Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11157 Туризм в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Туризм саласында еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап беретін инновациялық - бағдарланған, бәсекеге қабілетті, құзыретті кәсіби кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Туризмология
Түрік тілі (А1)
Туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасы
Академиялық жазбаға кіріспе
Түрік тілі (B2)
Қазақстанның туризм географиясы
-
2 Оқу жылы
Ата-түрік принциптері
Ясауитану
Түркі мемлекеттер тарихы
Икемді дағдылар
Туризм маркетингі
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Экология және өмір қауіпсіздігі
Көшбасшылық теориясы
Туризм менеджменті
Экономика, кәсіпкерлік және бизнес негіздері
Қаржылық сауаттылық
-
3 Оқу жылы
Туристік дестинация брендингі
Туризмде тұтынушылардың мінез-құлқы
Туризмдегі өнімді әртараптандыру
Қонақ үй шаруашылығы
Халықаралық туризмнің географиясы
Туроперейтинг
Туризмдегі брендинг теориясы және PR.
Туристік қызметті автоматтандыру
Туризмдегі тамақтандыру қызметтері
Туристік қызмет көрсету психологиясы.
Экскурсиятану
Туризмде халықаралық маркетинг
Туризмдегі анимациялық іс-әрекет
Тұрақты туризм
Рекреация және анимация технологиялары
Туризмде кәсіпкерлік қызмет негіздері
Туризмдегі бухгалтерлік есеп және аудит
Туризм экономикасы
Туризм инфрақұрылымы
-
4 Оқу жылы
Туристік рәсімдеулер
Туризмнің кластерлік дамуы
Туризмді халықаралық құқықтық реттеу
Туризмде сапа менеджменті
Туризм саласындағы кадрлық саясат
Туризм саласындағы жобалар мен инвестицияларды басқару
Жаһандық туристік бағыттар
Туризмдегі өзекті мәселелер мен басылымдар
Туризм саясаты және жоспарлау
Туризмде инновациялық менеджмент
Халықаралық туризм менеджменті
Туризмде маркетингтік зерттеулер
Туризм саласындағы Big Data
Туристік нарықтың бәсекелестік стратегиясы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби қызметінде ғылыми зерттеу әдістерін, академиялық жазба негіздерін, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін қолданады
- Халықаралық стандарт, нормативтік-құқықтық актілер талаптарын сақтап туристік қызмет құжаттамаларын рәсімдейді
- Туристік қызметтің әлемдік және жергілікті тәжірибелерін қолданып, нарықтық жағдайды талдап, ықтимал тәуекелдерін бағалайды
- Жаңа технологияларға қажеттілікті анықтап, туристік қызметті инновациялық дамыту стратегиясын жоспарлайды
- Туристердің қажеттіліктері, туристік қызметтер (ресурстар) мен жеткізушілер туралы ақпарат жинақтайды және жүйелейді
- Зерттелетін салада мәліметтерді жинақтау және сыни көзқараспен талдау нәтижесінде өз бетінше шешімдер қабылдау арқылы көшбасшылық қабілетті қалыптастырады
- Интернационалдық ортада мемлекеттік және шетел тілдерінде кәсіби, академиялық, ғылыми және әлеуметтік қарым-қатынастар орнатады
- Кәсіби қызметінде қоғамның рухани құндылықтарын және экономикалық, экологиялық, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы қағидаттарын сақтайды
- Туристік кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін арттыру мақсатында нарыққа маркетингтік зерттеулер жүргізеді
- Туристік кәсіпорын қызметінің нысандары мен әдістерін анықтап, туристік қызмет көрсету процестерін ұйымдастырады