Жаңа білім беру бағдарламасы

7M08613 Су ресурстарын басқару в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Су шаруашылығы саласында кең бейінді жоғары білікті мамандарды даярлау, магистранттарда еңбек нарығы мен жұмыс берушілердің талаптарына сәйкес, су ресурстарын басқару саласында кәсіби құзыреттерді қалыптастыру және бассейндік жүйелерде су ресурстарын ықпалдастыра пайдалану мәселелеріне бағытталған. Су шаруашылығы саласында кең бейінді жоғары білікті мамандарды даярлау, магистранттарда еңбек нарығы мен жұмыс берушілердің талаптарына сәйкес кәсіби құзыреттерді қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M137 Су ресурстары және суды пайдалану
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Магистранттардың кәсіби салада шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілігін дамыту және жетілдіру, кәсіби қызметте шет тілін пайдалану, өз қызметі шеңберінде шетелдік әріптестермен ғылыми-практикалық алмасуды іске асыру. Лингвистикалық білім мен біліктерді кеңейту; мәдениетаралық өзара іс-әрекет жағдайларында шет тілінде тұлғааралық қарым-қатынас мәдениетін жетілдіру; зерттеу нәтижелерін ұлттық және халықаралық деңгейлерде жариялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Космостық және жер беті технологиясының мониторингі"
    Несиелер: 5

    Жер үсті және ғарыш мониторингіне қойылатын негізгі талаптар, дәстүрлі тәсілмен және Жерді қашықтықтан зондтау жолымен алынған материалдарды өңдеу, бастапқы деректерді жинау және алу ерекшеліктері және оны өңдеу, есептік деректерді мониторингілеу және алу әдістері, болжамды көрсеткіштерді алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Патенттану"
    Несиелер: 4

    Қолданбалы, теориялық, эксперименттік ғылыми-зерттеу жұмыстары нәтижелерінің патентке қабілеттілігін айқындау; ғылыми зерттеудің патентке қабілетті бағытын таңдау бойынша және өнертабыстардың объектілерін (бұрын бар құрылғылардың құрылысы, қолдану тәсілі және т.б.) анықтау бойынша дағдыларды қалыптастыру; өнертабысқа өтінімнің құрылымымен танысу: өнертабыстың сипаттамасы, өнертабыс формуласы, графикалық материалдар, жаңалық туралы қорытынды, тең авторлардың жұмысы туралы мәліметтер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясына кіріспе
    Несиелер: 4

    Философиялық зерттеудің пәні ретіндегі ғылым, ғылымның философиялық негіздері; ғылыми білімнің тарихы; ғылыми білімнің құрылымы, ғылыми зерттеу әдістері, ғылыми ақиқат; ғылыми танымның жалпы заңдылықтары, әлеуметтік институт ретіндегі ғылым, мәдениеттің ерекше саласы ретіндегі ғылым; ғылым дамуының қазіргі кезеңінің ерекшеліктері; өркениеттің дамуындағы ғылым мен техниканың рөлі, ғылыми білімнің перспективалары және адамзаттың болашағы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Қазіргі кезеңдегі Қазақстандағы жоғары білімнің тарихы мен үрдістері. Ұлттық білім беру жүйесі. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Жаңа білім беру технологиялары. Кредиттік технология жағдайында студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды жасау технологиясы. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының ерекшеліктері. ЖОО-да куратор. Жоғары кәсіптік білім беру менеджменті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • СР халықаралық деңгейде басқаруының құқықтық негіздері"
    Несиелер: 5

    ҚР су заңнамасын және оның негіз қалаушы қағидаттарын білу; су объектілерін пайдалану құқығы, су шаруашылығы құрылымдарына меншік құқығы және өзге де құқықтар; ерекше стратегиялық маңызы бар гидроқұрылымдар; трансшекаралық өзендердің су қорын пайдалану және қорғау саласындағы мемлекеттік басқару, трансшекаралық өзендердің су қорын пайдалану саласындағы мемлекетаралық басқарудың негізгі қағидаттары; Халықаралық су құқығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясының теориялық-әдіснамалық және қолданбалы негіздері. Салыстырмалы тарихи талдау және басқару психологиясындағы зерттеулердің келешегі. Басқару қызметінің құрылымы мен негізгі бөлімдері. Басқару субъектілері мен объектілері. Топтық динамика және басқару. Басқарушылық қызметтегі танымдық процестер. Басқару құрылымдарындағы көшбасшылық және басшылық ету. Басқару қызметіндегі коммуникациялар. Кикілжің жағдайларын басқару психологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инженерлік гидрология арнайы курс"
    Несиелер: 4

    Жауын-шашын, жауын-шашынның географиялық таралуы, өзен ағыны, өзен бассейні (алабы), гидрографты талдау, Гидро-техникалық құрылымдарды гидрологиялық есептеудің жалпы принциптері, су ағындары мен су қоймаларының негізгі гидрологиялық сипаттамаларын анықтау. Қысқаша мазмұны: құрлықтың жалпы гидрологиясы, табиғаттағы су айналымы, өзен жүйесі, өзендердің қоректенуі мен су режимі, гидрометрия, гидрологиялық есептер, су шаруашылығы жүйелерін жобалау кезіндегі гидрологиялық есептер, гидрологиялық болжам.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҚР өзен бассейндеріндегі су-энергетикалық қатынастар және проблемалар"
    Несиелер: 5

    Энергиясын алу үшін су ресурстарын пайдалану. Су энергиясын пайдалануын көздейтін электр энергиясын өндіру үшін ірі, орта және шағын электр станциясыларын, күн мен желдің электр станцияларында электр энергетикасы жүйесінде ГЭС мен ГАЭС гидроэнергетика негіздері; гидроэнергетикаға суда энергетикалық, техникалық-экономикалық есеп айырысулар; энергетикалық су тораптарының және параметрлерін негіздемесі олардың топтастырылуы; құрамы айқындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инженерлерге арналған кәсіпкерлік
    Несиелер: 3

    Кәсіпкерлік технологиялар мен инновацияларға кіріспе. Шаблондар негізінде бизнес-модельдеу. CANVAS - бизнес-моделі. Бизнес-идеяны негіздеу, оны таңдау, инновацияны және өзектілігін бағалау. Бизнес-идеяның мақсатты сегменттерін бағалау. Клиенттермен қарым-қатынас құру, интеграция және қолдау принциптері. Негізгі құндылықтар мен тарату арналарын құруға арналған негізгі ресурстар, серіктестер мен жеткізушілер. Бизнес-модельдің шығыстары мен кірістерінің құрылымы. Бизнес-жобалардың тұсаукесері: elevator pitch. Технологияларды коммерцияландыру әлеуеті және идеядан нарыққа өткендегі туатын кедергілер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ҚР су қауіпсіздігі"
    Несиелер: 5

    Су және экологиялық қауіпсіздік және су шаруашылығы жүйелерін бағалау; бөгеттер мен су қоймаларын гидрологиялық есептеу, су қоймаларын пайдалану, гидроқұрылымдарды кешенді пайдалану, су ағысының болжамдары, сулылық болжамдары, су тасқынын болжау әдістемесін әзірлеу, жер асты суларының қорлары бойынша болжау, су қауіпсіздігі, ерекше қорғалатын су объектілерін пайдалану кезінде су объектілері мен су жинау алаңдарын қорғау және олардың қауіпсіздігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аймақтарда су ресурстарын басқаруын жетілдіру"
    Несиелер: 5

    Су ресурстары және олардың өңірлік деңгейдегі әлеуеті. Трансшекаралық өңірлерден түсетін су ресурстарының санын талдау және есепке алу. Ресурстарды үнемдеу технологияларын енгізу әдістері мен тәсілдері. Аймақтың су ресурстарын пайдалануды жақсарту. Су үнемдеу технологияларын пайдалана отырып, өңірдің су ресурстарын басқаруды жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Стратегиялық менеджменттің мәнін және кәсіпорындағы стратегиялық менеджменттің маңыздылығын түсіну. Кәсіпорынды басқару, кәсіпорын стратегиясын дамытудағы басқару қажеттілігін анықтайтын негізгі факторлар. Стратегиялық менеджменттің негізгі функциялары мен міндеттері. Кәсіпорынның мақсаты мен миссиясы. Кәсіпорынның қаржылық мақсаттары. Бизнес-бірліктердің тұтынушыларға көрінетін және көрінбейтін артықшылықтары. Құндылықтар тізбегі ұғымы. Кәсіпорынның даму стратегиясы және іске асыру жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арна ағындарының динамикасы"
    Несиелер: 4

    Қатты арнасы бар ағындар динамикасының негіздері. Ағынның қозғалыс механизмі. Турбулентті арна ағынының кинематикалық құрылымы. Өзен ағыны тік сызықты. Ағынның иілісі. Арна ағындарының қосымша кедергісі. Деформацияланатын арнасы бар ағындардың динамикасы. Арналы түйіршікті топырақтар мен шөгінділердің сипаттамасы. Тасындылар ағынымен тасымалдау механизмі. Топырақ пен шөгінділерді тасымалдаудың негізгі факторларының әсері. Арналық процестер теориясының динамикалық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ҚР халықаралық деңгейде суды бөлістіру және су-энергетикалық әлеуеті"
    Несиелер: 5

    Су және экологиялық қауіпсіздік, ҚР және бассейндік су шаруашылығы басқармаларындағы су шаруа-шылығы жүйелері мен құрылымдарының жай-күйін бағалау. Өңірлік және мемлекеттік мақсаттағы гидротехникалық құрылымдарды қорғау және қауіпсіздігі жөніндегі мемлекеттік заңдар мен нормативтік-техникалық және ұйымдас-тырушылық негіздерін зерделеу. ҚР трансшекаралық өзендерінің су ресурстары мен су-энергетикалық әлеуетін бөлу мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ҚР табиғатты қорғау жүйелеріндегі СРБ"
    Несиелер: 5

    ҚР табиғатты қорғау жүйелерінде су ресурстарын басқару, Қазақстанда су ресурстарын басқарудың жаңа принциптерін енгізу; бизнес және су ресурстарын басқару; трансшекаралық су объектілерін басқаруды жетілдіру және халықаралық ынтымақтастық, су ресурстарын біріктірілген басқарудың әдістемесі мен практикасы және суды пайдалану тиімділігін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулер негіздері"
    Несиелер: 4

    Зерттеуді ұйымдастыру мен жүргізуде заңнаманы, этикалық және құқықтық нормаларды және нормативтік материалдарды зерделеу; әртүрлі типтегі құрылымдардың тәжірибелік зерттеулерін жүргізу әдістері; су ресурстарын басқарудың ғылыми және кәсіби проблемаларын шешудің заманауи әдістері; қазіргі заманғы эксперименттік зерттеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бассейндер деңгейінде су ресурстарын ұтымды басқару әдістері"
    Несиелер: 5

    Бассейіндік су шаруашылығы басқармасының міндеттері мен функциялары. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы орталық органдар су ресурстарын басқарудың бассейндік қағидатын іске асыру. Су объектілерін қалпына келтіру және қорғау туралы бассейндік келісімдер. Бассейндік кеңестер. Бассейндер деңгейінде су ресурстарын ұтымды басқару әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ҚР табиғи-шаруашылық жүйелерінің гидроэкологиялық қауіпсіздігі"
    Несиелер: 5

    Су ресурстарын пайдалану мен қорғау ескеріле отырып жай-күйін бағалау жобалау, салу және пайдалану кезіндегі экологиялық қауіпсіздік, су және су шаруашылығы жүйелері. Мемлекеттік заңдар мен қорғау жөніндегі нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздерін зерделеу және су объектілерінің қауіпсіздігіне; су объектілерінің қауіпсіздігіне жұмыстарын жүргізу кезінде су айдынында және су қорғау аймақтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Бұл пән ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру мәселелерін құқықтық реттеуді; ғылыми зерттеулер мен қолданбалы аналитиканы; зерттеу жұмыстарының тілін, дизайнын, трассалануын және конфигурациясын; зерттеу және зерттеу өнімінің параметрлерін; ғылыми зерттеулер мен қолданбалы аналитика әдістерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖБҚЗ материалдары негізінде су ресурстарын тиімді пайдалану"
    Несиелер: 5

    Су объектілеріне байланысты төтенше жағдайлардың ғарыштық мониторингі технологиясы. Ғарыштық суреттердегі гидрографиялық нысандарды дешифрлеу ерекшеліктері. Ғарыштағы гидроклиматтық жағдайлар. ЖҚЗ ақпаратын пайдалану. Ірі су объектілерінің ғарыштық мониторингі. ЖҚЗ деректері саласында қызметтердің ұлттық стандарттары мен регламенттерін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ҚР суды сақтау технологиясы"
    Несиелер: 5

    Суды үнемдеу технологиясы ҚР су заңнамасында және оның негіз қалаушы қағидаттарында негізделген; мелиоративтік жүйелерде су үнемдеу технологияларын кеңінен қолдану. Су үнемдеу технологиясының негізі ретінде жаңбырлатып және тамшылатып суару. Гидротехникалық құрылыстардың, жасанды жер асты су қоймаларының жаңа конструкцияларын пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Наноинженерлік зерттеулер негіздері
    Несиелер: 4

    Нанотехнологияны өнеркәсіптің әртүрлі салаларында қолдану болашағылары. Табиғи және жасанды нанонысандар мен нанобөлшектер. Көміртекті нанотүтікшелер және фуллерендер. Туннельді және атомдық қуатты электронды микроскопияны сканерлеу. Нанотехнологияның Золь-гелі. Қоршаған ортаны қорғау, энергетика, биология, медицина, электроника, коммуникациядағы нанотехнологиялар. Транзисторлар. Литография. Иммерсиялық литография. Наноматериалдар. Нанокомпозициялық материалдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аймақтық деңгейде су ресурстарын басқару әлеуетін жетілдіру"
    Несиелер: 5

    Өңірдің су ресурстарының әлеуетін талдау, өңірдің су объектілерін пайдалану құқығы, су шаруашылығы құрылымдарына меншік құқығы және өзге де құқықтар; өңірдің су ресурстарын кешенді пайдалану және қорғау; трансшекаралық өзендердің су қорын пайдалану және қорғау саласындағы мемлекеттік басқару, трансшекаралық өзендердің су қорын пайдалану саласындағы мемлекетаралық басқарудың негізгі қағидаттары; Халықаралық су құқығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Табиғат қорғау құрылымдары###
    Несиелер: 5

    Су қоймалары және су тораптарының төменгі бьефтері. Су қоймаларын құруға және табиғатты қорғауға байланысты іс-шаралар. ҚР Су ресурстарын кешенді пайдалану мен қорғаудың қазіргі жағдайы мен проблемалары. Санитарлық су жіберу. Гидрологиялық режимнің өзара байланысын және өзен мен көл экожүйелерінің суға қажеттілігін анықтау. Көлік және энергетикалық құрылыстар. Балық өткізу және балық қорғау құрылымдары. Су құбыры және реттеу құрылымдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ҚР су ресурстар қорларының реттеу және бөлістіру"
    Несиелер: 5

    Елдің экономикалық даму деңгейі су ресурстары қорларын реттеу, бөлу және пайдалану деңгейіне байланысты. Аумақтық және маусымдық бөлу біркелкі емес, сондықтан су ресурстарының қорлары қажет. Су ресурстары экономиканың барлық салаларын ұтымды және тиімді пайдалану жөніндегі қосымша іс-шаралар жүргізуді талап ететін шектеулі ресурстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON6

    Суармалы жерлердің су-экологиялық-мелиорациялық жай-күйін объективті бағалауға және тиімді шараларды жедел қабылдауға мүмкіндік беретін кешенді ғарыштық және жерүсті мониторингінің технологиясын білу және қолдану. Су үнемдеу технологияларын және су тасқынының, сел тасқынының және өзен жағалауларының тозуының салдарын жою бойынша қазіргі заманғы әдістерді құру және қолдану білігі. Су ресурстарын тұрақты басқаруды қамтамасыз етуге қабілетті ақпараттық құрал құру. АҚШ-та ("таза су туралы" Заң) және ЕО-да (негіздемелік су директивасы) жинақталған СРББ қағидаттарын іс жүзінде енгізуге қабілетті болуы өзен бассейнінің су ресурстарын пайдалануды, қалпына келтіруді және қорғауды басқару үшін шешімдер қабылдауды қолдаудың жоғары технологиялық жүйелерін (СРББ) құрудың инновациялық әдіснамасы осындай құрал бола алатынын айқын айғақтайды. Әзірлеу әдістерін меңгеру өңірдің өсімін молайту процесіндегі су ресурстарының рөлі мен функцияларын зерттеу;- өңірдің су-ресурстық әлеуеті ұғымын, су ресурстарын ұтымды пайдалану өлшемдерін айқындау.

  • Код ON5

    Бақылау деректері болмаған кезде немесе олардың жеткіліксіз репрезентативтілігі кезінде есептік гидрологиялық сипаттамаларды айқындауға мүмкіндік беретін ағын генезисін талдауға негізделген арнайы әдістерді білу; оларды жүйелеу және ғылыми және практикалық мақсаттарда пайдалану үшін есептік гидрологиялық сипаттамаларды айқындау жөніндегі математикалық статистика әдістері. Объектілерге құқықтарды беру туралы лицензиялық шарттар жасай білу, зияткерлік меншікті практикалық қорғауды жүзеге асыру. Өнертабыстарды, пайдалы модельдерді, өнеркәсіптік үлгілерді және тауар белгілерін құқықтық қорғау дағдыларын меңгеру. Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу кезінде заңнамалық актілерді, этикалық және құқықтық нормаларды және нормативтік материалдарды; конструкциялардың әртүрлі түрлеріне эксперименттік зерттеулер жүргізу әдістерін білу.

  • Код ON7

    ҚР Су Кодексі және басқа да нормативтік-құқықтық актілер туралы білімді қолдана білу, су ресурстарын ластанудан, қоқыстанудан және сарқылудан қорғау және пайдалану саласындағы қатынастарды реттеу. * Ағынды сулардың зиянды әсерінің алдын алу және жою, су объектілерінің жай-күйін қалпына келтіру және жақсарту. Енгізу үшін негіз болған кезде Қазақстандағы су ресурстарын ықпалдастыра басқаруға көшу қажеттілігі, Қазақстандағы су ресурстарын басқару проблемалары, су ресурстарын ықпалдастыра басқаруды енгізудің қазақстандық стратегиясы, бассейндер деңгейіндегі су ресурстарын ұтымды басқару әдістері, республиканың Мемлекетаралық су бөлу және су-энергетикалық әлеуеті туралы түсінік беруге қабілетті. Жердің жай-күйіне теріс әсерді бағалау әдістерін және оларды қорғау жөніндегі көзделген іс-шаралардың тиімділігін меңгеру, жаңа техника мен технологияларды енгізу, жерді мелиорациялау бағдарламаларын жүзеге асыру, үйлерді (құрылыстарды, ғимараттарды) және басқа да объектілерді салуды (реконструкциялауды) қаржыландыру.

  • Код ON3

    Педагогикалық ғылымның өзекті мәселелері, ЖОО оқытушысының педагогикалық қызметінің мәні туралы Білім және жоғары мектеп педагогикасының негіздерін меңгеру. Педагогикалық жағдайлардың дамуын түсіндіре және болжай білу; Түрлі мамандықтар бойынша оқу-әдістемелік және ақпараттық кешендер әзірлеу; Пәндік міндеттерді шешу кезінде ақпараттық-іздестіру және аналитикалық-синтетикалық қызмет дағдыларын меңгеру; өзіндік жұмыс және жеке кәсіби өзін-өзі жетілдіру қажеттілігін дамыту. Басқару қызметінің психологиялық теорияларының іргелі түсініктерін білу: менеджмент психологиясының теориясы мен практикасы; персоналды басқарудың психологиялық аспектілері және т. б; Басқару қызметінің процестерін талдай білу; басқарудың психологиялық схемаларын бөліп көрсету; психологиялық заңдылықтарды ескере отырып, басқару схемаларын әзірлеу; Басқару қызметінің мазмұны мен нысанын әлеуметтік-психологиялық талдау мен диагностикалаудың заманауи әдістерін меңгеру. Педагогикалық ғылымның өзекті мәселелерін білу, ЖОО оқытушысының педагогикалық қызметінің мәні, болашақ маманды кәсіби даярлаудағы пәндік білімнің рөлі.

  • Код ON2

    Зерттелетін тілде материалды ғылыми баяндаудың функционалдық-стилистикалық сипаттамаларын білу; - шет тіліндегі тиісті мамандықтың жалпы ғылыми терминологиясы және терминологиялық қосалқы тілі; - шетелдік көздерден кәсіби мазмұндағы ақпарат алу, ғылыми хат алмасу, ғылыми мақалалар дайындау және кәсіби тақырыптарға еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін жеткілікті көлемде ағылшын тілі. Таңдалған мамандық бойынша түпнұсқа әдебиеттерді еркін оқып, аудара білу, алынған ақпаратты талдау, түсіндіру және бағалау; - ағылшын тіліндегі ғылыми әдебиеттерді өз бетінше оқу; ағылшын тілінде ауызша және жазбаша түрде ақпарат алу және хабарлау. Меңгеру-шет тілдік іскерлік коммуникативтік қызметті жүзеге асыру үшін қажетті тілдік және Пәндік білім; - бірегей көздерді пайдалану негізінде кәсіби білімді толықтыру тәсілдерімен; - ағылшын тілі кәсіби тақырыптар бойынша еркін қарым-қатынас құралы ретінде.

  • Код ON1

    Қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді сыни талдау және бағалау, зерттеу және практикалық міндеттерді, оның ішінде пәнаралық салаларды шешу кезінде жаңа идеяларды тудыру қабілетін; Ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде кешенді, оның ішінде пәнаралық зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру қабілетін; кәсіби қызметте этикалық нормаларды ұстану қабілетін меңгеру. Қоғамдық және ғылыми даму мәселелері бойынша философиялық пікірталастардың мазмұнын білу; қазіргі өркениет мәдениетіндегі ғылымның орны; ғылыми қызметтің принциптері мен әдістері. Ғылым тарихы мен философиясының қазіргі заманғы проблемаларын талдай білу; Ғылым тарихы мен Философиясы бойынша алынған мәліметтер мен дағдыларды ғылыми қызметте пайдалану; Талқылау жүргізу тәсілдерін; көпшілік алдында сөйлеу және өз көзқарасын жазбаша дәлелді баяндау, кәсіби және жеке даму міндеттерін шешу дағдыларын меңгеруі.

  • Код ON4

    Наноқұрылымдарды құрудың теориялық негіздерін; табиғи және жасанды нанобөлшектердің, нанобөлшектердің қасиеттерін, құрылымын; жаңа технологиялық компанияның идеясын пысықтау және бастау рәсімдерін; бизнес процестерді қалыптастыруды; компанияларды басқаруды және адам ресурстарын дамытуды білу. Наноматериалдардың қасиеттері мен құрылымын анықтай білу, сондай-ақ оны өндіруге арналған жабдықты таңдау; наноматериалдарды алудың әдістері мен тәсілдеріне баға беру, жаңа технологиялар мен бизнестің түйіскен жерінде инновациялар енгізетін стартап құрылтайшылары тап болатын проблемаларды шешу, инновациялық құзыреттерді бағалау, жаңа немесе қолданыстағы компания үшін бизнес-модель әзірлеу. Бизнес-идеяларды іске асыру үшін командалар құру, мақсатты сегменттерді, өткізу арналарын, негізгі ресурстар мен серіктестерді анықтай отырып, бизнес-идеяларды таңдау, жаңа инновациялық құралдарды пайдалана отырып, өзгермелі жағдайларда немесе күтпеген жағдайларда өз білімін, іскерлігін жетілдіру және түбегейлі жаңа шешімдер қабылдау дағдыларына ие болу

Top