Жаңа білім беру бағдарламасы

7M07106 Тоңазытқыш машиналар және кондиционерлеу жүйелері в АТУ

  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы мен ғылым тарихының негізгі проблемаларының, тақырыптарының ерекшелігі мен байланысы. Ғылымның өзін-өзі тануы оның әлеуметтік-философиялық тұрғыдан. Жаратылыстану, әлеуметтік және техникалық ғылымдардың өзін-өзі анықтауы, олардың жалпылығы мен айырмашылықтары. Тарихи динамикада қабылданған және тарихи өзгеріп отыратын әлеуметтік-мәдени контекстте қарастырылатын ғылыми білімді өндіруге арналған арнайы іс-әрекеттің даму заңдылықтары мен тенденциялары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары оқу орындарындағы оқу үдерісін ізгілендіру мен демократияландырудың заманауи тенденцияларын, оқыту мен тәрбиелеудің жаңа технологияларын көрсетеді, педагогикалық қызметтің жеке шығармашылық стиліне назар аударады. Білім беру саласындағы кәсіби іс-әрекеттің құндылық негіздері, қоғам өміріндегі мұғалімнің рөлі мен орны, педагогикалық іс-әрекеттің негізгі бағыттары, мұғалімнің функциялары. Кәсіби өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту жолдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шетелдік білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативті құзыреттілікті жүйелі түрде тереңдету, болашақ магистрдің кәсіби іс-әрекетінде белсенді тілді білу.Күнделікті сөйлеу және мамандық тілі бойынша практикалық білім алу үшін бакалавриатта алынған дағдыларды тереңдету және дамыту. күнделікті өмірде де, кәсіби қарым-қатынаста да шет тілін белсенді қолдану үшін

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым мен білімнің қоғамдық өмірдегі рөлі. Ғылыми білімді дамытудың қазіргі тенденциялары. Тиісті әдістемелік және философиялық - психология мен менеджменттің теориялық негіздерін тарихи тұрғыдан және менеджменттің соңғы теориялары мен тұжырымдамалары тұрғысынан негіздейді; жаратылыстану, әлеуметтік, психологиялық ғылымдардың мәселелері. Жоғары білім беру оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Ғылыми білімнің әдіснамасы. Ғылыми қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымы. Оқу процесінде оқушылардың танымдық іс-әрекетінің психологиясы. Білім берудің тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тамақ өнімдерін тоңазыту (екінші тілде)
    Несиелер: 5

    Курста тамақ өнеркәсібінде суықты қолдануға байланысты сұрақтар қарастырылады. Курсты өту кезінде білім алушылар тоңазытқышта сақтаудың микробиологиясымен танысып, әр түрлі тағам өнімдерін сақтау және тоңазытып өңдеу ерекшеліктерін оқып, мұздату және қайрау ұзақтығын бағалау әдістемесін оқып, тағам өнімдерін салқындату және сақтау кезінде кептіру процесін қарастыруы, көкөністер мен жемістерді сақтау ерекшеліктерін оқып білуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экспериментті жоспарлау, өңдеу және талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты эксперименттің қазіргі теориясының негіздерін: жоспарлау әдістерін, тәжірибелік деректерді математикалық өңдеу және эксперимент нәтижелерін талдау. Зертханалық және өнеркәсіптік жағдайларда тәжірибелік зерттеулерді ұйымдастыру және орындау бойынша студенттің білім алуы. Пәннің міндеттері: өсімдік тектес азық-түлік өнімдерін зерттеуде экспериментті жоспарлау туралы түсінік қалыптастыру; өсімдік тектес азық-түлік өнімдерін зерттеуде эксперимент жүргізу бойынша теориялық білімді қалыптастыру; эксперименттің нәтижелерін талдау дағдыларын алу; эксперименталды деректерді математикалық өңдеу әдістерін меңгеру; эксперименттің алынған нәтижелері арасындағы эмпирикалық тәуелділікті анықтау тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Төмен температуралы жүйелер термодинамикасының арнайы тараулары
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты Термодинамика және жылу алмасу бойынша білімді қалыптастыру, сондай-ақ осы білімді практикада қолдану болып табылады. Қойылған мақсатқа жету үшін, курста келесі міндеттерді шешу қажет: - термодинамика заңдарын, жылудың және жұмыстың өзара түрлендіру процестерін оқып үйрену; - жылу техникалық қондырғылардың жұмыс процестері мен циклдерін есептеу және талдау әдістерімен, олардың ең жоғары энергетикалық тиімділігіне қол жеткізу мақсатында Таныстыру; - жылудың тасымалдануының негізгі процестерінің заңдылықтарын оқып үйрену; - жылумаңызалмасу есептерін шешу әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тоңазытқыш машиналардың компрессорларын есептеу және жобалау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты газдарды сығуға және жылжытуға арналған құрал-жабдықтарды пайдалану, есептеу және пайдаланудың теориялық және практикалық аспектілерін оқу болып табылады. Тоңазытқыш машиналар компрессорларының негізгі түрлері қарастырылады: поршенді, ротациялық, бұрандалы, спиральді және ортадан тепкіш. Компрессорларды есептеу және таңдау тәсілдері, компрессорлардың жұмыс органдарын есептеу тәсілдері оқытылады. Әр түрлі компрессорларды маймен қамтамасыз ету, салқындату және қорғау жүйесінің конструкциясының ерекшеліктері ұсынылған. Компрессорлардың беріктігіне, герметикалығына, сенімділігіне және ұзақ мерзімділігіне әсер етуге қабілетті факторлар сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Электроника және микропроцессорлық техника
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - студенттердің электронды техника саласындағы теориялық және практикалық дайындығы және тоңазытқыш жүйелер мен ауаны баптау жүйелерінде қолданылатын типтік және салыстырмалы күрделі емес электрондық сұлбаларды талдау, синтездеу және зерттеу білігі мен білімін қалыптастыру. Бағдарламаланатын логикалық контроллерлердің жұмыс істеу принциптерімен танысу, сондай-ақ өз бетінше жұмыс істеуге және өз бетінше білім алуға оң уәждемені қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тоңазытқыш техникасының машиналарын, аппараттары мен қондырғыларын және ауаны баптау жүйелерін есептеу және жобалау
    Несиелер: 5

    Тоңазытқыш машиналардың жылу алмасу аппараттарының негізгі конструкциялары қарастырылады: ауамен салқындату конденсаторлары (жылу тасымалдағыштың мәжбүрлі және табиғи айналымы бар) және сумен салқындату, буландыру конденсаторлары; ауаны салқындатуға арналған буландырғыштар және жылу тасымалдағыштар (қаптамалы, қаптамалы, пластиналы), қосалқы жылу алмастырғыш аппараттар мен аралық жылу алмастырғыштар, градирен. Жылу алмасу аппараттарын есептеу және таңдау тәсілдері, олардың негізгі құрылымдық ерекшеліктері, қолданылатын материалдар қарастырылады. Жылу алмасу аппараттарының беріктігіне, герметикалығына, сенімділігіне және ұзақ уақытқа әсер етуге қабілетті факторлар сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тоңазытқыш технологиялық жабдықтарды жобалаудың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттерді тамақ өнімдерін мұздату үшін қолданылатын технологиялық тоңазыту жабдықтарымен, ет, құс өңдеу, балық, сүт, өнеркәсіп, жұмыртқа, алкоголь және алкогольсіз сусындарды өндіру кезінде, кондитерлік және нан пісіру өндірісінде және тамақ өнеркәсібінің басқа да салаларында таныстыру. Уәде етушілер негізгі конструктивтік ерекшеліктері, жұмыс тәртібі және жабдықтың көрсетілген түрлерін пайдалану ерекшеліктері туралы білім алуы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым мен білімдегі компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты технологиялық машиналар мен жабдықтарды жобалау, құрастыру кезінде қазіргі заманғы коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы ЭЕМ-де инженерлік және ғылыми есептерді шешу кезінде компьютерлік технологияларды қолдану негіздерін, қолданбалы бағдарламалар пакеттерінің құрамы мен функционалдық мүмкіндіктері және арнайы бағдарламалық қамтамасыз ету. Бұл курс келесі міндеттерді шешуді көздейді: инженерлік, ғылыми және білім беру міндеттерін шешу кезінде пайдаланылатын ақпараттық, техникалық бағдарламалық қамтамасыз етуді ұйымдастыру ерекшеліктерімен, функционалдық мүмкіндіктерімен және құрылым қағидаларымен таныстыру; инженерлік, ғылыми және білім беру міндеттерін шешу кезінде қажетті қолданбалы бағдарламалар пакеттерінің құрамы мен функционалдық мүмкіндіктерімен; ақпаратты іздеу, іріктеу және талдау процесінде жүзеге асырылатын әдістемелермен және кешенді іс-шаралармен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тоңазытқыш жүйелерін автоматты жобалау (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты:-автоматтандырылған жобалау жүйелерін пайдалана отырып, тоңазытқыш жүйелердің элементтерін жобалау және инженерлік ізденістерді өңдеу саласында теориялық білімді, іскерлікті және практикалық дағдыларды қалыптастыру және дамыту; ; - тоңазыту жүйелерін автоматтандырылған жобалау жүйелерінің номенклатурасын, мүмкіндіктерін және даму перспективаларын зерттеу; - автоматтандырылған жобалау жүйесін пайдалана отырып, тоңазытқыш жүйелерінің элементтерін жобалау және инженерлік іздестірулерді өңдеу бойынша практикалық дағдыларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ауаны баптау және желдету жүйелерін жобалаудың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Курста ауаны баптау жүйелерін жобалаудың негізгі кезеңдері туралы ақпарат беріледі: ауа баптау жүйесіне жүктемені анықтау тәсілдері, жылу оқшаулағыш материалдарды таңдау, ауа баптау жүйесінің сызбалық шешімін таңдау, машиналар мен аппараттарды таңдау, құбырларды жобалау, Тоңазытқыш контурдың қосалқы элементтерін таңдау. Курс барысында білім алушылар қолданыстағы стандарттарға сәйкес конструкторлық құжаттарды әзірлеу және рәсімдеу ережелері туралы, еңбекті қорғау, өрт қауіпсіздігі, электр қауіпсіздігі, экологиялық стандарттар және басқа да нормативтік құжаттар талаптарына сәйкес ауаны баптау жүйесінің сызбалық шешімін әзірлеу туралы түсінік алуы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Есептеуіш газогидродинамика, жылуалмасу және компьютерлік инжиниринг
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты есептеуіш газодинамика әдістерімен турбомашиналардың ағынды бөлігіндегі газодинамикалық процестерді зерттеу болып табылады. Пәннің міндеттері: - турбомашиналардың газдинамикалық сипаттамаларын есептеу дағдыларын қалыптастыру; - газдинамикалық жобалау әдістерін меңгеру; -ағынды бөліктерді оңтайлы жобалаудың бағдарламалық кешендерінде газдинамикалық жобалау әдістерін игеру және газдинамикалық сипаттамаларды есептеу; – жылу және масса алмасуды есептеу бойынша есептерді шешу әдістерін үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бу компрессиялық Тоңазытқыш машиналардың энергетикалық тиімділігін арттыру
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларды ауаны кондиционерлеу жүйесінде қолданылатын энергия үнемдейтін технологиялармен таныстыруға арналған. Курс барысында ауаны кондиционерлеу жүйесінің энергиялық тиімді сұлбаларын таңдау, табиғи салқындатуды қолдану, суықтың аккумуляторларын, энергиялық тиімді Тоңазытқыш агенттерді қолдану, конденсация жылуын кәдеге жарату, компрессорлардың энергия тұтынуын төмендету, Тоңазытқыш қондырғыларды басқарудың энергия үнемдейтін сұлбаларын қолдану мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тоңазытқыш машина жасау технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тоңазытқыш машина жасаудағы материалдарды өңдеудің технологиялық процестерін жобалау туралы білімді қалыптастыру; машина жасаудағы қазіргі өндірістің құрылымы мен даму үрдістері туралы білімді қалыптастыру; Тоңазытқыш жабдық бөлшектерін өндіру кезінде материалдарды өңдеудің технологиялық процестерін оңтайландыру туралы білімді қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы білуі тиіс: бөлшектерді дайындаудың берілген дәлдігін қамтамасыз ету тәсілдерін; машиналардың типтік бөлшектері мен тораптарын өндірудің технологиялық процестерін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Технологиялық Тоңазытқыш жабдықтары (екінші тілде)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерді ет, құс, балық, сүт өнеркәсібінде, жұмыртқа өндірісінде, алкоголь және алкогольсіз сусындар өндірісінде, кондитерлік және нан-тоқаш өндірісінде және тамақ өнеркәсібінің басқа салаларында тамақ өнімдерін қатыру үшін қолданылатын технологиялық тоңазыту жабдықтарымен таныстыру болып табылады. Студенттер негізгі конструктивтік ерекшеліктері, жұмыс тәртібі және жабдықтың осы түрлерін пайдалану ерекшеліктері туралы білім алуы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тоңазытқыш жүйелерінің сенімділігі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің жобаланатын және пайдаланылатын Тоңазытқыш жүйелердің сенімділігін бағалау тәсілдері бойынша білім алуы, студенттердің осы жағдайда қолданылатын математикалық аппаратты меңгеруі және тоңазытқыш жүйелердің аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуінің сенімділігін талдау үшін осы аппаратты қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеруі. Тоңазытқыш жүйелердің сенімділігіне әсер ететін факторлар қарастырылады, Тоңазытқыш жүйелердің сенімділігін арттыру әдістері ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Хладагенттер және майлар
    Несиелер: 5

    Курста қазіргі заманғы Тоңазытқыш машиналарда қолданылатын хладагенттердің негізгі термодинамикалық, химиялық, көліктік және басқа да қасиеттері қарастырылады. Тоңазытқыш машиналардың белгілі бір түрлеріне арналған хладагенттерді таңдау ерекшеліктері қарастырылады. Белгілі бір тоңазытқыш агенттерді пайдалану арқылы Тоңазытқыш жүйелердің энергия тиімділігін арттыру мәселесі зерттеледі. Тоңазытқыш машиналардың майларымен және тығыздағыш материалдарымен хладагенттердің химиялық үйлесімділігі мәселелері қарастырылады. Қазіргі экологиялық стандарттарды ескере отырып хладагенттерді қолдану ерекшеліктері ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жобалардың техникалық-экономикалық негіздемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты кәсіпорын мен компанияның техника-экономикалық негіздемесін (ТЭН) дайындау және талдау құралдарының жиынтығын оқып үйрену, инвестицияларды тарту мақсатында ТЭН әдістері мен құралдарын пайдалану үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу болып табылады. Пәннің міндеттері: - ТЭН туралы жүйелі түсінік алу; - ТЭН - нің теориялық аспектілерін зерделеу; - ТЭН-ді әзірлеудің әдістері мен құралдары туралы жүйелі түсінік алу; - ТЭН-нің жеке бағыттары бойынша жоспарлы шешімдерді негіздеу дағдыларын меңгеру; - ТЭН-ді әзірлеудің ерекшелігін зерделеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жылу алмасу және екі фазалы ағындардың гидродинамикасы
    Несиелер: 5

    Абсолюттік және салыстырмалы қозғалыстағы түзу және қисық сызықты осі бар ауыспалы қима каналдарындағы бөлшектер, тамшылар мен көпіршіктер бар екі фазалы ағын ағысы қарастырылады. Дифференциалдық теңдеулер жүйесі келтіріледі, оларды шешу компьютерлік бағдарламалар түрінде жүзеге асырылады. Ауыспалы қима каналында суық тамшы сұйықтығының қозғалысы кезінде кавитациялық құбылыстар зерттеледі. Жолай және екі фазалы ағындардағы дағдарыстық құбылыстарға баса назар аударылады. Бу генерациялайтын каналдардағы процестер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жылу сорғылары
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты жылу сорғыш қондырғыларды қолдану арқылы жүзеге асырылатын өндірістің технологиялық процестерінде энергия үнемдеу саласындағы кәсіби қызметте қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді меңгеру мақсаты: жылу сорғыш қондырғылар мен жүйелерді жобалаумен байланысты жылу және конструктивтік есептеулерді жүргізу; жылу сорғыш қондырғылар жұмысының оңтайлы параметрлерін және оларға қол жеткізу тәсілдерін анықтау; әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс істеу, жылу сорғыш қондырғыларды таңдаумен және оларды пайдалану жөніндегі негізгі талаптармен байланысты қажетті мәліметтерді талдау және қорыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON11

    Ауызша және жазбаша сөйлесу дағдыларына ие

  • Код ON9

    Тоңазытқыш машиналар мен кондиционерлеу жүйелерін жобалау, қызмет көрсету, өндіру бойынша жұмыстарға тартылған қызметкерлерді басқаруды жүзеге асырады, Тоңазытқыш машиналар мен кондиционерлеу жүйелерін жобалау, монтаждау және пайдалануға қатысты құқықтық және нормативтік актілерді біледі

  • Код ON7

    Тоңазытқыш техника саласындағы ғылыми-техникалық мәселелерді талдай алады.

  • Код ON12

    Стандартты емес мәселелерді шешуде шығармашылық ойлау қабілеті бар.

  • Код ON1

    Қоғамдық, этикалық және ғылыми ой-пікірлерді, ғылыми-зерттеу жұмыстарын, соның ішінде компьютерлік технологияны қолдана отырып, салқындатқыш және салқындатқыш жүйелердің заманауи мәселелері саласындағы эксперименталды жұмыстарды ескере отырып, пікірлерін қалыптастыру үшін ақпарат жинайды және түсіндіреді.

  • Код ON4

    Ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметті жүзеге асырады, ақпаратты, идеяларды, тұжырымдарды, мәселелер мен шешімдерді мамандарға да, маман емес адамдарға да нақты және бірмәнді түрде жеткізеді

  • Код ON10

    Кәсіби деңгейде өзінің білімін, түсінігін және жаңа ортадағы мәселелерді шешу қабілетін кең пәнаралық жағдайда қолданады

  • Код ON8

    Төменгі температуралы қондырғылар мен кондиционерлеу жүйелерінің бөлшектерін құрастырады және жобалайды.

  • Код ON2

    Ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асырады: білім беру бағдарламаларын әзірлейді, оқу сабақтарын өткізеді, кәсіби салада әрі қарайғы білімді өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту шеберлігін көрсетеді.

  • Код ON5

    Ғылыми-инновациялық қызмет нәтижелерін енгізу және коммерцияландыру бойынша қызметті жүзеге асырады.

  • Код ON3

    Тоңазытқыш техникасы мен ауаны баптау жүйелерін қолданудың түрлі саласында ғылымды қажетсінетін технологияларды енгізумен байланысты өндірістік-технологиялық қызметті жүзеге асырады, Тоңазытқыш машиналар мен қондырғыларды жобалайды және оларға құжаттаманы әзірлейді.

  • Код ON6

    Тоңазытқыш техника және ауаны баптау жүйесі саласында консультациялық және сараптамалық қызметті жүзеге асырады.

Top