Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында ғылыми-педагогикалық, кәсіби-практикалық қызметті жүзеге асыру үшін іргелі және қолданбалы білімі, зерттеу дағдылары бар әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану бойынша бәсекеге қабілетті маман даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B018 Әлеуметтік педагогика мамандарын даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Балалар, қоғамдық бірлестіктер жұмысының теориясы мен практикасы
Әлеуметтік педагогиканың тарихы
Жеке тұлғаның әлеуметтік тәрбиесі
Өзін-өзі тану
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Полимәдениетті білім беру
Әлеуметтік педагог мамандығына кіріспе
Педагогика
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
-
2 Оқу жылы
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Жастармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
Әлеуметтік жұмыс негіздері
Инклюзивті білім беру
Кәсіби қазақ тілі
Әлеуметтік педагогика
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Қолданбалы бизнес
Ғылыми зерттеу негіздері
-
3 Оқу жылы
Этномәдени ортадағы әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
Әлеуметтік психология
Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстехнологиялары
Білім берудегі менеджмент
Шетелде әлеуметтік-педагогикалық жұмыс тәжірибесі
Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстағы ойын технологиялары бойынша практикум
Оқушылардың өзін-өзі анықтауы және кәсіби бағдары
Қосымша білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
Мектептегі оқу процесін ұйымдастырудағы инновациялық технологиялар
Жаңартылған білім беру мазмұнындағ мұғалімнің кәсіби өзін-өзі тануы
Әлеуметтік педагог жұмысындағы денсаулықсақтау технологиялары
Гендерлік тәрбие беру негіздері
Әлеуметтік бейімделу және оңалту
Арнайы педагогика
Логопедия негіздері
Арт-терапия негіздері
-
4 Оқу жылы
Девиантология
Бос уақытты ұйымдастыру
Әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі волонтерлікжәнеқайырымдылық
Білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік педагог жұмысының әдістемесі
Даму мүмкіндігі шектеулі балаларды педагогикалық сүйемелдеу
Педагогтың коммуникативті мәдениет негіздері
Әлеуметтік-педагогикалық жобалау
Отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
Отбасы мен балалық шақты әлеуметтік қорғау технологиялары
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін қолданбалы экономикалық, заңдық, жаратылыстану-ғылыми пәндердің өзекті білімін көрсетеді және қоғам туралы білімді тұтас жүйе және адам ретінде, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, Тараптардың жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, зиянды әсерлердің әсері ретінде қолданады. және адамға және табиғи ортаға қауіпті факторлар, өзінің кәсіби қызметінде бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, өзара түсіністік, толеранттылық, Академиялық адалдық және қазіргі заманғы қоғамның демократиялық құндылықтары басымдықтарында өзінің азаматтық ұстанымын бекітеді.
- Балалармен жасөспірімдердің әртүрлі санаттарымен және олардың отбасыларымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологияларын анықтайды және оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауына баса назар аудара отырып, өзін-өзі тану мұғалімімен әлеуметтік педагогтың іс-әрекетін практикада рефлексия және талдау әдістерін қолданады..
- Білім берудегі педагогика, менеджмент туралы білімдерін көрсетеді, балалардың анатомиялық, физиологиялық және гигиеналық ерекшеліктерін сипаттайды, инклюзивті білім беру технологияларын таңдайды және жаңартылған білім беру жағдайында педагогикалық процесті жобалайды және ұйымдастырады.
- "Өзін-өзі тану" бағдарламасының мазмұнын, тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесін түсіндіреді және өзін-өзі танудың, тәрбие жұмысының нысандары мен әдістерін сыни қолданады және "өзін-өзі тану"негізінде тәрбие іс-шараларын әзірлейді.
- Отбасы мен баланы әлеуметтік қорғау технологиясын түсіндіреді, қиын өмірлік жағдайға тап болған балаларға әлеуметтік көмек көрсету моделін жасайды және балалар мен жасөспірімдердің девиантты мінез-құлқы мәселелері бойынша ситуациялық міндеттерді шешеді, ұйымдастырылған демалыс арқылы ауытқулардың алдын-алу жолдарын ұсынады.
- Отбасымен және балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың мазмұнын талдайды, әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсету тәсілдерін айқындай отырып, қолайсыз отбасылардың типтерін анықтайды және этномәдени орта жағдайында "Мәңгілік ел" ұлттық идеясы негізінде қосымша білім беру мекемесінде тәрбие іс-шараларын жоспарлайды, балалармен, этномәдени бірлестіктері бар қоғамдық бірлестіктер жұмысының практикасында жастармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың технологияларын айқындайды, ойын технологиясын қолдану.
- Жалпы білім беретін оқу орындарында қашықтықтан білім беру технологияларын меңгерген, қашықтықтан оқыту әдістерін, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, онлайн сервистерді және мектептегі білім беру жүйесінде қашықтықтан оқытуға арналған платформаларды қолданады
- Оқытудың инновациялық әдістерін қолдана отырып, "Өзін-өзі тануды" оқытудың әдістемелік негіздерін көрсетеді және жаңартылған білім беру мазмұны мен Педагогтің кәсіби өзін-өзі тануын жетілдіру талаптарына сәйкес "Өзін-өзі тану" сабақтарының жоспар-конспектілерін әзірлейді.
- Ғылыми зерттеу әдістерін жіктейді және педагогикалық зерттеудің нақты мәселесі бойынша диагностикалық әдістерді таңдайды, одан әрі әлеуметтік-педагогикалық бағдарламаны жобалайды, балалар мен жасөспірімдердің дарындылығын, кәсіби қызметтегі қарым-қатынас мәдениетін анықтау үшін сауалнамалар әзірлейді.
- Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды жайластыру тәсілдері мен нысандарын түсіндіреді, кәмелетке толмағандармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыста жанжалдарды шешу жолдарын анықтайды және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды алып жүрудің кешенді бағдарламасын әзірлейді, әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың технологияларын көрсетеді және әлеуметтік педагог жұмысының тиімді нысандарын, әдістерін, шет елдердің инновациялық тәжірибесін кәсіби қызмет практикасына интеграциялайды.
- Әлеуметтік педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздерін және оның тарихын, көп мәдениетті тұлғаны әлеуметтендірудің механизмдері мен факторларын түсіндіреді және балалар мен жасөспірімдердің құқықтарын қорғау мәселелері жөніндегі нормативтік құжаттарды талдайды.
- Сөйлеу бұзылыстарының этиологиясын анықтайды және дислалиясы бар балаларды, даму мүмкіндіктері шектеулі балаларды арнайы педагогика құралдарымен логопедиялық тексеруді жүргізеді, әлеуметтік бейімдеу мен оңалтудың әртүрлі әдістерін, Денсаулық сақтау технологияларын, жеке және гендерлік ерекшеліктерге негізделген арт-терапия әдістерін қолдана отырып сабақтарды жоспарлайды, қайырымдылық акциялары мен еріктілер қозғалысының бағдарламаларын ұйымдастырады.
Ұқсас БББ
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01801 Құндылықтарға негізделген әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану маманын даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану , инклюзивті білім беру тьютері
Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті