7M01501 Математика в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты жоғары оқу орындарында, білім беруді басқару органдарында, білім беру ұйымдарында, ғылыми-зерттеу ұйымдарында ғылыми, педагогикалық, кәсіби-практикалық қызметті жүзеге асыру үшін математикадан іргелі білімі бар, инновациялық тәсілдерді меңгерген, зерттеу дағдылары бар жаңа формадағы бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M010 Математика педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
-
Ғылыми - зерттеу жұмысының әдістемелік негіздері
Несиелер: 5Пән қазіргі қоғамдағы ғылымның рөлін және ғылыми жұмыстың ұйымдастырушылық және зерттеу негіздерін қарастыруға мүмкіндік береді. Ғылыми зерттеулерді жүргізу әдіснамасын, әдістері мен әдістерін, сондай-ақ магистрлік ғылыми жұмыстардың тілі мен дизайнына қойылатын талаптарды зерттеу және пайдалану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
ЖОО-дағы оқу үдерісін технологиялық жобалау
Несиелер: 5Пән болашақ математика мұғалімінің дайындығын жетілдірудегі негізгі мәселелерді, Болон процесінің негізгі идеяларын, жоғары мектепте интерактивті оқыту мүмкіндіктерін қарастыруға мүмкіндік береді. Педагогикалық қызметте инновациялық технологиялар қағидаттарын, оқу процесін технологиялық жобалауды пайдалануға мүмкіндік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
ЖОО-да заманауи сабақтарды ұйымдастыру әдістемесі
Несиелер: 5Пән магистрлердің құзыретін қалыптастыру кезінде оқу процесін ұйымдастырудың формаларын, әдістері мен ерекшеліктерін қарастыруға мүмкіндік береді. Сабақтарды өткізудің интерактивті формалары және оларды енгізу тәсілдері талданады. Магистранттардың өзіндік жұмысын ұйымдастыруға қатысты проблемалық бағыттар зерттелуде.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
ЖОО-да математикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Педагогикалық ғылым мен практиканың қазіргі заманғы жетістіктері, білімнің (математиканың) нақты саласы, сондай-ақ математиканың пәндік саласында оқытудың тиімді технологиялары мен практикалары негізінде магистранттарда жоғары мектеп педагогының кәсіби міндеттеріне кіретін оқыту, дамыту және тәрбиелеу міндеттерін табысты орындау үшін қажетті кәсіби құзыреттерді қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 4Пән метатеоретикалық, теориялық, теориялық-эмпирикалық және қолданбалы (эмпирикалық) деңгейлерді философиялық және ғылыми танудың, ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі қағидаттары мен әдістерін зерделеуге, сондай-ақ ғылыми зерттеудің логикасын және оның нәтижелерін ұсынуды ашуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Несиелер: 4Пән педагогикалық іс-әрекетте әлемдік білім беру кеңістігінің жетекші тенденцияларын зерделеуге және пайдалануға, педагогикалық әдістер, оқыту технологиялары және педагогикалық шеберлік туралы білім жүйесін игеруге, Жоғары мектептегі педагогикалық іс-әрекеттің негіздерімен, педагогикалық процесті өзара әрекеттесу және басқару құралдарымен танысуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Алгебра, геометрия және логиканың іргелі мәселелері
Несиелер: 6Магистранттарды алгебраның, геометрияның және логиканың белгілі мәліметтерімен таныстыру, сондай-ақ оларды оқу процесінде қолдану дағдыларын қалыптастыру. Оқу нәтижесінде магистрант алгебра мен логиканың негізгі ұғымдарын білуі керек, сонымен қатар ғылыми зерттеулер барысында алгебра мен логиканың заманауи әдістерін қолдана білуі керек.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Асимптология теориясына кіріспе
Несиелер: 6Асимптология теориясына кіріспе курсы шағын параметрі бар дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістерін ұсынуға арналған. Оқыту нәтижесінде магистрант қарапайым дифференциалдық теңдеулер үшін есептерді шешудің асимптотикасын құру теориясы бойынша терең білім әзірлеуі, бастапқы және шеткі есептерді шешудің асимптотикалық мінез-құлқын зерттеу әдістерін, Сұйықтық пен газ механикасының нақты процестерін математикалық модельдеу алгоритмін, химиялық кинетиканы меңгеруі тиіс.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Инновациялық бағыт жағдайында болашақ математика мұғалімдерін дайындауды әдістемелік қамтамасыз ету
Несиелер: 5Пән мұғалімнің кәсіби стандартының жобаларына негізделген педагогикалық білім беруді дамытудың жаңа стратегиялық бағыттары мен принциптерін қарастырады. Болашақ математика мұғалімдерін оқытудың принциптері мен заңдылықтарына сәйкес инновациялық кәсіби даярлау үшін, білім мазмұнын сапалы меңгеру және қажетті құзыреттіліктерді меңгеру, олардың оқу-танымдық, жобалық, инновациялық қызметін жандандыру үшін қажетті жағдайлар талданады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Болашақ математика мұғалімінің құзырлылығын қалыптастырудың педагогикалық негіздері
Несиелер: 5Пән болашақ математика мұғалімінің кәсіби-әдістемелік құзыреттілігін қалыптастырудың негізгі бағыттарын, құзыреттілікті қалыптастырудың әдістері мен принциптерін, құзыреттілікті жіктеуді, сондай-ақ математика мұғалімінің құзыреттілігін қалыптастыруға қойылатын талаптарды қарастыруға мүмкіндік береді. Бұл пән болашақ математика мұғалімінің құзыреттілігін қалыптастыруда инновациялық технологияларды қолдануға мүмкіндік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 4Алдыңғы білім беру сатысында қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін қалыптастыру және/немесе арттыру және шетелдік серіктестермен қарым-қатынас кезінде тұрмыстық, мәдени, кәсіби және ғылыми қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілік деңгейін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 4Пән келесі мақсаттарға қол жеткізуге бағытталған: магистранттарда басқарушылық қызметтің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтары туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру, менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді қолдану ерекшеліктерін ашуда, тиімді басқарудың негізін құрайтын әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдыларын игеруде.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Сингулярлық ауытқу теңдеулерінің шешімдерін құру
Несиелер: 6Пән заманауи математикалық және жаратылыстану-ғылыми білім берудің негізін құрайды. Пән сингулярлық ауытқу теңдеулері, асимптотикалық ыдырау, асимптотикалық қуат қатарлары, біркелкі және біркелкі емес асимптотикалық ыдырау, Коши есебінің асимптотикалық ыдырауы туралы түсініктерді қарастырады. Сингулярлық ауытқу теңдеулерінің шешімдерін құру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Топ теориясының негіздері
Несиелер: 5Пән бейіндік пәндер цикліне кіреді. Пән абстракцияның ең жоғары деңгейлерінің бірінде орналасқан, бұл оны қазіргі математиканы бөлудің жақсы мысалы етеді және математикалық, техникалық және жаратылыстану-ғылыми білімнің негізі болып табылады. Бұл пәнді оқу объектілері дисплей болып табылады. Олардың көмегімен табиғат заңдарын да, техникада, экономикада және басқа салаларда болып жатқан әртүрлі процестерді де тұжырымдауға болады. Сондықтан кез-келген математикалық пән үшін негіз болатын классикалық математиканың бөлігі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Интегралдық теңдеулер
Несиелер: 5Магистранттардың кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру, жаратылыстану есептеріндегі интегралдық теңдеулердің рөлі туралы ұғымды қалыптастыру. Оқу нәтижесінде магистрант Интегралдық теңдеулер теориясының математикалық аппаратын, есептерді шешу әдістерін және осы саладағы тұжырымдарды дәлелдеуді, Интегралдық теңдеулер көмегімен практикалық есептерді шешу дағдыларын меңгеруі тиіс.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Педагогикалық зерттеулерді статистикалық өңдеу
Несиелер: 5Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін өңдеуде жиі қолданылатын математикалық статистиканың негізгі әдістерін зерттеу. Оқу нәтижесінде магистрант педагогикалық эксперимент нәтижелерін математикалық өлшеу әдістерін, сондай-ақ диагностикалық нәтижелерді талдауда статистикалық әдістерді қолдану дағдыларын игеруі керек.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Жазықтықтағы динамикалық жүйелер
Несиелер: 5Пән магистранттарды дифференциалдық теңдеулердің сапалы теориясының негізін құрайтын теориялық ережелермен, қарапайым дифференциалдық теңдеулерді шешудің асимптотикалық мінез-құлқын зерттеудің негізгі әдістерімен таныстырады. Жазықтықтағы Динамикалық жүйелер курсы магистранттардың дифференциалдық теңдеулердің сапалы теориясы саласында ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін дамытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Математиканы оқытуда кәсіби бағытталған шет тілін оқыту әдістері
Несиелер: 5Арнайы мақсаттар үшін тілді оқыту саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, яғни ЖОО-да шетел тілінде кәсіби бағдарланған білім беруді ұйымдастыру және оқыту әдістемесі саласында білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру. Бұл пән Кәсіби бағытталған тақырып аясында сөйлеу, оқу, жазу және тыңдау дағдыларын жетілдіруге бағытталған; мамандандырылған әдебиеттермен жұмыс әдістерін үйрету.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Түйіндес шекаралық есептер
Несиелер: 5Пән магистранттарды қарапайым дифференциалдық теңдеулер үшін Түйіндес шекаралық есептердің териясын зерттеудің негізгі әдістерімен таныстырады, Түйіндес шекаралық есептерді шешудің негізгі әдістерін игеру. Оқыту нәтижесінде магистрант қарапайым дифференциалдық теңдеулер үшін шекаралық есептер теориясы бойынша терең білім әзірлеуі, нақты әлемді тану және зерттеу тәсілдерінің бірі ретінде математикалық модельдеу әдістерін игеруі тиіс. Курс магистранттардың ойлау қызметін, логикалық ойлауын, қолданбалы есептерді шешу және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын дамытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Ағылшын тіліндегі қазіргі математикалық терминология
Несиелер: 5Пән ағылшын тілінде математика ғылымы саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамаларды қарастырады. Мақсаты-магистранттарды мамандық бойынша ағылшын тіліндегі түпнұсқа әдебиеттерде негізгі заманауи математикалық терминдер мен анықтамаларды түсінуге және қолдануға үйрету. Пән сызықтық алгебра, Аналитикалық геометрия, векторлық Алгебра элементтері, Математикалық талдау, ағылшын тіліндегі дифференциалдық теңдеулер сияқты математиканың классикалық бөлімдерінің терминологиясын зерттеуді қамтиды. Әр түрлі мәтіндер, кәсіби мазмұндағы монологиялық мәлімдемелер және т. б. талқыланады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Қолданбалы есептерді математикалық модельдеу
Несиелер: 5Пән математикалық модельдеу мен талдаудың негізгі ұғымдарын, модельдеу процесінің кезеңдерін, математикалық модельдерді құрудың жалпы принциптерін, математикадағы қолданбалы есептерді модельдеуді қарастырады. Осы курстан кейін магистрант қолданбалы есептерді шешу үшін заманауи математикалық аппаратты қолдану дағдыларын игеруі керек.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Код ON5
Әртүрлі сандық педагогикалық технологиялардың ғылыми негіздерін қолдану, білім беру процесінде осы технологияларды қолданудың тиімділігіне объективті психологиялық-педагогикалық баға (және өзін-өзі бағалау) қою;
-
Код ON9
Ғылым мен ақпараттық технологиялардың заманауи жетістіктерін қолдана отырып, зерттеу жұмыстарының нәтижелері негізінде жаңа идеяларды, гипотезаларды, әдістерді синтездеу.
-
Код ON1
Мамандық бойынша ғалым және педагог ретінде зияткерлік және практикалық міндеттерді тез және тиімді шешуге ықпал ететін жүйелі көру және жүйелі ойлау дағдыларын меңгеру;
-
Код ON8
Топтар теориясы, асимптология, интегралдық және сингулярлық ауытқу теңдеулері, оларды кәсіби қызметте пайдалану үшін шектік есептер саласында алған білімдерін біріктіру;
-
Код ON2
Кәсіби қасиеттерге ие болу: ғылыми, психологиялық-педагогикалық білім, заманауи оқыту әдістері мен таным;
-
Код ON6
Жалпы ғылыми және қолданбалы міндеттердің тиімді шешімдерін табу мақсатында нақты процестер мен объектілерді математикалық және алгоритмдік модельдеу дағдыларын қолдану;
-
Код ON3
Іргелі және қолданбалы математика пәндерімен, математикалық модельдеу әдістерімен байланысты идеялар мен әдістерді қолдану дағдыларын меңгеру;
-
Код ON4
Педагогикалық іс-әрекет және оны ұйымдастыру барысында туындайтын дидактикалық және тәрбиелік міндеттерді тұжырымдау және шешу, жоғары мектепте оқыту процесін ұйымдастыру мен жүзеге асырудың дидактикасы мен технологиясы саласында оқытушылардың қазіргі заманғы әдістерін, практикалық жетістіктерін қолдана отырып;
-
Код ON7
Ғылыми нәтижелерді жинақтау мақсатында көптілді ортада ғылыми коммуникацияны жүзеге асыру, шетелдік кәсіби терминологияны меңгеру, ғылыми әдебиеттерді, ғылыми-танымал мақалаларды, шет тіліндегі мәтіндер мен монографияларды талдау;
7M01501 7M01501-Математика (ғылыми-педагогикалық бағыт))
МагистратураТараз инновациялық-гуманитарлық университеті
БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01501 Математика
МагистратураМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01501 Математика
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01501 Математика
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01501 Математика педагогін даярлау
МагистратураОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01501 Математика (бейідік)
МагистратураҚорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01501 Математика (1.5)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01501 Математика (1)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01501 Математика педагогтарын даярлау
МагистратураТараз мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01501 Математика мұғалімдерін даярлау
Магистратура"Сырдария" университеті
БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01501 Математика
МагистратураШымкент университеті
БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01501 Математика
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01501 Математика
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01501 Математика
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01501 Математика
МагистратураСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01501 Математика
МагистратураШ.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01501 Математика
МагистратураСулейман Демирел атындағы университет
БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі7M01501 Математика педагогтарын даярлау
МагистратураМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша