Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04115 Маркетинг в Алматы экономика және статистика академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетинг бағдарламаның мақсаты - маркетинг саласында бәсекеге қабілетті білім деңгейі, біліктері мен кәсіби дағдылары бар, экономиканың түрлі салаларының кәсіпорындары мен ұйымдарында табысты қызмет ету үшін жеткілікті қажетті кәсіби және жеке құзыреттілігі бар магистрлерді дайындау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Инновациялық маркетингтік технологиялар.
    Несиелер: 5

    Пән аясында инновациялық даму түрлері; әртараптандыру; жаңа идеяларды іздеу технологиялары; жаңа идеяларды іздеуді жүзеге асыру кезіндегі мар��етингтік зерттеулер әдістері; инновацияларды құруға маркетингтік көзқарас; өнім/қызмет идеяларын экономикалық талдау; тауардың нарықтық барабарлығын бағалау; жаңа өнімдерді/қызметтерді жылжыту құралдары; брендті құру және дамыту стратегиясы; инновациялар инжиниринг; инновациялық дамуды маркетингтік басқару; маркетингтік инновациялық стратегиялар; инновациялық маркетингтің тиімділігі зерделенді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Бұл пәнде жалпы педагогикалық заңдылықтар жүйесі баяндалады, педагогикалық процестің қозғаушы күші, оқыту мен тәрбиелеу принциптерінің өзара байланысы, жоғары мектептің тұтас оқу-тәрбие процесінде оқыту мен тәрбиелеу процестерінің бірлігі ашылады. Оқу-тәрбие процесінің мазмұны қазіргі ғылыми-педагогикалық принциптердің негізінде ашылады және қоғамда болып жатқан қоғамның саяси, әлеуметтік-экономикалық өміріндегі өзгерістерді ескере отырып талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым тарихы және философиясы курсы магистранттарда ғылыми ойлау мәденитін қалыптастырады,аналитикалық талдау мен ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын дамытады.Курс ғылым мен феномені мәселесін арнаулы талдау пәні ретінде зерттеуге мүмкіндік береді. Ғылым тарихы мен териясы және ғылымды философиялық, әлеуметанулық тұрғыда талдау туралы түсінік береді.Ғылымның даму заңдылықтарында, ғылыми болжамдар мен теориялардың қалыптасуы, сондай ақ әлеуметтік танымның ерекшеліетері туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық зерттеулердің әдістемесі.
    Несиелер: 5

    Пән аясында экономикалық ғылым зерттеу қызметінің саласы ретінде; ақпарат көздері және мамандандырылған ақпараттық-іздестіру жүйелері; бастапқы ғылыми ақпаратты жинау, оны тіркеу, сақтау және жүйелеу; зерттеулердің аналитикалық әдістері; эксперименттерді пайдалана отырып зерттеулердің аналитикалық әдістері; зерттеулердің ықтималдықты-статистикалық әдістері; жүйелік талдау әдістері; экономикалық зерттеулер модельдері; экспериментті жоспарлау және метрологиялық қамтамасыз ету; эксперименттің дәлдігі; экономикалық зерттеулерді жоспарлау зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі.
    Несиелер: 4

    Магистранттарға арналған «Кәсіби шет тілі» пәні бойынша ақпарат алу үшін әдебиетті оқу дағдыларын дамыту (баяндама, пікірталас), әдебиеттердің қорытындысын шығару, түсіндірме және аудару негіздерімен танысу, негізгі жазу дағдыларын дамыту, жарияланымдарды дайындау және хат алмасу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру әдістемесі.
    Несиелер: 5

    Курс диссертацияның теориялық және тұжырымдамалық аппаратының «ғылым-адам» жүйесіндегі физикалық өрістердің кеңістіктік және кеңістіктік-уақыттық бөлінузаңдарының сипаттамасына сәйкескелетін ғылыми жұмыс ретінде қарастырылады, МҒЗЖ әдістерін түсіндіру-алгоритмдік және метрологиялық қамтамасыз етуді әзірлеу және зерттеуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновациялық жобаларды бизнес жоспарлау.
    Несиелер: 5

    Пән аясында жобаның көлемін, мерзімін, құнын жоспарлау; жоба мазмұнының егжей-тегжейлі сипаттамасын әзірлеу; жұмыстың иерархиялық құрылымын құру; ресурстарға қойылатын талаптарды анықтау; міндеттерге арналған ресурстарды тағайындау; сыни жол әдісін қолдану; жобаның шынайы, оңтайландырылған кестесін әзірлеу; жоба бюджетін құру; тәуекелдерді басқару процестерін түсіндіру; жобалық қызметтің нәтижелері; жобаларды басқару үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану оқытылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің негізгі міндеті болашақ мамандарға басқару әрекетінің психологиялық астарларын түсіндіру, адамдармен қарым-қатынас орнату, қызметкерлердің ынталары мен ұсыныстарын қолдау, оларды ұйымдастырып, жұмылдыра отырып коллективте жанға жайлы моральдік-психологиялық климатты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Маректингтік зерттеулердің заманауи технологиясы.
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - маркетингтік зерттеулерді жүргізудің ғылыми-теориялық негіздерін оқу, оларды жүзеге асырудың практикалық дағдыларын меңгеру. Пән аясында: маркетингтік зерттеулердің мәні, мазмұны және негізгі бағыттары; ХЖ ұйымдастыру және жоспарлау; маркетингтік зерттеулер процесі; маркетингтің Ақпарат және аналитикалық жүйесі; іріктеуді жоспарлау; сандық және сапалық зерттеулердің жіктелуі; маркетингтік зерттеулер әдістері: бақылау, эксперимент, сұрау, фокус-топ, панельдік зерттеулер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетинг-менедежмент.
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – маркетингті басқарудың теориялық негіздерін оқу, Оны практикалық қызметте жүзеге асыру дағдыларын меңгеру. Пән шеңберінде: маркетингті басқарудың мақсаттары мен принциптері; фирманы стратегиялық басқару; маркетингті стратегиялық және жедел жоспарлау; Стратегиялық талдау әдістері; маркетингті басқару процесі және маркетингтік құрылымдар; фирманың ішкі әлеуетін талдау; сыртқы ортаны талдау; өнімнің бәсекеге қабілеттілігін басқару; маркетингті корпоративтік және функционалдық деңгейлерде басқару; маркетингтің өнімдік және бағалық стратегиясы, тауарларды аспаптық деңгейде бөлу және жылжыту стратегиясы; маркетингті бақылау, бағалау және аудит жүргізу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стратегиялық маркетинг.
    Несиелер: 5

    Пән кәсіпорында стратегиялық басқару жүйесін енгізу үшін халықаралық және ресейлік компаниялардың тәжірибесінде қолданылатын стратегиялық маркетингтің негізгі құралдары мен әдістерін зерттеуге, маркетингтің негізгі функцияларын жүзеге асыруға, мақсатты нарықтарды анықтауға, компанияның бәсекелестік артықшылықтарын құрудың мақсатты ұстанымдарын әзірлеуге бағытталған. Негізгі назар стратегиялық маркетингті қолданудың практикалық мәселелеріне, сондай-ақ маркетинг тұжырымдамасын бизнестің қазіргі заманғы философиясы ретінде меңгеруге бағытталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сатуды басқару және промоушен.
    Несиелер: 5

    Пән аясында: сату маркетингінің мәні мен түрлері; бөлшек және көтерме сауданы ұйымдастыру; сатуды басқарудың жаңа формалары; сату саласындағы те��нологиялар; сату жөніндегі менеджердің маркетингтік шешімдері; трейд-маркетингтік бағдарламаларды жүзеге асыру процесі; трейд-маркетингтің құралдары мен стратегиялары оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • PR-технологиялар.
    Несиелер: 5

    Пән аясында PR мәні мен мазмұны; әлеуметтік рөлдер; PR негізгі әдістері мен технологиялары; корпоративтік имидж, фирмалық стиль, брендинг; PR-қызмет; дағдарыс жағдайындағы PR–коммуникациялар; PR-акциялар, PR-кампаниялар; PR–технологияларды іске асырудың негізгі арнасы ретінде БАҚ; PR–іс–шаралар, БАҚ үшін PR-мәтіндер; PR-әлеуметтік жобаларды сүйемелдеу; PR-дағы Интернет-технологиялар; PR нысаны ретінде іскерлік келіссөздер зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Брендингті басқару.
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-ұйым брендінің тиімділігін бағалауға және әзірлеуге мүмкіндік беретін студенттерде Білім және практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде: брендтің негізгі сипаттамалары мен ерекше ерекшеліктері; брендтің түрлері мен артықшылықтары; брендтің даралылығы, қабылдау, ассоциациялар; брендті басқару тұжырымдамасы мен стратегиясы; брендті әзірлеу модельдері; брендті позициялау; бренд-менеджменттегі маркетингтік зерттеулер; брендті бағалау тәсілдері мен әдістері; сауда маркасын жылжыту; тауар қозғалысы арналарында брендті басқару.құнын бағалау әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компанияның бәсекеге қабілеттілігін басқару.
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарға бәсекеге қабілеттілікті басқару құралдарын: маркетингтік зерттеулер, сегменттеу және позициялау, тауар ассортиментін басқару, баға белгілеуді басқару, тауарлар мен қызметтерді жылжытуды басқару және бөлу, бәсекелестік стратегияларды анықтауды меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғаламдық маркетинг
    Несиелер: 5

