Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04109 Digital маркетинг в Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

  • Экономикадағы математика
    Несиелер: 5

    «Экономикадағы математика» курсының мақсаты жалпы теориялық және арнайы пәндерді оқу үшін қажетті математикалық талдаудың және сандық әдістердің негізгі әдістерін игеру; математикалық модельдеу мәселелерін шешу үшін жүйелер мен процестерді пайдалану; логикалық және алгоритмдік ойлауды дамыту; зерттеу дағдыларын дамыту және қолданбалы тапсырмаларды өзін-өзі талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Критикалық ойлау
    Несиелер: 3

    Курс қазіргі ақпараттық қоғамда өтетін коммуникативтік үдерістердің күрделілігіне байланысты критикалық ойлау мәдениетін дамытуды болжайды. Критикалық ойлау дағдыларын, шешім қабылдау техникаларын, тиімді көпшілік алдында сөз сөйлеуді дайындау және өткізу әдістемелерін белсенді меңгеруді көздейді. Пәндерді терең меңгеруге, жазбаша жұмыстарды дайындау сапасын арттыруға ықпал етеді, дербес білім беру стратегиясын құруға негіз болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 3

    Экономикалық теория аралас әлеуметтік-бағытталған экономиканың түрлі деңгейлерінде шаруашылық жүргізу және шаруашылық субъектілерінің тиімді мінез-құлық заңдарын зерттейді, оның мәндік сипаттамаларын ашу мақсатында ұдайы өндіру процесіндегі терең себеп-салдарлық байланыстар; шектеулі ресурстар әлемінде шаруашылық жүргізуші субъектілерді (өндірушілерді, сатушыларды, сатып алушыларды) экономикалық таңдау; экономикалық жүйенің әртүрлі деңгейлерінде ұдайы өндіру процесіндегі адамдар арасындағы шаруашылық қызмет және экономикалық қатынастар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Құқық салаларын, құқықтың негізгі салаларының мәні мен міндеттерін, Конституцияның құқықтық актілер жүйесі үшін негізгі заң ретіндегі маңызын, әр түрлі құқықтық қатынастардың мазмұнын, азаматтардың құқықтары мен міндеттерін қарастырады. Білім алушылардың дүниетанымын қалыптастыруға және қоғамдық және жеке құқықтық санасын, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыруға ықпал етеді. Мемлекеттік сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегияларды іске асыру туралы кешенді көзқарас қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және жасыл экономика
    Несиелер: 2

    Студенттердің теориялық негіздерді терең зерттеу және қазіргі кездегі экология мен жасыл экономиканың рөлі туралы түсініктерді нақтылау, сондай-ақ қоғамның әл-ауқатын сақтауға бағытталған экономика негіздерін зерделеу, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану есебінен, түпкілікті пайдалану өнімдерін қайтаруды қамтамасыз ететін өндірістік циклге.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 2

    Студенттердің ғылым ретінде экология туралы, адам мен қоршаған ортаның өзара байланысы мен өзара тәуелділігі туралы түсініктерін қалыптастыру және тіршілік әрекетінің экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша сұрақтар шеңберін, сонымен қатар қазіргі заманның негізгі экологиялық мәселелерін және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру шеңберінде оларды шешу жолдарын зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Микроэкономика
    Несиелер: 3

    Пән фирма, жеке тұтынушы, тауарлар мен ресурстар нарығы сияқты экономиканың "шағын" субъектілерінің мәселелерін зерттейді. Теориялық ғылым оңтайландыру және тепе - теңдік нарықтық модельдерін қолдану арқылы "шығындар - пайда" тұрғысынан экономикалық ойлауды қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Макроэкономика
    Несиелер: 5

    Макроэкономика-негізгі теориялық пән, жалпы экономиканың принциптері, заңдылықтары, негізгі макроэкономикалық модельдер, жұмыспен қамтуға, өндіруге, бағалар мен пайыздық мөлшерлемелерге фискалдық, монетарлық және валюталық саясат құралдары әрекеттерінің салдары туралы түсінік беру, бұл экономикалық саясаттың нәтижелілігін талдау және объективті бағалау дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Маркетинг
    Несиелер: 5

    Курс кәсіпорынның маркетингтік қызметін ұйымдастыруды білуді қамтамасыз етеді. Жалпы кәсіпорынның басқару қызметі, оның ішінде маркетингтік зерттеулерді, маркетинг кешенінің элементтерін басқару, әртүрлі салалар мен салаларда маркетингтік стратегияларды әзірлеу үшін маңызды мәні бар тиімді маркетингтік жұмысты ұйымдастыру негізінде жатқан принциптерді, әдістерді, құралдарды зерделеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-басқару саласындағы теориялық білімді меңгеру және тәжірибеде менеджмент құралдарын қолдану дағдыларын меңгеру, атап айтқанда, студенттердің ситуациялық және жүйелі ойлауын қалыптастыру және дамыту, басқарудың байланыстырушы функцияларының мәні мен мазмұнын зерделеу, тиімді басқару шешімдерін табу үшін шығармашылық және аналитикалық қабілеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    "Кәсіпкерлік негіздері" пәнін оқу барысында қазіргі жағдайда кәсіпкерлік негіздерінің теориялық сұрақтары қарастырылады.; кәсіпкерліктің қалыптасуы, кәсіпкерліктің мәні мен функциялары, бизнестің қазіргі ұйымдық нысандары, кәсіпкерліктегі мәдениет пен этика, нарықтық экономикадағы кәсіпкерліктің рөлі; кәсіпорынды (фирманы) ұйымдастырумен байланысты мәселелер: кәсіпорынның ұйымдық-құқықтық нысанын таңдау, Кәсіпкерлік табысқа және фирма қызметінің мақсаттары, экономикалық жағдайлар, фирманың нарықтағы мінез-құлық стратегиясы, бизнесті жоспарлау, кәсіпорын қызметінің негізгі көрсеткіштері, жарнама және оның бизнестегі рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-компьютерлік есептерді шешудің негізгі кезеңдерін зерттеу, алгоритм ұғымын игеру, алгоритмдерді формальды сипаттау әдістерін, алгоритмдердің сызбаларын, алгоритмдердің негізгі сипаттамаларын және оларды жасау кезеңдерін, бағдарламалық алгоритмдердің негізгі түрлерін, Алгоритмдеу принциптерін, тармақталған және циклдік алгоритмдерді, күрделі циклдерді зерттеу. Студенттер арасында бағдарламалаудың негізгі парадигмаларының құзыреттерін қалыптастыру – процедуралық, логикалық, функционалдық, объектіге бағытталған бағдарламалау, бағдарламалау тілдерінің негізгі жіктеу белгілері мен сипаттамалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 3

    Өндірістік практикада студенттер жобалау үрдісімен танысады, жобаны ұйымдастырудың нақты жағдайында мамандық бойынша практикалық дағдыларды игереді, оқу барысында базалық пәндерден алынған білімді тереңдетеді және нығайтады. Дизайнерлік жобаны орындау кезеңдерімен практикада жүзінде асырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бухгалтерлік есеп
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді мекемедегі және оның құрылымындағы бухгалтерлік есепті жүргізу бойынша теориялық және тәжірибелік жаңалықтармен, есеп тұжырымдамаларымен таныстыру болыа табылады. Пәнді оқыту экономика және қаржы саласындағы кадрларды бәсекеқабілеттілікке дайындау үшін бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Статистика
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты статистикалық әдіснаманың: жалпы қағидалары, әдістері, жинау, өңдеу және талдау әдістерін, статистикалық көрсеткіштердің әдіснамалық талдауы, қоғамдық- әлеуметтік құбылыстар мен заңламаларының даму тенденцияларын өңдеу және олардың сандық сипаттамаларын зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби -бағытталған шет тілі
    Несиелер: 3

    Ауызша және жазбаша қарым-қатынас формаларында коммуникативті қатынастарды жүзеге асыру үшін фонетикалық, лексикалық, грамматикалық дағдыларды дамыту, ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын жетілдіру және дамыту, оқудың негізгі түрлерін (танысу, зерттеу, іздеу/қарау) қолдана отырып, түпнұсқа шет тіліндегі мәтіндерді түсіну қабілетін дамыту (тыңдау, оқу) және коммуникативті міндетке байланысты тыңдау, алынған ақпаратты баяндау дағдыларын дамыту

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    студенттердің тілін дамытуға сөйлеу мәнерінде, экономикалық терминдерді еркін қолдануын тереңдетуге бағытталған. Бағдарламаға енгізілген мәтіндер лексиканы меңгеріп, тілді қолдана алатындай білім дәрежесіне жеткізу. Сөйлеу әрекетінің оқылым, жазылым, айтылым, естілім түріндегі коммуникативтік қарым-қатынас дағдылары мен машықтарды дамыту, тақырыптық глоссарийін еркін қолдану, әдеби тілдің нормаларын және кәсіби қызметтің феномендерін бейнелейтін арнаулы мақсаттарға арналған тілді игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Деректер базасын басқару жүйесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында сұраныстарды құру және құрылымдалған сұраныстар (SQL) тілінде бағдарламалау кезінде қолданылатын негізгі синтаксистік құрылымдар, реляциялық мәліметтер базасының негізгі элементтері, SQL функциялары, SELECT сұрау синтаксисі, скалярлық функциялар, сондай-ақ клиенттермен қарым-қатынасты басқару жүйелерімен (CRM жүйелері) жұмыс істеу үшін көп кестелі және кірістірілген сұраулар қарастырылады)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Академиялық хат 1
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты тиімді академиялық жазу үшін қажетті жазбаша Дағдылар мен сыни ойлау дағдыларын игеру және күшейту болып табылады. Курстың мазмұны: академиялық жазу пәні, оның ерекшеліктері. Ғылыми стиль түсінігі. Тақырыпты таңдау. Ғылыми мақалаларды іздеу бағыттары мен құралдары. Оқу және оның түрлері. Плагиат және оны болдырмау жолдары. Зерттеу модельдері (бір факторлы, көп факторлы). Зерттеу гипотезасы. Зерттеу жұмысын жазу әдістемесі. Зерттеу жұмысының құрамы. Негізгі бөлім. Автордың жазбаша жұмыстағы идеясы. Зерттеу жұмысының құрылымы. Негізгі бөлім. Кіріспе, қорытынды. Түйіндеме. Баяндама, презентация. Қателер бойынша жұмыс Пәнді оқытудың мақсаты-компьютерлік есептерді шешудің негізгі кезеңдерін зерттеу, алгоритм ұғымын игеру, алгоритмдерді формальды сипаттау әдістерін, алгоритмдердің сызбаларын, алгоритмдердің негізгі сипаттамаларын және оларды жасау кезеңдерін, бағдарламалық алгоритмдердің негізгі түрлерін, Алгоритмдеу принциптерін, тармақталған және циклдік алгоритмдерді, күрделі циклдерді зерттеу. Студенттер арасында бағдарламалаудың негізгі парадигмаларының құзыреттерін қалыптастыру – процедуралық, логикалық, функционалдық, объектіге бағытталған бағдарламалау, бағдарламалау тілдерінің негізгі жіктеу белгілері мен сипаттамалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қаржы
    Несиелер: 5

    "Қаржы" пәні студенттердің қаржылық категорияларды, ұғымдар мен терминдерді игерудегі теориялық және практикалық дайындығын, олардың жіктелуін, әлеуметтік-экономикалық процестердегі маңызы мен орнын қамтамасыз етуге бағытталған. Қаржының табиғатын, олардың жұмыс істеу ерекшеліктерін, әлеуметтік өндірістің тиімді дамуындағы категориялар механизмін, қаржыны ұйымдастыру нысандары мен олардың әдістерінің өзара байланысы мен өзара іс-қимылын зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Маркетингтік зерттеулер
    Несиелер: 5

    Маркетингтік зерттеулердің мәні мен мәні қарастырылады. Маркетингтік зерттеулердің мақсаты, міндеттері, нысандары оқытылады. Маркетингтік зерттеулер жүргізу қажеттілігін анықтау әдістемесі ашылады. Маркетингтік зерттеулер жүргізу, әртүрлі кәсіпорындарда маркетингтік зерттеулерді жүзеге асыру үшін ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдері мен құралдарын меңгеру дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Коммерциялық қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Сауда кәсіпорындарының технологиясы мен ұйымдастыру, тауар қозғалысы процесін құру саласында теориялық білімді игеру және практикалық дағдыларды игеру; - көтерме және бөлшек саудадағы коммерциялық қызметтің мәні мен мазмұнын зерттеу; - көтерме және бөлшек сауда кәсіпорындарында сауда процестерін ұйымдастыру мен технологиясын зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік құқық субъектілері зерттеледі, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу ерекшеліктері ашылады. Кәсіпкерлік шарттарды толтыру бойынша дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді. Бәсекелестікті қорғауды құқықтық реттеу, Сауда және делдалдық қызметті құқықтық реттеу бойынша білімді қалыптастырады. Кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің құқығын қорғау ерекшеліктері және кәсіпкерлік дауларды шешу тәртібі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мобильді қосымшаларды әзірлеу
    Несиелер: 5

    Мобильдік құрылғыларға арналған қосымшаларды жобалау туралы жалпы мәліметтер, жобалау стратегиясы, әдістемесі, қағидаттары мен кезеңдері, сондай-ақ тауарлар мен қызметтерді ілгерілету үшін бағдарламалық, ұйымдастырушылық, ақпараттық қамтамасыз етуді жобалау зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мультимедиялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Компьютерлік анимация туралы жалпы идеялар, эстетикалық принциптер, компьютерлік анимацияны құру технологиясы, компьютерлік анимация әдістері және қолдану аясы, екі өлшемді және үш өлшемді анимацияның мақсаты мен мүмкіндіктері зерттеледі. Flash-тің даму ортасын қолдана отырып, файлдар, фильмдер, кадрлар, қабаттар жасау, дыбыстық сүйемелдеуді анимациямен синхрондау, жарнамалық материалдарды жасау үшін дауыстық анимациялар жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Web-сайттарды құру және жылжыту
    Несиелер: 5

    Web ресурстарда орналастыруға арналған ақпараттық жүйелерді кәсіби құру бойынша білім қалыптасады. Маркетингтік міндеттерді шешу үшін заманауи цифрлық технологияларды пайдалана отырып, Әртүрлі күрделіліктегі қосымшаларды жобалау мен іске асырудың қажетті практикалық дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тұтынушылардың мінез-құлқы
    Несиелер: 5

    Тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін факторлар, сатып алу мінез-құлқының түрлері оқытылады. Сатып алу туралы шешім қабылдау процесі туралы білімді жүйелендіруге ықпал етеді, сатып алушылардың тұтынушылық қалауын қалыптастыру ерекшеліктерін түсіндіреді. Сатып алу тәртібіне кешенді талдау жүргізу, сатып алушының перспективаларын іздеу және бағалау дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Маркетингтік коммуникациялардың теориялық негіздері мен заманауи тұжырымдамалары, жарнамалық қызметті ұйымдастыру және жарнамалық науқандарды өткізу әдістері зерттеледі. Жарнаманы жоспарлау мен бақылауды жүзеге асырудың ерекшеліктері ашылады. Әр түрлі салалардағы Маркетингтік коммуникациялардың ерекшелігі қарастырылады, жаңа коммуникациялық технологиялар, корпоративтік деңгейдегі стратегиялық коммуникациялық шешімдер түсіндіріледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Графикалық редактор AdobePhotoshop
    Несиелер: 5

    Бағдарлама туралы жалпы мәліметтер қарастырылады Adobe Photoshop. Растрлық графиканы көркем өңдеу ерекшеліктері, қабаттардың, маскалардың, контурлар мен фигуралардың әсері мен орналасуы оқытылады, контурға операция жасау дағдыларын меңгеруге ықпал етеді. Қабаттарды кесудің контурлары, түсті түзету және фотомонтаж принциптері оқытылады. Растрлық бейнелермен жұмыс істеу тәсілдері ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Java ортасында бағдарламалау
    Несиелер: 3

    Java бағдарламалау ортасы, Java тілінің негізгі конструкциялары, нысандар мен сыныптар, мұрагерлік, интерфейстер және ішкі сыныптар, оқиғаларды өңдеу, Swing пакетінен UI компоненттері, ерекшеліктер мен күйін келтіру, апплеттер, ағындар және маркетингтік мәселелерді шешуге арналған әмбебап түрлері бар файлдар оқытылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Интернет маркетинг
    Несиелер: 4

    Интернет-маркетинг пен интернет-жарнаманың мәні мен құрылымы ашылады. Трендтер, интернет-маркетинг, жасау ерекшеліктері баннерлік жарнама ерекшелігі, іздеу жарнама артықшылықтары е-mail жарнама ұғымы және мақсаттары іздеу оңтайландыру оқытылады. Ғаламдық Интернет желісінде тиімді маркетингтік қызмет үшін қажетті деректерді талдау және түсіндіру, әлеуметтік желілерде жылжыту дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Брендинг
    Несиелер: 4

    Қазіргі экономикалық дамудағы бренд рөлі, компанияның маркалық саясаты саласындағы заңнамалық негізі, брендтің негізгі атрибуттары қарастырылады. брендингтің даму перспективалары және нарықтың әр түрлі түрлерінде брендтердің қалыптасу ерекшеліктері. Брендингтің ұйымдастырушылық нысандары, бренд-менеджерлердің функционалдық міндеттері, маркалық құндылықты құрайтын сауда маркаларын құру және дамыту мәселелері оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қызмет маркетингі
    Несиелер: 4

    Қызмет көрсету маркетингінің заманауи тұжырымдамасы, қызмет көрсету саласындағы кәсіпорынның маркетингтік саясатын әзірлеу, қызмет көрсету стандарттарын әзірлеу, қызмет көрсету сапасын өлшеу ерекшеліктері оқытылады. Қызметтер сапасының үлгілері, қызмет көрсету процесі, қызметтің баға белгілеу әдістері, қызметті бөлу арналары, қызметтер нарығында коммуникацияларды жүзеге асыру ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • С# ортасында бағдарламалау
    Несиелер: 3

    Студенттердің бойында объектіге бағытталған бағдарламалау дағдыларын, бағдарламалау әдіснамасын, бағдарламалау технологиясының негіздерін, бағдарламалау жүйесінің құрамын, тіл элементтерін, деректер түрлерін, хабарландыруды, білдіруді және айтуды,# тілі операцияларын, сондай-ақ бизнесті басқару бағдарламаларын әзірлеу үшін# тілі операторларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тауарлар мен қызметтерді жарнамалау
    Несиелер: 4

    Пән жарнаманың мақсаттарын, әдістерін, функцияларын, түрлерін, мүмкіндіктері мен құралдарын, жарнамалық коммуникация процесін, оның құрамдас бөліктері мен олардың өзара әрекеттесу ерекшеліктерін, жарнамадағы зерттеулердің негізгі түрлерін, жарнамалық қызметтің шығармашылық жағын, жарнамалық науқанды ұйымдастыру мен өткізуді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Үлкен BigDate деректерін жинау және өңдеу
    Несиелер: 5

    Студенттерде BigData туралы дағдыларды қалыптастыру-үлкен көлемдегі деректерді өңдеу құралдары, тәсілдері мен әдістері, деректермен жұмыс істеу технологиялары және ағымдағы жұмыс орнында жаңғырту қажеттілігі, статистиканың стандартты құралдары, үлкен деректермен жұмыс істеудің негізгі қағидаттары, Hadoop экожүйесі және әртүрлі маркетингтік өсінділерде ақпарат беру және талдау үшін BigData бойынша бұлтты платформалар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өндірістік тәжірибе
    Несиелер: 5

    Жұмыс тәжірибесі барысында теориялық практикалық сабақтардың нәтижелері шоғырландырылып, нақтыланып, студенттер өздерінің мамандықтары бойынша тәжірибе алу дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халықаралық маркетинг
    Несиелер: 5

    Халықаралық маркетингтің мәні мен ерекшеліктері, себептері, міндеттері, мақсаттары, түрлері оқытылады. Халықаралық маркетингтік орта факторлары, экспорттық тауар саясаты, халықаралық компаниялардың баға саясатын қалыптастыру және іске асыру мәселелері, халықаралық компаниялардың сыртқы нарықтарға шығуының негізгі стратегиялары, шетелдік нарықтардың маркетингтік зерттеулері, Трансұлттық компаниялар маркетингінің тәсілдері мен құралдары ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнеркәсіптік маркетинг
    Несиелер: 5

    Өнеркәсіптік маркетингтің түсінігі, мақсаттары мен міндеттері, принциптері, өнеркәсіптік кәсіпорындағы маркетингтің даму факторлары, өнеркәсіптік кәсіпорындағы маркетингтік қызметтің құрылымы мен әдістері оқытылады. Қазақстандағы өнеркәсіп кәсіпорындарының ассортименттік, бағалық, өткізу, коммуникациялық саясатының ерекшеліктері қарастырылады. Өнеркәсіптік кәсіпорынның маркетингін ұйымдастыру және бақылау ерекшеліктері ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Туризмдегі маркетинг
    Несиелер: 5

    Студенттердің маркетинг туралы білім жүйесін бизнес философиясы және басқару концепциясы, туристік кәсіпорынның ерекшелігін ескере отырып, жоғары бәсекелестік жағдайында кәсіпорынның жұмыс істеуі үшін қажетті қазіргі заманғы тиімді құралдардың жиынтығы және кәсіпорынды басқару жүйесінің маңызды бөлігі ретінде қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • SMM
    Несиелер: 5

    Әр түрлі әлеуметтік платформалар арқылы тауарларды жылжытудың ерекшелігі зерттелуде. SMM құралдары ашылады: әлеуметтік желілерде блог жүргізу, әртүрлі қауымдастықтардағы ақпараттық хабарламалар, түсініктемелерде сөйлесу, форумдармен жұмыс, жасырын маркетинг, тікелей жарнама және вирустық маркетинг, медиа кеңістікті оңтайландыру. Дағдарыс жағдайында SMM технологияларын қолдану, SMM технологияларын қолдану арқылы бренд туралы хабардарлықты жақсарту жолдары түсіндіріледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Графикалық редактор Adobe Illustrator
    Несиелер: 5

    Векторлық графиканы қолдану ерекшеліктері, бағдарламалық интерфейсті теңшеу, стандартты объектілерді салу, объектілерді бөлу және түрлендіру дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді. Түс үлгілерін пайдалану, жеке түстер каталогын қалыптастыру тәсілдері ашылады. Өрнектер мен градиенттерді жасау, қолдану және редакциялау интерпретацияланады, күрделі формадағы объектілерді салу үшін логикалық операцияларды пайдалану дағдыларын меңгеруге көмектеседі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Corel Draw графикалық редакторы
    Несиелер: 5

    Компьютерлік графиканың түрлері, екі өлшемді және үш өлшемді графика, графикалық деректердің көрінісі, түс және түс модельдері, жарнама мен сайттарды жылжытуда қолдануға арналған объектілердің түрлері, брендпен әрі қарай өзара әрекеттесу үшін керемет логотиптер жасау, салу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Агромаркетинг
    Несиелер: 5

    Студенттердің аграрлық кәсіпорында маркетингті ұйымдастыру дағдыларын, маркетингті басқарудың әдіснамалық негіздерін, кәсіпорынның тиімділігін арттыру үшін оның маркетингтік стратегиясын әзірлеу әдістерін қалыптастыру және олардың нәтижелерін кәсіби қызметте пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көлік қызметтерінің маркетингі
    Несиелер: 5

    Нарықтық қатынастар жағдайында сату көлемін ұлғайту және пайданы барынша арттыру мақсатында маркетингтік зерттеулер негізінде автомобиль көлігі кәсіпорындарының өндірістік-қаржылық қызметін ұйымдастыруға, басқаруға, жоспарлауға кешенді тәсіл қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Маркетингтегі Digital технологиялар
    Несиелер: 5

    Digital маркетинг құралдарының көмегімен шешілетін маркетингтік стратегиялар мен міндеттердің түрлері; Digital маркетингтің әртүрлі құралдарын қолданудың түрлері мен ерекшеліктері; интернеттегі сұранысты талдау жүйелерінің көмегімен қаралатын өнімге сұранысты болжау әдістері; Digital жарнама құралдарының тиімділігі мен талдауын талдау әдістері; интернетте және цифрлық ортада маркетингтік міндеттерді іске асыру кезіндегі жұмыс кезеңдері зерделенеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • OOP тілдерінде мессенджерлер әзірлеу
    Несиелер: 5

    Жоғары деңгейлі тілді қолдана отырып, объектіге бағытталған бағдарламалау технологиясын теориялық және практикалық игеру, математикалық және маркетингтік есептерді шешу үшін алынған бағдарламалау дағдыларын қолдану, интеграцияланған даму ортасында жұмыс істеу дағдыларын игеру, сандық маркетинг стратегиясын оңтайландыру үшін компоненттік бағдарламалау принциптерін және объектіге бағытталған ортада жобалау дағдыларын қолдану зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Нарықтық экономикадағы стратегиялық маркетингтің рөлі және әртүрлі маркетингтік стратегиялар: бәсекелестік, тауарлық, бағалық. Турбуленттілік жағдайында маркетингтің ерекшеліктері түсіндіріледі. нарықтың тартымдылығын талдау және маркетинг стратегиясын таңдау. Маркетингті Стратегиялық жоспарлау процесінің мазмұны, өткізу арналары, баға белгілеу бойынша стратегиялық шешімдерді әзірлеу әдістері ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми семинар
    Несиелер: 6

    Пән оқу процесінде ғылыми-зерттеу құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау. Әр түрлі зерттеулердегі тақырыптардың өзектілігі мен даму дәрежесін негіздеу. Зерттеу тақырыбы мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу объектісі мен пәнін анықтау. Дипломдық жоба тақырыбы бойынша библиографиялық дереккөздерді жинау. Дипломдық жоба тақырыбы бойынша ғылыми зерттеудің теориялық базасын әзірлеу. Тақырыпты талдаудың ғылыми әдістерін таңдау. Жүргізілген зерттеу бойынша қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдардың негізгі элементтерін түсіндіруді және этикалық және әлеуметтік құндылықтарды бөліп көрсетуді біледі

  • Код ON2

    басқа екі тілде академиялық және ғылыми мәтіндерді жаза және ұсына алады

  • Код ON3

    Математика және статистика бойынша білімді қолдана отырып, микро және макро деңгейлердегі экономикалық теорияның іргелі аспектілерін және коммерциялық фирманың маркетингтік қызметін талдайды

  • Код ON4

    қаржы, бухгалтерлік есеп және бизнесті жүргізудің құқықтық негіздері бойынша білімді қолдана отырып, тиімді басқару және кәсіпкерлік шешімдерді жасай алады

  • Код ON5

    жарнама қызметінде Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Corel Draw графикалық редакторларын қолдану дағдыларына ие

  • Код ON6

    маркетингтік есептерді шешу үшін объектіге бағытталған бағдарламалау тілдерінде мультимедиялық технологиялар мен мессенджерлерді әзірлеу білімдері мен дағдыларын қолдануға қабілетті

  • Код ON7

    Өнеркәсіптік маркетинг пен көліктік қызметтер маркетингінде маркетингтік зерттеулердің сапалық және сандық әдістерін қолдануға қабілетті

  • Код ON8

    BigDate дерекқорын қолдана отырып, тұтынушылардың тұтынушылық қалауын қалыптастыру дағдыларын талдау

  • Код ON9

    коммерциялық қызметті ұйымдастыру және стратегиялық маркетингтік міндеттерді әзірлеу кезінде маркетингтік жоспарларды қалыптастыру үшін маркетингтік стратегияларды салыстыруға қабілетті

  • Код ON10

    агромаркетинг және туризм саласындағы нақты практикалық міндеттерді шешу үшін классикалық маркетингтің теориялық негіздерін және маркетингтік зерттеу әдістерін біріктіру

  • Код ON11

    маркетингтегі Digital технологияларды және әртүрлі бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, әлеуметтік желілер арқылы тауарлар мен қызметтерді жылжыта білу

  • Код ON12

    маркетингтік коммуникациялар жүйесі мен брендинг құралдарының элементтерін анықтау және оларды маркетинг пен брендтерді басқару стратегияларын әзірлеу кезінде қолдану

Top