7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі в ҚарМУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-зерттеу қызметіне ынталандырылған, отандық шеттілдік білім беру жүйесінің сұранысына ие жоғары білікті педагогика ғылымдарының магистрлерін және бәсекеге қабілетті мамандарды сапалы даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
-
Тілдік білім беру ортасын жобалау
Несиелер: 4Жобалау ғылыми-педагогикалық зерттеу әдісі ретінде. Педагогикалық жобалаудың негізгі түсініктері. Педагогикалық жобалаудың функциялары мен түрлері. Тілдік білім беру ортасы педагогикалық жобалау объектісі ретінде. Тілдік білім беру ортасын педагогикалық жобалаудың мақсаты, міндеттері. Тілдік білім беру ортасының құрылымы мен құрамбөліктері. Тілдік білім беру ортасын сараптау әдістемесі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Несиелер: 4Жоғары мектептің педагогикасы-кәсіби мамандарды даярлау туралы ғылым. Тұтас педагогикалық үдеріс тәрбие, оқыту, білім беру және дамыту үдерістерінің органикалық бірлігі ретінде. Жоғары мектепте оқыту теориясы. Педагогикалық қызметінің құрылымы. Жоғары мектепте оқытудың заманауи дидактикалық тұжырымдамалары. Жоғары мектепте оқыту әдістемесі.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Кәсіби-бағытталған екінші шетел тілі (ағылшын, француз, неміс)
Несиелер: 4Екінші шет тілін үйрену мен оқытудың жаңа тұрғылары. Екінші шет тілінің құрылымдық ерекшеліктері. Екінші шет тілін меңгеру мен оқытудағы қиыншылықтар. Шет тілін оқытудың жаңа тұрғыларын ескере отырып, шет тілін (ағылшын, неміс, француз) екінші шет тілі ретінде оқыту әдістемесін жетілдіру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 4Ғылым тарихы мен философиясы оның тарихи дамуындағы және өзгеретін әлеуметтік-мәдени контекстіндегі ғылыми білімнің жалпы заңдылықтарын зерттеу ретінде. Қазіргі өркениет мәдениетіндегі ғылым. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми танымның ерекшеліктері. Ғылыми қызметтің институционалдық нысандарының тарихи дамуы. Ғылымның қазіргі кезеңінің ерекшеліктері. Педагогика және білім философиясының философиялық мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 4Кәсіби маңызды ақпаратты бөлу әдістерін игеру. Ұсынылған адресатқа байланысты әртүрлі тілдік құралдарды қолдана отырып, әртүрлі мәтіндерді жазу әдістемесі. Оқылған және тыңдалған мәтіндердің мазмұнын жазбаша түрде түйіндеме жасау. Таңдалған мамандықтың елдің әлеуметтік-экономикалық, мәдени дамуындағы рөлі туралы әңгімелер құрастыру. Өз көзқарастарын жазбаша түрде білдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шеттілдік білім берудің заманауи әдіснамасы
Несиелер: 4Қазіргі жағдайда шет тілінде білім берудің ұлттық жүйесінің жай-күйі мен даму келешегі. Когнитивті-лингвомәдениеттану әдістемесі шет тілін оқытудың қазіргі заманғы мәдениетаралық-коммуникативті теориясының тұжырымдамалық платформасы ретінде. Мәдениетаралық қарым-қатынас контекстінде шеттілдік білім беруді модельдеу. Шеттілдік білім берудің ұйымдастырушылық негізі: нормативтік-басқару құжаттары, білім беру бағдарламаларының түрлері. Мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы контекстінде оқытушыны даярлауды модельдеу.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Болашақ маманның кәсіби құзыреттерін модельдеу
Несиелер: 4Модельдеу ғылыми-педагогикалық зерттеу әдісі ретінде. Педагогикалық модельдердің типологиясы. Педагогикалық модельдерді құру тәсілдері, қағидалары. Кәсіби құзыреттер модельдеу объектісі ретінде. Кәсіби құзыреттерді модельдеудің мақсаты, міндеттері. Кәсіби құзыреттердің моделі мен бейіні. Кәсіби құзыреттерді модельдеу кезеңдері. Кәсіби құзыреттердің құрамын анықтау әдістері. Кәсіби құзыреттер дескрипторлары. Кәсіби құзыреттер бағалау әдістері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 4Басқару психологиясының негізгі түсініктері, теориялық ережелері және өзекті мәселелері. Басқару психологиясының теориялық ерекшеліктері. Басшының жеке ерекшеліктері. Ұйымдағы көшбасшы мен бағыныштылардың қарым-қатынас ерекшеліктері. Басқару психологиясының негізгі аспектілері. Іскерлік қарым-қатынастың психологиялық аспектілері, басқарудың уәждемелік аспектілері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Кәсіби қарым-қатынасқа арналған екінші шетел тілі (ағылшын, неміс, француз)
Несиелер: 4Қазіргі заманғы шет тілінің (ағылшын, неміс, француз) жүйесі, құрылымы және жұмыс істеу ерекшеліктері. Екінші шет тілін оқытудың ерекшеліктері. Екінші шет тілін меңгеру мен оқытудағы қиыншылықтар. Коммуникативті тұрғыдағы жаттығулар жүйесі. Интерактивті оқыту. Түпнұсқа мәтінмен жұмыс істеу қағидалары. АКТ. Аралас оқыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Оқу сапасын жоғарлатудың механизмдері (ағылшын тілінде)
Несиелер: 5Оқу үдерісін жоспарлау, ұйымдастыру және басқару технологиялары мен стратегиялары. Білім мен дағдыларды жандандыру, толықтыру, кеңейту және өзектілендіру стратегиялары. Оқу уақытын тиімді пайдалану. Оқытудың инновациялық әдістемелері мен әдістерін қолдану. Білім алушылардың ынтасы мен қызығушылығын арттыру әдістері. Тиімді мұғалімнің кәсіби және жеке қасиеттері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Коммуникативтік тапсырмалар әдісі
Несиелер: 5Коммуникативтік тапсырмалар әдісі (Task-based learning) ағылшын тілін оқытудың коммуникативтік әдістерінің бірі ретінде. Технологияның артықшылықтары. Task - based learning технологиясының құрылымы: Pre-task (мәтінге дейінгі кезең), Task Cycle (негізгі тапсырма), Language Focus (тілдік кезең). Мәтінге дейінгі кезеңін өткізу формалары. Негізгі кезең құрылымы: Target Task (негізгі тапсырма), Planning (жоспарлау) және Report (хабарлама). Тілдік кезеңнің жаттығулары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Академиялық шетел тілі (ағылшын, неміс, француз)
Несиелер: 4Академиялық қарым-қатынас. Жазбаша және ауызша қарым-қатынастың ерекшеліктері. Ғылыми стиль. Аналитикалық сөйлеу шығармаларының тілдік ерекшеліктері. Аналитикалық сөйлеу туындыларын дайындау кезеңдері. Академиялық оқу. Академиялық жазу. Ғылыми мәтінді құру қағидаттары және оны жариялауға дайындау. Академиялық қарым-қатынастың ауызша формалары. Ғылыми мәтіннің техникалық рәсімдеуі. Ғылыми зерттеулер технологиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Педагогикалық тәжірибе
Несиелер: 4Магистранттардың педагогикалық тәжірибесінің мақсаты жалпы ғылыми, психологиялық-педагогикалық, әдістемелік және арнайы пәндер бойынша білімдерін бекіту және тереңдету; теориялық білім негізінде жоғары мектепте оқыту үшін қажетті педагогикалық іскерліктерді, дағдыларды және құзыреттерді қалыптастыру, педагогикалық ғылымның заманауи құралдарының көмегімен педагогикалық зерттеулер жүргізу, педагогикалық қызметте заманауи білімдерді түсіндіру және қолдану болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Лингводидактика саласындағы инновациялар
Несиелер: 5Шет тілін оқытуда цифрлық ресурстарды пайдалану. Шеттілдік білім берудегі презентациялар, электрондық портфолио және блогфолио. Провокативті оқыту сыни ойлауды дамыту үшін ресурс ретінде. Шет тілдерін оқытудағы ойын білім беру технологиялары. Шет тілдерін оқытудағы "квест" технологиясының мүмкіндіктері. Инфографика шет тілін үйренудің заманауи әдісі ретінде.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Шеттілдік білім беруді цифрландыру (ағылшын тілінде)
Несиелер: 4Сандық лингводидактиканың даму тарихы. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) білім беру үдерісіне тиімді интеграциялау шарттары. Заманауи мультимедиялық құралдары және оларды оқыту әлеуеті. Тілдерді үйренуге арналған бағдарламалық қамтамасыз ету. Электрондық оқу материалдарын әзірлеу. Шет тілдерін оқытуда білімді бақылау және бағалау ерекшеліктері. Бағдарламалық қабықшаларда сандық тапсырмаларды әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Мәдениетаралық коммуникация теориясы
Несиелер: 5Мәдениетаралық коммуникация теориялық және қолданбалы пән ретінде. Мәдениет ұғымы. Байланыс түсінігі. Байланыстың психологиялық аспектілері. Лингвистикалық прагматиканың кейбір аспектілері. Мәдениетаралық қарым-қатынастағы ауызша байланыс арнасы. Ауызша емес байланыс арналары. Проксемика және такесика. Вербалды емес қарым-қатынас. Кинесика. Мәдениетаралық қарым-қатынастағы стереотиптер мен нанымдар. Мәдениетаралық қарым-қатынас және мәдениетаралық қақтығыс.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Зерттеу нәтижелерін статистикалық өңдеу әдістері
Несиелер: 4Зерттеу нәтижелерін статистикалық өңдеудің мақсаты мен міндеттері. Зерттеу нәтижелерін статистикалық өңдеу әдістері. Эксперимент нәтижелерін алғашқы статистикалық өңдеу әдістері. Зерттеу деректерін статистикалық өңдеудің қайталама әдістері. Деректерді статистикалық талдау нәтижелері. Шет тіліндегі білім беру және жалпы педагогика саласындағы эксперименттік зерттеулердің деректерін өңдеу ерекшеліктері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Лингвистикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
Несиелер: 4Лингвистикалық зерттеу әдістерін жіктеу. Жалпы ғылыми теориялық әдістер. Жалпы ғылыми эмпирикалық әдістер. Негізгі лингвистикалық әдістер: салыстырмалы-тарихи әдіс, типологиялық әдіс, салыстырмалы әдіс. Лингвистикадағы құрылымдық әдістер: оппозиция әдісі (оппозициялық талдау), дистрибутивтік талдау, трансформациялық талдау, тікелей құрамбөліктер бойынша талдау, валенттілік талдау құрамдық талдау. Лингвистикадағы кванттық әдістер.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Педагогикалық зерттеулердің сандық және сапалық әдістері
Несиелер: 5Сандық зерттеу әдістерінің мәні, мазмұны және сипаттамасы; олардың артықшылықтары, кемшіліктері мен шектеулері; кері байланыстың болмауы; "қолдану аймағында" шектеулер. Зерттеудің сапалы әдістері, сандық әдістермен салыстырғанда олардың айырықша ерекшеліктері. Сапалы әдістердің стандартталмаған шығармашылық сипаты, олардың жағымды жағы мен қадір-қасиеті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Ғылыми және ғылыми-техникалық қызметтің нәтижелерін коммерциялизацияландыру
Несиелер: 5Ғылыми және ғылыми-техникалық қызметтің нәтижелерін коммерциялизацияландырудың құқықтық негіздері. Зияткерлік меншікті қорғаудың құқықтық тетіктері. Стартап-компания үшін заңды тұлғаның оңтайлы ұйымдық-құқықтық нысанын анықтау, оны құру. Ғылыми және ғылыми-техникалық қызметтің нәтижелерін коммерциялизацияландыру технологиясы. Ғылыми және ғылыми-техникалық қызметтің нәтижелерін коммерциялизацияландыру жобасын бизнес-жоспарлаудың мазмұны мен мақсаттары. Ғылыми және ғылыми-техникалық қызметтің нәтижелерін коммерциялизацияландыру жобасының бизнес-жоспарының құрылымы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Инновациялық менеджмент және шетел тілінде білім беру
Несиелер: 4Педагогикалық инноватика. Инновациялық менеджмент тәсілдері: инновацияларды құру тәсілдері, инновацияларды енгізу тәсілдері, инновацияларды тарату тәсілдері. Көптілді құзыреттілікті дамыту үшін тілдер мен мәдениеттерді бірлесіп оқыту. Өмірлік циклдің барлық кезеңдерінде жобаларды басқаруға үйрету. Инновациялық білім беру технологияларын әзірлеу және апробациялау. Зияткерлік қызметтің нәтижелерін құру (ЗҚН).
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Болон үдерісін жүзеге асыру
Несиелер: 5Жоғары білімнің Еуропалық кеңістігі. Жоғары білім беру стратегиясы мен саясатында оқу және оқыту. Болон үдерісінің құрылымдары мен құралдары. Дипломға еуропалық қосымша және ұлттық біліктілік шеңбері. Жоғары білімнің Еуропалық аймағында сапаны қамтамасыз ету стандарттары мен нұсқаулықтары. Әр түрлі санаттағы студенттер үшін жоғары білімнің ашықтығы. Оқыту нәтижелерінің еңбек нарығының қажеттіліктеріне сәйкестігі. Интернационализация және ұтқырлық.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Лингвистикалық талдау әдістері
Несиелер: 4Лингвистикадағы біріздендіру және салыстырмалы әдістер. Лингвистикадағы синхронды және диахронды әдістер. Синхрония мен диахронияны ажырату. Лингвистикадағы семасиологиялық және ономасиологиялық әдістер. Лингвистикадағы құрылымдық және функционалдық әдістер. Тіл өрісі және құрамдық талдау әдісі. Лингвистикадағы танымдық талдау әдісі. Лингвистикадағы дискурсивті талдау әдісі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Тілдік білім беру жүйесіндегі менеджмент
Несиелер: 4Менеджмент тиімді басқару туралы ғылым ретінде, оның функциялары мен түрлері. Білім беру қызметіндегі менеджмент. Білім беру қызметтері нарығындағы білім беру мекемелері. Білім беру ұйымындағы қызметкерлерді басқару жүйесі. Шеттілдік білім беру саласындағы инновациялық технологиялар. Тілдік білім берудегі жеке, сараланған және тұлғаға бағытталған тұрғылар. Үздіксіз тіл білімінде инновациялық қызметті жобалау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Пән мен тілді кіріктіріп оқыту технологиясы (ағылшын тілінде)
Несиелер: 4Үштілді білім берудің қазақстандық моделі. CLIL технологиясының жалпы тұжырымдамасы. CEFR сәйкес CLIL сабағында сөйлеу дағдыларын дамыту. Лексикамен, терминологиямен жұмыс істеу түрлері. Оқу құралдары. CLIL кезінде оқушылардың үлгерімін бағалау. Пәнді ағылшын тілінде оқытуға жетекшілік ету және кері байланысты қамтамасыз ету. CLIL технологиясын қолдану арқылы сабақты жобалау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Білім беру саласындағы зерттеулер (ағылшын тілінде)
Несиелер: 5Білім беру саласында зерттеулер жүргізу үдерісінде сандық және сапалық тәсілдерді пайдалану. Зерттеу мәселесін анықтау. Әдебиетке шолу. Мақсаттарды нақтылау және сұрақтар мен гипотезаларды зерттеу. Сандық мәліметтерді жинау. Сандық мәліметтерді талдау және түсіндіру. Сапалы деректерді жинау. Сапалы деректерді талдау және түсіндіру. Есеп беру және бағалау. Эксперименттік құрылымдарды зерттеу. Зерттеу жобалары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Код ON1
практикалық сипаттағы нақты әдістемелік міндеттерді шешу үшін ғылыми танымның тарихи дамуы мен өзгермелі әлеуметтік-мәдени мәнмәтініндегі жалпы заңдылықтарын, сондай-ақ отандық және шетелдік педагогикалық мұра жетістіктерін, шеттілдік/көптілді білім берудің қазіргі бағыттары мен тұжырымдамаларын білуін көрсету
-
Код ON7
шет тілін оқытудың заманауи парадигмасының әдіснамалық негіздерін меңгеру; шет тілдерін оқытудың заманауи үдерісін модельдеу, жоспарлау, әзірлеу және іске асыру дағдыларын меңгеру, ғылыми зерттеу, ғылыми таным нәтижелерін қорыту дағдыларын меңгеру
-
Код ON8
теориялық және эксперименттік педагогикалық зерттеулер жүргізу, олардың нәтижелерін түсіндіру және ұсыну, шет тілін оқыту үдерісіне және шет тілдерін оқыту тәжірибесіне енгізу үшін практикалық ұсыныстар қалыптастыру
-
Код ON3
лингводидактикалық мәселелерді зерделеу немесе зерттеу саласына байланысты кең (немесе пәнаралық) бағыттар аясында жаңа немесе таныс емес жағдайларда және мәнмәтінінде мәселелерді шешу қабілетін көрсету, түсіну және білімді қолдану
-
Код ON9
кәсіби және ғылыми қызметте цифрлық және инновациялық білім беру технологияларын пайдалану
-
Код ON4
әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру
-
Код ON5
оқытылатын тілдерде мамандарға да, маман еместерге де ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, мәселелер мен шешімдерді ауызша және жазбаша түрде нақты және анық жеткізе білу
-
Код ON6
оқытылатын салада әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын меңгеру
-
Код ON2
тілдік/шеттілдік білім беру саласындағы басқару психологиясы, менеджмент және инновацияның негізгі түсініктері, теориялық ережелері мен өзекті мәселелері туралы білімдерін көрсету
-
Код ON10
заманауи инновациялық білім беру және цифрлық технологияларды пайдалана отырып, әртүрлі аудитория үшін тілдік және лингвоәдістемелік пәндерді оқыту бойынша оқу жоспарларын іске асыру, оқытушылық қызметті жүзеге асыру
-
Код ON11
заманауи ақпараттық технологиялармен кәсіби жұмыс істеу, АТ, шет тілдерін оқытудың инновациялық әдістемелері мен әдістерін пайдалана отырып оқу материалдарын өз бетінше әзірлеу және оқу сабақтарын жоспарлау; шет тілдерін оқытуда интернет-ресурстар мен интернет-қоғамдастықтардың мүмкіндіктерін пайдалану
-
Код ON12
қабылданған моральдық-құқықтық нормалар негізінде жоғары қоғамдық құндылықтарға, гуманистік педагогика идеяларына, кәсіби қоғамдастықпен және білім берудегі барлық мүдделі тараптармен әлеуметтік және кәсіби өзара әрекеттесуге дайындықты көрсету
-
Код ON13
жоғары мектепте оқыту үшін, педагогикалық және лингвистикалық ғылымның қазіргі заманғы құралдарының көмегімен педагогикалық зерттеулер жүргізу, қазіргі заманғы білімді педагогикалық қызметте түсіндіру және қолдану, ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру үшін қажетті дағдыларды, құзыреттерді меңгеру
7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
МагистратураАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01703 Шетел тілі:екі шетел тілі
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі педагогін даярлау
МагистратураОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі7M01703.1 Шетел тілі: екі шетел тілі
МагистратураЕ.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша