Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M08101 Агрономия в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Агрономия саласындағы ғылыми салада заманауи инновациялық технологияларды әзірлей алатын ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау, тұлғалық, жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті дамыту, Қазақстан Республикасының экономикалық және ғылыми-техникалық дамуының қазіргі жағдайында ғылыми-зерттеу қызметінде оларды жүзеге асыру дағдыларын жетілдіру.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M131 Өсімдік шаруашылығы
  • Дайындық бағыты 7M081 Агрономия
  • Өсімдік генофондын толықтырудың селекциялық-биотехнологиялық әдістері
    Несиелер: 5

    Магистранттарды өсімдік әртүрлілігінің генетикалық байлығымен, оларды жіктеу және тарату принциптерімен, оны бастапқы материал ретінде іс жүзінде пайдалану мүмкіндіктерімен, мәдени өсімдіктердің генетикалық ресурстарын сақтаудың жай-күйімен, жаһандық проблемаларымен және перспективаларымен таныстыру. Магистранттарда генбанктерде және коллекцияларда өсімдіктердің генетикалық ресурстарын (ГБЖ) сақтау тұжырымдамасын және зерделеу туралы түсініктерді, ауыл шаруашылығында өңделетін дақылдардың өсімдік ресурстарын қолданудың теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру, селекциялық жұмысқа шаруашылық маңызы бар белгілердің көздері мен донорларын анықтау және тарту, инфекциялық ауруларға төзімді иммунологиялық құнды бастапқы материалды анықтау және бағалау, өсімдік ресурстарын ұтымды пайдалану және қорғау білігін, ГБЖ саласындағы халықаралық ынтымақтастықты қалыптастыру, , генетикалық материалды есепке алу және алмасу үшін ақпараттық технологияларды қолдану қабілеттерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (Кәсіби)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-болашақ магистрдің кәсіби қызметінде тілді белсенді меңгерудің дағдылары мен іскерлігін одан әрі дамыту негізінде шет тілінде білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету. Қысқаша мазмұны: курс жоғары білімнің екінші деңгейіндегі біліктілік талаптарына бағытталған және магистранттардың С1 деңгейіндегі шет тілін меңгеру бағдарламасына қол жеткізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-магистранттарды ғылымның қазіргі тарихы мен философиясының негізгі мәселелерімен және оларды философиялық түсінудің нұсқаларымен таныстыру, ғылыми мәселелер саласында философиялық рефлексия дағдыларын игеруге көмектеседі. Қазіргі әлемде бағдарлай алатын және жауапты іс-әрекеттер жасай алатын ғалымның тұлғасын қалыптастырудағы ғылымның рөлі; танымдық іс-әрекеті сұраітарын қамтиды;, әлеуметтік институт және мәдениеттің ерекше саласы ретінде ғылымның өзіндік ерекшелігі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі кездегі тұқымтану мен тұқымшаруашылығының теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Тұқым шаруашылығы - Ауыл шаруашылығы өндірісінің арнайы саласы. Тұқым шаруашылығының теориялық негіздері. Тұқым шаруашылығының негізі ретінде ауылшаруашылық дақылдарының сорттарын жаппай жоспарлы және дұрыс ұйымдастырылған көбейту. Өнеркәсіптік негізде тұқым өндіру. Жоғары сапалы тұқым өндіру технологиясы. Селекция және тұқым шаруашылығы және өндіруге арналған сорттарды өсіру, жақсарту және көбейту процесі. Жоғары сапалы сұрыпты тұқымдарды қажетті мөлшерге дейін көбейту және олардың сорттық және өнімділік қасиеттерін сақтау. Тұқым өсіру процесінде сортты жақсарту. Сорт алмастыру. Сұрып жаңарту. Қазақстан Республикасында және әлемнің басқа елдерінде тұқым шаруашылығын ұйымдастыру. Сорттық және тұқымдық бақылаудың практикалық негіздері. Бастапқы тұқым шаруашылығын ұйымдастырудың ғылыми негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нақты ауыл шаруашылығында басқару және шешім қабылдау
    Несиелер: 5

    Нақты егіншіліктің негізгі элементтері ретінде ГАЖ технологияларды, қолданылатын құралдар мен жабдықтарды пайдалана отырып, позициялау, өнімділік мониторингі, агрохимиялық зерттеу жүйесі туралы жалпы түсінік. Оқыту нәтижелері: нақты егіншілік технологиялары туралы түсінік; шығындарды азайтуға және қоршаған ортаға әсерін азайтуға мүмкіндік беретін технологиялар; танаптардың электрондық карталары; жаһандық позициялау жүйелері; GPS-жабдықтар; электронды басқару жүйесі негізінде өздігінен құрылатын автоматтандырылған құралдарды пайдалана отырып, органогенез микро периодтары бойынша өсімдіктердің өнімділік процесін реттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика
    Несиелер: 5

    Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика –магистранттарда зерттеу мәдениетін қалыптастыру, зерттеу этикасы принциптері, нормалары мен механизмдеріне негізделген ғылыми-зерттеу қызметіндегі қолданбалы мәселелерді шешу құзыреттіліктерін дамыту, олардың қабылдануы Қазақстанның заңнамасына және ғылыми-зерттеу қызметін этикалық реттеудің халықаралық танылған стандарттарына сәйкес адамдардың қатысуымен зерттеудің барлық кезеңдеріндегі этикалық тәжірибелер (жоспарлау, қатысушыларды тарту және таңдау, нәтижелерді енгізу және тарату) ғылыми негіздерді орнатуға және таратуға ықпал етеді. Оқытудың белсенді әдістері: ризома-әдісі, жоба әдісі, кейс-стади

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдік шаруашылығыны теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Өсімдік шаруашылығының теориялық негіздері-ғылым ретінде ғылыми сыйымдылығын, қызықтылығын, энергия сыйымдылығын ,экологиялық таза өнім жасауды ескере отырып, ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру технологиясын жетілдіруге бағытталған. Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіруді зерттеу саласындағы түсініктерді, білімді, іскерлікті қалыптастыру, ол студенттерде келесі кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған: экономикалық бөлімдерді құру үшін қажетті есеп жоспарларын орындау, оларды негіздеу және ұйымда қабылданған стандарттарға сәйкес жұмыс нәтижелерін ұсыну; қойылған экономикалық міндеттерді шешу үшін қажетті деректерді жинау, талдау және өңдеу; қабылданатын ұйымдық-басқарушылық шешімдердің шарттары мен салдарын бағалау; ұйымдардың операциялық (өндірістік) қызметін басқаруда стратегиялық, тактикалық және жедел шешімдер қабылдау әдістерін меңгеру; технологиялық және Өнімді инновацияларды енгізуге қатысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Басқару психологиясы –магистранттардың басқарушылық іс-әрекет процесінде туындайтын психологиялық мәселелерді шешуде теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру: стратегиялық басқарудың негізгі психологиялық механизмдерін және білім беру мекемесінің стратегиясын әзірлеу мен жүзеге асыру әдістемесін меңгеру; білім беру мекемесі мен оны қоршаған ортаны стратегиялық жоспарлауды құрудағы психологиялық әдістерді меңгеру; білім беру мекемесінің стратегиясын жоспарлау мен іске асыруды басқаруда практикалық дағдыларды алу. Оқытудың белсенді әдістері: ризома-әдісі, жоба әдісі, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    «Жоғары мектеп педагогикасы» курсы педагогикалық қызметті игерудің алғашқы кезеңдерінде туындайтын мәселелерге бағытталған. Курсты оқытудың мақсаты - магистрлерді жоғары білім беру педагогикасының жалпы мәселелерімен, негізгі білім жетістіктері, отандық және шетелдік педагогиканың даму тенденцияларымен, жас өспірім кезіндегі даму мен оқытудың психологиялық негіздерімен; мұғалім мен оқушылардың бірлескен өнімдік қызметі жағдайын жобалаудың және ұйымдастырудың психологиялық негіздерімен; оқыту мен тәрбиелеу процесінде студенттің жеке басының дамуымен; оқыту мен тәрбиелеу процесінде шығармашылық тұлғаны дамыту әдістерімен; кәсіп ойлықты қалыптастырудың психологиялық мәселелерімен; білім беру және оқыту қызметіндегі оқытушылар мен студенттердің өзара іс-қимылын талдау және ұйымдастыру нысандарымен білім беру мен оқытудың теориялық және әдістемелік негіздерімен; педагогикалық құбылыстар мен процестерді зерттеуге жүйелі көзқараспен қараумен; педагогикалық шеберлікті қалыптастыру жолдарымен таныстыру. Курс студенттерді ЖОО сабақ беруге байланысты кәсіби іс-әрекетке терең дайындауды қамтамасыз етеді. Курс студенттерді ЖОО педагогикасының соңғы жетістіктерімен және заманауи педагогикалық оқыту технологияларымен таныстырады; білім алушылардың жеке зерттеушілік іс-әрекет іскерліктері мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Cолтүстік Қазақстанның перспективалы және аз таралған дақылдары
    Несиелер: 6

