7M08102 Топырақтану және агрохимия в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Солтүстік Қазақстан топырағының құнарлылығын арттырудың инновациялық, ресурс үнемдеуші технологияларын қолданудың іргелі білімі мен практикалық дағдыларын дамыту негізінде аграрлық сектор үшін кәсіби кадрларды ғылыми-педагогикалық даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M131 Өсімдік шаруашылығы
-
Білім беру саласы 7M08 Ауыл шаруашылығы және биоресурстар
-
Дайындық бағыты 7M081 Агрономия
-
Топырақтану және агрохимия тарихы мен әдістемесі
Несиелер: 5Пән курсында топырақтану, агрохимия және экологияның тарихи даму кезеңдері мен ғылыми зерттеулердің әдістемесі бойынша материалдар қамтылған. Агрохимияның негізін қалаған Н.Соссюр, А.Тейер, Г.Шпренгель, Дж.Либих және басқа да ғалымдардың ғылыми зерттеулерінің тарихи рөлі. Топырақ-өсімдіктер жүйесіндегі қоректік заттардың айналымы мен балансын зерттеудің маңызы. Ауылшаруашылығы химиясының теориялық негіздерін қалыптастыруда және тыңайтқыштарды қолдану практикасында ресейлік, шетелдік және отандық ғалымдардың рөлі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 3Зерттеудің мақсаты: ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастыру. Курстың қысқаша мазмұны: Ғылым тарихы мен философиясын зерделеу ғылыми білімнің кумулятивті дамуына ғана емес, сонымен қатар ғылыми танымның әдістемелік құралдарының дамуына ықпал етеді. Ғылым феномені академиялық пән ретінде емес, ғылыми пән ретінде, яғни ғылыми білім дамыған сайын пайда болатын мәселелерді шешу процесі ретінде оқытылады. Оқыту технологиялары мен әдістері: топтық жұмыс, жобалық жұмыс (PBL)
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шетел тілі (Кәсіби)
Несиелер: 3Курстың мақсаты: сөйлеу әрекетінің әр түрлі аспектілерін үйрету: оқу дағдыларын жетілдіру, монологтық және диалогтік сөйлеу, дыбысты сөйлеуді тыңдау арқылы түсіну. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әр түрлі электронды сөздіктермен және анықтамалықтармен жұмыс жасауды үйренеді. Оқыту процесінде коммуникативті, интерактивті әдістер, жеке және топтық жұмыс түрлері қолданылады, интернет -ресурстар белсенді қолданылады. Материалдар мен дереккөздер әр түрлі мамандықтардың ерекшеліктерін ескере отырып таңдалады
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Топырақ пен өсімдіктерді зерттеудің аспаптық әдістері
Несиелер: 5Пәнді одан әрі дамытуда талдаудың кейбір заманауи құралдық әдістерінің негіздері және бұл әдістерді әр түрлі агрономиялық және агрохимиялық объектілерді зерттеу үшін қолдану қарастырылады. Термиялық және рентгендік құрылымдық талдау, электронды микроскопия, инфрақызыл спектроскопия, хроматография және органикалық массалық спектроскопия сияқты аспаптық әдістерді меңгеру. Тікелей және жанама электрохимиялық әдістер. Даладағы потенциометриялық әдістердің артықшылығы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Топырақ химиясы және физикасы
Несиелер: 5Топырақтың беткі қабаттарындағы физикалық жағдайлар ауа райының бұзылуы мен топырақ түзілуінің маңызды факторы болып табылады. Топырақ физикасы мен химиясы - топырақ мелиорациясының теориялық негізі. Топырақ физикасы мен химия саласындағы барлық зерттеулердің мақсаты - өсімдіктер мен пайдалы тірі организмдердің дамуы үшін топырақ жағдайын оңтайландырудың тиімді жолдарын зерттеу. Қазіргі топырақ химиясында төрт негізгі бағытты ажыратуға болады: топырақ массасы теориясы, топырақ түзу процестерінің химиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 3Магистранттарда басқару психологиясы бойынша білімді және басқарудың стратегиялық, жобалық және басқа түрлері кезінде негізгі психологиялық тетіктерді, сондай-ақ ұйымдар стратегиясы мен олардың ортасын әзірлеу және іске асыру әдіснамасын меңгеру негізінде басқарушылық шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру; типологиялық тәсіл негізінде басқарудың психологиялық әдістерін меңгеру. Оқытудың белсенді әдістері: ризома-әдіс, Жоба әдісі, кейс-стади
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика
Несиелер: 5Жас ғалымның зерттеу мәдениетін жетілдіру. Зерттеушінің этикалық кодексіне сәйкес психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізудің негізгі ғылыми стандарттарымен танысу. Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті әдебиеттерді ғылыми іздеудің, нақты педагогикалық іс-әрекетте практикалық қолданудың негізгі білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Зерттеушінің ғылыми этика принциптері мен ғылыми зерттеу жүргізу нормаларын сақтауы. Этикалық сараптама технологияларын, зерттеу жүргізу сапасының өлшемдері мен көрсеткіштерін білу.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Несиелер: 3Курсты оқытудың мақсаты-жоғары мектеп оқытушысының кәсіби педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, болашақ оқытушыларды жоғары мектеп педагогикасының жалпы проблемаларымен, әдіснамалық және теориялық негіздерімен, оқыту мен тәрбиелеуді талдаудың, жоспарлаудың және ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологияларымен, оқытушы мен студенттің ЖОО-ның білім беру процесіндегі субъектілік-субъектілік өзара іс-қимылының коммуникативтік технологияларымен таныстыру, Мультимедиялық презентациялар мен бейнематериалдарды көрсету, әдістемелік материалдарды пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
IT технологияларды пайдалану арқылы агрохимиялық ғылыми зерттеу әдістемесі
Несиелер: 5Агрохимиялық зерттеу әдістері ауылшаруашылық дақылдарының өнімділігін жоғарылату, олардың сапасын жақсарту жолдарын іздестіруді және топырақтың құнарлылығын жоғарылату жолдарын анықтауды қамтиды. Өсімдіктердің, топырақтың, тыңайтқыштардың үлгілерін сандық және сапалық зерттеудің зертханалық әдісі. Бұл әдісті қолдана отырып, агрохимиялық объектілердің құрамын жан -жақты талдауға болады. Магистрант IT технологиядағы жаңа әдіс-тәсілдерді меңгере отырып, өзінің ғылыми ізденісінде химиялық анализдер мен математикалық өңдеудің тез және дәл нәтижесін ала алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Топырақтану және агрохимиядағы ГАЖ технологиясы
Несиелер: 5Пән курсында геоақпараттық жүйелер және оларды Топырақтану мен экологияда өзекті экологиялық және агроэкологиялық мәселелерді шешу үшін қолдану туралы заманауи түсініктер берілген. Геоинформатика, картография және қашықтықтан зондтау, геоожүйелердің сандық ақпараттық модельдерін жүйелі талдау, ГАЖ құрылымдық-функционалдық жіктемесі, ГАЖ экологияда және топырақтандыруда тиімді қолдану мәселелеріне басты назар аударылды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қазақстанның тұзды топырақтары және оларды мелиорациялау
Несиелер: 5Топырақта, топырақта және жер асты суларында тұз жиналу факторлары. Республика аумағында тұздалған топырақтың генезисі, жіктелуі және таралуы қарастырылған. Тұздалған топырақтың тұздануын және тұздануды қамтамасыз ететін мелиорациялық іс-шаралар кешені баяндалған. Сортаңданған топырақты мелиорациялау кезінде мелиорациядан кейін өсірілетін дақылдарды суарудың тиімді мерзімдері, нормалары, күрделі жуу тәсілдері және суару режимі анықталған.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Топырақтану және агрохимиядағы инновациялық технологиялар
Несиелер: 5Аспаптық зерттеу әдістерінің принциптері мен мәнін зерделеу және топырақтану, агрохимия бойынша талдау жүргізудің заманауи әдістерін меңгеру, аспаптық зерттеулердің қолданыстағы және инновациялық әдістеріне негізделген зертханалық талдауларды орындау принциптері, жеке аспаптық зерттеу әдістерінің талдау жұмыстарын орындау әдістерін меңгеру. Инновациялық процестің теориялық негіздерімен, топырақтану, агрохимия саласындағы ғылыми зерттеулердің жаңа бағыттарымен, сонымен қатар оларды шешу жолдарымен танысу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Топырақты генетикалық және агроэкологиялық бағалау
Несиелер: 6Пән курсы магистранттардың топырақтың генезисі, сипаттамасы, жіктелуі, географиясы және ауылшаруашылық пайдалануы бойынша материалдарды меңгеруден тұрады. Бұл олардың дұрыс агроэкологиялық бағалауы үшін маңызды. Бұл пән магистранттарға топырақтың алуан түрлілігін, олардың негізгі типтік және типтік ерекшеліктері мен айырмашылықтарын түсінуге көмектеседі; Топырақтың морфологиялық сипаттамасын «оқыңыз» және зерттелетін топырақтың түрін, түрін, түрін, түрін және сортын анықтай білу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Компьютерлік технологияларды қолдана отырып тәжірибелік деректерді статистикалық өңдеу әдістері
Несиелер: 5Алынған тәжірибелік мәліметтердің ғылыми маңызы. Эксперименттік қате, оның себептері. Бақылауды жоспарлау және жүргізу және тәжірибеде санау. Мәліметтерді бастапқы өңдеу. Дисперсиялық талдау, NDS. Корреляция және регрессия түсінігі. Экспериментті нақтылау үшін ковариантты талдауды қолдану. Қолданбалы бағдарламаларды статистикада қолдану: «STRAZ», «STATISTICA» «EXELL», «Windows үшін STATGRAPHICS Plus» және басқа да заманауи компьютерлік технологиялар зерттеу жұмысында.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Топырақ генезисі және эволюциясы
Несиелер: 6Топырақтың қарапайым процестерін, топырақтың әр түрінің морфологиялық сипаттамаларын ажырата білу, сонымен қатар топырақ түрлерінің жіктелуі мен номенклатурасы бойынша білім мен дағдыларды көрсете білу. Топырақтың географиялық орналасу заңдылықтарына, топырақтың әр түрінің және топырақ жамылғысының құрылымдық деңгейлеріне қызығушылық таныту. Топырақтың қасиеттерін, сипаттамаларын жіктеу үшін ұтымды пайдалану, олардың құнарлылығын арттыру әдістері (технологиялары).
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Минералдық қоректенуді оптимизациялау жүйесі
Несиелер: 5Тыңайтқыштардың химиялық құрамы мен қасиеттері, тыңайтқыштарды жоспарланған өнім алу үшін тиімді пайдалану шарттары. Мәдени дақылдың топырақ қасиеттерінің оңтайлы параметрлері және оларға жету әдістері. Ауыл шаруашылығын интенсификациялау жағдайында топырақ құнарлылығының негізгі көрсеткіштерін оңтайландыру. Өсімдіктердің қоректенуіне оңтайлы жағдай жасау, әр түрлі тыңайтқыштарды қолдану арқылы оны реттеу. Өсімдіктің азотпен, фосформен және калиймен қоректену жағдайларын оңтайландыру, микроэлементтердің рөлі.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жер жағдайының мониторингі
Несиелер: 5Жер жағдайының пәндік мониторингі әр түрлі өзгерістерді уақытында анықтау, оларды бағалау, сонымен қатар теріс процестердің салдарын болдырмау және жою үшін жердің жай -күйін бақылау жүйесін зерттейді. Жер мониторингінің міндеттері - жер қорының құрылымы мен жер жағдайының өзгеруін уақытында анықтау, оларды бағалау, болжамды және жағымсыз процестердің салдарын болдырмау мен жою бойынша ұсыныстар әзірлеу;
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Ауылшаруашылығын экологиялық химияландыру
Несиелер: 5Ауыл шаруашылығының экологиялық химиялануы химиялық заттардың бір -бірімен, топырақпен, өсімдіктермен әрекеттесуін зерттейді. Ол сонымен қатар тұрақты қосылыстардың пайда болуын және олардың топыраққа, өсімдікке және жалпы қоршаған ортаға әсерін көрсетеді. Магистрант агроценоздардың жағдайын талдау әдістерін, қолданылатын тыңайтқыштардың қоршаған ортаға әсерін, белгілі бір экожүйедегі химиялық заттардың тепе-теңдігін және қорғау әдістерін және агроценоздағы химиялық заттардың тепе-теңдігін сақтау әдістерін жетік білуі керек.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Топырақты эрозиядан, диградациядан, ластанудан қорғау
Несиелер: 5Пән топырақ эрозиясының дамуының негізгі заңдылықтарын және топырақты су және жел эрозиясынан қорғау шараларының барлық кешенін, эрозия процестерінің теориясын, топырақ эрозиясын модельдеу мәселелерін және эрозияға қарсы шараларды жобалаудың сандық әдістерін әзірлеуді қамтиды. . Топырақтың бұзылуы мен ластануының ғылыми негіздемесі. Қазақстанның топырақтары мен жер ресурстары. Біздің еліміздің аумағында эрозия процестерін зерттеу және олармен күресу тарихы.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Топырақтық-ландшафтық картография
Несиелер: 8Топырақ-ландшафт картографиясы – табиғат пен қоғам құбылысы, сызу әдістері мен оларды жасау, ғылымда пайдалану туралы басқа да картографиялық өнімдері бар географиялық карта. Картографияның жетістіктері карталарда атластармен бейнеленеді және глобустарда көрсетіледі. Картография бойынша ғылыми зерттеулер Қазақстан Республикасының Ұлттық ғылым академиясында, жоғары оқу орындарында және картографиялық кәсіпорындарда жүргізіледі. Әр географиялық картаның өзіндік қызметі бар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Бонтировка және картографиялаудың ғылыми негіздері
Несиелер: 8Бағалау мен картографиялық зерттеулердің ғылыми негіздері картографияға дайындық кезеңдері, далалық зерттеулер мен карталарды өңдеу, топырақтың үлестіру моделін түпкілікті құрастыру. Магистрант топырақты картографиялаудың барлық әдістерін жетік білуі керек. Жерді пайдалануды жоспарлай білу және ауыл шаруашылығында топырақты бағалау әдістері мен аумағының экономикалық және экологиялық бағалауын бағалау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Код ON3
Топырақтың эрозиядан, тозуынан, ластануынан және тұздануынан және оларды мелиорациялаудан қорғау саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді бағалау. Солтүстік Қазақстан топырағының құнарлылығын сақтау және қалпына келтірудің ғылыми негіздерін, жерді бағалау, топырақ, агрохимиялық, агроэкологиялық зерттеу жүргізу принциптерін әзірлеу.
-
Код ON6
Солтүстік Қазақстан топырағының құнарлылығын арттыру үшін ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру кезінде ресурс үнемдейтін технологияларды ұсыну.
-
Код ON8
Өзінің кәсіби қызметінде ақпараттық технологиялар мен жүйелерді пайдалану ғылыми зерттеулердің нәтижелерін пайдалану бойынша практикалық ұсыныстар жасауға дайын. Топта жұмыс істей білу, қолайлы микроклиматты құру, өз көзқарасын дұрыс қорғау, жаңа шешімдер ұсына білу.
-
Код ON5
Практикада өсімдіктердің қоректенуінің физиологиялық негіздерін, химияландыру құралдарын қолдануға байланысты топырақта және өсімдіктерде болатын физиологиялық және биохимиялық процестердің заңдылықтарын білу.
-
Код ON4
Зерттеудің агрохимиялық әдістерінде әр түрлі процестер мен құбылыстарды сипаттау және болжау үшін инновациялық модельдерді құру және пайдалану.
-
Код ON2
Ауыл шаруашылығы саласындағы нақты әдістемелік міндеттерді шешу үшін ғылыми зерттеулер әдістемесін қолдану. Далалық, вегетациялық және лизиметриялық тәжірибелерді, камералдық, зертханалық жұмыстарды және топырақ пен өсімдіктерді химиялық талдау әдістерін, IT технологиялар көмегімен эксперименталды деректерді статистикалық өңдеу әдістерін салу және жүргізу әдістемелерін сыни бағалау.
-
Код ON1
Аграрлық сектор саласындағы педагогикалық және зерттеу қызметінде гуманитарлық, психологиялық-педагогикалық, Тіл және ауыл шаруашылығы ғылымдары білімінің синтезін көрсету.
-
Код ON7
Агротехнологияларды жобалауға және агроэкожүйелерді үлгілеуге, топырақ жағдайларын оңтайландыруға, әр түрлі ауыл шаруашылығы дақылдары үшін тыңайтқыштарды қолдану жүйелеріне әртүрлі әдістемелік тәсілдерді қолдану.
7M08102 Топырақтану және агрохимия
МагистратураҚазақ ұлттық аграрлық университеті
БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M08102 Топырақтану және агрохимия
МагистратураШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша