Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01405 Музыкалық білім в Mardan Saparbaev Instityty

  • Музыка теориясы және сольфеджио
    Несиелер: 5

    Пән музыка жүйесінің, музыкалық жазудың, музыканың ырғақты және ладо - тональды құрылымының ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Метроритм, интервал, ладты, тоналдылық, музыкалық мәнерлілік құралдары туралы негізгі ұғымдарды зерттейді. Негізгі музыкатану ұғымдарын, музыкалық-теориялық білімді оқыту принциптерін жіктейді. Сольфеджио дағдыларын үйретеді: дауыспен интервалдарды әндету, тән интервалдарды, үштон.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің экологиялық дүниетанымын және тіршілік қауіпсіздігі бойынша зиянсыз, әрі қауіпсіз өмір сүрудің негізгі білімдерін қалыптастыруға, табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы қауіпті және төтенше жағдайларда адамның қауіпсіз іс-әрекетін, азаматтық қорғаныстың мақсатын, құрылымын, міндеттерін білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттану адамның адаммен, қоғаммен, қоршаған ортамен қарым-қатынасын реттейтін этикалық және заңнамалық нормаларды білуге, қоғамдық және жеке құқықтық сана мен құқықтық мәдениетті арттыруға, сондай-ақ ұлттық мүдделер мен қауіпсіздікке қатер төндіретін қоғамға қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Негізгі музыкалық аспап класы-1
    Несиелер: 3

    Бұл курс музыка мұғаліміне білім беру жүйесіндегі кәсіби қызмет үшін қажетті кәсіби-орындаушылық дағдыларды меңгеруді көздейді. Фортепиано, баян, домбыра, қобыз және т.б аспапта екі қолмен ойнауды ұйымдастыру. Музыкалық сауаттылық негіздерімен танысу. Гамма, арпеджио, аккордтар және этюдтер материалында, техникалық дағдыларды дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік дағдылары
    Несиелер: 5

    Курс бизнесті жүргізу дағдыларын теориялық зерделеуге және практикалық қолдануға, студенттердің жалпы экономикалық және басқарушылық дайындығын қамтамасыз етуге, кәсіпкерлік қызметтің мәні мен ұйымдастырушылық аспектілері және оның экономиканы дамытудағы мақсаты туралы білімді қалыптастыруға, нарықтық қатынастарға сәтті қатысу мәселелері бойынша кәсіпкерлік қызмет тәсілдерін зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хор дирижерлау класы
    Несиелер: 3

    Бұл курс дирижерлык қимылдың құрылымы мен негізгі тәсілдері мен қағидаттарын: үнемділігін, орындылығын, дәлдігін анықтайды. Дирижерлеу процесіндегі "ауфтакт" ұғымын, ауфтакт түрлері (орындаудың басталуы, аяқталуы), музыкадағы өлшемдерді, дирижерлік үлгілер: "екіге"; "үшке", қарапайым үлгі дирижерлауды түсіндіреді: 2/4, 3/4.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әл-Фарабидің хакім Абайға дейінгі рухани сабақтастығы
    Несиелер: 3

    Қазақстан халқының өркениеттік және дүниетанымдық тамырлары мен руханиятына деген қызығушылықты қалыптастыруға және жандандыруға. Этностың мәдени тарихының құрамдас бөлігі ретінде, дүниетаным тарихы мен философияны білуге, халық ойшылдарының мұрасын зерттеуге, қазіргі заманғы қоғамдық сұраныс пен дүниетанымдық түсінігі контекстінде дәстүрлі бастауларға жүгінуге, этностың өмірлік перспективаларын түсінуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курс оқыту мен тәрбиелеу саласындағы педагогикалық зерттеулердің негізгі бағыттары туралы түсініктерді қалыптастыруға, кәсіптік педагогикалық қызметтің жалпы сипаттамасы, педагогиканың пәні, әдіснамасы мен құрылымы туралы, оқыту мен тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі туралы, Кәсіптік шеберлік пен педагогикалық технологиялар туралы, мектепте білім беру процесін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті дағдыларды меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы
    Несиелер: 5

    Пән музыкалық білім берудің теориясы мен тарихының мәнін, музыкалық мәдениеттің дамуы контекстінде отандық және шетелдік музыкалық-педагогикалық ойдың, музыкалық-білім беру тәжірибесінің дамуын зерттейді. Қазақстандағы балалар музыкалық білімінің қалыптасуы мен даму тарихын сипаттайды. Жалпы білім беретін мектеп үшін "Музыка" пәнін қалыптастырудың жалпы ережелерін, принциптерін анықтайды. Жалпы музыкалық білім берудің мақсатты бағдарларына көзқарасты талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пән қалыпты және ауытқымалы дамуы бар балаларды бірлесіп оқыту идеясының дамуы туралы теориялық білімді қалыптастыруға, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеудің міндеттері мен мазмұнына, даму қабілеті бұзылған оқушыларды педагогикалық білім беру жүйелері саласында студенттерді қажетті біліммен қаруландыруға және интеграция жағдайында түзету-дамыту оқу процесін ұйымдастыруға дайындыққа бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дирижерлік және аспаптық дайындық
    Несиелер: 5

    4/4 күрделі өлшемде дирижерлық үлгімен жүргізуге үйретеді., қимылдың мәнерлілігімен жұмыс істеу, екпін мен штрихтарды көрсету, mf және mp, f және p нюанстарын орындау. Оң және сол қолдың рөлін түсіндіреді, «фермата», «агогика», фразалар туралы түсінік. Саусақтың еркін ойнауын, артикуляцияның анықтығын, аккордтарды және оның айналымдарын орындау тегістігін дамытуға арналған әр түрлі жаттығуларды ойнау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хор ансамблі және дирижерлау техникасының негіздері
    Несиелер: 5

    Музыка сабақтарында жалпы білім беретін мектепте жұмыс істеуге хормейстерлік және дирижерлік даярлықты анықтайды. Мектептегі музыка сабақтарында хор репертуарының музыкалық шығармаларын орындауға, бос уақытты өткізуге үйретеді. Жеке хор қатысушыларымен, хор партияларымен, жалпы хормен жұмыс жасау дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хор класы және хорды дирижерлау
    Несиелер: 5

    Хор мәдениеті мен дирижерлік техника негіздерін, хор дыбысталу негіздерін, вокалды-хор жанрындағы шығармаларды талдау әдістерін үйренеді. Балалардың ән репертуарымен жұмыс жасаудың әдістемелік негіздерін үйретеді. Хормен дирижерлаудың техникалық және көркемдік тәсілдерін, хормен жұмыс істеудің әдістемелік тәсілдерін әзірлейді. Әр түрлі хор орындаушылық композицияларына арналған шығармаларды ұйымдастырудың негізгі түрлерін, принциптерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәңгілік Ел идеясы және рухани жаңғыру
    Несиелер: 3

    Пән қазақ халқының зияткерлік күшін, қазақстандық мәдениеттің қуатын өздігінен ұйымдастыруға, ұлт пен елдің рухани, ғылыми-зияткерлік, ғылыми-шығармашылық және көркемдік әлеуетін жаңартуға негізделген. Қазақстанның азаматтық және рухани, этникалық және ұлттық бірегейлігін, адамгершілік-рухани жаңғыруын қалыптастыруға және нығайтуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дирижерлік-орындаушылық тәжірибе
    Несиелер: 5

    Күрделі ырғағы бар хор және аспаптық шығармаларды жаттау (пунктирлі және синкопа ырғақтарымен). Музыкалық естуді (гармоникалық, мелодиялық, тембро-динамикалық және т.б.), музыкалық ойлауды, әр түрлі музыкалық формадағы шығармалар материалында орындаушылық және хор техникасын дамыту. Моторлық-саусақты жүргізу, техникалық біліктер мен дағдыларды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дирижерлік практикум-1
    Несиелер: 5

    Дирижерлік қимылдың негізгі принциптерін қолданады: ырғақ, сенімділік, белсенділік, жарықтық, тактідегі әлді және әлсіз уақыттың реттілігі, дирижерлік қимылдағы үлестерді біріктіру принципі. Дыбыстың аяқталуының үш сәтінің негізгі ұғымдарын анықтайды. Музыкалық материалды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хорды дирижерлау - 1
    Несиелер: 5

    Балалар вокалды-хор ұжымын басқару кезінде хорды дирижерлаудың әртүрлі техникалық және көркемдік тәсілдерін және дирижерлік дағдыларды үйретеді. Дирижерлік-хор қызметінің талдауы мен өзіндік талдауын; вокалдық-хор жұмысының әдістемелік тәсілдерін ұсынады; ән-хор партитурасының дыбысталуын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хор класы
    Несиелер: 5

    Курс дыбыстың әншілік мәдениетін, дыбыстың қалыптасуын, дауыс диапазонының кеңеюін қалыптастырады. Негізгі вокалды-хор дағдыларын анықтайды: әншілік дыбыстың дамуы, тізбекті тыныс алу, дұрыс артикуляция, фразаны парақтан оқу кезінде . Жанрлық ерекшеліктерді зерттейді және музыкалық шығарманы бейнелі-эмоционалды қабылдауды дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Негізгі музыкалық аспап класы-2
    Несиелер: 5

    Пән негізгі музыкалық аспапты (фортепиано, баян-аккордеон, домбыра) орындау мәдениетін дамытуға бағытталған: кантиленна мен ойнау, дыбысты, артикуляцияны жүргізудің қарапайым дағдыларын қалыптастыру. Нұсқаулық-техникалық материалды игеру: гаммалар, жаттығулар, орындау аппаратының еркін сөйлеуін және негізгі аппликатуралық тәсілдерді дамытуға арналған күрделі емес этюдтер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мұғалімнің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және техникасы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыретін қалыптастыруға, студенттерді диагностикалық, мақсатты болжау, жобалау, ұйымдастырушылық, коммуникативтік, талдамалық іскерліктермен қаруландыруға, оқушылармен тәрбие жұмысын ұйымдастыруға және жүргізуге, білім алушылармен өзара іс-қимылға жауапты және шығармашылық қарым-қатынасты дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ және әлемдік музыка тарихы
    Несиелер: 5

    Пән қазақ және әлемдік музыка шығармаларының тарихи фактілері мен музыкалық-стилистикалық ерекшеліктерін зерттейді. Музыкалық, жалпы интеллектуалдық ой-өрісін, азаматтықты және музыкалық-тарихи процесс туралы білімнің жүйелілігін кеңейтеді. Орындаушылық қызметте пәннің терминологиялық және ұғымдық аппаратын қолдану білігін, музыкатану әдебиетімен жұмыс істеу дағдысын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Этносольфеджио және музыкалық формалар негіздері
    Несиелер: 5

    Дәстүрлі қазақ музыкасының элементтерін енгізу арқылы қазақ музыкалық тілін үйренеді. Дәстүрлі қазақ музыкасының көмегімен музыкалық естуді, музыкалық есте сақтауды, ырғақты, музыкалық ойлауды дамытады. Интонация дағдыларын қалыптастырады-интервалдарды (кіші, үлкен, таза), характерлы интервалдарды, үштондықтарды айту. Этномузыкаға тән әртүрлі ырғақты құрылымдарды зерттейді. Бір дауысты музыкалық диктантты сөйлем түрінде жазу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хор класы және хормен жұмыс істеу практикумы-1
    Несиелер: 5

    Әншілік тізбегін тыныс алу дағдысын қалыптастырады. Әр түрлі динамикалық белгілер орындау техникасын игеруге және дамытуға ықпал етеді; legato, staccato, non legato, marcatto-да ән айту, ағылшын тіліндегі шығармаларда дауысты және дауыссыз дыбыстарды қалыптастыру .. Күрделі интервалдарды ән айтуды үйретеді. Ол жанрлық ерекшеліктерді, парақтан оқыған кезде фразаларды, бейнелі-эмоционалды қабылдауды дамытуды зерттейді. Концерттік қойылымдарды өткізу тәжірибесін қарастырады..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хор класы және хорды басқару-1
    Несиелер: 5

    Вокалдық-хор дағдыларын қалыптастырады: дауыс диапазонын кеңейту, хорды басқару дағдысы. а * cappella жағдайында ән айтуды үйретеді. Баяу және жылдам екпін жылдамдығын анықтайды. Динамикалық ансамбльді және оның әр түрлі қоймаларға сәйкестігін, вокалды-хор жанрындағы сөйлеу мен музыка синтезін, поэтикалық мәтіннің ерекшеліктерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дирижерлік практикум-2
    Несиелер: 5

    Бұл курс орындаушылық шеберлік пен дирижерлау техникасын, музыкалық шығармалармен репетициялық жұмысты, балалар хор ұжымымен дирижерлау процесінде дирижерлік дағдыларды меңгеруге ықпал етеді. Дирижер-хормейстердің негізгі ұстанымдарын зерттейді. Хор партитурасына, мектеп әндеріне аннотация жасауды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аспаптық дайындық-1
    Несиелер: 5

    Күрделі ырғағы бар аспаптық шығармаларды үйренеді (пунктирлы және синкопа ырғағы мен). Гамма, арпеджио, аккордтар материалында , техникалық дағдылар қалыптасады. Әр түрлі жанрдағы полифониялық шығармаларды (аллеманда, куранта, жига, сарабанда) орындау дағдыларына үйретеді. Күрделі формадағы шығармалар материалында музыкалық естуді, ойлауды дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыканы оқыту әдістемесі және критериалды бағалау
    Несиелер: 5

    Пән музыкалық білім беру әдістемесінің негіздерін, «критерий», «бағалау», «білім беру нәтижесі» ұғымдарын зерделеуге, тұрған міндеттерді айқын түсіну негізінде оқушылармен жұмыс жасау әдістемесін меңгеруге, балалардың жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін білуге, оқушылардың білімін меңгеру процесін білуге, білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың практикалық іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хорды дирижерлау -2
    Несиелер: 5

    Бұл пән legato, non legato және marcato дирижерлік қимылдарын меңгеруге, хор партитурасын FF және pp динамикалық , белгілерінде орындауға бағытталған. Ірі нысанды туындыларды көркем орындауға үйретеді. Төртүлесті схема бойынша 6/8, 6/8, 6/4 мөлшерінде "екіге" дирижерлеу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық интонация және гармония
    Несиелер: 5

    Интонациялау дағдыларын – интервалды айту, сөйлем түрінде бір дауысты музыкалық диктантты жазу дағдыларын қалыптастырады. Қарапайым күрделі аралықтарды, аккордтарды, негізгі сазды құру қабілетін қалыптастырады. Период түрінде әуеннің құрылымын талдайды. Музыканың сипатын, музыкалық фактура және оның түрлерін , музыкалық минездеме құралдарын анықтайды. Әндер мен әуенге аккомпанемент құрастыру. Музыкалық шығармаларға гармоникалық талдау жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орындаушылық тәжірибе-1(негізгі , қосымша муз.аспаптар )
    Несиелер: 5

    Қазақстан және шетел композиторларының орындаушылық шығармашылығымен таныстырады.. Әр түрлі жанрдағы шығармаларда дыбыс шығару және дыбыс шығару тәсілдерін зерттейді. Техникалық жаттығулар мен этюдтерді, кіші және ірі формадағы шығармаларды орындау дағдыларына үйретеді. Полифониялық шығарманың дауыс беру және көркемдік бейнесі бойынша жұмысты талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хор класы және хорды басқару-2
    Несиелер: 5

    Вокалды-хор дағдыларын қалыптастырады: регистрлерді тегістеу және туралау, хорды басқару. Мелодиялық құрылым, метрикалық және агогикалық орындау ұғымдарын, минорлық сатыларын дұрыс айту ережелері Хор әніндегі сөздің мағынасы, сөздердің жазылуы мен айтылуындағы айырмашылықтар әдеби мәтінді ашудың ерекшелігі ретінде талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орындаушылық тәжірибе-2 (негізгі , қосымша муз.аспаптар)
    Несиелер: 5

    Аспапта ойнау үдерісіне композиторлық ой-ниеттің көркемдік-орындаушылық көрінісін қалыптастырады Музыкалық жанрлардың тән ерекшеліктерін және аспаптық шығармалардың негізгі стилистикалық бағыттарын, әр түрлі техникаға арналған нұсқаулық-техникалық материалдарды зерттейді. Мектептегі музыка бағдарламасы бойынша аспаптық және ән репертуарын оқиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хорды дирижерлау -3
    Несиелер: 5

    Хор шығармасындағы музыкалық бейненің мәнерлілігін жеткізу үшін дирижерлеу әдістерінің үйлесуіне ықпал етеді. Музыка мұғалімінің дирижерлік қызметінің мазмұнын анықтайды. (ән көрсету, әңгімелер, репетициялық жұмыс, хорды дирижерлау). Дирижерлік қимылдардың жұмыс және концерттік түрлерінің айырмашылығын, мектеп репертуарын, мектеп әнінің аннотациясын (шығармаға педагогикалық талдау, сыныптағы жұмыс жоспарын талдау)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хор класы және хормен жұмыс істеу практикумы-2
    Несиелер: 5

    Вокалдық-хор және орындаушылық дайындық міндеттерінің күрделенуін қарастырады. Динамикалық ансамбльді және оның презентацияның әртүрлі қоймаларына, поэтикалық мәтіннің ерекшеліктеріне сәйкестігін анықтайды. Өзіндік қызметке теориялық және әдістемелік дайындыққа үйретеді. Жеке хористермен, ансамбльдермен, хор партияларымен және бүкіл ұжыммен сабақ дағдыларын қалыптастырады; концерттік өнер көрсетуді өткізу тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық білім берудегі интеграцияланған оқыту және компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 4

    Интеграцияланған оқытудың теориялық және әдіснамалық негіздерін, музыкалық-педагогикалық білім берудегі инновациялық процестерді дамытуға ықпал етеді. Мультимедиялық, соның ішінде музыкалық-компьютерлік технологиялар саласында білім жүйесін қалыптастырады. Музыка саласындағы түрлі компьютерлік бағдарламаларды талдау және пайдалану дағдыларын дамытады. Компьютерлік бағдарламаларды өз бетінше игеру қабілеті мен дайындығын ынталандырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аспаптық дайындық- 2
    Несиелер: 5

    Музыкалық-педагогикалық репертуардың көркемдік-орындаушылық интерпретациясын зерттейді. Парақтан ноталарды оқу дағдыларын дамытады. Мектеп бағдарламасының репертуарынан: би, марш, юморескалар, түрлі жанрдағы, стильдегі, дәуірлердегі бағдарламалық пьесалардан алынған материалдар негізінде есту бойынша таңдау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дирижерлік практикум-3
    Несиелер: 5

    Ауфтактардың барлық түрлерінің дирижерлік дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Ауфтактегі жылдамдығын, динамикасын, штрихын, кіріспесін көрсетеді Аспапта бір мезгілде ойнай отырып, мектеп әнін, түрлі дирижерлік тапсырмаларды мәнерлеп орындауға үйретеді. Мектеп әнінің аннотациясын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулер және академиялық хат
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың өзіндік зерттеу жобаларын іске асыру және халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес олардың нәтижелерін жазбаша нысанда ұсыну, зерттеу әдістерін қолдану, өз зерттеу ережелерін дәлелді баяндау, өз ғылыми жобасын іске асыру үшін тиісті құралдарды таңдау қабілеттерін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жиынтық хор
    Несиелер: 3

    Болашақ мұғалімді әр түрлі хор ұжымдарымен кәсіби жұмысқа дайындау. Студенттерде хор өнерінің теориялық және практикалық білімдерін қалыптастырады, ұжымда ән айту, оны басқару, ерлер мен әйелдердің дауыстарын біріктіру, дауыс партияларын зерттеу қабілеттерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми әдіснамасы және музыкалық психологияның негіздері
    Несиелер: 5

    Музыкалық білім беру саласындағы ғылыми іргелі зерттеу әдістемесімен тығыз байланысты Музыкалық білім беру әдіснамасын зерттейді. Музыкалық білім саласындағы философиялық және психологиялық білімді зерттейді. Музыкалық білім саласындағы психологиялық-педагогикалық білімді, өмірлік құбылыстарды танудың көркемдік тәсілі ретінде бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Вокалдық класс
    Несиелер: 4

    Әншілік аппараттың ерекшеліктерін және вокалдық әдістеме негіздерін анықтайды. Вокалды орындау мәдениетін, ән салу, тыныс алу, дыбысты зерттейді. Ән айту процесінде вокализацияның негізгі түрлерін қолдануға үйретеді. Ән айту процесінде дикцияны дамыту үшін артикуляциялық аппаратты түсіндіреді. Музыкалық мәнерлілік құралдарын меңгеруді, музыкалық шығарманың көркемдік бейнесін жаңғыртуды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Концертмейстер класы
    Несиелер: 5

    Вокалдық жолға және құлаққа сүйемелдеуді таңдауда теориялық және практикалық дағдыларды қалыптастырады. Аккомпанементтің фортепианолық фактурасының негізгі түрлерін, сондай-ақ аккомпанемент типтерін (олардың ішінде "гармоникалық қолдау", "аккордтық пульсация", "вокалдық партияның қайталануы"), әуендер мен аккомпанементті транспозициялауға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аспаптық және дирижерлік өнер
    Несиелер: 6

    Орындаушылық шеберліктің жоғары деңгейін дамыту үшін мазмұны, формасы мен стилі бойынша әртүрлі отандық және шетелдік музыка туындыларын қолдануға үйретеді. Музыканы қабылдаудағы музыкалық тәжірибені, өнер түрлерінің өзара байланысын, музыкалық экспрессивтілік құралдарын, көркемдік әсер ету принциптерін зерттейді. Шығармашылық процесті ұйымдастыруға және басқаруға, кәсіби қызметтегі ойлаудың дербестігіне бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сөйлеу мәдениеті , сыныптан тыс музыкалық іс-шараларды модельдеу
    Несиелер: 5

    Болашақ музыкалық-педагогикалық іс-әрекеттің нақты талаптарына сәйкес болашақ маманның коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастырады. Музыкалық-педагогикалық мамандық саласында кәсіби қарым-қатынасқа үйретеді. Сыныптан тыс музыкалық іс-шараларды модельдеуге дайындық кезінде ақпаратты іздеу және бағалау, сөйлеу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жеке ән айту
    Несиелер: 4

    Вокалдық-педагогикалық білімді, орындаудың академиялық мәнерін әзірлеу үшін іскерлікті қалыптастырады. Ансамбльде жеке ән айту және ән айту дағдыларын дамытады. Әншілік аппараттың ауқымын кеңейтеді және нығайтады. Балалар дауыстарының дамуының физиологиялық ерекшеліктерін және әртүрлі жас кезеңдерін қорғау әдістемесін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (негізгі музыкалық аспап, хорды дирижерлау)
    Несиелер: 6

    Музыка мұғаліміне дирижерлік техника негіздерін үйретеді, хор дирижерлау саласында дағдыларды қалыптастырады. Фортепианода ойнау технологиясын қарастырады, музыка сабақтарын өткізу үшін өзекті фортепианода орындау саласындағы дағдыларды қалыптастырады. Домбырада ойнау технологиясын меңгеруге ықпал етеді, халық музыкасын домбырамен орындау саласында дағдыларды қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хор класы және хормен жұмыс істеу практикумы-3
    Несиелер: 5

    Балалар хор ұжымымен жұмыс жасауда кәсіби қасиеттерді (коммуникативті, музыкалық) жетілдіруге ықпал етеді. Көркем ойдан туындайтын орындалатын шығарманың драматургиялық даму заңдылықтарын; ұлттық және шетелдік музыкалық хор әдебиетінің жоғары көркемдік үлгілерін қамтитын репертуарды практикалық игеруді түсіндіреді Әр түрлі хор репертуарын, мемлекеттік емтиханда концерттік орындау үшін репертуарлық қорды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық білім беру әдіснамасы және психологиясы
    Несиелер: 5

    Музыкалық-педагогикалық білім берудің тарихы, қазіргі жағдайы, даму тенденциялары туралы идеяларды қарастырады: мектептегі тұлғаның көркемдік-эстетикалық тәрбиесінің теориясы, әдіснамасы және практикасы. Музыкалық білім беру мен тұлғаны дамыту психологиясының негіздерін талдайды, мұнда орталық әлем мен өзін-өзі тану пәні, музыкалық өнер мен іс-әрекеттің құралдары болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыка мұғалімінің мәдени-тынығу жұмысы
    Несиелер: 5

    Білім беру мекемелерінде болашақ музыка мұғалімдерінің музыкалық-ағартушылық қызметін ұйымдастыруды қарастырады. Бұл тақырыптық жобаларды дайындауға, студенттердің музыкалық материалды аудиторияға параллель түсініктемелермен-осы шығармалардың композиторлары, олардың шығармашылығы, өнердің әртүрлі жақтарымен тарихи байланыстары туралы дәрістермен көрсетуіне ықпал етеді. Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, тақырыптық іс-шаралар бағдарламаларын құру дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сүйемелдеуді орындау практикумы
    Несиелер: 5

    Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, жалпы білім беретін мектепте мектептің ән репертуарымен жұмыс істеу әдістемесін игеруге, болашақ кәсіби қызметінде мектептің ән репертуарын жинақтауға ықпал етеді. Хор аранжировкасының міндеттері, принциптері мен әдістерін қарастырады. Әр түрлі балалар хор ұжымдары: кіші, орта және жоғары сыныптар үшін хор туындыларын аудару әдістерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аралас хор
    Несиелер: 3

    Вокалды-хор дағдыларын қалыптастырады: резонаторлық аймақтарда ән айту, хормейстерлік ойлау және көркем шығарманы жеткізуде қолдану. Кәсіби қабілеттерін (коммуникативті және музыкалық) жетілдіруге ықпал етеді. Хормен жұмыс істеу әдістемесі мен практикасын оқытады. Хор музыкасының әртүрлі стильдері мен жанрларын зерттейді, репертуарды таңдау принциптерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хор класы және хорды басқару-3
    Несиелер: 5

    Вокалды-хор дағдыларын қалыптастырады: динамикалық белгілер, тыныс алуды қолдану, хорды басқару дағдылары. Гармониялық жүйе ұғымын, мажорлы саздың негізгі сатыларын интонациялау ережелерін анықтайды. Эстетикалық құнды музыкалық материалдың көмегімен көркемдік талғамды дамытуға ықпал етеді. Жеке хористермен, ансамбльдермен, хор партияларымен және бүкіл ұжыммен жұмыс істеуге үйретеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    Ақпаратты жинау және түсіндіру үшін заманауи цифрлық технологияларды қолдана отырып, әлеуметтік-этикалық нормалар мен ғылыми идеяларды ескере отырып, пікірлер қалыптастырады. Нақты және виртуалды салада мемлекеттік, орыс және шетел тілдерінде кәсіби ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын көрсетеді,

  • Код ON7

    Тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық білімді жүйелейді және музыкалық-педагогикалық қызмет дағдыларын қалыптастырады

  • Код ON6

    Оқытудың интеграциясы мен сабақтастығы қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлайды, білім алушылардың оқу-танымдық қызметінің жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, бағалау құралдарын қолдана отырып, педагогикалық қызметте оқыту мен диагностиканың жаңа технологияларын пайдаланады.

  • Код ON10

    Әр түрлі жастағы балалардың вокалдық біліктері мен дағдыларын ескере отырып, хормен жұмыс істеу әдістемесі мен практикасын, кәсіби терминологияны, хор орындаушылық ерекшелігін меңгерген

  • Код ON9

    Таңдалған музыкалық аспапта ойнаудың негізгі әдістерін қолдана отырып, музыкалық шығармалардың көркемдік және техникалық ерекшеліктерін талдайды.

  • Код ON1

    Тарихи процестер мен шындықты философиялық тұрғыдан түсіну ерекшеліктерін ескере отырып, әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық құбылыстардың ерекшеліктерін олардың қазақстандық қоғамды жаңартудағы рөлі тұрғысынан сипаттайды

  • Код ON5

    Оқу-тәрбие процесінде жеке, сараланған және жеке тәсілдерді қолдана отырып, баланың жеке басының дамуы мен қалыптасуындағы оқыту мен тәрбиелеу әдістерін таңдайды және қолданады.

  • Код ON11

    Музыкалық-теориялық пәндерге сүйене отырып, музыкалық-педагогикалық қызметті ұйымдастырады, қазақ және әлемдік музыкалық мәдениет пен өнердің қалыптасуы мен даму тарихы бойынша білімді жүйелейді .

  • Код ON12

    Хор ұжымын дирижерлау, вокалдық-хормен орындау, музыкалық аспаптарда ойнау тәжірибесін қолданады . Сыныптан тыс жұмыс әдістерін қолдана отырып, орындаушылық шеберлік, сөйлеу мәдениеті, шығармашылық музыка ойнау дағдыларын меңгерген

  • Код ON4

    Кәсіби салада ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолданады,академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетін сақтайды, ресми және бейресми білім беру шеңберінде одан әрі оқытуды жобалай отырып, өзінің зияткерлік және мәдени деңгейін дамытады.

  • Код ON8

    Шетелдік және қазақстандық хор өнерінің ерекшеліктері туралы білімдерін көрсетеді, вокалдық-хор қызметі туралы білімді меңгерген.

  • Код ON3

    Тұрақты азаматтық ұстанымын, кәсіпкерлік қабілетін, көшбасшылық қасиеттерін және сыни ойлау дағдыларын көрсетеді. Жеке мүмкіндіктері мен ерекшеліктерін ескере отырып, әлеуметтік және кәсіби белсенділікті қамтамасыз ету үшін қауіпсіз және салауатты өмір салтының құндылықтарын іске асыра отырып, адам мен қоршаған ортаның өзара байланысын дәлелдейді

Top