Жаңа білім беру бағдарламасы

6B06105 Data Engineering в Астана халықаралық университеті

  • Жоғары математика 1
    Несиелер: 5

    Курс математика саласындағы іргелі білімнің қажетті көлемін береді, сызықтық алгебра, Аналитикалық геометрия және физиканың қолданбалы есептерінде Математикалық талдау элементтерін қолдануға үйретеді. Мазмұны: сызықтық алгебра. Аналитикалық геометрия. Бір айнымалы функцияны дифференциалдық және интегралдық есептеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физика
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің қазіргі заманғы физиканың теориялық және эксперименттік жетістіктеріне негізделген физикалық дүниетанымын қалыптастыру және әлемнің физикалық концепциясын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары математика 2
    Несиелер: 4

    «Жоғары математика 2» пәнін оқып үйренудің мақсаты студенттердің фундаменталды математикалық дайындық деңгейін оның қолданбалы бағытын күшейте отырып жоғарылату, студенттерді теориялық және практикалық есептерді шешуге қажетті математикалық аппараттардың негіздерімен таныстыру, сонымен қатар математикалық талдаудың негізгі ұғымдарымен, әдістер мен шешімдерді әзірлеу болып табылады. математикалық есептер, логикалық және алгоритмдік ойлауды дамыту, негізгі зерттеу әдістерін игеру, математикалық білімді өз бетінше кеңейту және қолданбалы есептерге математикалық талдау жүргізу қабілеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгоритмдер және бағдарламалау негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: программалаудың барлық негізгі кезеңдерінде қолданылатын базалық түсініктері мен тәсілдерін оқу және меңгеру; Программалау технологиясы саласындағы білімді меңгеру үшін программалау әдістерін үйрену; программалау тілдерін де, сондай-ақ бағдарламалау әдістерін де саналы пайдалануға дайындау. Пәннің тәрбиелік мақсаты студенттерді бағдарламалық қамтамасыз ету өндірісінің технологияларын, әдістері мен құралдарын меңгеруге ғылыми, шығармашылық тұрғыдан көзқарас қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бағдарламалық инженерияға кіріспе
    Несиелер: 3

    "Бағдарламалық инженерияға кіріспе" пәнін игерудің мақсаты студенттердің аналитикалық, жобалық, технологиялық, ғылыми-зерттеу, педагогикалық, ұйымдастырушылық-басқару және сервистік-пайдалану қызметін жүзеге асыруға қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент білуі керек: - есептеу техникасы мен бағдарламалық жүйелердің даму тарихы туралы білім; бағдарламалық инженерия шешетін негізгі есептер; бағдарламалық инженерия есептерін формаландырудың негізгі әдістері.; әртүрлі кластағы бағдарламалық жүйелерді құрастыру, Жобалау және верификациялаудың негізгі әдістері; - кез келген мақсаттағы бағдарламалық жүйені жобалауға немесе дамытуға техникалық тапсырманы дұрыс құрастыра білу; - бағдарламалау тілінің есеп алгоритмін құру және таңдау; - бағдарламалық өнімге техникалық тапсырмаларды әзірлеу да��дысы; есептеу және комбинаторлық есептерді Алгоритмдеу; жоғары деңгейдегі тілде бағдарламалау технологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Компьютерлік жүйелер архитектурасы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - компьютерлік жүйенің параметрлері туралы ақпарат алу, қосымша жабдықты қосу және компьютер жүйесінің элементтері арасындағы байланысты реттеу; Компьютерлік жүйелердің бағдарламалық жасақтамасын орнатыңыз және күйге келтіріңіз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономикалық теория және оның қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге қазіргі экономикалық теорияның өзекті мәселелері бойынша білім беру болып табылады. Пәннің міндеттері: тыңдаушылардың негізгі экономикалық мәселелерді зерттеудің заманауи құралдары мен аналитикалық аппаратын меңгеруі; экономикалық ғылым саласындағы ғылыми зерттеулердің алдыңғы қатарлы ағымдағы және перспективалық бағыттарының барлық спектрімен танысу, олардың өзекті экономикалық проблемалармен байланысын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алгоритмдік бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты - сәтті кәсіби қызмет үшін құзіреттілікті қалыптастыру. Негізгі алгоритмдік тілдердің сипаттамасымен танысу, әмбебап алгоритмдік тілдердің бірінің синтаксисі мен семантикасын зерттеу, кәсіби қызметтің мәселелерін шешу үшін бағдарламалау тілінің зерттелген құралдарын қолдану қабілетін қалыптастыру, бұрын зерттелген пәндерде қойылған есептерді шешу мысалдарын қолдана отырып, зерттелген алгоритмдік тілде бағдарламалау ортасымен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру. .

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дискретті математика
    Несиелер: 5

    Курс дискретті математика және математикалық логиканың негізгі ұғымдарын, осы салада қолданылатын математикалық объектілердің анықтамасы мен қасиеттерін, олардың тұжырымдау әдістерін, оларды дәлелдеу әдістерін, оларды қолданудың ықтимал бағыттарын зерттеуге және дискретті математика мен математикалық логиканың түрлі бөлімдерінен теориялық және қолданбалы мәселелерді шешу жолдарын үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Курс қауіпсіздік мәдениетін дамытуға, күнделікті өмірде, қауіпті жағдайларда, оның ішінде табиғи, техногендік және биологиялық-әлеуметтік сипаттағы қауіпсіз жүріс-тұрысқа дайындалуға, салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, алғашқы көмек көрсету дағдыларын және қорғаныс туралы негізгі білім алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
    Несиелер: 5

    Пән нормативті-құқықтық құжаттарды өз қызметінде қолдануға, кәсіби міндеттерді шешуде жүйелендірілген теориялық және практикалық білімді қолдануға, қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлық болып табылатын қауіптілік туралы білім беруге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бағдарламалық қамтамасыз етуді құрастыру
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты - заманауи бағдарламалық қамтамасыздандырудың тәсілдері мен әдістерін оқып-үйрену, жасалған жобаларға сәйкес программаларды құрастыру және тестілеу және бағдарламалық жасақтаманың интеграцияланған жүйелерін қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби-бағытталған шет тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Берілген пәнді оқу кезінде студент шет тілінде сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде оқудың жетекші рөлінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасауды үйренуі мүмкін.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ықтималдық теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    "Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика" пәнін оқытудың негізгі мақсаты студенттердің ықтималдық процесстерінің мәні мен қасиеттері туралы ғылыми түсініктерін қалыптастыру, олардың ықтималдығын, кездейсоқ шамаларын, үлестіру функцияларын және статистикалық әдістерді сипаттайтын, кездейсоқ шамалармен және оларды іздеу және бағалау әдістерімен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Big Data аналитикалық жүйесі
    Несиелер: 5

    «Аналитические системы Big Data» оқу бағдарламасы пәнаралық болып табылады және информатиканың негізгі әдістемелік модульдерін және қолданбалы математиканы әртүрлі салалардағы қолданбалы модульдермен біріктіреді. Бағдарлама қазіргі қолданыстағы әдістерді ғана емес, сонымен қатар модельдеу жүйелерінің сипаттамаларына сәйкес келетін жаңа модельдер мен әдістерді жасау үшін зерттеудің қазіргі жағдайы туралы терең методологиялық және алгоритмдік білімі бар әртүрлі қолданбалы салалардағы мәліметтерді талдаушыларды оқытуғ�� бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Деректер базасы
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы:жоғары деңгейдегі бағдарламалау тілдерін қолданады; логикалық дұрыс және тиімді бағдарламаларды құрады; деректер базасынан мәліметтерді бағдарламалық алу үшін SQL тілін қолданады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Web бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Бұл курстың мақсаты студенттердің веб-қосымшалардың жұмыс істеу механизмдерін ашық түсінуіне, сондай-ақ өз ұсыныстарын жазу үшін біліміне, шеберлігіне және дағдыларына қол жеткізу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мобильді қосымшалар құру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты мобильді әзірлеу саласында жұмыс істеу үшін ақпараттық технологиялар саласында арнайы білімі бар бакалаврларды дайындау (мобильдік қосымшаларды жобалау және бағдарламалау негіздері): Android платформасының базалық құрылғысын және мобильді жүйелерді әзірлеу үшін осы платформаны ұсынатын мүмкіндіктерді зерттеу, пайдаланушы интерфейстерін, сервистерді құру бойынша, сондай-ақ сигнализацияны, аппараттық сенсорларды және көрсетілген платформа шеңберінде ақпараттың стандартты сақтау қоймаларын пайдалану бойынша практикалық дағдыларды алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • C # объектіге бағытталған бағдарламалау тілі
    Несиелер: 6

    Бұл курстың негізгі мақсаты-объектілі-бағдарлы бағдарламалаудың (ЖБП), Алгоритмдеу және кластарды құрудың негізгі ұғымдарын оқып үйрену; объектілі-бағдарлы тәсілдемені; ОБП бағдарламалау ортасын оқып үйрену, объектілі-бағдарлы бағдарламалауды жүзеге асыру үшін С# тілінің құралдарын оқып үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Java тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты-кроссплатфорлы бағдарламаларды жасау кезінде жұмыстың негізгі тәсілдерін, әдістері мен принциптерін меңгеру және бекіту, Java тілін қолдану дағдыларын меңгеру, кәсіби сертификаттауға дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • iOS бағдарламалауға кіріспе
    Несиелер: 6

    "Мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалау" пәнін игерудің мақсаты әртүрлі Заманауи бағдарламалау тілдерін (Java, Javascript, Swift) қолдана отырып, мобильді құрылғыларға арналған бағдарламаларды әзірлеу саласында студенттерді теориялық және практикалық дайындау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Операциялық жүйелер
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты-операциялық жүйелер мен орталардың құрылу ерекшеліктері, негізгі компоненттері және жұмыс істеу принциптері туралы білімді қалыптастыру,сонымен қатар есептеу процесін ұйымдастыруды және есептеу техникасының жұмысын қамтамасыз ету үшін операциялық жүйелер мен орталардың құралдарын қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жүйелік бағдарламалау
    Несиелер: 4

    Курсты табысты игеру үшін есептеуіш техниканың базалық түсініктерін, ғылым мен техникадағы жүйелік бағдарламалық қамтамасыз етудің рөлін, тәжірибелік есептерді шешу үшін есептеуіш техниканы қолдана білу, Дербес компьютерде жұмыс істеу дағдыларын меңгеру және кәсіби бағдарламалық өнімдерді құру қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Автоматтар теориясы
    Несиелер: 5

    Пән дискретті динамикалық модельдердің негізгі түрлерінің бірі - ақырлы детерминантты автоматиканы зерттеуге арналған. Автоматтық модельдер ақпараттық технологияларды дискретті процестер ретінде көрсетуге мүмкіндік береді, олардың орындалуы жадыны, бақылау әрекеттерін талап етеді және процестердің нақты барысының белгілерін байқау қажет. Теория ақырғы мемлекеттік машиналардың қосымшасы бар басқару жүйелерін жобалау, ақпаратты түрлендіру процестерін синтездеу және оңтайландыру, техникалық, медициналық және басқа диагностикада, бағдарламалық жүйелерді әзірлеуде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Желілік технологиялар
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты студенттерді заманауи желілік технологиялармен, оларды білім беру процесінде тиімді пайдалану принциптерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерлік көру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты — бейнелер мен бейнелерді тану теориясының және практикасының тұжырымдамалық негіздерімен танысу; тану жүйелерінің жұмыс істеу принциптері туралы білім жүйесін қалыптастыру; тану жүйелерін дербес әзірлеу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сандық дизайн
    Несиелер: 5

