Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Педиатрия негіздері
    Несиелер: 5

    Қазіргі білім беру кеңістігінде Денсаулық сақтау педагогикасының қажеттілігі мен өзектілігі. Ақпараттық қоғам дамуының негізгі үрдістерінің сипаттамасы. Халықтың денсаулығы қазіргі өркениеттің жаһандық мәселесі ретінде. Білім беру жүйесі және өскелең ұрпақ денсаулығының нашарлауы. Қоғам мен мемлекеттің білім беру жүйесіне әлеуметтік тапсырысы. Білім берудің заманауи гуманистік парадигмасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәрбиешінің кәсіби қызметінің негіздері
    Несиелер: 4

    Педагогикалық мамандықтың пайда болуы және дамуы. Педагогикалық мамандықтың ерекшелігі және оның гуманистік сипаты. Педагогтың гуманистік табиғаты және еңбегінің шығармашылық сипаты. Педагогтың кәсіби қызметінің негізгі түрлері. Педагогикалық қызмет жүйе ретінде. Педагог тұлғасына қойылатын кәсіби талаптар. Қазіргі мұғалімнің кәсіби қызметінің сипаттамасы. Кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас жүйесі. Жалпы және педагогикалық қабілеттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайлардағы білім берудің рөлі мен ерекшеліктері. Қазақстан Республикасының білім беру жүйесі. Үздіксіз білім беру жеке тұлғаны дамытудың шарты ретінде. Педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасы. Тәрбиешінің педагогикалық іс – әрекеті және оның тұлғасы. Педагогикалық білім беру жүйесі. Педагогті кәсіби дайындаудағы құзыреттілік тұрғысының мәні. Жоғары педагогикалық білім беру жүйесіндегі педагогикалық практика. Тәрбиешінің жобалау – зерттеу іс – әрекеті – болашақ ұстаздардың шығармашылық әлеуетін дамыту құралы. Педагогикалық қарым – қатынас – педагогикалық үдеріс субъек����ілерінің өзара әрекеттесулерінің негізі ретінде. Педагогтың сөйлеу мәдениеті-кәсіби іс-әрекет жетістігінің шарты ретінде. Үздіксіз білім беру жағдайындағы өзін-өзі тәрбиелеу және оның педагогтың кәсіби қалыптасуындағы рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру әдістемесі және мектепке дейінгі балалардың қауіпсіз мінез-құлық негіздері
    Несиелер: 5

    Дене тәрбиесі теориясының пәні мен негізгі ұғымдары. Дене тәрбиесінің міндеттері. Дене тәрбиесі процесінде оқыту және даму негіздері. Туғаннан жеті жасқа дейінгі балалардың жас ерекшеліктері. Дене тәрбиесі құралдары. Гимнастика, ережелермен қозғалмалы ойындар және спорт, ойындар, жалпы дамыту жаттығулары.Мектепке дейін оқыту -да дене тәрбиесін ұйымдастыру түрлері. Дене жаттығуларының жіктелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік физиологиясы және гигиена
    Несиелер: 4

    Студент зерттейді: Кіріспе. Онтогенез заңдылықтары. Тірек-қимыл жүйесінің дамуы. Жүйке жүйесінің дамуы. Жоғары жүйке əрекеті жəне оның баланың осіп-дамуы барысында қалыптасуы. Сенсорлық жүйелердің дамуы. Эндокриндік жүйенің дамуы. Қанның жастық ерекшеліктері жəне жүрек-қан тамырлары жүйесінің дамуы. Тыныс алу жүйесінің дамуы. Ас қорыту жүйесінің жасқа сай анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері. Зат пен энергия алмасуының жастық ерекшеліктері. Сыртқа шығару жүйесі мен терінің жастық ерекшеліктері. Балалардың дамуының əлеуметтік факторлары. Мектепке бейімделу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Community Service
    Несиелер: 3

    Қоғамға қызмет ететін елеулі және жеке маңызды оқиғалар. Білім беру мақсаттарына және (немесе) мазмұн стандарттарына қол жеткізу үшін қоғамға қызмет етуді оқыту стратегиясы ретінде пайдалану. Өзі туралы және өзінің қоғаммен қарым-қатынасы туралы рефлексия. Қоғамға қызмет ету процесіндегі барлық қатысушылар арасында әртүрлілік пен өзара сыйластықты түсіну. Тәлімгерлердің басшылығымен қоғамға қызмет ету тәжірибені жоспарлау, енгізу және бағалау. Қоғамдастықтың қажеттіліктерін қанағаттандыру бойынша әріптестік. Іске асыру сапасын бағалау және қойылған мақсаттарға қол жеткізудегі прогресс, сондай-ақ жақсарту және тұрақтылық үшін нәтижелерді пайдалану. Қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыру және нақты нәтижелерге қол жеткізу үшін ұзақтық пен қарқындылық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Отбасы тәрбиелеу педагогикасы және отбасылық кеңес беру практикум
    Несиелер: 3

    Адамның психикалық дамуының жалпы заңдылықтарын; онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде жеке тұлғаның қалыптасуын; әртүрлі жас кезеңдеріндегі іс-әрекеттің жетекші түрлерін; жеке тұлғаның дамуындағы ерекше ісіктер, тұрақты және сыни кезеңдерді; мектепке дейінгі жастағы, мектеп оқушысының, жасөспірімдердің, ересек және егде адамдардың психологиясының ерекшеліктерін білуі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ерте жас даму педагогикасы
    Несиелер: 5

    Балаларды ерте жастағы оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздері. Ерте жастағы және мектепке дейінгі кезеңдегі психологиялық маңыздылығы. Қазіргі білім беру сатысында ерте балалықты педагогика. Кішкентай балалардың нейропсихологиялық даму ерекшеліктері. Балалардың ерте жаста болғандағы физикалық дамуы мен денсаулығы. Баланың танымдық-сөйлеу дамуы. Баланың әлеуметтік-жеке дамуы. Ерте жастағы балалардың көркемдік-эстетикалық дамуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауытқушылық мінез-құлық психологиясы
    Несиелер: 5

    Тәртіп ауытқулардың түрлері, нормалар мен ауытқулар туралы түсінік, девиантты мінез-құлықтың көрінуінің жас ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді;жеке және мінез-құлықтың әртүрлі ауытқулары жағдайында профилактикалық, психокоррекциялық және дамытушылық жұмыс дағдыларын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 4

    Туған жер туралы аңыздар мен аңыздар. Біздің айналамыздағы тарих ескерткіштері. Өлкенің тарихи тұлғалары: билер, ақындар, батырлар және палуандар. Экспонаттар сөз сөйледі (өлкетану мұражайына бару). Туған жер симфониясы. Топонимдер - өткен уақыттың куәгерлері (атаулар бойынша аймақтың тарихы). Мәдени және тарихи дәстүрлерді сақтаушылар: аймақтың халық қолөнері. Бір ел - бір тағдыр (менің жерімдегі халықтар). Туған өлке тарихының тірі куәгерлері. Менің өлкем поэзия мен прозада туған. Өлкетану сипаттамасы өнері. Туған жердің таланттары. Туристік бағыттар. Бей-жай жүректер. Туған жер шежіресі. Менің мектебімнің тарихы. Журналистика беттеріндегі Отан. «Менің туған жерім» электронды энциклопедиясы. Туған жердің флорасы мен фаунасы. Менің өлкемнің визит картасы: өлкетану деректер базасын құру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас психологиясы
    Несиелер: 6

    Онтогенездегі адамның психикалық дамуының ерекшеліктері туралы түсінік береді. Курс Жас динамикасын түсінуге, туғаннан бастап қарттыққа дейінгі өмір жолының әртүрлі кезеңдерінде жеке тұлғаның дамуы мен қалыптасуының негізгі заңдылықтары мен факторларын түсінуге мүмкіндік береді. Адамның психикалық дамуының жалпы заңдылықтарын; онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде жеке тұлғаның қалыптасуын; әртүрлі жас кезеңдеріндегі іс-әрекеттің жетекші түрлерін; жеке тұлғаның дамуындағы ерекше ісіктер, тұрақты және сыни кезеңдерді; мектепке дейінгі жастағы, мектеп оқушысының, жасөспірімдердің, ересек және егде адамдардың психологиясының ерекшеліктерін білуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік педагогика ғылым және практика-лық қызмет ретінде. Әлеуметтік-педагогикалық қызмет. Әлеуметтенудің мәні. Жеке тұлғаны әлеуметтендірудің мега және макрофакторлары. Ауылдық жерлердің әсері. Қоғамның әсері. Компьютерлік технологиялар және әлеуметтену. Білім мен тәрбиенің адамның рухани-құндылық бағдарына әсері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар психологиясы
    Несиелер: 6

    Бұл курс балалар психологиясының теориялық негіздерін қарастырады. Әр түрлі жастағы балалардың психикалық дамуының жетекші заңдылықтарын ұсынады. Баланың психикасын зерттеу әдістерін қарастырады. Бала туралы, оның ұжымдағы дамуы мен тәрбиесі туралы заманауи теориялық психологиялық білімді жүйелейді және біріктіреді. Пәннің мазмұнын игеру және қажетті құзыреттерді қалыптастыру бойынша өзіндік қызметті ынталандырады. Білім беру процесіне қатысушылардың психологиялық құзыреттілік деңгейін артырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің таңдаған бағытына сәйкес және кәсіби тапсырмаларды шешу үшін практикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті жалпы мәдени, кәсіптік және лингвистикалық құзыреттерді қалыптастырады және жетілдіреді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі білім беру менеджменті
    Несиелер: 4

    Білім беру мекемелерін басқарудың жүйелі тәсілі. .Кәсіби білім беру мекемелерінің басқармасы. Білім беру мекемелерін басқарудың принциптері, функциялары мен әдістері. Нарықтық экономика жағдайында оқу орнының Даму стратегиясы. Білім беруді басқарудағы жаңа ақпараттық технологиялар

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көшбасшылық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу кезінде білім алушылар көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында кәсіби қызметте қолданылатын ұғымдар мен ғылыми көзқарастарды терең зерттеуге, кәсіби терминдердің мағынасын түсінуге, кәсіби лексиканы кеңінен қолдануға, өз ойын нақты жеткізе білуге баса назар аударылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың ғылым мен оқу пәні ретіндегі мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалық негіздері анықталған. Педагогикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері сипатталған. Заманауи педагогтардың кәсіби құзыреттілігі анықталған. Білім алушылар педагогикадағы тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы, субъектілері, тәрбие мен оқыту үдерісінің технологиялық негіздерімен танысады. Киберпедагогика негізі, педагогтың іс-әрекетер мазмұнындағы инновацияларын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі педагогика
    Несиелер: 4

    Мектепке дейінгі білім берудің пәні, міндеттері, мәселелері. Мектепке дейінгі педагогика санаты. Мектепке дейінгі дидактика. Мектепке дейінгі балалар қызметінің негізгі түрлері, олардың сипаттамасы, жас топтарында ұйымдастыру әдістемесі. Мектепке дейінгі балалардың ойын қызметі. Балабақшада пәндік-дамытушылық ортаны құру принциптері, оқытудың және дамытудың инновациялық әдістері. "Мектепке дейінгі ұйым – бастауыш мектеп. Мектепке дейінгі ұйым мен отбасының өзара іс-қимылы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнде тіршілік ортасының қазіргі жағдайы мен жағымсыз факторлары, адамзаттың биоэкологиясы мен биосферасы, «адам-тіршілік ету ортасы» жүйесіндегі қауіпсіздік проблемалары, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар, адамның тіршілік ету ортасымен өзара іс-қимылының қауіпсіздігін қамтамасыз ету; зиянды және қауіпті факторларды сәйкестендіру туралы оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі балалардың тіл дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Сөйлеу қызметі процесс ретінде. Сөйлеу әрекетінің негізгі түрлері. Сөйлеу әрекетінің түрі ретінде оқу. Мектепке дейінгі балалардың тілдік дамуы бойынша жұмыстың заманауи жүйесі. Сөйлеу мәдениеті-сөйлеу қызметінің мәдениеті. Тіл мәдениетінің басты механизмі ретінде. Тілдік нормалар. Сөйлеу қателіктері, оларды түзету. Сөйлеудің коммуникативтік қасиеттері. Сөйлеу этикеті түсінігі.Қазақ тілінде латын алфавитін оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйым тәрбиешісінің шеберлігі
    Несиелер: 5

    Педагогикалық қызметтің мәні. Негізгі педагогикалық шеберлік компоненттері. Педагогикалық техника. Педагогикалық қарым-қатынас стильдері мен кедергілер қарым-қатынасы. Педагогикалық қақтығыстар және оларды шешу.Танымдық іс-әрекеттерін басқару шеберлігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі мекемелердегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазіргізаманғықиынжәнеқарама-қайшыөмірменбейненіңжағдайытәрбиетәжірибесінерекшеөзектілікпенекітәрбиемәселелеріменайналысатынмамандардыдайындаудағыпроблемалар1) кадрлардығылымидаярлаудеңгейінарттыру;әдістемелікқамтамасызетуқазіргізаманғытәрбиепроцесін.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың - қатынастық қабілеттерін дамыту
    Несиелер: 5

    4-5 жастағы тәрбиеленушілердің жас ерекшеліктерінің сипаттамасы. 5-6 жастағы тәрбиеленушілердің жас ерекшеліктерінің сипаттамасы. Баланың коммуникативтік қабілеттерінің қалыптасуының негізгі көрсеткіштері. Сөйлеу тілінің диалогтық нысанын және коммуникацияның вербалды құралдарын дамыту және жетілдіру. Коммуникация бойынша басқа серіктестердің назарын аудару үшін тәсілдер спектрін кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауын дамытудың белсенді әдістері
    Несиелер: 5

    Оқу үрдісінде көп, сан және есеп туралы балалардың түсінігін дамыту. Мектепке дейінгі кіші жастағы (2 жастан 4 жасқа дейін) балалардың сандық түсініктерін қалыптастыру әдістемесі. Мектепке дейінгі орта жастағы (4 жастан 5 жасқа дейін) балалардың сандық түсініктерін қалыптастыру әдістемесі. Мектепке дейінгі ересек жастағы балаларда сандық түсініктерді қалыптастыру әдістемесі (5 - тен 7 жасқа дейін). Заттардың көлемі және оларды өлшеу туралы балалардың түсінігінің ерекшеліктері. Бала бақшаның әр түрлі жас топтарында заттардың көлемімен және шамаларды өлшеумен балаларды таныстыру әдістемесі. Мектепке дейінгі балаларды кеңістікте бағдарлауға оқыту әдістемесі. Бала бақшаның әр түрлі жас топтарында уақыт бағдарын қалыптастыру әдістемесі. Геометриялық фигуралар мен заттардың формасы туралы балаларды таныстыру ерекшеліктері. Балабақшаның әртүрлі жас топтарында геометриялық фигуралармен және заттардың түрлерімен таныстыру әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математика негіздері және мектепке дейінгі балалардың сенсорлық дамуы бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі балалардың математика және мектепке дейінгі балалардың сенсорлық дамуы бойынша практикум әдістемесі пәні. Мектепке дейінгі балалардың математика теориялық негіздері. Математикалық түсініктер. математика әдістемесінің қалыптасуы. Мектепке дейінгі жастағы балаларды оқытуды ұйымдастыру. Әртүрлі жастағы балаларды жиынмен таныстыру. Балаларда сандар туралы білімді қалыптастыру, есепті оқыту. Сандармен танысу, 20 шегінде есеп. Есептеу қызметі, арифметикалық есептерді шешуге үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
    Несиелер: 5

    Критериалды бағалау әдістемесінің ғылыми негіздері; пәндік және метапәндік нәтижелерді бағалау критерийлерін құрастыру; 12 жылдық білім беру жүйесінің талаптарына сәйкес келетін критериалды бағалау жүйесін әзірлеу; жеке тұлғаның функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ететін негізгі құзыреттердің қалыптасуын бағалау және өзін-өзі бағалау тетіктерін анықтау; оқушылардың оқу жетістіктерін бақылау, АКТ және ДОТ қолдану талаптарын анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бейнелеу қызметінің теориясы мен әдістемесі және құрастыру бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихы негіздерімен таныстыру.Балаларды көркемдік тәрбиелеу әдістеріне оқыту. Сурет салуда, аппликацияда және құрастыруда бейнелеу-мәнерлі құралдарды қолдану дағдылары мен біліктерін қалыптастыру. Бейнелеу өнеріне оқытудың әдістері мен тәсілдері. Бейнелеу қызметі бойынша сабақтардың түрлері мен ұйымдастырылуы. Сурет салу. Мүсіндеу. Аппликация. Конструкциялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қоршаған ортамен және экологиялық негіздерімен танысу әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мектепке дейінгі жастағы балалардың экологиялық білім берудің теориялық негіздері. Мектепке дейінгі балалардың экологиялық тәрбиесінің мазмұнын құрудың ғылыми негізі, Өсімдіктер мен жануарлар тірі табиғат бірлігі және дүние тану пәні ретінде. Мектеп жасына дейінгі балалардың өсімдіктер мен жануарлардың сыртқы ортамен өзара байланысы туралы түсініктерін қалыптастыру Мектепке дейінгі балалардың тірі табиғаттағы алуан түрлілігі туралы түсініктерін дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі білім берудегі мазмұнның педагогикалық дизайны
    Несиелер: 4

    "Мектепке дейінгі білім берудегі мазмұнның педагогикалық дизайны" пәні оқу процесінде мультимедияны қолданудың педагогикалық негіздерін, сондай-ақ қашықтықтан білім беру процесін жүргізу үшін бейне-панельдер жасауды қарастырады. Келесі тақырыптар қарастырылады: қоғам мен білім беруді ақпараттандырудың қазіргі жағдайы. Кәсіби қызметте мультимедияны қолданатын мұғалімдерге қойылатын талаптар. Мультимедиялық педагогикалық құралдарды әзірлеу мен қолданудың психологиялық-педагогикалық принциптері. Әр түрлі педагогикалық тәсілдерде мультимедиялық оқыту құралдарын қолдану. Мультимедиалық құралдарды әзірлеу технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалар әлемінің бейнесін қалыптастыру
    Несиелер: 3

    Болашақ бүгіннен басталады. Қарым-қатынас мәдениеті. Өзара түсіністік және достық. Қазақстан біздің ортақ үйіміз. Қазіргі бұқаралық мәдениет. Табиғат жаны. Шығармашылық қуаныш. Адамның жеке психологиялық сипаттамалары және өзін-өзі тану, шығармашылық өзін-өзі тану жолдары. Кәсіби және жеке салаларда өзін-өзі жетілдіру жолдары. Оқу, өмір және кәсіби жағдайлардағы адамгершілік мінез-құлық тәжірибесі. Кәсіби және жеке салаларда өзін-өзі жетілдіру жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі жастағы балаларды табиғатпен таныстырудың әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пән студенттерді мектепке дейінгі білім беру стандарттарының талаптары негізінде тірі және жансыз табиғат бірлігі негізінде қоршаған орта, оның табиғаты туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру бойынша мектепке дейінгі балалармен жұмысты ұйымдастыруға дайындауға бағытталған .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі білім берудегі қашықтықтан оқыту технологиялары
    Несиелер: 4

    "Мектепке дейінгі білім берудегі қашықтықтан оқыту технологиялары" пәні студенттердің мектепке дейінгі білім беруде қашықтықтан оқыту процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану саласындағы білім, білік және дағды жүйесін дамытуға бағытталған. Технологияларды қолданудың дидактикалық, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік негіздерінің өзара байланысын ашады; мектепке дейінгі білім беру жүйесінде жұмыс істейтін маманның кәсіби қызметінде АКТ құралдарын пайдалану мен қолдануды үйретуге арналған; сабақ және сабақтан тыс іс-әрекетте іске асырылатын әр түрлі оқу сабақтарын өткізу кезінде АКТ құралдарын қолданудың заманауи тәсілдері мен әдістерін таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жаратылыстану негіздері және балабақшада оқыту әдістемеесі
    Несиелер: 4

    Мектепке дейінгі жастағы балалардың экологиялық білім берудің теориялық негіздері. Мектепке дейінгі балалардың экологиялық тәрбиесінің мазмұнын құрудың ғылыми негізі, Өсімдіктер мен жануарлар тірі табиғат бірлігі және дүние тану пәні ретінде. Мектеп жасына дейінгі балалардың өсімдіктер мен жануарлардың сыртқы ортамен өзара байланысы туралы түсініктерін қалыптастыру Мектепке дейінгі балалардың тірі табиғаттағы алуан түрлілігі туралы түсініктерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі инклюзивтік білім беру
    Несиелер: 5

    Білімалушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы білім жүйесін қалыптастыру процесі. Инклюзивті (енгізілген) білім беру жағдайында мектепке дейінгі балаларды оқыту мен дамытудың негізгі психологиялық-педагогикалық мәселелерін зерттеу. Инклюзивті практиканы қалыптастыру барысында ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқыту және диагностикалау әдістері мен технологиялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бейнелеу қызметі бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Балалардың бейнелеу қызметінің ерекшеліктері. Әдіс-тәсілдері. Сабақтың түрлері мен ұйымдастырылуы. Сурет салу. Мүсіндеу. Аппликация. Конструкциялау. Балаларды өнер туындыларымен таныстыру әдістемесі. Балабақшаның әртүрлі жас топтарында оқу іс-әрекетін ұйымдастыру үшін көрнекі құралдар, дидактикалық материалдар және т. б. жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі білім берудегі тьюторлық
    Несиелер: 3

    Тьюторлық туралы түсінік. Инклюзивті орта түсінігі және ерекшеліктері. Білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы білім жүйесін қалыптастыру процесі. Инклюзивті (қосылған) білім беру жағдайында оқушыларды оқыту мен дамытудың негізгі психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін зерделеу. Инклюзивті практиканы қалыптастыру барысында ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқыту және диагностикалау әдістері мен технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы мектепке дейінгі педагогика
    Несиелер: 3

    Арнайы білім беру жүйесі тәрбиешінің кәсіби қызметі және жеке тұлғасы. Арнайы мектепке дейінгі педагогика негіздері. Арнайы білім берудің ерекше білім беру қажеттілігі мен мазмұны. Арнайы білім беру принциптері. Арнайы білім берудің технологиялары мен әдістері. Оқытуды ұйымдастыру және түзету-педагогикалық көмек түрлері. Түзету-білім беру процесін қамтамасыз ету құралдары. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға мектепке дейінгі білім беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем әдебиетті оқыту әдістемесі және мәнерлеп оқу бойынша практикум
    Несиелер: 4

    Сөйлеу техникасы және оның компоненттері. Сөйлеу мәнерлілігі құралдары. Мәтіннің әдеби және орындаушылық талдауы. Ерте және мектеп жасына дейінгі балаларға арналған көркем шығармаларды орындау. Фольклорлық шығармаларды орындау. Өлең шығармаларын орындау. Мектепке дейінгі балалар үшін прозалық шығармаларды орындау. Балаларға арналған ойын-сауық көріністерінің түрлері. Мектепке дейінгі балалардың театрланған қызметі. Мектепке дейінгі балаларға арналған көркем шығармаларды сахналау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 3

    Студенттің ғылыми қызметі. Ғылыми-педагогикалық зерттеу, оның әдіснамалық принциптері. Ғылыми ізденістің бастапқы кезеңі ретінде зерттеу мәселесі мен тақырыбын анықтау. Ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу және алынған ақпаратты өңдеу әдістемесі. Қорытынды эксперимент жүргізу әдістемесі. Педагогикалық эксперименттің қалыптасатын және бақылау кезеңдерін жүргізу әдістемесі. Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері. Студенттікстартап: түсінігі, мәні, келешегі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 4

    Курс аяқталғаннан кейін студенттер балалар әдебиетінің қалыптасу және даму тарихының ерекшеліктерін, балалар әдебиетінде қолданылатын бейнелі мәнерлілік құралдарын, тақырыптарын, кейіпкерлерін, функциялардың ерекшеліктерін білу және тәжірибеде қолдана алады. Негізгі тақырыптар: Балалар әдебиеті жалпы әдебиеттің бір бөлігі ретінде. Балаларға арналған әдебиеттің қалыптасу және даму тарихы. Шағын фольклорлық жанрлар. Балалар фольклоры. Халық ертегісі және оның идеялық-көркемдік ерекшеліктері. Балаларға арналған Поэзияның тән ерекшеліктері. Балалар жазушыларының бейнесіндегі табиғат пен жануарлар. Шытырман әдебиет және фантастика. Әлемдік балалар классикасы өнердің басқа жанрларында.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялар
    Несиелер: 5

    Педагогикалық инновациялар туралы түсінік. Мектепке дейінгі педагогикада инновацияларды қолдану. Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялық тәсілдер. Инновациялық технологиялардың сипаттамасы. Ерте оқыту технологиялары. Денсаулық сақтау технологиялары. Ойын технологиялары. Балабақшада пәндік-дамыту ортасын құру технологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балаларды мектепке дайындаудың педагогикалық-психологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Мектептің жетілуі туралы түсінік. Баланың мектепке дайындығының құрылымы. Жалпы және арнайы дайындық. Мектепке дайындық диагностикасы. Баланы жүйелі түрде мектеп оқуға дайындау мазмұны. Оқу мотивациясын қалыптастыру. Каллиграфия негіздері мен сауаттылыққа үйрету. Әлем суретін қалыптастыру. Ой-өрісінің дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі балалардың сауаттылыққа оқыту әдістемесі және каллиграфия бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі жастағы балалардың: "тыңдау – сөйлеу"; "оқу – жазу"дағдыларын дамыту. Оқыту звуковому талдау. Сөздің дыбыстық құрамы. Сөздік стрессті ажыратуға үйрету. Фонематикалық есту қабілетін дамытуға арналған ойын тәсілдері. Қолдың ұсақ моторикасын дамыту. Ұғыммен танысу: сөз. Ұсыныс. Мәтін. Сөз схемасы. Әліппе негізінде оқу және жазу негіздері. Әріптер элементтерін жазуды үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Зерттеушілік жобаларды ұйымдастыру мен жоспарлау
    Несиелер: 3

    Зерттеу қызметінің мақсаты, міндеттері. Мектепке дейінгі жастағы балалардың зерттеу іскерліктерін дамыту ерекшеліктері. Балалар жобалау қызметінің ерекшеліктері. Балалар жобаларын ұйымдастыруға қойылатын талаптар. Өнертапқыштық есептерді шешу технологиясы (Альтшулер Г.)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    Математикалық және сандық сауаттылыққа ие, кәсіби қызметте АКТ-ны біледі және қолданады

  • Код ON5

    Жаратылыстану негіздерін біледі, экологиялық мәдениетке ие және балалардың табиғаттану білімі мен құндылығын қалыптастыра алады

  • Код ON7

    ББМДҰ-дағы оқу-тәрбие процесін тиімді бағалайды, жоспарлайды, педагогикалық зерттеу құралдарын иеленеді

  • Код ON1

    Кәсіби терминологияны және академиялық жазуды меңгерген; ана, екінші (Ж2), шет тілдерін пайдаланады және оларды балабақшада оқыту әдістемесін меңгерген; мектепке дейінгі жастағы балалардың тыңдаудың интеграцияланған дағдыларын, сөйлеу, лингвистикалық қабілетін қалыптастырады

  • Код ON6

    Жалпы және дене шынықтыру, СӨС негіздерін мектепке дейінгі білім беру ұйымының практикасына өзгертеді; МЖМБС талаптарын басшылыққа ала отырып, мектепке дейінгі балалардың эстетикалық және физикалық қасиеттерін дамытады

  • Код ON3

    Мәдениеттану, әлеуметтану, экономика және кәсіпкерлік саласындағы білімді түсінеді және пайдаланады; волонтерлік қызметке қатысады; парасаттылық және академиялық адалдық қағидаттарын сақтайды

  • Код ON8

    Педагогикалық шындықты талдайды және синтездейді, сыни ойлау мен рефлексияны меңгерген, командада жұмыс істей алады, көшбасшылық қасиеттері бар

  • Код ON4

    Мектепке дейінгі жастағы балалардың дамуының типтік және типтік емес заңдылықтарын біледі, түсінеді және оларды кәсіби қызметте ескереді; педагогикалық этиканы сақтайды

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу: Мектепалды даярлық
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ОҚЫТУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕЛЕУ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top