6B10108 Педиатрия в Қарағанды медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты денсаулық сақтаудың жоғары клиникалық, ғылыми және этикалық стандарттарына негізделген табысты клиникалық әрекеттерді жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті педиатрды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Қарағанды медицина университеті
-
Оқу мерзімі 6 года
-
Кредиттер көлемі 360
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B088 Педиатрия
-
ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
-
Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
-
Кәсіпкерлік негіздері
Несиелер: 5Пән кәсіпкерлік туралы білім негіздерін, бизнесті ұйымдастыру мен қайта құру мәселелерін, өз бизнесін ашу процесін, бизнес -жоспарды құру, кәсіпорындарды қаржыландыру мен салық салуды зерттейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Эмбриогенез. Генетика.
Несиелер: 4Пән репродуктивті жүйенің анатомиялық құрылымы мен функцияларын, ал балалық шақта ерлер мен әйелдердің жыныстық жүйелері мүшелерінің гистологиясын, репродуктивті жүйе мүшелерінің тіндерінің эмбриональды дамуының негізгі заңдылықтарын зерттейді. Сперматогенез, овогенез, овариалды-етеккір циклі, олардың реттелуі.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Эндокриндік жүйе. Балалық шақтың ерекшеліктері.
Несиелер: 5Эндокринді жүйесінің анатомиялық құрылымдарының құрылымы, органдардың физиологиясы мен гистологиясы зерттеледі, жұмыс істеу және реттелу принциптері, Эндокринді бездердің гормондардың жалпы қасиеттері мен қызметтері, олардың функцияларын клиникалық және физиологиялық әдістермен, ерекшеліктерін ескере отырып, бағалау жаңа туған кезең, ерте және жасөспірім жас.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Медициналық ұйымдардағы персоналды басқару әлеуметтануы
Несиелер: 5Пән кәсіби қызметте, адам ресурстарын басқаруда, медициналық индустрия мекемелерінің кадрлық саясатында практикалық қолдану үшін теориялық білім, біліктілік пен дағдыларды қалыптастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Өмірінің молекулалық негіздері
Несиелер: 3Жасушалық және ұлпалық деңгейдегі тіршілік әрекетінің құрылымдық элементтері зерттеледі, бұл организмнің жасушалары мен тіндерінің жұмыс істеуі, физиологиялық және қорғаныш-адаптивті реакцияларға байланысты құрылымындағы өзгерістер туралы түсінік алуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қозғалыс және қолдау. Тірек-қимыл жүйесі.
Несиелер: 8Тірек-қимыл жүйесі мүшелерінің топографиялық анатомиясы, қанмен қамтамасыз етілуі, қан ағысы, иннервациясы және лимфалық ағысы(Топографиялық анатомия). Тірек-қимыл жүйесі мүшелерінің гистологиясы (Гистология). Ағзаның тірек- қимыл аппаратының қызметін, оның реттелуін қамтамасыз ететін физиологиялық механизмдер және оларды клиникалық- физиологиялық зерттеу әдістерімен бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Өмірлік қызметтің жасушалық негізі
Несиелер: 6Жасушалық деңгейдегі тіршілік әрекетінің құрылымдық элементтері зерттеледі, бұл организмнің жасушаларының жұмыс істеуі, физиологиялық және қорғаныш-адаптивті реакцияларға байланысты құрылымындағы өзгерістер туралы түсінік алуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Мамандыққа кіріспе
Несиелер: 3Өсіп келе жатқан сау баланың анатомиялық-физиологиялық сипаттамалары, психоәлеуметтік дамуы, жас балалардың дамуына қамқорлық жасай отырып, заманауи ақпарат береді.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жүйке жүйесі, сезім мүшелері. Балалық шақтың ерекшеліктері.
Несиелер: 5Модуль жүйке жүйесінің анатомиялық құрылымдарының құрылымын, жүйке жүйенің мен сезім мүшелерінің физиологиясы мен гистологиясын зерттейді. Жүйке орталықтарының, НС әртүрлі бөлімдерінің үйлестіру өзара әрекеттесуін қамтамасыз ететін физиологиялық механизмдер, сенсорлық жүйелердің жұмыс және реттеу принциптері, нәрестелік, ерте және жасөспірім кезеңдерінің ерекшеліктерін ескере отырып, олардың функцияларын клиникалық және физиологиялық әдістермен бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Дәлелді медицина негіздері
Несиелер: 3Ғылыми ізденіс саласы туралы ақпаратты және дәлелді медицинаның негізгі принциптерін зерттейді, мәселе бойынша әдеби деректерді жинау, рефераттар, эссе, аннотациялар жасай отырып, ғылыми ақпаратты интерпретациялау бойынша дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Ас қорыту жүйесі
Несиелер: 5Балалардың әр түрлі ауруларында ас қорыту жүйесінде патологиялық өзгерістердің пайда болуының негізгі механизмдері көрсетілген. Органдардың жағдайын және фармакотерапия принциптерін бағалай отырып, диагноз қою әдістері зерттелуде.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Медициналық химия
Несиелер: 3Дәрілік заттардың биологиялық мақсаттармен өзара әрекеттесуінің молекулалық және мембраналық механизмдерін, сонымен қатар әр түрлі өзара әрекеттесулерге биологиялық белсенді қосылыстардың құрылымдық ерекшеліктерінің әсерін зерттейді. Дәрілік заттардың химиялық номенклатурасы мен классификациясын, сіңірілу, шығарылу, тұндыру, метаболизм процестерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Ғылыми ойлау әдістемесі.
Несиелер: 3Пән ғылыми зерттеу дағдысын игеруге бағытталған-модульді нәтижесі теориялық және(немесе) эксперименттік нәтижелерді қамтитын дербес зерттеу болып табылады. Бұл пәнді игеру кезеңінде магистрлік жұмыс тақырыбын орындау үшін ғылыми жетекші тағайындалады.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Респираторлық жүйе
Несиелер: 5Тыныс алу жүйесінің анатомиясы, физиологиясы, гистологиясы, балалық шақтың барлық кезеңдерінің ерекшеліктерін ескере отырып, тыныс алу жүйесі тіндерінің дамуының негізгі заңдылықтары оқытылады. Тыныс алу жүйесінің морфофизиологиялық ерекшеліктері, нейрогуморальды реттеу мәселелері, клиникалық және физиологиялық бағалау әдістері оқытылады. Балалардың барлық кезеңдерінің ерекшеліктерін ескере отырып, тыныс алу жүйесінің анатомиялық және гистологиялық құрылымы, физиологиялық ерекшеліктері зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Балалар жасындағы пациенттерді қарау дағдылары.
Несиелер: 3Модульдің пәндерін оқып үйрену жаңа туған нәрестелерді, әр түрлі жастағы балаларды тексеруде клиникалық практикаға қажетті дағдыларды дамытады, жаңа туған кезеңнен бастап әртүрлі жастағы балаларды тексеру дағдыларын, дәрі-дәрмек терапиясын тағайындау, дәлелді медицинаны қолдану арқылы балалық шақта қолдануға рұқсат етілген.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Зәр шығару жүйесі , метаболизм және энергетика
Несиелер: 6Зәр шығару жүйесінің физиологиялық және биохимиялық процесстері, анатомиялық құрылысы оқытылады. Қызметтік ерекшеліктері және оларды бағалау әдістері оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Стационардағы педиатр дәрігерінің көмекшісі.
Несиелер: 3Осы кәсіптік практиканың мақсаты алынған теориялық білімді бекіту және тереңдету; педиатрия саласында қажетті дағдылар мен іскерліктерді меңгеру; педиатр-дәрігердің болашақ кәсіби қызметі туралы түсініктерді кеңейту, білім алушылардың ақпараттық - коммуникативтік деңгейін арттыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Патологиялық процестердің негіздері.
Несиелер: 3Модуль әртүрлі аурулар кезінде баланың ағзасында болатын негізгі патологиялық үдерістер бойынша білім береді. Фармакотерапияның негізін қалайды.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Бала күтімінің негіздері
Несиелер: 3Пән санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылыққа, қауіпсіз ортаға сәйкес сау және науқас балаларға күтім жасау мәселелерін зерттейді. Науқас баламен және оның заңды өкілдерімен өзара әрекеттесу ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Микробиология негіздері.
Несиелер: 3Микроорганизмдердің морфологиясын, систематикасын және физиологиялық ерекшеліктерін, олардың өмір сүруі, табиғаттағы және балалардың инфекциялық аурулар кезіндегі маңызын зерттейді. .
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Жүрек-қантамыр жүйесі, лимфа және иммундық жүйелер.
Несиелер: 6Жүрек-қан тамырлары, лимфа және иммундық жүйелер мүшелерінің анатомиялық құрылымы, гистологиясы және физиологиясы зерттелуде. Жүрек пен қан тамырларының жұмысын және реттелуін қамтамасыз ететін морфофизиологиялық ерекшеліктері мен механизмдері, оларды зерттеу мен бағалаудың клиникалық-физиологиялық әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Негізгі медициналық шаралар
Несиелер: 2Бұл пәнде студенттер ауруды нашарлатса, жазатайым оқиға, жарақат немесе улану орын алса, жағдайды талдап, дұрыс әрекет етуді үйренеді. Олар жедел жәрдемді күту кезіндегі алғашқы медициналық көмек техникасын үйренеді, жүрек-өкпе реанимациясын, механикалық желдетуді, зақымданушыларды қауіпсіз тасымалдауды, сонымен қатар аурулар мен жарақаттардың алдын алуды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Тыныс алу жүйесі.
Несиелер: 6Диагностика әдістері мен фармакотерапия принциптерін ескере отырып, тыныс алу жүйесінің негізгі патофизиологиялық және патоанатомиялық ерекшеліктері оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Фармакология негіздері
Несиелер: 3Пән дәлелді медицина тұрғысынан ұлттық клиникалық хаттамаларға сәйкес балалардағы әртүрлі аурулар үшін препараттарды ұтымды таңдауды қамтамасыз ету үшін фармакотерапияның негізін қалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Жүрек-қан тамырлар жүйесі.
Несиелер: 6Осы интеграцияланған блок шеңберінде ішкі органдар мен жүйелер патологиялық анатомия мен физиология тұрғысынан қарастырылады. Ең жиі кездесетін журек аурулардың ерекшеліктері мен даму механизмдері зерттелуде. Көрнекі диагностика әдістері және фармакотерапияға қажетті дәрілік заттардың негізгі топтары көрсетілген.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Бала жасындағы аурулардың семиотикасы.
Несиелер: 3Туа біткен ақаулардың семиотикасы, тірек-қимыл аппараты мен буындардың дамуындағы ауытқулар, тамақтанудың бұзылуы, тыныс алу жүйесінің, қан айналымының, асқазан-ішек жолдарының, урогенитальды, эндокриндік, лимфа жүйелерінің, қанның, сезім мүшелерінің жиі кездесетін аурулары оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Қан жасау жүйесі.
Несиелер: 5Қан жасау жүйесінің патоанатомиялық және патофизиологиялық ерекшеліктері көрсетілген. Мүшелер жағдайын бағалай отырып, диагноз қою тәсілдері және фармакотерапия принциптері оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Тірек-қимыл жүйесі.
Несиелер: 3Пән аясында қаңқа сүйектерінің, буындардың, синартроздар мен бұлшықеттердің патологиялық анатомиясының, патологиялық физиологиясының ерекшеліктері қарастырылады. Визуалды диагностика және дәрілік заттардың негізгі топтары жайлы ақпарат келтірілген.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Бала жасындағы ауруларды интерграциялы жүргізу қағидалары (БЖАИЖ)
Несиелер: 3Балалар жасындағы ауруларды ықпалдастыра жүргізудің негіздері, ерте жастағы балалардың денсаулық жағдайын, дене, психо-әлеуметтік дамуын, күтімін, тамақтануын бағалауға бағытталған ДДҰ ұсынымдарымен қаланады.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Зәр шығару жүйесі.
Несиелер: 4Диагностика әдістері мен фармакотерапия принциптерін ескере отырып, зәр шығару жүйесінің негізгі патофизиологиялық және патоанатомиялық ерекшеліктері оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Жүйке жүйесі.
Несиелер: 5Әр түрлі аурулар кезіндегі жүйке жүйесінде патологиялық өзгерістер пайда болуының негізгі механизмдері көрсетілген. Мүшелер жағдайын бағалай отырып, диагноз қою тәсілдері және фармакотерапия принциптері оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Эндокринді жүйе.
Несиелер: 5Бұл пән аясында эндокринді жүйе мүшелерінің В патофизиологиялық және патоанатомиялық ерекшеліктері оқытылады. Визуалды диагностика және дәрілік заттардың негізгі топтары жайлы ақпарат келтірілген.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Балаларға күтім жасау дағдылары.
Несиелер: 2Тәжірибе балаларға медициналық көмек көрсететін әр түрлі ұйымдардың тәжірибелі мамандарын тарта отырып, білікті мұғалімдердің басшылығымен жүргізіледі. Неонатальды кезеңнен бастап балаларға күтім жасау дағдылары, баланың ауруы кезіндегі мінез -құлық ережелері, тамақтануға қойылатын талаптар, ішу режимі, жарақаттар мен жазатайым оқиғалардың алдын алу үшін баланың қауіпсіздігін қамтамасыз ету шаралары әзірленуде.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Ас қорыту жүйесі.
Несиелер: 6Асқорыту жүйесінің анатомиясы, физиологиясы, гистологиясы, балалық шақтың барлық кезеңдерінің ерекшеліктерін ескере отырып, асқорыту жүйесі тіндерінің дамуының негізгі заңдылықтары оқытылады. Асқорыту жүйесінің морфофизиологиялық ерекшеліктері, нейрогуморальды реттеу мәселелері, клиникалық және физиологиялық бағалау әдістері оқытылады. Балалардың барлық кезеңдерінің ерекшеліктерін ескере отырып, асқорыту тыныс алу жүйесінің анатомиялық және гистологиялық құрылымы, физиологиялық ерекшеліктері зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Баланың психикалық денсаулығы.
Несиелер: 3Пән аясында балалардың психикалық денсаулығы туралы білім жүйесі қалыптасады, балалармен және олардың ата-аналарымен/заңды өкілдерімен сәтті жұмыс істеу үшін психологиялық білім мен дағдылар тереңдетіледі. Әр түрлі жастағы балалардың ең өзекті психологиялық мәселелері, сондай-ақ балалардағы психикалық аурулардың алдын-алу мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Дені сау және ауру баланың курсы.
Несиелер: 3Пәнде сау балалар дамуының, тамақтануының және күтімінің ерекшеліктерін ескере отырып, өсіп келе жатқан сау баланың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері жайлы заманауи ақпарат келтірілген.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Педиатр дәрігерінің негізгі коммуникативті дағдылары.
Несиелер: 3Дәрігердің бала жасындағы пациенттермен, ата-аналармен/заңды өкілдермен, сондай-ақ әртүрлі жағдайларда (стационарлық, амбулаториялық және шұғыл медициналық көмек жағдайларында) әріптестерімен тиімді қарым-қатынас жасауы үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру және дамыту, телемедицинаны қоса алғанда, педиатр дәрігер тұлғааралық қарым-қатынас және пациенттерге консультация беру, барлық қол жетімді техникалық коммуникациялық ресурстардан қашықтықтан консультация беру, пациентке бағдарланған қарым-қатынас стилі қаралады.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Хирургиядағы балалар ауруларының дифференциалды диагнозы және емі
Несиелер: 10Дифференциалды диагнозды және балалардағы хирургиялық араласулардың схемаларын таңдау, туа біткен ақаулары бар балалрдағы неонатальды хирургияның ерекшеліктері.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Эндокриндік, етеккір функциясының бұзылуы.
Несиелер: 3Пән балалар гинекологиясы, диагностика әдістері, балалар мен жасөспірім қыздардағы жыныстық терапия саласындағы заманауи мәселелерді түсінуге мүмкіндік беретін әмбебап және кәсіби құзіреттіліктерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Ерте және үлкен жастағы балалардың аурулары.
Несиелер: 5Пән және үлкен жастағы негізгі аурулардың диагностикасы мен емдеу әдістерінің принциптерін зерттеуге негізделген. Оқыту педиатриядағы негізгі синдромдар үшін дифференциалды диагностика принципі бойынша өтеді. Кішкентай балаларда терапия үшін қолданылатын диагностика және емдеу әдістері әлемдік эпидемиологиялық жағдайды және балалардағы коронавирустық инфекцияның клиникалық көріністерінің ерекшеліктерін, емдеу және алдын-алуды ескере отырып, ең жақсы клиникалық тәжірибеге (БЖАИЖ ДДҰ) негізделген. Ақуыздық-энергетикалық жеткіліксіз тамақтану, рахит, рахит тәрізді аурулар, анемия, бронхо-обструктивті синдромдар, мальабсорбция, геморрагиялық синдром, гипергликемия, ЖИА-дағы цианоз синдромының дифференциалды диагностикасы, ерте кардит, бронхопульмональды, ас қорыту, қан түзу жүйесінің аурулары осы жаста жиі кездеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Кәсіби өзара әрекеттесудің инновациялық ақпараттық-коммуникациялық технологиялары.
Несиелер: 3педиатр дәрігер тұлғааралық қарым-қатынас және пациенттерге консультация беру, барлық қол жетімді техникалық коммуникациялық ресурстардан қашықтықтан консультация беру, пациентке бағдарланған қарым-қатынас стилі қаралады.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Кәсіби және іскерлік қарым-қатынас мәдениеті.
Несиелер: 3Дәрігердің бала жасындағы пациенттермен, ата-аналармен/заңды өкілдермен, сондай-ақ әртүрлі жағдайларда (стационарлық, амбулаториялық және шұғыл медициналық көмек жағдайларында) әріптестерімен тиімді қарым-қатынас жасауы үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру және дамыту,
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Жаңа туылған нәрестелердің аурулары.
Несиелер: 5Пән неонаталдық кезеңнің негізгі ауруларын диагностикалау және емдеу әдістерінің принциптерін зерттеуге негізделген. Жаңа туылған нәрестелердің негізгі проблемалары зерттелуде: регургитация және құсу синдромы, сарғаю синдромы, жаңа туған нәрестенің гемолитикалық ауруы. Төмен салмақтағы балалардың ерекшеліктері, мейірбикелік принциптері, жаңа туған нәрестелердің анемиясы, науқас нәрестені БЖАИЖ (ДДҰ), жергілікті және ауыр бактериялық инфекциялардың принциптеріне сәйкес бағалау және жіктеу зерттелген.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Ерте жастағы балалардың денсаулығын нығайтуда пациентке бағытталған тәсіл
Несиелер: 3Жаңа туған және ерте жастағы балаларға патронаждық қараудың уйымдастыруы Балалар ұсынған әмбебап жетілдірілген моделінің негіздері бойынша өмірге, денсаулыққа, баланың дамуына қауіп төндіредін медициналық және әлеуметтік кауыптылығын аңыктау және азайту, сонымен қатар куыптары жоқ отбасыларға міндетті бару санын азайтуға мүмкіндік береді. Әмбебап моделі- бұл барлық ерте жастағы балаларға патронаждық қараудың, әр балаға міндетті түрде белгілі бір жас кезеңдерінде баруды қамту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Балалардың жұқпалы аурулары
Несиелер: 5Балалардағы ЖРВИ, іш өту синдромы, экзантема, баспа, сарғаю мен тамшылы инфекциялар кезіндегі басты нозологиялық синдромдары кезінде дифференциальды диагноз жүргізуі нәтижесінде құрылады. Заманауи диагностика әдістері мен науқастарды бағыттау алгоритмы қаралуда, сонымен қатар жұқпалы аурулары бар 5 жасқа дейінгі балаларға БШАИЖ бағдарламасы бойынша, инфекция ошағында алдын алу және эпидемияға қарсы шаралар.
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Стационардағы педиатр дәрігерінің көмекшісі.
Несиелер: 2Осы кәсіптік практиканың мақсаты алынған теориялық білімді бекіту және тереңдету; педиатрия саласында қажетті дағдылар мен іскерліктерді меңгеру; педиатр-дәрігердің болашақ кәсіби қызметі туралы түсініктерді кеңейту, білім алушылардың ақпараттық - коммуникативтік деңгейін арттыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Балалардағы көру органдарының ауруларына дифференциалды диагноз жүргізу және емдеу.
Несиелер: 5Пән көру органдарының ауруларының диагностикалық принциптерін және емдеу әдістерін оқытуға негізделген. Жаңа туылған нәрестелер мен шала туылған нәрестелердегі туа біткен патологияның синдромдары мен белгілері, фармакотерапия схемалары және мүмкін хирургиялық манипуляциялар қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Балалар отоларингологиясындағы негізгі патологиялық синдромдарға дифференциалды диагноз жүргізу және емдеу.
Несиелер: 5Оториноларингологиядағы ең көп таралған аурулардың көріністері, диагностикалық әдістер және емдеу схемалары оқытылады. Негізгі ерекшелігі-диагноз қою және терапия әдістерін таңдау кезінде дифференциалды диагностика принциптерін қолдана білу.
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Жасөспірімдердегі негізгі аурулар.
Несиелер: 5Пән жасөспірімдердің негізгі ауруларындағы диагностика принциптері мен емдеу әдістерін оқытуға негізделген. Оқыту барысында кардиттер, вегетативтік дисфункциялар, артериялық гипертензия, дәнекер тін аурулары, бронх-өкпе, ас қорыту, несеп-жыныс, эндокриндік жүйе аурулары, жасөспірімдердегі қан түзілуі ауруларының дифференциалды диагноз жүргізіледі.
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Дені сау және науқас баланың мәселелері (ДДСҰ, БЖАБЖ)
Несиелер: 3Сабақ барысында студенттерге педиатриялық көмек көрсетудің халықаралық стандарттарына (ДДСҰ, БЖАБЖ) сәйкес ауруханаға дейінгі кезеңде медициналық қызметкерлердің іс-әрекетін қатаң белгілі бір реттілігін ( қарау және шешім қабылдау алгоритмі) негіздейтін әр түрлі клиникалық жағдайлар ұсынылатын болады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Ісіктер және жыныс мүшелерінің қабыну аурулары.
Несиелер: 3Пән балалар гинекологиясы саласындағы балалар мен жасөспірім қыздардағы жыныстық саланың қазіргі заманғы проблемалары, диагностикалау әдістерін, емдеуін түсінудегі әмбебап және кәсіби құзыреттерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Балалар мен жасөспірімдердің наркология мәселелері.
Несиелер: 2Тәртіптік пішіндер мүмкіндік беретін жан -жақты және кәсіби компетентті балаларға нашақорлық саласындағы қазіргі проблемалар, әдістер туралы түсінік беру ерте диагностика, емдеу және алдын алу.
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Балалар мен жасөспірімдердегі неврологиялық патология
Несиелер: 3Жүйке жүйесінің ең өзекті аурулары, сондай-ақ орталық және перифериялық жүйке жүйесінің патологиясы бар пациенттерге дифференциалды диагностика мен терапия дағдыларын қалыптастыру, алдын-алу және оңалту мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Балаларға жедел медициналық көмек.
Несиелер: 4Жедел және шұғыл медициналық көмек қызметін ұйымдастыру ұсынылған. Триаж-Төтенше жағдайлар мен апаттар кезіндегі жүйе. Ерте жастағы балаларда қауіптілік белгілері, covid-19 қоса, ауруханаға дейінгі кезеңде балаларға шұғыл көмек көрсету және диагностика алгоритмдері, емдеуге жатқызуға арналған көрсеткіштер зерттеледі. Оқыту білім алушылардың ЖМК бригадаларымен жол жүруін және теориялық білімді практикада пысықтауды көздейді.
Оқу жылы - 5
Семестр 1
-
Балалар фтизиатриясы.
Несиелер: 4Тәртіптік пішіндер мүмкіндік беретін жан -жақты және кәсіби компетентіі балалар фтизиологиясы саласындағы қазіргі проблемалар, әдістер туралы түсінік беру ерте диагностика, емдеу және алдын алу.
Оқу жылы - 5
Семестр 1
-
Шұғыл жағдайлар бойынша симуляциялық курс.
Несиелер: 3Симуляциялық курс балалардағы әр түрлі төтенше жағдайларды, кері байланыстарды имитациялайтын жоғары технологиялық тренажерларды қолдану арқылы өткізіледі. Симуляциялық курс студенттерге стандартталған пациенттерді қолдана отырып, ата-аналарының / заңды өкілдерінің қатысуымен ересек балалармен қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 5
Семестр 1
-
Балалар дерматологиясы
Несиелер: 3Пән балалар дерматологиясы саласындағы заманауи мәселелер, ерте диагностика, емдеу және алдын алу әдістері туралы түсінік беру үшін кәсіби компетентті зерттейді.
Оқу жылы - 5
Семестр 1
-
Босандыру мекемелері жағдайындағы Неонатология.
Несиелер: 5Акушериялық стационарда жаңа туған балаларға перинатальдық жәрдем ұйымдастыру және медициналық қызмет көрсету принциптері. Перинатальдық қызметті аймақтандыру. Жаңа туған балалардың перинатальдық аурушаңдығы мен өлім-жітімінің құрылымы Қазіргі заманғы перинатальдық технологиялар.
Оқу жылы - 5
Семестр 1
-
ЖШМК деңгейінде балалар дәрігерінің көмекшісі.
Несиелер: 2Практика тәжірибелі дәрігерлер қатарынан клиникалық тәлімгерлерді тарта отырып, білікті оқытушылардың басшылығымен өтеді.
Оқу жылы - 5
Семестр 1
-
Педиатриядағы онкология және паллиативті көмек
Несиелер: 4Модуль БМСК деңгейінде балаларға паллиативтік көмек көрсету және оңалту, динамикалық бақылау, алдын алу бойынша іс-шаралар өткізу және аралас патологиялық жағдайларды ерте диагностикалау және емдеу үшін балалар денсаулығының жай-күйін кешенді есепке алу түсінігін береді.
Оқу жылы - 5
Семестр 1
-
Емхана жағдайында балалардың жұқпалы ауруларын емдеу.
Несиелер: 5ЖРВИ, диарея, тонзиллит, тамшы инфекциясы, Covid-19 және басқа да жұқпалы ауруларды амбулаториялық деңгейде емдеу принциптері зерттелуде.
Оқу жылы - 5
Семестр 1
-
Ерте жастағы балалар мен жасөспірімдерді стационарда емдеу
Несиелер: 5Бұл пән-стационар жағдайында емделетін бала жасындағы негізгі аурулардың емін оқыту. Оқу барысында студенттер педиатрияның негізгі бөлімдері бойынша сирек (орфандық) және диагностикалық тұрғыдан күрделі аурулармен және синдромдармен, оның ішінде коронавирустық инфекция аясында алған білімдері жетілдіріп, танысады.
Оқу жылы - 5
Семестр 2
-
Балалар амбулаториялық хирургиясы, травматология және ортопедия.
Несиелер: 8Амбулаториялық деңгейде балалар хирургиясымен, травматологиямен және ортопедиямен байланысты ауруларды диагностикалау мен емдеу әдістерін таңдауда сараланған диагностика қағидаттары зерделенетін болады
Оқу жылы - 5
Семестр 2
-
Емханадағы педиатр дәрігерінің көмекшісі.
Несиелер: 2Практика тәжірибелі дәрігерлер қатарынан клиникалық тәлімгерлерді тарта отырып, білікті оқытушылардың басшылығымен өтеді.
Оқу жылы - 5
Семестр 2
-
Балалар дәрігерінің тәжірибесінде дәлелді медицина тұрғысынан ұтымды фармакотерапия.
Несиелер: 5Пән балалардың әртүрлі аурулары кезінде дәрілік заттарды таңдау мен қолданудың клиникалық-фармакологиялық тәсілдерін, халықаралық клиникалық және ұлттық нұсқаулықтарды, емдеу хаттамаларын, ұсынымдардың дәлелділік деңгейлерін, педиатриядағы фармакотерапияның тиімділігі мен қауіпсіздігін бағалауды зерттейді.
Оқу жылы - 5
Семестр 2
-
Реанимация және қарқынды ем.
Несиелер: 5Пән балалардағы негізгі патологиялық синдромдар мен ауыр жағдайларды диагностикалау мен қарқынды терапияның негізгі принциптерін зерттейді. Науқас баланың организмін өмірлік маңызды функциялардың бұзылуынан қорғау мәселелері зерттеледі, тыныс алу, жүрек – қан тамырлары, бүйрек, бауыр жеткіліксіздігі, шок, кома, бас миының ісінуі, улану, су – тұз алмасуының бұзылуына, іріңді – септикалық асқынуларына, инфузиялық терапияның негіздері кезінде білікті реанимациялық көмек көрсету.
Оқу жылы - 5
Семестр 2
-
Созылмалы аурулары бар балаларды диспансерлік бақылауды ұйымдастыру
Несиелер: 5Созылмалы патологиясы бар балаларды диспансерлік бақылау алгоритмдері, санаторий-курорттық емдеуге арналған көрсетілімдер, балаларды оңалту мәселелері оқытылады. Салалық мамандардың қызметімен танысу, диспансерлік бақылау сапасын сараптамалық талдау.
Оқу жылы - 5
Семестр 2
-
Ерте жастағы балаларға амбулаториялық-емханалық көмек көрсетуді ұйымдастыру
Несиелер: 3Ерте жастағы балаларға емдеу-профилактикалық көмекті ұйымдастыру қағидаттары, денсаулық жағдайын кешенді бағалау критерийлері, фондық патологиясы бар балаларды алдын алу және диспансерлік бақылау қағидаттары, ерте жастағы таралған ауруларды емдеу, алдын алу, диспансерлік бақылау қағидаттары зерделенетін болады.
Оқу жылы - 6
Семестр 1
-
Емхана жағдайында балалардың иммунопрофилактикасын ұйымдастыру
Несиелер: 3Амбулаториялық деңгейде балалар хирургиясына, травматология мен ортопедияға жататын ауруларды диагностикалау және емдеу әдістерін таңдау кезінде сараланған диагностика қағидалары оқылатын болады. Амбулаториялық
Оқу жылы - 6
Семестр 1
-
Балалар амбулаториялық гинекологиясы.
Несиелер: 6Тәртіптік пішіндер мүмкіндік беретін жан -жақты және кәсіби компетентті балалар амбулаториялық гинекологиясы саласындағы қазіргі проблемалар, әдістер туралы түсінік беру ерте диагностика, емдеу және алдын алу.
Оқу жылы - 6
Семестр 1
-
Жүкті аналармен ерте жастағы балаларды патронаждық бақылаудың әмбебап-прогрессивті моделінің негіздері
Несиелер: 10Осы пән оқыту балаларға медициналық көмек көрсетуді, жүкті әйелдер мен ерте жастағы балаларды патронаждық бақылауды, эко-карта жасауды, тәуекел-менеджментті, отбасына күтім жасау, тамақтану, даму, вакцинация, балаға біріге қарау негізінде қауіпсіз орта мәселелері бойынша кеңес беруді, қауіптерді ерте анықтауға оқытылады.
Оқу жылы - 6
Семестр 1
-
Ұйымдастырылған ұжымдарда балаларға медициналық көмекті ұйымдастыру
Несиелер: 5Осы пәннің шеңберінде балаларды ДДБМ, мектепте дайындау кезінде бақылау мәселелері, күн тәртібін ұйымдастыру, тамақтану, дене тәрбиесі, шынығу, диспансерлеу, сырқаттанушылықты есепке алу,
Оқу жылы - 6
Семестр 2
-
Тамақтану, даму, қауіпсіз орта мәселелері бойынша отбасыларға кеңес беру
Несиелер: 5Пәнді оқу кезінде дені сау және науқас балалардың отбасыларына тамақтану, даму, қауіпсіз орта мәселелері бойынша кеңес беру қағидалары оқытылады.
Оқу жылы - 6
Семестр 2
-
Балалардағы скринингтер
Несиелер: 3Ұлттық егу күнтізбесіне сәйкес балаларды вакцинациялау, вакцинациялау бойынша бұйрықтар, егулерге көрсетілімдер мен қарсы көрсетілімдер, иммундаудан кейін жағымсыз көріністері бар балаларды жүргізудегі тактикасы мен білімі, егу кабинетінің жұмысын ұйымдастыру, құжаттама, вакцинациялауды бақылау әдістері, санитариялық-ағарту, басқарылатын инфекцияларға қарсы вакцинацияны қолдау үшін волонтерлік жұмыс мәселелері оқытылады.
Оқу жылы - 6
Семестр 2
-
Жаңа туылған нәрестелердегі сарғаюдың дифференциалды диагнозы.
Несиелер: 3Жаңа туған нәрестелердегі гипербилирубинемия проблемасы бұл ауруды зерттеудің ұзақ кезеңіне қарамастан өзекті және өткір болып қала береді. Соңғы 5 жылда шала туылған нәрстелермен қатар жетілген нәрестелер арасында гипербилирубинемия ауруының өсуі байқалады. Қазіргі уақытта фототерапия және қан ауыстыруы жанама гипербилирубинемияны емдеудің ең көп зерттелген және кеңінен қолданылатын әдісі болып табылады. Қарқынды детоксикация әдістері кезінде жарақаттану мен асқынудың жоғары қаупі билирубинді қан айналымы мен тіндерінен шығаруға бағытталған жұмсақ емдеу әдістерін жасауды қажет етеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 6
Семестр 2
-
Балалардағы тұқымқуалайтын аурулардың заманауи диагностикалық технологиялары, емі және профилактикасы.
Несиелер: 3Қазіргі уақытта тұқым қуалайтын және туа біткен аурулар мәселесі әр түрлі мамандықтағы дәрігерлердің үлкен қызығушылығын тудыруда. Бұл патологияның таралуы көптеген себептерге байланысты. Бұл ретте, балалар өлімі мен аурушаңдық құрылымында әр түрлі тұқым қуалайтын және туа біткен патологиялардың маңыздылығының артуы ғана емес. Балалардың осы санатындағы тұқым қуалайтын мутация салдарының жиілігін жоғарлату маңызды, бұл генетикалық бұзылулармен байланысты, мысалы, ата- анасында да, баланың өзінде де болатын хромосомалық және гендік мутация. Осыған байланысты, осы пән шеңберінде тұқым қуалайтын мутациялардың салдарын, олардың фенотиптік көріністерін зерттеу, балалар жасындағы ауруларын тереңірек түсіну үшін белгілі бір аурулардың өзектілігі мен практикалық маңыздылығын анықтайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 6
Семестр 2
-
Балаларға шұғыл көмек көрсету алгоритмі
Несиелер: 3Шұғыл көмек көрсету диагностикасының алгоритмдері критикалық жағдайларда тиімді бағдарлануға мүмкіндік береді. Бағдарлама теориялық және клиникалық медицинаның заманауи талаптарына сәйкес құрылды. Семинарлық сабақтарда балаларға шұғыл медициналық көмек көрсету бойынша алған білімдер бекітіледі, диагностика, емдеу және шұғыл көмек көрсету қағидалары бойынша сұрақтар талқыланады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 6
Семестр 2
-
Код ON1
Әлеуметтік маңызды, саяси және экономикалық проблемалар мен процестерді талдаңыз. Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну.
-
Код ON2
Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы пәнаралық сипаттағы озық кәсіби және ғылыми білімдерін көрсету.
-
Код ON3
Ақпаратты, идеяларды, тұжырымдарды, проблемалар мен шешімдерді кәсіпқойларға да, маман емес адамдарға да нақты және бір мағыналы жеткізіңіз. Ақпаратты жинау және түсіндіру кезінде олар ғылыми зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде өздерін шет тілінде еркін жеткізеді.
-
Код ON4
Заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды өзінің кәсіби қызметі саласында тиімді қолдану
-
Код ON5
Баланың денсаулығы мен ауруы кезіндегі, сонымен қатар баланың жеке органдары мен жүйелерінің құрылымы мен жұмысының заңдылықтарын талдаңыз.
-
Код ON6
Денсаулық сақтау саласын дамыту және олардың біліктілігі шеңберінде жаңа тәсілдерді енгізу үшін ғылыми ақпаратты қолданыңыз. Ғылыми қағидалар мен дәлелді медицина туралы білімді клиникалық және зерттеулерге қолданыңыз.
-
Код ON7
Әріптестерімен, пациенттерімен, олардың ата-аналарымен және / немесе туыстарымен, қамқоршыларымен тиімді байланыс орнатыңыз.
-
Код ON8
Пациенттерге кеңес беру (анамнез жинау, емтихан өткізу, клиникалық талдауды бағалау, дифференциалды диагностика жүргізу, емдеу жоспарын құру. Профилактикасы, Диспасерлік бақылауы)
-
Код ON9
Халыққа алғашқы медициналық көмек пен реанимацияны қоса жедел медициналық көмек көрсету, ерте жастағы балаларды шұғыл белгілері бойынша сұрыптау
-
Код ON10
Балалар мен олардың ата-аналары/заңды өкілдері арасында профилактикалық және сауықтыру шараларын өткізу
-
Код ON11
Әр түрлі жағдайлары мен аурулары бар науқастарға және олардың туыстарына, ата-аналары/заңды өкілдері арасында психо-эмоционалды қолдау көрсету.
-
Код ON12
Тәжірибе үшін кәсіби стандарт пен сертификатқа сай болу. Кәсіби деңгейде өзінің білімін, түсінігін және жаңа ортадағы мәселелерді шешу қабілетін денсаулық сақтаудың кең пәнаралық жағдайында қолдана білу.
-
Код ON13
Ғылым мен практиканың заманауи жетістіктеріне сүйене отырып, денсаулық сақтау саласындағы біліктілік саласындағы кәсіби қызметті жоспарлау. Денсаулық сақтау саласындағы кәсіби және зерттеу қызметінде қолданбалы сипаттағы жаңа білім мен дағдыларды алу