Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01404 Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындық в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 5

    Пән академиялық жазылымның ерекшеліктерін, академиялық адалдық принциптеріне сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін оқып-үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жазбаша жұмыстардың барлық түрлерін, жобаларды, эссені, мақалаларды, тезистерді, аннотацияларды, рецензияларды, курстық және дипломдық жұмыстарды қоса алғанда, пайдаланылған дереккөздерге сілтеме жасау талаптарына, дәйексөз салу ережелеріне сәйкес, зияткерлік меншік құқығын сақтай отырып, жазып ресімдеуге қабілетт

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық қызметке кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән болашақ педагогикалық іс-әрекетке кәсіби-педагогикалық бағыттылықты, болашақ мамандықтың теориялық және практикалық негіздерін меңгеруге, оның жоғары әлеуметтік маңыздылығын ұғынуға үйретеді. Педагогиканың негізгі ұғымдарын, оқушылармен жұмыстың педагогикалық тәсілдерін; ҚР Білім беру жүйесінің нормативтік құжаттарын; балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтарын; оқушылардың денсаулығын сақтау негіздерін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға мүмкіндік береді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құқықтық реттеу контексіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелік түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер; оқыту нәтижесі бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдауды жүзеге асырады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер мен басымдықтарды қоя алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады; теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшбасшылық және инновацияларды басқару
    Несиелер: 5

    Пән тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілерін дамытудағы әлемдік үрдістерді, инновацияны басқару заңдылықтарын оқытады; білім алушы тиімді вербальды, вербальды емес, электрондық коммуникацияға, шешімдер қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен күйзелістерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, жетілдіруге, жобаны басқаруға, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасына немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасына қатысуға қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастапқы әскери дайындық негіздері
    Несиелер: 5

    Бастапқы әскери және технологиялық дайындықтың тәжірбиелік және теориялық сұрақтарын қарастыратын пән, оқу тәрбие үрдісін, сабақтан тыс іс шараларын өткізу және жоспарлау, Тәуелсіз мемлекет Қазақстан Республикасы тарихын, сонымен қатар Республиканың Қарулы Күштерінің құрылуы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән волонтерлік қызметтің мақсаттарын, міндеттерін, ерекшеліктерін, жеке және заңды тұлғаларға көмек көрсетуді, азаматтардың денсаулығын қорғауды, қоршаған ортаны қорғау мен қорғауды үйренеді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы волонтерлік қызметті қауіпсіз орындау қағидаларын сақтап, өз қызметімен үшінші тұлғаларға және қоршаған ортаға зиян келтірмей, волонтерлік қызметті ұйымдастырушының өкімдерін орындауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мемлеттік қорғаныс негіздер
    Несиелер: 5

    Пән Қарулы Күштерді құрудың заңнамалық негіздерінің жалпы түсінігін және бейбіт уақытта әскери қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша мемлекеттің міндеттерін, әскери қақтығыс кезеңі мен басталуын,сонымен қатар АӘД бойынша негізгі сабақ түрлерін жоспарлау мен өткізуді;алған білімдерін шығармашылық жалпылау, жазбаша және ауызша түрде өз білімдерін нақты және объективті баяндау дағдысы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән негізінен қауырт жағдайларда сауатты шешім қабылдауды және қажетті теориялық білім мен практикалық ынталарды игертіп, тіршілікке қажетті қауіпсіз жағдайларды болдырмауға, табиғи, техногенді және әлеуметтік төтенше жағдайларды болжау және олардың алдын алуды қарастырады, бейбіт уақыттарда кездесетін табиғи және техногенді төтенше жағдай кезінде сауатты түрде шешім қабылдау, алғашқы жәрдем көрсету, авариялық тұрақтандыру және тағы басқа шұғыл жұмыстарды ұйымдастыру шараларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Акробатика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Пән гимнастика бөлімі бойынша мектеп бағдарламасының мазмұнына кіретін акробатикалық қозғалыс әрекеттерін оқытудың техникасы мен әдістемесін қалыптастыруға, сонымен қатар дене шынықтыру теориясының ережелері негізінде білім беру процесін жүзеге асыру, оқу жоспарлары мен нақты оқу сабақтарының бағдарламаларын әзірлеу қабілетіне бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әскери-инженерлік дайындық, әскери топография және байланыс
    Несиелер: 7

    Пән негізгі міндеттерді, ұйымдастыру, МӘҰ, МСВ, МСР, ШОБ негізгі ұрыс түрлеріндегі негізгі міндеттерді, ұйымдастыруды, құрылымын; бөлімшелерде радиобайланысты ұйымдастырудың негізгі түрлерін, тәсілдерін; қазіргі жағдайда елдің қорғаныс қабілетінің рөлі мен міндеттерін; бөлімшелермен әскери іс-қимылдарды жүргізу тактикасын және әскери өнерді дамыту; инженерлік қоршаулардың негізгі мақсаты, жіктелуі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Anatomy and physiology with the basics of physical education
    Несиелер: 5

    Пән анатомияға кіріспе. Остеология. Қаңқа. Артрология. Миология. Спланхнология. Ангиология. Неврология. Сонымен қатар, педагогикалық бақылау мен түзетуді қоса алғанда, адам жағдайын басқару технологиясын дене тәрбиесі процесі үшін өзекті қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән психология туралы жалпы түсініктерді, адам туралы кешенді ғылым ретінде, психологиялық білімнің теориялық негіздерін үйренеді. Күнделікті қызметте қажетті психологиялық қасиеттерді қалыптастыруға және тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық заңдылықтарын меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Пән гимнастика бөлімі бойынша мектеп бағдарламасының мазмұнына кіретін қозғалыс әрекеттерін оқыту әдістері мен техникасын қалыптастыруға, сонымен қатар дене шынықтыру теориясының ережелері негізінде білім беру процесін жүзеге асыруға, оқу жоспарлары мен нақты оқу сабақтарының бағдарламаларын әзірлеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Полиатлон
    Несиелер: 8

    Пән полиатлонның тарихын, жіктелуін, жүйеленуін және терминологиясын зерттейді. Студенттерде ағзаның физикалық қасиеттерін, функционалдық және психикалық қасиеттерін қалыптастырады. Лақтыру, жүгіру, күш жаттығулары техникасында жаттығу, ұзындыққа секіру техникасында жаттығу, "кеудеге секіру" әдісін пайдалана отырып жүзу техникасында жаттығу, пневматикалық винтовкадан ату техникасында жаттығу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 7

    Пән болашақ мұғалімнің орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін зерттейді. Нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқыту әдістемесімен спорттық ойындар
    Несиелер: 8

    Спорт ойындарының техникасы мен тактикасын оқытады. Студенттердің мектепке дейінгі, мектеп оқу орындарында, спорт мектептерінде, клубтарда және басқа да ұйымдарда спорттық ойындарды өткізу кезінде ұйымдастырушылық қабілетін қалыптастырады. Спорт ойындары бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жауынгерлік қамтамасыз ету негіздері
    Несиелер: 8

    Жауынгерлік қамтамасыз етудің теориялық және практикалық негіздерін оқып үйренетін пән. Қару-жарақты атудың негіздері; автоматтың (пулеметтің) мақсаты, жауынгерлік қасиеттері, жалпы құрылымы мен жұмыс принципі; қол жарықшақты гранаталардың мақсаты, жауынгерлік қасиеттері; гранаталармен жұмыс істеу кезіндегі қару-жарақ пен оқ-дәріні пайдалану кезіндегі қауіпсіздік шаралары; жаңа қару-жарақты және атыс қаруынан жалпы әскери ұрыс жүргізу тактикасын дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тактикалық-атыс дайындығы
    Несиелер: 8

    Тиімді атыс және тактикалық өзара іс-қимыл дағдыларын қалыптастыру үшін ұйымдастырылған жеке құрамның жауынгерлік даярлық шеңберіндегі іс-шаралар жүйесін зерттейтін пән; әскери өнерді және бөлімшелермен әскери іс-қимыл жүргізу тактикасын дамыту; жаңа қару мен жалпы әскери ұрыс жүргізу тактикасын дамыту; меңгеруі керек: тактикалық-саптық сабақтардың қауіпсіздігін арттыру бойынша іс-шараларды әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында бейімделген дене шынықтыру
    Несиелер: 5

    Пән, адамның өміршеңдігінің Бейімделген дене тәрбиесінің құралдары мен әдістерінің көмегімен дамуын, оның оңтайлы психофизикалық жағдайын қолдауды үйренеді. Студенттерде өздерінің шығармашылық потенциалын жүзеге асыру және дені сау адамдардың нәтижелерімен өлшенетін ғана емес, сонымен қатар одан асатын үздік нәтижелерге қол жеткізу қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сыни және креативті ойлау
    Несиелер: 5

    Пән рационалды таным түрлері мен тәсілдерін, ұғымдық және аргументативті құрылымдарды құрастыруға қойылатын ережелер мен талаптарды, шешім шығармашылығының рөлін зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жаңа бірегей идеяларды жасауға, жағдайлардан мүмкін болатын шешімдерді жасауға, қабылданған шешімнің тиімділігін бағалауға, көпфункционалды заттарды көруге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән іскерлік және кәсіби имиджді қалыптастыру шарттарын, ұжым имиджінің тұсаукесерін, топ имиджін моделдеуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы басқару қызметінің дағдыларын, әсер ету механизмдерін, жеке және топтық имидждің этикеті мен мәдениеті мәселелерін меңгерген; кәсіби қызметте іскерлік адамның имиджін қалыптастыру элементтерін қолдану қабілетін көрсете алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагог пен білім алушылардың зерттеу және жобалау қызметі
    Несиелер: 5

    Білім берудегі жобалық іс-әрекет методологиясын, қазіргі мектептегі жобалар әдісін, оқу жобалау тәжірибесін, оқушылардың жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру мен кезеңділігін, педагог пен оқушылардың бірлескен жұмысын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән ТМФК мәселелерін зерттейді. Оның мәні, кәсіби сауатты маман еркін меңгеруі тиіс негізгі терминдер мен ұғымдар ашылады, дене тәрбиесінің принциптері, құралдары, әдістері, қозғалыс әрекеттерін оқытудың теориясы мен әдістемесінің негіздері, дене қасиеттерін дамыту баяндалады. Мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балалардың, студент жастардың, халықтың ересек контингентінің дене тәрбиесінің ерекшеліктері көрсетілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән оқыт-мектепте оқыт-мын оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттерін, оқушыларды ғылым негізіне енгізу,оқыт-та оқыт-мын оқу процесінде түсініктер мен түсініктерді қалыптастыру,Бастапқы әскери және технологиялық дайындық сабақтарында практикалық жұмыстарды ұйымдастыру,сабақтарда оқушылардың білімін тексеру және бағалау әдістемесі,Бастапқы әскери және технологиялық дайындық сабақтарының ерекшеліктері,оқыт-та зерттеу іскерлігін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Риторика және сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі тілдік этикетті, әдеби тіл нормаларын, мәтіндерді моделдеуді құралдарын, сөз сөйлеудің негізгі композициялық бөліктерін құруға қойылатын талаптарды, сөйлеудің логикалық ұйымдастырылуын үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы конструктивті диалог жүргізуге, көпшілік алдында сөйлеуге, қарым-қатынас жағдайына сәйкес өз сөзін құрастыруға, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында риторикалық тәсілдерді қолдануға, аудиторияның назарын ұстау тәсілдерін қолдануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас психологиясы мен жанжалдарды басқару
    Несиелер: 5

    Пән жанжалды психологиялық түсінудің ерекшеліктерін, жанжалды өзара іс-қимылдың психологиялық мәнін: қатысушылардың себептері мен мақсаттарын, өзара іс-қимылдың стратегиясы мен тактикасын, әр түрлі жанжалдың құрылымдық сипаттамаларын зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жанжалды жағдайды басқара алады, жанжалды алдын алу және шешу саласында тәжірибелік біліктердің кешенін құрастыра алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім берудегі тьюторлық
    Несиелер: 5

    Кәсіби тьюторлық қызметтің мәні мен ерекшелігін, тьюторлық сүйемелдеудің принциптері мен негізгі кезеңдерін, жалпы тьюторлық әрекеттің ресурстық сызбасын, тьюторлық сүйемелдеудің негізгі формалары, әдістері, схемалары мен технологияларын, тьюторлық қызметтің масштабын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әскери қызмет негіздері
    Несиелер: 8

    Пән Қазақстан Республикасы Қарулы күштері қатарында әскери қызметін атқару үшін физикалық шыңдалу және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған сабақтан тыс, бұқаралық-спорттық және бұқаралық-қорғаныс іс шараларын ұйымдастыру; коммуникативті дағды және ұйымдастырушылық қабілетті

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Пән жеңіл атлетика бөлімі бойынша мектеп бағдарламасының мазмұнына кіретін қозғалу әрекеттерін оқыту әдістері мен техникасын қалыптастыруға бағытталған, атап айтқанда: спорттық жүру, қысқа және ұзақ қашықтыққа жүгіру, доп лақтыру, "аттап өту"әдісі арқылы биіктікке секіру,сонымен қатар білім беру процесін жүзеге асыру,оқу жоспарлары мен нақты оқу сабақтарының бағдарламаларын әзірлеу қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шаңғы спорты оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: шаңғы спортын оқытып-үйрету, жіктеу, жүйелеу және терминология, техника және физикалық қасиеттері, ағзаның функционалдық қасиеттері, спорт құрылыстары және оқу үрдісін материалдық-техникалық қамтамасыз ету, жарыс ережелері, төрешілік, шаңғы спортын оқыту әдістемесі, сонымен қатар дене шынықтыру теориясының ережелері негізінде білім беру процесін жүзеге асыру, нақты сабақтардың оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Туризм
    Несиелер: 5

    Пән, туризм элементтерінің техникалық дағдыларын үйренеді. Студенттерде спорттық бағдарлау элементтерін қалыптастырады. Маршрутты әзірлеу, алдағы оқу-жаттығу туристік жорығының құжаттарын ресімдеу, тамақ өнімдерін есептеу, дәрі қобдишасына арналған дәрі-дәрмектерді іріктеу, жарақтарды дайындау. Топографиялық дағдылар (картаны оқу, жергілікті жерге бағдарлау), туризм элементтерінің техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру процесін цифрландыру
    Несиелер: 5

    Қашықтан оқыту технологиясының негізгі сипаттамалары мен ерекшеліктерін, Интернеттегі іздеуді ұйымдастырудың әдістері мен құралдарын, қашықтықтан оқытуға арналған файлдық форматтар мен оларды дамыту орталарын (PowerPoint, Macromedia Flash және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау мен қолдаудың аспаптық орталарын (Zoom, BigBlueButton, Электрондық оқыту және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау орталарына файлдарды біріктіру әдістері зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Массаж
    Несиелер: 5

    Пән уқалау тарихын, уқалау жүргізудің гигиеналық негіздерін, түрлерін, жүргізу әдістемесін оқытады. Массаждың ағзаға физиологиялық әсері, классикалық массаждың негізгі тәсілдері, массаждың аппараттық түрлері, спорттық массаж. Әртүрлі спорт түрлеріндегі қалпына келтіру массажы. Самомассаж. Дене шынықтыру бойынша массаждың негізгі түрлерін жоспарлау және жүргізу, денсаулық жағдайында түрлі бұзылулармен байланысты сауықтыру іс-шаралары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сабақтан тыс іс-шараларды ұйымдастыру және басқару
    Несиелер: 5

    Пән оқушылардың әр түрлі топтарымен сабақтан тыс іс-шараларды ұйымдастыру және басқару ерекшеліктерінде кәсіби құзыреттілікті үйренеді. Әртүрлі деңгейде сабақтан тыс іс-шараларды талдау, ұйымдастыру және өткізу; сабақтан тыс іс-шараларда негізгі әдістер мен технологияларды қолдану;оқушылармен жеке жұмыс жасаудың әдістері мен тәсілдерін қолдану; сабақтан тыс іс-шараларда әртүрлі әдістерді,әдістер мен технологияларды көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу бойынша жұмыс жүйесі
    Несиелер: 5

    Пән оқушылардың әр түрлі топтарымен тәрбиелік іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу бойынша жұмыс жүйесінің ерекшеліктеріндегі кәсіби құзыреттілікті зерттейді. Әртүрлі деңгейде тәрбие іс-шараларын талдау, ұйымдастыру және өткізу; тәрбие іс-шараларында негізгі әдістер мен технологияларды қолдану; оқушылармен жеке жұмыс істеу әдістері мен тәсілдерін қолдану; әртүрлі тәсілдерді көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әскери-патриоттық тәрбие негіздері
    Несиелер: 5

    Пән жастарды әскери-париоттық тәрбие негізінде тәжірбиелік және ғылыми-теориялық оқыту пәні; білім алушыларды әскери-патриоттық тәрбиелеу бойынша іс-шаралар жоспарлау; білім беру мекемелері негізінде білім алушыларды әскери-патриоттық тәрбиелеу әдістері мен тәсілдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән компьютермен жұмыс істеудің психолингвистикалық аспектілерін, "адам-машина" жүйесінде функциялардың таралу мәселелерін, "адам - компьютер" өзара әрекеттестігінің жеке аспектілерін, оқытудың құралдары мен тәсілдерінің әртүрлілігін,Қашықтықтан оқытудың каноникалық дидактикалық жүйесінің негіздерін,Қашықтықтан оқытудың құралдары мен технологияларын, бақылау іс-шараларын және оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлауды, қашықтықтан оқытудың технологиялық платформаларын үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ұлттық спорт және қимыл ойындарын оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ұлттық ойындар тарихы пәні. Ұлттық ойындар жіктелуі. Дене шынықтыру студенттердің ұлттық спорт және ойындар элементтерін тиімділігі. Ұлттық спорт, ойындар, спорттық-бұқаралық жұмысты олардың пайдалану мүмкіндігі. Мектеп бағдарламасына ұлттық ойындар ұйымдастыру мен әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудің бастапқы әскери және технологиялық даярлығын оқытудың стратегиясы мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән мектептегі бастапқы әскери және технологиялық дайындықты оқыту әдістемесінің міндеттерін оқыту пәні, оқу бағдарламасын талдау: «Бастапқы әскери дайындық», «Бастапқы әскери және технологиялық дайындық», білім алушыларға бастапқы әскери және технологиялық дайындықты оқыту үрдісі кезінде негізі түсініктермен таныстыру, бастапқы әскери және технологиялық дайындық сабақтарында тәжірбиелік жұмыстар ұйымдастыру, сабақта білім алушылардың білім деңгейін тексеру және бағалау әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жүзу оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Пән. студенттерде пәндік негізде жүзу бойынша дене шынықтыру педагогының кәсіби қызметі туралы тұтас түсініктерді қалыптастыру; жүзу бойынша оқу-жаттығу процесін жоспарлау және ұйымдастыру, жаттығу әдістемесі бойынша білімді тереңдету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Патриоттық тәрбие негіздері
    Несиелер: 5

    Пән оқитын жастарға патриоттық тәрбие берудің ғылыми-теориялық және практикалық негіздерін оқытады; оқушыларды патриоттық тәрбиелеу бойынша іс-шараларды жоспарлау; оқушыларға патриоттық тәрбие беруді ұйымдастыру және өткізу; білім беру мекемесі жағдайында оқушыларды патриоттық тәрбиелеудің инновациялық түрлері мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасының заңнамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән елдің қорғаныс қабілеті саласындағы заңнамалық базаның теориялық негіздерін, сондай-ақ Ғатп. Іскерліктер: заңдарды және басқа да нормативтік құқықтық актілерді түсіну; заңнаманың сақталуын қамтамасыз ету, заңға сәйкес шешімдер қабылдау және іс-әрекеттер жасау: заңнаманы талдау, арнайы әдебиетте бағдарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, командада жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады

  • Код ON2

    Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, Әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады

  • Код ON10

    Дене тәрбиесі және АӘД бойынша оқу-тәрбие процесін жоспарлауды жүзеге асыру, жоспарлау құжаттарын әзірлеу.

  • Код ON6

    Білім беру мекемелерінде дене шынықтыру және бастапқы әскери және технологиялық дайындық бойынша оқу-тәрбие процесін және сыныптан тыс жұмыстарды, білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында, психологиялық-педагогикалық, гуманитарлық ғылымдар жетістіктерін, ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың сұраныстарын ескере отырып ұйымдастыру және жүзеге асыру.

  • Код ON1

    Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады

  • Код ON5

    Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың психологиялық-педагогикалық сұраныстарының оқу жетістіктерін бағалауды жүргізуге қабілетті

  • Код ON11

    Патриоттық қызметті жүзеге асыруға, заманауи әдістемелерді қолдануға, дәлелдерді тұжырымдауға және оқылатын саладағы мәселелерді шешуге қабілетті

  • Код ON7

    Оқу-тәрбие процесінде дене тәрбиесі бойынша оқыту және тәрбиелеу құралдарын, әдістерін, тәсілдерін қолдану, білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау, проблемалық оқу-тәрбие жағдайлары бойынша педагогикалық шешімдер қабылдау.

  • Код ON12

    Оқу-тәрбие үрдісінде Бастапқы әскери және технологиялық дайындық бойынша оқу процесін ұйымдастыруда заманауи технологияларды қолдана отырып оқыту мен тәрбиелеудің құралдарын, әдістерін, тәсілдерін қолдану, білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау, проблемалық оқу-тәрбие жағдайлары бойынша педагогикалық шешімдер қабылдау.

  • Код ON9

    Ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушылармен жұмысты жүзеге асыру, Бейімделген дене шынықтыру сабақтарын өткізу әдістемесін меңгеру.

  • Код ON4

    Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері, білім беру платформалары мен технологиялары, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктері негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны, ҚБТ жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON8

    Әртүрлі жас кезеңдерінде ағзаның анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балалармен және жасөспірімдермен жұмысты ұйымдастыру, ағзаның функционалдық, физикалық мүмкіндіктеріне әсер ететін дене тәрбиесінің құралдары мен әдістерін қолдану,сауықтыру шараларын жүргізу.

Top