Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01721 Қазақ тілі мен әдебиеті в Мирас Университеті

  • Волонтерлік қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: еріктілік және оның әлеуметтік-мәдени институттар жүйесіндегі рөлі, волонтерлік қызметтің мәні мен түрлері, Волонтерлік қызметті жүзеге асырудың нормативтік негіздері, волонтерлік бағдарламаларды жобалау және әзірлеу, волонтерлік жұмыстың заманауи технологиялары, волонтерлік ұйымдардың қоғамның басқа институттарымен өзара әрекеттесу тәсілдері. Пәнді оқу барысында білім алушы келесі дағдыларды, дағдыларды, құзыреттерді меңгереді: волонтерлік қызметтің технологиялық процесін құра білу; жеке Волонтерлік қызметті жобалау, волонтерлік қызметтің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру; әртүрлі жастағы аудиториямен волонтерлік іс-шараларды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу технологияларын көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: құқық және оның әлеуметтік реттеу жүйесіндегі орны; құқықтың негізгі нысандары (көздері); құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастар; заңды мінез-құлық және құқық бұзушылық; адам мен ҚР азаматының құқықтық мәртебесінің негіздері; сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның көрінісі; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Пәнді оқу процесінде білім алушы келесі құзыреттерді меңгереді: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; нормативтік құқықтық актілерді, Заңмен реттелетін қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқықтық салада полемика жүргізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі рухани сабақтастық
    Несиелер: 5

    Пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: X-XX ғғ.басындағы Қазақстанның қоғамдық-саяси және философиялық ойы; X-XX ғғ. басындағы ғылым және мәдениет өкілдері; қазіргі қазақстандық қоғамның сабақтастығын және үндестігін дамытуға бағытталған Қазақстанның қоғамдық-саяси және философиялық ойының негізгі құндылықтары; орта ғасыр мен жаңа дәуірдегі адамның, мемлекеттіліктің, қоғамдық дамудың, қоғамдық-саяси және философиялық ой өкілдерінің құндылықтары мен мұраттары. Пәнді оқу барысында білім алушы келесі құзыреттерді меңгереді: Қазақстанның қоғамдық-саяси және философиялық ойының көрнекті өкілдерінің X-XX ғғ. басындағы рөлі мен маңызын бағалау; философтар мен ойшылдардың идеяларын және олардың қазіргі қазақстандық қоғамның сабақтастығы мен үйлесімділігін дамытудағы рөлін талдау; дәлелді дәлелдеу және өз көзқарасын қорғау дағдылары; көпшілік алдында сөйлеу дағдылары; сыни ойлау дағдылары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: экологияның мазмұны мен міндеттері; экожүйе мен БиоСфера ұғымдары; экожүйелердегі заттар айналымы мен энергия ағыны; адамзаттың жаһандық мәселелері; табиғатты қорғау бойынша заңнамалық шаралар; экологиялық қауіпті және төтенше жағдайлардың пайда болу шарттары, олардың көріну заңдылықтары; экологиялық апаттардың жіктелуі, сипаттамасы және болжамы; адам мен қоршаған ортаны жағымсыз әсерлерден қорғау шараларын әзірлеу және іске асыру. Пәнді оқу процесінде білім алушы мынадай құзыреттерді меңгереді: экологиялық факторлардың адам денсаулығының жай-күйіне әсерін бағалау; адамның тіршілік ету ортасының негізгі қауіптерін сәйкестендіру; қауіптерден қорғау әдістерін таңдау; қауіпсіздік және қоршаған ортаны қорғау саласындағы заңнамалық және құқықтық актілерді, төтенше жағдайларда қорғау тәсілдері мен технологияларын меңгеру; алғашқы медициналық өзіндік және өзара көмек көрсете білу; төтенше жағдайлар мен ТЖ қаупі және туындауы кезінде тиімді іс - қимыл жасау; адам; медициналық қобдишаны дұрыс қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән мынадай мәселелерді қарастыруға бағытталған: экономиканың қоғам өміріндегі рөлі мен маңызы; материалдық игіліктерді өндіру, айырбастау және бөлу заңдары; нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің теориялық негіздері; Кәсіпорын экономикасының негіздері; кәсіпкерліктің мазмұны мен мәні; кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандары. Пәнді оқу процесінде білім алушы мынадай құзыреттерді меңгереді: нақты жағдайларда экономикалық білімді қолдану; экономикалық есептеулерді жүзеге асыру; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда өз мүмкіндіктерін айқындау; өз ісін ұйымдастыру үшін кәсіпкерлік негіздерін білуін пайдалану; күнделікті іскерлік өмірдің нақты жағдайларын талдау; дұрыс іскерлік шешімдер қабылдау үшін қажетті тез өзгеретін экономикалық ақпаратты жүйелеу, пысықтау; өндірістік қызметті жоспарлауды жүзеге асыру; бизнес-жоспарды әзірлеу; кәсіпкерлік бірлікті құруға дайындық және оның қызметін ұйымдастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және инновацияларды басқару
    Несиелер: 5

    Пән мынадай мәселелерді қарастыруға бағытталған: 'инновациялар', 'көшбасшылық' ұғымдарының мәні; инновацияларды жіктеу; инновациялық қызметті анықтайтын факторлар; инновациялық идеялардың көздері; экономиканы басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық саясаттың басымдықтары; инновациялық дамудың негізгі модельдері; көшбасшылық модельдері және олардың типологиясы; көшбасшылық стильдері; көшбасшылық шешім қабылдау модельдері. Пәнді оқу барысында білім алушы келесі құзыреттерді меңгереді: инновациялық жобаларды талдау және бағалау; инновацияларды іске асыру бойынша жұмыстарды жоспарлау, инновациялық жобаларды таныстыру; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлауды жүзеге асыру; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын бағалау; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын талдау дағдылары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары және педагогтың кәсіби этикасы
    Несиелер: 5

    Пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: білім берудің әлеуметтік функциялары және педагог кәсібінің маңыздылығы; педагогтың кәсіби қызметінің құндылық негіздері; педагогтің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптар; ҚР-дағы педагогтардың қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; адамзат тарихында із қалдырған ұлы педагогтардың рөлі мен маңызы; ҚР, Түркістан облысы және Шымкент қаласының белгілі педагогтары; педагогикалық қызметте кәсіби этика негіздерін қолданудың принциптері мен принциптері; педагог имиджін өздігінен қалыптастыру негіздері. Пәнді оқу процесінде білім алушы мынадай құзыреттерді меңгереді: білім берудің, кәсіптік және педагогикалық этиканың қазіргі заманғы мәселелерін түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; педагогикалық қызметте кәсіптік этика мен этикеттің қағидаттары мен қағидаларын қолдану; білім беру процесіне қатысушылармен тиімді өзара іс-қимыл жасау үшін педагог имиджін модельдеудің жеке ерекшеліктерін меңгеру және көрсету; кәсіптік, педагогикалық және жеке имидждеу әдістерін меңгеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық жазба негіздері және көпшілік алдында сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    «Академиялық жазба негіздері және көпшілік алдында сөйлеу мәдениеті» пәні студенттердің шешендік өнер негіздерін меңгеруіне, сөйлеу мәнеріне және сөйлеу жағдайына байланысты сөйлеу құралдарын қолдану ережелерін, ғылыми дискурстың сөйлеу ерекшеліктерін, презентацияның логикасы. Пәнді оқу барысында студент келесі құзыреттерді игереді: әр түрлі жанрдағы жазбаша академиялық мәтіндер құру; қабылданған нормаларға, талаптарға, стандарттарға сәйкес жазбаша мәтінді орындау; баспа басылымдары мен электрондық ресурстарға библиографиялық сипаттама жасау дағдылары мен дағдылары; ғылыми дерек көздерімен аналитикалық дағдылар; академиялық мәтіндерді редакциялау; көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгеру; әр түрлі типтегі ауызша қоғамдық мәлімдемелерді дайындау және жүзеге асыру; сындарлы пікірталас жүргізу; жазбаша жұмысты және басқа сөйлеушілердің сөйлеген сөздерін сыни бағалау; аудитория назарын аудару тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жобалық қызмет және командалық жұмыс негіздері
    Несиелер: 5

    Оқыту барысында жобалық іс-әрекетті іс жүзінде жүзеге асыруға қабілетті студенттер дайындалады. Оқыту жобаға бағытталған, курстың негізгі принципі - тәжірибе арқылы оқыту. Пән әртүрлі типтегі жобаларды, командалық және коммуникациялық, жүйелік ойлау, өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі дамыту жобаларын әзірлеу мен жүзеге асыруда қажетті жалпыға бірдей құзыреттіліктің қалыптасуын қамтамасыз етеді. Пәнді оқу процесінде студент келесі құзыреттерді игереді: ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру; жобаларды жобалау және дайындау; жобалық қызметті ұйымдастырудың құралдарын иелену; жобаның әр кезеңінде мақсаттар мен міндеттерді қою; мәселені шешу жолдарын әзірлеу; жобалау әдістерін кәсіби іс-әрекетте практикалық қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушының жас ерекшелік, педагогикалық психологиясы мен физиологиясы
    Несиелер: 7

    Пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: психиканың жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтары; психиканың онтогенездегі дамуы, психиканың құрылымы мен функцияларының өзгеруі; бала мен жасөспірім психикасының дамуын зерттеудің негізгі әдістері; жас кезеңдеріндегі психологиялық ісіктер; негізгі жас дағдарыстарының мазмұны; әр түрлі жас кезеңдеріндегі балалар мен жасөспірімдердің психикалық даму шарттары; педагогикалық іс-әрекеттің психологиялық мәні; тәрбие процесінің психологиялық механизмдері; эмоционалды, сенсорлық, ақыл-ой және сөйлеу дамуына әсер ететін негізгі факторлар және оқыту мен тәрбиелеу процесіндегі олардың заңды өзгерістері. Пәнді оқу процесінде білім алушы мынадай құзыреттерді меңгереді: педагогикалық міндеттерді шешу үшін қолда бар білімді қолдану; оқушылар психикасының жас ерекшеліктерін анықтау және зерделеу; жалпы және жеке ерекшеліктер, психикалық фактор факторлары туралы білімді ескере отырып, педагогикалық жағдайларды талдау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы мен лексикологиясы
    Несиелер: 7

    қазақ тілінің дыбыстық құрамына, әр дыбыстың жасалу орнына, жасалу жолына, жасалу тәсіліне, үннің және салдырдың ішкі сапасына, дыбыстардың жуан-жіңішке, қатаң-ұяң сыңар түзуі туралы теориялық тұрғыдан жүйелі білім беру. Сөз ішінде қолданылатын орнына қарай жан-жақты анализ жасатып, әр дыбысқа қажетті толық мінездеме беру, олардың табиғатын дұрыс таныту. тілдің лексикалық жүйесі жөнінде жан-жақты шолу жасалады. Сөз, тұрақты сөздер, сөздік құрам, сөздердің, күрделі сөздердің мағынасы мен шығу төркіні жөнінде, тұрақты тіркестердің, оның ішінде фразеологизмдердің құрамы мен құрылысы, өзіндік белгілері, даму тарихы жөнінде, олардың стильдік мәні мен сипаты жайында, қолданылу қабілеттілігі туралы,жалпы алағанда, сөздік құрам жайында өз дәрежесінде мағлұмат беріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 5

    Тіл білімінің негізгі нысаны тіл болғандықтан, оның табиғаты, қоғамдық мәні, тілдің пайда болу теориялары, оның құрылымдық және жүйелік сипаттары, құрылымдық элементтердің бір-бірімен байланысы, арақатынастары, тілдер дамуындағы ортақ қасиеттер мен ерекшеліктер жалпы халықтық тіл мен оның өмір сүру формалары, тілдердің типологиялық және генеологиялық топтастырулары, жазудың пайда болуы мен даму үрдістері, тіл білімінің зерттеу әдістері мен методологиясы, басқа ғылымдар жүйесімен байланысы және т.б мәселелер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беру философиясы, тарихы және әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: пәннің ерекшелігі және негізгі категориялар мен білім беру философиясы, тарихы мен әлеуметтануының негізгі бөлімдері; білім беру мәселелерін философиялық талдаудың әдістері мен тәсілдері; білім беру институтының тарихи эволюциясы процесінің негізгі заңдылықтары; әлемдегі және ҚР Білім беру институтының даму кезеңдері; білім беру әлеуметтануының теориялық негіздері, Білім беру жүйесін салыстырмалы талдау, білім беру жүйесінің функциялары, оның құрылымдық компоненттері, білім беру саласындағы жетекші инновациялар; аймақтық білім беру жүйесінің негізгі әлеуметтік сипаттамалары мен мәселелері. Пәнді оқу барысында білім алушы келесі құзыреттерді меңгереді: білім беру саласындағы проблемалық жағдайларды талдауда тұжырымдамалық білімді пайдалану; білім беру философиясының, тарихының және әлеуметтануының әртүрлі проблемалары бойынша өз ұстанымын дәлелді қорғау, білім беру проблемалары бойынша ғылыми және публицистикалық әдебиетті дербес талдау, кәсіби міндеттерді шешу кезінде теретикалық және практикалық білімді, іскерлікті және секіруді пайдалануға дайындық

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика, тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 8

    Пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: Педагогика және тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінің негізгі категориялары; педагогикалық процестің әдіснамалық тәсілдері, теориялары, құрылымы мен мәні; білім беру мазмұнын реттейтін нормативтік құжаттардың мазмұны; заманауи білім беру технологиялары; оқыту мен тәрбиелеудің заңдылықтары, принциптері, мақсаттары, мазмұны, әдістері; білім беру және тәрбие процесін ұйымдастыру формалары; тұлғаны тәрбиелеу мен дамытудың негізгі теориялары; тәрбие процесінің мәні және оның құрылымы; сынып жетекшісінің қызметі мен негізгі бағыттары. Пәнді оқу процесінде білім алушы мынадай құзыреттерді меңгереді: Педагогикалық қызметті жоспарлау және ұйымдастыру; педагогикалық процесті оқыту мен тәрбиелеудің әдіснамалық тәсілдері мен теориялары тұрғысынан талдау; білім беру-тәрбие міндеттерін айқындау және шешу; білім беру және тәрбие қызметін құрастыру дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақ халық ауыз әдебиеті мен шешендік өнер
    Несиелер: 6

    Алғашқы қауымның ыдырау кезінде туып, күні бүгінге дейін өмір сүріп келе жатқан фольклорлық мұра туралы біртұтас ұғым қалыптастыру. «Шешендік өнер» – қазақ халқының ежелден келе жатқан дәстүрлі тіл өнері, ұлттық асыл мұрасы. Қазақ шешендік өнері – халықтың дүниетанымын көрсететін ерекше жанр екендігін ғылыми-практикалық тұрғыдан ұғындыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы мен морфологиясы
    Несиелер: 7

    Cөздердің Морфологиялық құрылымы, негізгі грамматикалық ұғымдарға жалпы шолу. Сөздің құрамы және морфемалардың түрлерін, сөз формалары және олардың жасалу тәсілдерін үйрену. Сөз таптарын топтастыру принциптері мен жіктелуі, жасалу жолдары туралы мәлімет беру. Сөзжасам – тіл білімінің жаңа мағыналы туынды сөздердің қалыптасуы мен мағыналық дамуын, жасалу тәсілдерін зерттейтін саласы.Зат не құбылыс туралы ұғым тілде таңбаланып, сөзжасамдық процесс негізінде атау ретінде танылады.Сөзжасамның зерттеу нысанына атаудың жасалуы, қалыптасуы, ұғымда қалыптасқан бейненің тілдік таңбасы,сөз жасаушы тәсілдер, сөз жасаушы тілдік элементтер, сөзжасамдық типтер мен тізбектер, сөзжасам үлгілері, туынды сөздер, олардың түрлері, сөзжасамдық зандылықтар мен мағына, сөзжасамның сөз таптарына қатысы сияқты күрделі мәселелер жатады. Бір сөзбен айтқанда, сөзжасам тілдің сөзжасам жүйесін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: 'цифрлық білім беру ортасы', 'цифрлық білім беру технологиялары мен ресурстары', 'электрондық оқыту', 'қашықтықтан оқыту технологиялары', 'білім беру порталы' ұғымдарының мәні; сандық білім беру ресурстарының түрлері мен жіктелуі; мультимедиямен жұмыс істеуге арналған бағдарламалар; білім беру порталының құрылымы және жұмыс қағидаттары; жаппай ашық онлайн-курстардың негізгі платформалары. Пәнді оқу барысында білім алушы келесі құзыреттерді меңгереді: білім беру қызметін ұйымдастыру үшін ақпараттық жүйелерді іріктеу.; цифрлық білім беру орталарына арналған шешімдерді жобалау; білім беру міндеттерін шешу, цифрлық оқыту құралдарын құрастыру үшін ақпараттық және коммуникациялық құралдарды таңдау; оқытудың электрондық құралдарын, білім беру ресурстарын, Интернет желісін әдістемелік негізделген пайдалану; оқу пәнінің мазмұнына сәйкес электрондық оқыту құралдарын қалыптастыру, электрондық оқыту құралдарын әзірлеу дағдылары; цифрлық жабдықтар мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, әртүрлі үлгідегі сабақтарды жобалау; цифрлық білім беру ресурстарымен жұмыс істеу дағдылары

