Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01719 Шетел тілі: екі шетел тілі (ағылшын-түрік) в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

  • Түрік тілі (А1)
    Несиелер: 5

    Бұл курс түрік тілінің бастапқы деңгейін оқуға арналған. Курстың мақсаты - "Шет тілін меңгерудің жалпы еуропалық құзыреттеріне" сәйкес студенттердің А1 деңгейінде практикалық дағдыларын қалыптастыру. Курс студенттердің мәдениетаралық және коммуникативтік қарым-қатынасқа дайындығы мен қабілетін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент нақты мәселелерді шешуге бағытталған таныс күнделікті сөздер мен қарапайым сөз тіркестерін түсінеді және қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы І
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттердің тіл құрылымының берік білімін қалыптастыру және олардың ауызша және жазбаша түрде грамматикалық дұрыс сөйлеуінің практикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түрік тілі (B2)
    Несиелер: 5

    Бұл курс академиялық B2 деңгейіндегі түрік тілінің негізгі стандартын үйренуге арналған. Курс техникалық (мамандандырылған) тақырыптарды қоса алғанда, түрік тіліндегі нақты және дерексіз тақырыптар бойынша күрделі мәтіндерді ұсынады. Курстың мақсаты-академиялық тілді жетілдіру. Пәнді оқу нәтижесінде студент әртүрлі тақырыптар бойынша түсінікті, егжей-тегжейлі мәтін құра алады, көзқарасты түсіндіре алады, тақырып бойынша әртүрлі көзқарастарды қолдай алады және оларға қарсы дәлелдер келтіре алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің практикалық фонетикасы
    Несиелер: 3

    Ағылшын тілінің практикалық фонетикасы кірсінің мақсаты студенттерге тілдік қарым-қатынас үрдісінде сипаттамалық текстерден басқа диалогтар (сөйлесулер) жасай алуды үйрету мен қатар алғашқы тіл үйрену қадамдарынан бастап, оқу мен айту, тыңдау мен түсіну процесінде әңгімелесу дағдыларын қалыптастыру мен дамытуға ықпал етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті және академиялық адалдықты тарихи, сондай-ақ қазіргі заманғы мәтіндерде қалыптастыру, сыбайлас жемқорлықтың туындауының әмбебап мәнін, табиғатын, орнықтылығының себебін ашу. Білім алушы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері бойынша материалдарды цифрлық технологиялар көмегімен жинау, талдау және ситуациялық міндеттерді өз бетінше немесе командада шешу арқылы сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметті дербес ұйымдастыру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Пән мектеп жасындағы балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін , даму заңдылықтарына қарай оқушы денсаулығын қорғау және қоршаған ортада бейімделу жолдарын меңгертеді, салауатты өмір салтын қалыптастыру, гигиена мен денсаулықты нығайту ережелерін көрсетеді. Пәнді меңгерген студент педагогикалық үдерісте оқушылардың зияткерлік қабілет, танымдық әлеуетінің жоғары деңгейін қамтамасыз ету әдістерін үйренеді,антропометриялық және медициналық әдістерді пайдаланып, бала ағзасына әсер ететін факторларды анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түрік тілі (А2)
    Несиелер: 5

    Бұл курс түрік тілінің жалғастырушы деңгейін үйренуге арналған. Курстың мақсаты - "Шет тілін меңгерудің жалпыеуропалық құзыреттеріне" сәйкес А2 деңгейінде студенттердің практикалық дағдыларын дамыту. Курс студенттердің тілдік деңгейіне байланысты жазбаша (оқылым, жазылым) және тікелей ауызша (айтылым, тыңдалым) коммуникативтік дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент қарапайым күнделікті тақырыптарда сөйлесе алады, қарапайым жағдайларды сипаттай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түрік тілі 1 (В1 деңгейі)
    Несиелер: 4

    Пәнді игерудің міндеттері: студенттің бағдарламамен анықталған түрік тілін практикалық білім деңгейіне жетуі (жазбаша және сөйлесу); студенттің тілдік және сөйлеу дағдыларын дамыту; кәсіби мәселелерді шешу үшін түрік тілін қолдану мүмкіндігі; тапсырмалар деңгейі аясында түрік тілінде диалог пен хат алмасуды жүргізу; түрікшеден қазақшаға және қазақшадан түрікшеге аудару және түсіндіру мүмкіндігі;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Фонетика және айтылым
    Несиелер: 3

    Пән шет тілдерінің артикуляциялық дағдыларын мәдениетаралық қарым-қатынасқа қатысу үшін қажетті және жеткілікті деңгейде қалыптастыруда одан әрі жетілдіруге бағытталған. Пәннің мақсаттарын сәтті іске асырудың міндетті шарты - практикалық ағылшын тілі курсы аясында сөйлеу дағдыларын параллельді түрде дамыту.Пән диалогтық және монологтық сөйлеу дағдыларын кәсіби қызметте қажетті деңгейге дейін жетілдіруге дейін барады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ататүрік принциптері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – студенттерде Түркияның тарихи дамуы туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру, тарихи ақпарат жинау, зерттеу, талдау және жалпылау дағдыларын дамыту, Ататүрік принциптерін ғылыми бағалауды қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент дүниежүзілік-тарихи процесс контекстінде Түркия тарихының негізгі заңдылықтары, кезеңдері мен мазмұны туралы білімдер алады, студенттердің шығармашылық қабілетін, пайымдау еркіндігін, Ататүріктің рухани, тарихи-мәдени мұрасын зерттеу, сақтау, қолдану және арттыруға деген қызығушылығын оятады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі (B2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Бұл курс барысында студенттер төрт дағдыны дамыту арқылы (тыңдау, оқу, сөйлеу және жазу) өз қабілеттері мен білімдерін дамытады. Курстың мақсаты - студенттер арасында коммуникативті, лингвистикалық, пікірталас, стратегиялық, сонымен қатар білім беру және танымдық құзіреттіліктерді қалыптастыру. Олар лексикалық, грамматикалық және фонетикалық бірліктер туралы білімді, сонымен қатар оларды шет тіліндегі сөздерді қалыптастыру мен қабылдауда қолдану дағдылары мен қабілеттерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көне түркі тілі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: білімгерлерге түркі тілдес халықтардың көне жазба ескерткіштері туралы мәлімет беру, зерттелетін түркі тілдерінің тарихын тереңірек түсіну арқылы тілдік құзыреттіліктерін кеңейту. Пән түркі тілдес халықтар қолданатын әр түрлі руникалық жазулармен таныстыруға, Руникалық жазба ескерткіштерімен жұмыс жасаудың теориялық және практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білімгерлер көне түркі ескерткіштері тілінің грамматикасын үйренеді, руникалық графиканы зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Экологиялық танымды қалыптастыруда қоршаған ортаның жай-күйін және қауіпті факторлардың адамға әсер ету дәрежесін бағалауды, әлемде адамның өмір сүруі қоршаған ортаны оңтайландырусыз мүмкін еместігін көрсете отырып, табиғатты ұтымды пайдалану аспектілерін қолдануды үйретеді. Нәтижесінде, білімгер экологиялық проблемалар бойынша мәліметтерді цифрлық технологияларды қолдана отырып жинауға, оларды сыни көзқараспен талдауға, өз бетінше шешімдер қабылдауға машықтанып, экологиялық қағидаттарды сақтай отырып, командада жұмыс істеу қабілеттілігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Түркі мемлекеттер тарихы
    Несиелер: 3

    Бұл пән студенттердің дүниежүзілік тарихи үдерісте түркі халықтары мен мемлекеттерінің орны мен рөлі туралы біртұтас түсініктерін қалыптастыруға, студенттердің тарихи ақпаратты іздеу, жүйелеу және кешенді зерттеу дағдыларын меңгеруге, өткен мен бүгінгі күннің тарихи процестерінің мән-жайын бағалау, көрсету және түсінуге, ақиқатқа бағдарланған өзіндік ұстанымдарын қалыптастыруға, азаматтық, отаншылдық, ұлттық бірегейлік, ұлтаралық және дінаралық толеранттылық көзқараста тәрбиелеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ясауитану
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты ясауилік құндылықтармен таныстыру, жеке, мәдени, кәсіби қатынастарда ғылым, діни төзімділік, адамдар қатынасы, құқығы туралы ясауилік ұстанымдарды қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы ясауи мәдениетінің ерекшелігін бағалап, қоғамдағы әлеуметтік, этикалық, конфессиялық, мәдени ерекшеліктермен салыстыра біледі. Ясауи ілімінің түркі халықтарының ұлттық мәдениеті, діни түсінігіндегі маңыздылығын түсінеді, қоғамдық ынтымақ, бірлікке ұйытқы болатын «хикметтің» ұлт руханиятындағы орнын зерттеп, белсенді кәсіби, әлеуметтік қатынас орнату қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыни және жүйелі ойлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім алушыларды ойлаудың жүйелі тәсілдерімен таныстыру, сыни ойлаудың логикалық әдістері мен практикалық дағдылары туралы жалпы түсініктерін қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде алушы дәлелдеудің негізгі тәсілдерін біледі, әртүрлі ақпараттық көздерінде бағдарлана алады, оларды талдайды, жүйелейді, сондай-ақ заманауи цифрлық технологияларды белсенді пайдалана отырып, ғылыми және кәсіби міндеттерді шешу үшін қажетті практикалық және теориялық деңгейін тереңдетеді, көшбасшылық қабілеттерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тыңдау және конспектілеу
    Несиелер: 6

    Бұл курстың мақсаты - студенттердің тыңдалған мәтінді жаһандық және егжей-тегжейлі түсіну қабілеттерін дамыту және тыңдауға үйретудің маңызды қиындықтарының бірі болып табылатын академиялық дәрістерді конспектілеу қабілетін дамыту. Курс барысында студенттер әр түрлі лексикалық және грамматикалық элементтермен танысады, олар студенттерді сөйлеуге, сұрақтар қоюға, келісім / келіспеушіліктерді білдіруге және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика, кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың экономикалық білімін қалыптастыруға арналған. Кәсіркерлік пен бизнесті жүргізудің ғылыми дағдысын, тәсілдері мен әдістерін меңгереді. Кәсіпкерлік іс-әрекетті меңгеру барысында цифрлық технологияларды қолдана отырып мәліметтерді жинақтайды, бизнестің қыр сырын меңгере отырып, өз бетінше басқарушылық мәселелерді шешумен, алдында тұрған мақсаттарға қол жеткізу дағдыларын қалыптастыру арқылы көшбасшылық қабілетін көрсетеді. Экономикалық қатынастардың теориялық және практикалық негіздерін меңгере отырып, бизнесті жүргізудегі нормативтік-құқықтық актілерін өз бетінше іздеп қолдану арқылы, өз кәсібін жүзеге асыру әдістерімен танысады, бизнесті ұйымдастыру мен басқару шешімдерін қабылдауға дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларды іс қағаздарының түрлері, олардың талаптары, безендірілуі және лексикалық ерекшеліктерімен таныстыру. Күнделікті өмірде кездесетін әртүрлі іс қағаздарын сауатты жазуға, сапалы жүргізуге үйрету, іскер хаттар жазысу ережелерін, ресми құжаттар мен келісімшарт жасай білуге, іскерлік, кәсіби қарым-қатынас жасауға қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы ресми іс қағаздарын толтыруда сақталатын негізгі заңдылықтарды, жеке іс құжаттарын толтырудың тәсілдерін тәжірибеде қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көшбасшылық теориясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – болашақ мұғалімдердің педагогикалық көшбасшылық теориясы мен тәжірибесі саласындағы білімдерін жетілдіре отырып, олардың бойында көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру. Курсты аяқтау барысында студент патриотизм, кәсіби қызметте толеранттылық, ұжымдағы қарым-қатынас мәдениеті, қарым-қатынас этикасы және бағыныштылықты сақтау сияқты қағидалар негізінде болашақ кәсіби қызметінде көшбасшылық қасиеттерді табысты қолдану құзыреттіліктерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдениетарылық қарым-қатынас мән мәдениетіндегі базалық шетел тілі
    Несиелер: 4

    В2 жалпыеуропалық деңгейіне сәйкес екінші оқу жылында БНШТ пән бойынша сабақтарда оқытудың мақсаты студенттердің мәдениаралық коммуникативтік және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Коммуникативтік құзыреттілік студенттердің мәдениетаралық деңгейде олардың қалыптасатын біліміне, іскерлігіне және жеке қасиеттеріне сүйене отырып өзге тілді қарым-қатынас жасауға қабілеттілігі ретінде түсініледі. Екінші курста шет тілді қарым-қатынастың төрт түрі: тыңдалым, оқу және жазу сияқты мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілік негіздері қаланады. Курстың негізгі мақсаты базалық жеткіліктілік, базалық стандарт деңгейінде шет тілді білім беру үдерісінде тілдік мамандықтар студенттерінің мәдениетаралық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: оқушыларын тәрбиелеудің ғылыми негіздері, теориясы, әдістемесі, заңдылықтары, принциптері, педагогикалық тәрбие әдістері, формалары, құралдары, тәрбие үдерісінде тұлғаның қалыптасуы және тәрбие үдерісін басқару мен ұйымдастыру туралы жалпы түсінік қалыптастырады. Пәнді меңгерту нәтижесінде сынып ұжымы мен оқушыларды диагностикалық зерттеу, нәтижелерін талдау әдістерін меңгереді, тәрбие жұмысының жоспарын құру, тәрбиелік іс-шараларды ұйымдастыру іскерлігі қалыптасады және педагогикалық процесті ұйымдастыра алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Инклюзивті білім берудің қағидалары және теориялық, әдіснамалық негіздері, ерекше қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету және инклюзивті тәжірибе аймағында білім беруді ұйымдастырау туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді меңгерту нәтижесінде арнайы білім беруді қажет ететін, даму мүмкіндігі шектеулі балаларды құқықтық-нормативтік құжаттарға сүйене отырып қалыпты дамыған балалармен бірге әлеуметтендіру, дамыту, өмірге бейімдеу жолдарын көрсетіп, педагогикалық процесті ұйымдастыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Тұтас педагогикалық процессте оқытудың теориялық – әдістемелік негіздерін, қағидаларын, әдістері, формалары мен технологияларын, кәсіби педагогикалық іс-әрекет ретінде модельдеуді, оқушылардың жас ерекшеліктеріне байланысты оқу-танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру және оқу-тәрбие процесін басқару туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді меңгерту нәтижесінде білім беру мекемелеріндегі субъектілермен оқу және тәрбиелеу жұмыстарын атқаруға, оқу-танымдық іс-әрекетін қалыптастыруға, ғылыми, кәсіби міндеттерді шешуге, оқушылардың педагогикалық іс-әрекетін ұйымдастыруға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Түрік тілі 1 (В2 деңгейі)
    Несиелер: 3

    Түрік тілінің грамматикалық ерекшеліктері мен құрылымдарын білу, В2 біліктілік деңгейіне сәйкес сөйлеу әрекетінің барлық түрлері бойынша коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру, әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби және қарым-қатынас құралы ретінде түрік тілін сапалы қолдану. Өз ойын жүйелі және сауатты жеткізу, көзқарастарын дәлелдей алу және жаңа шешімдер ұсыну, ғылыми және ресми мәтінмен жұмыс жасау барысында тілдік құрылымдарды дұрыс пайдалану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ағылшын тілін оқытуда тестілеу және бағалау
    Несиелер: 3

    Ағылшын тілін оқытуда тестілеу мен бағалау студенттерді тілді тексеру мен бағалаудың негізгі принциптерімен таныстырады және тестілеу құралдарын құрастыру мен растау дағдыларын дамытады. Курс барысында студенттер сыныпты бағалаудың негізгі шарттары мен мәселелерін және сыныптағы тестілеу мен бағалауды ажырата білу дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің лексикологиясы
    Несиелер: 4

    Ағылшын тілінің лексикологиясы пәнінің мақсаты студенттердің лексикология - сөз және тілдің сөздік құрамы болып табылатын тіл білімінің бір бөлімі жайлы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Курс барысында студенттер синхронды және диахронды талдау, салыстырмалы-салғастырмалы талдау; тілдің жүйелік үйымдастырылуын оқып үйренумен байланысты әдіс-тәсілдер қолдану дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі (С1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    C1 деңгейінде болашақ мамандықтың ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудың мәдениетаралық және кәсіби бағытын тереңдету іскерлігін қалыптастыру. Әр түрлі коммуникативті қарым-қатынас төңірегінде ауызша және жазбаша сөйлеу шеберлігін шығармашылық тұрғыда игеру қабілетін дамыту; advanced C1 деңгейіндегі мәтінді оқуды дамыту, игеру және оны ұғыну; Грамматикалық оралымдарды қолдану және шақ формаларын пайдалану;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Түрік әлемі әдебиеті
    Несиелер: 5

    «Түрік әлемі әдебиеті» пәнін игерудің міндеттері оқылатын аймақтың әдебиет саласындағы студенттердің алғашқы идеяларын қалыптастыру;оның қалыптасуы мен тарихи дамуының негізгі заңдылықтары, әлемдік әдебиет жүйесіндегі орны және әртүрлі тарихи кезеңдердегі басқа әдеби дәстүрлермен байланысы туралы түсінік алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Түрік тілінің лексикологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: білімгерлерде қазіргі түрік тілінің сөздік қоры менқұрылысы туралы түсінік қалыптастыру. Түрік тілінің лексикологиясы, сөздің салыстырмалы лексикалық мағынасы және олардың семантикалық құрылымының түрлері жайында түсінік беру. Пән түрік тіліндегі кірме сөздерді және қазіргі түрік тілінің семантикасы мен оның түрлерін, мақал-мәтелдері мен тұрақты сөз тіркестерін үйретуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білімгерлер түрік тілінің сөздік қорын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы түрік тіл білімі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жалпы тіл ғылымының бағытын айқындайтын өзекті мәселелері түсіндіру. Пән білімгерлердің лингвистикалық терминологиялық сөздіктермен жұмыс істеу, аннотацияланған картотека түзу, тіл білімі классиктері еңбектерін конспектілеу жұмытарына негізделген. Пәнді оқу нәтижесінде білімгер, жалып түрік тіл білімі мәселелерін зерттейді, алған білім қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Түрік поэзиясын оқыту
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің міндеттері – бейнелі ойлауды, шығармашылық қиялды, оқу мәдениетін және автордың ұстанымын түсінуді дамыту; болашақ шет тілі мұғалімдерінің түрік тілінде поэтикалық мәтінді талдау, мәнерлеп оқу, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, поэтикалық сөйлеудің ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру; алған білімдерін кәсіби іс-әрекет мәселелерін шешуге қолдана білуге үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Түрік тілі 1 (C1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    C1 деңгейінде болашақ мамандықтың ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудың мәдениетаралық және кәсіби бағытын тереңдету іскерлігін қалыптастыру. Әр түрлі коммуникативті қарым-қатынас төңірегінде ауызша және жазбаша сөйлеу шеберлігін шығармашылық тұрғыда игеру қабілетін дамыту, advanced C1 деңгейіндегі мәтінді оқуды дамыту, игеру және оны ұғыну, грамматикалық оралымдарды қолдану және шақ формаларын пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі пәнінде педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    «Педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесі» курсы кәсіби құзіреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Негізгі ғылыми тұжырымдамаларды игеру: «әдістеме», «ғылыми зерттеу әдісі», «педагогикалық әдістемелік зерттеу әдістемесі», «мақсат, объект, тақырып, зерттеу гипотезасы», ғылыми, педагогикалық және әдістемелік білімдерін кеңейту мақсатында әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс жасау дағдыларын игеру. Ағылшын тілін оқыту саласында зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүргізу мүмкіндігін қолдана алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел тілі педагогикалық білім беру саласындағы аударма негіздері
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – болашақ ағылшын тілі мұғалімдерін аударма жаттығулар топтамасының теориялық және лингвистикалық-дидактикалық негіздерімен таныстыру, сонымен қатар сауатты аударма дағдыларын дамыту. Адекватты аударма негіздері туралы білімді қалыптастыру педагогикалық іс-әрекет процесінде қажетті фактор болып табылады. Курс аударманың заманауи әдістері мен тәсілдерін, сондай-ақ аударма процесінде жасанды интеллектті пайдалану мүмкіндіктерін қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Академиялық дағдыларды жетілдіру негіздері
    Несиелер: 5

    Курс академиялық жазу, оқу, тыңдау және дискурс дағдыларын меңгеруге бағытталған. Бұл курсты оқу барысында студенттер ғылыми мәтінді құру, басып шығару және бағалау ерекшеліктерін меңгереді. Пәннің материалы сондай-ақ IELTS және TKT сияқты халықаралық сертификатталған сынақтарды сәтті тапсыруға қажетті мазмұнды қамтиды, оның нәтижелері жоғары білікті болашақ маман – шет тілі мұғалімінің көрсеткіші болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің теориялық грамматикасы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - студенттердің теориялық пәндердің бүкіл циклімен тығыз байланысты жүйе ретінде ағылшын тілінің грамматикалық құрылымы туралы білімін қалыптастыру. Курстың негізгі мақсаты студенттердің қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету, сондықтан олар практикалық ағылшын тілі курсы мен практикалық грамматикамен өзара байланыс жасалып, студенттерге қазіргі заманғы грамматикалық зерттеулердің проблемаларымен және грамматикалық материалдарды ғылыми талдау әдістемесімен танысуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: мектепті басқару заңдылықтары, принциптері, функциялары, нормативтік-құқықтық базасы, бақылау, тексеру түрлері, педагогикалық процесті басқару, ұйымдастыру, жоспарлау, жобалау, болжау, диагностикалау және педагогикалық ұжымда мақсатқа жетуге бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Пәнді меңгерту нәтижесінде оқу-тәрбие үдерісінде, ұжыммен, субъектілермен психологиялық-педагогикалық қарым-қатынас орнатады және білім беру мекемесін тиімді басқарудың кәсіби дағдысын көрсетіп, педагогикалық процесті басқара алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тілді академиялық мақсатта оқыту
    Несиелер: 6

    Аталмыш пәнде академиялық мақсатта тілді оқыту жүйесінің негізгі сипаттамалары, тілдік білім беру кеңістігін кеңейту, білім беру контекстінің вариативтілігі, технологиялар, оқыту нысандары мен құралдарының вариативтілігі, көптілділік пен полимәдениетке бағытталуы қарастырылады; құзыреттілік тәсіл, білім берудің өнімді сипатына бағдарлану, пәнаралық, мазмұнның субъективтілігі, аксиологиялық тәсіл, студенттердің білім беру сапасының әлеуметтік-тұлғалық индикаторларына бағдарлану сияқты қазіргі дамуының негізгі тенденциялары айқындалады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Түрік тілі 1 (C2 деңгейі)
    Несиелер: 4

    «Түрік тілі, С2 деңгейі» - арнайы шет тілі, жалпы кәсіби (C2). Бұл деңгеймен оқу үшін қажетті базалық білімнің болуын қажет етеді. Бұл курс - алдыңғы қатарлы білім алушыларға арналған дидактикалық ойластырылған лексика тренажері. Студенттер тақырып пен бөлім бойынша жүйеленген сөздерді үйренеді. Сөздік кең лексикалық сөздік қорға ие , оны есте сақтауға ыңғайлы. Бұл курс студенттерге көптеген тесттер мен инновациялық жаттығуларды ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Критериалды бағалау
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: критериалды бағалаудың қағидалары, әдістері, технологиясы, білім беру квалиметриясының теориялық, әдіснамалық негіздері,дескриптор, рубрикалар бойынша бағалау критерийлері жәнебілім алушылардың күтілетін нәтижелерге жетуін бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар дайындау туралы біліктілік қалыптастыру.Пәнді меңгерту нәтижесінде педагогикалық іс-әрекеттекері байланыс орнату арқылы оқушылардың жас ерекшеліктеріне орай өзін-өзі жетілдіріп отыруына басшылық жасап, оқу үдерісін бағалап, жетістіктерін талдап ұйымдастыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Түрік тілін оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 4

    «Түрік тілін оқытудың әдістемесі» пәнінің мақсат-міндеттері, студенттерді түрік тілін оқытудың теориясы мен практикасының негізгі проблемаларымен, сонымен қатар осы мәселе бойынша түрік және қазақ тілдерінде қолданылатын негізгі әдіснамалық, психологиялық-педагогикалық терминологиямен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: мектептегі тұтас педагогикалық үдерісті басқару қағидалары, заңдылықтары, теориясы, әдістемесі, беру ұйымдарында басқаудың функциялары, нормативтік-құқықтық базасы, бақылау, тексеру түрлері және субъектілерді басқаруда қақтығыстар мен лидерлік сапаны дамыту туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді меңгерту нәтижесінде педагогикалық үдерісте басқару қызметіне байланысты зерттеу жасау әдіс-тәсілдерін қолданады, ұжыммен бірлесе отырып басқарудағы кәсіби міндеттерді шешеді және тұтас педагогикалық үдерісті басқарудың тиімді жолын көрсететіп ұйымдастыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ағылшын тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Курс мақсаты студенттерді щетел тілін оқытудың XIX ғасырдың аяғы мен ХХ ғасырдың дәстүрлі және классикалық әдістерімен таныстыру. Қоғам мен білім беру технологияларының дамуы жағдайында шетел тілін оқыту әдістері, тәсілдері мен әдістерінің өсуі және әртараптандырылуы. Шетел тілін оқыту тарихында әр әдісті қолдану туралы ақпарат беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: бағалаудың өлшемдік технологиялары, білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи құралдары, түрлері, тетіктері, білім беру процесіндегі бағалаудың орны мен рөлі, қалыпастырушы және жиынтық бағалауды ұйымдастырудың әдістері, тәсілдері және бағалау технологиясы туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді меңгерту нәтижесінде оқушылардың жетістіктерін, психофизиологиялық және жас ерекшеліктерін есепке ала отырып бағалау тапсырмаларын әзірлейді, оқыту үдерісіне диагностика жүргізіп, талдап, бағалап педагогикалық процесті ұйымдастырып басқаруға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Классикалық және қазіргі заманғы әдебиет
    Несиелер: 3

    Бұл курстың мақсаты ағылшын тіліндегі әдебиетті оқу саласында болашақ кәсіби шет тілін оқыту іс-әрекетінде қажет болатын қажетті құзыреттерді дамыту болып табылады. Курс заманауи, классикалық ағылшын тіліндегі әдебиеттің негізгі шығармаларын оқытады. Рухани-адамгершілік тәрбиені оқытуға деген қоғамдық сұранысты жаңғырту жағдайында классикалық әдебиетте жинақталған әлеуетті сабақты өткізу процесінде және сыныптан тыс жұмыстарда пайдалану үшін пайдалану қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі түрік тілдері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – түркі тілдерінің қыпшақ, оғыз, қарлұқ топтарына жататын түркі тілдерінің тілдік құрылымын зерттеу. Курс мәтіндер арқылы қазіргі түркі тілдерінің тілдік ерекшеліктерін зерттеуге негізделген. Пәнді оқу нәтижесінде болашақ шет тілі мұғалімдері осы тілдерді қазіргі түрік тілімен салыстырмалы талдау дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағылшын тілін оқытудағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 3

    Ағылшын тілін оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар пәні студенттердің кәсіби және жеке тұлғалық құзіреттіліктерін меңгертуді үйретеді, яғни заманауи ақпараттық коммуникациялық технологияларды кәсіби іс-әрекеттердің әр түрлі облыстарында, ғылыми және практикалық жұмыста, өз білімін жетілдіруде және басқа да мақсаттарда қолдануға мүмкіндік береді. Практикалық мақсаттармен қатар курс студенттердің ой-өрісін кеңейтіп, білім беру мен тәрбие беру мақсаттарын жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінде ресми іс-қағаздарды жүргізу
    Несиелер: 5

    “Ағылшын тілінде ресми іс қағаздар жүргізу” пәні cтуденттерді күнделікті ресми қарым-қатынаста игерілетін тілдің лексика-грамматика жүйесімен таныстыра отырып, іс-қағаздарын жүргізу мен ресми құжаттар әзірлеуге үйрету.Құжаттардың жазылу үлгісімен қатар құжаттың жазылу тілін(стилін) үйретеді. Әрбір құжатты өзіндік жазылу стилін сақтап, мемлекеттік стандарттың талабын орындап жазуды үйретеді. Ресми құжаттарда қолданылатын тұрақты терминдер мен терминдік сөз тіркестерін оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінде әдеби шығармашылық (эссе)
    Несиелер: 5

    Бұл курста студенттер эссе жайлы, эссеның мақаладан, шығармадан ерекшелігі туралы терең білім алады және ағылшын тілінде эссе жазуды үйренеді. Студенттер тақырыпты дұрыс талқылауды, дәлелдер келтіруді және пікірталас жүргізуді, әлеуметтік, мәдени немесе тарихи жоспардың белгілі бір мәселесі бойынша қорытынды шығаруды үйренеді, бұл өз кезегінде қиялын дамытады және студенттерге аналитикалық ойлау қабілеттерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдениет аралық коммуникация
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерді әртүрлі өркениет өкілдерінің психикалық ерекшеліктерімен және ұлттық әдет-ғұрпымен қатар мәдениетаралық қарым-қатынастың нормаларымен, ережелерімен және стильдерімен таныстыру, болашақ мамандардың коммуникативті құзыреттілігінің негіздерін қалау және оларды кәсіби қызметке дайындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Түрік тілінің теориялық синтаксисі
    Несиелер: 5

    «Түрік тілінің теориялық синтаксисі» пәнін игерудің мақсаты студенттерге қазіргі түрік тілінің синтаксистік құрылымы туралы теориялық ақпарат беру,сөйлеу, сөз тіркестеріндегі, қарапайым және күрделі сөйлемдердегі қарым-қатынас түрлері, іс жүзінде дұрыс сөйлем құрастыруды үйрету, талдау жасай білуге дағдыландыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағылшын және американ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты студенттерді ағылшын және американ әдебиетінің даму кезеңдерімен, олардың әдебиеттің дамуының әртүрлі кезеңдерінде жасалған негізгі еңбектерімен таныстыру. Сонымен қатар студенттердің әртүрлі дәуірлерде жасалған прозалық және поэтикалық мәтіндерді, оның ішінде әлеуметтік-мәдени және эстетикалық аспектілерін, құрылымы мен семантикасын талдай білу қабілетін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің теориялық фонетикасы
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілінің теориялық фонетика курсы студенттердің практикалық фонетикадан алған білімдерін жүйелеуге, тереңдетуге және кеңейтуге арналған. Пәнді оқу барысында студенттер ағылшын тілінің дыбыстық құрылымының теориялық негіздерін зерттейді, сонымен қатар теориялық фонетиканың лингвистикалық ғылымдар жүйесіндегі рөлі мен орнын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 5

    «Кәсіби бағытталған шетел тілі» курсы студенттерді мәдениаралық коммуникация теориясы бойынша зерттеулер аясындағы теориялық жетістіктермен таныстырады. Аталған курс заманауи әдістер мен әдістемелер арқасында шет тілі мәтінімен жұмыс істеуге бейімдейді. Әртүрлі жанрлар мен стильдердердегі мәтінмен жұмыс істеуге үйретеді. Мәліметтерді тиімді тарату үшін тілдік–стилистикалық бірліктерді құрылымдық стилистикалық белгілері бойынша анықтауды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби түрік тілі
    Несиелер: 5

    Пәнінің мақсаты білім алушыларға кәсіби түрік тілінің лексикалық және грамматикалық компоненттері туралы білімдерін құру, алған білімдерін ауызша және жазбаша пайдалану. Өз саласы бойынша практикада алған түрік тіліндегі білімдерін болашақ мамандықтарында қолдана білу, яғни кәсіби біліктілігін қалыптастыру болып табылады. Кәсіби арнайы пәндерді түрік тілінде оқып білу – бұл еңбек нарығында бәсекеге қабілетті маман даярлаудың басты құралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдеби шығармаға стилистикалық талдау
    Несиелер: 4

    Бұл курстың мақсаты студенттерді көркем мәтін құрылымының негізгі ұғымдары мен көркем әдебиеттің осы түріне стилистикалық талдау жасаудың категорияларымен таныстыру; әдеби шығарманы стилистикалық талдау жасау және әдеби шығарманың көркемдік құрылымы туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетел тілі академиялық мақсаттар үшін
    Несиелер: 5

    Курс тіл білімін жүйелеу мен кеңейтуге, тілдік дағдыларды қалыптастыру мен жетілдіруге байланысты құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Курс әлеуметтік және кәсіби тапсырмаларды шет тілі құралдарын қолдана отырып, тиімді шешуге арналған сөйлеу және тілдік материалдарды ұйымдастыру дағдыларын дамытуға, оларды қолданудың нақты мақсатына сәйкес тілдік құралдарды таңдауға, барабар жауап беруге, пікірталастарға қатысуға, өз көзқарасын қорғауға, түсіндіру мен нақтылауды талап етуге, ойластыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағылшын тілін оқытудың психологиясы
    Несиелер: 4

    Ағылшын тілін оқыту психологиясы» пәнін игерудің мақсаты - студенттердің негізгі психологиялық түсініктер мен процестің заңдылықтарын игеруін көздейтін, осы оқыту бағыты бойынша стандартта көзделген белгілі бір кәсіби құзыреттіліктер жиынтығын қалыптастыру. Мектеп оқушыларына шет тілін үйрету барысында тіл үйрену қабілеттерін, сондай-ақ болашақ шет тілі мұғалімінің кәсіби «Мен» бейнесін зерттеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON10

    - оқу, тыңдау, сөйлеу және жазу негізінде сөйлеу әрекетінің негізгі түрлерін пайдалана отырып, қарым-қатынастың арнайы жалпы кәсіби, академиялық және іскерлік деңгейлерінде шет тілін қолдана алады

  • Код ON1

    - зерттелетін салада мәліметтерді цифрлық технологияларды қолдана отырып жинақтау және сыни көзқараспен талдау нәтижесінде өз бетінше шешімдер қабылдау арқылы көшбасшылық қабілетті қалыптастырады

  • Код ON5

    - оқыту және тәрбиелеу процестерінде оқушылардың әлеуметтік, жеке, инклюзивтік қажеттіліктерін ескре отырып, қарым-қатынас орнату арқылы басқару шешімдерін қабылдауға қабілетті

  • Код ON4

    - оқушылардың психофизиологиялық және жас ерекшеліктерін ескеріп, олардың оқу жетістіктерін бағалай және талдай отырып, педагогикалық процестерді ұйымдастырады

  • Код ON9

    - практикалық педагогикалық қызметінде инновациялық технологияларды пайдалана отырып, шет тілін оқытуда педагогикалық әдістемені, психологиялық білімді, арнайы білім беру технологияларын және оқу жұмысының теориясы мен әдістемесін қолдану дағдыларын көрсете алады.

  • Код ON8

    - қарым-қатынас процесінің негізгі заңдылықтары мен механизмдері, оның құрылымы мен формалары туралы қажетті білімдерді жинақтау, өзіндік талдау және зерттеу қызметін жүзеге асыру әдістерін қолдану арқылы, нәтижелі әрекеттестіктің нақты әдістерін қолдана отырып және коммуникативті дағдыларды дамыта отырып, тиімді қарым-қатынас дағдыларын пайдалана алады;

  • Код ON6

    - тыңдалым мен айтылым, оқу мен жазылым дағдыларын қолдана отырып, фонетикалық, морфемиялық, синтаксистік және компоненттік талдаулар жасай алады, сол арқылы грамматикалық, фонетикалық және сөздік білімдерін жетілдіреді, практикалық, прагматикалық, зерттеушілік, аналитикалық және кәсіптік дағдыларды жетілдіреді

  • Код ON2

    - жеке, мәдени және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді реттей отырып, мемлекеттік және шет тілдерінде табысты академиялық, кәсіби және әлеуметтік қарым-қатынас орнатады

  • Код ON7

    - тіл білімі туралы теориялық білімді, лингвистиканың теориялық аспектісінің сипаты, әр түрлі жақтары мен ерекшеліктері туралы, қазіргі лингвистиканың негізгі бағыттары және тіл құрылымы мен тіл теориясының принциптері туралы білімді қолдана отырып, кәсіби және зерттеу қызметінде өзіндік талдау дағдыларын дамытады

  • Код ON3

    - ұлттық қарым-қатынастардыңрухани құндылықтарының әлеуметтік, этикалық, конфессиялық және мәдени ерекшеліктерін түсініп, қоғамның экономикалық, экологиялық, құқықтық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қағидаттарын сақтай отырып, ұлтаралық командада жұмыс істеуге қабілетті

Top