Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04160 Маркетинг в Halyqtar dostyǵy

  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Қажеттіліктерді, ресурстарды, игіліктерді, қызметтерді, қоғамдық өндірісті, экономикалық жүйелерді, меншікті, нарықты, капиталды зерттейді. Кәсіпкерлік қызмет дағдыларын қалыптастырады, факторлық табыстарды, жер рентасын, пайданы талдайды. Экономика дамуының циклдігі, жұмыссыздық және оның түрлері, инфляция және оның түрлері туралы дүниетанымды қалыптастырады. Ақша-кредит және қаржы жүйесін, экономикалық өсу факторларын, әлемдік экономика үрдістерін талдау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дала тұлғаларының тарихы
    Несиелер: 3

    Тарихи мәтіндермен, көздермен, карталармен, схемалармен, кестелермен жұмыс істеу дағдылары мен біліктерін өлшеу. Білімді қолдана білу деңгейін анықтау және оларды қисынды, жүйелі, дәлелді баяндау. Пәнаралық (бұрын алған білім негізінде) және пәнішілік байланыстарды орнату, алған білімдерін бейтаныс жағдайда шығармашылықпен қолдана білуді анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Микроэкономика
    Несиелер: 3

    Экономикалық реттеудің нарықтық механизмі, сұраныс, ұсыныс, сұраныс пен ұсыныс заңдары, салықтарға әсер ету, баға серпімділігі, тұтынушылық мінез-құлық теориялары, пайдалылықты төмендету принципі, енжарылық қисықтары, өндіріс теориясы, масштабтың әсері зерттеледі. Өндірістік шығындарды есептеуге, нарықтағы компанияның тепе-теңдігін басқаруға, баға кемсітушілігін, капитал нарығын, жерді, еңбек өнімділігін және қоғамдық тауарларды өлшеуді бағалау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Рухани жанғыру және қазақ тарихының мәселелері
    Несиелер: 3

    Тарихи фактілер мен құбылыстарды талдау және қорыту дағдыларының қалыптасу деңгейін анықтау, тарихи оқиғалардың мәні мен себептерін анықтау, олардың маңызын бағалау. Оқиғаларды, саяси көшбасшылардың, зерттелген дәуірдің ғылым мен мәдениетінің көрнекті өкілдерінің қызметін салыстырмалы талдау дағдылары мен біліктерін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Макроэкономика
    Несиелер: 5

    Макроэкономикалық көрсеткіштерді, модельдерді зерттейді, ұзақ мерзімді кезеңдегі экономикалық өсу, макроэкономикалық тұрақсыздық, Макроэкономикалық тепе-теңдік, AD-AS моделі, тұтыну және жинақтау, мемлекеттік бюджет, валюталық жүйе, валюталық нарықтар, валюталық бағамдар, төлем балансы. Фискалдық саясатты, Макроэкономикалық тепе-теңдікті, ақша нарығын, монетарлық саясатты, ҚР үшін мемлекеттік борыштың салдарын талдау дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Макроэкономикалық процестерді басқару тәжірибесін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу-кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдыларын дамытады . Қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайларына қарай кәсіби деңгейде байланыс орнату, коммуникацияны сауатты құру қабілетін дамытады . Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде тілдік мінез-құлық бағдарламасын құру барысында шығармашылыққа, инновацияларға, алқалылыққа қабілеттілікті үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 6

    Менеджмент мектебінің эволюциясын ескере отырып, басқару қызметінің мәнін қарастырады. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасын зерттейді. Менеджмент функциялары: жоспарлау, ұйымдастыру, мотивация, бақылау білімін қалыптастырады. Менеджердің рөлін, көшбасшылық және әсер ету мәнін негіздейді. Белгісіздік жағдайында қақтығыстар мен өзгерістерді басқару процесінің ерекшеліктерін түсіндіреді. Басқарушылық шешімдерді қабылдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Статистикалық мәліметтерді талдау
    Несиелер: 5

    Дескриптивті статистикалық талдау және сенімді бағалау ұғымдық аппаратымен таныстыру; студенттерді үлестірудің белгісіз параметрлерінің нүктелік бағалауын есептеуді және сенімді интервалдарды құруды үйрету; корреляциялық талдаудың негіздері туралы түсінік беру; статистикалық гипотезаларды тексерудің ұғымдық аппаратымен және критерийлерімен таныстыру; қолданбалы статистикалық талдауда R статистикалық пакетін қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Болашақ экономистердің тілдік, сөйлеу және әлеуметтік-мәдени дайындығының қажетті спектрін көрсетеді, оқыту процесінде болашақ мамандық әлемінде білім алушылардың жеке өзін-өзі анықтауға бағытталған. Жалпы және кәсіби бағыттағы шет тілді мәтіндерді оқу және аудару үшін қажетті көлемде шет тілінің іскерлік және кәсіби лексикасын пайдалану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономиканы мемлекеттік реттеу
    Несиелер: 6

    ГРЭ әдіснамасын және оның негізгі элементтерін қарастырады. Мемлекеттік реттеуді ұйымдастыру тетігін зерттейді. Экономиканы ақша-несиелік реттеудің негізгі тетігін түсіндіреді. Мемлекеттің құрылымдық, өнеркәсіптік, инвестициялық және әлеуметтік саясатын қалыптастыру мен жүзеге асыру тетігін сипаттайды. Экономиканы мемлекеттік реттеу бойынша іс-шараларды әзірлеу біліктерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Статистика
    Несиелер: 5

    Статистикалық әдіснама: жалпы қағидаттар, тәсілдер, жинау әдістері, статистикалық деректерді талдау, өңдеу, жаппай қоғамдық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен үрдістерін зерделеу, олардың сандық сипаттамалары туралы түсінік қалыптастырады. Қазақстандағы нарықтық қатынастардың даму процестерін талдау үшін статистикалық ақпаратты пайдалану бойынша дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайластыққа қарсы іс-қимыл негіздері
    Несиелер: 5

    Өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсіну, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік, құқық пен заңға құрметпен қарау, кәсіби құқықтық сананың жеткілікті деңгейіне ие болу. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқын анықтауға, баға беруге және жолын кесуге ықпал етуге қабілетті. Құқықтық тәрбиенің құрылымы мен мазмұнын зерттейді. Құқықтық тәрбие процесінде алынған білімді қолданады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұғымдық аппаратын және құқықтық тәрбиелеуде алған білімдерін қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инновациялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Инновациялық менеджменттің пайда болуы, қалыптасуы, негізгі ерекшеліктері, даму перспективалары қарастырылады. Инновация, инновациялық бағыт, коммерцияландыру, инновациялық қызмет саласы. Инновациялық менеджменттің пәні мен міндеттері баяндалады. Оның пайда болуы және дамуы. Инновацияның өмірлік циклі, оның кезеңдері. Жаңашылдықтар нарығы, жаңашылдықтар мен инновациялық процестердің жіктелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Менеджмент негіздері
    Несиелер: 5

    Басқару қызметінің мәні қарастырылады. Коммуникация, этика және жауапкершілік ұғымдары баяндалады. Басқарушылық шешімдерді қабылдау процесі сипатталады. Менеджмент функциялары ашылады: жоспарлау, ұйымдастыру, мотивация, бақылау. Менеджердің рөлі, көшбасшылық және ықпал ету мәні негізделеді. Белгісіздік жағдайында қақтығыстар мен өзгерістерді басқару процесінің ерекшеліктері түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Маркетинг
    Несиелер: 5

    Маркетингтің теориялық негіздері мен тұжырымдамасын ашады. Маркетингтік ортаны, нарықты сегменттеу процесі мен стратегиясын сипаттайды. Тауар, баға, өткізу және коммуникациялық саясаттың түрлеріне, элементтері мен өлшемдеріне толық сипаттама береді. Маркетингті жоспарлау кезеңдері мен бақылау түрлерін белгілейді. Халықаралық маркетинг және қызметтер маркетингі элементтерін сипаттайды. Нарық зерттеулерін жүргізу және маркетинг кешенін әзірлеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сақтандыру
    Несиелер: 5

    Сақтандырудың экономикалық мәнін және оның функцияларын білу. Сақтандыру қорын қалыптастыру және оны зиянды өтеу үшін пайдалану жөнінде оның қатысушылары арасындағы экономикалық қатынастардың жиынтығын түсіну. Сақтандыру-басқару әдістерінің бірі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мадениет негіздері
    Несиелер: 5

    Фирманы ұйымдастыру, кәсіпкерлік қызметті жүргізу туралы білімді қалыптастырады. Өнімді өндіру мен сатуды бизнес-жоспарлау, нарықтарға талдау жүргізу; пайданы, кірісті, рентабельділікті, төлем қабілеттілігін, фирманың өтімділігін есептеу дағдыларын әзірлейді. Сыбайлас жемқорлықтың мәнін, факторларын қарастырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, мәдениетті қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа азаматтық ұстанымды қалыптастырады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың моральдық санасының құндылықтарын іске асырады. Сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдау дағдыларын үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сақтандыру ісі
    Несиелер: 5

    Сақтандыру саласын, кіші саласын және түрлерін білу. Ерікті және міндетті сақтандыру. ҚР заңнамасына сәйкес сақтандырудың негізгі түрлері. Ел экономикасының әртүрлі сегменттері ұйымдарының өндірістік-қаржылық қызметін жүзеге асыру кезінде сақтандыру қатынастарының экономикалық мәні, функциялары және ерекше ерекшеліктері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Тарихи ретроспективаны, сақтандыру ұғымдары мен мәнін зерделеу; сақтандыру қағидаттарын, сақтандыру қорларын ұйымдастыру нысандарын, тәуекелдерді, объектілер мен сақтандыру қатынастары субъектілерін жіктеуді қарау; сақтандыру салалары мен түрлерін, сақтандыру операцияларын жүзеге асырудың нысандары мен әдістерін зер��елеу; сақтандыру тарифтерін, сақтандыру ұйымының сақтандыру резервтерін актуарлық есептеу дағдыларын меңгеру; ұлттық және халықаралық сақтандыру және қайта сақтандыру нарықтарының жұмыс істеу практикасын талдау; сақтандыру қызметін реттеуші ретінде мемлекеттің рөлін айқындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Банктердегі маркетинг
    Несиелер: 5

    Банктегі маркетинг негіздері. Банктегі маркетингтік қызметті ұйымдастыру. Банк өнімдері мен қызметтері. Банктегі маркетингтік зерттеулер. Банктік маркетинг стратегиялары. Банктегі маркетингтік коммуникациялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Коммерциялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Коммерциялық маркетинг - адамдардың немесе ұйымдардың (коммерциялық компанияларды, үкіметтерді және мекемелерді қоса алғанда) маркетингтік практикасы. Бұл оларға өнімдерді немесе қызметтерді басқа компанияларға немесе ұйымдарға сатуға, оларды өнімдерде немесе қызметтерде пайдалануға немесе олардың жұмысын қолдау үшін пайдалануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Коммерциялық емес ұйымдардағы менеджмент
    Несиелер: 5

    Коммерциялық емес сектордың пәндік саласында менеджерлерге басқарушылық, ұйымдастырушылық, әдістемелік, диагностикалық, инновациялық, консультациялық, білім беру, ақпараттық-аналитикалық жұмыстарды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру, қабілеттілікті дамыту болып табылады. Коммерциялық емес ұйымдарды олардың мемлекетпен және бизнеспен өзара іс-қимылы контекстінде басқаруды қоса алғанда, коммерциялық емес секторда басқару негіздерін оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дағдарысқа қарсы басқару
    Несиелер: 4

    Экономикалық жүйелердің даму заңдылықтарын, дағдарысқа қарсы басқарудың теориялық негіздерін, тану әдіснамасы, диагностика, ұйым дағдарысын болдырмау немесе еңсеру бойынша басқарушылық шешімдерді қабылдау және іске асыру негізінде нарықтық экономикада дағдарысқа қарсы басқару тұжырымдамасы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Менеджердің практикалық қызметінің мәселелерін ескере отырып, нарықтық экономика жағдайында жұмыс істейтін ұйымды дағдарысқа қарсы басқарудың қазіргі тұжырымдамасына назар аудара отырып, макро және микроэкономикалық деңгейлерде дағдарысқа қарсы басқару процесі туралы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бухгалтерлік есеп және аудит
    Несиелер: 5

    Бухгалтерлік есеп пен аудиттің негізгі заңдарын, ережелері мен стандарттарын қолдануды айқындайды. Негізгі тұжырымдамаларды, қағидаларды, объектілерді, бухгалтерлік есеп пен аудиттің әдістерін, қаржылық есептілік элементтерін білдіреді. Қаржылық есептілік элементтерінің есебін белгілейді. Бухгалтерлік балансты, шоттар жүйесін, Қос жазбаны жүргізу, қаржылық есептілік нысандарын жасау және ұсыну бойынша дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетингтік коммуникация
    Несиелер: 5

    Танысу, оның элементтерімен және олардың өзара байланысымен танысу, маркетинг саласында базалық білім мен дағдыларды игеру, жарнамамен, сатуды ынталандыру тәсілдерімен, Public Relations, тікелей маркетингпен, жеке сатулармен танысу. Маркетингтік коммуникациялардың нақты құралдарының мәні мен ерекшеліктерін терең түсіну үшін қажетті теориялық білім жүйесін және оларды ілгерілетудің біртұтас және тиімді бағдарламасына интеграциялау тәсілдерін қалыптастыру. Жарнама, жеке сату, өткізуді ынталандыру, PR, көрмелік қызмет және ішкі маркетинг бағдарламаларында шешімдер әзірлеу. Бірыңғай кешенді бағдарламада Маркетингтік коммуникациялардың нақты құралдарының мүмкіндіктерін интеграциялау. Әзірленген жобалық шешімдерді практикалық қызметке негіздеу және енгізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету маркетингі
    Несиелер: 6

    Қызмет көрсету саласын дамыту. Қызметтер нарығы және оның ерекшеліктері. Қазақстандағы қызметтердің даму ерекшеліктері. Қондырғылар және қызмет көрсету. Ресейдегі және әлемдегі қызмет көрсету нарығының қазіргі тенденциясы. Технологиялық факторлардың қызмет көрсету саласына әсері. Қызметтерге сұраныстың қалыптасуындағы демографиялық фактордың рөлі. Қызмет көрсету саласына экономикалық факторлардың әсері. Қызметтерге нарықтық сұраныстың табиғи факторлары. Қызмет көрсету саласына саяси және құқықтық факторлардың әсері. Қызмет көрсету саласына мәдени факторлардың әсері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қаржы нарығы және делдалдар
    Несиелер: 4

    Қаржы нарықтарының негіздерін зерделеу, сондай-ақ олардың ерекшеліктерін, бағалы қағаздардың, қаржы нарығына қатысушылардың мәнін түсіну. Қазақстан Республикасында оның даму ерекшеліктерін, қаржы делдалдарының қызметін, сондай-ақ тұтастай алғанда қаржы нарығының жұмыс істеуін жетілдірудегі рөлін ескере отырып, қаржы нарығының және оның инфрақұрылымының негіздерін зерделеу. Қазақстанның Қаржы нарығын дамытудың негізгі проблемаларын анықтау. Әлемдік қаржы нарығының жұмыс істеуінің негізгі сәттерін анықтау. Қаржы нарығы мен қаржы делдалдарының жұмыс істеуінің теориялық аспектілерін зерттеу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Баға белгілеу
    Несиелер: 5

    Баға белгілеу теориясы, әр түрлі баға түрлерін есептеу техникасы, экономикалық ойлауды дамыту және дербес тиімді баға шешімдерін жасау саласында құзыреттілікті қалыптастыру. Баға белгілеу саласында қолданбалы есептерді шешудің теориялық білімдерін қалыптастыру және практикалық дағдыларын қалыптастыру, кәсіпорынның баға тактикасы мен стратегиясын таңдай білу. Ұйымда баға белгілеудің негізгі аспектілері, баға белгілеу әдістері, нарықтық жағдайларда бағаны реттеу, экономиканың жекелеген салалары мен салаларында баға белгілеу бойынша теориялық білімдер мен практикалық дағдылар кешенін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экономикадағы математика
    Несиелер: 5

    Математикалық білім қазіргі заманғы экономисттің іргелі даярлау жүйесіндегі маңызды құрамдас бөлік ретінде қарастырылуы керек. Сонымен қатар, математика қолданбалы есептерді шешудің қуатты құралы ғана емес, сонымен бірге ғылымның әмбебап тілі болып табылады, сонымен қатар жалпы мәдениеттің элементі болып табылады. Сондықтан, бұл курстың мақсаты белгілі ақпарат қорының байланысы ғана емес (анықтамалар, теоремалар, олардың дәлелдері, олардың арасындағы байланыс, мәселелерді шешу әдістері) және оларды пайдалануға үйрету. Курс сонымен қатар студенттердің экономикалық пәндер мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын оқуға қажетті логикалық ойлауын және математикалық мәдениетін, математикалық (сапалы, аналитикалық және геометриялық) түйсіктерін дамытуды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетингтік зерттеулер
    Несиелер: 5

    Маркетингтік зерттеулер жүргізу үшін ақпарат көздерін зерттеу, оларға қол жеткізу, олардың артықшылықтары мен кемшіліктері. Әртүрлі жағдайларда маркетингтік зерттеулер нәтижесінде алынған ақпаратты қолдану; маркетингтік зерттеулердің бағыттары мен әдістерін зерттеу, жүйелеу және жіктеу; маркетингтік зерттеулер жүргізудің классикалық мысалдарын талдау; нақты маркетингтік зерттеулер жүргізу бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Нақты жағдайларды талдау кезінде маркетингтік сипаттағы проблемаларды анықтау, оларды шешу үшін ақпарат жинау тәсілдерін ұсыну және күтілетін нәтижелерді бағалау; маркетингтік ақпаратты жүйелеу және қорыту; маркетингтік зерттеулердің міндеттерін шешу үшін ақпараттық технологияларды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 12

    Пәндер қосымша құзыреттерді қалыптастыратын қосымша білім беру бағдарламасы. Бітірушілерге жұмысқа орналасуға барынша мүмкіндік береді, білім алушылардың бәсекеге қабілеттілігін арттырады, білім сапасын және игерудің тиімділігін арттырады. Пәнаралық және құзыреттілік көкжиегінің кеңеюін қамтамасыз етеді; ерекше дүниетанымды қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сату техникасы
    Несиелер: 4

    Қызметтерді сату технологиясының теориялық, құқықтық және практикалық негіздерін; қызметтерді сату механизмі мен технологиясын; өнімді әзірлеудің негізгі ережелерін; кәсіпорындарда сату құрылымын құрудың негізгі критерийлерін зерттеу. Туристік қызметтерді сату туралы білім жүйесін меңгерген мамандарды даярлау, туристік қызметтерді сату технологиясының механизмін зерттеу. - Клиенттердің наразылықтарына, шағымдарына, наразылықтарына конструктивті қарым-қатынасты қалыптастыру және оларды еңсеру алгоритмін пысықтау; қызмет көрсетуге қатысты мәселелерді талқылау кезінде кәсіби дәлелдеме; қызмет көрсету процесін ұйымдастыру; тұтынушының тілектерін ескере отырып, ресурстар мен құралдарды таңдау. Жаңа ақпараттық және коммуникациялық технологиялар негізінде сервистік индустрия саласында сервистік өнімді жылжыту бойынша сервистік ұйымның барлық функционалдық бөлімшелерімен және сервис нарығының субъектілерімен іс-қимылдарды үйлестіруді қамтамасыз ету; өнімді жылжыту іс-шараларын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мемлекттік қаржыны басқару
    Несиелер: 4

    Басқару органдарының елдің, өңірлердің, шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаржысына және қаржылық процестерге, экономиканың теңгерімділігіне, қаржылық тұрақтылығына қол жеткізу және қолдау, табыс, пайда алу, шешілетін экономикалық және әлеуметтік міндеттерді қаржылық қамтамасыз ету мақсатында жүзеге асырылатын қаржылық қызметке саналы әсер етуі. Басқару-бұл қандай да бір қызмет процесін мақсатты қалыптастыру немесе Басқару субъектісінің басқару объектісіне мақсатты әсері. Қаржыны басқару қаржылық қатынастарды реттеу арқылы қоғамдағы әлеуметтік-экономикалық процестерді басқарудың құрамдас бөлігі болып табылады. Қаржыны басқару бюджетті, бюджеттен тыс қорларды, сақтандыруды, қаржы-несие мекемелерін басқару болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 4

    Сыртқы ортада бар мүмкіндіктер мен қауіптерді, сондай-ақ неғұрлым тартымды нарықтық сегменттерге есептелген бірегей нарықтық ұсынысты жасауға ықпал ететін қолда бар дағдыларды, іскерлікті және ресурстарды ескере отырып, тауар өндірушілердің маркетингтік стратегияларын әзірлеу саласындағы теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды зерттеу. Кәсіпорынның қызметін басқару процесінде стратегиялық маркетингтің рөлін көрсету, нарыққа бағдарланған кәсіпорынның даму стратегиясын әзірлеу үшін маркетингтің аналитикалық аспектілерін, маркетингтік ақпаратты алу және талдау процесін зерделеуге жәрдемдесу. Стратегиялық маркетинг шеңберінде бизнес мүмкіндіктері мен бәсекелестіктің қажеттіліктерін талдау ерекшеліктері, кәсіпорында даму стратегиясын нарыққа бағдарланған әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халықаралық маркетинг
    Несиелер: 5

    Халықаралық маркетингтің ерекшелігін түсіндіру, Халықаралық маркетинг кешенін қалыптастыру бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру, сыртқы нарықтарға шығудың орындылығы мен тәсілдерін бағалау. Халықаралық маркетинг ойлаудың белгілі бір түрін, отандық және шетелдік тұтынушылардың барлық талаптарын барынша толық қанағаттандыру тұрғысынан коммерциялық-шаруашылық шешімдерді қабылдауға көзқарасты білдіреді. Халықаралық маркетинг-бұл өндіруші елден өзгеше елдердің нарықтарындағы тауарлар мен қызметтер маркетингі. Халықаралық маркетинг шеңберінде шешілетін міндеттерд��ң құрылымы қарапайым маркетинг міндеттерінің құрылымына ұқсас, алайда ол неғұрлым қызықты және осы аспектіде тақырыптың ашылуы халықаралық маркетингтің басқару түрі ретінде көрінісін барынша толық ұсынуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өнеркәсіптік маркетинг
    Несиелер: 5

    Шикізат, машиналар мен жабдықтар, өнеркәсіп қызметтері, салалық маркетингтің ерекшеліктері саласында білім, білік және дағды қалыптастыру. Өнеркәсіптік маркетинг-тауарлар мен қызметтер нарығындағы маркетингтік қызмет өнеркәсіп, ауыл шаруашылығы, құрылыс көлігі және басқа да салалар кәсіпорындарының машиналар мен жабдықтарға, шикізат пен материалдарға, жаңа технологияларға, лицензияларға, инжиниринг және басқа да өнеркәсіптік қызметтерге қажеттілігін қанағаттандырумен байланысты мақсаттағы өндіріс. Өнеркәсіптік маркетинг тұжырымдамасы. Өнеркәсіптік нарықтарды маркетингтік зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік қызметтің негіздері
    Несиелер: 5

    Нарықтық экономика жағдайында кәсіпкерлік қызмет саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу. Бұл пәнді оқу барысында кәсіпкерлік қызметтің ұйымдастыру-құқықтық нысаны мен саласын таңдау мәселелерінде білім мен дағды алады, кәсіпкерлік қызметті жүргізудің функциялары мен негізгі принциптерін меңгереді. Кәсіпкерліктің мазмұны мен мәнін білу; кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандарын; кәсіпкерлік мәдениетін қалыптастыру негіздерін; кәсіпкердің этикалық іскерлік мінез-құлқының принциптерін білу. Кәсіпкерлік идеялар банкін және кәсіпкердің мақсаттарын қалыптастыра білу; бизнес-жоспар құру; Кәсіпкерлік бірлік құру және оның қызметін ұйымда��тыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ішкі экономикалық қызметтер
    Несиелер: 5

    Қызмет көрсету саласында студенттерде теориялық білімді қалыптастыру. Курстың басты мақсаты қызмет көрсету саласындағы ағымдағы үрдістер мен проблемалар туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Адамның еңбек қызметі мен демалыс аймақтарында қалыпты жағдай жасау; адам мен тіршілік ету ортасын зиянды әсерлерден қорғау шараларын әзірлеу және іске асыру; техника, технологиялық процестер мен шаруашылық жүргізу объектілерін қауіпсіздік және экологиялық талаптарға сәйкес пайдалану; ТЖ салдарын болжау және бағалау; халықты, өндірістік персоналды авариялардың, апаттардың, дүлей зілзалалардың салдарынан қорғау және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолдану, с��ндай-ақ оларды жою жөнінде шаралар қабылдау жөнінде шешімдер қабылдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Бизнесті ұйымдастыру және жүргізу саласында теориялық негіздер мен практикалық дағдылар саласында жүйелендірілген білім алу, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметтің қажетті дағдыларын меңгеру, нарықтық құрылымның жұмыс істеу механизмін түсіну. Бизнес-идеяның пайда болуынан бастап оны іске асыруға дейінгі процесс ретінде, реттеудің ұйымдық-құқықтық, экономикалық, басқарушылық және әлеуметтік тетіктерін, нәтижелерді бағалауды және даму бағыттарын негіздеуді қамтитын бизнес туралы тұтас түсінік қалыптастыру. бизнестің негізгі функционалдық блоктарының мазмұны мен мәнін түсінуді қалыптастыру; сыртқы ортаны және бизнестің ішкі жағдайын бағалаумен байланысты проблемаларды шешу, бизнесті дамыту бағыттарын анықтау және тиісті жоспарларды әзірлеу; бизнес тиімділігінің қазіргі заманғы проблемаларын түсінуді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Маркетинг және менеджмент
    Несиелер: 5

    Стратегиялық маркетингтің принциптері мен қазіргі заманғы әдістері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Компания миссиясын жүзеге асыру үшін компанияны басқарудың қазіргі заманғы тәсілдері, басқарудың ерекше функцияларының бірі ретінде маркетинг, маркетинг концепциялары және маркетинг құралдарын практикалық игеру туралы ғылыми түсінік негіздерін қалыптастыру. Кәсіпкерлік және басқару элементі ретінде маркетингтік қызметтің міндеттері, орны, рөлі мен негізгі функцияларын қарастыру; өндірістік қызмет талаптарына сәйкес қазіргі заманғы нарықты талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Жаңа техника мен технологияны енгізудің экономикалық тиімділігін анықтау әдістерін, өнімнің бәсекеге қабілеттілігін арттыру, ұйымдастыру мен басқаруды жетілдіру бойынша іс-шараларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мемлекеттік қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Мемлекеттік қызметті дамыту факторы ретінде әлеуметтік-құқықтық институттар және кадр саясаты туралы Мемлекеттік қызмет туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мемлекеттік қызмет ұйымдасқан, әлеуметтік бағдарланған, мемлекетті қоғаммен берік байланыстыратын құқық саласы болып табылады. Қазіргі заманғы және тиімді мемлекеттік қызметті қалыптастыру мемлекет әкімшілік-саяси және құқықтық салаларда болып жатқан өзгерістердің басым бағыттарына жатады. Мемлекеттік қызметті Ішкі ұйымдастыру, мемлекеттік қызметшінің құқықтық мәртебесін белгілеу, Мемлекеттік қызметтің іс жүзінде жұмыс істеуі саласындағы қоғамдық қатынастарды реттейтін құқықтық нормаларды зерделеу, сондай-ақ мемлекеттің функциялары мен міндеттерін орындайтын мемлекеттік органның да қызметін қамтамасыз ету мақсатында.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік менеджмент
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік қызметті басқару және құқықтық қамтамасыз ету ерекшеліктері, ұйымдастыру саясатын қалыптастыру, шарттық қатынастар, кәсіпкерлік тәуекелдерді басқару және кәсіпкерлік саланы дамытуды мемлекеттік реттеу туралы қажетті теориялық білім беру. Кәсіпкерлік менеджменттің ұғымдық аппаратын, кәсіпорындардың ұйымдық-құқықтық нысандарының түрлерін, тауарларды жылжытудың қазіргі заманғы әдістерін пайдалануды, коммерциялық мәмілелер мен шарттардың түрлерін, биржалық сауданы ұйымдастыру негіздерін зерделеу. Ел экономикасының тұрақты өсуі және шаруашылық жүргізуші субъектілер арасындағы бәсекелестік қатынастарды дамыту үшін қажетті жағдайлар жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тауарлар мен қызметтердің сараптамасы
    Несиелер: 5

    Маманның табысты кәсіби қызметіне қажетті тауартану, сараптама саласындағы дағдыларды үйрету. Тауарлардың классификациялық топтарын тану; тауарлардың технологиялық циклінің кезеңдері мен кезеңдерін талдау. Тауартану әдістері: түсінігі, жіктелуі. Ғылыми таным әдістері және практикалық, олардың түрлері және қысқаша сипаттамасы, қолданылуы. Артықшылықтары мен кемшіліктері. Тұтыну тауарларының жалпы жіктелуі, әртүрлі белгілері бойынша жіктелуі. Классификация саласындағы негізгі ұғымдар кодтаудың негізгі ұғымдары, әдістердің түрлері, олардың артықшылықтары мен кемшіліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өндірістік жоспарлау
    Несиелер: 5

    Студенттердің кәсіпорынның өндірістік (операциялық) қызметімен байланысты басқарушылық шешімдерді қабылдау саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру. өндірістік кәсіпорындардың өндірістік (операциялық) қызметін басқарудың теориялық негіздерін зерттеу қызмет көрсету салалары мен салалары. Кәсіпорындардың өндірістік (операциялық) қызметін басқару саласында стратегиялық, тактикалық және жедел шешімдер қабылдау әдістерін меңгеру. Өнімді дайындаудың технологиялық процестерінің балама нұсқаларына талдау жүргізу және баға беру және олардың оңтайлы таңдауын таңдау; өнім өндірудің барлық процесін ұтымды ұйымдастыру және оны материалдық-техникалық қамтамасыз ету; өндірісті ұйымдастыру деңгейін, оның кәсіпорын және оның бөлімшелері қызметінің техникоэкономикалық көрсеткіштерімен байланысын бағалай білу және осы негізде кәсіпорынның ұйымдастыру саясатын жасай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экономикалық саясат
    Несиелер: 5

    Тәуекелдерді және ықтимал әлеуметтік-экономикалық салдарларды ескере отырып, мемлекеттік саясаттың нұсқаларына баға бере білу; жалпы экономиканы және оның жекелеген салаларын, аумақтарын мемлекеттік реттеудің салдарын болжау, олардың сапалық және сандық талдауын жүзеге асыру. Мемлекеттің аспаптық саясат жүргізу мазмұнын білу: инвестициялық, несие-ақша, бюджет-салық, амортизациялық. Экономиканы мемлекеттік реттеу бөлігінде макроэкономикалық теорияның негізгі ұғымдары мен санаттарын тәжірибелік қызметте қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Интернет-маркетинг
    Несиелер: 6

    Маркетингтік міндеттерді шешу мақсатында кәсіпорынның шаруашылық қызметі барысында қолданылатын қазіргі заманғы интернет маркетинг тұжырымдамасын ұсыну, кәсіпорын деңгейінде интернет маткетингтің негізгі бөлімдерін шығару кәсіби қызметте интернет-маркетинг құралдарын пайдалану саласында білім мен дағды алу. Кәсіпорынның маркетингтік міндеттерін шешу үшін интернет-маркетинг рөлін түсінуді қалыптастыру және ғаламдық Интернет желісінде дамыған іскерлік коммуникация жағдайында кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қор және брокерлік қызметтер
    Несиелер: 5

    Қор нарығының құрылымы, функциялары мен мүмкіндіктері, қаржы механизмдерінің жұмыс істеу қағидаттары туралы теориялық білімді қалыптастыру; бағалы қағаздармен операциялар жүргізу үшін қажетті базалық білімді және шаруашылық қызметте негізгі құралдарды қолдану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру; қор нарықтарының жұмыс істеуінің әлемдік практикасымен және бағалы қағаздар нарығында операциялар жүргізу саласында шетелдік тәжірибені пайдалану мүмкіндіктерімен танысу. Қаржы нарығының ажырамас бөлігі ретінде брокерлер институтының қызмет ету саласында білім, білік және кәсіби дағдыларды қалыптастыру. Қаржы нарықтарындағы брокерлік қызметтің мазмұны мен функцияларын зерттеу; брокерлік фирманың жұмыс істеу механизмі және оның клиенттермен өзара іс-қимыл тәртібі туралы түсінік қалыптастыру; қаржы нарығының биржалық және биржадан тыс сегменттеріндегі брокерлік компаниялардың қызметін ұйымдастыру ерекшеліктерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экономиканы басқару
    Несиелер: 5

    ҚР экономикасын басқару негіздерін оқытады. Нарыққа көшудің нормативтік-құқықтық алғышарттарын қалыптастырады. Өмір сүру сапасын арттыру және әлеуметтік тұрақтылықты құру. Арнайы мемлекеттік бағдарламалардың басымдықтарын іске асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Кәсіби орта мен социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін коммуниациялау.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметте жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық білімді, экономиканың, оның салаларының және шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызмет етуіне қатысты кәсіби қызмет саласын реттейтін негізгі нормативтік-құқықтық құжаттарды білуін көрсету.

  • Код ON3

    Іскерлік ақпаратты өңдеудің әдістері мен бағдарламалық құралдарын меңгеру, ақпараттық технологиялар қызметтерімен өзара іс-қимыл жасау және корпоративтік ақпараттық жүйелерді ээфективті пайдалану.

  • Код ON4

    Негізделген басқару шешімдерін қабылдау және олардың тиімділігін бағалау, адамдарды және олардың мүмкіндіктерін, қабілеттерін және уәждемесін ескере отырып олардың іс-әрекеттерін басқару. Ұйымның маркетингтік стратегиясын әзірлеуге қатысу, оны іске асыруға бағытталған іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру.

  • Код ON5

    Бизнес-жоспарларды, кәсіпорынның және оның бөлімшелерінің перспективалық және ағымдағы жоспарларын, кәсіпорынның жалпы және функционалдық даму стратегиясын жоспарлау, әзірлеу әдістемесі мен дағдыларын меңгеру; кәсіпорынды басқару стратегиясын экономикалық негіздеу.

  • Код ON6

    Еңбек процестері мен жұмыс орындарын жобалау, еңбек қызметіне ақы төлеу мен ынталандырудың қазіргі заманғы нысандарын әзірлеу.

  • Код ON7

    Қойылған экономикалық міндеттерді шешу үшін қажетті деректерді жинау, талдау және өңдеуді жүзеге асыру, экономикалық процестерді, макро және микродеңгейдегі құбылыстарды өзара байланыста талдау, проблемаларды анықтау, оларды шешудің жолдары мен тәсілдерін ұсыну және күтілетін нәтижелерді бағалау.

  • Код ON8

    Ұйымдардың практикалық қызметінде маркетингтік зерттеулер мен бенчмаркетинг нәтижесінде алынған ақпаратты пайдалану.

  • Код ON9

    Экономикалық-математикалық үлгілеу, болжау және шаруашылық жүргізуші субъектілер қызметінің көрсеткіштерін оңтайландыру, процестер, құбылыстар, жағдайлар әдістерін қолдану.

  • Код ON10

    Әр түрлі қызмет салаларында инвестициялық және инновациялық жобаларды (идеяларды генерациялау кезеңінен бастап инновацияны коммерцияландыруға дейін) әзірлеу және іске асыру.

  • Код ON11

    Кәсіпкерлік дағдыларды және белгісіздік және тәуекел жағдайында жұмыс істеу дағдыларын пайдалану. Нарықтық мүмкіндіктерді табу және бағалау және бизнес идеяны қалыптастыру.

  • Код ON12

    Жеке және команда мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, өз әрекеттерін түзету және әр түрлі әдістерді қолдану. Кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік шарттарын бағалау.

Top