Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01710 Қазақ тілі мен әдебиеті в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 4

    Тіл білімі әдіснамасын, тілді ғылыми зерттеу тәсілдерін, сондай-ақ тіл білімі пәндерінің құрылымын, құрамын, пәні мен эвристикалық мүмкіндіктерін қарастырады; тіл білімі бойынша ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ тіл білімінің ғылыми терминологиясын, тілді ғылыми сипаттау мен зерттеудің тәсілдері мен әдістерін қолдануға мүмкіндік береді; тілдік зерттеулердің перспективалы бағыттарына салыстырмалы талдау жүргізуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нормативті қазақ тілі
    Несиелер: 3

    «Нормативті қазақ тілі» курсының негізгі түрі – бұл тілдік нормалар және оны кодтау. Мұнда тілдік нормалар, қазақ әдеби тілінің но��мативтік базасы анықталады. Теориялық және практикалық негіздер үйретіледі. Тіл мәдениетінің күрделі және маңызды мәселелерін шеше отырып, тілдік нормалардан елемеу және сәтсіз ауытқулар және оның түрлері мен себептерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 3

    Онда тіршілік негіздерінің ішкі және сыртқы ортасының біртұтастығы мен өзара тәуелділігі, адам денсаулығы мен қауіпсіздігіне экологиялық қауіп-қатерлерді анықтау және бағалау іс-қимыл бағыттары туралы негізді шешім қабылдау үшін қарастырады. Өз денсаулығының резервтерін зерттеу бойынша жағдайлық есептерді қарастып, оның экологиялық қауіпсіз және қауіпсіз өмір салтын жобалайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттану ғылымындағы зерттеулер
    Несиелер: 4

    Шығармашылық үдерістің теориясы мен практикасы туралы негізгі ережелерді қарастырады, өнерді бейнелі ойлау мен дұрыс қабылдаудың жалпы принциптерін сипаттайды, адам өміріндегі көркем шығармашылықтың маңыздылығын бағалайды. Өнер шығармаларын бағалауда этетикалық талғам мен қабілет қалыптастырады, кәсіби білім мен дағдыларды дамытады және нығайтады. Көркем шығармашылық идеясын саналы процесс ретінде бағалуды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 4

    Көркемдік әдістерді сипаттайды. Әдебиеттанудың мәселелерін талқылауда ойын толық жеткізіп, өз көзқарасын қорғап, эксперимент жасап және көр��ете білуге шығармашылықпен жол табу білуі, әр түрлі кезеңдегі ақын-жазушылардың шығармаларын түсінуі, әдеби еңбектерді сыни бағалай білуі зерттелген материалды қорытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл білімінің тарихи негіздері
    Несиелер: 4

    Мәселелерді тілдің мәні ретінде қарастырады, оның шығу тегі және негізгі функциялары, тіл мен ойлаудың, тіл мен объективті болмыстың арақатынасы, тіл типтері, оларды ұйымдастыру және тарихи дамуы, тілдерді жіктеу және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Практикалық қазақ тілі
    Несиелер: 3

    Тіл саласындағы негізгі тақырыптарды терең меңгеруеді, тілдік талдаудың әртүрлі түрлерін орындау дағдыларын, емле және пунктуация ережелерін қолдана біледі, өздігінен және өзара тексеруден өткен диктанттарды жазу дағдыларын қалыптастырады. Емле мен пунктуацияның негізгі ережелерін іс жүзінде қолдана отырып, әдеби тілде жазбаша және ауызша еркін сөйлеу дағдылары дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Қоғамдық сананы модернизациялаудың жалпы түсінігін, ұлттық сананың түсінігін, белгілерін, рөлі мен маңызын зерттейді. Бәсекеге қабілеттіліктің, прагматизмнің, мемлекеттік-құқықтық идеологияның, ұлттық бірегейліктің, білімге табынудың, Қазақстанның эволюциялық дамуының ұғымдары мен маңызын талдайды. Сананың ашықтығы, өзгерістерге дайындық, әлемдік үздік жетістіктерге ашықтық пен сезімталдық дағдыларына ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ тіліндегі сөйлеу мәдениеті және коммуникация
    Несиелер: 3

    Әдеби қазақ тілі нормаларын білу . Қазақ тілінде сөйлеу мәдениетін қалыптастыру , фразеологиялық айналымдарды, мақал-мәтелдерді қолдану арқылы ауызша және жазбаша сөйлеуді дамыту. Тұлғааралық және кәсіби коммуникацияларда қазақ тілін қолдану дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Латын жазуы негізіндегі қазақ әліпбиі
    Несиелер: 3

    Латын графикасы негізінде қазақ сөздері мен сөз тіркестерінің фонетикалық ерекшеліктерін есепке ала отырып, қаза�� дыбыстарының қалыптасуын білу және түсіну. Латын әліпбиі негізінде сауатты жазу дағдыларын дамыту. Латын графикасын қолдану арқылы қазақ тіліндегі мәтіндерді оқу үшін практикалық дағдыларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ халқының ауыз әдебиеті
    Несиелер: 6

    Оқушыларды қазақ халқының ауызша халық шығармашылығымен таныстыру, өнерге, қазақ халқының шығармашылық өткеніне деген құрметін тәрбиелеу. Ауызша халық поэзиясының ерекшелігін және шығармашылық үрдістің ерекшелігін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ фольклористикасы
    Несиелер: 6

    Студенттер ауызша поэзияны құрудың негізгі заңдылықтары туралы идеялардың нақты жүйесін қалыптастыруды біледі.. Халық поэзиясының табиғаты туралы түрлі теориялар мен көзқарастарды мысалдармен қамтамасыз етеді. Фольклорлық және әдеби шығармаларды типологиялық жалпы және ерекше қасиеттермен сәйкестендіреді; әдебиеттану және фольклорды зерттеудің жаңа тәсілдерін қолданудағы дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи педагогика
    Несиелер: 4

    Заманауи педагогикадағы жетістіктерді шығармашылықпен пайдалана және дамыта отырып, болашақ маманға тәжірибелік міндетт��рді өз бетінше және жауапкершілікпен шешуге мүмкіндік беретін , жүйеленген білім мен қызмет дағдыларының жиынтығын меңгеруге бағдарланған педагогика курсын зерделеуді қарастырады . Педагогиканың жалпы негіздері бойынша білімді меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абай, Әлихан Бөкейханов, Ахмет Байтұрсынұлы, Мыржақып Дулатұлының өмірі мен шығармашылық мұрасы зерттелуде. Ұлы ақын, жазушы, қоғам қайраткері, қазіргі қазақ жазба әдебиетінің негізін қалаушы Абай шығармашылығы; қазақ поэзиясына поэзияның философиясы, әлеуметтік, эстетикалық көзқарастары, поэтикалық тілдің дамуына қосқан үлесі және музыкалық мұра бойынша зерттеу жұмыстарының кең спектрі талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М. О. Әуезовтың өмірі мен шығармашылығы оқытылады; жазушының шығармашылық зертханасы, шығармашылық контекстіндегі өмірбаяны; Абайтану ғылымының негізін салушы; "Манас" эпопеясын зерттеуші. Көрнекті қоғам қайраткері ретінде М. Әуезов туралы білім қалыптасады. Әлемдік және шығыс әдебиетінде М. Әуезовтың әдеби мұрасын талдау дағдылары дамиды. Отаншылдық пен Отанға деген сүйіспеншілік сезімдері сіңіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ежелгі дәуір әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Әдебиеттер қозғалысының поэзиясының ерекшеліктері мен олардың көрнекті өкілдерінің, жеке авторлардың, әсіресе кейінгі кез��ңдегі өзбек әдебиетінің дамуына әсер еткен тұлғалардың еңбектерін қарастырады; өзбек фольклорының, ежелгі өзбек әдебиетінің, әдебиетінің, оның идеологиялық, эстетикалық, көркемдік мәні ерекшеліктерін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ лексикографиясының қалыптасуы мен дамуы
    Несиелер: 5

    Лексикологияны және оның жетістіктерін зерттеу негізінде әртүрлі сөздік қорларын, лексикография туралы теориялық білімдерінің кең ауқымын ғылыми тұрғыда жинақтай алады. Лексикография және лексикология – ғылымның екі тармағы, бір-бірімен тығыз байланысты. Сөздіктердің сапасы осы ғылымдардың қалай және қандай дәрежеде зерттелетініне байланысты екендігін түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Графика және орфография
    Несиелер: 4

    Қазақ жазу таңбасының негіздері сипатталады. Емле мен пунктуация ережелерін қолдану, алынған ақпараттарды бағалау, ғылыми мәтіндерді өңдеу және талдау, негізгі білім-ғылым жанрындағы мәтіндерді құрастыру, емле дағдыларын, айтылуы мен тыныс белгілеріддұұрыс қою, жазбаша және ауызша тілдік формалар т.б. игеріледі. Өзін-өзі және өзара тексеру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу дағдыларын дамыту, оны оқу және кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру. Кəсіби деңгейде байланыста�� орнату қабілетінің дамуы, байланыстың мақсаттары мен жағдайына негізделген коммуникацияларды сауатты түрде қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы
    Несиелер: 4

    Қазіргі қазақ тілі саласында фонетиканың тілдік жүйенің бір қыры және жүйелі құбылыстың ғылыми саласы ретінде өзін��ік ерекшеліктерін ашады; тілдің фонетикалық құбылыстарын талдайды, мәтінді транскрипциялауды (фонетикалық және фонемалық транскрипция) үйренеді, тілдің интонация құрылымдарын ажыратып, зерттелетін мәселелер бойынша қазіргі лингвистикалық әдебиеттермен жұмыс жасау мүмкіндігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Студенттер әр түрлі функционалдық стильдер мен жанрлардағы түпнұсқа әдебиетті оқу және аудару сияқты ауызша және жазба��а қарым-қатынас жасау дағдыларын дамытады және жетілдіреді, кәсіби сипаттағы әңгімеге қатыса білу, коммуникативтік ниеттердің кең тізілімін білдіру, сөйлеу этикетінің ережелерін сақтай отырып, монологтық сөйлеудің негізгі түрлерін меңгерген, іскерлік жазудың негізгі түрлерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • XV-XIV ғасырдағы қазақ әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Әдебиеттер қозғалысының поэзиялық ерекшеліктерін және олардың көрнекті өкілдерінің, жеке авторлардың, әсіресе кейінгі кезеңдегі қазақ әдебиетінің дамуына әсер еткен тұлғалардың шығармаларын қарастырады; Ол қазақ фольклорының, көне қазақ әдебиетінің, VI-VIII ғасыр әдебиетінің, оның идеологиялық, эстетикалық, көркемдік мәні даму ерекшеліктері мен үлгілерін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы
    Несиелер: 5

    Лексикологияны және оның жетістіктерін зерттеу негізінде әртүрлі сөздік қорларын, лексиког����афия туралы теориялық білімдерінің кең ауқымын ғылыми тұрғыда жинақтай алады. Лексикография және лексикология – ғылымның екі тармағы, бір-бірімен тығыз байланысты. Сөздіктердің сапасы осы ғылымдардың қалай және қандай дәрежеде зерттелетініне байланысты екендігін түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ хандығы дәуіріндегі әдебиет
    Несиелер: 5

    Қазақ хандығы түріндегі Қазақ мемлекеттігінің пайда болуына негіз болған объективті себептер: Дешті Қыпшақтың, Жетісу мен Оңтү��тік Қазақстанның қазақ рулары мен тайпаларының этникалық және саяси топтасуының күшейе түсуі, казақ халқыньщ қалыптасу процесінің аяқталуы, феодалдық қатынастардың дамуын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ диалектологиясы
    Несиелер: 4

    Жалпы қазақ тілінің диалектілерінің құрылымын сипаттайды. Қазіргі қазақ диалектілерінің фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік, лексикалық деңгейлерінің ерекшеліктерін анықтайды. Қазақ диалектілерінің диалектілік айырмашылықтарын бағалайды. Қазіргі диалектілердің біреуінің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық құрылымын сипаттау дағдыларын қалыптастырады; қазақ диалектілерінің диалектикалық айырмашылықтарын қазақ тілін дамытудың белгілі бір кезеңі ретінде анықтау мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тіліндегі сөзжасам мәселелері мен сөзжасамдық тәсілдер
    Несиелер: 6

    Қазақ тіліндегі сөзжасамдық және морфологиялық жүйелердің ерекшеліктерін, қазіргі кезеңдегі осы жүйелердің даму тенденциясын қарастырады; қазақ тілінің сөздік-морфологиялық құбылыстарын талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады. Морфологиялық деңгейдегі лингвистикалық бірліктердің кіші жүйелерін, сөзді қалыптастырудың негізгі ұғымдарын сипаттайды; морфологиялық талдау дағдыларын қалыптастырады. Лингвистикалық әдебиеттермен жұмыс істеу қабілетін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ тіліндегі тіл ерекшеліктерін зерттеу
    Несиелер: 4

    Қазақ тілінің тарихымен және оған қосылған диалектілермен танысу. Қазақ тілінің диалектілерінің пайда болуы және қалыптасуы. Қазіргі қазақ тілінің жалпы дамуы. Оқушыларға түсіндіріңіз тайпалардың тілінде және жергілікті тұрғындар мен көрші халықтар тілінде тілдегі қазіргі диалектикалық ерекшеліктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
    Несиелер: 3

    Адамның туғаннан бастап қарттыққа дейінгі онтогенезінде тұлғаның психикалық дамуы мен ��алыптасу ��езеңдерінің заңдылықтарын зерттейді. Жас ерекшелік психологиясының пәні адам психикасының жас динамикасы, дамып келе жатқан адам тұлғасының онтогенезі, психикалық процестердің даму заңдылықтары болып табылады. Студент психодиагностикалық және ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жыраулар мен ақындар мұрасының көркемдік ерекшліктері
    Несиелер: 5

    Қазақ әдебиетінің классицизмін, оның мерзімділігін белгілеу; дамудың негізгі бағыттары, шығармашылық стильдері мен жанрлары; XIX ғасыр әдебиетінің даму тарихының ерекшелігімен заңдылығы осыкезеңде Ресейдегі қоғамдық өмірдің және әдебиет қозғалыстарының өзара байланысын бейнелейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы және морфологиясы
    Несиелер: 6

    Тілдің морфологиялық жүйесін, сөздердің грамматикалық класстарын (сөйлеу бөліктерін) жіктеуіш бірліктер ретінде ажырату қағидаларын сипаттайды. Қазақ тілінің сөйлеуінің әрбір бөлігін білуді үйренеді; орыс тіліндегі сөздерді грамматикалық тұрғыдан грамматикалық мәнді ескере отырып, дұрыс және дұрыс пайдалануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 3

    Критериалды бағалау терминологиясын сипаттайды. Критериалды бағалауды ұйымдастырудың педагогикалық принциптерін сыныптайды. Критериалды бағалаудың оқушылардың білімін және когнитивті құзыреттілігін қалыптастыруға әсерін салыстырады. Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалайды. Ол алынған білімді теориялық және практикалық мәселелерді шешу, диагностикалық бағдарламаларды құру және бағалау түрлерін әзірлеу үшін әдіснамалық мақсаттарға пайдалануды үйретеді. Бағалау жүйесі оқушыларға оқу туралы, жоспарланған нәтижелерге жету үшін жеке жетістіктер туралы толық және әр түрлі ақпаратты алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 6

    Қазақ әдебиетінің классицизмін, оның мерзімділігін белгілеу; дамудың негізгі бағыттары, шығармашылық стильдері мен жанрлары; XIX ғасыр әдебиетінің даму тарихының ерекшелігімен заңдылығы осыкезеңде Ресейдегі қоғамдық өмірдің және әдебиет қозғалыстарының өзара байланысын бейнелейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХІХ ғасырдағы жаңа жазба әдебиет
    Несиелер: 6

    Тоғызыншы ғасырда қазақ әдебиетін оқытудың негізгі мақсаты студенттерді таныстыру. Тоғызыншы ғасырдың әдебиеті – үлгі, үлкен әртүрлілік, әдебиет жанры. Бұл курстың негізгі мақсаты XIX ғасыр әдебиетінің көркемдік сипаты мен әлеуметтік негіздерін зерттеу, он тоғызыншы ғасыр әдебиетімен байланысты қазақ әдебиетінің тарихы бойынша бұрын жасалған және зерттелген зерттеулер нәтижелерін зерттеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаңартылған білім бағдарламасы негізінде қазақ әдебиетін оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 6

    Қазіргі заманғы білім беру технологиялары мен кәсіптік дағдылардың әртүрлілігі анықталды. Онда білім беру үдерісін ұйымдастыру мен дамытудың заңдылықтары, мазмұны, принциптері, әдістері мен формалары сипатталған; қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды білім беру мен оқыту міндеттеріне, қазіргі заманғы мектептегі оқытудың интерактивті әдістерінің мақсаттарына, мақсаттарына және мазмұнына сәйкес келеді; негізгі педагогикалық ұғымдар, олардың бірлігі мен айырмашылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаңартылған білім бағдарламасы негізінде қазақ тілін оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Студенттердің зияткерлік, коммуникативтік, лингвистикалық және шығармашылық қабілеттерін сипаттайды. Студенттердің жеке қасиеттерін есепке алу дағдыларын қалыптастыру. Олар жоғары сапалы білім, дағдылар мен қабілеттерді қолдану дағдыларын дамытады, студенттер мен мұғалімдер арасындағы ынтымақтастық ортасын қалыптастырады, материалды мұқият іріктеуді жүргізеді және оларды таныстырады, үй тапсырмасының дәстүрлі емес түрлерін жасайды, инновациялық білім беру пәнінің әдіснамасын түсінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Орта мектептегі тәрбие жұмысының әдістері мен тәсілдері туралы білімдерін көрсетеді. Белгілі бір мерзімге сыныбы бар тәрбие ісінің бағдарлама-жоспарын әзірлеудің практикалық іскерлігін дамытады.Оқушылармен жан-жақты тәрбие жұмысы жүйесін меңгеру дағдыларын қалыптастырады.Сынып пен оқушылардың жеке басын диагностикалайды. Алынған зерттеу нәтижелерін талдайды.Тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру және әдістемесі бойынша өткізу дағдыларын тереңдетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың құқықтық негіздерін меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарының білімін көрсетеді. Сенсорлық, қимыл-қозғалыс, зияткерлік бұзылыстары бар, эмоциялық-ерік саласы бар балаларды жалпы білім беру үдерісіне қосу іс-тәжірибесін дамытады. Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру дағдыларын меңгереді. Білім беруде инклюзивті үдерістерді басқару бойынша сыни ойлау дағдыларын тереңдетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физиология және оқушылардың дамуы
    Несиелер: 3

    Жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, шаршаудың дамуына кедергі келтіретін оқу процесін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады. Баланың іс-әрекетінің барлық түрлерін ұйымдастыру кезінде ағзаның жас ерекшеліктерін және қызмет етуін анықтау дағдысына ие болады. Денсаулықты сақтау және нығайту,салауатты өмір салтын насихаттау білімін көрсетеді. Аурулардың алдын алу бойынша пОНфилактикалық іс-шараларды өткізу іскерліктерін дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері
    Несиелер: 6

    Қазақ әдебиетін оқыту мектепте интерактивті әдістер тұрғысынан қарастырады. Интерактивті әдістер мен оқыту әдістерін қолдану дағдылары әзірленуде; әдебиет сабақтарына дидактикалық материалдарды таңдауға шығармашылық көзқарас дағдылары; әрбір сатыға негізделген интерактивті сабақтарды құру; осы мақсатта қазақ әдебиетін оқытудың интерактивті технологиясының артықшылықтарын үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің жай сөйлемі және құрмалас сөйлемі
    Несиелер: 7

    Кешенді сөйлемнің жалпы сипаттамасын түсіндіріңіз. Даму және даму жолдары туралы ақпарат. Кешенді сөйлемдердің айрықша ерекшеліктері. Көрші сөйлем - бұл ұғымдық термин. Құрамдастарының бір-бірімен өзара әрекеттесуіне байланысты олар: біріккен көп тілді түсіндірме сөйлемдер; аралас сөйлемдер - күрделі күрделі сөйлемдердің бірі, оларды практикада қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шешендік өнер және сөз мәдениеті
    Несиелер: 5

    Оратория негіздерін талқылайды; негізгі дағдылар сөйлеудің дұрыс тұжырымдамасына және оның қоғамдық тіліне деген құрметіне арналған. Ораторияның дамуының тарихи кезеңдері туралы идеяларды әзірлейді; зерттелген пәннің ерекшеліктерін ғылымның әртүрлі салаларындағы білімнің бірыңғай кешені ретінде түсіну; сөйлеу сөзін қабылдау үшін ауызша және ауызша емес компоненттердің маңыздылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экономика және құқық негіздері
    Несиелер: 3

    Нарықты дамытуда, бәсекелестікке, сұранысқа, жеткізілімге мемлекеттің рөлін зерделейді. Шығындар, кірістер, айналым көрсеткі��тері және капитал айналымын есептеу үшін дағдыларды қалыптастырады. Өндіруші факторлар нарығын, факторлық кірістерді сыни түрде зерттеуге мүмкіндік береді. Құқық бойынша білім қалыптастырады. Ол оқиғалардың заңдылығын талдау, нормативтік актілерге сілтеме жасау дағдыларын үйретеді. Құқықтық сананың, құқықтық мәдениеттің деңгейін көтереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шешендік өнердің халықтық сипаты
    Несиелер: 5

    Ол тілді кез келген адам қызметін ұйымдастыру құралыретінде, іскерлік және күнделікті қарым-қатынастың түрлі жағдайларындағы практикалық ролі ретінде сипаттайды. Риторикалық ұғымдар «қазақтілі мен сөйлеу мәдениеті», «логика», «педагогика және психология», «философия» және т.б. сияқты оқу пәндерінің негізгі түсініктері мен тығыз байланыста қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудің өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 3

    Критериалды бағалау терминологиясын сипаттайды. Критериалды бағалауды ұйымдастырудың педагогикалық принциптерін сыныптайды. Критериалды бағалаудың оқушылардың білімін және когнитивті құзыреттілігін қалыптастыруға әсерін салыстырады. Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалайды. Ол алынған білімді теориялық және практикалық мәселелерді шешу, диагностикалық бағдарламаларды құру және бағалау түрлерін әзірлеу үшін әдіснамалық мақсаттарға пайдалануды үйретеді. Бағалау жүйесі оқушыларға оқу туралы, жоспарланған нәтижелерге жету үшін жеке жетістіктер туралы толық және әр түрлі ақпаратты алуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік дағдылары және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Компанияны ұйымдастыру, бизнесті жүргізу туралы білім қалыптастырады. Биз��ес-жоспарлау, өндіріс және сату, нарықты талдау дағдыларын дамытады; пайда, кіріс, төлем қабілеттілігі, компаниядағы тауар құнының өтімділігін есепке алады. Сыбайлас жемқорлық факторларының мәнін қарастырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы көзқарасты, мәдениетті қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы азаматтық ұстанымды дамытады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрудың адамгершілік сана құндылықтарын түсіндіреді. Сыбайлас жемқорлықты сыни талдаудың дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мүмкіндіктері шектеулі балалардың психологиясы
    Несиелер: 3

    "Психология", "дефектология", "психикалық дамуының кідірісі" ұғымдарын қарастырады. Сенсорлық, интеллектуалды, тірек-қимыл, сөйлеу, есту, көру кемістіктері бар балалардың психологиялық сипаттамасын анықтау дағдыларын қалыптастырады. Балалардың дисгармониялық, бұрмаланған психикалық дамуын зерттеу дағдыларын меңгереді. Балалардың мінез-құлқындағы бұзылуларды, гипербелсенділік синдОНмын және көңіл жетіспеушілігін анықтау дағдыларын тереңдетеді. Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық сүйемелдеу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі
    Несиелер: 7

    Тілдің синтаксистік жүйесін сипаттайды. Қазіргі синтаксистік теорияның негізгі ережелерін, даму кезеңдерін және тұтастай алғанда тарихтағы рөлін бағалайды; қазақ тіліндегі қазіргі заманғы оқулықтардағы синтаксис теориясының негізгі қиын мәселелерін қарастырады; тілдің синтаксистік деңгейінің негізгі ұғымдары, сөздерді саналы, қарапайым, күрделі сөйлемдерді саналы түрде білу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 12

    «Minor» - бұл қосымша білім беру бағдарламасы, пәндері қосымша құзіреттіліктерді құрайды. Бұл ретте бұл пәндер дайындық бағыты үшін бейінді емес болып табылады және бұл өзара байланысты немесе бір-бірімен байланысты емес пәндер болуы мүмкін. 1) екінші және келесі курстарда оқытылады; 2) 12 кредиттен тұрады; 3) білім беру бағдарламасының негізгі бөлігіне кіреді ("Minor" пәні үшін кредиттер негізгі бағдарламаның 244 кредитіне кіреді)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тәуелсіз жылдардағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Әдеби процесті дамытудың әртүрлі мәселелері. Ұлттық құндылықтардың әдеби процесімен байланысы. Шығармашылық психологияны талдау. Идеялар тұжырымдамасын түсіну. Пішіннің ерекшеліктерін дифференциациялау. Қатынастың идеалды идеясы. Таңдалған курстың жинақталған интеллектуалды негізін қолдана білу, әдеби шығармаларды талдай білу. Тілдік жолдар мен пішіндердің айырмашылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақ әдебиеті сынының тарихы
    Несиелер: 4

    Қазақ әдебиетінің тарихы, теориясы, сын-қатерлері, сондай-ақ текстология және библиография секциялары бар. Қазақ әдебиеттануының мақсаты мен міндеті - қазақ әдебиетінің пайда болуы, қалыптасуы мен дамуы, әдеби құбылыстар мен сыни эстетика, әдеби теориялық және ғылыми идеяларды анықтау, ғылыми жүйені дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақ тілінің стилистикасы
    Несиелер: 4

    Мәтіннің стилистикалық ерекшелігін зерттейді, нақты стилистикалық құбылыстарды талдайды. Тиісті түсіндірме және фразеологиялық сөздіктерді қолдануға, мәтінді тұтас стилистикалық талдауды жүргізуге, сөйлеу ахуалының сипатын ажырата білуге, әдеби тілдің тілдік және стилистикалық нормаларына және коммуникативтік параметрге сәйкес әртүрлі тілдік бірліктерді таңдауға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақ әдебиеті сынының ғылыми зерттеушілік мұрасы
    Несиелер: 4

    Қазақ әдебиетінің тарихы, теориясы, сын-қатерлері, сондай-ақ текстология және библиография секциялары бар. Қазақ әдебиеттануының мақсаты мен міндеті - қазақ әдебиетінің пайда болуы, қалыптасуы мен дамуы, әдеби құбылыстар мен сыни эстетика, әдеби теориялық және ғылыми идеяларды анықтау, ғылыми жүйені дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тіл біліміндегі жаңа бағыттар
    Несиелер: 5

    Тіл білімі бойынша курстар шеңберінде ұсынылған негізгі ұғымдар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ лингвистикалық тәсілдердің аса маңызды ережелерін білу; лингвистика бойынша ғылыми әдебиеттерді оқу, рефераттау және талқылай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Когнитивті лингвистика
    Несиелер: 4

    Ментальды процестерді зерттейді, қабылдау, түсіну және, демек, тану кезінде орын алады сондай-ақ олардың менталдық репрезентациясының түрл��рі мен нысандары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Этнолингвистика
    Несиелер: 4

    Тіл біліміне оның мәдениетіне қатысты тілді Үйренетін бағытын, тілдің қызмет етуі мен эволюциясындағы тілдік, этномәдени, этнопсихологиялық факторлардың өзара іс-қимылын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Алаш ұранды әдебиет
    Несиелер: 5

    "Алаш"бірінші саяси партиясын құрудың басты мақсатын білу. А.Бөкейханов, А.Байтұрсынов, М.Дулатов, А.Беремжанов, М. Шоқай, Ж.Акпаев, М.Тынышпаев, А.Ермеков және т.б. алаш зиялы өкілдерімен танысу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 5

    Жалпы тіл білімі орнының басқа да тілдік пәндердегі орны сипатталады. Жалпы тіл білімі мәселесі, оның құрылымы мен тілі, оның тілі табиғатқа қол қою, тілдердің өзара әрекеттестігі және оларды дамытудың негізгі заңдары, тілдерді жіктеу принциптері және т.б. Терминология, ғылыми ұғымдар, лингвистикалық талдау дағдылары және тілдік құбылыстарды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Көркем шығармаларды әдеби талдау
    Несиелер: 5

    Студенттерді жазушылардың тәжірибесін талдау, жүйелеу, салыстыру, бағалау және интерпретациялау, әдебиеттің (отандық және шетелдік) үздік үлгілеріне бағдарлауды, алған білімдерін өз жұмысында қолдануды үйрету; студенттерде көркем мәтінді талдау және интерпретациялаудың негізгі дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Стилистика және тіл мәдениеті
    Несиелер: 4

    Қазіргі қазақ әдеби тілінің стилистикалық нормалары қарастырылады. Қазақ тілінің стилистикалық ресурстары тіл жүйесінің барлық деңгейлерінде сипатталған. Мәтінді стилистикалық талдаудың негізгі принциптерін қолдануға үйретеді. Мәдениетаралық қарым-қатынас мәтіндерін жасау және редакциялау, тілдік талдау жүргізу, түрлі функционалдық стильдердің мәтіндерін түсіндіру, сөйлеу түрлерін сыныптау, модель бойынша стилистикалық талдау жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • ХХ ғасырдың басындағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    ХХ ғасырдағы әдебиеттің тарихи және әдеби процестерін сипаттайды. Жазушылар мен ақындардың стилінің ең маңызды ерекшеліктерін қарастырады; жұмыстарды салыстырмалы талдаудың ерекшеліктерін анықтайды; өнер туындысын оның тақырыптық және формальды аспектілерінің бірлігін талдайды; автордың шығармашылық өмірбаяны және жұмыс мәтіндері туралы деректерді пайдалану арқылы өздерінің көзқарастарын дәлелдеуге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 5

    Әдеби түсініктер жүйесін зерттейді. Әдебиеттің жалпы сипаттамаларын көркемдік формасы және оның тарихи даму үлгісі ретінде тереңірек және жан-жақты зерттеуді дамытады. Поэтика санатын сипаттайды (автордың бейнесі, көркем уақыт және т.б.) кеңістік, композиция), курстың терминологиясы, негізгі түсініктерді қалыптастыру және дамыту үдерісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    20-21 ғасырлардағы қазақтың тарихи, мәдени, тарихи және әдеби процестері туралы заңдарды сипаттайды. Көркемдік қызметтің ерекшеліктері: әдеби мәтінді оқу және толыққанды қабылдау, жұмыстың сюжетін түсіну, онда бейнеленген оқиғалар, кейіпкерлер мен шындықтар (әртүрлі түрдегі қайта жазу түрінде, репродуктивтік сұрақтарға жауаптар).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON4

    Психологиялық-педагогикалық білім беру мен тәрбиелеудің мақсаттары мен міндеттерін, мектеп оқушыларының физиологиясының жас ерекшеліктерін; психологиялық білім жүйесіндегі жалпы психологияның орны, рөлі мен мәнін білу және түсіну, шешендік дағдыларды көрсету және өз ойын жазбаша және ауызша нысанда дұрыс және қисынды ресімдеу қабілеті.

  • Код ON6

    Өнер түрі ретіндегі әдебиет пен оның түрлері мен жанрлары, көркем образ түсінігі мен типтеу әдістері жөнінде және поэтикалық троптар мен өлең құрудың негізгі жүйелерін меңгеру.

  • Код ON10

    Лингвистиканың ғылым ретіндегі мақсаты мен міндеттерін; негізгі лингвистикалық категорияларды; ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық негіздерін; тарихи дамудың негізгі кезеңдерін және тіл білімінің қазіргі жағдайын білу.

  • Код ON12

    Жеке түрде және команданың мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дәлелдей алу, өзінің ісін түзете білу және түрлі тәсілдерді қолдана алу.

  • Код ON7

    Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың әдістері мен технологияларын меңгеру, ғылыми-практикалық зерттеулерді өз бетінше жүргізу, инновациялық технологияларды пайдалана отырып, олардың нәтижелерін талдау және бағалау;

  • Код ON11

    Зерттеу, кәсіпкерлік дағдыларын пайдалану және белгісіздік жағдайында жұмыс жасау дағдысы болу.

  • Код ON9

    Әдеби сын мәселелерінде және оның негізгі бағыттарында бағдарлай білу, көркем шығарманы талдау дағдыларын меңгеру.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметінде жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық және инженерлік білімдерін көрсете білу, теориялық және тәжірибелік зерттеулердің мәліметтерін, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін математикалық өңдеу әдістерін көрсету.

  • Код ON3

    Ақпараттық және есептеу сауаттылығы болуы тиіс, ақпараттарды жалпылау, талдау және қабылдай алу, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдай білу.

  • Код ON1

    Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сұхбаттаса алу.

  • Код ON5

    Тіл білімінің негізгі бөлімдерін білу: фонетика, сөзжасам, морфология, лексика, синтаксис, стилистика; қазақ тілінің орфографиялық, орфоэпиялық, лексикалық, грамматикалық және стилистикалық нормаларын меңгеру.

  • Код ON8

    Әдеби бағыттар, ағымдар мен мектептер, көркем әдебиеттің ерекшелігін, оның эволюциясы мен қазіргі жағдайын, әртүрлі тарихи-мәдени дәуірдегі жазушылардың шығармашылығын білу;

Top