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектептегі әдебиет пәнінің құрылымы мен мазмұны. Жалпы білім беретін мектептегі әдебиет курсының мазмұны мен құрылысы. Көркем шығарманы сабақта талдау жолдары. Әдебиетті оқыту әдістері. Әдебиет теориясынан берілетін тақырыптарды оқыту әдістері. Әдебиетін сабағын ұйымдастыру тәсілдері. Көркем шығарманы оқыту. Әдебиет бойынша оқу және сыныптан тыс жұмыстар. Әдебиет сабақтарында көркем шығармамен жұмыс істеу кезеңдері. Әдебиет сабағы

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Сабақ өткізу мен оқытудың әдіс-тәсілдері, мазмұны, формалары, әдістері. Оқыту әдістерінің классификациясы. Пәнді оқыту ерекшеліктері: білім алушылардың іс-әрекеттерін ұйымдастыру, оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу. Инновациялық технологияларды пайдалану. Қазақ тілін оқыту әдістемесінің ұстанымдары. Қазақ тілін оқыту әдістерінің жүйесі. Қазақ тілінің фонетикасын оқыту әдістемесі. Қазақ тілінің лексикасы мен фразеологиясын оқыту әдістемесі. Сөзжасамды оқыту әдістемесі. Морфологияны оқыту әдістемесі. Синтаксисті оқыту әдістемесі. Тіл дамыту әдістемесі. Сыныптан тыс жұмыстар әдістемесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі
    Несиелер: 5

    Синтаксис пәні, ол туралы түсінік. Синтаксис терминінің мағынасы. Синтаксис пәнінің объектісі, мазмұны. Синтаксистік тұлғалар, олардың түрлері: коммуникативтік грамматикалық дербес синтаксистік тұлғалар, құрылымдық элемент ретінде, олардың лексикалық, морфологиялық формалармен байланысы, ерекшелігі. Сөз тіркесінің номинативті немесе грамматикалық мәні туралы. Сөз тіркесі туралы түсінік, анықтамасы. Сөздердің тек грамматикалық мағына тудыратын сөз тіркестері.Тұрлаулы сөйлем мүшелері. Бастауыш пен баяндауыштың арасындағы қатынас – предикативтілік туралы, олардың сөйлем құрылымындағы белсенділігі. Бастауыш мүше, оның формасы, жасалуы, түрлері: дара, күрделі, үйірлі бастауыштар. Баяндауыш, оның формасы, жасалуы, түрлері.Тұрлаусыз мүшелер. Жай сөйлемнің грамматикалық сипалы мен семантикасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Шетел әдебиеті курсында шетел әдебиетінің даму тарихы, қалыптасуы, зерттелуі жайында түсінік беріледі, жазушының эстетикалық талғамын дұрыс танып, ұғына білуіне бағыт береді. «Антикалық әдебиет» термині және оның мәні, тарихы, хронологиялық сипаттары. Ежелгі дәуірлік әдебиеттің кезеңдерге бөлінуі. Курстың негізгі міндеттері: грек-римдік құл иеленушілік әдебиеттердің дамуы мен эволюциясының негізгі кезеңдерінде тарихи-нақты талдау, грек-рим әдебиеттерінің жеке –дара өзгешеліктерін айқындау, тұңғыш әдеби жанрларының қалыптасуына, дамуына, кейінгі дәстүрлі даму жолына талдау, негізгі жанрлар мен олардың көрнекті авторларының шығармашылығының аясында ең маңызды көркемдік шеберлік үлгілерін ашу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім берудің рөлі мен теориялық-әдіснамалық негіздері; инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, шарттары, модельдері мен нысандары; ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға инклюзивті білім берудің психологиялық негіздері; инклюзивті білім беру процесін оңтайландырудың психологиялық тәсілдері; инклюзивті білім беруді бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім берудің тұжырымдамалық негіздерін білу; бастауыш сыныптарда түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру дағдыларын меңгеру; инклюзивті білім берудің негізгі категориялық аппаратын пайдалана білу; білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ тілінің стилистикасы мен тіл мәдениеті
    Несиелер: 7

    Стилистика және тіл мәдениетінің жалпы мәселелері. Стилистиканың анықтамасы, зерттейтін мәселелері. Тіл мәдениеті туралы түсінік. Тіл мәдениетінің нысаны, сөз мәдениеті туралы ғылыми көзқарастар. Стилистика ғылымының ұғымдары мен категориялары туралы. Функционалдық стилистика. Тіл ярустарының стилистикасы. Лексика-фразеологиялық стилистика. Морфологиялық стилистика. Грамматикалық стилистика тулары жалпы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақ тілінің тарихи грамматикасы
    Несиелер: 5

    Қазақ тілінің тарихи лексикалық қоры мен құрамын, толығу жолдары мен жүйесін, тіл тарихының қалыптасу, кемелдену жолындағы өзгерістердің себебі мен салдарын ғылыми негізде кешенді оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • ХІХ ғасыр әдебиеті
    Несиелер: 5

    ХІХ ғасыр әдебиеті – үлгісі, түрі мол, сан жанрлы әдебиет. Сондықтан бұл курстың негізгі міндеті филолог студенттерді ХІХ ғасыр әдебиетіне байланысты жалпы қазақ әдебиеті тарихына қатысты бұрын-соңды жасалған, тиянақталған зерттеу нәтижелерін меңгере отырып, ХІХ ғасыр әдебиет үлгілерінің көркемдік табиғаты, әлеуметтік негіздері жөнін әрі қарай зерделеуге тарту. ХІХ ғасырдың әдебиеттің тарихы,қоғамдық-әлеуметтік жағдайлармен тығыз байланысын қарастыру арқылы әдебиеттің ұлт ой-санасын оятудағы міндетін айқындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ежелгі және хандық дәуір әдебиеті
    Несиелер: 7

    Қазақ жазуының мәдениетті қалыптастыру мен сақтаудағы орнын айқындап, жазба дәстүр мен сөйлеуді зерделеу, Орхон таңбаларының маңызын бағамдау, бағалау. Араб таңбаларының негізінде жасалған қазақ мұралары туралы мағлұматтарды меңгеру. Қазақ әдебиеті тарихындағы елеулі бір сала - ХІ-ХҮІІІ ғасырлардағы қазақ әдебиетінің тарихы Қазақ аталатын дербес мемлекет – Қазақ хандығының негізі қалануымен байланысты өз алдына жеке әдебиет те қалыптасты. Төл әдебиетіміздің бастауларын оқыту мамандыққа сай міндетті болып саналады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Түзету педагогикасы арнайы психология негіздерімен
    Несиелер: 5

    Пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: арнайы психология мен түзету педагогикасының пәні, міндеттері, тарихы, мәні, мазмұны мен құрылымы; бұзылулардың принциптері, негізгі категориялары, механизмдері; дамуында ауытқулары бар оқушылардың психикалық процестерінің ерекшеліктері; даму бұзылыстарының негізгі классификациясы; шектеулі даму мүмкіндіктері бар дамудың негізгі заңдылықтары; мүмкіндігі шектеулі балаларды саралап және интеграцияланған оқыту, Әлеуметтік және білім беру интеграциясы; оқушылардың даму бұзылыстарын диагностикалау мен түзетудің рөлі; дамуы мен мінез-құлқындағы ауытқулары бар балаларды тәрбиелеу мен білім берудің ерекшелігі; түзету бағдарламаларын жасау және іске асыру принциптері. Пәнді оқу процесінде білім алушы мынадай құзыреттерді меңгереді: оқыту мен тәрбиелеуде қиындық көріп отырған балаларды сүйемелдеудің түзету бағдарламаларын құра білу; оқыту мен тәрбиелеуде қиындықтарды түзетудің негізгі әдістерін пайдалану дағдыларын меңгеру; стандартты түзету бағдарламаларын жүргізу кезінде дидактикалық тәсілдерді іске асыру; оқушылардың дамуындағы және оларға көмек көрсетуді ұйымдастыру мәселелеріндегі бұзушылықтарды тану саласындағы базалық іскерліктер; алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын кәсіби қызметте қолдануға қабілеттілігі мен дайындығын көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 5

    Тілдің өзіндік табиғаты мен мәні, тілдің құрылысы, яғни қүрылымдық, жүйелік, таңбалық сипаттары; дыбыс тілінің шығуы туралы түсінік беру. Тіл білімінің тарихы. Ондағы дәуірлер мен ағымдар. Тіл білімінің қазіргі бағыт-бағдары. Тілді зерттеу әдістері. Салыстырмалы-тарихи әдіс. Шет тілдер тіл біліміндегі концепциялар

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 5

    Пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: Көркем әдебиеттің табиғаты.Типтілік мәселесі. Әдеби жанрлар. Көркемдік әдіс және стиль. Дәстүр мен жаңашылдық. Әдебиет теориясының негізін түсіну. Әдебиет сыны тарихын меңгеру. Әдеби процесс заңдылықтарын игеру. Шығарма құрылымын талдай алу. Образ ұғымын жете түсіну. Әдеби процесс дамуының түйткіл мәселелерін ажырата алу. Ұлттық құндылықтарды әдеби процеспен байланыста қарай алу. Шығармашылық психологиясын анализ жасай алу. Идея ұғымын жете түсіну. Форма ерекшеліктерін саралай алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Қарастырылатын сұрақтар: Педагогикалық шеберлік, оның әлеуметтік мәні мен мазмұны; кәсіби педагогикалық қызмет-педагогикалық шеберлікті қалыптастырудың негізі; педагогикалық техника педагог шеберлігінің элементі ретінде; педагог-психологтың өздігінен білім алуы және кәсіби шеберлігін қалыптастыру; сынып мұғалімінің кәсіби қызметтегі педагогикалық қарым-қатынасы және орны; педагогтің тәрбиелік ықпал ету және білім беру құралы ретіндегі сөзі; кәсіби шеберлік құрылымындағы педагогикалық қарым-қатынас; педагогикалық қарым-қатынастың қажетті элементтері; педагогикалық этика және тактика; педагогикалық қарым-қатынас нысаны; педагог этикасы; педагог қарым-қатынасының негіз қалаушы элементінің этикасы. Қалыптастырылатын құзыреттер: мұғалімнің педагогикалық қызметінің құрылымы, оның тұлғасы туралы білім; педагогикалық шеберліктің мәні мен мазмұнымен танысу; педагогикалық қабілеттерді, педагогикалық техниканы, педагогикалық ықпал ету құралдары мен шешендік өнерді меңгеру дағдылары; қарым-қатынас мәдениетін меңгеру; мұғалімдер ұжымымен, оқушылармен, ата-аналармен өзара іс-қимыл орната білу; коммуникативті және басқарушылық дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Психологиялық-педагогикалық диагностика
    Несиелер: 5

    Пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: студенттердің психологиялық-педагогикалық диагностика саласындағы теориялық және практикалық дайындығы, олардың болашақ кәсіби қызметінде алған білімі мен дағдыларын қолдануды ескере отырып. Студенттерде психологиялық-педагогикалық зерттеулердің теориясы мен практикасын зерделеу процесінде психологиялық - педагогикалық диагностиканың негізгі ұғымдарының жүйесін қалыптастыру, балалар мен ересектерді әлеуметтік-педагогикалық зерттеу жүйесіндегі психологиялық-педагогикалық әдістердің рөлі мен орны туралы түсінік, осы әдістердің мүмкіндіктері мен шектеулері, диагностика негізінде түзету және дамыту жұмыстарын жоспарлау қабілетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • ХХ ғасыр және қазіргі заман әдебиеті
    Несиелер: 8

    ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеті дамуының алғашқы кезеңі 1900-1940 жылдар аралығын қамтиды. Бұл кезең жалпы қазақ әдебиеті тарихындағы ең бір жемісті де түрлі ізденістер мен қайшылықтарға толы кезең болып табылады. Сондықтан да қазақ әдебиеті тарихын оқытудың күрделі мәселелері осы тұсқа жинақталған. Соңғы 10-20 жылдықта қазақ әдебиетінде болып жатқан әртүрлі үрдістерді айқындап, идеялық-тақырыптық тұрғыдан анализ жасау. Әдеби процесс дамуының түйткіл мәселелерін ажырата алу. Ұлттық құндылықтарды әдеби процеспен байланыста қарай алу. Шығармашылық психологиясын анализ жасай алу. Идея ұғымын жете түсіну. Форма ерекшеліктерін саралай алу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    Орыс және шетел тілдерінде өз ойларын сауатты тұжырымдауды, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын көрсетеді

  • Код ON2

    Философиялық әлеуметтік-саяси, құқықтық ғылымдар білімін, қазақстандық қоғамның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын, әлеуметтік маңызы бар проблемалар мен процестерді, қоғамның даму перспективаларын талдай білу, азаматтық ұстанымды қорғай білу

  • Код ON3

    Тез өзгеретін әлеуметтік шындық жағдайында жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құруға, ғылымның шектес салаларында (экономика, құқық, экология, тіршілік қауіпсіздігі, технологиялар мен инновациялар) жаңа білімдерді, іскерліктер мен дағдыларды игеруге дайындығын және қабілетін көрсетеді.

  • Код ON4

    Ақпаратпен, қазіргі заманғы ақпараттық желілермен жұмыс істеу принциптерін, әртүрлі дереккөздер мен дерекқорлардан ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу және талдау біліктері мен дағдыларын біледі, ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, кәсіби міндеттерді шешуде ақпараттық технологияларды қолданады

  • Код ON5

    Зерттелетін мәселеге барабар жабдықтарды, модельдерді, әдістерді, тәсілдерді пайдалана отырып және академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жеке және командалық зерттеулер мен жобаларды жоспарлау, орындау, ұсыну және қорғау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазуды және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгереді

  • Код ON6

    Болашақ кәсіби қызмет саласы, кәсіби даму және мансаптық өсу перспективалары туралы толық түсінікке ие, қоғамдағы кәсіптің рөлі мен маңыздылығын түсінеді, мұғалімнің кәсіби этика нормаларын ұстанады

  • Код ON7

    Педагогикалық қызметте заманауи білім берудің даму үрдістерін, қоғамдағы білім беру институтының орны мен рөлін, Жалпы педагогика, дидактика, арнайы және түзету педагогикасы, жас, педагогикалық және арнайы психология, жеке дидактиканың жас физиологиясы, тәрбие жұмысының әдістемесі саласындағы білімді көрсетеді

  • Код ON8

    Педагогикалық процесті модельдейді, білім беру бағдарламалары мен оқу-әдістемелік материалдарды жобалайды және жасайды, оқу пәндері бойынша сабақтарды ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлайды, тәрбие беруге, тұлғаның зияткерлік, физикалық және рухани дамуына мақсатты бағыт бере отырып сабақтар мен сыныптан тыс іс-шараларды әзірлейді және өткізеді

  • Код ON9

    Курстың, бөлімнің, нақты сабақтың мақсаттары мен міндеттеріне, білім алушылардың жас ерекшеліктеріне, олардың танымдық мүмкіндіктері мен дайындық деңгейіне, техникалық мүмкіндіктеріне қарай оқыту мен тәрбиелеудің тиімді стратегиялары мен технологияларын біледі, түсінеді және қолданады

  • Код ON10

    Білім берудің жаңа парадигмасы жағдайында қазақ тілі мен әдебиеті бойынша оқу процесін ұйымдастыру мақсатында оқытудың әртүрлі әдістерін, әдістері мен технологияларын, критериалды бағалау технологиясы мен әдістемесін меңгерген

  • Код ON11

    Білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, олардың жеке білім беру бағыттарын жобалайды және іске асырады, білім алушылардың оқу-зерттеу және жобалау қызметін, қазақ тілі мен әдебиетінен олимпиадалық даярлықты жүзеге асырады

  • Код ON12

    Білім алушының дамуының педагогикалық диагностикасын жүзеге асырады, оның жеке тәжірибесін бағалайды, білім алушының сыныптағы өзара қарым-қатынас жүйесін талдайды, өзара қарым-қатынастардың өзгеру серпінін көреді, білім алушының оқу курсы бағдарламасын меңгеруінің нәтижелілігін бақылайды, оның жетістіктері мен қиындықтарын анықтайды

  • Код ON13

    Тілдерді жіктеу, олардың мәні, зерттеу әдістері және т.б. саласындағы білімдерін көрсетеді, тіл білімінің тарихы мен теориясын, сөздердің этимологиясын, тілдің пайда болуы туралы теорияны меңгерген. Сөздердің формалары және оларды жасау тәсілдері, түрлері; сөздердің сыныптарын, олардың жіктелуін талдайды, шығармаларды, эсселерді және т. б. сауатты жазуды үйренеді. Ұсынысты кешенді талдау әдістерін меңгерген. Әдеби тіл нормаларын меңгереді, стиль түрлерін анықтайды, жазбаша жұмыстарда қолданады.

  • Код ON14

    Фольклористика, зерттеу тарихы, фольклордың жанрлық түрлері саласындағы білімдерін көрсетеді, шешендік сөздерді түсінеді және қолданады. Әдебиеттің даму тарихын кезеңдеудің негізгі принциптері мен теориялық негіздерін, әдебиеттің даму кезеңдері мен жүйесін анықтайды, әдебиеттің түрлері мен түрлері, шығарманың мазмұны мен формасы, көркемдік әдістер мен бағыттар, стиль мәселесі, әдеби даму және т. б. бойынша жалпылайды. Ұлттық және шетелдік әдебиеттерді дамытудың заманауи тенденциялары, ондағы теориялық принциптер мен өзекті мәселелерді анықтайды, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін білімдерін қолданады.

Top