8D01720 Орыс тілі және әдебиеті в Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «8D01720 - Орыс тілі және әдебиеті» мамандығы бойынша докторанттар дайындаудың білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты: жоғары білімнен кейінгі білім беру жүйесіне және ғылыми салаға сұранысқа ие жоғары білікті ғылыми және педагогикалық кадрларды даярлау, ғылым мен білім саласындағы заманауи қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандырады.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Павлодар педагогикалық университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
-
ХХ-ХХІ ғасырлардағы әдеби ағымдар
Несиелер: 7Қазіргі әдеби процестің жалпы сипаттамасы. Қазіргі әдебиеттің көркемдік көптік құрылымы. Реализмнің, модернизмнің және постмодернизмнің бірге өмір сүруі. Журнал беттерінде реализм тағдыры туралы пікірталас «Әдебиет мәселелері» журналындағы (В. Келдыш, М. Липовецкий, Н. Лейдерман және т.б.) реализм тағдырының дискуссиясы. Қазіргі реализм: діни проза, көркем журналистика, негізінен русистикалық прозаның эволюциясы. Әйелдер прозасы. Модернизм: шартты метафоралық проза, ирониялық авангард. Неорализм және «балалар реализмі». Постмодернизм: әлеуметтік-арт концептуализм, фэнтэзи, ремейк, сюрреализм.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Семантика теориясы
Несиелер: 8Семантика теориясының маңызды ұғымдары. Семантика саласындағы ғылыми және терминологиялық аппараттардың шеберлігі. Қысқаша мазмұны: ғылым ретінде семантиканың маңызды ұғымдары, оның негізгі семантикалық бағыттары мен ғылыми теориялық мектептері. Көп деңгейлі тілдік бірліктерге семантикалық талдау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тіл семиотикасы
Несиелер: 8Семиотиканың лингвоцентризмі. Г. Фрег үшбұрышы және оның Семиотиканың дамуындағы маңызы. Ч.Пирс-семиотиканың негізін қалаушы. Ч.Морристің семиотикалық үшбұрышы. Таңбалы жүйелердің түрлері бойынша шығу тегі. Белгілік жүйелер құрылысының түрлері. Ч.Пирс белгілерінің жіктелуі: белгілер-икондар, белгілер-индекстер, белгілер-символдар. Тіл таңбалы жүйе ретінде. Тілдік белгінің қасиеттері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
XX-XXI ғғ. Әдеби доминанттары
Несиелер: 7Әдебиеттанудағы талдау және синтездеу. Интерпретация және оның түрлері. Интерпретацияның адекваттылық мәселесі. Интерпретацияның тарихи өзгергіштік мәселесі. Интерпретациялау процесі және әдеби доминант ұғымы. Шығарманың мазмұнды доминанттары. Стильдік доминанттар. Мазмұн мен форманың доминантының өзара байланысы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Код ON1
Орыс тілі мен әдебиеті саласындағы іргелі оқу, әдістемелік және ғылыми жетістіктерді жүйелі түсінуді, осы салада қолданылатын зерттеу әдістері мен дағдыларын көрсетеді
-
Код ON2
Маңызды зерттеу процесін ғылыми көзқараспен ойлау, жобалау, жүзеге асыру және бейімдеу қабілетін көрсетеді.
-
Код ON3
Ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайықты өзіндік ғылыми зерттеулермен, ғылыми саланың шекарасын кеңейтуге ықпал етеді.
-
Код ON4
Таңдалған білім және сабақтас ғылымдар саласындағы ғылыми мазмұнды талдайды және бағалайды.
-
Код ON5
Өзінің білімі мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және жалпы жұртшылыққа жеткізеді; өзінің тәжірибелік зерттеу жұмысын халықаралық ғылыми қоғамдастықтың қазіргі жетістіктерімен үйлестіреді.
-
Код ON6
Білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуында академиялық және кәсіби тұрғыда алға жылжуға ықпал етеді; академиялық ғылыми хат формаларын меңгерген
-
Код ON7
Өзін-өзі тәрбиелеу және кәсіби даму саласындағы кәсіби қызметті ұйымдастырады
-
Код ON8
Тұлғааралық қарым-қатынас және адам ресурстарын басқару мәселелерінде кәсіби ғылыми және педагогикалық қызмет мәселелерін шешеді.