Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01509 Математика-Физика (көптілді білім беру) в Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби салада сапалы құзыреттілікке ие, дамыған көп мәдениетті құзыреттілікке ие және өзін-өзі тиімді ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын меңгерген математика және физика мұғалімін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Механика
Педагогика
Геометрия 1
Жазықтықтағы және кеңістіктегі аналитикалық геометрия
Мектеп геометрияның қосымша сұрақтары
Геометрия 2
Молекулалық физика
-
2 Оқу жылы
Электр жүйесі және магнетизм
Математикалық талдау 1
Бірнеше айнымалы функцияның дифференциалды есептелуі
Қаржылық сауаттылық негіздері
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Тіршілік қауіпсіздік негіздері
Оптика
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Шоқантану
Математикалық талдау 2
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Экология және тұрақты даму
Ғылыми зерттеу негіздері
-
3 Оқу жылы
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Алгебра және сандар теориясы 1
Математиканы оқытудың әдістемесі
Атомдық және ядролық физика
Сызыктык алгебра және жиындар элементтері
Ядро және конденсірлі орталар физикасы
Бірнеше айнымалы функцияларды интегралдау. Өріс теориясы
Математикалық талдау 3
Дифференциалдық теңдеулер
Алгебра және сандар теориясы 2
Академиялық жазу
Физика және астрономияны оқыту әдістемесі
Математикалық есептерді шығарудың әдістемелік негіздері 1
Бүтін сандар сақинасындағы топтар және бөліну теориясы
Инклюзивті білім беру
Математикалық есептерді шешу практикумы 1
-
4 Оқу жылы
Математиканы оқыту теориясы мен әдістемесі
Математиканың стандартты емес есептері
Физикадан есептер шығару практикумы
Ғылыми-техникалық ақпаратты іздеу әдістемесі және проектік жұмыс
Математикалық есептерді шығарудың әдістемелік негіздері 2
CLIL-технологиясы
Ықтималдықтар теориясы, комбинаторика және статистиканың элементтері
Стандартты емес теңдеулер мен теңсіздіктер
STEM білім беруді ұйымдастыру
Дискреттік математика
Математикалық есептерді шешу практикумы 2
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Физикалық есептерді шығарудың әдістемелік негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын талдау, кәсіпкерлік және көшбасшылық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл дағдыларын қолдану, төтенше жағдайлар кезінде сауатты шешімдер қабылдау
- Кәсіби қызметте физиканың іргелі заңдарын білуді іске асыру; физикалық үдерістерді ғылыми бақылаудың теориялық және эксперименттік нәтижелерін талдау, практикалық есептерді шешу және оларға баға беру
- Мектепте математика мен физиканы оқытудың теориясы мен практикасы мәселелерін талдау және бағалау, өзінің кәсіби және жеке даму міндеттерін жоспарлау және шешу
- АКТ пайдалана отырып, заманауи білім беру менеджментін іске асыру, оқушылардың денсаулығын сақтау әдістерін, тәрбие жұмысының әдістерін, инклюзияны қолдану.
- Білім алушылардың психологиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, олардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру, сыни ойлауын дамыту және инновациялық педагогикалық технологияларды (оқу жетістіктерін критериалды бағалау технологиялары (ТЖБ, БЖБ, ҚБ) қолдану
- Оқытудың физика-математикалық модельдерін синтездеу, шешімнің ұтымды әдісін таңдау, нәтижелерді бағалау
- Мектеп бағдарламасында қарастырылған математикадан стандартты емес және олимпиадалық есептерді шешудің әдістері мен тәсілдерін қолдану
- Үш тілде білім беру саясатын іске асыру үшін тілдерді академиялық, кәсіби мақсаттар, мәдениетаралық қарым-қатынас және академиялық жазу үшін пайдалану
- Нақты өмірдің қолданбалы есептерін шешуге қажетті математикалық ұғымдарды, заңдар мен теорияларды, математикалық әдістер мен тәсілдерді қолдану