8D10101 D142 Мейіргерлік ғылым в Қарағанды медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты денсаулық сақтау саласындағы білім беру және ғылым ұйымдарында практикалық жұмыс үшін мейірбике ғылымы саласында көшбасшы - ғалым-зерттеуші, сарапшы және педагогтарды даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Қарағанды медицина университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D151 Медбикелік ғылым
-
Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
-
Жоба басқару
Несиелер: 5Нарықтың өзгермелі жағдайларында шешімдер қабылдау дағдылары мен практикасын қалыптастыру. Менеджмент және маркетинг жүйесін ғылым ретінде зерттеу, басқару және нәтижеге қол жеткізу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Биостатистика
Несиелер: 5Статистикалық критерийлерді пайдалана отырып, сандық, сапалық медициналық-биологиялық деректерді ұсыну, сипаттау, талдау, медицинада болжау бойынша практикалық дағдыларға оқыту.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мейіргер ісінде менеджмент және көшбасшылық саласындағы зерттеулер
Несиелер: 5Мейірбикелік істегі стратегиялық басшылық және көшбасшылық. Мейірбике ісіндегі менеджмент және сапаны бағалау стратегиясын әзірлеу, қаржылық менеджмент және адами ресурстарын басқару.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Несиелер: 5Сандық, сапалық және аралас әдістер шеңберінде зерттеу процесін сыни зерттеу. Зерттеу дизайны. Зерттеу хаттамаларын әзірлеу. Зерттеуді басқару. Нәтижелерді жылжыту.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мейірбикелік білім беру саласындағы зерттеулер
Несиелер: 5Мейірбике ісіндегі ғылыми зерттеулер сенімді деректерді алу әдісі ретінде. Медициналық ұйымның қызметін, кадрлық құрамды, Еңбекті нормалауды, персоналды басқару тиімділігін бағалау бойынша зерттеулер.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Академиялық хат
Несиелер: 5Пән медицина және аралас ғылымдар саласында табысты қарым-қатынас жасау үшін жазудың, оқудың және Сын тұрғысынан ойлаудың академиялық және кәсіби дағдыларын дамытады және жетілдіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Педагогикалық тәжірибе
Несиелер: 10Оқыту процесінде алынған білімді бекіту және практикалық іс-әрекет барысында кәсіби-педагогикалық құзыреттілік пен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
**Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау
Несиелер: 30Ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаты – ғылыми таным әдіснамасын меңгерген және қазіргі заманғы мәселелерді зерттеуде ғылыми әдістерді қолдана алатын, ғылыми-зерттеу қызметінің қорытынды нәтижесі докторлық диссертацияны жазу және табысты қорғау болып табылатын докторантты дайындау.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Мейіргер ісінде ғылыми зерттеу жүргізу және зерттеу грантын (грантрайнинг) қалыптастыру
Несиелер: 5Зерттеудің бастапқы мақсаты немесе зерттеу мәселесі мен зерттеу қалай жүргізілетіні арасындағы байланысты орнату. Әдебиеттерді шолуда ұсынылған мәліметтермен нақты таныстыру және келісу. Корреляциялық зерттеулер екі немесе одан да көп айнымалылар арасындағы қатынастарды дамытады, зерттейді және сәйкесінше зерттеу мәселесін немесе гипотезаны қолданады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Мейірбике ісіндегі халықаралық зерттеулер және олардың ерекшеліктері
Несиелер: 5Коммуникативтік және тұлғааралық дағдылар, когнитивтік қабілеттер; мейірбикелік практиканың сапасын бағалау және жақсарту, көшбасшылық, басқару және топтық жұмыс дағдылары, оңтайлы мейірбикелік күтімді қамтамасыз ету үшін зерттеулерді, интервенцияларды/технологияларды қолдану, дәрі-дәрмектерді және терапияның басқа түрлерін қауіпсіз қолдану қабілеті
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Зерттеу тәжірибесі
Несиелер: 10Оқыту процесінде алынған теориялық білімді қолдану және бекіту, дәстүрлі және заманауи зерттеу әдістерін қолданудың тәжірибелік дағдыларын меңгеру, зертханаларда зерттеу тапсырмаларын орындау.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
**Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау
Несиелер: 45Ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаты – ғылыми таным әдіснамасын меңгерген және қазіргі заманғы мәселелерді зерттеуде ғылыми әдістерді қолдана алатын, ғылыми-зерттеу қызметінің қорытынды нәтижесі докторлық диссертацияны жазу және табысты қорғау болып табылатын докторантты дайындау.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
**Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау
Несиелер: 48Ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаты – ғылыми таным әдіснамасын меңгерген және қазіргі заманғы мәселелерді зерттеуде ғылыми әдістерді қолдана алатын, ғылыми-зерттеу қызметінің қорытынды нәтижесі докторлық диссертацияны жазу және табысты қорғау болып табылатын докторантты дайындау.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Код ON5
идеяларды құру, инновациялық қызметтің нәтижелерін болжайды, білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуының академиялық және кәсіби контекстінде ілгерілетуге жәрдемдеседі.
-
Код ON8
өзін-өзі талдау дағдыларын, өмір бойы оқуға ұмтылысын және жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру деңгейінде оқыту тәжірибесін көрсетеді.
-
Код ON4
кәсіби пікірталастарға ауызша немесе жазбаша түрде қатысады, зерттеу нәтижелерін халықаралық академиялық басылымдарда жариялайды.
-
Код ON6
көптеген өзара байланысты факторлармен байланысты мәселелерді шешуді талап ететін жаңа контекстердегі Еңбек және оқу қызметіндегі көшбасшылық қасиеттерді, инновациялықты және дербестікті көрсетеді.
-
Код ON2
денсаулық сақтаудың ең алдыңғы шебінде тұрған жаңа күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу үшін арнайы білімді пайдаланады.
-
Код ON3
тәуелсіз зерттеулер жүргізуге және ғылыми нәтижеге жұмыс істеуге қабілетті, денсаулық сақтау саласында жаңа технологиялардың пайда болуына әкелетін жаңа идеялар мен жобаларды әзірлеуге тұрақты қызығушылық танытады.
-
Код ON7
өз құзыретіндегі тақырып мәртебесі бойынша тең, кең ғылыми қоғамдастықпен және қоғаммен қарым-қатынас жасай алады.
-
Код ON1
денсаулық сақтау саласында өз біліктілігін көрсетіп, қолданылатын зерттеу дағдылары мен әдістерін меңгерген.