Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01703 Шетел тілдері және мәдениетаралық коммуникация в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ-ны іске асыру ағылшын тілін және кәсіби құзыреттілікті жоғары деңгейде меңгерген, шет тілді білім берудің қазіргі заманғы әдістері мен әдіснамаларын, оқытудың жаңа технологияларын меңгерген, кең Жалпы ғылыми ой-өрісі, терең лингвистикалық білімі бар, қазіргі қоғамның сұраныстарына тез бейімделе алатын, әрі қарай білім беру мен өздігінен білім алуға қабілетті шетел тілдері мен мәдениетаралық коммуникация саласында жоғары білікті мамандарды даярлауға бағытталған.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу ғылым философиясының негізгі мәселелері мен пәнін, білім құрылымын, ғылым әдістерін, ғылыми білімнің функцияларын, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияларды, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың теориялық негіздерін, әлеуметтік-гуманитарлық таным объектілері, пәндері мен субъектілерін оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық ағылшын тілі
    Несиелер: 8

    Курс білім алушылардың тілдік құзыреттілігін халықаралық стандарттарға дейін арттыруға, Академиялық қарым-қатынастың негізгі ұғымдарын, типтерін, нысандары мен функцияларын зерделеуге; академиялық және кәсіби мәтіндердің түрлері, стильдері мен жанрлары, сөздік ерекшелігі, эссе жазу техникасы туралы білімді меңгеруге; білім алушыларда кәсіби тақырыпқа Конспектілер, сыни эссе жазу дағдыларын дамытуға; өзіндік көзқарасын дәлелдей білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби, мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында ағылшын тілінде когнитивті және коммуникативтік қызметті жүзеге асыруға қабілетті, белгілі бір деңгейде сөйлеу және қарым-қатынас мәдениетін меңгерген білім алушының тілдік тұлғасын дамытуға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сөйлеу коммуникациясы практикумы
    Несиелер: 8

    Магистранттарды оқылатын тілдің мәдени және этикалық нормаларымен, әр түрлі стильдер мен жанрлардағы мәтіндердегі олардың көрініс нұсқаларымен таныстыруға, коммуникативтік міндеттерге қол жеткізуге ықпал ететін әлеуметтанудың құндылық бағдарлары мен өзге тілді мәдениетінің ерекшеліктерін көрсететін элементтерді анықтауға бағытталған практикалық ӨА базалық пәндерін білдіреді. Әлеуметтік-мәдени ақпараттың барабар көрінуіне ықпал ететін әр түрлі стильдер мен жанрларда компоненттерді анықтауға, Әлеуметтік және кәсіби байланыстардың өнімділігіне ықпал ететін өз көзқарасын қорғай білуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Басқару психологиясының теориялық-әдіснамалық негіздері - Әртүрлі тұжырымдамалармен, басқару психологиясының негізгі ұғымдарымен, заңдылықтарымен танысу, басқарудың негізгі әлеуметтік-психологиялық мәселелері және оларды шешу жолдары, тұлға мен ұжымның маңызды әлеуметтік – психологиялық сипаттамаларын, кәсіби, тұлғааралық және тұлғааралық мәселелерді басқару психологиясының құралдарымен зерттеу әдістері, басшы психологиясының негіздері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу педагогикалық теория мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері туралы, педагогиканың негізгі категориялары туралы, жоғары мектеп педагогикасының адам және педагогтың практикалық қызметі туралы ғылым жүйесіндегі орны, рөлі мен маңызы туралы, жоғары мектептің педагогикалық міндеттерін шешуде әдістемелік тәсілдер мен қазіргі заманғы педагогиканың негізгі принциптері туралы білімді меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Когнитивті лингвистика
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты: когнитивті лингвистиканың негізгі ұғымдарын жүйелеу, ғылыми білім жүйесіндегі антропоцентрикалық парадигманың орнын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілді білім берудің қазіргі әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пән шет тілді білім берудің әдіснамалық және концептуалды негіздерін жаңарту негізінде шет тілді білім беруді жаңғыртуды ғылыми негізделген әзірлеуге бағытталған және жолдарды анықтайды. Шетел тілдерін оқыту жүйесінің қазіргі жай-күйін, сондай-ақ шетел тілдерін оқытудың қазіргі әдістемелері мен теорияларын талдау негізінде: - шет тілді білім беруді қарқынды тежейтін себептер мен факторлар ашылды; -ғылыми танымның когнитивті – лингвокультурологиялық әдіснамасы және нақты ғылыми саланы зерттеу-шет тілді білім беру теориясы әзірленді; - "шет тілі "пәнін пәнаралық кешендік конструктура деңгейіне дейін" шет тілі-шет тілі-жеке тұлға "меңгеру пәнін және зерттеу объектісін кеңейтуден туындаған өзіндік дидактикалық аймақ ретінде" шет тілді білім беруді "бөлуге теориялық негіздеме берілді.»;

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби коммуникация практикумы
    Несиелер: 7

    Кәсіби салада шет тілін практикалық меңгеруді одан әрі жетілдіруге, мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асыру кезінде алған кәсіби құзыреттілікті барабар қолдануға, Кәсіби саладағы әлеуметтік қарым-қатынастың моральдық, этикалық және құқықтық нормаларына сай коммуникацияны жүзеге асыруға, Кәсіби коммуникация кезінде өз көзқарасын қалыптастыру дағдыларын меңгеруге ықпал ететін практикалық түрдегі пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ауызша және жазбаша коммуникация практикасы
    Несиелер: 7

    Практикалық түрдегі пән Шетел тіліндегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас стратегияларымен, ресми және бейресми қарым-қатынас жағдайында тіл тасымалдаушылармен кез келген сөйлесулерге немесе пікірталастарға еркін қатысуға мүмкіндік беретін тіл құралдарымен танысуға бағытталған; қажетті коммуникативтік мақсаттарға жету үшін шет тілінің әлеуетін пайдалана білуді, қарым-қатынастың әлеуметтік-мәдени және кәсіби салаларында ауызша және жазбаша сөйлеуді фоностилистикалық дұрыс рәсімдеу дағдыларын меңгеруді дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық мақсаттар үшін екінші шет тілі
    Несиелер: 5

    "Академиялық мақсаттар үшін екінші шет тілі" пәнін меңгерудің мақсаты: Екінші шет тілі саласындағы білімді жетілдіру, сондай-ақ талдау, түсініктеме беру, жалпылау, Екінші шет тілінде ғылыми жарияланымдар жасау үшін қажетті дағдылар мен іскерліктерді меңгеру, ғылыми зерттеулер жүргізу, сондай-ақ әлеуметтік-коммуникативтік контексте (ғылыми конференциялар, семинарлар, дөңгелек үстелдер) сәйкес ауызша және жазбаша формада тиімді қарым-қатынас жасау, С1 деңгейінде қарастырылған тілдік және коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру., Екінші шет тілін меңгерудің жалпыеуропалық құзыреттілігі жүйесінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аудармашының инновациялық технологиялары мен ресурстары
    Несиелер: 5

    "Аудармашының инновациялық технологиялары мен ресурстары" курсын меңгеру магистранттарды кәсіби бағытталған аударманы оқытудың теориялық және лингводидактикалық негіздерімен, сондай-ақ олардың аудармашылық құзыреттілігін дамытуға және инновациялық білім беру технологияларын қолдануға бағытталған жаттығулар жүйесімен, атап айтқанда, аударма зерттеулерін, аударма мәтіндерін, фото және бейнематериалдарды қамтитын мультимедиялық бағдарламалармен таныстыруды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық коммуникация теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты этникалық мәдениеттің жергілікті мәдени кесіндісінде және ғаламдық халықаралық кроссмәдени коммуникацияда кеңістіктік және уақытша аспектілерде түсініктерді қалыптастыруға ықпал ету. Пәннің міндеттері: Мәдениетаралық коммуникацияның негізгі теорияларын оқып үйрену, коммуникация түрлерін, мәдениеттің негізгі компоненттерін көрсету , Мәдениетаралық коммуникацияның лингвистикалық және когнитивті аспектілерін анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілін оқытудың интерактивті технологиялары
    Несиелер: 5

    "Шетел тілдерін оқытудың интерактивті технологиялары" оқу пәні магистранттардың шет тілдерін оқытудың жаңа технологияларын меңгеру қажеттілігін анықтайды. Ұсынылатын курс шетел тілін оқытудың әртүрлі кезеңдерінде жеке әдістермен және әдістермен танысумен қатар лингводидактика мен жалпы Әдістеменің бар білімдерін тереңдетуді, шетел тілін оқытудың проблемалық мәселелерімен, қазіргі заманғы тәсілдермен және технологиялармен танысуды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бизнес және білім саласындағы мәдениетаралық коммуникация
    Несиелер: 5

    Пән іскерлік және мәдениетаралық коммуникацияның түрлі аспектілері туралы ақпаратты анықтайды және ашады. Курс Қазіргі уақытта өзекті субъектінің жеке тиімділігін арттыру үрдістеріне арналған, коммуникативтік құзыреттілік деңгейіне, сондай-ақ іскерлік қарым-қатынастағы манипуляциялардың проблематикасына және оларға қарсы тұру тәсілдеріне қол жеткізуге мүмкіндік беретін параметрлердің жиынтығы қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • CELTA халықаралық сертификаттық біліктілігіне оқуға дайындық
    Несиелер: 8

    Қазіргі заманғы халықаралық талаптарға сәйкес ағылшын тілі оқытушысын тиісті әдістемелік даярлауды қамтамасыз етеді, кәсіби стандарт талаптарын ескере отырып, бірқатар құзыреттілікті қалыптастыру үшін толық көлемде тиімді құрал ретінде қаралуы мүмкін және одан әрі өзін-өзі жетілдірудің, кәсіби өсудің және селт халықаралық емтиханын тапсыруға әзірліктің жоғары деңгейі туралы куәландыратын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шет тіліндегі мәдениетаралық сауаттылық (екінші тіл)
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты: мәдениеттің жоғары деңгейін меңгеру, тұлғаның дайындығы, оның кемелденуі, мәдениет диалогына кірісе отырып, пікірталастар кезінде өз позициясын дәлелдеу, туған лингвомәдени әлеуметтік-мәдени нормалар мен құндылықтарға қабылданған призмалар арқылы бағалау қабілеті бар., берілген ақпараттың мағынасын жоғалтпай, өзінің дүниетанымы мен дүниетанымының шекарасын жылжыта отырып, тиімді коммуникацияларды құра білу, тұлғааралық қарым - қатынас құру, кәсіби міндеттерді шешу үшін заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әдістемелік зерттеулердің әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пәнге: философиялық аспектілер, әдістемелік танымның әдіснамалық негіздері, әдістемелік-зерттеу жұмыстарының құрылымы мен негізгі кезеңдерін зерттеу кіреді. Бұл курс теориялық зерттеу әдістерін, әдістемелік зерттеулердегі модельдеу мәселелерін зерттейді және әдістемелік зерттеу бағытын дұрыс таңдауға көмектеседі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби мақсаттарға арналған екінші шет тілі
    Несиелер: 5

    Бұл пән келесі құзыреттіліктерді қалыптастыруға ықпал етеді: Кәсіби қызметті шешу үшін екінші шет тілінде ауызша және жазбаша нысанда кәсіби коммуникацияны жүзеге асыруға дайындық. Оқытылатын тіл елдерінің ұлттық-мәдени ерекшеліктерін, сөйлеу және сөйлеу емес мінез-құлық ережелерін ескере отырып, өзге тілді сөйлеу қызметін жүзеге асыруға дайындық Бітірушінің ана және шет тілдеріндегі ерекшелігін ескере отырып, білім беру метасистемасы аясында тіларалық, мәдениетаралық, тұлғааралық кәсіби коммуникацияны тиімді жүзеге асыру қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілін оқытудағы инновациялық әдістер: СLIL және PBL
    Несиелер: 8

    Пән жаңа әдістемелерді, пәндерді интеграциялау, жобалық әдістерді пайдалану және білім беру нәтижесін бағалау сияқты сабақтарды ұйымдастырудың жаңа тәсілдерін оқып, түсінуге бағытталған. Осының барлығы ғылымдағы интеграциялық процестермен, адамның ғылыми ойлауының қазіргі заманғы стилін қалыптастырумен және білім берудегі инновациялық үдерістермен байланысты. Пәндік-тілдік оқыту технологиясының қызмет етуін түсінумен байланысты құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту; интеграцияланған оқытудың теориялық-әдіснамалық аспектілерімен танысу; интеграцияланған оқыту процесінде пәндік-тілдік қызметті жоспарлау және ұйымдастыру әді��те��іне оқыту; жоғары белгіленген салада Болашақ өзіндік қызметтің магистрлерінің мотивациялық бағытын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі басқару және кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу магистранттардың кәсіби білім беру жүйесінде кәсіпкерлік және педагогикалық менеджмент саласындағы білімі мен практикалық іскерлігін, сонымен қатар білім берудегі бизнестің тиімділігі мен дамуын арттыру үшін стратегиялық басқару дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    - зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және қолдану кезінде осы саладағы алдыңғы қатарлы білімдерге негізделген оқылатын салада дамып келе жатқан білім мен түсініктерді көрсете алады

  • Код ON2

    жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулер жүргізуге және арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгерген

  • Код ON3

    -өзінің ғылыми-педагогикалық қызметінде жоғары мектеп басқармасының Педагогика және психология білімін кәсіби деңгейде қолданады

  • Код ON4

    - күнделікті кәсіби қызметке және доктарантурада білімін жалғастыруға қажетті білімді кеңейту және тереңдету қабілеті

  • Код ON5

    - кәсіби қызметте міндеттерді жүзеге асыру үшін ауызша және жазбаша қарым-қатынас түрінде шет тілінде кәсіби және академиялық коммуникацияларды жүзеге асырады

  • Код ON6

    -шет тілді білім беру әдіснамасының негізгі түсініктерін, Мәдениетаралық коммуникацияның теориялық және әдіснамалық негіздерін, ғылыми-зерттеу қызметімен, тілдік құбылыстар мен салыстырылатын тілдер, процестер мен практикаларды талдаумен, өңдеумен және түсіндірумен байланысты әдістемелік зерттеулер әдіснамасын меңгеруге қабілетті

  • Код ON7

    - білім беру саласындағы бизнес-жобаларды іске қосуға, кәсіпкерлік логикамен бірлескен жобаларды іске асыруға, мемлекеттік-жеке меншік әріптестік жобаларын іске асыруға қабілетті

  • Код ON8

    - білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын, білім беру процесінің сапасын бағалау мен диагностикалауды қолдана алады.

  • Код ON9

    - білім беру ортасын қалыптастыруға және инновациялық білім беру саясатының міндеттерін жүзеге асыруда кәсіби білім мен біліктерді пайдалануға және зерттеу міндеттерін өз бетінше шешу үшін жеке креативті қабілеттілікті пайдалануға қабілетті

Top