Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01402 Музыка мұғалімдерін даярлау в "Сырдария" университеті

  • Қосымша музыкалық аспап
    Несиелер: 5

    Қосымша музыкалық аспапта ойнау дағдылары . Дағдыларын меңгеру. Музыкалық аспапты оқудағы орындаушылық ерекшеліктер. Музыкалық шығарманы меңгеру үдерісіндегі жұмыстың әдістемесі. Әр түрлі бағыттағы аспаптар . Аспаптық шығармалар, зерттелетін аспапқа арналған стильдер. Музыкалық аспапты үйренудегі орындаушылык ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қосымша негізгі музыкалық аспап
    Несиелер: 5

    Білім берудің музыкалық компоненті. Балалар мен жасөспірімдердің музыкалық білім беру мәселелері. Мәдени білім тұжырымдамасы. Музыка мұғалімдерінің әдіснамалық дайындығы. Онтологиялық және дүниетанымдық бағыты. Кәсіби құралдарын жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сольфеджио I
    Несиелер: 3

    Кәсіптік қосымша бағдарлама шеңберінде оқыту мекемеде жүзеге асырылатын музыкалық өнер салалары. Музыкалық өнер саласындағы кәсіби білім. "Сольфеджио" оқу пәнінің практикалық бағыты. Музыкалық грамота және музыкалық сауаттылық. Есту, есте сақтау, ырғақ, негізгі теориялық білім жүйелері. Музыкалық диктант пен есту анализінің жазбалары . Оқушылардың шығармашылық бейімділігін анықтау. Метроритма сезімін дамыту.Музыкалық қабылдау мен ойлауды меңгеру, кәсіби музыкалық терминология. Музыкалық және музыкалық аспаптармен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Дарынды балалардың саналы мотивациясын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыка теориясы
    Несиелер: 5

    Музыка теориясының негізгі заңдылықтарымен таныстыру, музыкалық шығармаларды тез оқуға, сауатты орындауға баулу. Музыкалық дыбыс, оның негізгі қасиеттері, әр түрлі пернелер, октавалық регистр, тембр туралы білімді қалыптастыру. Фортепиано аспабында музыкалық нотада ойнай білу. Музыкалық шығармаларды талдауға, белгілі бір музыкалық анықтаушы қасиеттерді қалыптастыруға үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Этносольфеджио I
    Несиелер: 3

    Міндетті түрде мәдениеттердің өзара енуі. Өзара араласуы. Әр халықтың өзіндік және қайталанбас шығармашылығы. Тарихи, аумақтық және табиғи жағдайлардың ортақтығы.Этникалық айырмашылықтар.Халықтың өнері. Этномәдени. Материалдық және рухани мәдениет туындылары.Тұрмыстық, өндірістік және білім беру. Этномәдени ақпаратты игеру. Этникалық ортаның құндылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ өнерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Музыканың, ән айтудың табиғиы. Ол көшпелі қазақтардың ұлы даласы. Музыкалық дарын мен қабілетке ие. Қазақтардың өмірі мен тұрмысы. Музыкалық-поэтикалық импровизация. Қазақстанның көркем мәдениеті. Өнер мұралары. Музыка өнері. Театр өнері. Қазақтың би өнері. Қазақтың көне музыкасын жүйелеу, сипаттау, талдау, зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ музыка фольклоры
    Несиелер: 5

    Халықтың рухани мәдениетінің форма және сферасы ретіндегі қазақ музыка фольклоры. Халықтың көркемдік мәдениетінің бірі ретіндегі музыкалық фольклор. Қазақ халық музыкасының эпикалық жанрлары. Қазақ музыкалық фольклорының халық тұрмысында қолданылуы.Қазақ фольклорының типологиясы және жанрларға саралау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы аспап І
    Несиелер: 5

    Аспаптық өнердің тарихы, аспаптық мәдениеттің дамуының негізгі кезеңдері және пернетақта аспаптарының эволюциясы, әртүрлі клавиерлік фортепиано мектептерінің принциптері мен әдістері, әртүрлі орындаушылық басылымдардағы білімнің қалыптасуы. Музыкалық аспаптардың әрқайсысына тән тембрді (түсті), динамикалық мүмкіндікті (ритмді), белгілі бір дыбыс диапазонын ажырату

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Негізгі музыкалық аспап І
    Несиелер: 5

    Дыбысты жарты тонға және тонға көбейту. Хроматикалық дыбыс тізбегі. Алты жарым октаваның диапазоны. Арфа-ең көне музыкалық аспаптардың бірі. адамзат. Эстетикалық мақсаттар, ойын-сауық, сезімдерді білдіру. Скрипка тәрізді көптеген музыкалық аспаптар. Қобыз үкі қауырсындары. Дабыл . Музыкалық аспаптарды қолдану. Қазақтың ең танымал музыкалық аспаптары-домбыра, қобыз және жетіген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • СольфеджиоII
    Несиелер: 6

    Кәсіптік қосымша бағдарлама шеңберінде оқыту мекемеде жүзеге асырылатын музыкалық өнер салалары. Музыкалық өнер саласындағы кәсіби білім. "Сольфеджио" оқу пәнінің практикалық бағыты. Музыкалық грамота және музыкалық сауаттылық. Есту, есте сақтау, ырғақ, негізгі теориялық білім жүйелері. Музыкалық диктант пен есту анализінің жазбалары . Оқушылардың шығармашылық бейімділігін анықтау. Метроритма сезімін дамыту.Музыкалық қабылдау мен ойлауды меңгеру, кәсіби музыкалық терминология. Музыкалық және музыкалық аспаптармен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Дарынды балалардың саналы мотивациясын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этносольфеджио II
    Несиелер: 6

    Міндетті түрде мәдениеттердің өзара енуі. Өзара араласуы. Әр халықтың өзіндік және қайталанбас шығармашылығы. Тарихи, аумақтық және табиғи жағдайлардың ортақтығы.Этникалық айырмашылықтар.Халықтың өнері. Этномәдени. Материалдық және рухани мәдениет туындылары.Тұрмыстық, өндірістік және білім беру. Этномәдени ақпаратты игеру. Этникалық ортаның құндылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сөйлеу мәдениеті және шешендік өнер
    Несиелер: 5

    Сөйлеу мәдениетінің теориялық негіздері мен шешендік өнердің дамуы мен қалыптасуы қарастырылады. Сөйлеу мәдениеті мен шешендік өнердің заңдылықтары мен қағидаларына мән беріледі. Сөйлеу мәдениеті мен шешендік өнерге үйретудің әдістемесі сипатталады. Музыка мұғалімінің сөйлеу мәдениеті мен шешендік өнерге бейімділігінің маңызы ашылады. Студенттерді сөйлеу мәдениеті мен шешендік өнерге үйретудің жаңа технологиялары негізге алынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ музыкасының тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақ музыкасының тарихы ғылым ретінде. Зерттей жолдарын қосу. Қазақ музыкалық фольклоры. Қазақтың музыкалық мәдениеті.Этномәдени қауымдастықтардың тікелей мұрагерлері. Мәдениеттің көптеген аспектілері. Ерекше эстетикалық өлшемдер мен ерекше заңдылықтар. Өнерді дамыту. Көркем шығармашылық. Көшпенділер әлемі. Қазақтар мен олардың ата-бабалары. Поэзия мен музыка. Ғасырлардағы ағымдар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру және мәңгілік ел құндылықтары
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасы ұлттық идеясының және тәуелсіз Қазақстан мемлекетінің мәртебесіне лайық рухани құндылықтар жүйесінің мәнін қолданады, рухани жаңғыру аясында білім алушылардың білімдік-танымдық деңгейін көтереді, қазақ халқының тарихын және оларға құрметпен қарау туралы танымдық деңгейін сипаттайды, бірлесіп өмір сүріп жатқан барша халықтар мен ұлыстардың тіліне, тарихына, дәстүріне, ұлттық мәдениетіне деген құрметті дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Педагогика ғылымы. Бала дамуының психологиялық ерекшеліктері. Пәннің мақсат-міндеттері. Құрылымы, әдіснамалық негіздері, негізгі даму кезеңдері. Педагогикалық процестің түсініктері. Оқу-тәрбие жұмыстарының формалары, әдістері, құралдары. Балалардың психологиялық даму сатыларын анықтау. Педагогика ғылымының өзекті мәселелері. Мектеп пен сыныптың тәрбиелік жүйесі. Тәрбие жұмысының диагностикасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    "Экология негіздері". Экожүйе тұжырымдамасы. Адам және биосфера. Ластанудың негізгі түрлері. Қорғау атмосфераның, гидросфераның және литосфераның. Әлеуметтік-табиғи экожүйе экологиялық бақылау объектісі ретінде. Экологиялық қауіпсіздік, тіршілік қауіпсіздігі, биосфераның ластану көздері мен деңгейлері, мониторинг негіздері, экологиядағы математикалық модельдер, экологиялық менеджмент және экологиялық құқық. Еңбек қауіпсіздігі. Төтенше жағдайлардың мониторингі мен болжау және жою шараларын әзірлеу ұғымдары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік: түсінігі, мәні, негізгі түрлері және ұйымдастырушылық формалары. Кәсіпкерлік қызмет жүйесіндегі Бизнес-жоспарлау және кәсіпкерлік қызметтегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Кәсіпкерлік қызметте кадрлық қамтамасыз ету. Кәсіпкерлік мәмілелерді ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерлік мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әл-Фараби мен Абайдың психологиялық көзқарастары
    Несиелер: 5

    Әл-Фараби мен Абайды танудың алғашқы кезеңінде Әл-Фараби мен Абай мұрасының Қазан төңкерісіне дейінгі жариялану, танылу, таралу жолдарын қамту, Әл-Фараби мен Абай мұрасының жаңа заманда зерттелуі, яғни 1918–1960 ж.ж. аралығында зерттеліп тану жолы негізінен таптық, партиялық принцип тұрғысынан қаралып, тұрпайы социолистік идеяның, дүниетанымның үстемдік етуі, Әл-Фараби мен Абайдың мұрасының 1960-2000 ж.ж. аралығында жазылған зерттеу еңбектері насихаттық тұрғыда қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Қазақстандық құқық негіздері, ҚР Білім беру саласындағы заңнамалық актілері. "Сыбайлас жемқорлық" ұғымының тарихи дамуы. Сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік идеясы. Нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдастырушылық негіздерінің түрлері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы. Сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның мазмұны, мақсаттары, субъектілері, нысандары мен түрлері, іске асыру салалары, қоғам өмірінің барлық саласында көріну ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық және психологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Оқушылардың физиологиялық- психологиялық тұрғыдан даму заңдылықтарының негізінде балалар мен жасөспірімдердің анатомия-физиологиялық және психологиялық ерекшеліктеріне, жеке басының қалыптасуына, денсаулығын сақтауға, нығайтуға қатысты мәселелер қарастырылады.Оқушылардың қабілеттерін айқындау мен дамыту, оқытушы мен оқушы арасындағы қарым-қатынасты бекіту біліктілігін қалыптастырудың және балалардың денсаулығын қорғау, дене шынықтыру, еңбекке баулу жұмыстарын ұйымдастырудың әдіс-тәсілдері сипатталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Негізгі музыкалық аспап ІI
    Несиелер: 5

    Үрмелі музыкалық аспаптар аэрофондар. Дыбыс көзі оқпан түтік арнасындағы ауа бағанының тербелісі болатын музыкалық аспаптар тобы. Материал, дизайн, дыбыс шығару әдістері. Симфониялық оркестрде үрмелі музыкалық аспаптар тобы. Ағаш флейта, обой, кларнет, фагот. Мыс құбыр, мүйіз, тромбон, туба түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыка пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Музыканы оқыту әдістемесінің жалпы теориялық негіздерін меңгеру. Балаларға музыкалық білім беру әдістері.Отандық және шетелдік музыка мұғалімдерінің озық тәжірибесімен танысу. Оқушылардың музыкалық дамуы мен жас ерекшеліктері. Музыка сабағындағы білім мен тәрбие процесін өзара байланыстыра білу. Музыка сабағы мектеп пәні және өнер пәні ретінде. Музыкалық әрекет түрлері арасындағы байланыс - музыкалық сабақтың тұтастығы. Музыка сабағын жоспарлауға және жүргізуге қойылатын талаптар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнайы аспап ІI
    Несиелер: 5

    Арфа-Ішекті щипковый музыкальный құрал-сайман. Арфаның ерте суреттері. Композитордың көркемдік техникалық көрінісі. Пьеса жарқын, эмоционалды, сенімді. Сұхбат аспаптық әдебиетті, терминологияны және музыкалық орындаушылық мәселелері. Мысырлық арфалар белгілі, Финикия, Палестина, грек, түрік, рим. Шығармашылық музыкалық орындаушылық қызмет. Музыкалық өнердің стильдері мен бағыттары. Композиторлардың шығармашылық стильдері .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберелігі (Негізгі музыкалық аспап)
    Несиелер: 5

    Музыка мұғалімінің аспапта ойнау қабілеті жақсарту. Сапалы музыка пәнінің мұғалімі. Оқыту процесінде музыкалық-орындаушылық әрекеттердің даму деңгейін арттыру. Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігін арттыру. Музыка мұғалімінің репертуар таңдау принциптерін басшылыққа алу. Жаңа технологияларды қолдана отырып, музыка сабағын өткізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Вокал класы
    Несиелер: 5

    Вокалдық ансамбль – белсенді дамып келе жатқан және аудитория жанры. Ансамбль құрамында вокалдық ән айту-бұл шығармашылық даму жолы. Музыкалық өнерді өзінің орындаушылық шеберлігі.Шағын вокалдық топ жағдайындағы қызмет. Ансамбль құрамындағы шығармалар. Техникалық қиындықтарды жеңу. Икемдікөркем экспрессивтілік құралдарын қолдану.Вокалдық ансамбльдің репертуары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнер тарихы
    Несиелер: 5

    Өнер тарихының әлемдік деңгейдегі пайда болуы мен қалыптасуының тарихи мәні және теориялық негіздері қарастырылады. Өнер тарихы пәнінің мақсаты, мазмұны мен міндеттері туралы түсінік беріледі. Пәннің заңдылықтары мен қағидалары, даму кезеңдеріндегі әлеуметтік мәселелері және маңыздылығы есепке алынады. Өнер тарихының адамзат дамуындағы тарихи кезеңдік ерекшеліктері мен өзектілігіне мән беріледі. Қазіргі заманғы өнер тарихының жаңа ақпараттық даму сипаты анықталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жастардың музыкалық сауығы
    Несиелер: 5

    Музыка адамға, әсіресе жас адамға ерекше әсері. етеді. Жастар әсіресе музыкаға өте сезімталдығы. Спектрін, пікірлердің плюрализмін қамтитын, шығармашылық өзін-өзі жүзеге асырудың үлкен мүмкіндіктері. бар сала. Музыкалық мәдениеттің орыс студенттерінің менталитетіне оны түзету, "сауықтыру" және "байыту".

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Пәнде балалардың жынысына, жас ерекшеліктеріне, географиялық тұратын жеріне, қимыл-қозғалыстық және ақыл-есінің жағдайына, әлеуметтік-экономикалық жағдайына қарамастан, сапалы білім алу және өздерінің потенциалдық дамыту мүмкіндігіне ие болу жолдары мен тәсілдері сипатталады. Инклюзивті білім беру жүйесінің негізгі ұғымдары, білім беру қызметінде инклюзивті білім берудің ерекшеліктері, инклюзивті білім беру жағдайында оқу-тәрбие процесінде психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетудің заманауи моделдері мен оны іске асыруы жолдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хор жүргізу І
    Несиелер: 5

    Дирижерлік аппараттың қойылымы. Негізгі дирижерлік позициясы. Қолды дамытуға арналған жаттығулар. Қолдың қысылуын жоюға арналған жаттығулар. Графикалық сызбаларды игеруге дайындық. Дирижерлік аппарат жұмысының заңдылықтары. Академиялық музыка. Музыкалық дербестік академиялық музыканың маңызды сапасы. Хордың органикалық бөлігі. Қабілет пен дирижер. Шабыттандыратын және жетелейтін көшбасшылық қабілеті. Музыкалық есту қабілеті. Көркемдік талғам. Сенімді және әдемі қимылдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хор класы және хормен жұмыс жасау практикумы І (орыс тілінде)
    Несиелер: 3

    Шығармашылық пәндерді оқытудың педагогикалық негіздер. Оқу процесін оқу-әдістемелік қамтамасыз ету. Хор әдебиеті. Хор пәндерін оқыту әдістемесі. Хор сыныбы. Балалар хорының репертуарын зерделеу. Ансамбль мен хорға арналған аранжировка. Хорды басқару және хор үндестігінің негіздерін оқу. Хормен жұмыс жасаудың әдіс-тәсілдері және дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хорды дирижерлау І
    Несиелер: 5

    Атақты хор дирижерлары, олардың жұмыс тәжірибелерін қортындылау. Хорды басқару өнері ретіндегі дирижерлау. Дирижерлық дағдылар мен іскерліктерді меңгеру. Дирижерлау дамуының кезеңдері және дирижерлық техниканың қалыптасуы. Дирижерлау техникасын меңгерту.Мектеп қабырғасында оқушылар хорын ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп әндері
    Несиелер: 5

    Күз туралы балалар әндері. Балалардың орындауындағы көңілді заманауи әндер. Күзгі әндер .Балабақша мен бастауыш мектеп балаларына арналған күз туралы әндер. Қарапайым және көңілді. Қысқы әндер. Жаз көктем әндері. Мектеп музыкалық репертуар. Концертмейстерлік.Транспозициялау, нотаға қарап оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Концертмейстрлік класс
    Несиелер: 5

    Концертмейстрлік шеберлік пен дағды. Концертмейстрдің аккордтарды бірден ойнап берудегі шеберлігі мен дағдысы. Концертмейстрдің орындаушылық ерекшеліктері. Әндерді нотаға қарап айтудағы дағдыны үйрету қағидалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагог-музыканттың әдіснамалық мәдениеті
    Несиелер: 5

    Музыкалық білім беру әдістемесімен, философиямен, музыкалық білім берудің тарихы, теориясымен, психологиямен, му- зыкатанумен және де басқа ғылымдармен әдіснамалық байланысы. Музыкалык білім беру мәселелерін әдісенамалық талдаудың деңгейлері, функциясы, мәні мен маңызы, әдісі мен тәсілдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептегі музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы
    Несиелер: 4

    Мектептегі музыкалық білім берудің теориясы мен тарихының мәні. Отандық және шетел музыкалық- педагогикалық ойлардың, музыкалық мәдениеттің және өнердің даму контекстіндегі музыкалық білімдік тәжірибенің дамуы. Қазақстандағы балалар-дың музыкалық білімін қалыптастыру тарихы және дамуы. Жалпы білім беретін мектепке арналған “Музыка” оқу пәнінің жалпы ерекшеліктерінің, принциптерінің калыптасуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберелігі (Хорды дирижерлау)
    Несиелер: 5

    Музыкалық білімнің негізгі түсініктері. Музыка түрлерінің күрделі құрылымдары. Музыка теориялық және практикалық негізі. Нота сауаттылығының жазылуын білу. Музыкалық оранжировка.Шығарманы көркемдей білуді қалыптастыру.Хорды басқару.Инновациялықтехнологияларды қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хор әдебиеті І (орыс тілінде)
    Несиелер: 3

    Студенттердің музыкалық қабілеттерін жетілдіру, хорда ән салу шеберліктері мен дағдыларын қалыптастыру.Хормен жұмыс істеу әдістерін игеру. Хордың теориясы, оның қыры мен сырын толық меңгеруге бағыттап үйрету. Хордағы орындаушылық спецификасының қиыншылықтарын (вокалдық, ырғақтық, интонациялық, динамикалық тесситуралық, дикциялық) анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел музыкасының тарихы
    Несиелер: 5

    Батыс пен Шығыстың музыка мәдениеті. Музыкадағы классицизм. Веналық классиктер стильдерінің жекелік ерекшеліктері. Музыкадағы романтизм. Музыкалық жанр саласындағы жаңа құбылыстар. 19 ғасырдың соңы мен 20 ғасырдың басындағы еуропалық музыканың романтизм дәстүрі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық психология және музыкалық білім берудің психологиясы
    Несиелер: 5

    Музыкалық психологияның және музыкалық оқыту психологиясы пәнінің қалыптасуы мен құрылымына ерекше мән беріледі. Музыкалық құбылыстардың психологиялық маңыздылығы мен музыкалық сананың қалыптасу барысы қарастырылады. Музыкалық сана мен музыкалық қызмет байланыстарының маңыздылығы ашылады. Музыкалық психологияның әлеуметтік мәдениеттік және психологиялық-педагогикалық мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оркестр класы
    Несиелер: 5

    Ұлт аспаптар оркестрінің шығу тарихы. Оркестрдің түрлері. Ұлт аспаптар оркестрінің құрамына кіретін аспаптар. Ұлт аспаптар оркестрінің құрамын анықтау. Аспаптар тобы. Ұлт аспаптар оркестрі мүшелерінің мәдени деңгейін арттыру. Отандық музыка мәдениетінің озық үлгілерімен таныстыру. Дирижердің ұлт аспаптар оркестрімен жұмысы. Симфониялық және камералық оркестр.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық шығармаларды талдау
    Несиелер: 5

    Элементтер жүйесіндегі музыкалық құрылым және олардың байланысы. Музыкалық шығармаларды талдаудың біртұтас әдісі. Музыкалық форма және музыка мазмұны және форманың байланысы туралы түсінік. Қарапайым және күрделі пішіндер, иерархияны, циклдік құрал формаларын құрайды. Қазіргі музыканың дамуындағы полифониялық формалар мен әдістердің рөлі. Музыкалық және хор шығармаларын құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыка сабағын жоспарлау және модельдеу
    Несиелер: 5

    Оқу процесінде оқыту әдістері. Негізгі функцияны жүзеге асыру.Ақпарат немесе оқыту функциясы. Білімін баяндау және түсіндіру.Оқушыларды практикалық дағдылар мен дағдыларға оқыту функциясы.Оқушылардың әртүрлі танымдық іс-әрекеттері. Оқыту функциясы.Мұғалімнің оқушылардың танымдық іс-әрекетін басқару функциясы.Оқыту әдістері оқу процесі. Оқушылардың дамуы мен олардың білім алу сапасы.Жұмыс дағдыларын игеру. Музыка сабақтарында оқыту әдістері. Адамның рухани мәдениеті. Халқының мәдениетімен тығыз байланысы. Музыка халық шығармашылығының ажырамас бөлігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аспапқа топтау
    Несиелер: 5

    Аспаптану және аспапқа бөлудің негіздері. Аспапқа бөлудің теориялық негіздері. Аспапқа бөлудің негізгі міндеттері. Партитураны көркемдеу. Партитураны партияға жазу. Әндерді оркестрге түсіру. Музыкалық аспаптардың үйлесімділігін шыңдау, ұлттық аспаптарды меңгеру. Ұлт-аспаптар оркестрінің толық құрамын жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық тәрбие әдістемесі және музыка теориясының негіздері
    Несиелер: 6

    Музыканы оқыту теориясының негіздері. Музыкалық білім беру тұжырымдамасы. Сабақтарды өткізу технологиясы. Музыкалық қызметтің әр түрлі түрлері. Музыкалық-шығармашылық қабілеттері. Музыкалық тәрбие бойынша сыныптан тыс жұмыс нысандары. Мұғалім жұмысын жоспарлау. Оқушылардың музыкалық дамуын есепке алу және бағалау мәселелері. Педагогикалық практикада сабақтарды өткізу бойынша әдістемелік ұсынымдар. баяндалған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Гармония
    Несиелер: 6

    Негізгі теориялық ережелер. Әдістемелік нұсқаулар және жалпы оқу-жаттығу.Музыкалық аспаптан үлгілерді іріктеу. Практикалық тапсырмаларды рационализациялау.Гармоникалық талдау. Оқулықтың практикалық тиімділігі. Гармоникалық жұмыстар. Үйлестіру,даму, гармоникалық вариация, талдау, баға ұсыныстарын таңдау, фортепианода жаттығу. Келтірілген музыкалық әдебиет үлгілері. Орыс музыкалық классикасынан мысалдар. Кеңес композиторларының шығармашылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Синтезаторда ойнау
    Несиелер: 5

    Синтезатор аспабының шығу тарихы, құрылысы. Музыкалық дыбыс қасиеттері және онымен жұмыс. Аппликатура. Этюд. Гамма. Арпеджио. Аккорд. Динамикалық белгілер. Пунктирлі ырғақ. Синкопа. Штирхтер.Мелизмдер. Балалар әндері және жеңіл формадағы шығармалар. Қазақстан және шетел композиторларының шығармалары. Нотаны бірден оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетел музыкасының әдебиеті
    Несиелер: 5

    Орыс және шетел музыка әдебиеттері, XIV-XVII ғасыр аралығындағы музыкалық мәдениет. Классицизм. Германиядағы романтизм. Венгр, поляк. Француз, итальян, чех, норвег музыка мәдениеттері. ХІХ ғасырдағы орыс музыка мәдениеті. Кеңес дәуіріндегі музыкалық мәдениет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ музыкасының әдебиеті
    Несиелер: 5

    Қазақ музыка мәдениетінің даму кезеңдері. Негізгі жанрлардың дамуы. Бұрынғы және қазіргі таңдағы танымал композиторлардың жеке даралық ерекшелік стильдері. Қазақтың ауызша музыкалық мәдениеті. ХХ ғасырдағы қазақ музыка мәдениеті. Қазіргі замандағы қазақ музыка мәдениеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хорды аранжироавкалау
    Несиелер: 5

    Хорды өңдеу курсының практикалық багыттылығы. Хорды өңдеу принциптері мен әдістері, оларды шығармашылық түрғыда қолданылуы. Хорды лайықтау тәсілдері. Лайықтау типтері. Халық әндерінің еркін өнделуі. Вокалдық-хор партитурасын талдаудың әдістері.Хорға өңдеудің негізгі принцптерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    конструктивтілік, музыкалық-орындаушылық, коммуникативтілік, орындаушылық-шеберлік, зерттеушілік білімі мен мәдени-шұғылданымпаздылық дағдыларын қолдана алу

  • Код ON6

    музыка сабақтарын, сыныптан тыс бос уақытта оқу-тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру мен өткізудің теориялық, әдістемелік білім, білік, дағдыларын қолдана алу

  • Код ON9

    кәсіптік саладағы проблемалардың шешімі мен нәтижесін және қорытындылардың тұжырымдарын салыстырмалы талдау

  • Код ON4

    пәнді оқытуда АКТ-ны және сандық білім ресурстарын тиімді және сауатты пайдалану

  • Код ON7

    музыка өнерінің тарихы мен даму және қалыптасу кезеңдерін, стильдерінен хабардар болып, өнердің басқа түрлерімен сабақтастыра байланыстыра алу

  • Код ON11

    ортақ мақсатқа жету үшін командада, топта көшбасшылық креативтілік-шығармашылық қабілет көрсете білу

  • Код ON5

    музыкалық оқу-тәрбие процесіндегі қазіргі заманның озық педагогикалық техно-логияларын және жаңа әдістемелерді шығармашылық шеберлікпен қолдана білу

  • Код ON1

    пәндік және пәнаралық саланың негізгі бөлімдері бойынша берілген білімді түсіну мен игеру және интеграциялауды көрсету

  • Код ON12

    орындаушылық шеберлік сферасын, қазіргі таңдағы музыкалық өнер мен оның жақын түрлерінің бағыттарын және стратегиялық дамуын жетік білу

  • Код ON3

    оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға, проблеманы креативтілік-шығармашылықпен бірлесе шешуге тарту мақсатында пәннің негізгі концепциялары мен зерттеу құралдарын және құрылымын айқындай білу

  • Код ON8

    педагогикалық инновациялық технологияларды оқыту мен тәрбиелеудің мақсат-міндеттеріне, заңдылықтары мен қағидаларына, күтілетін нәтижелеріне және оқушылардың физиологиялық ерекшеліктеріне сәйкес қолдана білу

  • Код ON10

    өзінің және басқалардың идеялары мен ұшқыр ойлауын, әрекеттері мен пайымдауларына қызығушылық таныту негізінде сыни және жүйелі ойлауын дамыту

Top