Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01705 Шетел тілі: екі шетел тілі в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

  • Оқытудың заманауи перспективалары
    Несиелер: 5

    Пән оқытудың заманауи трансформациясы мен тұжырымдамалары қарастырылады. Сондай-ақ оқытудың нақты модельдерін, оқу бағдарламаларын әзірлеуді, бағалау әдістері мен білім беруді басқару тәсілдерін талдауға болатын бірқатар тұжырымдамалық тәсілдер оқытылады. Пән әр түрлі идеяларға негізделген тәжірибелерді сыни көзқараспен талдап, зерттемелердің нәтижесіне сүйене білуді көздейді. Негізгі мақсаты оқыту теориясын жеке және институционалдық деңгейде оқыту қалай құрылатынын, ұсынылатындығын, бағаланатындығын және басқарылатындығын зерттеумен байланыстыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи шетел тілін оқытудың теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Кешенді және пәнаралық «тіл мәдениеті-тұлға» құрылысы жеке тұлғаның жалпы танымдық механизміне шет тілі мен шетел мәдениеті игерілген жаңа когнитивтік-лингвокультурологиялық кешендер түрінде «мәдениетаралық коммуникация субъектісінің» болашақ қызметін қалыптастыру объектісі ретінде енгізілген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі жетекшілік және мектеп жүйесін жетілдіру
    Несиелер: 5

    Бұл курс нақты тұжырымдамалар мен мәселелерді, мақсатты зерттеу арқылы және жекелеген зерттеу жобаларын жүргізу кезінде, оларды қолдану арқылы білім беру мен мектеп жүйесін жетілдірудегі көшбасшылық туралы кеңінен түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Курс ғылымның пайда болуы мен қалыптасуын, көзқарастық негіздерін, ғылымның қызметтерін қарастырады. Ғылым дамуының бейклассикалық, постбейклассикалық кезеңдерінің және постпозитивистік, постклассикалық емес кезеңдерінің негізгі концепциялары мен бағыттарының ерекшелеліктерін меңгеру барысында дүниенің ғылыми бейнесі жайлы тұжырым қалыптасады және ғылыми білімнің құрылымы мен деңгейлері, ғылымның идеалдары мен нормалары негізінде ғылымның философиялық негіздемелеріне жете мән беріліп, ғылыми дәстүрлер, ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы мәселесіне толық талдау жасалады. Мақсат - ғылымның аксиологиялық аспектілері негізінде қазіргі заманғы жаһандық өркениет мәселелерді шешудегі ғылымның атқаратын рөлін анықтау. Міндет - жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясын; әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың тарихы мен философиясын жан-жақты қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқыту барысындағы бағалау
    Несиелер: 5

    Бұл пән магистранттарға білім беру саласындағы бағалау туралы терең түсінік береді. Бағалау мен оқытудың тығыз байланысын баса көрсетеді және оқудағы бағалауға қатысты әртүрлі көзқарастарды біріктіруге тырысады және оқыту барысындағы түрлі бағалау формаларын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ағылшын тілді сыныпты оқыту және басқару дағдылары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – сыныпты басқарудың тиімді стратегиялары мен дағдыларын үйрету, өйткені ағылшын тілді сыныпты оқытуда оқушылардың шығармашылығын, көшбасшылығын, сыни ойлауын және тиімді командалық жұмысын ынталандыратын сынып ортасын құруда дамиды. Сыныпты тиімді басқару бойынша осы пәнді оқи отырып, рефлексивті, сабақ мотивациясы мен мінез-құлқын бақылау және жақсарту үшін оқытушылық тәжірибеге қалай қосуға болатындығын білесіз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқу жоспарын әзірлеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – оқу жоспарын жобалау, оқыту нәтижелеріне және оқу жетістіктеріне бағытталған оқыту стратегияларын, процестерін, материалдары мен тәжірибелерін жоспарлау, ұйымдастыру және дамыту жолдарын оқыту. Оқу жоспарын әзірлеу негізіне: білім, дағдылар мен көзқарастарды қамтитын оқытудың нақты нәтижелерін жазу және нәтижелерді, оқыту стратегиясын және бағалау міндеттерін үйлестіру туралы бағыт-бағдар оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Курс шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз етуге, шетелдік білім беру процесінде тілдік емес мамандықтар магистранттарының мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін Базалық Стандарт (С1) деңгейінде қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілін оқытуда АКТ қолдану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тілдерді оқытуда ақпараттық-коммуникация технологиялары әлеуетін барынша пайдалану. Сондай-ақ, АКТ-ны қолдану тұрақты түрде оқытуға ықпал ететін бірқатар сандық тәсілдерін оқыту. Тілдік білім-бұл ашық қол жетімді ресурстар, онлайн курстар, виртуалды сыныптар және ақпараттық-коммуникациялық технологияларға (акт) негізделген медиа мен түрлі сандық платформалар екендігін түсіндіру және өзара әрекеттесу мен қарым-қатынасты жақсарту негізінде цифрлық сауаттылық дағдыларын оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми мәтіндерді рефераттау және аннотациялау
    Несиелер: 5

    Педагогикалық кәсіби қызметте алынған білімдер мен дағдылар негізінде қалыптастыру, осы бағыттағы жұмысты орындау мүмкіндігі; зерттеу жұмысының нәтижелерін сөйлеу, баяндама, ақпараттық шолу, аналитикалық есеп, мақала түрінде ұсыну; ғылыми мақалаларды жазудың әдіснамалық негіздерін білу; тақырыптың, өзектілігін, нысанын, мақсаты мен міндеттерін айқындайды; ғылым тілінің ерекшеліктерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Курста басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері және басқару психологиясы, басқарудың психологиялық теориялары қарастырылады. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері, менеджердің тұлғалық ерекшеліктері, кәсіби іс-әрекеті, қызметтері жалпы басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. жан-жақты талданады. Мақсат – басқару үдерісіндегі басқару субъектісінің, объектісінің мінез-құлық стратегиясы арқылы тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологияларын игеру. Міндет - ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау; басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктерін анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу-зерттеу жобасына кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - алғашқы білім беру жобасын жоспарлау және құрастыру үшін студенттерді зерттеу әдістері процесінің әртүрлі кезеңдерінен өткізуді көздейді. Мәтіндік жаттығулардың жан-жақты мазмұны арқылы студенттер зерттеу жоспарын дайындауға, деректерді жинауға және талдауға, зерттеу сұрақтарын шешуге және гипотезалар жасауға, өз жобалары туралы есептер ұйымдастыруға үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны қарым-қатынас мәдениетін дамытуға бағытталған: шет тілін қарым-қатынас құралы, білім беру және өзін-өзі тану құралы ретінде пайдалану, қазіргі заманғы әлемдегі ынтымақтастық пен өзара әрекеттесу құралы;коммуникацияның негізгі функциялары: ақпараттық коммуникативтік, тұрақты коммуникативті, аффективті-коммуникативтік; әртүрлі әлеуметтік тұрғыдан анықталған жағдайларда ауызша тілдік қарым-қатынас жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аралас әдістер және пәнаралық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мен міндеттері: ғылыми зерттеулердің әдістемелік саласындағы қазіргі заманғы ұғымдарды, үдерістер мен құбылыстарды сыни талдау, білім беру саласындағы зерттеу белгісіздігі жағдайында зерттеу мәселелерін шешу үшін, әртүрлі пәндер бойынша алынған білімді біріктіру және негізгі зерттеу әдістері, қолданылатын әртүрлі әдістердің артықшылықтары мен кемшіліктерін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жобалау және зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Зерттеу әдістемесі пәні магистранттарды тиімді және этикалық зерттеулерді жобалауға дайындайды. Сіз педагогика ғылымында сапалы және сандық талдаудың тиісті құрылымдары мен құралдарын үйренесіз. Пән студентті зерттеу жобасын әзірлеуге және жобалауға бағыттайды. Эволюцияның білім беру принциптеріне негізделген білім беру жүйелерін жобалау, әзірлеу және қолдану білім беру философиясы мен әдіснамасы берік және терең тамырланған эволюциялық білім беру жүйесімен үндестіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілінің практикумы
    Несиелер: 5

    Шет тілінде түрлі жанрдағы сөйлеу жұмыстарын жасау; сөйлеудің тілдік формалары: әңгіме, сипаттама, монолог, диалог - және олардың фонологиялық ерекшеліктері; сөйлеу және оның фонетикалық сипаттамалары: қысқа синтагмалар, кең мелодиялық диапазон, сөйлеу жылдамдығын өзгерту, үзілістердің және дыбыстың кең спектрі. Сөйлеу стилі: бейтарап, толық, аяқталмаған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Курс ғылым саласына мамандар даярлауды жетілдіруді көздей отырып, жоғары мектептегі оқыту теориясы негізінде педагогикалық қызметтің мазмұны мен құрылымын талдау арқылы жоғары мектеп педагогының кәсіби құзыреттілігі, коммуникативтік білімі туралы мәселелерді қарастырады. ЖОО-дағы заманауи педагогикалық технологияларды, кәсіптік білім берудегі инновациялық үрдістерді меңгеру арқылы оқу үдерісін ұйымдастыру қабілеті қалыптасады. Мақсат- магистранттарды кәсіби, педагогикалық іс-әрекетке қазіргі ғылым мен тәрбиенің қол жеткен негізінде даярлау. Міндет - болашақ мамандықтың теориясы және технологиясымен танысуға бағыттау; ЖОО жүйесіндегі білім беру үрдісін басқару менеджментімен танысу; жоғары мектеп педагогикасы саласындағы өзекті зерттеу мәселелерін анықтап, талқылауға жағдай туғызу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ағылшын тілін оқытудағы CLIL әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты оқу немесе тыңдау үшін мәтіндерді және сөйлеу немесе жазуды қолдаy үшін ресурстарды пайдалану арқылы тілді қолдауға бағытталған CLIL әдістемесін үйрету болып табылады. CLIL-дің артықшылықтарын мәдени өзін-өзі тану, интернационализация, тілдік құзыреттілік, оқу мен жұмыс өміріне дайындық, сондай-ақ мотивацияны арттыру тұрғысынан көруге болады. CLIL әдістемесі мазмұн мен тілді оқыту (CLIL) - бұл студенттер бір уақытта тақырыпты және екінші тілді үйренетін тәсіл екендігін семинарлар барысында талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Танымдық лингводидактика
    Несиелер: 6

    Курс ЖОО-ның филология факультеттерінде тілді оқытудың қазіргі заманғы тәсілдерімен таныстыру және тілді оқыту үдерісінде қолданылатын қағидалар мен әдістер жүйесімен,магистранттардың танымдық қызығушылықтарын, қажеттіліктерін және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыру, магистратура студенттерін психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мақсаттары мен, міндеттерін, олардың жалпы сипаттамасымен, логикалық (қисынды) құрылымымен, психологиялық-педагогикалық зерттеудің әдістері мен әдістемесі, алынған нәтижелерді түсіндірумен, сынақтар және жобалау нәтижелерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Заманауи онлайн әдістеріне кіріспе
    Несиелер: 5

    Бұл пән шетел тілін оқытудың заманауи технологиялары мен қазіргі тәсілдері туралы білім беруге, шетел тілін оқытудың онлайн әдістері мен технологияларын қолдануға арналған. Сондай-ақ ағылшын тілін заманауи онлайн оқыту және гибридті оқыту үлгілері үшін мүмкіндіктерді цифрлық платформалар арқылы дамытуды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • ШТ аралас оқыту негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ШТ аралас оқыту негіздеріне үйретеді, оның негізінде "сыныптық жүйелер" технологиясын біріктіру, электронды оқыту, қашықтықтан оқыту технологиялары концепциясы жатады. Курс магистранттарға құрамдастырылған оқытудың артықшылықтарын және сандық технологияларды тиімді пайдалану тәсілдерін түсінуге, сандық технологиялармен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шетел тілін тестілеу және әдістері
    Несиелер: 6

    Пән ағылшын тілін оқыту мен оқытуда тестілеу мен бағалаудың әртүрлі әдістеріне негізделген негізгі ұғымдарды түсінуге үйретеді. Сондай-ақ тілдік тестілеудің негізгі теориялары, олардың тарихы, қазіргі кездегі дамуы, сондай-ақ технологияны қолдану арқылы өзара әрекеттесу туралы терең білімді ұсынуға бағытталған. Курстың мақсаттары: 1. Студенттерді тілдік тестілеудегі соңғы үрдістермен таныстыру; 2. Оқуды, жазуды, тыңдауды, ауызекі сөйлеуді және тілді қолдануды тестілеудің әртүрлі тәсілдері мен әдістерін қолдану дағдыларын дамыту; 3. Тілдік тестілеу үшін әртүрлі материалдар жасау және оларды тексеру қабілетін дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Академиялық мақсаттағы шетел тілі (түрік, қытай, парсы, француз)
    Несиелер: 6

    Мамандықтың кәсіби-бағдарланған сөздік құрылымдарын пайдалана отырып, түпнұсқалық ғылыми-техникалық әдеби мәтіндерімен жұмыс істеу; магистранттардың ағылшын (шетел)тіліндегі ғылыми жұмыстардың академиялық типтері туралы білімдерін тереңдету және кеңейту; әртүрлі тақырыптарда эссе жоспарлауды және жазуды үйрету; ғылыми мақалаларды жазуға және оларды шетелдік баспаларға беруге үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқу және жазу дағдыларына оқытудың теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Когнитивтік психологиялық, лингвистикалық және әлеуметтік-мәдени зерттеулердің парадигмаларына сүйене отырып, бұл модуль түсіну мен құрылымның өзара әрекеттесетін компоненттерінің ерте жастан жасөспірімге дейінгі және одан кейінгі кезеңдері туралы жан-жақты түсінік беруге арналған. Сондай-ақ, ол сауаттылықты

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сыни ойлау және академиялық сауаттылық
    Несиелер: 6

    Бұл пәнаралық оқыту түрі пәнге негізделген оқудағы шығармашылық пен сыни ойлауды жақсарта отырып, оқытудың инновациялық әдіснамасын енгізуге бағытталған. Магистранттар оқытудың негізгі құралдары мен стратегияларын, оқу ортасын үйренеді және студенттерге белсенді және біртұтас тәжірибе құру үшін әртүрлі әдістерді қолдану арқылы пәндік бағыттарға элементтерді енгізу мүмкіндіктерін кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON11

    Инновациялық технологияларды пайдаланудың әртүрлі тәсілдерін ажыратады, ақпараттық-коммуникациялық технологияларға (акт) негізделген коммуникативтік жағдайларды жобалайды және талдайды.

  • Код ON7

    Педагогикалық және ғылыми-зерттеу практикасынан және кәсіби қызметтен өту барысында алынған дағдыларды жетілдіреді.

  • Код ON10

    Лингвистикалық теориялар, технологияны қолдану және тілдік тестілеу әдістері арасындағы байланысты түсінеді.

  • Код ON2

    Ауызша және жазбаша коммуникацияны оқыту үрдісінің лингводидактикалық заңдылықтары туралы білімді меңгереді.

  • Код ON9

    Алынған білімді ғылыми (публицистикалық және шығармашылық), сауаттылық және түрлі форматтағы шығармашылық хат бойынша ғылыми-техникалық ақпаратпен салыстырады.

  • Код ON8

    Басқарушылық шешімдерді қабылдау және өзге тілді білім беруді ұйымдастыруға, басшылық жасау кезінде кәсіби дағдылардың қалыптасуының жоғары деңгейін көрсетеді.

  • Код ON5

    Шет тілінде білім берудің заманауи тұжырымдамаларын, білім беру сапасын бағалаудың түрлі жүйелерінің функционалдық мүмкіндіктерін талдау жүйесін қолдана алады.

  • Код ON12

    CLIL тіл мен мазмұнды үйренудің тәсілдерін және артықшылықтарын сипаттай алады.

  • Код ON1

    Шет тілді білім берудің құрылымын, мақсаттарын, міндеттерін және негізгі бағыттарын анықтайды.

  • Код ON6

    Оқытудың ұйымдастырушылық формалары мен әдістері, шет тілдік қарым-қатынасты модельдеу, оқыту құрылымын құрайтын теориялар мен тұжырымдамалар туралы кәсіби білімі бар.

  • Код ON4

    Заманауи білім берудің инновациялық технологияларын, жоспарлау, қызметті ұйымдастыру және бақылау, кадрларды тиімді басқару әдістері мен даму стратегияларын көрсетеді.

  • Код ON3

    Кәсіби міндеттерді шешу кезінде ғылым мен тәжірибенің заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін жіктей алады.

7M01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01705 Шетел тілі: екі шетел тілі (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01705 Шетел тілі: екі шетел тілі педагогін даярлау (1 жыл)
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M01705 Шетел тілі:екі шетел тілі(РХДУ)
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top