Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01707 Шетел тілдері мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Базалық ағылшын тілі (А1 деңгейі - Beginner)

    Оқушыларды ең қарапайым тақырыптар бойынша лексикамен таныстыру: отбасы, хобби, спорт, түстер, жануарлар; оқудың және жазудың негізгі ережелері; алфавит, 100-ге дейін санау, есімдіктердің түрлері, модальді етістіктер, уақыт көрсеткіштері, сын есімдер мен салыстыру дәрежелері, сонымен қатар зат есімдер категориялары және ағылшын тіліндегі сұрақтардың әр түрлі формалары және зат есімнің көпше түрін құру, формаларын қарапайым сөздермен сипаттау.

    Селективті тәртіп
  • Ағылшын тілінің практикалық фонетикасы
    Несиелер: 4

    Ағылшын тілінің нақты дыбыстары мен дифтонгтарын білу, сөздерді дұрыс стрессті, интонация түрлерін, дыбыстарды және дифтонгтарды оқу ережелерін ескере отырып айту. Дыбыстарды дұрыс айту, сөздің транскрипциясын оқу және жазу, сөздер мен тілдің бұралуын дұрыс айту, тондарды интонациялық схемада ажырата білу, сөйлемдер мен сұрақтарға дұрыс интонацияны қолдана білу, сөздегі күйзелісті дұрыс орналастыру.Ағылшын тілін дұрыс айту, оқу, стрессті орналастыру, транскрипциясын жазу және оқу дағдыларына ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Білім берудің заманауи жүйесінің ғылыми негіздемесі. Әлеуметтік және мәдени құндылықтарды жинақтау мен сақтаудағы білімнің рөлі. Педагогиканың әдіснамалық негіздері, зерттеу әдістері. Тұтас педагогикалық процестің мәні, құрылымы, функциялары және оны жүзеге асыру технологиясы.Оқытудың мәні. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары. Педагог кадрларын даярлау, мұғалімнің жеке қасиеттерін, кәсіби құзыреттілігін, шеберлігін қалыптастыру жолдары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Базалық екінші шет тілі (А1 деңгейі - корей, қытай, түрік, неміс)
    Несиелер: 4

    Оқушыларды ең қарапайым тақырыптар бойынша лексикамен таныстыру: отбасы, хобби, спорт, түстер, жануарлар; оқудың және жазудың негізгі ережелері; алфавит, 100-ге дейін санау, есімдіктердің түрлері, модальді етістіктер, уақыт көрсеткіштері, сын есімдер мен салыстыру дәрежелері, сонымен қатар зат есімдер категориялары және ағылшын тіліндегі сұрақтардың әр түрлі формалары және зат есімнің көпше түрін құру, формаларын қарапайым сөздермен сипаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары).
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. Құқық салалары. "Сыбайлас жемқорлық" ұғымының теориялық-әдіснамалық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Мәдениетаралық коммуникацияның негізгі аксиомалары. Ұлтаралық коммуникацияның құрылымы мен детерминанттары. Ұлтаралық қарым-қатынас саласындағы заманауи инновациялық процестер. Кредиттік оқыту технологиясының негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ауызша және жазбаша тіл тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Академиялық лексиканы, академиялық мәтіннің түрлерін, академиялық очерктердің түрлері мен құрылымын, арнайы кәсіби және академиялық лексиканы білу; академиялық қарым-қатынастың ерекшеліктері және академиялық мәтіндегі негізгі ақпаратты тану, олардың көзқарастарын ауызша және жазбаша түрде дәлелдеу, әртүрлі ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді салыстыру, ғылыми ақпаратты сыни тұрғыдан талдау, академиялық мақаланың мазмұнын жинақтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология негіздері
    Несиелер: 5

    Психологиялық ғылымның негізгі түсініктері мен қазіргі мәселелері. Психологияның қалыптасу кезеңдері. Психологиядағы міндеттер мен әдістер. Психика, сана және өзін-өзі тану. Жоғары психикалық функциялар. Психикалық танымдық процестер. Адамның мінез-құлқы мен психикасын реттеудегі психикалық күйлердің рөлі. Жеке типологиялық қасиеттер мен категориялар: бағдарлау, темперамент, мінез, қабілет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Негізгі екінші шет тілі ( А2 деңгейі - корей, қытай, түрік, неміс)
    Несиелер: 6

    «Хобби», «Азық-түлік», «Көлік», «Саяхат», «Шопинг» және т.б тақырыптар бойынша негізгі тіркестер мен айналымдарды білу; монолог пен диалог жүргізудің негізгі ережелері; ауызекі және жазбаша сөйлеу мен қарапайым сөз тіркестері, хабарламалар мен хабарландырулар арасындағы грамматикалық және морфологиялық айырмашылықтар; қысқа және қарапайым мәтіндерді оқып, бөлшектеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілін оқытудағы қазіргі әдістер
    Несиелер: 6

    Ағылшын тілін оқыту процесінің мақсаттарын, мазмұнын және құрылысын түсіну үшін негізгі тәсілдерді, стратегиялар мен әдістерді білу және қолдану. Сабақ жоспары мен күнтізбесін құру дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмірбаяны мен шығармашылық мұрасы, оның өкіметтік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, гуманистік сипаты. "Тарих –и –Рашиди" еңбегінің тәрбиелік рөлі; ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылығының негізгі аспектілерін талдау; М.х. Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Тәрбие процесі-тұтас педагогикалық процестің ажырамас бөлігі. Мектептің, сыныптың тәрбие жүйелері. Қазіргі білім беру үрдісіндегі білім беру технологиялары. Сынып жетекшісінің оқушылар ұжымымен, қиын және дарынды балалармен жұмыс жүйесі. Оқушылармен кәсіби бағдарлық жұмыс жүргізудің әдістемесі. Оқушылардың ата-аналарымен ынтымақтастық технологиялары. Тәрбие жұмысының нәтижелері мен тиімділігін диагностикалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызы. Ұлттық дәстүрлерді зерттеу орны. Ұлттық дәстүрлердің қоғамдағы рөлі және олардың қоғамдық қатынастарды реттеуге әсері. Дәстүр түрлері. Ұлттық дүниетанымдағы дәстүрдің орны. Ұлт, этникалық топ, адам туралы түсінік пен дәстүрлердің өзара байланысы. Ұлттық әдебиеттегі салт-дәстүрлердің көрінісі. Ұлттық дәстүрлердегі Түрік өркениетінің интеграциялық әлеуеті. Заң шеңберіндегі ұлттық дәстүрлер және Заң Үстемдігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Негізгі ағылшын тілі (А2 деңгейі - Elementary)
    Несиелер: 6

    Ағылшын тілінің сөздік қорында жиі қолданатын сөздер, предлогтар мен байланыстырушы сөздер, сәлемдесу мен адресаттардың сыпайы формалары және күнделікті тапсырмалардың негізгі нұсқауларын түсіну, қысқа хабарламалар мен плакаттар, радио хабарлары, мәтіндер мен негізгі ақпараттарды түсіну. әңгімелер; қысқа хаттар мен хаттарды түсіну; брошюралардан, хабарландырулардан негізгі ақпаратты және мәліметтерді табу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бауыржантану
    Несиелер: 3

    Б. Момышұлының өмірі мен шығармашылық жолы. Б. Момышұлының шығармалары. Б.Момышұлының күнделіктері мен естеліктері, мақал – мәтелдері мен афоризмдері, публицистика мен әңгімелері, хаттары - қазақ сөз өнері тарихындағы бірегей жаңалықтар. Ұлы Б.Момышұлының "Әкеге көтерілу", «Во имя отца» шығармалары бала тәрбиесіндегі таптырмас құрал бола алады. Б. Момышұлы туралы шығармалар, онда құрылған батыр бейнесінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Өз өлкесінің табиғаты, халқы, тарихы мен мәдениетін жан - жақты тану; оның экономикалық, табиғи және мәдени мүмкіндіктерін есепке алу; өлке тарихының этнографиялық, географиялық және демографиялық сипаттамаларын, қоғамдық өмірі мен даму перспективаларын есепке алу; туған өлке тұрғындарының шаруашылық-тұрмыстық жағдайын, өлкенің археологиялық ескерткіштерін, өлкетанудың мәні мен рөлін есепке алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте ағылшын тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Бастауыш мектепте ағылшын тілін оқытудың мазмұны мен негізгі принциптерін білу; Зайцев және Монтессори әдісі бойынша ағылшын тілін оқытудың ерекшеліктері; ойын әдістемесін қолдана отырып, бастауыш мектепте ағылшын тілін оқыту принциптері; бастауыш мектеп жасындағы балаларға жазуға, сөйлеуге, тыңдауға және оқуға үйретудің интерактивті әдістері; бастауыш мектеп оқушыларының оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі принциптері мен технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 3

    Қазақстанның киелі жерлерінің мәдени - географиялық аумағын зерттеу және қазақстандық мәдениетті дәріптеу, оның рөлін анықтау; негізгі ұғымдар; Қазақстанның киелі орындарының орналасуы; Қазақстанның аномалды және жұмбақ орындары; археологиялық және сәулет ескерткіштері; діни және діни объектілер; тарихи тұлғалармен байланысты киелі орындар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани сабақтастық (Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі)
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының руханиятының қалыптасуының алғышарттары мен бастаулары. Түркі және ислам өркениеттерінің өзара байланысы мен сабақтастығы. Әл-Фараби мен Абайдың шығармашылық мұрасының негізгі аспектілері, олардың тарихи маңызы мен рухани құндылығы. Орта ғасырдағы түркі-мұсылман ойшылдары және олардың ілімдеріндегі рухани құндылықтар. М. Х. Дулати тарихы, философиясындағы рухани-адамгершілік бағдарлар. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік және рухани-адамгершілік құндылықтар. Қазақ халқының руханиятының даму кезеңі ретіндегі қазақ ағартушылығы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы
    Несиелер: 4

    Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану'
    Несиелер: 3

    "Өзін-өзі тану" рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының философиялық негіздері. "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. "Өзін-өзі тану" адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының қағидаттары. "Өзін-өзі тану"м азмұнының негізі ретіндегі жалпыадамзаттық құндылықтар. Өзін-өзі танудың мақсаты - ақиқат, әділ мінез және тыныштық. Махаббат-өзін-өзі танудың негізгі қағидасы. "Зорлық-зомбылықтың" ерекше сипаттамалары. Зорлық-зомбылықтың үш аспектісі. "Өзін-өзі тану" пәні мен басқа пәндермен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілін оқытуда АКТ-ны қолдану
    Несиелер: 6

    Шетел тілін оқытуда қолдануға болатын ақпараттық технологияларды білу (flipgrid, padlet, pollev, jamboard, Google apps, zoom, moodle, электронды сөздіктер); синхронды және асинхронды оқытудың ерекшеліктері. Шетел тілі сабақтарын жоспарлау кезінде Google құралдарын, электронды сөздіктерді қолдана білу, сонымен қатар олардың сабақ өткізуде қолданылуын көрсете білу. Шетелтіліноқытудаақпараттықтехнологиялардытиімдіпайдаланудағдылары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Елтану (ағылш.)
    Несиелер: 5

    Ұлыбритания мен АҚШ-тың тарихи, саяси, экономикалық, әлеуметтік және мәдени даму ерекшеліктерін, сондай-ақ елдердің ұлттық ерекшелігі мен дәмін білу; ағылшын тілді елдердің өкілдеріне тән ұлттық ерекшеліктер және оқылатын тіл елдерінің дамуындағы тарихи белестерді бағдарлай білу; елдердің мәдени сипаттамаларының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу; белгілі бір дәстүрдің, әдет-ғұрыптың ерекшеліктерін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Практикалық екінші шет тілі ( В1 деңгейі - корей, қытай, түрік, неміс)
    Несиелер: 6

    Сөйлеу бөлігін білу (зат есім, етістік, көсемшелер, есімдік, сын есім, сан есім); антонимдер, синонимдер, омонимдер, гомофондар, омографтар; күрделі уақытша құрылымдар.«Денсаулық және салауатты өмір салты», «Болашақ жоспарлары» тақырыптарындағы мәтіндерді мәнерлеп оқи білу, мәтіндерді қайта айтып беру, сұрақтарға жауап беру, толық сөйлемдер құрып, құрастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Басқару объектісі, субъектісі және функциялары. Мектеп жүйесін басқарудың формалары мен тәсілдері. Басқару дағдыларын игеру: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру, талдау және бақылау. Білім беру мекемесінің инновациялық процесін диагностикалау және басқару. Бөлімше басшыларының, мұғалімдер мен сынып жетекшілерінің технологиялық деңгейі мен кәсіби шеберлігін арттыру жүйесін басқару. Білім беру менеджерлерінің басшылығы мен көшбасшылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық қарым-қатынастағы базалық негізгі ағылшын тілі
    Несиелер: 6

    1200 лексикалық бірлікке дейінгі белсенді лексиканы білу; грамматика; әр түрлі типтегі абзацтарды жазуға арналған құрылымдар (кіріспе, қорытынды, негізгі бөлім).Сыпайы мінез-құлық нормаларын көрсете білу және әдепсіз мінез-құлыққа адекватты жауап беру мүмкіндігі; жазбаша және ауызша іс-әрекетте грамматикалық құрылымдарды қолдану; ана тілінде сөйлейтіндермен әңгіме жүргізу. Мәдениетаралық қарым-қатынаста қарым-қатынасты құру үшін сөйлеу және жазу дағдыларын меңгеру, өмірде қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін жұпта, командада және жеке жұмыс істеу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Практикалық ағылшын тілі (В1 деңгейі – pre-intermediate)
    Несиелер: 6

    «Спорт және ойындар», «Мәдениет және өнер», «Бұқаралық ақпарат құралдары», «Шопинг», «Мамандықтар», «Дәрігерде» тақырыптары бойынша негізгі сөздік қорды меңгеру. Ресми және бейресми сөйлеудің айырмашылығы және қарастырылған тақырыптар бойынша лексика мен сөз тіркестерін қолдана білу; жанама сөйлеудегі көркем мәтіндерді қайта айтып беру; сөздік (викторина) диктант жазу; оқылған / тыңдалған мәтіннің мазмұнын қысқаша және егжей-тегжейлі баяндаңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдын алу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені. Жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері'
    Несиелер: 3

    "Адам – тіршілік ету ортасы" жүйесіндегі қауіптерді сәйкестендіру (тану немесе анықтау). Адамның қызметіне қарамастан және/немесе антропогендік факторлардың тікелей әсерінен техносферада пайда болатын қауіпті және зиянды факторлар. Азаматтық қорғау жөніндегі ұйымдастыру іс-шараларының рөлі мен маңыздылығы. Тіршілік ету ортасында (техносфера) адамға жайлы өзара іс-қимылын қамтамасыз ету мақсатында әртүрлі төтенше жағдайлардан халықты қорғаудың негізгі қағидаттарын ұйымдастыру және жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Практикалық ағылшын тілі (В2 деңгейі – intermediate)
    Несиелер: 4

    Күрделі грамматикалық құрылымдарды, тұрақты лексикалық сөз тіркестерін, кең қолданылатын идиомаларды, арнайы терминология мен лексиканы, күрделі және күрделі сөйлемдердің құрылымын және пікірталас кезінде «жақтап» және «қарсы» дәлелдердің мағынасын анықтай алуды қолдану; кеңейтілген дискурстағы дәйектер мен хронологияны анықтаңыз; фактілер мен пікірлерді ажырата білу; теледидарлық жаңалықтардың және телебағдарламалардың көпшілігін түсіну

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Практикалық екінші шет тілі (В2 деңгейі - корей, қытай, түрік, неміс)
    Несиелер: 4

    Сөйлеу бөлігін білу (зат есім, етістік, көсемшелер, есімдік, сын есім, сан есім); антонимдер, синонимдер, омонимдер, гомофондар, омографтар; күрделі уақытша құрылымдар.«Денсаулық және салауатты өмір салты», «Болашақ жоспарлары» тақырыптарындағы мәтіндерді мәнерлеп оқи білу, мәтіндерді қайта айтып беру, сұрақтарға жауап беру, толық сөйлемдер құрып, құрастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орта мектепте ағылшын тілін оқыту әдістемесі ( курстық жұмыс)
    Несиелер: 4

    Студенттерді орта мектепте ағылшын тілін оқытудың негізгі принциптерімен, мазмұнымен таныстыру; орта мектеп оқушыларында сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу дағдыларын дамытуға арналған сабақты жоспарлау кезеңдері және жоспарлау; ағылшын тілі сабақтарын құрылымы бойынша жоспарлау: кіріспе бөлімі, негізгі бөлім, қорытынды; оқытуда интерактивті, коммуникативті, ойын техникаларын дамытып қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шет тілінің практикалық грамматикасы (корей, қытай, түрік, неміс)
    Несиелер: 4

    Корей, қытай, неміс, түрік грамматикасының зат есім, етістік, сын есім, үстеу, есім, ресми сөйлеу бөліктері сияқты компоненттерін білу, грамматикалық құбылыстарды қолдану ережелері.Сөйлемде сөйлеу бөліктерін қою ережелеріне сүйене отырып, сөйлемдер құрай білу; қарым-қатынас қажеттіліктеріне сәйкес грамматика бойынша білімдерін қолдану;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары'
    Несиелер: 3

    Бағалау критерийлері. Қалыптастырушы бағалау. Қалыптастырушы бағалау әдістері. Бағалау Құралдары. Дескрипторлар. Жалпы ішкі бағалау. Бөлімнің жиынтық бағасы. Жалпы сыртқы бағалау. Оқушылардың үлгерімі туралы есеп. Портфолио. Модерация. Ата-аналармен жұмыс. Студенттің жеке үлгерімі. Студенттің жеке даму траекториясын түзету. Студенттерді ынталандыру. Рефлексия. Рефлексивті есеп. Қашықтықтан оқытуда бағалау құралдарын әзірлеу және пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің лексикологиясы
    Несиелер: 4

    Лексикологияның мақсаты мен міндеттерін және оның бөлімдерін білу: номинациялар, семантика, парадигматика, синтагматика; эмпирикалық материалды талдаудың негізгі әдістері; ағылшын тілінің сөздік қорының даму заңдылықтары мен тенденциялары; сөздің морфологиялық құрылымы және сөзжасам тәсілдері; сөздің мағынасы және оның құрылымы, полисемия, омонимия туралы түсініктері болуы керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілін оқытудағы жаңартылған білім беру мазмұнының негіздері
    Несиелер: 3

    Қазақстанның қазіргі білім беру жағдайының ерекшеліктерін және Қазақстан Республикасының мектеп жүйесіндегі заманауи реформаларды білу; жаңартылған ағылшын тілін оқыту бағдарламасының мақсаттары мен негізгі сипаттамалары; типтік оқу жоспарының мазмұны, ағылшын тілінің ұзақ, орта және қысқа мерзімді жоспарлары; критериалды бағалау жүйесінің әдіснамасы. Бағдарлама талаптарына сәйкес сабақты жоспарлай білу; жиынтық және қалыптастырушы бағалауды ажырата білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің теориялық грамматикасы
    Несиелер: 3

    Ағылшын тілінің грамматикалық құрылымы және ағылшын тілінің теориялық грамматикасының негізгі теориялық ережелері мен мәселелері туралы қазіргі заманғы идеялар, терминология; грамматикалық категориялар және ағылшын тілінің грамматикалық құрылымының дамуының негізгі тенденциялары және сөйлем құрауда сөйлеу бөліктерін дұрыс қолдана білу және алған теориялық білімдерін практикада қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілі (Латынша жазу)
    Несиелер: 2

    Латын әліпбиіне негізделген қазақ жазуының тарихы. Латын әліпбиін зерттеудің теориялық және практикалық мақсаттары. Латын әліпбиін оқытудың әдістемесі мен теориялық негіздері. Латын әліпбиін оқытудың педагогикалық және психологиялық негіздері. Латын әліпбиінің лингвистикалық негіздері. Сөйлеу әрекетінің түрлері арқылы латын әліпбиін меңгеру. Латын әліпбиінің халықтық жазуының әдістемелік жүйесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    "Жасыл" экономика және тұрақты даму; парниктік газдар және олардың климатқа әсері; энергетика және жанғыш пайдалы қазбалар; жаңартылатын энергия түрлері, артықшылықтары мен кемшіліктері; орман және оның "жасыл" экономикаға әсері; топырақтың шөлейттенуі және тозуы; климаттың су ресурстарына өзгеруінің салдары; электрондық қалдықтар, олардың оң және теріс әсері; қалдықтар, қалдықтарды өңдеу және жою; автокөлік және қоршаған орта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шет тілінің теориялық негіздері (корей, қытай, түрік, неміс)
    Несиелер: 3

    Түрік, корей, қытай, неміс тілдерінің фонетикалық жүйесінің ерекшеліктерін білу: дыбыстар, буындар, стресс, стилистика саласындағы негізгі ережелер мен түсініктер.Алған білімдерін түрік, кәріс, қытай, неміс тілдерінің стилистикасы саласында қолдана білу, мәтінге стилистикалық және грамматикалық талдау жүргізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби ағылшын тілі
    Несиелер: 4

    Кәсіби лексика мен терминологияны, логикалық үйлесімді презентация құрылымын, ағылшын тілінің көптеген грамматикалық құрылымдарын меңгеру және белгілі бір және дерексіз тақырыптар бойынша, оның ішінде мамандандыру саласы бойынша лингвистикалық күрделі дискурсты түсіну; ұзақ және күрделі мәтіндерді жылдам қарқынмен оқып түсіну, егжей-тегжейлі сипаттау және әр түрлі тақырыптағы мысалдарды пайдаланып ауызша презентация жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    Экология тарихы және даму кезеңдері; экология бөлімдері; биосфера және оның құрылымы; табиғи ресурстар және олардың жіктелуі; Табиғи ресурстар және табиғатты ұтымды пайдалану жолдары; тұрақты даму концепциясы; антропогендік жүктеменің қоршаған ортаға, өркениетке әсері; тұрақты дамуды қамтамасыз ету үрдістері; ҚР-да тұрақты дамуға қол жеткізу мүмкіндіктері; техногенез және техносфераның тұрақты дамуға әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    AutoCAD компьютерлік бағдарламасы ортасында конструкторлық құжаттаманың графикалық бөлігін дайындаудың негізгі әдістері; сызбаларды кеңістіктік елестетуді жетілдіру және дамыту; 2D сызу және 3D модельдеудің негізгі қағидаттарын меңгеру; машина бөлшектері мен буындарының жұмыс сызбаларын дайындау және ресімдеу дағдыларын игеру және олардың 3D модельдерін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби екінші шет тілі (корей, қытай, түрік, неміс)
    Несиелер: 3

    Кәсіби лексика мен терминология, үйлесімді презентация құрылымы, түрік тілінің грамматикалық құрылымдарының көпшілігі және нақты және дерексіз тақырыптар бойынша, соның ішінде мамандандыру саласы бойынша лингвистикалық күрделі дискурсты түсінеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының тұжырымдамалық негіздері, микро және макро деңгейде экономиканың жұмыс істеуінің негізгі санаттары мен заңдары, бизнес-құрылымдардың жұмыс істеуінің экономикалық тетігі, сұраныс пен ұсыныс, серпімділік, бәсекелестік және нарық түрлері, нарыққа мемлекеттің араласуы, өндірістің экономикалық негіздері және кәсіпорын ресурстары, өндіріс пен шығындар, экономикалық тиімділік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру: құралдары мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету ұғымы, оның түрлері мен жіктелуі. Қашықтықтан оқыту формасындағы мұғалімнің жұмыс ерекшеліктері. Интерактивті тақталар мен панельдерде сабақ құруға арналған бағдарламалық жасақтама. Сызықтық емес презентация жасау. Электрондық оқытуды қолдана отырып, білім беру бағдарламаларын іске асыру. Жаппай ашық онлайн курстар. Оқыту нәтижелерін бағалау. Видеолекцияларды құру тұжырымдамасы, бейне монтаж элементтері. Архиваторлар мен конвертерлер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ағылшын тілінің теориялық фонетикасы (курстық жұмыс)
    Несиелер: 3

    Дыбыс айту дағдыларын, ағылшын сөздерінің силлабикалық құрылымын қалыптастыру; ағылшын сөздерінің акцентуалды құрылымы; ағылшын сөйлемдерінің интонациялық құрылымы және интонацияның графикалық түрде белгілену жүйесі; ағылшын тілінің әдеби айтылу мәнерлері; фонотилистиканың пәндік мазмұны; отандық және шетелдік ғалымдардың теориялық фонетика саласындағы мәселелерін және ағылшын тілінің фонетикалық құрылымындағы негізгі құбылыстар мен түсініктерді анықтай алуды заманауи зерттеу;

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік іс
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлік құқық ұғымы, жүйесі, қағидаттары; кәсіпкерлік субъектілерінің санаттары мен нысандары; кәсіпкерлік құқықтық қатынастар; мемлекеттік және мемлекеттік емес заңды тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің негіздері; заңды тұлға ұғымы, кәсіпкерлік субъектілерінің банкроттығы; кәсіпкерлік міндеттемелер; кәсіпкерлікті техникалық реттеу; кәсіпкерлікті лицензиялау; кәсіпкерлікті монополияға қарсы реттеу; кәсіпкерлікті валюталық реттеудің құқықтық негіздері; кәсіпкерлікті салықтық реттеудің негіздері; тұтынушылардың құқықтарын қорғау; кәсіпкерлердің заңдық жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • IELTS, TOEFL, APTIS, TYS-ке дайындық практикумы
    Несиелер: 4

    Халықаралық емтиханның құрылымы мен талаптарын, бөлімдер бойынша тапсырмалар түрлері мен санын білу, тыңдалып отырған мәтіннің мазмұнын түсіну; тапсырмаларды бөлім бойынша орындау; эссенің екі түрін жазу (кестенің сипаттамасы және кеңейтілген эссе); берілген тақырыптар бойынша әңгіме жүргізіп, емтихан кезінде уақытты басқару техникасын, бөлімдерге арналған тапсырмаларды орындау стратегияларын: тыңдау, оқу, сөйлеу, жазуды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сынып деңгейінде іс-әрекеттегі зерттеу (ActionResearch)
    Несиелер: 4

    Іс-әрекеттегі зерттеудің мәні мен мазмұнын (IЗ), жеке куәліктің түрлерін, сыныптағы жеке куәліктің сатыларын, жеке куәліктің мақсатын, жеке куәліктің шығуын білу және сіздің жеке куәлігіңіз үшін проблеманы анықтау және тұжырымдау, мәліметтерді жинау әдістерін қолдану, деректерді интерпретациялау, жиналған мәліметтер негізінде ұсынылған әрекеттерді сипаттау, жеке куәліктің процесі туралы ойлау, жеке куәліктің тиімділігін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Cөздік құрамның стильдік ерекшеліктері
    Несиелер: 3

    Негізгі ұғымдар мен терминдер; сөйлеудің мәнерлі құралдары және ағылшын тіліндегі стилистикалық құралдар: метафора, метонимия, синекдоха, салыстыру, гипербола, қайталау, парафраза, ирония, антитеза, эвфемизм, аллюзия; ағылшын тілінің функционалды стильдері; жанр мен стиль.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Ұлттық экономика жүйесіндегі саланың орны мен рөлі, саланың негізгі және айналым капиталының ерекшелігі саланың негізгі буыны ретінде кәсіпорынның мәні мен түрлері; саланың экономикалық ресурстары және оларды пайдалану көрсеткіштері, өндіріс тиімділігі өсуінің негізгі бағыттары, саланың техникалық,экономикалық және әлеуметтік даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Екінші шет тіліндегі көркем мәтінмен жұмыс (корей, қытай, түрік, неміс)
    Несиелер: 3

    Түрік/ корей/қытай/ неміс тілдерінің әдеби жанрлары, тілдік техникасы, сөйлем құрылымдары және шығарманың жанрын анықтау мүмкіндігі; шығармалардың көркем түріне талдау жасау; мәтін түрін анықтаңыз: (сипаттау, баяндау, пайымдау): көркем образдардың сипаттамасын құрастырыңыз (портрет, іс-әрекет, сөйлеу, қатынас); тұжырым жасау; мәтінді мағыналық қабылдауды жеңілдететін тәсілдерді қолдану (белгілермен оқу, өздігінен сұрақтар қою және т.б.);

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы мақсатқа арналған екінші шет тілі (B2/ C1 деңгейі - корей, қытай, түрік, неміс)
    Несиелер: 4

    Әр түрлі коммуникативті жағдайларда әңгіме жүргізуге арналған күрделі сөйлемдердің, сөйлеу бұрылыстарының және өрнектерінің грамматикалық құрылымдары; дерексіз және нақты тақырыптар бойынша лексика (Саяхат, Өнер, Білім, Тәрбие, Жеке тұлға, Қылмыс пен жаза).

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық'
    Несиелер: 3

    Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау. Кәсіпкерліктегі заңды жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тілі оқытылатын елдер әдебиеті (курстық жұмыс)
    Несиелер: 4

    Шетел әдебиетінің негізгі құндылықтары, тарихы, тілі, мәдениеті, халықтардың дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары, аударылатын тіл елінің әдебиеті дамуының негізгі кезеңдері, әдебиеттегі көркемдік тенденциялар, аса маңызды жазушылар, негізгі мәтіндер тарихи-әдеби контекстті ескере отырып, шетел әдебиетінің және аударма тілінің авторларының көркем мәтіндерін талдай білуінің; қандай көркемдік бағытты анықтаңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы мақсаттарға арналған ағылшын тілі (B2/ С1 деңгейі – upperintermediate/advanced)
    Несиелер: 4

    Әр түрлі коммуникативті жағдайларда әңгіме жүргізуге арналған күрделі сөйлемдердің, сөйлеу үлгілері мен өрнектерінің грамматикалық құрылымдарын білу; дерексіз және нақты тақырыптар бойынша лексика (Саяхат, Өнер, Білім, Тәрбие, Жеке тұлға, Қылмыс пен жаза).

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шет тілін оқытудың арнайы-бағытталған әдістемесі (қаз/орыс тілдерінде)
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасында өзгермелі шет тілді білім беруді дамытудың негізгі бағыттары мен принциптерін білу; мамандандырылған мектептерде (жаратылыстану-ғылыми, техникалық және әлеуметтік-гуманитарлық бағыттар) және мамандандырылған мектептерде шет тілдерін ерте оқытатын мектептердегі шет тілдеріндегі білім беру процесін ұйымдастырудың теориялық негіздері; шет тілдерін ерте оқытатын мектептердегі шетел тілдерін оқыту процесінің мазмұны мен құрылысының ерекшеліктері

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат'
    Несиелер: 4

    Академиялық мәтіндерді, ғылыми мақалаларды, дайындау бағыты бойынша есептерді, ғылыми жобалар мен конкурстарға өтінімдерді құрастыру мен олардың жұмысының негізгі қағидаттары; авторлық куәлік алу; жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі ережелері; стартап құру; ҒЗЖ коммерцияландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дифференциалды оқыту
    Несиелер: 3

    Білім беру ұйымдарында саралап оқытуды ұйымдастырудың технологиясы мен принциптері. Дифференциалды оқыту түрлері. Ойлау түрі, зияткерлік даму деңгейі,темперамент, қызығушылықтары мен бейімділігі бойынша білім алушыларды топтарға бөлу критерийлері:. Саралап оқыту сабағында топтық және жеке жұмыс түрлері. Мұғалімнің рөлі. Оқушылар мен мұғалім үшін артықшылық және негізгі қиындықтар. Саралап оқыту сабағының құрылымы. Дидактикалық материалдың деңгейлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Пән Қазақстан Республикасы құқығының жекелеген салаларының негізгі ережелері мен институттарын зерттеуге бағытталған. Бұл пән студенттерде конституциялық-құқықтық, азаматтық-құқықтық, әкімшілік-құқықтық, қылмыстық-құқықтық, сондай-ақ қандай да бір саладағы іс жүргізу құқықтық қатынастарға түскен объектілер мен субъектілер туралы жалпы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сабақты зерттеу (LessonStudy) таңдау бойынша
    Несиелер: 4

    Сабақты зерттеудің (СЗ) мәні мен мазмұны, CЗ жүргізу процесін (1, 2, 3 циклдары), СЗ мақсаттарын, СЗтарихи тамырлары, мектепте СЗ жүргізудің артықшылықтарын білу. СЗ проблемасын анықтау және тұжырымдай алу, СЗ жоспарлай алу, сабақты жоспарлауды, бақылауды және талқылауды қолдану, зерттелетін студенттерге сауалнамалар құра алу, мәліметтерді интерпретациялай алу, жиналған мәліметтер негізінде ұсынылған әрекеттерді сипаттай алу, СЗ туралы рефлексия жасау, СЗ тиімділігін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    ҚР инклюзивті білім берудің құқықтық негізі. Инклюзивті сыныптарға арналған типтік бағдарламалардың ерекшеліктері. Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосудың шетелдік тәжірибесі. Инклюзивті білім беру модельдері. Қазіргі мектепте инклюзивті процесті ұйымдастыру әдістері. Инклюзияны қолданатын мекемелердегі жабдықтарға қойылатын әдістемелік талаптар. Инклюзивті сыныптағы педагогтардың функционалдық міндеттері. Білім беру ортасын модельдеу ерекшеліктері.Инклюзивті білім беру жағдайында отбасымен жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON6

    ОN-6 Педагогикалық іс-әрекет туралы жалпы түсінік білімін көрсету, заманауи педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді басқару әдістері мен мектептің тәрбие жұмысын ұйымдастыру, оларды жүргізу технологияларын меңгерту.

  • Код ON8

    ОN-8 Инновациялық әдістер мен шет тілдерін оқытудағы жаңашылдықты, сонымен қатар сандық ақпараттық технологияларды қолдана отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуды қоса алғанда, әр түрлі жастағы оқушыларға арналған педагогикалық іс-әрекеттерді жүзеге асыру.

  • Код ON10

    ОN-10 Ақпаратты іздеу, өңдеу және түсіндіру, талдау және синтездеу, бағалау және қолдану, презентация құру, көпшілік алдында сөйлеу, эссе және / немесе ғылыми жоба (шығармашылық жоба, курстық жұмыс, дипломдық жұмыс) жазу дағдыларын игеру.

  • Код ON4

    ОN -4 Өнеркәсіптік объектінің қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен аудит жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, кепілдіктер, өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау.

  • Код ON9

    ОN-9 Шешім қабылдау және жауапкершілік қабілетін көрсету, оқыту процесінде және педагогикалық практика барысында шығармашылық таныту. Тілдік дағдыларды үнемі жетілдіру, рефлексия және оқытуда әдістемелік құралдарды шығармашылықпен қолдану арқылы кәсіби біліктілікті арттыруға дайын екендігін көрсету.

  • Код ON7

    ON-7 Тыңдау, оқу, жазу, сөйлеу дағдыларын ағылшын және екінші шет тілдерінде жоғары деңгейде қолдану. Қарым-қатынас мақсатына сәйкес мамандандырылған, кәсіби, академиялық және іскерлік лексиканы және тиісті грамматиканы қолдану.

  • Код ON1

    ОN - 1 Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалогтың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу.

  • Код ON11

    ОN-11 Зерттеуге қызығушылық таныту, сынып деңгейінде қолданбалы зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру, жүргізу және сипаттау қабілеттері, өзіндік педагогикалық іс-әрекеттерді талдау қабілеті. Оқушылардың бойында ізденушілік қызығушылығын дамыту қабілетін көрсету.

  • Код ON2

    ОN -2 (латын) Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру. Қазақ тілінің латын әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON5

    ОN -5 Кәсіпкерлік іс, экономика пәндері ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдыларды меңгеру, басқару саласында, білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.

  • Код ON3

    ОN -3 Түрлі қызмет үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылуын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін талдау.

Top