Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04114 Маркетинг (1 о.ж.) в AlmaU

  • Біріктірілген маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Пән магистранттардың біріктірілген маркетингтік коммуникациялар бойынша білім мен дағдыларды алуға және оларды компанияның практикалық қызметінде қолдануға бағытталған. Пән біріктірілген маркетингтік коммуникациялар бойынша білімдер мен дағдыларды жинақтауға және оларды компанияның практикалық қызметінде қолдануға мүмкіндік береді; біріктірілген маркетингтік коммуникациялардың стратегиясын әзірлеуге; біріктірілген маркетингтік коммуникациялардың (БМК) тұжырымдамасын синтездеуге; іскерлік нарықта сатып алу туралы шешім қабылдау кезеңдерін бағалауға; БМК тиімділігін бағалауды анықтауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жобаларды басқару тәжірибесі
    Несиелер: 4

    Пән қазіргі заманғы тәсілдерді, әдістер мен технологияларды, сондай-ақ жобаларды басқару саласындағы озық тәжірибені сипаттауға және талдауға; жоба құжаттамаларын, идеяларын қалыптастыруға және жобаға қатысушылар үшін қорытынды жасауға; жобаны іске асырудың күнтізбелік жоспары мен мерзімдерін қалыптастыруға; жобаны экономикалық бағалауды жүргізуге; жобаларды басқаруда жаңа ақпараттық технологияларды қолдану нұсқаларын әзірлеуге және ұсынуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бренд-менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән бәсекеге қабілетті сауда маркаларын әзірлеу және бағалау саласында білім алуға; брендті басқарудың құрылымы мен әдістерін қайта қарауға; брендтің ұзақ мерзімді рентабельділігін арттырудың тиісті тұжырымдамалары мен әдістерін қолдануға; компанияның стратегиясын ескере отырып брендті жоспарлау және бағалау саласындағы білімді қорытындылауға; брендті әзірлеу кезінде маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу әдістемелерін синтездеуге; тұтынушылардың ниеттестігі және бренд менеджменттің даму деңгейі мен брендті басқару стратегиясын бағалауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бизнес-зерттеулер
    Несиелер: 4

    Пән магистранттарда бизнес-зерттеулерді жүргізу, оларды жоспарлау және ұйымдастыру, бизнес-зерттеулердің замануи құралдарын қолдану, кәсіби қызметте басқарушылық шешімдерді қабылдау үшін бизнес-зерттеу нәтижелерін интерпретациялау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған; бизнестің дамуына сыртқы факторлардың әсерін зерттеу жүргізу; бәсекелестік ортаға талдау жүргізу; жаңа тауарды шығарудың нарықтық мүмкіндіктерін зерттеу жүргізу; бизнесті зерттеудің әртүрлі әдістерін қолдану; бизнесті талдау мен диагностикалауды жүргізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стратегиялық маркетинг (ілгері курс)
    Несиелер: 5

    Пән стратегиялық маркетингтің мәнін және компанияның маркетингтік стратегиясын әзірлеу ерекшеліктерін меңгеруге мүмкіндік береді. стратегиялық маркетинг пәні компания қызметінде маркетингтік стратегияларды қолдану ерекшеліктерін зерттеуге мүмкіндік береді; Кәсіпорынның сыртқы және ішкі маркетингтік ортасын талдауға; маркетингтік стратегиялардың түрлерін ажыратуға; кәсіпорын нарығының жағдайын диагностикалауға және бағалауға; кәсіпорын үшін маркетинг стратегиясын әзірлеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Пән кросс-мәдени орта жағдайында басқару қызметінде психологиялық әдіснаманы қолдануға мүмкіндік береді; бағыныштыларға әсер ету және ықпал ету әдістерін меңгеру, ұйымда топты басқара білу; басқарушылық қарым-қатынас ерекшеліктерін білу, басқару жүйесінде тиімді коммуникацияларды құру үшін ұйымдағы жеке адам, топтаррдың мінез-құлқын және өз мінез-құлқын талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Маркетингтік зерттеулер (ілгері курс)
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми маркетингтік зерттеу жүргізуді жүйелейді: әлеуметтік ғылымдардағы сапалы деректерге дербес талдау жүргізу; маркетинг саласындағы зерттеу проблемаларын айқындау; мақсаттар мен міндеттерді қою; маркетингтік зерттеулердің мамандандырылған әдістерін қолдану; бас жиынтықтың іріктемесін және олардың айрықша ерекшеліктерін жоспарлау және анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Кәсіби қызметте тілді белсенді меңгерудің дағдылары мен біліктерін одан әрі дамыту негізінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі түрде тереңдету. Пән алдыңғы қатарлы шетел көздерінен кәсіби салада білім алуға; шетелдік дереккөздерден мәліметтерді жинау және өңдеу; WoS, Scopus және т. б. сияқты базалардың өзекті тақырыптарына мақалаларды зерттеу; халықаралық ғылыми қоғамдастыққа ықпалдасу мақсатында шетелдік университеттермен, зерттеушілермен, ғылыми жетекшілермен кәсіби деңгейде коммунициялар құруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Курс кәсіби қызметте қызметкерлердің өзгерістерге қарсылығын төмендету әдістерін қолдануға, жобаларды басқару дағдыларын меңгеруге, басқарушылық шешімдердің ұсынылған нұсқаларын сыни бағалауға, әлеуметтік-экономикалық тиімділік, тәуекелдер мен ықтимал әлеуметтік-экономикалық салдарларды ескере отырып, оларды жетілдіру бойынша ұсыныстарды әзірлеуге және негіздеуге мүмкіндік береді; іскерлік қарым-қатынасты жүзеге асыру, іскерлік келіссөздер жүргізу және т. б.; қайшыдықтарды шешудің әртүрлі тәсілдерін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Маркетингтік жобалар дизайны
    Несиелер: 5

    Пән түрлі қызмет салалары үшін маркетингтік жобаны құру және іске асырудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға; қойылған міндеттерді ескере отырып, ерекшеліктер мен брифингтерді біріктіруге; маркетингтік жобаларды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу алгоритмін синтездеуге; ақпараттық технологияларды қолдана отырып, маркетинг саласындағы жобалық құжаттарды әзірлеуге мүмкіндік береді. Сондай-ақ, курс магистрлік жобаны жазу және іске асыру үшін қажетті дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON2

    Аналитикалық ойлау қабілеті

  • Код ON6

    Қазіргі концепцияларды, теорияларды және үрдістер мен құбылыстарды талдау тәсілдерін сын тұрғысынан талдау, зерттеу міндеттерін шешу үшін әртүрлі пәндер шеңберінде алынған білімді, соның ішінде жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып интеграциялау қабілеті

  • Код ON8

    Маркетинг саласындағы мамандарға, сондай-ақ осы саладағы маман емес мамандарға ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, мәселелер мен шешімдерді нақты және нақты жеткізе білу қабілеті

  • Код ON3

    Кросс-мәдени орта жағдайында басқару қызметінде психологиялық және басқарушылық әдіснаманы қолдану қабілеті

  • Код ON10

    Күнделікті кәсіби қызмет үшін білімді кеңейтуге және тереңдетуге, маркетинг, маркетингтік коммуникация және жарнама және басқару технологиялары саласында кәсіби дағдылар мен іскерлікті кеңейтуге дайындық

  • Код ON5

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пікір қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіруді жүзеге асыру, академиялық адалдықтың принциптері мен мәдениетін сақтау қабілеті

  • Код ON7

    Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыстарды жүргізу және магистрлік жоба, ғылыми мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде эксперименттік-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін қорыту қабілеті.

  • Код ON9

    Кәсіби және мәдениетаралық коммуникацияға, ауызша және жазбаша түрде өз ойларын дұрыс және логикалық ресімдеуге дайындық

  • Код ON4

    Жаңа ортадағы, неғұрлым кең пәнаралық контексте өз білімін кәсіби деңгейде қолдану, проблемаларды түсіну және шешу қабілеті

  • Код ON1

    Осы саладағы алдыңғы қатарлы білімге негізделген кәсіби саладағы білім мен түсініктерді көрсету қабілеті

Top