Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01702 Шет тілі: екі шет тілі в Торайгыров университеті

  • Шетел біліміндегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсат: қазіргі шетел тілін оқыту әдістемесіндегі инновациялық технологияларды іске асырудың негізгі ерекшеліктерімен таныстыру . шетел тілін әртүрлі кезеңде оқытуда инновациялық технологияларды іске асыруға дайын болу. Шетел тілін оқытуда отандық және шетелдік инновациялық технологияларды меңгеру, лингводидактикадағы инновациялық қызметінің түрлі аспектілерін іске асыру барысында ғылыми-зерттеу қызметінің амалдарын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мəдениетаралық коммуникацияны оқыту əдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты лингвострановетикалық және лингвомәдени білім арқылы лингводидактика мен мәдениетаралық коммуникациялардың пәнаралық байланыстарының сынуындағы тіл, мәдениет және ойлаудың өзара байланысының ғылыми-әдістемелік парадигмасының жаңа бағыттарымен танысу болып табылады. Коммуникативті құзіреттіліктің құрамдас бөлігі ретінде билингвалды әлеуметтік-мәдени құзіреттілік деңгейлері, оны қалыптастыру мен дамыту тәсілдерінің өзгермелілігі. Дәстүрлі академиялық формалар: дәріс, семинар, коллоквиум, зертханалық жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілінде білім беруде компьютерлік және интернет тестілеу
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты: тілдік білім беру ортасы шеңберінде компьютерлік және Интернет-тестілеуді орындауда кәсіби-педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру. Магистранттарды тестілеудің негізгі мазмұнымен және теориялық-әдіснамалық негіздерімен, оның форматымен, сондай-ақ емтихан форматында үлгілік тест тапсырмаларын практикалық орындау мүмкіндігімен таныстыру; мультимедиялық және ақпараттық технологияларды қолдана отырып, шет тілдерін оқытудың негізгі тұжырымдамалары мен тұжырымдамалық-категориялық аппараттарымен, тактикаларымен, шет тілін оқытудың компьютерлік құралдарының ерекшеліктерімен.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Аталмыш пән ғылым феномені проблематикасына арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде енгізеді және ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың дамуында алынған және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше іс-әрекет ретінде зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілдерін оқытудағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шет тілдерін оқытудың заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологиялары (АКТ) саласында лингвометодикалық құзыреттілікті қалыптастыру. Шет тілдерін оқытудың отандық және шетелдік инновациялық технологияларын, лингводидактикадағы инновациялық қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін ғылыми-зерттеу қызметінің тәсілдерін; шет тілдерін оқытуға арналған Интернет желісінің ресурстарын және веб 2.0 технологиясын меңгеру; негізгі on-line-тілдік және елтану ақпаратын тасушылар (аудиоматериалдар, бейнематериалдар, энциклопедиялар, анықтамалықтар, сөздіктер, аудиокітаптар). Ақпараттық технологиялар, презентациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Педагогиканың тарихи сипаты. Жаһандану жағдайында жоғары білім беруді дамыту. Болон процесі. Қазіргі педагогикалық парадигмалар. Педагогикалық процесс жүйе ретінде. Негізгі теориялар, білім мазмұны элементтерінің сипаттамасы. Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысы. Қазіргі білім беру технологиялары, ЖОО-да оқыту түрлері. ЖОО-да Оқытудың кредиттік жүйесі. Эдвайзердің, тьютордың, офис регистратордың қызметі. Білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шeтeл тілі (кәcіби)
    Несиелер: 5

    Ғылыми-зерттеу жұмысы. Active Voice. Дайындық бағыты бойынша ғылыми еңбектер. Passive Voice және пассивті конструкцияларды аудару. Уақытша келісу. Ғылыми зерттеулер және жаңа технологиялар. Модальдық етістіктер. Сөйлемдегі етістің функциялары. Ғылыми кітапхана. Инфинитив, герундий. Ғылыми конференция. Түрлері ұсыныстар. Толықтырулар түрлері. Жаңа ғылыми жетістіктер. Тікелей және жанама сөйлеу. Презентация коммуникацияның ғылыми түрі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Пәнді меңгеру мақсаттары: мәдениет пен өркениеттің даму процесінде ғылымның дамуы туралы идеяны қалыптастыру, ғылымның танымның басқа формаларынан қандай айырмашылықтары бар. Ғылыми танымның құрылымы мен динамикасын талдау дағдыларын меңгеру; ғылымды, оның құрылымы мен қызметін түсінудің қазіргі заманғы тәсілдерін меңгеру; рационалдылық типтерінің Тарихи өзгеруі туралы идеяларды меңгеру, ғылым мен философия байланысын, ғылыми зерттеудің әлеуметтік-мәдени шарттылығын түсіну; зерттеудің логикалық құрылымын, ғылымның әдіснамалық принциптерін игеру. Презентациялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Лингводактика және лингвистикалық педагогика негіздері
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу мақсаты:Оқыту әдістерінің тиімділігін бағалау және оларды одан әрі жетілдіру үшін объективті ғылыми база құру мақсатында шет тілін оқыту процесінің заңдылықтары туралы білім жүйесін қалыптастыру. Өзін-өзі тәрбиелеу, шығармашылық және аналитикалық қызмет үшін теориялық және қолданбалы алғышарттарды қалыптастыру, кәсіби педагогикалық қызмет режимінде шет тілінде білім берудің инновациялық технологияларын зерттеу мен шығармашылық сынауға танымдық қажеттілікті дамыту. Лингвометриялық білім тұжырымдамаларының теориялық негіздерін меңгеру. Баяндамалар, презентациялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән магистранттарды басқару қызметінің психологиялық компонентінің рөлі мен мазмұны туралы заманауи ұғымдармен таныстыруға бағытталған. Пәннің негізгі негізі еңбек ұжымдарын басқару тәсілдері туралы түсінік; еңбектің әлеуметтік процесімен танысу; адам ресурстарын басқарудың негізгі тәсілдерін меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі лингводидактиканың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты: Оқытудың лингводидактикалық негіздері бойынша теориялық білімді меңгеру негізінде кәсіби қызметте заманауи тәсілдерді, ұйымдастырушылық формалар мен технологияларды қолдануға дайындығын қалыптастыру. Шет тілдерін оқытудың жалпы теориясының негізгі ережелері. Шет тілін оқыту процесінің заңдылықтары, оқыту әдістерінің тиімділігін бағалау және оларды одан әрі жетілдіру үшін объективті ғылыми база құру. Лингвистика, педагогика және лингводидактика саласындағы негізгі ұғымдар мен терминологияны меңгеру. Баяндамалар, рефераттар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілін оқытудың отандық және шетелдік әдістемесінің тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: өзін-өзі тәрбиелеу, шығармашылық және аналитикалық қызмет үшін теориялық және қолданбалы алғышарттарды қалыптастыру, кәсіби педагогикалық қызмет режимінде шет тілінде білім берудің инновациялық технологияларын зерттеу мен шығармашылық сынауға танымдық қажеттілікті дамыту. Шет тілдерін оқытудың қазіргі заманғы отандық және шетелдік әдістемесінің тарихы мен теориясы жөніндегі мәліметтер. Мектептегі шет тілдері бойынша қолданыстағы бағдарламаны жүзеге асырудың әдістемелік мәселелері мен мүмкін жолдары. Баяндамалар, рефераттар, жобаларды таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Семиотика
    Несиелер: 4

    Мақсат:гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдарының әртүрлі бөлімдерін байланыстыратын пән ретінде Семиотика идеясын қалыптастыру. Тілдік бірліктерді семиотикалық талдау дағдыларын жетілдіру. Семиолингвистика пәні. Байланыс ұғымы және Семиотиканың шекаралары. Белгілер мен белгілер жүйесі. Тіл және мәдениет кодтары. Белгілердің жіктелуі. Белгі жүйелерінің парадигматикасы және синтагматикасы. Ауызша және ауызша емес байланыс. Мәтін: кодтау және декодтау процестері. Әлемнің тілдік бейнесі. Мәдениеттің маңызды жүйелері. Тілдік бірліктерді семиотикалық талдау. Жоба.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілдері оқытушыларын даярлаудың психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты-Жеке тұлғаның психологиялық-педагогикалық сипаттамасымен, оқу процесінде даму заңдылықтарымен және ерекшеліктерімен танысу. Жеке айырмашылықтарды (мотивация, тілдерді үйрену қабілеті, оқытудың стилі мен стратегиясы) және олардың оқу мен оқу процесіне әсері. Өзін-өзі тәрбиелеу, шығармашылық және аналитикалық қызмет үшін теориялық және қолданбалы алғышарттарды қалыптастыру. Кәсіби педагогикалық қызмет режимінде шет тілінде білім берудің инновациялық технологияларын оқуға және шығармашылық сынақтан өткізуге танымдық қажеттілікті дамыту. Жобаларды таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілдерін қашықтан оқыту технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты: беру қызметінде және оқу процесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыру; пәнаралық интегративті негізде шет тілін оқытуда интернет-технологияларды зерделеу; коммуникативтік, ақпараттық, әлеуметтік-мәдени, кәсіптік және жалпы мәдени құзыреттілікті кешенді дамытуға бағытталған шет тілін оқытудың қашықтықтан технологияларын пайдалану. Қашықтықтан оқытудың дидактикалық теориясының ережелерімен танысу. Шет тіліне дейінгі өз жобасын әзірлеу және таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мәдениетаралық коммуникацияның лингводидактикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: kәсіби қызметте шет тілін қолдануға мүмкіндік беретін лингводидактикалық және мәдениетаралық құзыреттілікті дамыту. Мәдениетаралық қарым-қатынастарды орнатуға жәрдемдесуге дайындығын қалыптастыру; коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті дамыту және оқытылатын тілдің мәдени контекстері шеңберінде ойлау стереотиптері мен сөйлеу-тану үлгілерін ескере отырып, мәдениетаралық коммуникация дағдыларын қалыптастыру негізінде шет тіліндегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру. Баяндамалар, жобаларды таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіби лингводидактика
    Несиелер: 5

    Мақсат: кәсіби қызметте шет тілін қолдануға мүмкіндік беретін магистранттардың лингводидактикалық құзыреттілігін дамыту. Олардың кәсіби құзыреттілігін арттыру, жалпы ой-өрісін, өзін-өзі тәрбиелеу қабілетін, жалпы мәдениетін, ойлау, қарым-қатынас және сөйлеу мәдениетін кеңейту. Сөйлеуді дамыту процесі туралы іргелі ғылыми-әдістемелік білімді қалыптастыру; оқу процесін тиімді ұйымдастыру. Кәсіби лингводидактиканың негізгі түсініктері. Ішкі және сыртқы лингводидактика әдістері. Лингводидактиканың қолданбалы аспектілері. Мультимедиялық презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шет тілді қарым-қатынас мәдениеті бойынша практикумы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті, тілдің мәдени контекстері шеңберінде ойлау стереотиптері мен сөйлеу-тану үлгілерін ескере отырып, мәдениетаралық коммуникация дағдыларын дамыту негізінде шет тіліндегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру. Барлық әлеуметтік-семиотикалық параметрлерді, мәнерлілік, мағыналық және құрылымдық толықтығы, қисындылық пен байланыстылық талаптарын ескере отырып, коммуникативтік ниетті іске асыру білігі. Баяндамалар, ми шабуылы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі заманғы шет тілі мұғалімінің оқыту жүйесіндегі сыни ойлау технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты - магистранттардың білім беру саласында жалпы кәсіби және кәсіби құзыреттерін қалыптастыру. Проблемалық оқытудың дидактикалық және әдістемелік принциптерімен, жұмыс түрлері мен режимдерімен, шет тілін оқытуда проблемалық оқытудың әдістемелік принципі саласындағы сыни ойлау технологиясының ерекшеліктерімен танысу. Сыни ойлауды дамыту технологиясының элементтері бар проблемалық тапсырмаларды пайдалану тұрғысынан оқу құралдарын талдау. Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті мен дағдыларын қалыптастыруға ықпал ететін проблемалық тапсырмалар кешенін әзірлеу. Мультимедиялық презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Академиялық мақсаттар үшін тіл
    Несиелер: 5

    Академиялық ортада тиімді қарым-қатынас жасау үшін шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Академиялық құзыреттерді дамыту: бастапқы дереккөздермен (мәтіндік, аудио - және бейне -) тиімді жұмыс істеу; академиялық ортада, оның ішінде халықаралық ортада талап етілетін қайталама құжаттар мен құжаттарды (рефераттар, аннотациялар, түйіндемелер) жасау; көпшілік алдында сөз сөйлеуге дайындау және өткізу, пікірталастар мен дөңгелек үстелдерге қатысу. Ақпараттық технологиялар, презентациялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жоғары мектепте шет тілдерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: тілдерді оқытудың жалпы заңдылықтарымен таныстыру дидактикалық мақсаттарға байланысты тілді оқытуда әдістер мен құралдарды қолдана білу тілдерді оқытудың ұйымдастырушылық формаларын қолдану және жетілдіру дағдысы. Шет тіліндегі кәсіптік-бағдарланған қарым-қатынас модельдерін, құрылымын және жағдайларын; жоғары мектептің педагогикалық жүйесінде әрекет ететін факторлардың алуан түрлілігін; білім беру процесінің негізгі параметрлерін; шет тіліндегі бейінді білім берудің мазмұнын тиімді меңгеру тетіктерін меңгеру. Баяндамалар, презентациялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беру жүйесіндегі жобалау қызметі
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты: ;обалаудың практикалық әдістерін, білім беру жүйесіндегі процестерді болжау негізінде білім беру жобалары мен бағдарламаларын әзірлеу дағдыларын мақсатты және дәйекті пайдалану. Магистранттарда білім берудегі жобалау қызметі туралы ұғымды жүйеленген нысанда қалыптастыру; жобалау әдістерін меңгеру; білім беру жүйесіндегі процестерді болжау негізінде білім беру және әлеуметтік жобалар мен бағдарламаларды әзірлеу білігі). Жобаларды қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық антропология
    Несиелер: 4

    Мақсат:білім алушыларды адам туралы қазіргі заманғы ғылыми пікірталасқа тарихи және теориялық енгізу, осы ғылымның проблемалары мен әдістерін ашу. Педагогикалық антропологияның пайда болуының теориялық алғышарттары. Антропологияның ерекшелігі, білім берудің антропо-бағдарланған модельдері мен технологиялары, мәдениеттің, білімнің және адамның өзара әрекеттесуінің мәні. Әр түрлі тарихи дәуірлердегі антропологиялық-педагогикалық білімнің дамуының негізгі белгілері. Жеке және топтық даму заңдары; адамды тәрбиеші және тәрбиелеуші ретінде тану әдістері. Мультимедиялық презентациялар, ми шабуылы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON2

    Ол кәсіби қызметтің мақсаттарын, оларға қол жеткізудің адекватты әдістері мен құралдарын анықтайды, жаңа білім алу үшін ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асырады.

  • Код ON6

    Шет тілін оқыту саласында эксперименттік зерттеулер жүргізеді.

  • Код ON3

    Іскерлік, кәсіби, ғылыми әлемде органикалық қоғам құрудағы көшбасшылықты көрсетеді.

  • Код ON5

    Білім беру саласындағы ғылыми және инновациялық қызметті жүзеге асыруда әзірленген шешімдердің ұйымдастырушылық-басқарушылық бағасын қамтамасыз етеді.

  • Код ON7

    Шетел тілінде білім беру саласындағы және онымен байланысты салалардағы жаңалықтарды дамытады.

  • Код ON1

    Ғылыми-зерттеу қызметі және шет тілінде білім беру және кәсіби қызмет саласындағы концептуалды білімдерге ие.

  • Код ON4

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (B1, B2, C1 деңгейлері) кәсіби және ғылыми қарым-қатынас жасаудың негізгі дағдыларына ие.

  • Код ON9

    Өзіндік зерттеулер негізінде стартап жобаларды жүзеге асырады.

  • Код ON8

    Орта, кәсіптік және жоғары білім береді.

7M01702 Шет тілі: екі шет тілі
Магистратура

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01702 Шетел тілі: екі шетел тілі (н/п)
Магистратура

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01702 Шет тілі: екі шет тілі (2 ж)
Магистратура

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01702 Шет тілі: екі шет тілі
Магистратура

"Астана" Университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01702 Шет тілі: екі шет тілі П-1,5
Магистратура

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01702 Шетел тілі: екі шетел тілі педагогтарын даярлау
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01702 Шет тілі педагогтарын даярлау 2 жыл
Магистратура

Орталық-Азия Университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01702 Шет тілі: екі шет тілі
Магистратура

Астана халықаралық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01702 Шет тілі: екі шет тілі
Магистратура

Қайнар академиясы

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01702 Шет тілі: екі шет тілі
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01702 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M01702 Орыс тілі және әдебиет педагогтарын даярлау
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
Top