    Перспективалы және ұтымды аз таралған жемдік өсімдіктерді жануарлар үшін пайдалану. Морфологияның, биологияның ерекшеліктерін, физиологиялық және биохимиялық қасиеттерін, сондай-ақ республиканың әр түрлі топырақ-климаттық аймақтарында өсіруге ұсынылған оларды өсіру технологиясын зерттеу. Жем дайындау және жем сапасын жақсартудың ең тиімді тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Агроландшафты егіншілік жүйесі
    Несиелер: 6

    Әрбір ауыл шаруашылығы өндірісінің агроланшафты, даму себебі. Геоботаника мен ландшафттанудың ғылыми және технологиялық негіздері бойынша түсініктерді, білім мен іскерлікті қалыптастыру. Ландшафттардың қалыптасуы мен қалыптасуының ғылыми негіздерін; ландшафттардағы динамикалық тепе-теңдікті қолдау бойынша жұмыстарды ұйымдастыру мен ғылыми негіздерін; Ландшафттардың қалыптасуы мен қызмет етуінің даму тарихы мен аймақтық ерекшеліктерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығы өнімдері сәйкестігін бекіту
    Несиелер: 5

    Стандарттау негіздері, өнімнің сапасын басқару, өсімдік шаруашылығы өнімінің сапасын нормалау, мемлекеттік стандарттау және сертификаттау жүйесі. Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау режимдері мен тәсілдері. Өсімдік шаруашылығы өнімдерін қайта өңдеу негіздері. Ауыл шаруашылығы өнімдерін стандарттау, метрология және сертификаттаудың ұлттық жүйесінің негіздері баяндалған. Бақылау мәні және оның сапасын бағалау әдістері ашылды. Тағамдық өсімдік шикізатын бағалау белгілері, өсімдік шаруашылығы мен мал шаруашылығы өнімдерін стандарттау ерекшеліктері, оның қауіпсіздік көрсеткіштері қарастырылды. Астық және дәнді, дәнді-бұршақты және майлы дақылдар тұқымдарының, картоптың, көкөністердің, жемістердің, техникалық дақылдардың, тұқымдардың, өсімдік тектес азықтардың, мал шаруашылығы өнімдерінің тұтынушылық қасиеттерінің сипаттамасына, стандарттау мен сәйкестігін растауға ерекше назар аударылды. Ауыл шаруашылығына еңбек және өнім сапасын басқарудың кешенді жүйесін енгізу тәжірибесі сипатталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі кезеңдегі өсімдік қорғау заттары
    Несиелер: 5

    Өсімдіктерді қорғаудың қазіргі заманғы химиялық құралдары, олардың әсер ету механизмі және пестицидтердің қоршаған ортаға әсері туралы білімді қалыптастыру: пестицидтер мен биопрепараттардың жіктелуі; агрономиялық токсикология негіздері; өсімдіктерді зиянкестерден қорғау құралдары, олардың препараттық нысандары және ауыл шаруашылығы дақылдарын қорғаудың интеграцияланған жүйесінде тиімді және қауіпсіз қолдану тәсілдері; өсімдіктерді аурулардан қорғау құралдары, олардың жіктелуі және оларды қолдану регламенті; ауыл шаруашылығы дақылдарын қорғаудың интеграцияланған жүйесінде тиімді және қауіпсіз қолдану тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылыгы өнімдерінің сапасын бағалау
    Несиелер: 5

    Қауіпсіздік көрсеткіштері, тұтынушылық қасиеттері бойынша астық дақылдары өнімдерінің сапасын бағалау саласындағы түсініктерді, білімді, іскерлікті қалыптастыру, өнім сапасының техникалық регламенттер талаптарына және басқа да нормативтік құжаттарға сәйкестігін растау. Дәнді дақылдардың тұтынушылық қасиеттерінің қауіпсіздік көрсеткіштерін және номенклатурасын зерделеу; - дәнді дақылдардың өнім сапасына техникалық регламенттер мен басқа да нормативтік құжаттардың талаптарын; - дәнді дақылдардың өнім сапасын бағалаудың нысандары мен әдістерін; - өнімдер мен шикізаттарды міндетті және ерікті сертификаттауды жүргізу түрлері, схемалары мен тәртібі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тәжірибе ісінің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазіргі ғылыми деректер және тәжірибелік іс жүйелері саласындағы түсініктерді, білімді, іскерлікті, оның тиімділігі мен тәжірибелік іс мәселелеріндегі ғылыми-техникалық прогресті анықтайтын факторларын қалыптастыру. Зертханаларда эксперименттерді, бақылауларды, есепке алуды және талдауларды жоспарлаудың жалпы принциптері мен кезеңдерін, далалық тәжірибені салу және жүргізу техникасын, сондай-ақ суару жағдайында және топырақ эрозиясы пайда болған аудандарда тәжірибе жүргізудің ерекшеліктерін меңгеру. Зерттеулерді жоспарлау, бақылау нәтижелері мен тәжірибелерді өңдеу және түсіндірудің статистикалық әдістері, олардың қаншалықты маңызды екенін бағалау, Нұсқалар арасындағы айырмашылықтарды анықтау және өнімнің математикалық моделін орнату.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімдік қорғаудағы биологиялық бақылау
    Несиелер: 5

    Зиянды организмдермен күрестің химиялық әдісі туралы жалпы түсінік. Химиялық қорғаныс құралдарының жіктелуі. Зиянды организмдер үшін пестицидтердің уыттылығы. Пестицидтерге зиянды организмдердің резистенттілігі. Өсімдіктерді қорғаудың қазіргі заманғы құралдары; инсектицидтер, фунгицидтер, гербицидтер, дефолианттар, дексиканттар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Патенттану және интеллектуалды меншікті қорғау
    Несиелер: 5

    Зияткерлік меншік саласында магистранттарды теориялық және тәжірибелік даярлау, ұлттық экономиканың әлемдік экономикалық кеңістікке табысты кірігуі үшін болашақ мамандардың білім беру, ғылыми-техникалық, ұйымдастырушылық әлеуетін жүзеге асыру. Өнеркәсіптік меншік объектілерін қорғау саласындағы қолданыстағы халықаралық заңнамамен; Қазақстан Республикасының, шет елдердің патенттік заңнамасымен; өнертабысқа, пайдалы модельге патент беруге өтінім жасау және беру ережесімен танысу; Өнеркәсіптік меншік объектілеріне құқықтарды беруге лицензиялық келісімдер жасасу тәртібін айқындайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Селекциядағы бейімдеу технологиялары
    Несиелер: 8

    Өміршең емес будандарды көбейту үшін мата мәдениетінің әдісін қолдану. Селекцияның негізгі әдістері. Жасушалық селекция. Ауыл шаруашылығы дақылдарының селекциясы және тұқым шаруашылығы туралы түсінік, ғылым және ауыл шаруашылығы саласы ретіндегі ерекшеліктері. Қазіргі заманғы талаптарға сәйкес а / ш дақылдарының тұқым шаруашылығын ұйымдастыру. Селекцияда адаптивті технологияны қолдану ерекшеліктері. Өсімдіктер селекциясының заманауи әдістері мен бағыттарымен танысу, - селекциялық ғылымның алдында тұрған мәселелер, - өсімдіктерді генетикалық және селекциялық жақсарту әдістері, - фенотип қалыптастырудағы тұқым қуалаушылық пен ортаның арақатынасы; - адамзаттың әл-ауқатын жақсартудағы селекцияның рөлі; - мутагендерден қоршаған ортаны қорғау қажеттілігі. - өсімдіктер селекциясындағы әлемдік жетістіктер және селекционерлердің жетістіктері туралы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ҚР перспективалы егістік және малазықтық дақылдар
    Несиелер: 5

    Дәріс курсы Жабайы флора өсімдіктерінің жемдік қатынастарындағы перспективалы биологиялық ерекшеліктері, олардың қоректілігі мен жеуге жарамдылығы, мәдениетке енгізу мүмкіндігі бойынша материалдарды қамтиды. Табиғи және далалық жемдік жерлерді ұтымды пайдалану, жақсарту арқылы мықты жемдік базаны оқыту. Егістікте, шабындықтар мен жайылымдарда жемдік өсімдіктерді өсіру әдістерімен таныстыру; шабындықтар мен жайылымдар өсімдіктерінің биологиялық - морфологиялық ерекшеліктерін зерттеу; жерді тиімді пайдалану, топырақтың құнарлылығын сақтау және арттыру бойынша ұсыныстар беру; табиғи мал азығы алқаптарының және далалық мал азығы азығының өнімділігін арттыру жолдарын, олардың құнарлылығын бағалай отырып негіздеу; жоғары сапалы мал азығын дайындаудың қазіргі заманғы технологияларымен, сепкіш және табиғи мал азығы алқаптарын ұтымды пайдаланумен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Егістік дақылдарын өндіру ресурс сақтау технологиясының агробиологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Ресурс үнемдеуші егіншілік. No-Till технологиясы, топырақты ең аз өңдеу, дәл егіншілік технологиясы. Мақсаты, олардың пайдалану артықшылықтары. Топырақты саралап өңдеу, тыңайтқыштарды және өсімдіктерді қорғау құралдарын енгізу. Дәл егіншілік технологиясына арналған навигациялық аспаптар мен жабдықтар. Өсімдік шаруашылығындағы нанотехнологиялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылығы дақылдарының сорттары мен будандарын алу және көбейтудегі қазіргі әдістер
    Несиелер: 8

    Магистранттардың мәдени өсімдіктердің жаңа сорттарын құру, олардың өнімділігін арттыру, ортаның қолайсыз факторларына төзімділігі, сондай-ақ жасушалық және гендік-инженерлік әдістерге негізделген өсімдік өнімдерінің сапасы саласында білім алуы. Білім алу студенттерге салауатты тамақтануға, денсаулық сақтауға және қоршаған ортаны қорғауға байланысты экономикалық, әлеуметтік және экологиялық мәселелерді шешу саласындағы түсініктерді қалыптастыру үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Агрономиядағы модельдеу
    Несиелер: 5

    Агробиохимия және агроэкология бойынша көптеген математикалық модельдерді сенімді бағдарлауға мүмкіндік беретін базалық мәліметтер, дайын модельдерді жүзеге асыратын бағдарламалардың жұмысымен таныстыру, сонымен қатар өз зерттеулерінде математикалық үлгілеу әдісін белсенді қолдануға қызығушылығын ынталандыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON6

    Өсімдік шаруашылығы өнімдерін стандарттау және сертификаттау жөніндегі нормативтік құқықтық құжаттарды тәжірибеде қолдану, өнертабысқа, пайдалы модельге патент беруге өтінім жасау және беру үшін зияткерлік меншік объектілерін қорғау саласындағы ҚР және шет елдердің халықаралық және патенттік заңнамасын қолдану.

  • Код ON3

    Өсімдік шаруашылығында және селекцияда жаңа сорттар мен будандарды шығару үшін ресурс үнемдейтін, қазіргі заманғы және бейімделген технологиялардың агробиологиялық негіздерін пайдалану бойынша әлемдік ғылымның қазіргі жетістіктерін жинақтауды және түсіндіруді жүзеге асыру, өсімдіктердің гендік қорын толықтырудың селекциялық-биотехнологиялық әдістері саласында әртүрлі әдіснамалық тәсілдерді қолдануға дайын болу.

  • Код ON4

    Нақты егіншілікті басқару кезінде дәлелдерді қалыптастыру және егіншіліктің әр түрлі аймақтық жүйелерінде өсірілетін ауыл шаруашылығы дақылдарын қорғауда қазіргі заманғы құралдар мен биологиялық бақылауды таңдауда шешім қабылдау.

  • Код ON1

    Агрономия тарихы мен философиясы саласындағы кешенді зерттеулерді кәсіби деңгейде көрсету және қолдану, ауыл шаруашылығы ғылымдарының өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелері туралы түсінікке ие болу, ғылыми зерттеу әдістерін, психологиялық-педагогикалық қызмет негіздерін және тереңдетілген коммуникативтік дағдыларға ие болу, атап айтқанда кәсіби салада өзін-өзі жүзеге асыру үшін өзге тілді білім беру.

  • Код ON2

    Ауыл шаруашылығы ғылымдары саласындағы ғылыми-зерттеу есептерін, шолулар мен ғылыми жарияланымдарды дайындау мақсатында ғылыми эксперименттерді жүргізу кезінде деректерді статистикалық өңдеудің қолданбалы бағдарламалық құралдарын қолдану дағдыларын пайдалану үшін шет тіліндегі қазіргі заманғы ғылыми әлемдік әдістемелер мен терминология білімін қолдану.

  • Код ON7

    Ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін ғылыми мақала, есеп, патент пен диссертацияға өтінім түрінде жалпылау. Әр түрлі пәндер шеңберінде алынған білімді біріктіру және қазіргі өсімдік шаруашылығы, бейімделген егіншілік және селекцияның инновациялық әдістері саласындағы ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін сыни ойлау тәсілдерін көрсету, бұл докторантурада оқуды жалғастыруға мүмкіндік береді.

  • Код ON5

    Өсімдік шаруашылығы өнімінің сапасын арттыру мәселелерін шешу мен аргументтер жасау және топырақтың оңтайлы құнарлылығы мен агроэкожүйелерінің үлгілерін, сорт моделі мен өнімді жоспарлау моделін әзірлеу. ҚР әр түрлі өсіру аймақтарына енгізу үшін перспективалы далалық, азықтық және аз таралған дақылдарды таңдау бойынша кәсіби білімді қолдану.

7M08101 Агрономия
Магистратура

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M08101 Агрономия
Магистратура

Қазақ ұлттық аграрлық университеті

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M08101 Агрономия
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M08101 Агрономия
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M08101 Агрономия
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M081011 Агрономия
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M08101 Агрономия
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M08101 Агрономия (бейіндік)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top