7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «7М01701-Қазақ тілі мен әдебиеті» бойынша ББ саласындағы мақсаты - еңбек нарығында сұранысқа ие жоғары білікті педагогикалық кадрларды даярлау; инновациялық технологияларды қолдануды жүзеге асыру; ғылыми-гуманитарлық пәндер саласында жүйеленген білімдерді, кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті магистрлердің құзыреттіліктерін, дүниетаным, ғылыми ойлауы аясында жалпыадамзаттық, әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарын қалыптастыру; магистранттарға қазіргі филологиялық үдерістерді, құбылыстарды талдаудың ғылыми-зерттеу, тәжірибелік әдістерін меңгерту.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
-
Басқару психологиясы (орыс тілінде)
Несиелер: 3Оқу курсы тиімді басқару мақсатында әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдыларын игеру негізінде менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді қолдану ерекшеліктерін ашу үшін басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары туралы жүйелі идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Спорттық іс-әрекеттің қиын жағдайларында өз мінез-құлқын және басқа адамдардың мінез-құлқын бақылау. Дене шынықтыру және спорт саласындағы психологиялық зерттеулердің әдістері мен әдістерінің өзгеру ерекшеліктерін білу. Спорттағы қарым-қатынас пен жетілдірудің әлеуметтік-психологиялық негіздерін түсіну.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
Несиелер: 3Пән зерттеу әдіснамасын, инновациялық экономиканы, ҒЗТКЖ-ны, зерттеу әдістемесін, ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі компоненттерін, авторлық құқықты, патент пен авторлық куәлікті, жобаның ҒЗЖ-дан айырмашылығын, жобаның өмірлік циклін, жоба құнын бағалауды, оңтайлы идеяларды іріктеу критерийлерін зерделейді. Зерттеу жоспарының инновациялылығы. Зерттеудің сапасы мен іске асырылуы ғылыми, ғылыми-техникалық, инновациялық жобалар мен бағдарламаларды іске асыру нәтижелерінің салдарын болжау саласы.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектеп педагогикасы (ағылшын тілінде)
Несиелер: 3Жоғары мектеп педагогикасы пәнінің курсы магистранттардың болашақ кәсіби қызметінде жоғары білім беру мәселелерін игеру процесін басқару мәселелерін шешу бағытында ғылыми негіз беруге арналған. Жоғары мектеп педагогикасы заманауи оқу процесіне қойылатын талаптарды ғылыми негіздеуге, дене тәрбиесіндегі өзекті педагогикалық проблемалардың ғылыми-теориялық негіздерін ашуға, кәсіби - педагогикалық қызмет объектісі, оқу-тәрбие процесін басқару негіздері үшін қажетті алғышарттар жасауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы (қазақ тілінде)
Несиелер: 3Пәннің негізгі мақсаты-білім алушылардың жалпы ғылыми және әлеуметтік-гуманитарлық ғылыми тұжырымдамаларды философиялық пайымдаумен, қазіргі ғылымның жетістіктері мен өзекті әдіснамалық проблемаларымен және ізденушілік ойлаудың әдіснамалық мәдениетін қалыптастырумен; ғылымды дамытудың ішкі және сыртқы детерминанттарымен байланысты негізгі проблемаларды игеруі. Өркениеттің дәстүрлі және техногендік түрлері-Батыс пен Шығыстың ғылымы. Ғылыми таным теориясы мен практикасы және қазіргі өркениеттің өлшемдері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шетел тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)
Несиелер: 3Шет тілі пәнінің мазмұны және кәсіби шет тілі вариативтік бөлімі шет тілдік құзыреттіліктің интегративтілігіне байланысты өзара тығыз байланыста болатын үш негізгі компонентті қамтиды: қарым-қатынас салалары және тақырыбы: әлеуметтік-мәдени білім: лингвистикалық білім. Дене шынықтыру және спорт саласындағы болашақ маманның кәсіби-педагогикалық құзыреттілігінде пән бойынша алған білімдерін көрсету. Мамандық пен мамандықты игеруге бағытталған қызығушылықты қалыптастыруды қамтамасыз ету, кәсіби дайындықтың шарттары мен формаларына бейімделуді жеделдету.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Кеңістік пен уақыт аралығындағы түркі лингвофилософиясы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты. Тіл білімінің негізгі мәселелеріне философиялық тұрғыдан пайымдаулар жасап, негізгі тарихи сатыларын талдайды. Тіл білімі мен философияны байланыстырушы негізгі ерекшеліктерді сараптап, өзінің кәсіби қызметінде қолдана алады. Түркілік және әлемдік тілдерді философиялық тұрғыдан ұғынудың негізгі сатыларын игеріп, оқу материалдарының құрамдас бөліктерін жіктейді. Тіл философиясы мен онтологиясы арасындағы тарихи сабақтастыққа қатысты ақпараттарды жинақтап, оның маңызын, қорытындылар сәйкестігін бағалайды.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Дәстүрлі және когнитивтік лингвистикадағы терминдер
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: қазақ терминтанымын тілдік тұрғыдан ғана емес, когнитивтік-коммуникативтік, прагматикалық, концептуалдық, ақпараттық қырынан қарастырудың негіздерін айқындау. Қарастыратын мәселелері: терминдерді саралау, олардың айырмашылықтарын айқындау; термин туралы, оған қойылатын талаптар, терминнің табиғаты, қолданбалы терминология заңдылықтары туралы ғылыми мәліметтерді саралау; қолданбалы терминтанымның пәні, зерттеу нысанын анықтау; қолданбалы терминологиялық әрекет бағыттарын ажырату.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тіл біліміндегі мәдени аспектілер
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: қазіргі тіл біліміндегі лингвомәдениеттану саласының пәндік критерийлері мен қағидаларын, тарихи даму үрдісін, зерттелу бағыттарын, теориялық және қолданбалы негіздемесін, ғылыми аппаратымен қоғамдық ғылымдар арасында ерекше орнын ажырату. Қарастыратын мәселелері: қазіргі тіл біліміндегі лингвомәдени аспектілерін айқындау; тілдің сөздік қоры, тілдік құбылыстары теориялық тұрғыдан саралау; қазіргі тіл біліміндегі лингвомәдениеттану ғылымының теориялық-әдістемелік базасына талдау жасау, зерттеу шеңберін кеңейту, дамыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Лингвистикалық пәндерді оқытудағы медиатехнология
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: автоматтандырылған ақпараттық технологияда білім беру базасын, медиатехнологияның дамуында негізгі тенденцияларды айқындау. Қарастыратын мәселелері: «Білім берудегі АКТ», «оқытудың жаңа ақпараттық технологиялары», «қазіргі ақпараттық оқыту технологиялары», «компьютерлік оқыту технологиялары» ұғымдарының теориялық және әдіснамалық негізін ажырату; тілдік пәндерді оқытудағы медиатехнологияларды оқып үйрене, меңгере, тәжірибеде қолдана білудің жолдарын көрсету және оны дамыту нәтижесін деректеп негіздеу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Лингвистикалық пәндерді оқытудың әдіснамалық негіздері
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: автоматтандырылған ақпараттық технологияда білім беру базасын, медиатехнологияның дамуында негізгі тенденцияларды айқындау. Қарастыратын мәселелері: «Білім берудегі АКТ», «оқытудың жаңа ақпараттық технологиялары», «қазіргі ақпараттық оқыту технологиялары», «компьютерлік оқыту технологиялары» ұғымдарының теориялық және әдіснамалық негізін ажырату; тілдік пәндерді оқытудағы медиатехнологияларды оқып үйрене, меңгере, тәжірибеде қолдана білудің жолдарын көрсету және оны дамыту нәтижесін деректеп негіздеу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Тіл біліміндегі неологизация мәселесі
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: сөз мағынасына әсер ететін құбылыстарды қоғамдағы болып жатқан факторлармен, тілдің даму барысындағы жаңалықтармен байланыстыра отырып, саралап талдау. Қарастыратын мәселелері: тіл аспектісіндегі факторлар: эсктралингвистикалық, интралингвистикалық, сөз мағынасының ұсақ бөлшектері мен лексикалық мағынаның құрамдас бөліктері, лексика-сементикалық жүйе, аталған проблемалардың сөз мағынасының қайта жаңғыруына әсері, сөз мағыналарының жаңғыру жолдары, номиналдану жолдарын анықтау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Мифопоэтика
Несиелер: 4Пәннің мақсаты: әдебиеттегі мифопоэтикалық ойлау дәстүрінің генетикалық тұрғыдан сабақтастығын зерделеу. Қарастыратын мәселелері: əдебиеттегі мифологизм мəселесі, мифопоэтикалық құрылым, оның көркемдік-идеялық қызметін талдау; қазіргі көркем шығармалардағы фольклорлық мұраларды, сол арқылы мифопоэтикалық архетиптерді жинақтау; қазақ жазушыларының тарихи романдармен қатар, бүгінгі күн тынысын бейнелейтін символдық астарлы мәндегі эпикалық шығармаларда, әңгіме, повестерде, хикаяттарда аңыздың жаңаша қолданысын салыстырып, бағалау
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жоғары мектеп әдебиет пәндерін оқытуда қолданылатын ІТ және цифрлық технология
Несиелер: 5Әдебиетті оқытуда ақпараттық технологияларды қолданудың өзіндік ерекшеліктері бар. Бұл гуманитарлық білімнің өте еркін сипаты, көптеген факторларды ескере отырып, көркем әдебиет шығармаларында авторлар қойған философиялық, әлеуметтік, тарихи, психологиялық, педагогикалық т. б. мәселелерді көруге мүмкіндік береді. Әмбебап дағдыларды қалыптастыру, ақпараттық - коммуникативтік технологиялардың көмегімен оқу іс-әрекетін қарқындату арқылы магиситранттардың білім деңгейін арттыру
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қазіргі тіл біліміндегі жаңа бірліктерді зерттеудің аспектісі
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: тіл біліміндегі жаңа атауларды зерттейтін сала – неология туралы ғылыми теориялық-әдіснамалық және оның зерттеу аспектілері жөніндегі ілімді дамыту. Қарастыратын мәселелері: неология саласы бойынша материалдарды ақпараттық-технологиялық тұрғыда талдау, қазіргі тіл біліміндегі жаңа бірліктерді зерттеудің аспектісі пәнінен теориялық білімді саралау, практикалық тұрғыда лингвистикалық сараптау жасау, жаңа сөздерді зерттеудің негізгі бағыттарын анықтау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қазіргі драматургияның поэтикасы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: драмалық шығармалар поэтикасын театр теориясымен байланыстыра зерттеу қажеттігі; драмалық мәтіндердің энергиялылығы, ырғақтылығы, памфезділігін саралау; Негізгі тақырыптары: сахнадағы сөз өнері, сахна тілі образ тудырудың құралы, идея және көркем шындық, жанр формасы т.б.драмалық шығармалардағы кейіпкер бейнесінің жасалу ерекшелігін талдайды; сюжет қалыптастыру, сөйлем түзу, композициялық қағидалардың өзіндік ерекшеліктерін салыстырады; сахнадағы шығармашылық әдіс пен драматург стилін бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Абайдың әдеби әлемі
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: Абай Құнанбаевтың ақындық әлемін зерттеудің көкейкесті міндеттерін айқындайтын, оны мейлінше жан-жақты, ғылыми негізде саралайтын маман қалыптастыру. Курсты оқу барысында қарастыратын тақырыптар: Абайдың Шығысы мен Батысы жайлы М. Әуезов зерттеулерінің кезеңдік өзгерістері, Абайдың ақындық әлемін зерттеудің көкейкесті міндеттері, Абайтану тарихының ғылыми құнды нәтижелері, Абай мұрасының қазіргі кезеңдегі ұлттық руханияттағы орны және т.б. мәселелерін талдау
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Сингaрмонологияны оқыту әдіснамасы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: «Сингармофонологияны оқыту әдіснамасы» пәні, оның зерттеу нысаны мен өзіндік ерекшеліктерін анықтау. Қарастыратын мәселелері: қазақ сингармофонологиясының зерттелуін, сингармофонема, сингармовариант, сингармоварияция және оның қызметі; сингармофонология біріктері мен терминдер қорын білу; сингармобуынның құрылымы және сингармотембр; сингармофонемалардың позициялық және бейпозициялық алмасуы; сингармоалфавит, сингармоорфография мен сингармоорфоэпия мәселелері; т.б. туралы теориялық талдау жасау сингармофонология деректерін практика жүзінде қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Қазақ тілінің морфонологиясын оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: морфонология пәні, оның зерттеу нысаны мен ерекшеліктерін, қазақ морфонологиясының зерттелуі, морф, морфонема және оның қызметі, морфонология біріктері мен терминдері ғылыми саралау әдістерін оқыту. Қарастыратын мәселелері: қазақ тілінің морфонологиялық заңдылықтары, фонология мен морфологиядан ерекшелігі, морфонологиялық дыбыс алмасулары, сөз құрылымының ықшамдалуы мен ұлғаюы туралы теориялық талдау жасап, морфонология деректерін негіздеу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Филология мен әдебиеттанудың ортақ мәселелері
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: филологияның жеке салаларының - бүтіннің бөлшегі екендігін синтездей алу дағдысын қалыптастыру. Қарастыратын тақырыптары: қазіргі филологиядағы жетекші парадигмалар мен теориялық-әдіснамалық аппараттар, әдебиет тарихындағы негізгі мектептер мен бағыттардың пайда болу көздері, әдеби шығарманы жалпы адамзаттық құндылықтардың аксиологиясы ретінде қарастыру; көркем туындынының гносеологиялық табиғатына назар аудару; көркем шығарманы оқып талдағанда мысалдармен ұштастырып дәлелдеу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Қазіргі әдебиеттанудағы белсенді үдерістер
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: қазіргі әдебиеттанудың әдіснамалық негізін айқындау, әдебиеттану ғылымына тәуелсіздік әкелген жаңалықтар мен өзгерістерді саралау; Қарастыратын мәселелері: соңғы жылдары жарық көрген зерттеу еңбектерінің бағыты мен мәнін ғылыми-теориялық, әдіснамалық сипатын талдау әдебиет тарихы, теориясы, сынына қатысты ізденістерді жинақтау; тақырыпты негіздеп, материал жинауда зерттеудің салыстырмалы талдау әдістерін қолдану; соңғы жылдары жарық көрген еңбектердің библиографиясын жасау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Код ON5
қазақ, орыс және шетел тілдерінің грамматикалық, стилистикалық ерекшеліктерін біледі және түсінеді;
-
Код ON12
- тілдік мәселелерді психологиялық диагностика әдістерімен шеше білуді игереді.
-
Код ON6
әлемдік экономикадағы үдерістерге, әлеуметтік өмірдегі өзгермелі құбылыстарға бейімделеді, қазақ тілі мен әдебиетіне қатысты жаңалықтарға ілесе біледі;
-
Код ON2
қазақ тілі мен әдебиетінен білім беруде инновациялық тәжірибелерді зерттейді, қорытады, таратады
-
Код ON10
академиялық және кәсіби ортада ғылыми пікірталастарға қатысу қабілеті, сондай-ақ зерттеулердің бастапқы нәтижелерін түрлі деңгейдегі академиялық басылымдарда жариялайды;
-
Код ON9
қазіргі қоғам дамуындағы ақпараттың мақсаты мен мәнін, негізгі ақпараттық қауіпсіздікті түсіну қабілеттілігін игереді, оның ішінде мемлекеттік қызығушылық пен құндылықты сақтайды;
-
Код ON7
теориялық және қолданбалы тіл білімі аясындағы базалық білімін зерттеушілік және кәсіби бағытта қолдана білу еді;
-
Код ON1
жалпы білім беретін, техникалық және кәсіптік білім беретін оқу орындарында, жоғары оқу орындарында қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінен сабақ беру және білім беруде әдістемелік білігі мен шеберлігін жүзеге асырады
-
Код ON11
тілдік зерттеулердің негізін нақты ұсыныстар және терминдер арқылы қорытындылап бере білуді меңгереді;
-
Код ON4
әртүрлі ғылыми және ғылыми-зерттеу мекемелерінде қазақ тілі мен әдебиеті пәндері бойынша ғылыми-зерттеулер жасайды, зерттейді жұмысының алгоритмін меңгереді;
-
Код ON8
жаңа таныс емес жағдайларда алынған білімдерді қазақ тілі мен әдебиеті пәндері шеңберінде кіріктіріп зерттеу міндеттерін шешеді;
-
Код ON3
ақпараттық-коммуникациялық құралдар мен технологияларды пайдалана отырып, қазақ тілі мен әдебиетіне қатысты ақпараттарды іздеу үдерісін ұйымдастыруға қатысады және оларды өңдейді
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (Бейінді)
Магистратура«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701701 7M01701701-Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураЕ.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураБатыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (н/п)
МагистратураХалықаралық гуманитарлық-техникалық университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураОрталық- Қазақстан Академиясы
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті педагогін даярлау
МагистратураОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураТорайгыров университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураҚайнар академиясы
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (1 жыл)
Магистратура«Тұран-Астана» университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураШымкент университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті педагогтерін даярлау
Магистратура"Сырдария" университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі және әдебиеті
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі және әдебиеті
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураХ.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті бейіндік
МагистратураҚорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі және әдебиеті
МагистратураСулейман Демирел атындағы университет
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі және әдебиеті
МагистратураҚызылорда "Болашақ" университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураШ.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (Ғылыми-педагогикалық бағыт)
МагистратураТараз инновациялық-гуманитарлық университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша