7M01701 Шет тілі: екі шет тілі в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығы мен жұмыс берушінің талаптарына сәйкес ағылшын тілін оқытуда оқу үрдісін әдістемелік қамтамасыз ету және магистрлердің жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіктерін қалыптастыру, инновациялық және интерактивті педагогикалық технологиялар
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
-
Шет тілін оқытудағы мультимедиялық технологиялары
Несиелер: 5Курстын мақсаты ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, кәсіптік қызметтің әртүрлі түрлерін (педагогикалық, ғылыми - зерттеу, басқару, жобалау, әдістемелік, мәдени-ағарту) жүзеге асыруға қабілетті жоғары кәсіптік біліктілігі бар педагогті даярлау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 3Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеудің негізгі стратегияларын және ғылыми білімді қалыптастырудың тарихи негіздерін түсіндіру. Пән магистрантқа ғылым мен ғылыми білімнің пайда болуы және дамуы туралы тұтас түсінікті тарихи-мәдени контекст негізінде береді. Қарастырылатын тақырыптар: ғылым философиясы және ғылым тарихы, ғылымның дүниетанымдық контексттері, ғылымның эпистемологиялық проблемалары, ғылыми танымның аксиологиясы және праксиологиясы, жеке ғылымдардың философиясы және тарихы.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шеттілдік білім берудің заманауи әдіснамасы
Несиелер: 6Курстың мақсаты-шет тілін оқытуда заманауи мультимедиялық және АКТ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 3Курстың мақсаты- магистранттың білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізген шет тілін меңгеруі деңгейін арттыру және кәсіби қарым-қатынас жасау үшін қажетті тілдік және коммуникативтік құзыреттілігін одан әрі дамыту. Курс ақпараттық мәдениетті дамытады, ой-өрісін кеңейтеді және шет тілін меңгеру деңгейін арттырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Академиялық ағылшын тілі
Несиелер: 5Пәннің мақсаты-кәсіби және ғылыми қызмет саласында академиялық ағылшын тілін жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шетел тілін оқытудың инновациялық әдістері
Несиелер: 5Курстын мақсаты-шет тілдерін оқытудың теориясы мен практикасындағы инновациялық технологияларды ашу, педагогикалық және білім беру проблемаларын шешуді одан әрі жетілдіруге мүмкіндік беретін ғылыми-практикалық білімді құрылымдау қабілетін жетілдіру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 3Курстың мақсаты - жаңа ғылыми басқарушылық парадигмсы - ғылыми басқару заманауи тенденциялары туралы түсінікті қалыптастыру. Курс магистранттарды шетелдік және отандық басқару ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен, басшының жеке басқару концепциясымен, басқарушылық қарым-қатынастың теориялық негіздерімен, негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктерімен, басқару қызметін ұйымдастыру мәселелері мен жетекшінің басқару функцияларымен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Андрагогикаға кіріспе
Несиелер: 5Курстың мақсаты: ересектерге арналған оқытудың әртүрлі стилдерімен танысу, оқу материалын ұсынуда тиімді әдістер мен әдістерді қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Шет тілін оқытудағы мәдениетаралық коммуникация
Несиелер: 6Пәннің мақсаты-мәдениетаралық коммуникация саласындағы арнайы құзыреттерді қалыптастыру, дамыту және жетілдіру, түрлі салалардағы (менеджмент, саясат, бизнес, ғылым салалары) кәсіби коммуникация негіздерімен танысу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жоғарғы мектеп педагогикасы
Несиелер: 3Курс педагогика мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері, Жоғары мектептегі оқу-тәрбие процесін басқару туралы білім алуға бағытталған. Магистранттар жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздерін, педагогикалық білім беруді дамытудың жалпы әдіснамалық қағидаттары мен басым стратегияларын, оқу-тәрбие процесінің дәстүрлі және инновациялық технологияларын және ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістемелерін зерделейді. Курсты меңгеру магистранттарға педагогикалық шеберлікті жетілдіруге және кәсіби-тұлғалық өзін-өзі дамытуды ұйымдастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Лингвистикадағы жаңа бағыттар
Несиелер: 5Лингвистиканың қазіргі заманғы өзекті салаларын және ғылыми тұжырымдамаларды зерттеудің мақсаттарымен, міндеттерімен және әдістерімен таныстыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Мәтін лингвистикасы
Несиелер: 5Курстың мақсаты - студенттерді мәтіннің лингвистикасы, оның грамматикалық, ақпараттық және стилистикалық ресурстары мен ағылшын тілінің функционалдық-стильдік жүйесі туралы қазіргі ұғымдармен, мәтінді зерттеудің лингвистикалық әдістерімен таныстыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Психолингвистика
Несиелер: 6Курстың мақсаты-мектеп жасындағы балалармен, жазбаша және ауызша мәтіндермен, сондай-ақ риторикамен тиімді жұмыс жасау саласында сұранысқа ие болу үшін заманауи маманға қажетті психолингвистикалық білімді синтездеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастыру
Несиелер: 6Пәннің мақсаты – магистранттарға ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалар беру және оларды жүзеге асыру бойынша тәжірибелік дағдыларды үйрету. Негізгі қарастырылатын тақырыптар: ғылым түсінігі, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы, олардың түрлері; ЖОО-да ҒЗЖ ұйымдастыру; ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің Мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін рәсімдеу.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
CLIL
Несиелер: 5Мақсаты - болашақ ағылшын тілі оқытушыларын шет тілінде пәндік білімді оқытудың жаңа технологиясы-CLIL-мен таныстыру, осы курсты оқыту кезінде CLIL технологиясының өзін пайдалану, магистрлер практикада интеграцияланған тілде қолданылатын негізгі тәсілдермен, әдістермен, техникалармен және формалармен танысу үшін пәндік-тілдік оқыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Контрастивті лингвистика
Несиелер: 5Пәннің мақсаты-барлық құрылымдық деңгейлерде әртүрлі тілдердің қарама-қарсы-салыстырмалы сипаттамасының тұжырымдамалық базасын құру үшін теориялық және практикалық білім мен дағдыларды қалыптастыру; тілдік фактілерді қарама-қарсы-салыстырмалы көзқарас тұрғысынан талдау дағдыларын қалыптастыру; практикалық қызметте контрастты-салыстырмалы әдісті қолдану дағдыларын қалыптастыру; тілдерді оқыту және оқыту тәжірибесінде ескеру мақсатында Ана және ағылшын тілдерінің типологиялық белгілерін анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Озық ағылшын тілі
Несиелер: 6Пәннің мақсаты-магистранттарды даярлаудың жоғары деңгейін қамтамасыз ететін, академиялық ортада тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттілікті дамыту және жетілдіру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Екінші шетел тілін оқыту – 2
Несиелер: 6Курстың мақсаты-студенттердің мәдениаралық коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, кәсіби және Академиялық қарым-қатынас жағдайында шет тіліндегі терминологияны еркін қолдануға үйрету.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Екінші шетел тілін оқыту – 1
Несиелер: 6Курстың мақсаты-студенттердің мәдениаралық коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, кәсіби және Академиялық қарым-қатынас жағдайында шет тіліндегі терминологияны еркін қолдануға үйрету.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Шет тілін оқытуда бағалау критерийлері
Несиелер: 6Курстың мақсаты-білім берудің барлық деңгейлерін қоса алғанда, әртүрлі білім беру мекемелерінде критериалды бағалау туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Шет тілін оқытудағы әдебиет
Несиелер: 5Пәннің мақсаты әдістемелік құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады - материалды таңдау, көздермен жұмыс істеу, бағдарламаның тиімді жұмысын қамтамасыз ету үшін қажетті дидактикалық материалдарды бейімдеу және әзірлеу қабілеті мен дайындығы өзінің әдістемелік шеберлігін үнемі арттырумен қатар ғылыми-әдістемелік қызметті жүзеге асыру.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Код ON1
Материяны, кеңістікті және уақытты ұйымдастырудың түрлі деңгейлерін зерттеу кезінде ғылыми таным әдіснамасының негіздері және философиялық концепциялары туралы білімдерді меңгеру.
-
Код ON2
Ғылыми зерттеулер мен практикалық қызмет жүргізуге мүмкіндік беретін шет тілін кәсіби деңгейде меңгеру.
-
Код ON3
Ғылыми зерттеудің мәселелерін, міндеттері мен әдістерін тұжырымдауға, бақылау, тәжірибе, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау негізінде жаңа шынайы фактілерді алу, ғылыми еңбектерге реферат жасау, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған мәліметтердің аналитикалық шолуларын жасау, алынған нәтижелерді қорыту, қорытындылар мен практикалық ұсыныстарды тұжырымдау.
-
Код ON4
Стандартты емес жағдайларда әрекет ету, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті алу, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жүзеге асыруға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға дайын болу, әртүрлі оқу орындарында білім беру процесін ұйымдастырудың және жүзеге асырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану.
-
Код ON5
Ғылыми-әдістемелік өнімді, оқу-әдістемелік кешендерді, авторлық курстар мен оқытылатын пәндерді оқыту әдістемесін әзірлеу әдіснамасын меңгеру.
-
Код ON6
Академиялық мәтіндермен ауызша және жазбаша түрде жұмыс істей білу, ғылыми-кәсіби қызмет шеңберінде коммуникативтік-сөйлеу жағдаяттарын қалыптастыру.
-
Код ON7
Шет тілін оқытудағы тиімді инновациялық әдістерді, оның ішінде мультимедиялық және АКТ технологияларын анықтау және оларды білім беру процесінде пайдалану.
-
Код ON8
Негізгі оқып жатқан тілді оның әдеби түрінде қолдану және алған білімдерін әдебиет, коммуникация теориясы және мәтінді филологиялық талдау саласында өзінің кәсіби қызметінде қолдану; шет тіліндегі білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберінде тілді меңгеруді бағалау критерийлерін жасау және пайдалану.
-
Код ON9
"Екінші танымдық сананы" басқа лингвосоциум әлемінің тұжырымдамасы мен бейнесі ретінде модельдеу, түсіндіру және синтездеу және оны әлем туралы біліммен және "инофон" тілімен байланыстыратын "екінші білім конструкцияларының" танымдық жүйесінде қалыптастыру; аудиториядағы психолингвистикалық жағдайды жобалау және зерттеу.
-
Код ON10
Мәдениетаралық және тіларалық құзыреттілікті жетілдіру үшін екінші шет тілінің негіздерін қолдану.
7M01701 Шет тілі: екі шет тілі
МагистратураҚазақстан-Американдық еркін университеті
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01701901 7M01701901 - Шетел тілі: екі шетел тілі
МагистратураЕ.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01701 Шет тілі: екі шет тілі
МагистратураМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Ағылшын тілі7M01701 Шет тілі: екі шет тілі
Магистратура"Астана" Университеті
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01701 Шет тілі: Екі шет тілі
МагистратураХалықаралық Бизнес Университеті
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі7M01701 Шет тілі: екі шет тілі НП-2
МагистратураШет тілдер және іскерлік карьера университеті
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01701 Шет тілі: екі шет тілі
МагистратураАстана халықаралық университеті
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01701 Шетел тілі: екі шетел тілі [Ғылыми-педагогикалық бағыт]
МагистратураМирас Университеті
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01701 Шетел тілі: екі шетел тілі
МагистратураУниверситет КИМЭП
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі7M017011 Шет тілі: екі шет тілі
МагистратураМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Ағылшын тілі7M01701 Шетел тілі: екі шетел тілі [Ғылыми-педагогикалық бағыт]
МагистратураМирас Университеті
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01701 Қазақ тілі және әдебиет педагогтарын даярлау 1
МагистратураМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша