7M02301 Филология в Инновациялық Еуразия университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тіл білімі, әдебиеттану, текстология, мәдениеттану салаларында ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгерген және өзін-өзі табысты іске асыруға дайын жоғары білімді бәсекеге қабілетті филолог дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Инновациялық Еуразия университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M060 Филология
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 3Психология ғылым ретінде. Ғылым жүйесіндегі психологияның міндеттері мен орны. Оқыту процесінде адамның танымдық іс-әрекетінің психологиясы. Нарықтық экономика жағдайындағы білім беру үрдісінің гносеологиялық және онтологиялық мәселелері. Заманауи жағдайда оқытудың тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдары. Жанжалды жағдайларда оқыту процесін басқару. Педагогикалық қарым-қатынас психологиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 5Қоғам, мәдениет, тарих және адам туралы ғылымның қалыптасу тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру: эволюциялық теорияның құрылымы, белгілері, өлшемдері, құрылымы және принциптері. Білімді қазіргі тәртіптік ұйымдастырудың эволюциясы. Жаратылыстану және әлеуметтік - гуманитарлық ғылымдардың, сондай-ақ ғылыми білімнің арнайы салаларының қазіргі заманғы өзекті әдістемелік, әдіснамалық және философиялық мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми экспериментті компьютерлік үлгілеу, жоспарлау және жүргізу
Несиелер: 5Пән экспериментті жоспарлау және нәтижелерді статистикалық өңдеу дағдыларының негізгі жүйесін зерттеуге, кездейсоқ қателер теориясы мен әдістерінің негіздерін білуге, өлшеулердегі кездейсоқ қателіктерді бағалауға бағытталған. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: ғылыми танымның әдістемелік негіздері. Теориялық зерттеу әдістері. Эксперименттік зерттеулер. Эксперименттік зерттеулерді өңдеу әдістері. Математикалық статистика әдістері. Таңдамалы бақылаулар. Ғылыми зерттеулерді болжау әдістері. Компьютерлік жүйелердің модельдеу модельдері
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 5C1 және C2 халықаралық стандарттар деңгейінде шетел тілін үйрену. Ақпараттық және кәсіби мазмұндағы тыңдауды қабылдау. Ауызша сөйлеу ерекшеліктері және ағылшын тілінің орфоэпиялық нормасы, мәтіннің семантикалық, құрылымдық және коммуникативтік тұтастығы, оның бірліктері, ғылыми стильдің лексикалық-грамматикалық ерекшеліктері және ауызша және жазбаша түрдегі жеткізу.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Несиелер: 5Ғылыми зерттеу негізіне кіріспе. Қазақстанда ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Ғылым және ғылыми зерттеу. Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы. Ғылыми зерттеу тақырыбын құрастыру. Зерттеудің мақсаты мен міндеттерін тұжырымдау. Ғылыми-зерттеу жұмысының дайындық кезеңі. Ғылыми ақпаратты жинау. Магистранттардың ғылыми жұмыстарын жазу және рәсімдеу. Ғылыми сөйлеу тілі мен стилі. Ғылыми-зерттеу жұмысын рецензиялау. Магистрлік жұмыстарды дайындау, ресімдеу және қорғау ерекшеліктері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Несиелер: 5Педагогика ғылым ретінде. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру. ЖОО - да оқытудың белсенді формалары мен әдістері. Студенттің білім беру процесіндегі ғылыми-зерттеу жұмысы.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми жұмыстарды жазу әдістемесі
Несиелер: 5Лингвистикалық зерттеудің әдістемесі мен әдістемесі. Жеке лингвистикалық пәндер әдістері (социолингвистика, психолингвистика, когнитивті лингвистика, этнолингвистика және т.б.). Мәтін Семиотика, мәдениеттану, филология ұғымы ретінде. Көркем мәтіннің құрамы мен ерекшелігі. Мәтіннің теориялық негіздері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Типологиялық тіл білімі
Несиелер: 5Тіл білімінің ерекше бөлімі ретінде. Тіл типологиясының пәні. Тіл типологиясының бөлімдері. Тілдің типологиясы. Типологиялық тіл білімінің тарихы. Тіл типологиясының негізін қалаушылар мен ізашарлар. ХІХ ғ. тілдердің құрылымын зерттеу. Салыстырмалы зерттеулердің түрлері. Салыстырмалы-тарихи тіл білімі және типологиялық тіл білімімен салыстырудағы ареалдық лингвистика. Контрастивті лингвистика: пайда болу және даму тарихы, зерттеу принциптері, негізгі ұғымдар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Компаративистиканың тарихы мен әдіснамасы
Несиелер: 5Пәннің негізгі бөлімдері: лингвистикалық салыстырмалылық гипотезасы, әлемнің ұлттық тілдік картиналары және әлемнің ғылыми картиналары, жалпы әдебиеттік тілдің ұлттық ерекшелігі, тіл когнитивті механизм ретінде, әлем туралы білім беру формалары (скрипттер, сахна, фреймдер, сценарийлер).
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Мәдениетаралық қарым-қатынастың теориясы мен практикасы
Несиелер: 5Мәдениаралық коммуникация теориясы оқу пәні ретінде. ХҚК мәдени-антропологиялық негіздері. Мәдениет пен этноцентризм «жат» мәселесі. Мәдениаралық коммуникация және шет тілдерін оқыту. Коммуникация және мәдениет. Мәдениаралық құзыреттілікті қалыптастыру. МКК негізгі ережелері. МКК психологиялық аспектілері. Әлеуметтік категориялау және стереотиптеу. Аккультурация - жат мәдениетті игеру. Ұлттық сипат психологиялық бірегейліктің негізі ретінде. Психологиялық ұқсастықты салыстыру параметрлері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Түркі тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
Несиелер: 5Түркі тілдерінің салыстырмалы лексикологиясы - түркі тілі теориясының дайындық курсы түркі тілдерінің қалыптасу тарихы, олардың эволюциясы туралы білім алуға көмектеседі. және қазіргі жағдайы. Курс тілдік түсінік аппаратының шеңберіне енгізеді, әлем тілдері жүйесіндегі түркі тілдерінің орны туралы түсінік, хат мәдениетімен таныстырады ежелгі түркілердің, алфавитпен, түркі тілдерінің жіктелуімен басып шығару. "Түркі тілдерінің салыстырмалы лексикологиясы" пәні екінші кезеңде жоспарланған және магистранттың тілтану білімін жалғастырады, оның жалпы дайындық, лингвистикалық ой-өрісін кеңейтеді. Студент танымның негізгі лингвистикалық әдістері мен тәсілдерін білуі тиіс, білімді тәжірибеде қолдана білу. Курс жақсы меңгеруге ықпал етеді түркі халықтарының жазбалары", ""Қазіргі қыпшақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы" және т. б.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Мәтін лингвистикасы
Несиелер: 5Мәтін лингвистикасы интегралдаушы филологиялық пән ретінде. Мәтін және дискурс. Мәтін бүтін түрінде. Мәтіннің күшті позициялары. Бір реттік байланыс ұғымы. Когезия және когеренттілік мәтіннің байланыстылығын қалыптастырудың екі түрі ретінде. Автордың коммуникативтік стратегиясы және оны адресаттың түсіндіруі. Мәтіндердің функционалдық-стилистикалық типологиясы. Мәтін және сөйлеу жанры.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жалпы кәсіби қызмет теориясы
Несиелер: 5Студенттер мәтінмен жұмыс істеу әдісінің негіздерін, көзқарасты визуализациялаудың және келісудің бастапқы қабілетін, ойлау мен қызметтің бар жалпы кәсіби парадигмасының сыни талдауын, түсініктерді, санаттар мен концепцияны функционалдық-жүйелік модельдер түріндегі меңгереді (жеке тұлға, субъект, жеке тұлға, оқушы, оқушы, мұғалім, педагог, мектеп, университет, функция, іс-әрекет, жұмыс, еңбек, қызмет, ақпарат, білім, әдіс, принцип, құрал, тәсіл, қабілеттілік, құндылық, мақсат, позиция, рөл, кәсіп, лауазым, Тапсырыс беруші, басқарушы, орындаушы, аналитика, жобалау, экономика, мүлік, меншік, капитал, инновациялар, ел, өңір, бәсекеге қабілеттілік және басқалар)
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Тіл білімінің (әдебиеттанудың) өзекті мәселелері
Несиелер: 5Курстың мақсаты: Тіл білімі мен әдебиеттанудың қазіргі тенденцияларын зерттеу. Курстың мазмұны. Тіл білімі мен әдебиеттанудың өзекті бағыттары. Антропоцентризм принципі және тіл біліміндегі шешімі. Әдебиеттанудың негізгі бағыттары мен мектептері. Лингвист пен әдебиеттанушы шығармасының Макро - және микро-мәтіндері. Тіл білімі мен әдебиеттің жанрлық эволюциясы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Тіл білімінің философиялық-әдіснамалық мәселелері
Несиелер: 3Пән тіл теориясында тұжырымдалған ілімдер мен лингвистикалық сипаттаманың дамыған әдістері мен әдістерінің философиялық дүниетаныммен және зерттеу іс-әрекетінің әдіснамасымен байланысын қамтиды. Пәннің негізгі бөлімдері. Тілді анықтаудың онтологиялық және эпистемологиялық аспектілері. Курстың пәні мен міндеттері. Тіл білімі және тіл философиясы: ұқсастықтар мен айырмашылықтар. Сөздің философиялық көрінісі және оның лингвистикалық ілімдердің дамуына әсері. Лингвистикалық және экстралингвистикалық фактілер туралы мәселе. Тіл білімінің заманауи бағыттары. Аналитикалық философия мәтіннің негізі ретінде. Лингвистикалық зерттеу әдістемесі мен әдістемесі. Жеке лингвистикалық пәндердің әдістері (социолингвистика, психолингвистика, когнитивтік лингвистика, этнолингвистика және т.б.).
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Мәтінді талдау және түсіндіру
Несиелер: 5Әлемдік және отандық ғылымдағы "тіл-мәдениет" мәселесі. Тіл және мәдениет: өзара іс-қимыл мәселелері. Мәдениетті тілде ұсыну тәсілдері. Мәдениет және тіл кеңістігіндегі адам. Мәдениет кеңістігіндегі тілдік тұлғаның орны. Лингвомәдениеттану аспектісіндегі мәтін. Метафора мәдениетті ұсыну тәсілі ретінде. Тілдік сананың этномәдени тұрақтылары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Тіл білімі мен әдебиеттанудың қазіргі мәселелері
Несиелер: 5Салыстырмалы-тарихи тіл білімі және типологиялық тіл білімімен салыстырудағы ареалдық лингвистика. Контрастивті лингвистика: пайда болу және даму тарихы, зерттеу принциптері, негізгі ұғымдар. Универсалдар туралы түсінік. Салыстырмалы тілдердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарының түрлері. Әмбебап анықтамасы және жіктелуі. Генетикалық, ареалдық және типологиялық ұқсастықтар. Әлем тілдеріндегі лингвистикалық универсалдар. Фонетико-фонологиялық, морфологиялық, синтаксистік, лексикалық және лексикалық-семантикалық, әлеуметтік-лингвистикалық универсалдар. Тілдің түрі және тілдегі түрі. Типологиялық зерттеудің деңгейлері. Тіл типологиясындағы прагматикалық аспектілер. Тіл типологиясындағы прототиптер.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Когнитивті лингвистика
Несиелер: 5Когнитивті лингвистика ғылым ретінде. Когнитивті лингвистиканың негізгі ұғымдары. Білімнің ментальды репрезентациясы. Когнитивистикадағы белгілеу мәселесі. Концепт когнитивті лингвистиканың негізгі ұғымы ретінде. Тұжырымдаманың құрылымы және оны сипаттау әдістемесі. Концепт әлемнің тілдік суретінің негізі ретінде.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Көркем әдебиетінің психологизмі
Несиелер: 5Көркем психологизм мәселелері: теориялық аспектілері. Әдебиеттегі адам бейнесі: кейіпкердің тарихи моделі. Психологизм поэтикасы (ХХ ғасыр прозасындағы психологиялық хаттың ерекшеліктері). Әлемнің ұлттық тілдік бейнесі мен әлемнің ғылыми бейнесі. Жалпы әдеби тілінің ұлттық ерекшеліктері. Тіл когнитивтік механизм ретінде, әлем туралы білім беру формасы (скрипт,сахна, фрейм, сценариі). Психоаналитикалық әдебиеттану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Әлеуметтік лингвистика
Несиелер: 5Әлеуметтік лингвистика тіл білімінің саласы ретінде. Әлеуметтік лингвистиканың негізгі ұғымдары. Тіл және сөйлеу функциялары. Тілдің өмір сүру формалары. Тіл коды. Әлеуметтік-коммуникативтік жүйе. Тілдік жағдай. Көптілділік және тілдер-делдалдар. Тілдік байланыстар тілдік эволюцияның басты факторы ретінде. Сөйлеу қарым-қатынасы және сөйлеушілердің әлеуметтік рөлі. Әлеуметтік-лингвистикалық зерттеулердің әдістері мен тәсілдері. Қазіргі әлеуметтік лингвистиканың өзекті мәселелері.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Мәтіннің лингвистикалық сараптамасы
Несиелер: 3Лингвистикалық сараптаманың жалпы сипаттамасы. Мәтіннің лингвистикалық сараптамасындағы тіл және тіл феномендері. Мәтіннің лингвистикалық сараптамасын зерттеу объектісі ретінде сөйлеу әсерінің тәсілдері. Сараптамалық қызмет технологиясы. Тіл деңгейлері бойынша сараптамалардың жіктелуі. Лингвистикалық сараптаудағы зерттеу объектілерінің вербальды және вербальды емес аспектілері. Лингвистикалық сараптаманың негізгі әдістері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Тіл білімінің (әдебиеттанудың) жаңа бағыттары
Несиелер: 5Қазіргі тіл білімінің жаңа бағыттары. Пәнді оқытудың мақсаты: Қазіргі тіл білімінің жаңа бағыттарын білу және сипаттау; лингвистикалық идеялардың эволюциясын сипаттау, лингвистикадағы жаңа бағыттардың пайда болуына хронологиялық талдау жүргізу; синхронды аспектіде ХХ - ХХІ ғғ басы лингвистикасының басым парадигмаларын сипаттау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Қазіргі таңдағы қазақ лингвистикасының негізгі бағыттары
Несиелер: 3Қазіргі таңдағы қазақ лингвистикасының дамуы. Қазақстандық ғылыми мектептер. Қазіргі таңдағы қазақ лингвистикасының өзекті мәселелері. Қазіргі таңдағы қазақ лингвистикасының бағыттарына шолу. Салыстырмалы тіл білімінің дамуы. Этнолингвистика негіздері. Тілдердің өзара әрекеттесуі: билингвизм және тілдік байланыстар. Қазақ ғылымындағы орыс тілі мен қазақ тілі туралы жаңа ғылыми парадигмалар. Көптілді салалық терминология. Лингвистикалық прагматика мәселелері. Қазақстандағы концептологиялық зерттеулер. Қазақстандағы аударма ісіне кіріспе. Қазақстандағы заманауи лингвистикалық парадигмаларды дамытудың басымдықтары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Салыстырмалы грамматика
Несиелер: 5Пән әлемнің ұлттық тілдік бейнесін, жалпы әдеби тілдің ұлттық ерекшелігін когнитивтік тетік ретінде; әр түрлі ұлт өкілдерінің ойлау түрлері мен олардың тілге қатынасын зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Психолингвистика
Несиелер: 5Психолингвистика кешендік ғылым ретінде. Психолингвистиканың пайда болу мен даму тарихы.Психолингвистиканың нысаны мен пәнін анықта. Сөйлеу әрекеті. Сөйлеу әрекетінің механизмі. Сөйлеу әрекетінің негізгі түрлері. Сөйлеу әрекетінің психологиялық мазмұны. Сөйлеу әрекетінің құрылымы. Тіл – сөйлеу әрекетінің негізгі құралы. Тіл – сөйлеу әрекетін болдыртатын негізгі құралы ретінде.Тіл таңбасы мен олардың негізгі қызметі туралы ұғым. Тіл таңбасы ретіндегі сөздің семантикалық құрылымы. Мәтінге тілдің әмбебаптық таңбасы мен сөйлеу коммуникациясын жүргізу құралы ретіндегі психологиялық сипаттама. Психолингвистикалық зерттеулер әдістері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Код ON6
Қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар арқылы кәсіби міндеттерді жүзеге асыра отырып, ақпаратпен, ақпараттық объектілермен жұмыс істеу стратегияларының әртүрлі топтарымен жүйелерді зерттеудің негізгі ұғымдарын, теорияларын және тәсілдерін меңгеру
-
Код ON4
Перспективалық бағыттарды анықтау және кең пәнаралық контексте кәсіби өзін-өзі бағалауды жүзеге асыратын дамыған бағдарламаға сәйкес тәуелсіз зерттеулер жүргізу
-
Код ON8
Әр түрлі типтегі білім беру мекемелеріндегі қызметті ұйымдастыру және басқару саласындағы күрделі және стандартты емес жағдайларда шешім қабылдау
-
Код ON2
Қазақстандық және шетелдік зерттеушілердің нәтижелерін қорытындылай және сыни бағалай отырып, тіл және әдебиет саласындағы қазіргі заманғы ғылыми парадигманың білімі мен түсінігін көрсету
-
Код ON5
Тәуелсіз гипотезаларды ұсыну, ғылыми ақпаратты іздеуге, жалпылауға, жүйелеуге және сыни талдауға дайын болу, кәсіби қызметте азаматтық ұстанымын көрсете отырып, өз көзқарасыңызды дәлелдеу
-
Код ON3
Тілдік, тұлғааралық және ұлтаралық жазбаша және ауызша коммуникацияны жүзеге асыру
-
Код ON7
Филология және педагогика саласындағы мамандарға ақпаратты берудің әртүрлі инновациялық және интерактивті нысандарын пайдалана отырып, Жарияланымдар, баяндамалар түрінде зерттеу нәтижелерін ұсыну және болжау
-
Код ON1
Педагогика және психология саласындағы озық білімге негізделген кәсіби қызметті жүзеге асыра отырып, когнитивтік үдерістерді жүйелі түсінуді көрсету
7M02301 Филология (орыс тілі және әдебиеті)
МагистратураАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: M060 Филология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M02301 Филология
МагистратураШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: M060 Филология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M02301 Филология: қазақ тілі
МагистратураМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: M060 Филология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M02301 Қазақ филологиясы
МагистратураА.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті
БББТ: M060 Филология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M02301 Филология
МагистратураИнновациялық Еуразия университеті
БББТ: M060 Филология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M02301 Филология (1)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M060 Филология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M02301 Филология
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M060 Филология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M02301 Филология (1.5)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M060 Филология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M02301 Қазақ филологиясы
МагистратураТорайгыров университеті
БББТ: M060 Филология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M02301 Филология о/б
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M060 Филология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M02301 Филология
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M060 Филология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M02301 Филология
МагистратураМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M060 Филология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M02301 Филология
МагистратураХ.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
БББТ: M060 Филология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M02301 Филология (қазақ)
МагистратураСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: M060 Филология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша