Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01707 Ұйғыр тілі мен әдебиеті-ағылшын тілі в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Фольклор және ХІV ғасырға дейінгі ұйғыр әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: халық ауыз әдебиетінің негізгі жанрларын оқыту және олардың ерекшеліктері. Ұйғыр халық ауыз әдебиетінің зерттеу тарихы. Ұйғыр фольклорын жинаумен және зерттеумен айналысқан ғалымдар. Түркітанушы ғалым В.В. Радловтың; Қазан университетінің профессоры Н.Ф. Катановтың; түркітанушы ғалымдар Н. Н. Пантусов, С.Е. Малов, тілшы ғалым Г.С.Савақасов еңбектерінің маңызы. Шынжаң-Ұйғыр автоном ауданындағы фольклористика. Ұйғыр фольклорын зерттеудегі Батыс шығыстанушылардың рөлі. Фольклорлық материалдардың түрлері. Ұйғыр халық ертегілері, қошақтары, мақал-мәтелдері, дастандары. Жүсіп Баласағұни және Ахмет Югнекилердің өмірі және шығармашылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • XX ғ. ұйғыр әдебиеті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазақстандағы жаңа кезең ұйғыр әдебиетінің қалыптасуын үйрету. Мазмұны: 20-30 жас аралығындағы ақындардың шығармашылығы. Драматургия саласының қалыптасуы. Екінші дүниежүзілік соғыс әдебиеті. Ұйғыр әдебиетіндегі ШҰАР тақырыбы. Ұйғыр әдебиетінің соғыстан кейінгі кезеңі: Һ. Абдуллин, З.Сәмәди, Ж.Босақов, М.Зулпиқаров романдары. Һ. Искәндәров, Х. Һәмраев, I. Бәхтия өлеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі ұйғыр тілінің фонетикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ұйғыр тілінің фонетикалық және фонологиялық жүйесінің және олармен байланысты кіші жүйелерінің ұйымдастыру заңдылықтарын ашып, дыбыстық құрылымы туралы мәлімет беру. Мазмұны: ұйғыр тілі дыбыстарының характеристикасы, олардың өзара үйлесімі, ұйғыр тіліндегі дауысты дыбыстардың өзгеруі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі сандық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде қолдану. Мультимедиялық технологиялар. Білім берудегі 3D-технологиялар. Сандық білім беру ресурстарының жіктелуі. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Сандық робототехника. Оқыту процесінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу жұмыстарын цифрландыру мәселелері. Білім берудің әкімшілік-басқару қызметін цифрландыру. НЗМ ДББҰ сандық білім беру ресурстары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпы адамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 3

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Жүйке жүйесінің физиологиясы, гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Мектеп ғимараттарына, сыныптарына, ауа ортасына, жарықтандыруға және жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас, жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, нысандары. Оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқу себептері. Оқытудың педагогикалық технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психология
    Несиелер: 3

    Мақсаты:әртүрлі психикалық құбылыстар туралы білімді меңгеру негізінде студенттердің психологиялық ойлауын дамыту. Мазмұны:психология ғылым және тәжірибе ретінде. Сана. Жеке тұлға. Іс-әрекет. Тұлға психологиясы. Темперамент. Мінез. Қабілеттер. Ерік психологиясы. Эмоциялар мен сезімдер психологиясы. Танымдық процестер. Сезім. Қабылдау. Зейін. Жады. Ойлау және сөйлеу. Қиял. Қалыптасатын құзыреттіліктер: адамдардың психикалық жағдайы мен мінез-құлқының өзгеруін, динамикасын болжауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шет тілінің теориялық грамматикасы
    Несиелер: 4

    Морфология. Сөздің морфемалық құрылымы. Сөйлеу бөліктері және олардың сипаттамалары. Зат есім. Етістік, оның функциялары және турлері. Етістіктің тұлғалық формалары. Модальды етістіктер. Сын есім. Есімдік. Сан есім. Артикл. Сөйлеудің қызмет бөліктері. Синтаксис. Сөйлем. Жалпы сөйлем. Күрделі сөйлем және оның турлері. Мәтіннің нақты бөлімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: тіл білімінің тарихымен, тенденцияларымен және тілдердің генеологиялық және типологиялық болып бөлінуі туралы түсінікпен танысу. Мазмұны: тіл білімінің негізгі бағыттары мен түсініктері, тіл білімінің басқа пәндермен байланысы; әлем тілдерінің бөлінуі; жазудың пайда болуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шет тілінің теориялық фонетикасы
    Несиелер: 5

    Тілдің фонетикасы. Тілдің дыбыстық жағы. Тілдің дыбыстық құралдары. PLC тұжырымдамасындағы фонема. Маңызды қарсылықтардың логикалық жіктелуі. Интонацияның фонетикалық табиғаты. Интонация функциялары. Ағылшын тіліндегі интонация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 3

    Мақсаты: әдеби сынның негізгі ұғымдары мен терминдерін зерттеу. Мазмұны: Әдебиеттегі дәстүр. Әдеби көзқарас және әдеби жанр. Поэтикалық жүйе туралы түсінік. Аруз метрі және оның ерекшеліктері. Әдебиет-өнер түрі: өнер әлемі және композиция. Әдеби әдіс және әдеби бағыт.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Стилистика БНШТ
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі міндеттері. Стилистиканың тіл ерекшеліктерімен байланысы. Стилистикалық ерекшелік ұғымын анықтау. Тілдегі стилистикалық ерекшеліктерді білдіретін функциялар. Әлемдік мәдениет тарихы контекстіндегі әртүрлі әдебиеттердің даму ерекшеліктерін зерттеу. Көркемдік бағыттардың, шығармашылық әдістердің, эстетикалық бағдарламалардың сипаттамасы. Ірі жазушылардың әдеби дамуы мен шығармашылығының кезеңдерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • XV-XIХ ғғ ұйғыр әдебиеті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: 15-19 ғасырдағы көрнекті жазушылардың шығармашылығының негізгі бағыттарын зерттеу. Мазмұны: XV ғасырдағы Орта Азиядағы қоғамдық-саяси оқиғалар. Атаи, Саккакий, Лутфи, Әлишер Наваий және Нәвбәти, Зелили, Әрший т.б. секілді ақындарының шығармашылық қызметі. Классикалық ақындар А.Низарий, Н.Зияий және Т.Ғерибийдің «Ғериплар һекайити» - XIX ғасырдағы ең көлемді әдеби ескерткішінің жазылуына қосқан үлесі. ХІХ ғасыр әдебиетіндегі дәстүрлер мен жаңашыл зерттеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі ұйғыр тілінің сөзжасамы мен морфемикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ұйғыр тілінде сөзжасам тәсілдерін және сөздердің морфемалық құрамын үйрену. Мазмұны: сөзжасам тәсілдері (морфологиялық, лексика-семантикалық, конверсиялық) және олрадың ерекшеліктері, морфемалардың түрлері. Құзыреті: түрлі контекстерде алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу; мәселелерді зерттеуді басқару және мәселелерді шешу мүмкіндігіне ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Іскерлік тіл БНШТ
    Несиелер: 5

    Ресми іскери стильдің жалпы сипаттамасы. Іскерлік қарым-қатынас формалары. Іскерлік қарым-қатынас тілі. Іскерлік қарым-қатынас нормалары. Іскери тіл және іскерлік қатынас. Вербалды емес коммуникация элементтері. Ресми іскери стильдің лексикалық (сөздік) жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі ұйғыр тілінің морфологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі ұйғыр әдеби тілінің морфологиясы бойынша теориялық білім жүйесін игеру, тұрақты дағдылар мен сөз бен форманы, сондай-ақ сөз таптарын грамматикалық талдау. Мазмұны: Ұйғыр тіліндегі сөздердің жасалу болу жолдары. Ұйғыр тіліндегі сөз таптарының лексика-грамматикалық ерекшеліктері. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім берудің әлеуметтік және білім беру саясатындағы рөлі. Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, инклюзивті білім берудің модельдері, нысандары, түрлері. Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелері. Даму мүмкіндіктері шектеулі балалармен және олардың отбасыларымен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық технологиялары. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыруда педагогтармен және психологтармен өзара әрекеттесу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі ұйғыр тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: лексикологияның негізгі қағидаларын, ұйғыр тіліндегі сөздер мен олардың мағыналық қарым-қатынасын, ұйғыр тілінің лексикалық қорын зерттеу. Қазіргі лексикалық жүйенің семантикалық табиғаты. Мазмұны: Сөз және ұғым. Лексикалық мағына түрлері. Сөздер мағынасын дамыту жолдары. Тұрақты сөз тіркестерінің негізгі белгілері және түрлері. Ұйғыр тілінің лексикографиясы. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тіл тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: түркі тайпалары туралы ежелгі тарихи мәліметтермен танысу; салыстырмалы тарихи әдіске сипаттама. Мазмұны: Түркі тілдеріне тән ерекшеліктер. Фонетикалық жүйенің эволюциясы, түркі тілдерінің грамматикалық құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөйлеу дұрыстығы. Сөзді дұрыс таңдау, сөздің формалары. Сөздің дәлдігі. Ұсыныстарды дұрыс құру. Сөйлеу мәнерлілігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Көркем мәтінді лингвистикалық талдау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: көркем шығарма тілінің артықшылықтары мен кемшіліктерін тәуелсіз бағалау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Көркем шығарманың лингвистикалық құралдарын таңдау факторлары және оларды мақсатты пайдалану факторлары. Көркем мәтіннің семантикалық құрылымы. Көркем тілдегі шығармашылық өңдеудің жолдары. Құзіреттіліктер: әр түрлі контексте алынған ұғымдар мен дағдыларды қолдана білу; зерттеу мәселелерін басқара білу және проблемаларды шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтан оқытудың әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: кәсіби қызметтің жаңа түрі - қашықтан оқытуды ұйымдастыру және іске асыруға қажетті студенттердің құзырлылығын қалыптастыру. Мазмұны: Қашықтан оқытудың негізгі түсініктері мен технологиялары. Қашықтан оқытуға арналған цифрлық гаджеттер мен цифрлық құралдар. Қашықтан оқытудың түрлері мен формалары: қашықтан оқыту Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, қашықтан жарыстар мен жобалар, конкурстар, вебинарлар және т.б. Қашықтан оқытудағы бақылау мен бағалау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Абай тұлғасының сан қырлылығы туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Абай Мұрасы. Ақын-ойшыл. Абай тұлғасының сан қырлылығы-адамгершілік-философиялық, мәдени-аксиологиялық, тарихи, әлеуметтік-саяси көзқарастар. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойлары: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздер; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру. Құзыреттіліктер: адамгершілік-философиялық, мәдени-тарихи, гуманистік құндылықтарды қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазіргі ұйғыр тілінің синтаксисі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: негізгі синтаксистік ұғымдар мен тиісті терминологияны, пән мазмұнын меңгеру; әр түрлі аспектілерде синтаксистік бірліктерді талдау дағдыларын дамыту. Мазмұны: Әр түрлі синтаксистік аспектілердегі синтаксистік бірліктер. Олардың жүйелік байланыстары, типологиясы және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі
    Несиелер: 5

    Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "иә" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндамалар, хаттар жазу ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әдеби сын
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ұйғыр әдеби сыны тарихын, оның қалыптасуының негізгі кезеңдерін зерттеу; сын жанрларының, сыншылар мен әдебиеттанушылардың шығармаларының өзіндік ерекшелігі. Мазмұны: Әдеби сын шығармашылықтың жанры ретінде. Тазкирлердегі әдеби сын туралы ақпараттар. Өткен ғасырдың 20-30 және 60-80 жылдарындағы ұйғыр әдеби сыны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жаңартылған мазмұндағы "Ұйғыр әдебиеті" пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Мақсаты: болашақ мұғалімдерді қалыптастыру, сөздік қорын қалыптастыру, университеттің курстық әдістемесінің әдіснамалық негіздері мен тұжырымдамасы туралы түсінік, қазіргі мектеп жағдайында практикалық іс-әрекетке қажетті кәсіби дағдылар. Мазмұны: 5-11 сыныптарға арналған ұйғыр әдебиеті бойынша оқу бағдарламалары, оқулықтар мен оқу материалдарының мазмұны, құрылымы мен принциптері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ағылшын тіліндегі баспасөз
    Несиелер: 4

    Қазіргі ағылшын тіліндегі жастар баспасөзінің тілдік ерекшелігі мен ерекшелігі. Жастар мерзімді басылымдарында тақырыптық блоктар. Ағылшын тіліндегі заманауи баспасөз тілінің ерекшеліктері.Би-би-си / Ұлыбритания, Express / Ұлыбритания,тәуелсіз / Ұлыбритания,Евроньюс/, бізді қуып жете алмайды / ЕО, саясат |ЕО.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының негіздерімен таныстыру. Мазмұны: адамзаттың жаһандық мәселелері және оларды шешу жолдары. Тарихи ретроспективадағы рухани-адамгершілік білім. "Өзін-өзі тану"адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. Жалпы адамзаттық құндылықтар "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы мазмұнының негізі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тәуелсіз Қазақстандағы ұйғыр әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ХХІ ғасырдағы ұйғыр әдебиетімен танысу. Мазмұны: Қазіргі ұйғыр әдебиеті. Драматургия, поэзия және прозада қалыптасқан дәстүрлер. С.Мәмәтқулов, Ж.Розахунов, А.Дәләтов, Х.Илахунова, П.Сабитова т.б. ақын-жазушылардың шығармашылығының басты ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Педагогикалық өлшемдер
    Несиелер: 3

    Мақсаты: критериалды бағалау жүйесін тиімді игеруге және енгізуге ықпал ету. Мазмұны: Оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Принциптері Кезеңдер мен құралдар. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Бағалау нәтижелерінің модерациясы. Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бағалау. Портфолиодың педагогикалық міндеттері. Функциялар, портфолио құрамы. Құзіреттіліктер: критериалды бағалауды және әр пән бойынша бағалауды әдістемелік қамтамасыз етуді енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жаңартылған мазмұндағы "Ұйғыр тілі" пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Мақсаты: орта мектепте ұйғыр тілінде оқу процесін жобалауды, ұйымдастыруды, жүзеге асыруды және бақылауды реттейтін нормативтік құжаттарды түсінуге және педагогикалық іс-әрекетте қолдануға үйрету. Мазмұны: Орта білім беруге арналған «Ұйғыр тілі» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламаларының құрылымы мен мазмұны. Критериалды бағалау: қалыптастырушы бағалау және жиынтық бағалау. Саралау. Сабақты жоспарлау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім берудегі менеджмент және электронды құжаттандыру
    Несиелер: 3

    Педагогикалық менеджменттің ғылыми-әдіснамалық негіздері. Мектепішілік басқару. Мектептегі менеджменттің заңдылықтары мен принциптері. Педагогикалық менеджменттің функциялары мен әдістері. Басқарудағы ақпараттық технологиялар. Басшылық стилі. Басқару қызметінің этикасы мен мәдениеті. Маркетинг. Білім беру ұйымының бәсекелестік қабілеті. Сабақ жүргізуді есепке алудың электрондық журналы, сабақтарды автоматты түрде бөлу, толтырылған құжаттар мен есептер оқытушылар мен оқушылардың қатысуын бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі отандық өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы негізгі білім. Курс өнердің барлық түрлерін қамтиды, бұл қазақтардың адамгершілік-эстетикалық әлемінің эволюциясының жалпы көрінісін жасауға мүмкіндік береді, әдет-ғұрып элементтері мен олардың қазіргі заманғы қазақстандықтың бейнесін қалыптастырудағы маңызы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON9

    ОН9 – ұйғыр тілін оқытудың интербелсенді әдіс-тәсілдерін, инновациялық технологияларын меңгереді, педагогикалық тәжірибеде орынды қолданады;

  • Код ON2

    ОН2 – меңгерілген ақпаратқа сүйене отырып, тіл мен әдебиет бойынша білімді практикада қолданады, зерттеу қызметінде академиялық жазылым ұстанымдарын ескереді;

  • Код ON5

    ОН5 – ұйғыр тілі, әдебиеті және ағылшын тілі пәндерінің жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламаларындағы дағдыларды және оларды қалыптастыратын оқу мақсаттарының маңызын түсінеді;

  • Код ON3

    ОН3 – оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамыту, шығармашылыққа ұмтылдыру, проблемаларды бірлесіп шешу дағдыларын қалыптастыру мақсатында ғылым жүйесіндегі ұйғыр тілі мен әдебиеті және ағылшын тілі қазіргі жағдайын, орны мен құндылығын талдайды;

  • Код ON7

    ОН7 – командалық қызметте, тұлғааралық қатынастарда, тиімді жұмыста коммуникативтік құзыреттілікті көрсетеді;

  • Код ON1

    ОН1 – ұйғыр тілі, әдебиеті және ағылшын тілі пәндерінен игерген білімдерін әлеуметтік және кәсіби міндеттерді шешуде қолданады, академиялық адалдық мәдениетін сақтайды;

  • Код ON4

    ОН4 – ұйғыр тілі, әдебиеті және ағылшын тілін оқытуда АКТ және сандық білім беру ресурстарын пайдалана алады және одан әрі оқуды өз бетінше жалғастырады;

  • Код ON6

    ОН6 – этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, ұлттық тәрбиенің заңдары мен қағидаларын ескере отырып, көп мәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдеріне ие;

  • Код ON8

    ОН8 – оқыту мен тәрбиелеудің мақсаттары мен міндеттеріне, оқушылардың күтілетін нәтижелері мен физиологиялық ерекшеліктеріне сәйкес инновациялық технологияларды пайдаланады;

  • Код ON10

    ОН10 – ұйғыр әдебиетінің тарихын, теориялық мәселелерін және даму бағыттары мен үрдістерін біледі және көркем шығарманы талдауда қолданады;

Top