Жаңа білім беру бағдарламасы

6B03119 Жаңа әлемдік тәртіп шарттарындағы халықаралық қатынастар в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • француз тілі А1
    Несиелер: 4

    Мақсаты: сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу) қатысымдық құзыреттіліктерді қалыптастыру. Тапсырмалар: A1 деңгейінде коммуникативті дағдыларды қолдану, коммуникативті және мәдениаралық құзыреттілікті қалыптастыру. Дағдылар: әңгімелесуге, түпнұсқа мәтіндерді оқуға, шетелдік сөйлеуді құлақпен түсінуге, сонымен қатар А1 деңгейінде нәтижелі жазбаша сөйлеуге мүмкіндік беретін коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халықаралық қатынастар тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: халықаралық қатынастар тарихының маңызды мәселелерін зерттеу. Мазмұны: 17 ғасырдағы хқ және халықаралық қатынастардың Вестфалия жүйесінің қалыптасуы. 18 ғасырдағы хқ. 18 ғасырдың аяғы мен 19 ғасырдың басындағы халықаралық қатынастар Версаль конференциясынан қазіргі уақытқа дейін. Қалыптасқан дағдылар: халықаралық процестерді талдау; әлемнің саяси картасын қолдану, халықаралық дипломатияның рөлі мен орнын анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби және ғылыми қызметке кіріспе
    Несиелер: 4

    Мақсаты: кәсіби және ғылыми ойлау негіздері мен дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: Мамандықтың қалыптасуының барлық кезеңдерін қарастыру. Дипломат мамандығының кәсіби талаптары. ғылыми ойлау қабілеттерін дамыту және академиялық терминологияны қолдану. Дағдылар: Халықаралық қатынастар саласындағы аналитикалық ойлау, идея тудыру қабілеті. Ғылыми және кәсіптік білімді практикалық қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Коронавирустық пандемия жаңа әлемдегі фактор ретінде
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Әлемдік қоғамдастықтың табиғи ортаға араласуының салдарын түсіну. Пандемияның пайда болу мәселелері. Пандемия ғаламдық қауіп ретінде. Пандемияны жоюдағы халықаралық институттардың рөлі. Адам және табиғи орта: араласу және өзара әрекеттесу проблемасы, әлемдік қауымдастықтың пандемияны жеңуге тырысуы. Дағдылар: пәнаралық талдау, көп деңгейлі ақпаратты талдау дағдылары. Жаңа жағдайдағы жұмыс дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Пандемия жағдайындағы жаһандану процестері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: пандемия кезіндегі интеграциялық процестер. Аймақтық интеграция рөлінің артуы. Мазмұны: вирустың жаһандану үдерісіне әсері. Жаһандану және халықаралық қатынастардың жаңа жүйесінің қалыптасуы. Әлемдік қоғамдастықтың пандемияны жеңуге талпынысы. Дағдылар: Жаңа әлем тәртібіндегі жаһандану үдерісін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • француз тілі A2
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби қызметті ойдағыдай жүргізуге қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау. Тапсырмалар: кәсіби бағдарланған француз тілінің лексикалық-грамматикалық негіздерін кеңейту, ой-өрісін кеңейту, монологтық айтылымдардың негізгі түрлерін меңгеру, шет тілінің сөйлеу тілін құлақпен түсіну. Мазмұны: болжам жасаңыз. Сіздің жұмысыңыз туралы сөйлесіңіз. Гипотезаны білдіріңіз. Кітап жіберіңіз. Өзгерістер туралы хабарлаңыз. Өкініш білдіріңіз. Өз пікіріңізді білдіріңіз. Дәлелді түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дипломатиялық және консулдық қызметтің теориялық және қолданбалы негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты дипломатиялық және консулдық қызметтің негізгі ұғымдарының, мазмұнын ашу; мазмұны: дипломатиялық және консулдық қызметтің даму кезеңдері. дипломатиялық өкілдіктердің иммунитеттері мен артықшылықтары; Қазақстан Республикасының дипломатиясы мен дипломатиялық қызметінің принциптері; дипломатиялық жұмыстың негізгі нысандары мен әдістері. Дағды: талдау дағдыларын дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дамудың жаңа кезеңіндегі Қазақстан Республикасының сыртқы саясаты
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сыртқы саяси сипаттағы өзекті мәселелерді шешуде Қазақстан Республикасының сыртқы саясатының бастаулары мен негізгі даму кезеңдері туралы білімді пайдалану. Қалыптасқан дағдылар: талдау дағдылары, Қазақстанның халықаралық аренадағы бастамаларын талдай білу, практикалық қызметте Қазақстан Республикасының сыртқы саясатының принциптері мен негіздерін қолдана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • фрацуз тілі B1
    Несиелер: 4

    Мақсаты: B1 деңгейлерінде коммуникативті құзыреттілікті дамыту. Мақсаты: сөйлеу нормаларына сәйкес өз ойларыңызды білдіру және шет тілінде өз пікіріңізді білдіру. оқылатын тақырыптар аясында тіл. Түйіндеме жазыңыз. Мазмұны: Дүкендер, дүкендер. Кафелер, мейрамханалар. Тұрғын үй түрлері. Менің пәтерім (менің үйім). Пәтер жалдау. Достармен қарым-қатынас. Көршілер. Биржалық зерттеулер. Қалай сұхбат алуға болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ұжымдық қауіпсіздік институттарының құрылуы және олардың жанжалды шешуде маңызы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі заманғы ұжымдық қауіпсіздік институттарының барлық функционалдық ерекшеліктерін түсіну. Мазмұны: Қазіргі заманғы халықаралық ұйымдар мен қауіпсіздік жүйелерінің функционалдық ерекшеліктері. Қазіргі халықаралық ұйымдардың қызмет бағыттары. Халықаралық ұйымдардың жанжалды жағдайларды шешуде ролі мен құралдары Дағдылар: аналитикалық ойлау, әкімшілік және саяси шешімдер қабылдау дағдылары. Микроколлективті көшбасшылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Саяси қақтығыстар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің саяси қақтығыстар, оларды шешу жолдары мен тәсілдері туралы біртұтас түсінігін қалыптастыру және дамыту.Мазмұны: Әлеуметтік стратификация және қоғамдағы қақтығыстар.Тараптар әлеуметтік қақтығыстың медиаторы ретінде. Элиталардың қақтығысы және әлеуметтік өзгерістер Саясаттағы этникалық қақтығыстар Дағдылар: жаңа білімді өз бетінше меңгеру, саяси қақтығыстарды конструктивті шешу әдістері.Әлеуметтік саяси қақтығыстарды объективті талдаудың принциптері мен әдістемесін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлемдік трансформация жағдайындағы еуразиялық интеграция
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ғаламдық қайта құрудағы интеграцияның негізгі түсініктері мен себептерін тұжырымдау. Мазмұны: Еуразиялық интеграцияның себептері мен үй-жайлары. Еуразиялық интеграцияның дамуындағы сыртқы факторлардың рөлі. Халықаралық қатынастар жүйесінің жаһандық қайта құрылуы. Дағдылар: жаһандық трансформация жағдайындағы аналитикалық ойлау, әкімшілік және саяси шешім қабылдау дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дипломатиялық құжаттама, этикет және хаттама
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Дипломатиялық құжаттардың, этикет пен хаттамалардың барлық спектрін игеру. Мазмұны: Дипломатиялық құжаттама мен корреспонденцияның түрлері мен көріністері, дипломатиялық тәжірибеде дипломатиялық этикеттің рөлі мен функциялары және хаттамалық ерекшеліктері. Қалыптасқан қабілеттер: дипломатиялық құжаттарды рәсімдеу, хаттамалық және рәсімдік шеберлік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • француз тілі В2
    Несиелер: 4

    Мақсат: коммуникативті және мәдениаралық құзыреттілікті B2 деңгейінде жетілдіру. Тапсырмалар: ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын, күнделікті және кәсіби сипаттағы әңгімеге қатысу қабілетін дамыту; оқу мен жазудың әртүрлі түрлерін дамыту. Мазмұны: Франция және француздар. Жұмыс туралы айтып беріңіз. Мәдени айырмашылықтар. Хабарлау. Түймесін басыңыз. Іс-шараға баға беріңіз. Баспасөздегі мәтін түрлері. Фильм. Бос уақыт. Туризм.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі әлемдегі жаһандану процестері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Орталық Азия елдерінің инновациялық модернизациясына қатысты интеллектуалды ұстанымды қалыптастыру. Мазмұны: аймақтық экономикалық интеграция аясындағы пандемия кезіндегі ОА елдерін жаңғырту мәселелері. Өндірістік дизайн ОА елдерінің инновациялық дамуының негізгі ынталандырушы факторы ретінде. Дағдылар: инновациялық салалардың дамуын жіктеу және талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Көпвекторлы дипломатия: оның қазіргі жағдайдағы ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: халықаралық даулар мен қақтығыстарды шешуде қолайлы шешімдер әзірлеуде көпжақты дипломатияның әдістері мен механизмдерін қолдану. Мазмұны: Халықаралық жанжалдарды реттеудегі көпжақты дипломатияның рөлі. Аймақтық қақтығыстар және көпжақты дипломатия .. Қалыптасқан дағдылар: халықаралық қатынастардың ажырамас жүйесінің қатысушылары ретінде мемлекеттер мен мемлекеттік емес субъектілер арасындағы қатынастарды талдай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дипломатиялық келіссөздерді жүргізудің қазіргі заманғы тәсілдері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Сыртқы саяси мәселелерді шешуде дипломатиялық келіссөздер жүргізудің «Тактикалық қадамдарды тіркеу», «Келіссөздер процесін талдау» әдістемесі мен әдістерін қолдану. Мазмұны: Келіссөздер халықаралық ынтымақтастықты дамыту құралы ретінде, Келіссөз жүргізудің стратегиясы мен тактикасы. Дамытылатын дағдылар: мәселені бірлесіп талдау және мәселені шешу тактикасын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Орыс тілі В2
    Несиелер: 5

    Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөздің дұрыстығы. Сөз дұрыс таңдау, сөздің формасы. Сөзді пайдаланудың дәлдігі. Ұсыныстарды дұрыс құрастыру. Экспрессивті сөйлеу. Экспрессивті синтаксис. Салтанат, тазалық, сөйлеудің дәйектілігі. Ұғымдар мен стрестің нормалары. Тәжірибелік стилистиканың анықтамасы. Кәсіби салада сөйлеу мінез-құлық мәдениеті. Кейбір коммуникативті жағдайларда сөйлеу жаттығулары. Сөйлеу мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • француз тілі C1
    Несиелер: 4

    Мақсаты: C1 деңгейіндегі халықаралық қатынастар саласындағы кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау. Тапсырмалар: кәсіби бағдарланған француз тілінің лексикалық-грамматикалық негіздерін кеңейту, ой-өрісін кеңейту, монологтық айтылымның негізгі түрлерін меңгеру, шет тілінің сөйлеу тілін құлақпен түсіну. Мазмұны: болжам жасаңыз. Сіздің жұмысыңыз туралы сөйлесіңіз. Гипотезаны білдіріңіз. Кітап жіберіңіз. Өзгерістер туралы хабарлаңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Еуразия кеңістігі елдерінің халықаралық ынтымақтастықтың жаңа архитектурасының мәселелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Еуразиялық интеграцияның негізгі түсініктері мен себептерін қалыптастыру. Қазақстан аймақтық интеграция жүйесінде. Мазмұны: Еуразиялық интеграцияның себептері мен алғышарттары. Еуразиялық интеграцияны дамытудағы сыртқы факторлардың рөлі. Қазіргі еуразиялық интеграция кезеңдері. Дағдылар: аналитикалық ойлау, әкімшілік және саяси шешім қабылдау дағдылары. Аймақтық интеграцияның ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Халықаралық қатынастар және әлемдік саясат
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемнің қазіргі заманғы құрылымының ерекшеліктері, әлемдік қауымдастықтың жаһандық мәселелері және оларды шешудің тәсілдері туралы негізгі кәсіби түсініктерді игеру. Мазмұны: проблемалар мен процестердің халықаралық саяси және дипломатиялық семантикалық жүктемелері. Әлемдік мәселелерді шешудің негізгі принциптері. Дағдылар: әлемдік саясат саласындағы заманауи мәселелерді шешудің жеткілікті құралдарын табу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • геосаясат негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Геосаясат туралы білімдерін халықаралық ынтымақтастық саласындағы талдамалық зерттеулер мен практикалық іс-әрекеттерді жүргізуде пайдалану. Мазмұны: геосаясат ғылым ретінде, оның қалыптасу кезеңдері. Геосаясаттың негізін қалаушылар және олардың тұжырымдамалары. Қалыптасқан дағдылар: геосаяси ұғымдарды сипаттау және оларды қазіргі әлем саясатында қолдану, қазіргі мемлекеттердің геосаяси мүдделері мен геострегияларын талдау қабілеттерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мемлекеттердің халықаралық бәсекелік артықшылықтары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: халықаралық бәсекелестік және ынтымақтастық саласындағы кәсіби эрудицияны қалыптастыру. Мазмұны: Халықаралық аренадағы мемлекеттердің бәсекелестігі. Мемлекеттегі ішкі және сыртқы саясатты өзара байланыстыру. Мемлекеттің бәсекеге қабілеттілігін дамытудағы сыртқы саяси институттардың рөлі. Дағдылар: Саяси шешімдерді талдау және құру мүмкіндігі. Микроколлективті көшбасшылық қабілеттер, кәсіби жауапкершілік дағдылары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Халықаралық процестерді зерттеудегі инновациялық тәсілдер
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Халықаралық процестерді зерттеуде заманауи әдістер мен әдіснамаларды қолдану дағдыларын алу Мазмұны: халықаралық мәселелерді зерттеудегі алуан түрлі әдістер; зерттеулердегі әдіснамалар; инновациялық зерттеу әдістері. Халықаралық орта процестерін зерттеудің ерекшеліктері. Ғылыми көзқарастағы плюрализм. Зерттеу объектісінің де, пәнінің де сапалық сипаттамасы. Дағдылар: Халықаралық құбылыстарды зерттеуге кең көзқарас.Көптеген зерттеу құралдарын қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Отандық өнер мен көркем мәдениеттің ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Мазмұны: Курс өнердің барлық түрлерін қамтиды, бұл қазақтардың адамгершілік-эстетикалық әлемі эволюциясының жалпы көрінісін, әдет-ғұрып элементтерін құруға мүмкіндік береді. Қалыптасатын құзыреттер: Құбылыстарды талдау тәжірибесін меңгеру, әдістерді материалдарды интерпретациялауда қолдану тәжірибесін игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • француз тілі C2
    Несиелер: 4

    Мақсаты: практикалық және ғылыми жұмыстарға, шетелдік серіктестермен байланыс орнатуға арналған лингвистикалық құзыреттіліктерді дамыту және тереңдету. Тапсырмалар: оқылған кәсіби бағдарланған тақырыптар аясында өз ойларын білдіру, француз тіліндегі мамандық бойынша шынайы жазбаша және ауызша мәтіндердің негізгі мазмұнын түсіну. Мазмұны: Еуропалық кеңістік, Франция университеттеріндегі әлеуметтік лингвистика, БАҚ, дипломатиялық кездесулер, кәсіби алмасу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • ұжымдық қауіпсіздік институттары және заманауи қақтығыстар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Халықаралық қақтығыстардың теориялық және практикалық ерекшеліктерін түсіну. Мазмұны: халықаралық қақтығыстардың пайда болуы мен реттелуінің тарихи алғышарттары, даулы мәселелерді шешудің алдын алу шаралары. Қазіргі халықаралық ұйымдардың қызмет бағыттары. Қазіргі жағдайда жанжалды жағдайларды шешу тәжірибесін қолдану. Дағдылар: Қақтығыстарды шешу теориясы мен тәжірибесінің үйлесімділігін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазіргі мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламаларды орындау. Шет тілінде өз пікірін түсіндіре және қорғай отырып, таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Шет тіліндегі өзекті мәселе бойынша барлық "иә" және "қарсы" дәлелдерді айту. Озық шет тілінде ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып, эссе, баяндамалар, хаттар жазу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Халықаралық қақтығыстарды шешуде халықаралық институттардың тиімділігі мәселелері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттерді қақтығыстардың пайда болу және даму тарихымен, себептерімен, олардың себептерімен, даму сипатымен, нәтижелерімен таныстыру. Мазмұны: діни-этникалық сипаттағы қақтығыстардың сипаттамалық ерекшеліктері, қақтығыстар тараптарын қарастыру, қақтығыстардың аймақтың дамуына әсері, халықаралық институттардың реттеу әдістері. Дағдылар: қақтығыстарға бейім аймақтар мен жағдайлардың ерекшеліктерін анықтау, қақтығыстың субъектілерін, әлсіз және күшті қатысушыларды, жанжалдардың жанама қатысушылары мен үшінші тұлғаларды анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Саясаттағы діни фактор
    Несиелер: 5

    Мақсаты: дін мен саясаттың өзара әрекеттесуінің заманауи түрлерін зерттеуге арналған теориялық және әдіснамалық тәсілдерді талдау Мазмұны: Дін және мемлекет.. Фундаментализм ұғымы. Дағдылар: студенттердің идея мен теориялық және практикалық-саяси деңгейде дін мен саясаттың өзара әрекеттесуінің қазіргі құбылысы туралы түсініктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • халықаралық қатынастардың заманауи мәселелері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: қазіргі заманғы халықаралық қатынастар және халықаралық қатынастар заңдылықтары туралы материалдарды оқып үйрену. Мазмұны: халықаралық қатынастардың заманауи мәселелері. Қазіргі заманғы мәселелерді шешу жөніндегі әлемдік қоғамдастықтың қызметі. Мәселелерді шешуде халықаралық институттар мен актерлердің рөлі. Дағдылар: Жаһандану процестері мен мазмұны мен халықаралық жүйелердің өзара әрекеттесуін қалыптастыру, қазіргі заманғы мәселелерді шешу және шешу әдістерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Француз академиялық тілі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: шет тілінен ауызша және жазбаша академиялық қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері: сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша академиялық қарым-қатынас дағдыларын дамыту: оқу, сөйлеу, тыңдау, жазу; жазбалар жасау, бастапқы көздермен жұмыс жасау, соның ішінде кітапханалар мен веб-сайттардан қажетті ақпаратты іздеу, есептер шығару, ғылыми жұмыстар мен оқулықтар жазу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 3

    Мақсаты: презентацияның ғылыми стилінің дағдыларын меңгеру. Мазмұны: негізделген және дәлелденген білімге негізделген сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған презентация. Мәтін құрылымына және оны ресімдеуге қойылатын талаптар; дауласу және парафраздау мүмкіндігі; сілтемелерді дұрыс енгізу, қолданылған әдебиеттер тізімін құру мүмкіндігі. Құзіреттіліктер: ғылыми жұмыстарды қысқаша және қол жетімді түрде ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • халықаралық экономикалық интеграция
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі әлемдік экономиканың интеграциялық процестерін тереңдету және кеңейту. Мазмұны: экономикалық, саяси, әлеуметтік интеграция. институционалдық және жұмсақ интеграция моделі. MEI экономикалық интернационалдандыру процесінің дамуының ең жоғарғы сатысы болып табылады. Пандемия кезіндегі MEI. Дағдылар: Экономикалық интеграцияны дамытудың объективті алғышарттарын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • ЕО және ғаламдық пандемиямен күрес проблемасы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: ковидті вирустың пайда болуы мен оның Еуропада таралуын қарастыру. Мазмұны: пандемия салдарының алдын-алудағы ЕО рөлі. Пандемия туындаған экономикалық проблемалар. Пандемияның ЕО-да таралу ерекшеліктері. Пандемиямен күрестегі ЕО бірлігінің мәселелері. Дағдылар: пандемияда ғаламдық өзгерістерге бейімделу қабілетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Халықаралық қауіпсіздік пен әлемдік саясатқа заманауи қатерлер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Әлемдік саясат аясында халықаралық қауіпсіздік проблемаларын жан-жақты білу. Мазмұны: Ядролық қауіпсіздік мәселелері. Қауіпсіздіктің заманауи қатерлері мен қарсы шаралары. Төртінші технологиялық революция және оның халықаралық қауіпсіздік жүйесіне әсері. Дағдылар: халықаралық қауіпсіздікке төнетін қатерлерге қарсы іс-қимыл саласындағы аналитикалық ойлау. Халықаралық қауіпсіздік мәселелері бойынша ғылыми идеялар мен ұсыныстарды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазіргі әлемдегі әлемдік саясаттың қаржылық-экономикалық құралдары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: пандемия кезіндегі мемлекеттердің сыртқы экономикалық қызметі мен экономикалық байланыстарының қазіргі жағдайы, пандемия кезіндегі экономикалық интеграция процестері. Мазмұны: сыртқы экономикалық байланыстардың даму бағыттары, әлемдік нарықта мамандануды қалыптастыру. Пандемия және әлемдік қаржы жүйесінің реформасы. Дағдылар: кәсіпорынның сыртқы нарықтағы қызметін реттейтін нормативтік базаны, сыртқы сауданы реттеудің жаңа құралдарын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Халықаралық ұйымдар және «виртуалды дипломатия»
    Несиелер: 4

    Мақсаты: халықаралық қатынастардың субъектілері ретінде халықаралық ұйымдардың рөлі мен маңызы. Мазмұны: халықаралық үкіметаралық ұйымдардың қызметі. Виртуалды дипломатия және оның қазіргі халықаралық саясаттағы рөлі. Халықаралық ұйымдар және виртуалды дипломатияның мүмкіндіктері. Қалыптасқан дағдылары: кәсіби қызметте виртуалды дипломатияны қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Халықаралық қатынастар жүйесінің өзгеруі
    Несиелер: 4

    Пәнді оқудың мақсаты - халықаралық қатынастардың қазіргі жүйелері, халықаралық қатынастардың негізгі проблемалары мен заңдылықтары туралы материалдарды зерттеу. Құзіреттіліктер: жаһандану процестерінің тұжырымдамалары мен мазмұнын қалыптастыру және халықаралық жүйелердің өзара әрекеттесуі, заманауи проблемаларды шешу және шешу әдістерін талдау. Мазмұны: Халықаралық қатынастардың қазіргі жүйелері. Халықаралық проблемаларды шешудегі халықаралық институттар мен субъектілердің рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Пандемиядан кейінгі халықаралық қатынастардың сәулеті
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Әлемдік қоғамдастықтың табиғи ортаға араласуының салдарын түсіну. Мазмұны: Пандемияның пайда болу мәселелері. Пандемия жаһандық қауіп ретінде. Пандемияны жеңуде халықаралық институттардың рөлі. Әлемдік қоғамдастықтың пандемияны жеңуге талпынысы. Дағдылар: пәнаралық талдау, жаңа жағдайда шарлау дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    ОН1 - өзінің дамуының әр түрлі кезеңдеріндегі халықаралық қатынастар жүйесіндегі Қазақстан Республикасының сыртқы саяси қызметін шынайы бағалау дағдыларына ие және сыртқы саясат мәселелерін шешу үшін дипломатиялық құралдарды қолданады;

  • Код ON2

    OН2 сандық технологияларды халықаралық процестерді зерттеуде, халықаралық қақтығыстарды шешуді жаңғыртуда, виртуалды және көп векторлы дипломатияда инновациялық тәсілдерді құруда қолданады.

  • Код ON3

    интегралды тұлғаны, руханилықты, шығармашылық даралықты, интеллектуалдық және эмоционалдық байлықты қалыптастыру.

  • Код ON4

    PO4-қақтығыстарды, халықаралық қауіпсіздікті және жаңа әлемдік тәртіптегі жаһандану процесінде туындайтын қауіптерді шешудегі халықаралық институттардың рөлін талдайды.

  • Код ON5

    OН5халықаралық ынтымақтастық, қолданбалы зерттеу әдістері, академиялық жазба және академиялық адалдық саласындағы халықаралық қатынастар мен қызметті талдауда теориялық білім мен практикалық дағдыларды пайдаланады.

  • Код ON6

    OН6- жаһандық, аймақтық және мемлекетаралық деңгейде қақтығыстар мен дауларды шешудегі халықаралық ұйымдардың қызметін талдау;

  • Код ON7

    OН7- іскерлік және дипломатиялық хат алмасу, шетел (француз / ағылшын) тілдерінде келіссөздер жүргізу дағдыларын бейнелейді;

  • Код ON8

    OН8- халықаралық қызметтің барлық деңгейлерінде елдің мүдделерін білдіреді, алға тартады және қорғайды;

  • Код ON9

    OН9-жаңа геосаяси жағдайларда халықаралық қатынастардың өзгеруін, әлемдік интеграциялық процестерді талдайды және түсіндіреді, әлемдік даму тенденцияларына еркін бағдарланады.

  • Код ON10

    OН10 - халықаралық экономикалық одақтардағы елдің экономикалық мүмкіндіктері мен мүдделерін бағалайды.

  • Код ON11

    OН11 - мемлекеттің және жекелеген аймақтардың экономикасының перспективалары мен даму тенденцияларын геосаяси контексте бағалау дағдыларын меңгеру

Top