Жаңа білім беру бағдарламасы

7M11211 Техносферадағы өмір тіршілік қауіпсіздігі в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Техносферада адамның қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында тиімді басқарушылық, инженерлік-конструкторлық шешімдер қабылдау, қоршаған ортаны қорғау және қауіпсіздік саласында өзіндік ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, өндірістік, өнеркәсіптік және экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласында сараптамалық және қадағалау функцияларын орындау, заманауи техникалық құралдарды, бақылау әдістерін пайдалана білу, қоршаған ортаның жай-күйін бағалау және болжау, қоршаған ортаның сапасын басқару қабілетін қалыптастыратын кәсіби және жалпы кәсіби құзыреттерге ие магистрді даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M150 Санитарлық-профилактикалық іс-шаралар
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Қоршаған ортаны инженерлік қорғаудың қазіргі заманғы әдістеріне шолу, қоршаған ортаны қорғаудың жіктелуі мен экологиялық компоненттері, Төтенше жағдайлар: жер сілкінісі, өрт, су тасқыны кезінде қоршаған ортаны қорғауды қорғау жөніндегі инженерлік-техникалық іс-шаралар; төтенше жағдайларды жою үшін қажетті күштер мен құралдардың есебін әзірлеу, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде сауатты шешімдер қабылдау. Жану, жарылыс және детонация процестерінің негіздерін анықтау.
  • Ғылыми-инновациялық қызметті жоспарлау мен басқарудағы қауіпсіздікті, еңбек қауіпсіздігі жүйесіндегі сапаны қамтамасыз ету мақсатында кәсіби қызметті оңтайландыру, өндірістік объектілердегі авариялық тәуекелдерді бағалау.
  • Тіршіліктің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің іргелі қағидаттары мен заманауи жетістіктерін әзірлеуде заманауи ақпараттық технологияларды қолдану, бағдарламалық қамтамасыз ету мен технологиялық шешімдерді пайдалана отырып, қауіпсіздік жүйелері мен техникалық жүйелерді жобалау
  • Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдана білу, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату.
  • Наноматериалдардың зерттеу негіздерін, құрылымын және сапасын бағалауды білу; компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдай білу, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану.
  • Тіршілік қауіпсіздігі және еңбекті қорғау саласындағы, инновациялық қызметті жүзеге асырудағы өзекті проблемаларды анықтау, төтенше жағдайлар мен өрт-жарылыс қауіпті жағдайларды болжау, төтенше жағдайларда дабыл беру қондырғыларын және автоматты өрт сөндіру жүйелерін пайдалану.
  • Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.
Top