Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01511 Информатика және робототехника в ОАИУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Инновациялық технологияларды қолдана отырып, информатика және робототехника саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар бəсекеге қабілетті жаңа форматтағы мұғалімдерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Орталық Азия Инновациялық Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра
Экология және ТҚН
Кәсіпкерлік дағдылары
Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Физика
-
2 Оқу жылы
Әл-Фарабидің хакім Абайға дейінгі рухани сабақтастығы
Компьютерлік технологиялар
Педагогика
Компьютер архитектурасы
Мәңгілік Ел идеясы және рухани жаңғыру
ДК ішкі құрылысы және оның модернизациясы
Робототехника негіздері 1
Алгоритмдеу және бағдарламалау
Инклюзивті білім беру
Робототехника негіздері 2
Оқытудың техникалық құралдары
Бағдарламалауды оқытудың әдістемесі мен технологиясы
Компьютерлік желілер және бұлтты технологиялар
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
-
3 Оқу жылы
Мобильді роботтарды құрастыру және басқару
Қолданбалы ақпарат теориясы
Роботтарды бағдарламалау әдістері
Білім беру процесін цифрландыру
Мобильді бағдарламалау
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Сыни және креативті ойлау
Arduino-да бағдарламалау
Сандық әдістер
Информатиканы оқыту әдістемесі және критериалды бағалау
Жүйелік бағдарламалау
Ғылыми зерттеулер және академиялық хат
Обьектіге бағытталған бағдарламалау
Орта мектепте интеллектуалды жүйелерді оқыту
Жасанды интеллект
Компьютерлік графика және 3D принтинг
Робототехниканы оқыту әдістемесі және критериалды бағалау
Робототехникалық жүйелердің динамикасы
-
4 Оқу жылы
Интернет технологиясы
Web қосымшаларды әзірлеу
Виртуалды робототехника
Логикалық бағдарламалау
Адамның компьютермен өзара байланысы
Деректерді сақтау және желілік қауіпсіздік
Бейімделген ақпараттық технологиялар
Киберқауіпсіздік
Визуалды бағдарламалау
Бағдарламалау практикумы
Мобильді қосымшаларды әзірлеу бойынша практикум
Интернетте бағдарламалау
Білім берудегі робототехника және мехатроника
Компьютерлік және математикалық модельдеу
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық құбылыстардың ерекшеліктерін, олардың Қазақстан қоғамын жаңғыртудағы рөлін, тарихи үдерістердің ерекшеліктерін және шындықты философиялық пайымдауды сипаттайды.
- Роботтардың механикалық конструкцияларын бағдарламалау, жобалау әдістерін, 3D принтинг технологиясын, білім беру роботтары мен жүйелерін әзірлеу және құру дағдыларын қалыптастыру әдістерін қолданады. Мектепте зияткерлік жүйелерді оқыту дағдыларын қалыптастырады және педагогикалық процесті ұйымдастыру нысандарына сәйкес педагогикалық тәсілдерді таңдайды.
- Физика, робототехника және роботтарды құрастыру элементтерін қолданудың негізгі принциптері туралы жалпы түсініктерді қалыптастырады. Роботтарды басқару алгоритмдерін жасау үшін қазіргі ақпараттық технологиялар туралы ақпаратты меңгерген.
- Жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдерімен жұмыс істей алады, Web және Мобильді қосымшаларды әзірлеу үшін кәсіби-бағдарламалық құралдарды және интеграцияланған ортаны пайдалана алады. Қорғалатын объектілер мен бұлтты қоймалардың ақпараттық қауіпсіздігін басқару әдістерін қолдану.
- Тұрақты азаматтық ұстанымын, кәсіпкерлік қабілетін, көшбасшылық қасиеттерін және сыни ойлау дағдыларын көрсетеді. Адам мен қоршаған ортаның өзара байланысын дәлелдейді, жеке мүмкіндіктер мен ерекшеліктерді ескере отырып, әлеуметтік және кәсіби белсенділікті қамтамасыз ету үшін қауіпсіз және салауатты өмір салтының құндылықтарын жүзеге асырады.
- Компьютерлік технологиялар тарихы компьютерлік техника мен компьютерлік графиканың, компьютерлік жүйелер архитектурасының даму үрдісіне, компьютерлік желілер мен бұлтты технологиялардың құрылысы мен жұмыс істеу принциптеріне ие . Мүмкіндігі шектеулі білім алушылар үшін ақпараттық технологиялардың ерекшеліктерін пайдаланады.
- Ақпаратты жинау және түсіндіру үшін қазіргі заманғы цифрлық технологияларды пайдалана отырып, әлеуметтік-этикалық нормалар мен ғылыми идеяларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастырады. Нақты және виртуалды салада мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын көрсетеді.
- Оқу-тәрбие үрдісінде дара, сараланған және жеке тәсілдерді қолдана отырып, білім алушылардың тұлғасын дамыту мен қалыптастыруда оқыту және тәрбиелеу әдістерін таңдайды және қолданады.
- Оқытудың интеграциясы мен сабақтастығы қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлайды, білім алушылардың оқу-танымдық қызметінің жеке және жас ерекшеліктерін және кәсіби салада академиялық хатты қолдануды ескере отырып, бағалау құралдарын қолдана отырып, педагогикалық қызметте оқыту мен диагностиканың жаңа технологияларын пайдаланады.
- Практикаға бағытталған есептерді шешу, сандық деректерді талдауға арналған математикалық білім мен әдістерді қолданады. Қолданбалы есептерді шешудің базалық әдістерінің кешенін меңгерген.
- Кәсіби деңгейде заманауи технологияларды қолдана отырып бағдарламалаудың әдіс - тәсілдерін негіздейді және алған білімін қолданады. Әр түрлі күрделілік деңгейіндегі қолданбалы практикалық есептерді шешу алгоритмдерін дербес құрастырады және қорғалатын объектілердің киберқауіпсіздігін қамтамасыз ету технологиясы туралы білімдерін көрсетеді.