    цифрлық дизайн пәні интерактивті (яғни интерфейсі бар) цифрлық өнімдерді, жүйелерді, орталарды, қызметтерді жобалауға қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жасанды интеллект жүйелері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты экономикадағы зияткерлік ақпараттық жүйелерді құру және пайдалану әдістерін оқу, Экономикалық ақпараттық жүйелерде жасанды интеллектті қолдану мәселелері мен салаларымен танысу, білімге негізделген жүйелердің құрылу және жұмыс істеуінің теориялық және ұйымдық-экономикалық мәселелерін жариялау, білім базалары мен сараптамалық жүйелерді жобалау бойынша тәжірибелік жұмыстардың дағдыларын үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Бағдарламалық жасақтаманы (бағдарламалық қамтамасыз етуді) жасау технологиясы - бағдарламалық өнімдерді (ПП) құру бойынша шаралар жиынтығы. Бұл қызмет біршама ауқымды бағдарламалық жасақтаманы жасау кезінде қандай да бір жолмен кездесетін бірнеше кезеңдерді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мультимедиялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Мультимедиялық технологиялар - келешегі зор және танымал ақпараттық технологиялардың бірі. Мультимедиялық жүйелердің пайда болуы білім саласындағы революциялық өзгерістерге әкелді. Ақпаратты берудің ең көп таралған құралы - мультимедиялық проектор және компьютер. Мультимедиялық технологияларды қолдану оқу материалын дәстүрлі түрде ғана емес, сонымен бірге студенттер түсінетін вербалды түрде де көрнекі түрде ұсынуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Деректер талдау
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты бір тақырыптық деректерді талдауда үш түрлі статистикалық әдісті қолдану ұқсас нәтижелерге әкелген-келмейтінін тексеру және статистикалық рәсімдер арасында келісуге (немесе келіспеуге) әсер ететін графикалық деректердің компоненттерін анықтау болды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • C# бағдарламалау тілі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-кроссплатфорлы бағдарламаларды жасау кезінде жұмыстың негізгі тәсілдерін, әдістері мен принциптерін меңгеру және бекіту, C# тілін қолдану дағдыларын меңгеру, кәсіби сертификаттауға дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • NET бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер NET бағдарламалау тілі үлгісінде сәйкес пәндік салаларда есептерді тез шешуге мүмкіндік беретін объектілі-бағытталған және функционалдық бағдарламалауды жүзеге асырады. NET меңгеру бағдарламалық жүйелердің прототиптерін де, бағдарламалық жүйелердің өздері де жылдам құруға мүмкіндік береді, "Data engineering"бағыты бойынша бакалаврларды кәсіби дайындау үшін қажетті ғылыми және өндірістік есептерді шешу үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді біріктіруге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • JAVA тілінде дамытылған бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-кроссплатфорлы бағдарламаларды жасау кезінде жұмыстың негізгі тәсілдерін, әдістері мен принциптерін меңгеру және бекіту, Java тілін қолдану дағдыларын меңгеру, кәсіби сертификаттауға дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Объектілі-реляциялық модельдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерді білімнің осы саласына қатысты теориялық және практикалық есептерді өз бетінше талдап, шеше алатындай етіп мәліметтер базасын пайдаланумен байланысты ұғымдар мен міндеттер шеңберімен таныстыру. Курстың мақсаты - студенттерді мәліметтер базасын құру және құру принциптерімен, мәліметтер базасын басқару жүйелерімен, SQL тілімен және дерекқорды өңдеудің басқа тілдерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кроссплатфорлы бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Күнделікті өмірде ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың дамуы мен енгізілуімен бағдарламалауға деген қызығушылық күрт өсті. Заманауи мамандар әр түрлі деңгейдегі және мақсаттағы әр түрлі бағдарламалау тілдерімен айналысуға мәжбүр. Дамудың тиімді құралдарына қажеттілік бағдарламалық қамтамасыздандыру бағдарламалық қосымшалардың жылдам дамуына арналған объектіге бағытталған бағдарламалау жүйелерінің пайда болуына әкелді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Параллельді бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Курс аясында көппроцессорлы және көп машиналы есептеу жүйелерінің аппараттық және бағдарламалық бөлігін оқып үйрену, жүйелердің осындай түрін жіктеу, сондай-ақ кейбір типтік есептерді талдау ұсынылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Робототехникалық жүйелер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - робототехникалық жүйелерді және робототехникалық модульдер мен жүйелерді басқару жүйесін қолдану арқылы ғылыми-зерттеу жұмысының білімі мен дағдыларын және инновацияларды енгізуді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жоғары өнімді коммуникациялық орта және желілер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің заманауи есептеу жүйелері мен бағдарламалық қамтамасыз етуді әр түрлі саладағы міндеттерді шешу үшін қолдану туралы теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, атап айтқанда: студенттің жұмысын параллель ұйымдастыратын кластерді есептеу жүйелерімен таныстыру. қоғамдық серверлер мен микропроцессорларға негізделген, қашықтан қол жеткізу режимінде параллельді есептеулерді ұйымдастыру және жүзеге асыру тәсілдері, математикалық модельдерді, мультипроцессорлы есептеу жүйелерінің әдістері мен технологияларын, параллельді бағдарламалау және жоғары өнімділікті жобалау саласында жұмысты сәтті баста��ға жеткілікті қазіргі заманғы коммутациялық жабдықтар деректерді сақтау және өңдеу орталары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерді бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеудің негізгі түрлері мен тәсілдерімен, метриктермен қолданылатын бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің өмірлік циклінде бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу кезеңдерімен, бағдарламалық өнімдерді баптаумен таныстыру, рефакторинг үдерісімен танысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бұлтты технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерге бұлтты есептеу технологиясы туралы қажетті теориялық және практикалық білім беру, заманауи бизнесте бұлтты технологияның артықшылықтарын тәжірибе жүзінде жүзеге асыру және осы технологияның құралдарын зерттеу болып табылады. Курс барысында студенттер бұлтты қызметті құру технологиясын игереді, қолданыстағы бұлтты сервистермен жұмыс істейді, студенттер бұлтты есептеулерді қолдануды үйренеді және IT процестерін оңтайландыру мәселелерін шешу үшін бұлтты есептеу технологиясын қолдануға дайын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бағдарламалық жүйелерді жобалау және архитектура
    Несиелер: 3

    Бұл курстың негізгі мақсаты-білім алушылардың ақпараттық жүйелерге, негізгі архитектуралық стильдерге сәулеттік көзқарасты, паттерн мен фреймворктарды қолдану принциптерін, ақпараттық жүйелердің архитектурасындағы компоненттік және сервис-бағдарланған технологияларды, ақпараттық жүйелердің өзара әрекеттесуін ұйымдастырудың негізгі принциптерін теориялық меңгеру; паттерндерді, фреймворктарды, компоненттік технологияларды, веб-сервистерді, қосымшаларды интеграциялау құралдарын пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын алу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Деректерді модельдеу
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - деректерді тұтынушылардың әр түрлі қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін реляциялық модельдер мен NoSQL модельдерін құру. PostgreSQL және Apache Cassandra-да мәліметтер базасын құру үшін ETL қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • ІТ менеджменті
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің міндеттері: Ақпараттық жүйелер мен технологияларды (IT жобалары) әзірлеуге және енгізуге байланысты жобаларға баса назар аудара отырып, экономикалық қызметтің әртүрлі салаларында жобаларды басқару кезінде туындайтын мәселелерді шешудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларының жүйесін қалыптастыру; IT-жобаларды тиімді басқаруға, оның ішінде жобаларды басқарудың ақпараттық жүйелерін қолдана отырып, кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру; Цифрлық экономикада алған білімдерін қолдануға дайын болудың қамтамасыз ету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Сигналдарды сандық өңдеу
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты мен міндеттері: сигналдардың физикалық табиғатына қатысты инвариантты және оған кіретін сигналдарды цифрлық өңдеудің базалық әдістері мен алгоритмдері бөлігінде сигналдарды цифрлық өңдеудің іргелі теориясының негіздерін оқу: Фурье дискретті және жылдам түрлендіруді қоса алғанда, сызықты дискретті жүйелер мен дискретті сигналдардың математикалық сипаттамасы (математикалық модельдер); цифрлық сүзгілерді жобалаудың негізгі кезеңдері; цифрлық сүзгілерді синтездеу және талдау және олардың құрылымдық және математикалық сипаттамасы.; белгіленген нүктесі бар цифрлық сүзгілердегі кванттау шуларын бағалау; сигналдарды цифрлық өңдеудің базалық әдістері мен алгоритмдерін компьютерлік үлгілеудің қазіргі заманғы құралдарын зерделеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бағдарламалық жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің міндеттері: Ақпараттық жүйелер мен технологияларды (IT жобалары) әзірлеуге және енгізуге байланысты жобаларға баса назар аудара отырып, экономикалық қызметтің әртүрлі салаларында жобаларды басқару кезінде туындайтын мәселелерді шешудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларының жүйесін қалыптастыру; IT-жобаларды тиімді басқаруға, оның ішінде жобаларды басқарудың ақпараттық жүйелерін қолдана отырып, кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру; Цифрлық экономикада алған білімдерін қолдануға дайын болу қамтамасыз ету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ақпараттық қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің негізгі мақсаты жеке тұлғаның, қоғам мен мемлекеттің ақпараттық қауіпсіздігін және қоғам мен мемлекеттің ақпараттық инфрақұрылымын қамтамасыз етумен байланысты күрделі ғылыми-техникалық міндеттерді шешуде шығармашылық тәсілдерді дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Есептеулерді таратуды ұйымдастыруға кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты «Ұйымға кіріспе Үлестірілген есептеу ”- бұл үлестірілген есептеу жүйелерінде есептеуді ұйымдастыру және осындай жүйелерді құру үшін білім мен дағдыларды игеру. Осы мақсатқа жету үшін курстың міндеттері:  үлестірілген есептеу жүйесінің түрлерін зерттеу;  үлестірілген есептеу жүйелерінде қолданылатын заманауи әдістер мен құралдарды зерттеу;  үлестірілген есептеулерді ұйымдастырудың әдістері мен құралдарының даму тенденцияларын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    табиғи, техногендік және әлеуметтік пайда болған ТЖ жағдайында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі туралы біледі; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыра біледі; салауатты өмір салтының негіздерін біледі; арнайы, кәсіби жұмысқа қабілеттілікті, денсаулықты қолдау және кәсіби аурулардың алдын алу үшін дене шынықтыру және спорт құралдары мен әдістерін қолданады.

  • Код ON2

    іргелі және қолданбалы математиканың өзекті және маңызды мәселелерін таба білу, тұжырымдау және шеше білу

  • Код ON3

    өз қызметінде нормативтік-құқықтық құжаттарды пайдалануға дайын, қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлық болып табылатын қауіптілік туралы білімі бар, кәсіби міндеттерді шешу кезінде экономикалық ғылымның жүйелендірілген теориялық және практикалық білімін пайдалануға қабілетті

  • Код ON4

    кәсіби мәселелерді шешкен кезде жүйелік талдау және математикалық модельдеу әдістерін қолдана отырып, әлеуметтік-экономикалық мәселелер мен процестерді талдай алады

  • Код ON5

    электрондық құрылғыларда болатын физикалық процестерді математикалық түрде сипаттай білу

  • Код ON6

    әр түрлі режимдерде және оларды қолданудың жиілік диапазонында жартылай өткізгіш құрылғылар мен микро тізбектердің ерекшеліктерін ескере отырып, электронды құрылғыларды талдау мен синтездеудің өзіндік әдістері

  • Код ON7

    бағдарламалық жасақтама жасаумен байланысты бағдарламалық жүйелердің өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдерінде туындаған мәселелерді шеше білу; Мобильді қосымшаларды жасау

  • Код ON8

    бағдарламалық жүйелер мен мәліметтер базасының компоненттерін құра білу, заманауи құралдар мен бағдарламалау технологияларын қолдану

  • Код ON9

    компьютерлік көру технологиясын, мәліметтерді талдауды, бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу технологияларын, параллель бағдарламалауды, жоғары өнімді есептеулерді қолдану дағдылары

  • Код ON10

    қолданбалы зерттеулер жүргізу және бизнес-процестерді басқаруда сандық және сапалық әдістерді қолдану, оларды қолдану нәтижелері бойынша аналитикалық материалдар дайындау мүмкіндігі

  • Код ON11

    бағдарламалық қамтамасыз ету сапасының ұғымдары мен атрибуттарын (сенімділік, қауіпсіздік, қол жетімділік), оның ішінде адамдардың рөлін, процестерді, әдістерді, құралдарды және сапаны қамтамасыз ету технологияларын білу

  • Код ON12

    бағдарламалық интерфейстерді құру мүмкіндігі

  • Код ON13

    қызметтің өндірістік және әлеуметтік қоғамдық салаларында шет тілінде белсенді қарым-қатынас жасау қабілет

  • Код ON14

    мәліметтер мен білім құрылымын модельдеу мен жобалауда интеллектуалдық технологияларды қолдану мүмкіндігі

  • Код ON15

    шешілетін ғылыми мәселелер мен міндеттердің тұжырымдамалық және теориялық үлгілерін жасау және талдау қабілеті

6B06105 Математикалық және компьютерлік моделдеу
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06105 Виртуалды және толықтырылған шынайылық
Бакалавриат

Дәулет Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B06105 Информационные системы в бизнесе, промышленности и образовании
Бакалавриат

Рудный индустриальдық институты

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06105 Компьютерлік инженерия
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06105 Математикалық және компьтерлік модельдеу
Бакалавриат

Қарағанды техникалық университеті (Қарағанды мемлекеттік техникалық университеті)

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B06105 --
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06105 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Бакалавриат

Логистика және көлік академиясы-теміржол (ЛжКА)

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06105 Математикалық және компьютерлік модельдеу
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B06105 Smart технологии
Бакалавриат

Халықаралық Бизнес Университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06105 Медиа технологиялар
Бакалавриат

Astana IT University

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B06105 Ақпараттық жүйелер
Бакалавриат

Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B06105 Телематика
Бакалавриат

Қазақстан-Неміс университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B06105 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету/ Smart Computing
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B06105 Компьютерлік ғылымдар
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B06105 Product Management
Бакалавриат

Алматы менеджмент университеті (AlmaU)

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B06105 Бизнестегі IT
Бакалавриат

Нархоз Университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top