін қалыптастырады. Пән ойын арқылы баланың бойына адамдық қасиеттерімен қатар білімге, өнерге құштарлығын қалыптастырады. Пәнді оқу нәтижесінде балалар ойынына жетекшілік етіп, баланы дамытушы ойындарымен танысады, Ойыншықтар туралы оларды сақтау, ойын кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтауды үйренеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқу таным әрекетін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы оқытуды ұйымдастыруды меңгерген бакалаврларды даярлау. Курстың соңында студенттер оқытудың психология-педагогикалық негіздерін біледі, балабақшада оқу әрекетін ұйымдастыру дағдысын игереді, мектепке дейінгі мекемелеріндегі жұмыс формаларын меңгереді, білім беру процесі барысында оқу-танымдық әрекетін әртүрлі субъективтік өзара әрекеттестікті ұйымдастыруды, оқу-танымдық іс-әрекет түрлері мен әдістерін қолдана біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем сөз оқу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Болашақ тәрбиешілердің көркем сөз оқу ерекшеліктерін терең түсінуге баулу, әдеби жанр мен әдеби танымдарын дамыту болып табылады. Балаларға арналған көркем шығармаларды мәнерлеп оқу және түрлі жанрдағы көркем шығармаларды әңгімелеу ерекшеліктері, балалаларға арналған көркем шығармалармен жұмыс сипатын меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі балалардың дүниетануын қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Аталмыш курстың мақсаты: жаратылыстану ғылымдары саласында студенттерге теориялық білім береді, мектепке дейінгі мекемелерде жұмыс істеу үшін ұйымдастыру қабілеттерін қалыптастырады және удерісті өткізу әдістерімен, формаларымен, тәсілдерімен таныстырады, табиғат құбылысының немесе пәнінің өзгеруін куәландыратын себеп-салдарлық байланыстарды белгілейді; жаңа педагогикалық технологияларды, оқытудың интерактивті әдістерін қолдануға үйретеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Баланың мәдени тынығуын ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Білімгерлерге баланың мәдени тынығуын ұйымдастыру, балаларға көпшілік-мәдени іс-шараларды құрастыру және жүргізу технологиясын меңгеруді қалыптастырады. Пән мәдени-демалыс бағдарламаларын құрудың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын меңгертуге, балалардың бос уақытын дұрыс ұйымдастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер балалардың бос уақытын ұйымдастырудың негізгі әдіс-тәсілдерін іс жүзінде қолдануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәнерлеп оқу практикумы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Білімгерлерді мәнерлеп оқу практикумын меңгеру және нақтылы арнаулы жаттығулар барысында мәнерлеп сөйлеу техникасы мен мәнерлеу екпінін дамыту. Өнер ретінде көркем шығарманы оқу теориясымен таныстырады. Мәнерлеп оқу дағдыларына, түрлі жанрдағы көркем шығармаларды орындау, талдау дағдыларын қалыптасырып, оған әдістемелік тұрғыдан талдау жасауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кіріктіру және сабақтастыру әдістерін қолдану арқылы оқу қызметерін жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің кәсіби білімдері мен іскерліктерін жетілдіру, олардың шығармашылық әлеуетін дамыту, педагогикалық процестің тиімділігі мен сапасын арттыру, заманауи талаптарға сәйкес білімді мамандарды даярлау. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер оқытудың кіріктіру және сабақтастыру әдістерін қолдану арқылы оқу процесінің сапасы мен тиімділігін арттыруға мүмкіндік беретін жағдайлар жасауға үйренеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инновациялық типте оқыту әдістемесі (электронды оқулықтар мен оқу әдістемелік құралдарды ендіру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласында білім алушылардың білімін жетілдіру және нақты оқу пәні мысалында электрондық оқу құралын және оның фрагменттерін әзірлей білу. Білім беру үдерісін ақпараттандыру-оқытудың жаңа инновациялық технологияларын қолдану арқылы дамытушылық оқыту. Білім беру саласында соңғы буынды мультимедиялық кабинеттермен, интерактивті тақталармен жабдықталған, тәрбиешілер компьютерлік, электрондық оқулықтарды белсенді пайдаланады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Драма
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Білімгерлерге көркем әдебиет шығармалары бойынша драмалық дағдыларды қалыптастыру. Пән мектеп жасына дейінгі баланың коммуникативтік-тілдік, ойын, артикуляциялық дағдыларын қалыптастыру; балаларды театр ойындарына тарту, ертегі кейіпкерлерінің бейнесін қалыптастыру және талдауға бағытталған.Пәнді оқу нәтижесінде білімгерлер кейіпкердің ерекшеліктерін беру үшін мәнерлілік құралдарын пайдалана отырып, өзін-өзі танытуда жеке шығармашылық қабілеттерін көрсетуге, сомдауды меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балабақшадағы сауат ашу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: балаларды сауат ашуға дайындаудың, жазу мен оқудың психофизиологиялық негіздерін, оқу мен жазу дағдыларын қалыптастырудағы анализатораралық байланыстарды қарастырады. Мектепке дейінгі балалардың моторлы саласын дамыту, сауат ашуды меңгеру процесі үшін моторлы функциялардың қалыптасуының маңыздылығы, жазудың негізгі алғышарты ретінде графикалық-моторлы дағдыларды қалыптастыру қарастырады. мектепке дейінгі ересек топ балаларымен жұмыс істеу бағыттарымен таныстырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеу және әдістемелік қызметтің негізгі ережелерін, принциптері мен заңдылықтарын, ғылыми дүниетаным негіздерін меңгерту, зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістерін, педагогиканың жеке мәселелерін зерттеу кезінде әдістерді қолдану, зерттеу нәтижелерін өңдеу және жинақтау әдістерін, педагогикалық зерттеу, ресурстарды тиімді пайдалану және жұмысты ғылыми ұйымдастыру тәжірибесін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Білімгерлерге курстың құрылымын, мазмұнын, міндеттерін, мектепке дейінгі педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесін, теориясы мен тәжірибені меңгеруді қалыптастырады. Пән мектепке дейінгі педагогикалық пәндерді оқытудың әдіснамалық және жалпы теориялық мәселелерін меңгеруге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде педагогикалық пәндерді оқытудың практикалық сабақтардың өтілуі қамтылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жобалау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді педагогикалық жобалау негіздерімен таныстыру, мектепке дейінгі ұйымның білім беру ортасын жобалау әдістемесін қолдануға дайындығын қалыптастыру. Курс жобалау әдістемесін жүзеге асырудың негізгі формаларын, әдістері мен алгоритмдерін меңгеруге бағытталған. Оқу нәтижесінде студент педагогикалық жобалаудың теориялық және әдістемелік негіздерін игереді; МДҰ инновациялық білім беру ортасын педагогикалық жобалау алгоритмін, жобалау тәсілдерін біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дефектология негіздері және логопедия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің ғылыми дүниетанымын қалыптастыруға ықпал ету, аномалды балаларды тәрбиелеу мен оқытудың ерекшеліктері мен аномалды дамуының негізгі заңдылықтарын білумен қаруландыру. Курс балалар дамуының бұзылуының негізгі түрлері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған; студенттерді кемістігі бар балаларға психологиялық-педагогикалық көмектің түрлері мен түрлерімен, арнайы білім берудегі инновациялық үрдістерімен таныстыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балабақшадағы жаңа технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Білімгерлерге балабақшадағы жаңа технологиялар пәнінің міндеттерін, негізгі ұғымдарын таныстырып, әдіснамасы мен зерттеу әдістерін, балалардың дамуы және оларды тәрбиелеу ерекшелігін қалыптастыру. Пән мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту жүйесіндегі инновациялық педагогикалық технологияларды меңгерту негіздеріне бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде тұлғалы - бағдарлы технология, дамыта оқыту, жобалау әдісі, заттық - дамытушы ортаны құрудың инновациялық тұғырларының құзыреттілігі қалыптасады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Баланы жазуға үйрету практикумы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерге баланың қолын жазуға дайындық тәсілдері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру; ұсақ моториканы дамыту және қол қозғалысын үйлестіру; жазудың техникалық және графикалық дағдыларын қалыптастыру; жазбаша құралдармен дұрыс жұмыс істеуге үйрету, жазудың гигиеналық ережелерін сақтау, жазуды меңгеру үшін қажетті қозғалыс, көру, есту және қарапайым графикалық дағдыларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • АРТ-педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студент меңгерген білім мен біліктерді өнер мен ғылымның түрлі салаларында интеграциялау,осы негізде адам мен өнердің өзара әрекеттестігінің күрделі деңгейлі үдерістері туралы тұтас картина қалыптастыру. Курс студенттерді МДҰ-дағы білім беру үдерістерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуде өнерді педагогикамен интеграциялау технологиясы мен әдістемесімен таныстыруға бағытталған; философиялық, жалпыуниверситеттік, арнайы, ғылыми және музыкалық пәндермен байланысты жүзеге асырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Құм терапиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің жұмыс істеу үшін толық бағдарлы негізін құру, тәрбиеші қызметінің құрылымындағы құм терапиясы техникаларын қолдану ерекшеліктерін түсіну. Курс студенттердің практикалық іс-әрекетінде алған білімдері мен дағдыларын меңгеруге бағытталған, нәтижесінде студент құм терапиясы, жаттығулар мен ойындар техникаларын қолдану ерекшеліктерін меңгереді, психологиялық себептерді талдай алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ритмика
    Несиелер: 5

