Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11101 Мәдени - тынығу жұмысы в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 5

    Пән академиялық жазудың ерекшеліктерін, Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін зерделейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы зияткерлік меншік құқықтарын сақтай отырып, пайдаланылған дереккөздерге сілтемелерді ресімдеу талаптарына, дәйексөз ережелеріне сәйкес жазбаша жұмыстардың барлық түрлерін жазуға, ресімдеуге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби қызметке кіріспе
    Несиелер: 5

    Мәдени-тынығу жұмыстарын ұйымдастырушының кәсіп тарихын зерделейтін пән; мәдени-демалыс саласындағы маман тұлғасына қазіргі заманғы талаптарды қарастырады; МТЖ ұйымдастырушысы кәсібінің әлеуметтік мәні; жетекші мәдени мекемелердің жұмысын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдени-демалыс қызметінің тарихы, теориясы
    Несиелер: 5

    Мемлекеттік деңгейдегі мәдени, әлеуметтік-мәдени қызмет саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттарды зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға мүмкіндік береді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құқықтық реттеу контексіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшбасшылық және инновацияларды басқару
    Несиелер: 5

    Пән тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілерін дамытудағы әлемдік үрдістерді, инновацияны басқару заңдылықтарын оқытады; білім алушы тиімді вербальды, вербальды емес, электрондық коммуникацияға, шешімдер қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен күйзелістерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, жетілдіруге, жобаны басқаруға, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасына немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасына қатысуға қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән волонтерлік қызметтің мақсаттарын, міндеттерін, ерекшеліктерін, жеке және заңды тұлғаларға көмек көрсетуді, азаматтардың денсаулығын қорғауды, қоршаған ортаны қорғау мен қорғауды үйренеді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы волонтерлік қызметті қауіпсіз орындау қағидаларын сақтап, өз қызметімен үшінші тұлғаларға және қоршаған ортаға зиян келтірмей, волонтерлік қызметті ұйымдастырушының өкімдерін орындауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән негізінен қауырт жағдайларда сауатты шешім қабылдауды және қажетті теориялық білім мен практикалық ынталарды игертіп, тіршілікке қажетті қауіпсіз жағдайларды болдырмауға, табиғи, техногенді және әлеуметтік төтенше жағдайларды болжау және олардың алдын алуды қарастырады, бейбіт уақыттарда кездесетін табиғи және техногенді төтенше жағдай кезінде сауатты түрде шешім қабылдау, алғашқы жәрдем көрсету, авариялық тұрақтандыру және тағы басқа шұғыл жұмыстарды ұйымдастыру шараларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелік түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер; оқыту нәтижесі бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдауды жүзеге асырады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер мен басымдықтарды қоя алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады; теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдени-демалыс қызметінің сценарлық-режиссерлік технологиялары
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-мәдени қызметтің заманауи технологияларын зерттейтін пән; драма және драматургия теориясының негіздері; мәдени-демалыс бағдарламаларының нысандары; режиссураның, сценарийдің теориялық негіздері; музыкалық шығарманы режиссерлік талдау және оның сахналық шешімі; мектеп мерекесін ұйымдастыру және өткізу әдістемесі; дискілердің түрлері және дискілік бағдарламаларды құрастыру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдени-демалыс бағдарламаларының сценарийлік технологиялары
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-мәдени қызметтің заманауи технологияларын зерттейтін пән; драма және драматургия теориясының негіздері; мәдени-демалыс бағдарламаларының нысандары; режиссураның, сценарийдің теориялық негіздері; музыкалық шығарманы режиссерлік талдау және оның сахналық шешімі; мектеп мерекесін ұйымдастыру және өткізу әдістемесі; дискілердің түрлері және дискілік бағдарламаларды құрастыру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 7

    Пән мақсатты аудиторияның қажеттілігін түсінуге ықпал ететін, бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру әдістемесін зерделеу процесінде алынған білімді іс жүзінде қолдануға қабілетті, бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру саласында қазіргі заманғы ғылыми-теориялық білімі бар мамандарды даярлауға мүмкіндік береді; студенттерде бұқаралық іс-шараларды ұйымдастырудың және өткізудің заманауи стратегиясының практикалық дағдыларын бос уақыт қызметінің неғұрлым қолжетімді нысаны ретінде қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Синтезаторда ойнау технологиясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы музыкалық мәдениеттегі электро-акустикалық музыканың және жаңа ақпараттық технологиялардың маңыздылығын зерттейтін пән; пернетақта синтезаторының функционалды сипаттамалары; басқару панелімен танысу; синтезаторды ойнатудың әртүрлі режимдерін; музыкалық шығармаларды орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орындаушылық практикум
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерге мәдени-демалыс қызметін ұйымдастыруда қажетті музыкалық аспапта ойнаудың негізгі дағдыларын үйретуге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыка теориясы
    Несиелер: 5

    Музыканың құрылымын зерттейтін пән дыбыс, әуен, ритм, метр, үйлесімділік, форма және басқалары сияқты музыкалық элементтерді ұйымдастырудың әртүрлі тәсілдері мен аспектілерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Вокалдық ансамбль
    Несиелер: 5

    Ән айту кезінде вокалды жұмыстың маңыздылығын зерттейтін пән; адамның есту қабілетін қабылдау ерекшеліктері; ән тынысы; лоттардағы тыныс. Ән айту техникасын үйретеді; ансамбльде артикуляция және дикция; вокалды орындаудағы сөйлеу мәдениеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Актерлік шеберлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән икемділікті арттыруға, арнайы қозғалыс жаттығуларын оқыту арқылы Дағдылар мен қабілеттерді дамытуға, органикалық физикалық мінез-құлықты игеру процесін жеделдетуге, болашақ педагогикалық іс-әрекетке көмектесуге, шығармашылық ұжымдарда жұмыс әдістемесін, сыныптан тыс жұмыстарды үйретуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу іс-шараларын ресімдеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән мәдени-демалыс жұмысы саласындағы заманауи ғылыми-теориялық білімді, мақсатты аудиторияның қажеттілігін түсінуге ықпал ететін негізгі категориялық жүйені игеруге, әдістемені оқу процесінде алынған білімді практикалық қолдануға мүмкіндік береді: оқу тәжірибесінде және кейінгі мәдени-ағарту қызметінде

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлемдік музыка және өнер тарихы
    Несиелер: 5

    Орта ғасырдағы ежелгі музыка өнерінің даму тарихын зерттейтін пән. 17, 18 ғасырлардағы опера, аспаптық өнері. Шет ел композиторларының шығармашылығы. Орыс музыкалық мәдениеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Режиссура және актерлік шеберлік
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу студенттерге мәдени-демалыс бағдарламаларының сценарийлік-драмалық негізін әзірлеуге, мәдени-демалыс бағдарламаларының көркемдік-техникалық құралдарын (Жарық, дыбыс, кино, бейне және компьютерлік жабдықтар) және мәдениет мекемелерінің сахналық жабдықтарын пайдалана отырып, мәдени-демалыс шоу-бағдарламаларын қоюды жүзеге асыруға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәдени-демалыс бағдарламаларын көркем-музыкалық ресімдеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мерекелік іс-шараларды дайындау мен өткізудің теориялық негіздері, кезеңдері мен технологиялары туралы білім жүйесін қалыптастыратын пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәдени-бос уақыт қызметін әдістемелік басқару технологиясы
    Несиелер: 5

    Теориялық және практикалық аспектілердегі жетістіктерді зерттейтін пән, әдістемелік органдар мен мәдени мекемелерді ақпараттық қамтамасыз ету жүйесін енгізу, жоғары сапалы оқу материалдары туралы ақпарат алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән іскерлік және кәсіби имиджді қалыптастыру шарттарын, ұжым имиджінің тұсаукесерін, топ имиджін моделдеуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы басқару қызметінің дағдыларын, әсер ету механизмдерін, жеке және топтық имидждің этикеті мен мәдениеті мәселелерін меңгерген; кәсіби қызметте іскерлік адамның имиджін қалыптастыру элементтерін қолдану қабілетін көрсете алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Клубтағы әдістемелік нұсқаулық
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу студенттерге мәдени мекемелердің жетекшісі ретінде практикалық қызметті игеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдени-демалыс жұмысын әдістемелік қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Теорияның, ұйымдастырудың, әдістемелік қамтамасыз етудің (сценарийлер, әртүрлі мәдени-демалыс мекемелерінің жұмыс әдістері) біртұтастығындағы мәдени және бос уақытты өткізудің тұтас жүйесі туралы студенттердің білімін қалыптастыратын пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас психологиясы мен жанжалдарды басқару
    Несиелер: 5

    Пән жанжалды психологиялық түсінудің ерекшеліктерін, жанжалды өзара іс-қимылдың психологиялық мәнін: қатысушылардың себептері мен мақсаттарын, өзара іс-қимылдың стратегиясы мен тактикасын, әр түрлі жанжалдың құрылымдық сипаттамаларын зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жанжалды жағдайды басқара алады, жанжалды алдын алу және шешу саласында тәжірибелік біліктердің кешенін құрастыра алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Клубоведение
    Несиелер: 5

    Мерекелердің пайда болу тарихын, мереке дәстүрлерін зерттейтін пән. Мерекелік сценарийлерін жасау: мемлекеттік, ұлттық және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Риторика және сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі тілдік этикетті, әдеби тіл нормаларын, мәтіндерді моделдеуді құралдарын, сөз сөйлеудің негізгі композициялық бөліктерін құруға қойылатын талаптарды, сөйлеудің логикалық ұйымдастырылуын үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы конструктивті диалог жүргізуге, көпшілік алдында сөйлеуге, қарым-қатынас жағдайына сәйкес өз сөзін құрастыруға, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында риторикалық тәсілдерді қолдануға, аудиторияның назарын ұстау тәсілдерін қолдануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Коммуникативтік мәдениет негіздері және көркем шығармашылық
    Несиелер: 5

    Студенттердің коммуникативтік құзіреттілігін дамытуды және олардың кәсіби қызметке дайындығын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сыни және креативті ойлау
    Несиелер: 5

    Пән рационалды танымның формалары мен тәсілдерін, ұғымдық және аргументативті құрылымдарды құрастыруға қойылатын талаптар мен ережелерді, шығармашылық шешімнің рөлін зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы жаңа түпнұсқа идеяларды құруға, жағдайдан мүмкін болатын шешімдерді табуға, қабылданған шешімнің тиімділігін бағалауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан өнері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу қазақ мәдениетінің тарихын, Қазақ ұлттық мәдениетінің рөлі мен орнын, Қазақ музыкасының материалын еркін меңгеруді, қазақ музыкасын дамыту мен қалыптастыруды; қазақстандық композиторлар мен орындаушылардың шығармашылығын игеруге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның театр өнері
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттердің бойында Қазақстанның театр өнерінің қалыптасуы мен дамуының қайнар көздері туралы түсінік қалыптастырады, алдағы демалыс қызметінде өз білімін пайдалануға үйретеді; студенттерге халықтық – кәсіби өнерді шынайы халықтық және кәсіби өнерден ажыратуға мүмкіндік беретін қажетті дағдыларды үйретеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу жұмысындағы ақпараттық қызмет
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді ақпараттық технологияларды ұйымдастырумен және басқарумен және олардың оқу процесінде және бос уақыт қызметінде практикалық қолданылуымен таныстырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету саласындағы компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 8

    Пән қызмет көрсету саласындағы бизнес-процестерді сүйемелдеуге арналған компьютерлік технологияларды, қызмет көрсету саласындағы маркетинг пен жарнаманы сүйемелдеу технологияларын, қызмет көрсету саласы үшін мамандандырылған мақсаттағы компьютерлік технологияларды зерделейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қызмет көрсету саласын цифрландыру
    Несиелер: 8

    Пән қызмет көрсету саласы кәсіпорындарының қызметін цифрландырудың технологиялары мен тәсілдерін, орындаушылардың жоспарлаушылары мен күнтізбелерін, онлайн-платформалар негізінде корпоративтік басқару жүйелерін, қызмет көрсету саласының жұмысын ұйымдастыруға арналған мамандандырылған және әмбебап калькуляторларды зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өңірдегі тынығу қызметінің объектілері
    Несиелер: 7

    Пән Солтүстік Қазақстан облысы мен Петропавл қаласының демалыс қызметінің объектілерін оларды туристік-экскурсиялық қызметте пайдалану үшін зерделейтін пән пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы тұтынушылардың сұраныстарына сәйкес өңірлік мәдени-тарихи ресурстармен танысу жөніндегі бағдарламаны қалыптастыра білуі тиіс

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдени-демалыс қызметін ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдіснамасы: дипломдық зерттеуге кіріспе
    Несиелер: 5

    Мәдени-тынығу жұмыстарын зерттеудің теориялық және әдіснамалық аспектілерін зерттейтін пән; мәдени-демалыс қызметін педагогикалық зерттеудің теориясы, әдістемесі және әдістемесі; зерттеу нәтижелерін таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдени-демалыс қызметін ғылыми зерттеу әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Мәдени-демалыс қызметі саласындағы зерттеулерді зерделеу пәні; мәдени-тынығу жұмыстарының зерттеу әдістері, мамандандырылған әдістер (технологиялар) туралы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қызмет көрсету саласындағы маркетинг-менеджмент
    Несиелер: 8

    Пән қызмет көрсету саласындағы басқару және маркетинг мәселелері бойынша өзекті ақпаратты қамтиды.Қызмет көрсету саласындағы ұйымдардағы басқарудың жалпы функциялары,стратегиялық жоспарлау, менеджерлердің көшбасшылығы және бағыныштыларды ынталандыру,туристік ұйымдарды басқаруда маркетинг кешенін пайдалану мәселелеріне ерекше назар аударылды, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы менеджмент пен маркетингтің негізгі ұғымдарын; менеджмент және маркетинг әдіснамасын біледі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сахналық қимыл
    Несиелер: 5

    Әр бидің шығу тегі, өмірі, қызметі, адамдардың әдет-ғұрыптары, салт-дәстүрлері, олардың мәдениеті, типтік белгілері, оған себеп болған субмәдениет, оның дамуы мен географиялық таралуы, сонымен қатар костюмнің музыкасы мен сипаттамаларын зерттейтін пән; әр түрлі би стиліндегі пластикалық-хореографиялық композициялардың ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ музыкалық мәдениетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақ музыкалық мәдениетінің тарихын, қазақтың ұлттық мәдениетінің рөлі мен орнын, қазақ музыкасының материалын еркін меңгеруін, қазақ музыкасының дамуы мен қалыптасуын зерттейтін пән; қазақстандық композиторлар мен орындаушылардың шығармашылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бос уақыт қызметін жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу студенттерге бос уақытты әдістемелік қамтамасыз етудің ерекшеліктері туралы білім алуға, Әдістеменің жаңа жетістіктерін, бос уақытты өткізудің инновациялық әдістері мен әдістерін зерттеуге, өзгеріп жатқан әлеуметтік қажеттіліктерді ескере отырып, прогрессивті, стандартты емес бос уақытты бағдарламаларды модельдеуге, сынақтан өткізуге және енгізуге жағдай жасауға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сахналық қозғалыс және пластика негіздері
    Несиелер: 5

    Әр бидің шығу тегі, өмірі, қызметі, адамдардың әдет-ғұрыптары, салт-дәстүрлері, олардың мәдениеті, типтік белгілері, оған себеп болған субмәдениет, оның дамуы мен географиялық таралуы, сонымен қатар костюмнің музыкасы мен сипаттамаларын зерттейтін пән; әр түрлі би стиліндегі пластикалық-хореографиялық композициялардың ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептер мен мектептен тыс мекемелерде мәдени-демалыс жұмыстарын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Оқушылардың қабілеттерін жүзеге асыру үшін жағдайларды ұйымдастыруды зерттейтін пән оларды салауатты өмір салтымен, дүниежүзілік және ұлттық мәдениеттің рухани құндылықтарымен таныстырады, қарым-қатынас, босаңсу мәдениетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлем елдерінде бос уақыт жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән студенттерге демалыстың шетелдік модельдері мен формалары туралы білім береді, әлем елдерінде бос уақытты ұйымдастырудың нақты тәжірибесін еркін бағдарлауға және жинақтауға, ғылым, мәдениет, білім және коммуникация саласындағы зияткерлік ынтымақтастықты дамытуда ЮНЕСКО, БҰҰ, Еуропа Кеңесінің шешуші рөлін білуге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету саласындағы стандарттау, сертификаттау және лицензиялау
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік-мәдени және туристік қызметтерді стандарттау және сертификаттау мәселелерін,сертификаттау, стандарттау және лицензиялау құрылымын, міндеттері мен функцияларын зерделейді; қызмет көрсету саласында сертификаттау, стандарттау және лицензиялау рәсімдерін жүзеге асырады; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы қызмет көрсету саласында стандарттау мен сертификаттауды реттейтін заңнамалық-нормативтік актілерді және ережелерді білуі тиіс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық демалыс
    Несиелер: 5

    Жастардың бос уақытының мәні мен функцияларын зерттейтін пән; жастардың бос уақытын өткізудің әлеуметтік-мәдени технологияларын қарастырады; әртүрлі типтегі жастардың бос уақытын таңдауға баса назар аударады; Петропавл қаласында жастардың бос уақытын таңдау жағдайларын анықтауға көмектеседі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени-демалыс қызметіндегі тіл мәдениеті
    Несиелер: 5

    Кәсіби білім берудің маңызды аспектісі ретінде сөйлеу әрекетінің рөлі мен мазмұны туралы теориялық білім мен идеяларды зерттейтін пән, мәдени-демалыс жұмысына маман даярлау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ музыкасының тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстанда кәсіби музыканың қалыптасуы мен дамуын зерттейтін пән; опера, симфония және хор жанрын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету саласындағы қарым-қатынас мәдениеті
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу студенттерге коммуникативтік құзыреттілікті дамытуға және оларды кәсіби қызметке дайындауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету саласын құжаттамалық қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Қызмет көрсету және қызмет көрсету саласындағы кәсіпорынның қызметін құжаттамалық қамтамасыз ету жүйесі мен технологиялары туралы жүйелік идеяны зерттейтін пән.Студенттерге іс-әрекетті құжаттамалық қамтамасыз ету жүйесі туралы түсінік береді; студенттерді басқарушылық құжаттармен жұмыстың негізгі түрлері мен технологиясымен таныстырады;студенттердің құжаттармен жұмыс істеудің,оларды жасау, өңдеу, сақтау технологиясын қоса алғанда, практикалық дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON6

    Мәдени-демалыс қызметін ұйымдастыру-әдістемелік басқару, әдістемелік процесс жүйесі, технологиясы дағдыларына ие болу; адамдармен жұмыс істеудің жаңа әдістерін, мәдени-демалыс бағдарламаларын ұйымдастыру мен жүзеге асырудың озық әдістерін меңгеруде мәдениет мекемелеріне практикалық көмек көрсету қабілеті.

  • Код ON13

    Туристік фирманың қызметін инновациялық әдістер негізінде ұйымдастыруды жүзеге асыру және жарнама компанияларын өткізу, әлеуметтік сервис және қызмет көрсету саласы бағдарламаларын жасау; театр өнері саласындағы білімдерін, мәдени-демалыс бағдарламаларын дайындау, қазақ музыкасының түрлі тілдік және мәдени ортасында еркін қарым-қатынас жасау қабілеттерін көрсету

  • Код ON14

    ҚР туристік саласын мемлекеттік басқарудың экономикалық және ұйымдастырушылық-құқықтық құралдарын көрсету, Еңбек және қаржы шығындарын және олардың туристік саладағы экономикалық тиімділігін бағалау, сондай-ақ формальды туристік құжаттаманы ресімдеу білігі; студенттерге коммуникативтік құзыреттілікті дамытуға және оларды кәсіби қызметке дайындауға мүмкіндік береді.

  • Код ON7

    Кәсіби қызметте білімін көрсету; Қызмет көрсету саласындағы қызметті жүзеге асыру үшін қажетті құжаттарды ресімдеу; мерекелік-салттық мәдениеттің дәстүрлерін игеру, сақтау және дамыту бойынша білім беру және мәдени-демалыс мекемелерінің қызметін мәдени-бос уақыт талдауына қабілетті.

  • Код ON10

    Сценарийлік-режиссерлік технологияларды пайдалана отырып, ақпаратты өңдеу, талдау және ұсыну; қабілеттерін көрсету: сахнада өзін ұстай білу, түрлі әндерге, түрлі әндер мен шығармаларға қимылдарды таңдау, сахнада өзін ұстай білуге үйрету.

  • Код ON4

    Зерттеу қызметіне ұйымдастырушылық көзқарас негізінде әртүрлі табиғат жүйелерінің мінез-құлқын талдайды

  • Код ON11

    Әлемдік классика композиторларының мұрасы туралы білімдерін көрсету; классикалық музыканың әртүрлі жанрларының дамуы, қазақ музыкасының тарихын білу, мерекелік-салттық мәдениеттің дәстүрлерін игеру, сақтау және дамыту бойынша білім беру және мәдени-демалыс мекемелерінің қызметін мәдени-тынығу талдауына қабілетті.

  • Код ON12

    ҚР және жекелеген аймақтардың туристік-рекреациялық ресурстарының экскурсиялық бағдарламаларын және олардың экономикалық, саяси және қоғамдық өмірді дамытудағы рөлін талдай, бағалай және құра білу, таңдалған бағыт бойынша маркетингтік және продюссерлік жұмысты жүзеге асыру

  • Код ON2

    Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады

  • Код ON3

    Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, топта жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады

  • Код ON8

    Кәсіби қызметте туристік саланың білімін, іскерлігін және құзыреттілігін көрсету, Қызмет көрсету саласында қызметті жүзеге асыру үшін қажетті құжаттарды ресімдеу..

  • Код ON5

    Кәсіби қызмет саласы, объектілері, заттары және түрлері, мәдени-демалыс қызметін дамытудың перспективалық бағыттары бойынша терең білім деңгейін көрсетеді; түрлі бағыттағы және көрермендердің әртүрлі санаттары үшін концерттерді, музыкалық-театрландырылған қойылымдарды, мерекелік-ойын-сауық іс-шараларын жасау және ұйымдастыру қабілеті.

  • Код ON9

    Музыкалық сауаттылық білімдерін көрсету; музыкалық аспапта ойнаудың негізгі дағдылары, туристік нарықтың аумақтық құрылымын қалыптастыру заңдылықтарын пайдалану; әртүрлі өлшемдер мен көрсеткіштер бойынша елдер мен өңірлердің типологиясы; әлемнің кез келген үлгідегі туристік өнімін және рекреациялық ландшафттарын қалыптастырудың әдістері мен әдіснамасы

  • Код ON1

    Әртүрлі тілдік және мәдени ортада ақпараттық сауаттылық, еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгеріп, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады

Top