Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10102 Медицина в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты М144 "Медицина" мамандығы бойынша магистратураның білім беру бағдарламасының мақсаты ғылыми және басқару қызметінің мәселелерін тиімді шешу үшін медицинаның таңдалған бағытында аналитикалық қабілеті бар жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды тереңдетіп даярлау болып табылады. Магистратурадағы оқу докторантурада оқып, зерттеуді жалғастыруды және ғылыми қауымдастықтың бір бөлігі болуды жоспарлап отырған білім алушылар үшін іргетас дайындайды.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M144 Медицина
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • Биоэтика
    Несиелер: 3

    Биоэтика – сынау субъекттерді және зерттеушілердің қорғау құқығы тәрізді. Зерттелушілердің құқықтарын қорғау жүйесінің тарихы. Этикалық комитеттің құрылу тарихы. Этика бойынша комитеттің функциялау комитеті. Биоэтика саласында халықаралық нормативті актілері. Биоэтика саласында отандық нормативті- құқықтық база. Биоэтиканың негізгі принциптері мен ережелері. Этикалық экспертизаның жүйенің үйлесімдеу перспективасы. Биомедициналық зерттеуде этикалық принциптерді өткізу. Стандартты жұмыс процедуралар. Зерттеу дизайны. Биомедициналық зерттеу әдістеріне этикалық баға беру. Клиникалық зерттеулердің негізгі принциптері. Халықтың өте осал топтарына өткізілетін зерттеулер. Биомодельдер мен зертханалық жануарларды зерттеу. Биомедициналық зерттеуге қатысушылардың сақтандыру қорғау сұрақтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биостатистика
    Несиелер: 4

    Пәннің негізгі сұрақтары: биомедициналық зерттеулер нәтижелерін өңдеу үшін статистикалық бағдарламаларды қолдану, корреляциялық талдау, регрессиялық талдау, дисперсиялық талдау, құбылыстар динамикасын талдау әдістері, параметрлік емес өлшемдер, ғылыми мақалаларды жариялау, Халық денсаулығы статистикасы, ғылыми зерттеуді жоспарлау. Статистикалық модельдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтауды ұйымдастыру және басқару
    Несиелер: 4

    18.09.2009 ж. `Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы` ҚР Кодексі, Денсаулық сақтау органдары мен ұйымдарының қызметін анықтайтын директивалық және нормативтік құжаттар; ҚР-да медициналық көмекті ұйымдастыру, денсаулық сақтауды мемлекеттік реттеудің негізгі тетіктері, нысандары мен принциптері; денсаулық сақтауды басқарудың ұйымдық-әкімшілік әдістері, жүйесі мен модельдері; халықтың денсаулық жағдайы мен денсаулық сақтау ұйымдарының қызметінің негізгі ұғымдары, өлшемдері мен көрсеткіштері; Денсаулық сақтау; медициналық қызметтің ұйымдастыру-құқықтық негіздері, денсаулық сақтауды басқарудағы ақпараттық технологиялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Мамандық бойынша мәтіндерді танысу, іздеу, зерделеу және қарау дағдыларын қалыптастыру; лингво-мәдениеттану кешендерін жүзеге асыру; диалогтік, монологиялық сөйлеу, резюмалау дағдыларын дамыту, ғылыми жұмыстармен байланысты баяндамалар жасау және мамандық бойынша әңгіме жүргізу; ақпараттық және кәсіби сипаттағы хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Курстың пәндік мазмұны когнитивті-лингвокультурологиялық кешендерде ұйымдастырылады.: * коммуникативтік сала, • Кәсіби бағытталған сала.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Болон процесінің негізгі принциптері және оларды жүзеге асыру жолдары
    Несиелер: 3

    Білім беру модульдері. Университет құрылымы. Лиссабон конвенциясы және Болон процесі: мәні және даму болашағы. ҚР-дағы жоғары білім реформасы. Мемлекеттік бағдарлама ҚР білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған. Кредиттік оқыту жүйесі. Білім берудің үш деңгейлі жүйесі. Кім принциптеріне сәйкес медвузада оқыту. ОӘК. Баға қою саясаты. Құзыреттілік тәсіл және оқыту нәтижелеріне бағдарлау. Жеке білім беру траекториялары. Болон үдерісінің мақсаттарына жетудегі ЖОО рейтингінің рөлі. Студенттердің, ПОҚ академиялық ұтқырлығы. Талапкерлердің селекциясы стратегиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пән бағдарламасына кіреді: Философия және ғылым әдіснамасы философиялық білімнің саласы ретінде. Мәдениет пен қазіргі өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы және оның дамуының негізгі кезеңдері. Ғылыми таным құрылымы. Ғылым динамикасы жаңа білімнің қалыптасу үдерісі ретінде. Ғылыми зерттеу әдістемесі. Ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революциялар. Ғылыми рационалдықтың түрлері. Ғылым дамуының қазіргі кезеңінің ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Медициналық ғылым: методологияның ерекшеліктері. Ғылым философиясы ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын олардың тарихи дамуында алынған және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылатын ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше қызмет ретінде қарастырады. Пән негізгі назарды ғылымның философиялық анализіне білімнің спецификалық жүйесі, рухани өндіріс нысандары және әлеуметтік институт ретінде аударады. Ғылым дамуының жалпы заңдылықтары, оның генезисі мен тарихы, құрылымы, деңгейлері мен ғылыми зерттеудің әдіснамасы ұсынылған. Емшілік өнерін дамытудың философиялық детерминанттары, медицинаның өзекті философиялық мәселелері талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғарғы мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Педагогика ғылымы және оның адам туралы ғылым жүйесіндегі ролі. Қазіргі әлемдегі жоғары білім. Жоғары білім берудің жаңа моделі және кредиттік оқыту жүйесі. Жоғары білім педагогикасының әдістемесі. Жоғары білім беретін оқытушының кәсіби - педагогикалық мәдениеті. Педагогикалық байланыс. Жоғары білім берудің педагогикалық процесінің теориясы. Жоғары білім дидактикасы. Жоғары білім мазмұны. Оқыту процесін басқару. Жоғары білім берудің әдістері мен формалары. Оқыту әдістерінің жіктелісі. Оқытудың инновациялық және белсенді әдістері. Жоғары мектептің тәрбиелеу теориясы. Жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. Педагогикалық технологиялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Басқару психологиясы ғылым ретінде. Басқару үлгілері. Ұйымда топты басқару. Жетекші басқару субъектісі ретінде. Жетекшінің қызметі. Көшбасшылықтың пайда болу теориясы.Ұйымдастыру мәдениеті. Басқарушылық қарым-қатынас. Ұйымдағы кіші топты басқару. Ұйымдағы орындаушы. Қазіргі ұйымның басшысы және көшбасшысы. Ұйымдағы қақтығыстарды басқару. Басшының қызметі. Басшылық және көшбасшылық стилі. Кадрлық процестерді басқару. Басшының имиджі. Жеке имиджді басқару әдістері Кәсіби бейімделу. Жария сөз сөйлеу технологиясы. Қарым-қатынастың бейвербальды құралдары, оларды басқару қарым-қатынасында қолдану. Коммуникативтік құзыреттілік түсінігі. Коммуникативтік құзыреттілік деңгейлері. Тиімді келіссөз процесінің психологиясы. Қызметкерлерді ынталандыру. Персоналды ынталандыру теориясы. Стресс. Эмоционалдық жағдайларды реттеу. Қақтығыстарды басқару. Орындаушылардың психологиялық түрлері. Басқару стилінің тиімділігі мәселесі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО-да оқыту әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Медициналық білім берудің міндеттері. Проблемалық-бағытталған оқыту. Объективті құрылымдалған клиникалық емтихан (ОСКЭ). Медициналық білім берудің міндеттері. Сабақ беру әдістері. Жеке білім беру траекториясын әзірлеу. Проблемалық-бағытталған оқыту. Шағын топтарда жұмыс істеу ережелері мен әдістері. Топтың проблемалық мүшелері. Жобалау-бағытталған оқыту. Командалық-бағытталған оқыту. Зерттеулерге негізделген оқыту. Білімді, дағдыларды, қарым-қатынасты, құзыреттілікті және практикалық орындауды бағалау әдістері. Объективті құрылымдалған клиникалық емтихан (ОСКЭ). Стандартталған пациент. Ересектерді оқыту ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқудың соңғы нәтжелерін тұжырымдау
    Несиелер: 3

    Пәннің бағдарламасы нәтижелер негізінде тәсілдемені қолдана отырып, оқытудың соңғы нәтижелерін қалыптастыру технологиясын оқытады. Оқыту нәтижелерінің артықшылықтары. Блум Таксономиясы. Оқытудың үш саласы: когнитивті, аффективті, психомоторлы. Когнитивті сала үшін оқыту нәтижелерін жазу. Когнитивті оқыту саласының алты деңгейлі иерархиялық құрылымы. Когнитивті деңгейлерді анықтау және бағалау. Нақты етістіктерді қолдану. Етістіктер іс-әрекеттер. Эмоциялық сала үшін оқыту нәтижелерін жазу. Негізгі эмоционалдық категориялар және белсенді етістіктер. Психомоторлық сала үшін оқыту нәтижелерін жазу. Психомоторлық сфераның әрекет етістіктерінің иерархиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулердің әдістемелігі
    Несиелер: 5

    Пән бағдарламасына келесі тақырыптар кіреді: ғылыми зерттеулер саласындағы ұлттық және халықаралық құқық негіздері: QPBR, GLP, GLP, GCLP және т.б. медицинадағы ғылыми зерттеулер мәселелеріне ерекше мән беріледі (сипаттама және аналитикалық зерттеулер, жүйелі шолу, мета-талдау, ақпарат жинау, мәліметтерді өңдеу, зерттеулер талдауы және қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау). Бағдарламаны өту кезінде ҒЗЖ нәтижелерін, ғылыми-зерттеу жұмысын ресімдеу талаптары мен ережелерін енгізу, гранттарды іздеу және Тарту, ғылыми жобалар мен гранттық өтінімдерді жазу, ғылыми-зерттеу жұмыстарын рецензиялау мәселелері қарастырылады. Ғылыми материалдарды рецензияланатын журналдарда баспада және жарияланымда жариялауға дайындау, мақалаларды жазудың жалпы ережелері. Әдістемелік сапаны бағалау, ғылыми зерттеулер қателерінің негізгі түрлері. Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін Денсаулық сақтау практикасына және саясатына практикалық беру тетіктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Клиникалық хаттамалар мен нұсқаулар
    Несиелер: 3

    Пәннің бағдарламасы: клиникалық практика бойынша басшылыққа кіріспе. Анықтау, әзірлеу және енгізу қажеттілігі. Клиникалық практикалық басшылықтың бейімделу, енгізу, мониторингі мәселелері. Дәлелді медицина арасындағы байланыс, өзгерістерді жүзеге асыру үшін практикалық басшылық жасау және сапаны бағалау. Тәжірибені өзгертуге кедергілер. Клиникалық нұсқаулықтары бар дәлелді медицина деректер базасында жұмыс: SIGN, NICE. AGREE клиникалық нұсқаулықтарын бағалау мен дайындауды біріздендіретін құжат құрал. Клиникалық практикалық нұсқауларды сыни бағалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Клиникалық эпидемиология
    Несиелер: 5

    Клиникалық эпидемиология. Зерттеудің эпидемиологиялық әдістері. Эпидемиологиялық зерттеулер деректерін өңдеу және талдау. Эпидемиологиялық зерттеулердегі әлеуетті қателер. Эпидемиологиялық зерттеулердің этикалық аспектілері. Скринингтің эпидемиологиялық аспектілері. Эпидемиологиядағы себеп-салдарлық байланыстар. Медициналық араласуларды кешенді бағалау. Сандық эпидемиология, эпидемиялық үдерісті модельдеу. Шешім қабылдауды талдау. Медициналық мекемелер мен бағдарламалардың қызметін бағалау. Эпидемиологиялық тексеру. Эпидемиологиялық диагностика. Экологиялық эпидемиология. Эпидемияға қарсы қызметтің мазмұны және оны ұйымдастыру негіздері. Профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шаралар. Созылмалы аурулар және жаңа қоғамдық денсаулық сақтау. Дәлелді медицинаның негізгі ұғымдары мен әдістері. Медициналық ақпаратты іздеу әдістемесі, сенімді көздер мен ресурстар. Медициналық ақпараттың түрлі көздерінің артықшылықтары мен кемшіліктері. Дәлелді медицина тұрғысынан медициналық жарияланымдарды талдау. Дәлелді медицинадағы зерттеу иерархиясы. Дәлелді медицинадағы сандық және сапалық зерттеу әдістері. Зерттеу дизайны. Жүйелі шолулар мен мета-талдауларды сыни бағалау. Клиникалық-экономикалық талдау. Дәлелді медицинаға негізделген дайын клиникалық нұсқауларды әзірлеу және бағалау. Дәлелденген деңгейі. Медициналық аудит.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық тәжірибе
    Несиелер: 4

    Педагогикалық практика оқыту және оқыту әдістемесінің практикалық дағдыларын қалыптастыру, заманауи технологияларды, педагогикалық әдістерді игеру мақсатында жүргізіледі . Педагогикалық практика (п) магистранттардың біртұтас білім беру үдерісін жүзеге асыру тәжірибесін алуға; нақты пәндік саладағы педагогикалық және әдістемелік тәжірибені кешенді талдауды орындауға; білім беру процесінің жеке компоненттерін жобалауға бағытталған. Осы жағдайларда магистранттар бакалавриатта сабақ өткізуге тартылады. Педагогикалық практика магистранттардың педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлерін меңгеруін болжайды: гностикалық, жобалау, ұйымдастыру, коммуникативтік, диагностикалық, аналитикалық-бағалау, рефлексиялық, зерттеу-шығармашылық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Медициналық технологияларды бағалау
    Несиелер: 5

    Медициналық технологияларды бағалау (МТБ), МТБ тақырыбын таңдау, тақырыптарды приоритизациялау, МТБ бойынша қысқаша және толық есептер, медициналық технологияларды бағалау есебінің құрылымы, шешім қабылдау процесі. Медициналық технологияларды бағалаудың шеңбері мен контексті. `Медициналық технология` туралы түсінік. ОМТ рөлі мен пайдасы. Медициналық технологияларды бағалаудың халықаралық тәжірибесі. Медициналық технологияларды бағалаудың халықаралық агенттіктерінің желісі (INAHTA). HTAi (Health Technology Assessment International). ISPOR (International Society for Pharmacoeconomics and Outcomes Research). Медициналық технологиялардың клиникалық талдауы және тиімділігі. Экономикалық тиімділік. Госпитальдық ОМТ. Дәрілік препараттардың медициналық технологияларын, хирургиялық араласуларды, диагностика және скрининг бойынша бағалау. Медициналық технологияларды бағалау және дербестендірілген Денсаулық сақтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Статистикалық бағдарламада жұмыс істеу
    Несиелер: 3

    Пәннің бағдарламасына мыналар кіреді: Статистикалық ықтималдық, таралу, халық саны. Сенімділік түсінігі. Статистикалық байқылаулардың түрлері. Таралу түрлері. Жалпылау коэффициенттері. Вариациялық қатарлар және оның сипаттамалары. Параметрлік салыстыру әдістері. Параметрлік емес салыстыру әдістері. Корреляциялық талдау. Регрессиялық талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON7

    Білім және педагогика: педагогикалық үдерістерді медициналық білім беруге енгізуге және бағалауға қабілетті; білім беру теориясына негізделген және оқытудың нақты әдістеріне негізделген заманауи педагогикалық стратегияларды қолданады; білім алушыны оқыту процесін жақсарту үшін білімге негізделген оқыту үшін қолайлы теория негізінде теориялық және бағалау стратегияларын іске асырады.

  • Код ON1

    Сыни ойлау: ақпаратты жүйелі іздеу және сыни талдау жүргізу дағдыларын көрсету.

  • Код ON6

    Денсаулық сақтау жүйесінің менеджері және көшбасшысы: сапаны қамтамасыз ету процесін түсінеді, сапаны бағалайды және дамытады; денсаулық сақтауды басқаруды стратегиялық жоспарлауды жүргізеді; Денсаулық сақтау ұйымдарында басқару және үйлестіру процестерін түсінеді.

  • Код ON3

    Коммуникация, коллаборация және этика: этикалық және моральдық мәселелер бойынша коммуникациялық стратегиялар мен әдістерді іске асырады; кәсіби этикалық принциптерді ұстанады; көпшілік алдында сөйлеу, аргументация, дискуссия және полемика жүргізу дағдыларына ие, Денсаулық сақтау саласындағы біліктілігі бойынша мамандарға да, маман емес мамандарға да ақпаратты тиімді хабарлайды.

  • Код ON5

    Медицина және денсаулық сақтаудағы зерттеулер: зерттеулерді жоспарлауға, жүргізуге және бағалауға сенімділік көрсетеді; сыни бағалау жүргізеді және медициналық көмек пен денсаулық сақтау сапасын жақсарту үшін зерттеулерді қолданады; ұлттық және халықаралық деңгейлерде зерттеушілермен ынтымақтастық және жаңа білімді қалыптастырады; ғылыми негізделген ақпарат пен зерттеулерді синтездеу және қайта құру жолымен проблемаларды шешудің жаңа тәсілдерін жасайды.

  • Код ON2

    Медициналық кәсіпқойлық: кәсіби қызмет пен үздіксіз кәсіби білім беру үшін қажетті білімді кеңейту және тереңдету; жаңа бейтаныс жағдайларда есептерді шешу үшін әр түрлі пәндердің білімін біріктіруге қабілетті.

  • Код ON4

    Медицина және денсаулық сақтаудағы ғылым: Ғылым философиясы мен ғылыми зерттеулер әдіснамасының терең білімі мен түсінігін көрсетеді; зерттеу нәтижелерін пайдаланады және үздік дәлелдемелерді практикада қолдануға жәрдемдеседі.

Top