    Курс болашақ тәрбиешілердің кәсіби дайындығының эстетикалық құрамын кеңейтеді, музыкалық-ырғақтық шеберлікті дамыту, музыкалық негіздерді меңгеру есебінен қабілеттерін қалыптастырады. Музыкалық сауаттылық негіздерін меңгеру, би дағдылары мен біліктерін қалыптастыру; мектепке дейінгі баланың маңызды психофизикалық қасиеттерін меңгеру. Ол биді меңгеруге дайындық ретінде музыкалық – ырғақтық және физикалық жаттығуларды өткізу әдістемесімен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    -мақсатқа бағытталған белсенді оқыту қабілетін қалыптастырады; -жеке және топта ақпаратты басқаруды, цифрлық технологияларды тарату процесін немесе жолдарын түсіндіреді; -барлық салада экономикалық, кәсіпкерлік және шешімдер қабылдау дағдыларын қолданады

  • Код ON2

    -жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді реттей алады; -мемлекеттік және шет тілдерінде табысты академиялық, кәсіби және әлеуметтік қарым-қатынас орнатады

  • Код ON3

    - қоғамды сақтау және дамыту үшін рухани құндылықтардың маңыздылығын ұғыну мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын қолданады, сыни тұрғыдан ойлау қабілетімен әрекет етеді, тарихи деректер мен қағидаттарды қолданады; - қоғамның өмір сүру ортасы мен экологиялық танымды білу, өзіне қатысты құқықтық, адамгершілік міндеттемелерді, құқықтық сауаттылығын арттыру арқылы қоғамға үйретеді, кәсіби қызметте осы білімдерін қолдана алады

  • Код ON4

    - оқу-тәрбие үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді біледі; - балалардың жас ерекшелік дамуындағы психофизиологиялық ерекшеліктерді есепке ала отырып, білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістерін және педагогика мен психологияның теориялық негіздерін қолдана біледі

  • Код ON5

    -психологиялық, психофизиологиялық дамудың жалпы, өзіндік және жеке ерекшеліктерін және инклюзивті білім беру құндылықтарын есепке алу құралдарын пайдалануға қабілетті, инклюзивті білім беру ұстанымдарын және бағалау мен басқаруды оқу-тәрбие үдерісінде нормативті реттеуді біледі

  • Код ON6

    - баланың дамуын анықтай алады, теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін қолданады, білім мазмұнын меңгеру деңгейін зерделейді, білім беру және тәрбие ортасын зерттейді, педагогикалық міндеттерді шешу барысында мониторинг зерттеулердің нәтижелерін қолданады, ақпаратты өңдеу әдістерін қолданады, кәсіби сынаққа қатысады

  • Код ON7

    - балалардың жетістігін бағалау үдерісін, әдістерін, қағидаттарын және оқу-тәрбие, ұйымдастырылатын әрекеттердің, тәртіп үлгілерінің қалыптастырылғанын талдайды және бағалайды

  • Код ON8

    - оқыту мен тәрбиелеу үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асырады, балаларды тілдік және интеллектуалдық дамытуда пәнді оқытудың, ұйымдастырылатын оқу қызметінің түрлі педагогикалық құралдары мен тәсілдемелерін қолданады

  • Код ON9

    - адам іс-әрекетіне негізделген пәндерді оқытуда және балаларды тәрбиелеуде заманауи білім беру әдістемесін (технологиясын) қолданады, нәтижеге жету үшін іс-әрекеттерді нұсқауларға сәйкес орындайды, дағдысын көрсетеді

  • Код ON10

    - топтағы әр баланың өмірі мен денсаулығы үшін жауапкершілік танытады, оның қажеттіліктеріне назар аударады, қажет болған жағдайда балаға жеке педагогикалық және алғашқы медициналық көмек көрсетеді; - ата-аналар мен тұрғындар арасында педагогикалық білімді насихаттайды, ата-аналарды балалармен жеке және ұжымдық жұмыс жасау түрлеріне үйретуді, отбасылық тәрбиенің оң тәжірибесін анықтауды, зерделеуді және таратуды жүзеге асырады

  • Код ON11

    - топта балалардың дамуы үшін жағдай жасайды, жиһаздарды, ойыншықтарды, оқу құралдарын, жабдықтарды таңдайды және орналастырады, оқыту үдерісін оқу құралдарымен, дидактикалық материалдармен, бейнелеу өнерінің үлгілерімен қамтамасыз етеді

  • Код ON12

    - білімді үнемі кеңейтуге және толықтыруға, педагогикалық шеберлікті жетілдіруге, басылымдарға бағдарлауға, мектепке дейінгі мекемелердің әдістемелік жұмысына белсенді қатысуға қабілетті

6B01202 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01202 6B01202 -Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің педагогы және мектепке дейінгі ұйымдағы психологы
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01202 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01202 6B01202 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01202 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01202 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы (ағылшын)
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01202 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу, педагогикалық анимация
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top