6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама оқу-білім процесін жетілдіруге, кәсіби және педагогикалық дағдыларды дамытуға, тілдік және әдеби үдерістерді талдау мен саралау саласындағы құзыреттіліктерді игеруге, заманауи концепциялар мен әдіс-тәсілдерді шығармашылықпен дәйектей білетін және команда құрамында жұмыс істей алатын креативті тұлғалы маманды қалыптастыруға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
-
Инклюзивті білім беру
Несиелер: 5Мақсаты: мектеп пен колледжде инклюзивті білім берудің заманауи стратегиялары мен әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Білім беру интеграциясы субъектілеріне педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру қабілеттерін қалыптастыруға, бұқаралық мектеп жағдайында интеграцияның оңтайлы жағдайларын жасауға; заңнаманы, Қазақстанның, әлемнің инклюзивті білім беру бағдарламаларын зерделеуге; инклюзивті білім беру жағдайында отбасымен жұмыс істеуге бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Әдебиеттануға кіріспе
Несиелер: 6Пәннің мақсаты - әдеби шығармашылық өнерді идеялық, саяси және адамгершілік тәрбиесінің құралы ретінде сипаттау және бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқу жоспары әдебиеттанудың негізгі негізін, көркем мәтіндерді талдау мен түсіндіру принциптерін формасы мен мазмұнының бірлігінде құрайды. Пән оқу және тәрбие іс-әрекетінің жоғары сапалы кәсіби келешегін қамтамасыз ету мақсатында көркем шығармалардың саралануын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жас ерекшелік психологиясы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты - студенттерге даму психологиясы мен педагогикасының теориялық негіздерін ұсыну. Оқу курсы жасқа байланысты анатомия мен физиология мәселелерінің теориялық және әдістемелік негіздерін құрайды. Пән организмнің вегетативті функциялары механизмдері мен заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Фольклор
Несиелер: 5Пәннің мақсаты қоғамның тарихи-мәдени дамуы контекстінде халық ауыз әдебиеті мұраларын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы фольклор шығармаларының ерекшеліктерін, қазіргі фольклордың негізгі ұғымдары мен санаттарын түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән идеялық-тақырыптық мазмұнды, образдар жүйесін, жанрларды, халық ауыз әдебиетінің көркем-экспрессивті құралдарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Педагогика
Несиелер: 5Пәнді оқытудың мақсаты әлеуметтік, жас ерекшелік, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, соның ішінде білім алушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып оқыту, тәрбиелеу және дамыту. Оқыту мен диагностиканың заманауи әдістері мен технологияларын пайдалану, оқытудың жеке, метапредмет және пәндік нәтижелеріне қол жеткізу үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін пайдалану және оқыту пәнінің құралдарымен оқу-тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету. Курсты оқу барысында студенттер төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. негізгі кәсіби-педагогикалық мәдениетті меңгерту, 2. педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыру, 3. оқытудың заманауи технологияларын талдау; 4. оқыту мен тәрбиелеу үдерістерінде заманауи әдістерді қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Қазақ тілінің фонетикасы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – тіл дыбыстарының акустика-артикуляциялық қасиеттеріне талдау жасайуға, олардың қолдану ерекшеліктерін, тілдің жазбаша және ауызша формаларының арақатынасын ажырата білу қабілетін қалыптастыру. Қазақ тілінің фонетикасы пәні аясында тіл дыбыстарының пайда болуы, жіктелуі, сөз ішінде үндесіп келуі, буын, екпін, орфография, орфоэпия мәселелері, тілдік қарым-қатынаста қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Хандық дәуірдегі қазақ әдебиеті
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – ХІV-XVIІІ ғасырлардағы ақын-жыраулар шығармашылығының қазақ қауымының мақсат мүддесіне қызмет еткендігін терең игеру. Елеулі оқиғалар тұсындағы ақын-жыраулардың шығармашылық тұлға ретіндегі қайраткерлік қасиетін бағалау. Тек қазақ әдебиетіне тән шығармашылық тұлға ретінде жыраулар, ақындардың тарихи рөлін жанрлық жаңалықтары, идеялық, тақырыптық ізденістері тұрғысынан тану.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Ежелгі дәуірдегі қазақ әдебиеті
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: қазақ әдебиетінің бастау бұлағы саналатын ежелгі әдеби мұралармен танысу және оларды ғылыми негізде сараптау қабілетін қалыптастыру. Қазақ әдебиетінің ежелгі дәуірдегі және орта ғасырлардағы әдеби мұраларының қалыптасу, даму үдерісі, рухани, мәдени және көркемдік құндылықтар. Ежелгі әдеби мұралардың кейінгі қазақ әдебиетінің дамуына тигізген ықпалы.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Қазақ тілінің лексикологиясы және фразеологиясы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – қазіргі қазақ тілі лексикологиясының жалпы теориялық негіздерін меңгеру, қолданылу сипатын айқындау, сөздердің стильдік қызметі мен түрлерін ажырату, жазбаша және ауызша дискурста дұрыс қолдана білу дағдысын қалыптастырады. Қазіргі қазақ тілінің семасиологиялық сипаты, ұғым, сөз, мағына, лексика-семантикалық категориялар, сөздердің стильдік қызметі, түрлері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – XIX ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму үрдісін түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы қоғамның тарихи-мәдени дамуы контексінде XIX ғасырдың көркем шығармашылығын зерттеу үшін теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән XIX ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму заңдылықтарын, осы кезеңдегі әдеби ағымдар мен бағыттар контексіндегі жазушылар шығармашылығын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Қазақ тілін оқытудың әдістемесі
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – Қазақстандағы орта білім беру саласындағы өзгерістерге қатысты сыни ойлау қабілетін арттыру, жаңартылған білім беру бағдарламасына сай қазақ тілін оқытуға қатысты өзіндік ой-пікірін қалыптастыру, қазақ тілін оқыту теориясының негізгі қағидаларын меңгеріп, оны дұрыс қолдануда тілдік білімді игеру. Орта мектептерде қазақ тілін оқытудың теориялық-әдістанымдық негіздері, жаңа технологиялар, ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Қазақ тілінің морфологиясы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – қазақ тілі грамматикалық құрылысының негізгі заңдылықтарын меңгерту, олардың лингвистикалық парадигмадағы орны мен қызметін айқындау, сатылы-кешенді талдау технологиясы негізінде сөздердің грамматикалық мағыналарына кешенді талдау қабілетін қалыптастырады. Сөздердің морфологиялық құрамы мен типтері, морфема, қосымшалар, сөз таптары, грамматикалық ерекшеліктері қарасырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Қазақ тілінің сөзжасам уәжділігі
Несиелер: 3Пәннің мақсаты – қазақ халқының төл дүниетанымында қалыптасқан туынды сөздер мен халықаралық ортақ ұғымдарды таңбалау – сөздің негізгі қызметінің бірі екенін тануға бағыттау, туынды сөздің негіздемесін дұрыс айқындайтын ұстанымын қалыптастыру. Қазақ тіліндегі туынды сөздер, олардың уәжділігіндегі ерекшеліктер, жасалу тәсілдері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Әдеби сын тарихы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – Қазақстанда әдебиет сынының қалыптасу процесі, негізгі даму кезеңдерін зерделеу. Оның әдебиет, эстетика, философия, журналистика салаларының дамуымен өзара байланысының сипатын анықтау. Пән студенттерді әдебиет сыны теориясымен таныстыруға, өз тұжырымдарын сыни жанр түрінде жазбаша ресімдеу дағдысын қалыптастыруға арналған. Курс әлемдік әдебиет сыны тарихын зерделеуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Қазақтың тарихи жырлары
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – тарихи жыр сюжеттерінің шығу тарихын, типологиясын, жанрлық табиғатын, ұлттық әдебиеттегі тарихи сабақтастықты, жыр үлгілерінің басты идеялық бағытын, тақырыптық-мазмұндық мәнін ұғындыру. Студент пәнді оқу нәтижесінде тарихи жыр сюжеттеріндегі дәстүрлі сарындардың маңызын біледі, жанрдың тарихи оқиғаларды сипаттаудағы ерекшеліктерін ұғады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Риторика