    Маркетингтік ортаның күрделілігі, тұрақсыздығы және сәйкессіздігі, ұлттық және әлемдік нарықтар конъюнктурасының өзгергіштігі кәсіпорындарды кірісті көбейтудің жаңа тәсілдерін, кәсіпкерлік қызметті дамытудың перспективалы бағыттарын іздеуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Пән 2
    Несиелер: 5

    Minor

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Микро-макроэкономикалық талдау.
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-магистранттарға нарықтық экономика субъектілерінің мінез-құлқын объективті бағалау үшін микро-макроэкономикалық модельдер туралы түсінік беру. Пән аясында: тұтынушы, фирмалар, өндіріс факторларының нарығы және оларға баға белгілеу мәселелері; нарықтық құрылымдарды талдау; нарықтық қатынастардың жетілмеуін жою үшін мемлекеттің қызметі оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жарнамалық менеджмент.
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – жарнамалық менеджмент саласында білім беру, жарнамалық қызметті ұйымдастыру мен басқарудың практикалық дағдыларын үйрету. Пән аясында: жарнаманың мақсаттары, функциялары және жалпы талаптары; жарнамалық процесс: қатысушылар, құраушылар, олардың өзара әрекеттесуі; жарнаманың түрлері мен тарату құралдары; жарнамалық науқанды жоспарлау; жарнамалық аргументация; Жарнама тілі; жарнамадағы креатив; жарнама өнімдерін өндіру технологиясы; жарнаманың әлеуметтік әсері және оның тиімділігі; жарнаманы қабылдау психологиясы; жарнаманың тиімділігін бағалау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Пән 1
    Несиелер: 5

    Minor

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Кәсіби және өз бетінше әрекет ету пәнаралық ынтымақтастық және кәсіби жауапкершілікті арттыру.

  • Код ON7

    Күрделі маркетингтік жағдайларды және проблемаларды шешуге, өз бетінше және командада жұмыс істеуге шығармашылық пен бастаманы көрсету, сондай-ақ барлық мүдделі тараптар үшін стратегиялық шешімдердің этикалық салдарын болжау

  • Код ON8

    Ғылыми білім мен әдіснамаларды синтездеу және интеграциялауға негізделген инновациялық өнімдерді жасау үшін өздерінің ғылыми ізденістерін жүргізуге, кәсіптік саладағы соңғы ғылыми жетістіктер тұрғысында жобалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON9

    Алдыңғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып кешенді маркетингтік зерттеулерді дайындау және өткізу және олардың нәтижелерін стратегиялық маркетинг жоспарын әзірлеуде негізгі ресурс ретінде қолдану

  • Код ON2

    тәуелсіз оқытуға, әлеуметтік бейімделуге, толық емес немесе шектеулі ақпаратпен стандартты емес жағдайларда шешімдерді табуға және шешуге қабілетті

  • Код ON3

    Ұйымдастыру бөлімінің / маркетинг бөлімінің қызметін халықаралық және жаһандық контекстте маркетингтің негізгі ұғымдары, теориялары, қағидаттары, әдістері мен құралдарын білу арқылы басқару.

  • Код ON5

    Ой-пікірді, стратегиялар мен операциялық модельдерді (стратегиялық икемділік) игеру.

  • Код ON4

    Ұйымның турбулентті маркетингтік ортасының проблемаларын және оның ұйымның бәсекелестік жағдайына әсерін бағалау

  • Код ON10

    Ірі бәсекелестердің маркетингтік қызметін тексеріп, олардың нарықтық үлесін есептеу, сондай-ақ маркетингтік мүмкіндіктер мен жаңа нарықтық тауарды анықтау

  • Код ON6

    Тұрақты маркетингтік стратегияларды бағалау және дамыту; тәуелсіз бизнес-жобаны жүргізу және есеп беру

Top