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – студенттердің өз ойын дұрыс жеткізуде сауатты жазу және жария сөйлеу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы тиімді коммуникацияны жүзеге асыру үшін теориялық-методологиялық негізді қалыптастырады. Пән көпшілік алдында сөйлеуді құру принциптерін, аргументация және сендіру өнерін, психология және қарым-қатынас мәдениетін зерттеуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Орта ғасырлардағы әдеби мұралар
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – қазақ әдебиетінің орта ғасырлардағы әдеби мұраларының қалыптасу, даму үдерісін, рухани, мәдени және көркемдік құндылықтарына байланысты білімін арттыру, осы кезге дейін жеткен үлгілерімен жан-жақты таныстыру. Әдебиеттегі тарихи сабақтастықты, шығармалардың басты идеялық бағытын, тақырыптық, мазмұндық мақсатын ұғындыру, тиянақталған зерттеу мәселелерін меңгерте отырып, әдеби, тарихи қырларын терең қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Қазақ тілінің тарихы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – қазақ тілінің тарихын, даму, кемелдену, қалыптасу кезеңдерін кешенді түрде меңгерту. Тіл тарихында ішкі, сыртқы факторлар негізінде пайда болған өзгерістер сырын тілдік заңдылықтар негізінде түсіндіру, тіл тарихындағы морфологиялық, фонетикалық, грамматикалық, семантикалық өзгерістерді саралау, көне тіл мен жаңа тіл арасындағы генетикалық байланысты айқындау дағдысын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму тенденцияларын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің негізгі әдеби мектептері мен бағыттарын, жанрларын зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму тенденциялары мен ерекшеліктерін зерттеуге, жазушылар шығармаларының жанрлық құрамы мен стилін талдауға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Әнші-ақындар шығармашылығы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – әнші-ақындар шығармашылығымен тереңірек таныса отырып шығармашыл тұлға қалыптастыру. Пән мазмұны қазақ халқының дәстүрлі өнері туралы идеяларды талдай білу, әнші-ақындар шығармашылығын саралай отырып, әр түрлі нұсқаларын меңгеру. Қазақстанның әр аймағындағы белгілі әнші-ақындар мектебін зерттеу әдістері мен тәсілдерін жүйелі оқытуды қамтиды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Функционалды грамматика
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау, тиімді әлеуметтік өзара әрекеттесу және өндірістік мәселелерді шешуде түрлі ұйымдармен ынтымақтастық құру барысында мәтіндер мен құжаттарды басып шығару қабілетін қалыптастыру. Оқыту курсы грамматикалық тұрғыдан дұрыс және анормальды мәліметтерді саралай отырып, мәтін құрудың шеберлігін қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Қазақ тіліндегі субстантивтенуді оқытудың функционалдық аспектісі
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – субстантивтендіру амалының табиғатын тереңірек жан-жақты таныту. Субстантивтендірудің түрлерін, олардың сипатын, субстантивтендірудің әр сөз табына байланысты орындалу ерекшелігін меңгеріп, оның тіл жүйесіндегі, функционалдық атқаратын қызметін таниды. Субстантивтендірудің тілдің бұрынғы, бүгінгі құрылыс ерекшеліктерімен байланыстылығын анықтайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Шешендік өнер
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – көпшілік алдында сөйлеуді, оның тілдік ұйымын құру принциптерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көпшілік алдында сөз сөйлеу, мәтін жазу дағдыларын дамыту үшін теориялық-әдіснамалық негізді қалыптастырады және сөйлеудің тиімділігі мен сендірушілігін негіздейтін тілдік факторларды зерттеуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Қазақ әдеби тілінің тарихы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – қазақ әдеби тілі тарихының қалыптасу және даму кезеңдері жөнінде ғылыми тұрғыдан жүйелі білім беру, ұлттық қазақ тілінің беку кезеңдерімен, осы заманғы әдеби тілдің қалыптасуымен таныстыру, қазақ әдеби тілінің қалыптасуына негіз болған тарихи арналарды, тілдік дәстүр жалғастығын ажырату, қалыптасу тарихы туралы пікірлер қарастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Қазақ терминографиясын оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – терминологиялық сөздіктер шығаруға қойылатын талаптарды үйретеді, терминологиялық сөздіктерге терминдерді сұрыптау, осы негізде терминологиялық сөздіктер құрастыру дағдысын қалыптастырады. Терминографияның терминология мен лексикографияның арасында жүргізілетін арнайы зерттеу бағыты екендігін қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Жазушының шығармашылық лабораториясы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – көркем шығармадағы жұмыстың негізгі кезеңдерін сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы жазушының дүниетанымының, ойлауының ерекшеліктерін, оның ішкі әлемі мен өмірбаянының шығармашылық мұрасына әсерін талдаудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән жазушылық еңбектің ерекшелігін зерттеуге, әдебиет туындыларының тарихы мен құрылу принциптерін түсінуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Қазіргі қазақ әдебиеті
Несиелер: 5Пәннің мақсаты - қазіргі қазақ әдебиетінің даму заңдылықтарын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ХХ ғасырдың аяғы мен XXI ғасырдың басындағы қазақ жазушылары шығармашылығын зерделеу үшін теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән қазақ жазушылары шығармаларының жанрлық құрамын, көркемдік ізденістерін, қоғам интеграциясының жаһандануы жағдайында қазіргі қазақ әдебиетінің даму бағыттарын зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Импровизаторлық өнер
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – қазақ халқының суырып-салма өнерінің тарихи құрылымы мен дамуын, рөлін білу арқылы шығармашылық тұлғаны тану дағдыларын қалыптастыру. Пәнді мазмұнында қазіргі қоғамдағы айтыстың рөлін айқындау, жан-жақты және терең талдау жасау, айтыстың жанрлық-көркемдік ерекшелігін, жыраулық, шешендік және айтыс өнерлерінің жазба әдебиетпен байланысын көрсету мәселелері қамтылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Әдеби редакциялау
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – студенттің оқырманның сұранысы мен қажеттілігін білу, нарықты зерттеу, басылымның тақырыптық құрамын анықтау, қажетті шығарманы жазу үшін авторлар іздестіру, нені қайта басып шығару керектігін шешу қабілеттерін қалыптастыру. Сондай-ақ, пән функциональдық-мағыналық сөйлеу типі бойынша мәтіндерді жіктеуде өз білімі мен түсінігін қолдана алуға дағдыландырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Абайтану
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – Абай Құнанбайұлының шығармашылық мұрасын зерттеген ғалымдар еңбегін меңгеру арқылы әдеби сыншыл тұлға қабілеттерін қалыптастыру. Пән мазмұнында Абайдың шығармашылық тұлғасы, Абайтану мектебінің қалыптасу жолдары, қазақ мәдениеті мен әдебиеті тарихындағы орны, абайтанушы ғалымдардың еңбектері қамтылған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Білім беру платформалары және қашықтан оқыту әдістемесі
Несиелер: 3Пәннің мақсаты - компьютерлік технологияларды қолдану және дамыту мүмкіндіктері туралы жүйелік көзқарас қалыптастыру, тілдерді зерттеу және олардың филологтың кәсіби қызметінде қолданылуы; Білім беру процесінде инновациялық технологияларды қолдану құзыреттілігін дамыту ( инновациялық технологияларды қолдана отырып, филологиялық мәселелерді шешудің әдістері мен құралдары);
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Қазақ метафорасын оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – метафоралы сөздер мен сөйлемдердің, тұрақты тіркестердің ерекшеліктерін меңгеру, метафораның тілдік тұлғаның сөйлеу мәдениетіндегі орнын айқындау, ерекше бейнелі, метафоралы қолданысты бағалау, суггестиялық элемент ретіндегі метафораның қолданыстық қызметін саралау қабілетін қалыптастырады. Метафораның танымдық табиғаты, тілдік құрал ретіндегі орны, метафора туралы әлемдік тіл біліміндегі соңғы зерттеулер қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Лингвоаксиология
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – антропоөзекті парадигмадағы жаңа бағыт –лингвоаксиологияның терминологиялық аппаратын, қалыптасу, даму кезеңін, базалық пән құраушы компоненттерін, әдіснамасын, мерзімді баспасөз тілін зерттеудің аксиологиялық аспектісін, қазақ баспасөзіндегі ғаламның аксиологиялық бейнесін саяси мәтін материалдары негізінде лингвокогнитивтік тұрғыдан зерттеуді үйретеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Филологиялық білім берудегі тілдік талдау технологиясы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – қазақ тілі ғылымының бірыңғай мазмұны мен жүйесін, оның сөздік құрамы мен грамматикалық құрылысын кешенді-сатылы талдау технологиясы бойынша меңгерту, әдеби тіл нормасын үйрету, сауатты да көркем жазуға дағдыландыру, жүйелі ойлау мен мәдениетті сөйлеу дағдысын қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Ақын-жыраулар поэзиясының эстетикасы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – ақын-жыраулар шығармашылығымен тереңірек таныса отырып шығармашыл тұлға қалыптастыру. Пән мазмұны қазақ халқының дәстүрлі өнері туралы идеяларды талдай білу, ақын-жыраулар шығармашылығын саралай отырып, әр түрлі нұсқаларын меңгеру, текстологиялық анализ жасау, ақындар шығармашылығындағы эстетикалық категорияларды түсіндіре алу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
Несиелер: 3Пәннің мақсаты – жалпы орта білім беру мектептерінде қазақ әдебиетін оқытуға қажетті әдістемелік, педагогикалық білімді қалыптастыру. Пән мазмұны әдістемелік, теориялық, тәжірибелік ұғым-түсініктерді, заманауи технологияларды, оқыту әдіс-тәсілдерін, алдыңғы педагогикалық тәжірибелерді, дәстүрлі және жаңа әдістерді, оқу үдерісінде бағдарлама мазмұнын жасауға қажетті материалдарды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Айтыс өнері
Несиелер: 5Пәннің мақсаты айтыстың рөлі мен мағынасын, оның ерекшелігін ауызша өнердің бір түрі ретінде түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы айтыстың қалыптасуы мен даму тарихын зерделеу үшін теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастырады, пән айтыстың табиғатын, оның даму тарихы мен ерекшеліктерін зерттеуге, ақындық өнердің дамуына елеулі үлес қосқан ақындардың шығармашылығын талдауға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
ХІХ-ХХ ғасырлардағы әдеби даму бағыттары
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – ХІХ-ХХ ғасырлардағы әдебиеттің даму бағыттарынан мәлімет беру, мәдени өркениетке өз шығармаларымен айтулы үлес қосқан қаламгерлердің туындыларын тереңдеп зерттеп, олардың әдебиеттегі орнын, суреткерлік қолтаңбасын ажыратып бағалау, көркем шығармаларды талдау қабілетін қалыптастыру. Осы кезең әдебиетінің негізгі даму заңдылықтарын, жазушы шығармашылығы мен туындыларының көркемдік ерекшелігін зерттеуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Scientific Writing
Несиелер: 5Пәннің мақсаты қазақ, орыс, шетел тілдерінде ғылыми мақалалар, жобалар жазып, пікір-таласқа қатысуды үйрету. Студенттерді ғылыми жұмыстар жазудың жүйесін зерттеудің заманауи маңызды мәселелерімен таныстыру; оларға заманауи ізденістердің заңдылықтары мен факторлары туралы берік білім беру. Аталған пән студенттерді болашақта тек мақала ғана емес, сонымен бірге диплом жұмыстарын, ғылыми диссертациялар жазуға және ғылыми еңбектер құрастыруға, ғылыми жобаларға қатысуға бейімдейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Ғылыми, әдеби-сыни, публицистикалық мақалаларды жазу әдістемесі
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – сыни түсіндірмелер мен бағалаулардың даму тарихын бағдарлауды, сын мақалалардың стильдік және жанрлық ерекшеліктерін ажыратуды игеру және білу. Әдеби-сыни мәтіндерді талдау дағдыларын меңгеру, әлемдік сын бастауларын айыра білу. Сондай-ақ пән сыни мәтінді өз заңдылықтары, логикасы, жеке тәсілдері бар тұтас құбылыс ретінде қабылдауды үйретеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Қазақ тілінің интонологиясы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – қазақ лебізі интонацияны сипаттау және оны сараптаудың әдістерін табу. Қазақ тілінің негізгі интонемамасын біледі. Интонацияның дауыс ырғағына, сөйлеу қарқынына, дауыс қаттылығына және оның әуезіне байланысты түрлерін ажырату дағдысына ие болады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Әдеби даму заңдылықтары
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – әлем әдебиеті мысалында көркем шығармашылықтың даму тарихын жүйелеу, идеялық-көркемдік ұстанымдардың кезеңдік ерекшеліктерін айқындау қабілеттерін қалыптастыру. Пән әдеби шығармашылықтың даму кезеңдерін, идеялық-мазмұндық ізденістер мен көркемдік ұстанымдардың кезеңдік ерекшеліктерін сипаттау тақырыптарын қамтиды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Филология және смарт технологиялар
Несиелер: 5Пәннің мақсаты –студенттерде оқу үдерісінде ақпараттық-коммуникативтік және тілдерді қашықтықтан оқу кезінде мобильді технологияларды қолдану қабілеттерді қалыптастыру. Постақпараттық қоғамда Смарт технологиялардың рөлі мен мақсатын бағалайды; тілдерді қашықтықтан оқу кезінде мобильді технологияларды қолданады; сандық қоғам мен ақылды экономика жағдайында сәтті іс-әрекеттерді жүзеге асырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Әдеби компаративистика негіздері
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – қазіргі əдебиеттанудағы компаративистика пәні туралы мағлұмат беру. Пән мазмұны салыстырмалы-тарихи әдістің қолданылу ерекшелігін түсіндіру, компаративистиканың негізгі терминдерін, ұғымдарын, мәселелерін игеру, әдеби байланыстың формаларын оқыту, компаративтік зерттеу әдісін қолдана отырып талдау жасау тақырыптарын қамтиды. Салыстырмалы әдебиеттанудың алғышарттарын меңгеруге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Сыни бағалау технологиясы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты:студенттердің суммативті және формативті бағалау, Б.Блум таксономиясы, TLA-оқыту стратегиясы туралы білімдерін қалыптастыру; кәсіби қызметте критериалды бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: деңгей бойынша бағалау критерилерін анықтау; күтілетін нәтижені болжау; оқыту әдістерін таңдай білу. Оқыту әдістерін таңдау және тапсырмаларды жоспарлау.
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Әдебиеттегі модернизм және постмодернизм
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – модернистік және постмодернистік поэзия мен проза тарихының теориясы, осы кезеңдегі әлемдік, қазақ поэзиясының ұлттық-эстетикалық ерекшелігі туралы жалпы түсінік беру, отандық және шет тілді әдеби шығармаларды талдау дағдыларын қалыптастыру. Пән көркем туындыны талдау әдісімен оқытуға, осы кезеңдегі әдеби процеске тереңдеп бойлауға, қазақ халқының жаңадан қабылдаған көркем мұрасын терең зерттеуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Қазіргі қазақ әңгімелері мен повестері
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – қазіргі қазақ әңгімелері мен повестерін жан-жақты зерттеу арқылы шығармашылық қабілет қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде қазіргі эпикалық жанр жүйесіндегі әңгіме мен повестің орнын білу, табиғатын талдау, қазіргі әдебиетте осы жанрлардың даму ерекшеліктерін білу; кейіпкер мен образдар жүйесін талдау, желілік құрылымын, оқиғаны және кейіпкер характерін баяндау тәсілін білу қабілеттері қалыптасады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Қазақ тілінің стилистикасы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – стилистиканың теориялық негізін оқу, заманауи стилистиканың жаңа зерттеулерін қарастыру арқылы болашақ филолог-маманның стильдік дағдылары қалыптастыру. Стилистиканың теориялық негіздерін түсіндіріп беру; қазіргі заманғы стилистиканың соңғы тәсілдерін сипаттау; осы саладағы теориялық білімдерді қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Қазақ тілінің синтаксисі
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – қазақ тілі синтаксисінің негізгі проблемаларын тану арқылы жүйелі білім қалыптастыру. Сөйлемнің ойлау жүйесімен, логикамен тығыз байланыстылығын пайымдау, логико-грамматикалық типтерінің коммуникативтік талаптар дәрежесіне сай түрленуін анализдеу дағдыларын қалыптастыру. Қазақ тілі синтаксисінің негізгі проблемалары, коммуникация үстіндегі жұмсалыс ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Әдебиет теориясының негіздері
Несиелер: 6Пәннің мақсаты – әдеби тек пен жанрлық түр, эпикалық, лирикалық, драмалық шығармалар табиғатын ашу, көркемдік әдіс пен стиль, әдеби ағымдар мен бағыттар, әдеби мектеп ара жігін аша білу, көркем шығарманы ғылыми-теориялық тұрғыда талдап, объективті түрде бағалау қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Код ON1
Бағдарламада қарастырылған әлеуметтік-педагогикалық және ғылыми сипаттағы пәндер бойынша білімдерін өз кәсіби қызметтерінде қолдану.
-
Код ON2
Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи әдістерін меңгеруі; ғылыми түсініктерді кәсіби қолдану; тіл қызметінің заңдарын білу және қазіргі латын әліпбиі негіздеріне байланысты білімдерін өз тәжірибесінде пайдалану.
-
Код ON4
Мәтіндерді типтеріне қарамастан оларды талдаудың түрлі тәсілдерін практикасында қолдануы; білім беру жүйесінде кәсіби түрде ұғындыру мақсатында тіл мен көркемдік әлемнің әр қилы құбылыстарын игеру.
-
Код ON7
Қазақ тілі мен әдебиетінен білім беру сапасын және кәсіби педагогикалық шеберлігін жақсарту мен өзін-өзі жетілдіру арқылы көшбасшылық қызметін көрсетуге бейімделу.
-
Код ON3
Қазақ тіл білімінің (фонетика, морфология, синтаксис, т.б.) және әдебиеттануының (шығарманың көркем және стильдік тәсілдері мен әдістерін, жанрлары мен типтерін, т.б.) бөлімдерінде кәсіби бейімделу.
-
Код ON5
Оқушыларды тәрбиелік және ақылақтық-адамгершіліктік тұрғыдан сауаттандыру мақсатында тіл мен әдеби шығарма стилі арасындағы байланысты негіздеу.
-
Код ON11
Ағымдағы оқу-ұйымдастыру материалдарын (дидактикалық, бағалау-өлшеу) жасау және оқушылардың танымдық қабілеттерін өрістететін шаралар ұйымдастыру.
-
Код ON9
Филологиялық пәндердің жаңартылуы мен жетілдірілуіне мүмкіндік туғызатын заманауи ақпараттық технологияларды, инновациялық жүйелерді және жаңа компьютерлік бағдарламаларды, смарт-технологияларды оқу-білім процесіне қосу.
-
Код ON6
Тіл және әдеби пәндерді оқыту арқылы оқушылардың бойында патриоттық пен ізгіліктік дүниетанымды, сондай-ақ азаматтық сана-сезімді қалыптастыру мен дамыту мақсатында қоғамдық сана жаңғыруының негізгі ұстанымдарын ұғыну.
-
Код ON8
Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың әдістемелік тәсілдері мен тиімді әдістерін оқу процесіне енгізу.
-
Код ON10
Тіл білімі мен әдебиеттанудағы түрлі жаңа концепциялар мен теорияларды сыни бағалау және шығармашылықпен түсіндіру.
-
Код ON12
Жоғары кәсіби құзыреттілігін көрсету, еңбек нарығында сұранысқа ие болу және тұтынушы (жұмыс беруші мен стейкхолдерлер) сұраныстарын қанағаттандыру.
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатҚазақстан-Американдық еркін университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатӨ.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат"Алматы" Университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 6B01701-Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатЕ.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатЫ. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатХалықаралық гуманитарлық-техникалық университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
БакалавриатЕуразия гуманитарлық институты
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатБатыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатТараз инновациялық-гуманитарлық университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатИнновациялық Еуразия университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
БакалавриатМардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатШымкент университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
БакалавриатОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатТорайгыров университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат"Сырдария" университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат«Тұран-Астана» университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі және әдебиеті
БакалавриатСулейман Демирел атындағы университет
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатҚызылорда "Болашақ" университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиетінің оқытушылары
БакалавриатОрталық-Азия Университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатШ.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімдерін оқыту
БакалавриатТараз мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатШет тілдер және іскерлік карьера университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша