Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01902 Арнайы педагогика в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Ерекше білім беруді қажет ететін балалар үшін бағдарламалық мазмұнды бейімдеу
    Несиелер: 3

    Студент ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған бағдарламалық мазмұнды бейімдеу бойынша білім алады, бұл инклюзивті мектеп жағдайында оның тікелей кәсіби қызметімен байланысты. Пән ЕБҚ бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыруға және заманауи білім беру стратегиялары негізінде бейімделген білім беру бағдарламаларын жүзеге асыруға қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Студент кәсіби өзара әрекеттесуге, ЕБҚ бар балаларға арналған бағдарламалық жасақтаманы бейімдеу саласында дұрыс пікір қалыптастыруға және білдіруге дайын болады және пәнді білім беру процесіне білуді жобалайды. Пән студентке кәсіби және қоғамдық қызметті жүзеге асыру кезінде ЕБҚ бар балаларға арналған оқу-тәрбие процесін сәтті модельдеу үшін инклюзивті оқытудың мәдени және моральдық құндылықтары негізінде тиімді қарым-қатынасты көрсету мүмкіндігін қамтамасыз етеді

    Селективті тәртіп
  • Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің патологиясы
    Несиелер: 5

    Пән есту, көру және сөйлеу мүшелерінің патологиясы мен аномалиясы саласындағы білімді қалыптастырады. Балалардағы қабілеттерді қалыптастыру үшін қажетті сенсорлық жүйелер мен сөйлеу патологиясының ерекшеліктері мен патологиялары туралы білімді жүйелеу. Сенсорлық жүйелер мен сөйлеу органдарының туа біткен патологиялары. Әр түрлі жастағы балаларда көру, есту, сөйлеу бұзылыстарын тудыратын аурулардың себептері мен механизмдері. Балалардағы инфекциялық және инфекциялық емес патологияның алдын алу мәселелері бойынша теориялық түсініктерді қалыптастыру. Есту, көру және сөйлеу бұзылыстарының негізгі түрлері. Балалардағы көру қабілетінің алдын алу. Есту анализаторының патологиясы. Балалардың тұрақты есту қабілетінің бұзылуы. Дауыс және сөйлеу бұзылыстарының жіктелуі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Генетика негіздері
    Несиелер: 4

    Тұқымқуалаушылық ұғымы мен заңдары және өзгергіштік. Өзгергіштік түрлері. Модификациялық және мутациялық өзгергіштік. Классикалық генетикалық талдау тек биологиялық әдістерді қолдануға негізделген: будандастыру, гибридті ұрпақтарды зерттеу және организмдердің өзгергіштігін зерттеу. Жыныс генетикасы. Туа біткен аурулардың алдын алу шараларын әзірлеуге және басқаруға мүмкіндік беретін мұрагерлік және сақтау модельдерін білу. Тұқым қуалайтын ауруларды диагностикалау мен емдеудің маңыздылығы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы және патологиясы
    Несиелер: 5

    Пән есту, көру және сөйлеу мүшелерінің анатомиялық құрылымының негіздері туралы түсініктерді қалыптастырады. Есту, көру және сөйлеу мүшелерінің физиологиялық функциялары туралы түсініктерді қалыптастырады. Сөйлеу аппаратының шеткі және орталық бөлімдері. Дауыс түзу (сөйлеу физиологиясы). Сөйлеу бұзылыстарының негізгі түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік физиологиясы және гигиена
    Несиелер: 4

    Студент зерттейді: Кіріспе. Онтогенез заңдылықтары. Тірек-қимыл жүйесінің дамуы. Жүйке жүйесінің дамуы. Жоғары жүйке əрекеті жəне оның баланың өсіп-дамуы барысында қалыптасуы. Сенсорлық жүйелердің дамуы. Эндокриндік жүйенің дамуы. Қанның жастық ерекшеліктері жəне жүрек-қан тамырлары жүйесінің дамуы. Тыныс алу жүйесінің дамуы. Ас қорыту жүйесінің жасқа сай анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері. Зат пен энергия алмасуының жастық ерекшеліктері. Сыртқа шығару жүйесі мен терінің жастық ерекшеліктері. Балалардың дамуының əлеуметтік факторлары. Мектепке бейімделу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тұқымқуалаушылық патологиясының негіздері
    Несиелер: 4

    Тұқым қуалайтын аурулардың негіздері - мутациялар: хромосомалық, гендік және митохондриялық. Жыныстың және тұқым қуалаудың генетикасы. Тұқым қуалаушылық және орта. Өзгергіштік, оны зерттеу әдістері. Хромосомалық қайта құру. Геномные мутациялар. Полиплоидия. Геннің күрделі құрылысы туралы түсініктердің эволюциясы. Популяцияның генетикасы және эволюцияның генетикалық негіздері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психопатология
    Несиелер: 3

    Балалар жасындағы психикалық бұзылулар симптомдарының этиологиясы және патогенезі. хромосомалық, алмасу, жұқпалы, травматикалық, тұқым қуалайтын және т. б. себептер салдарынан балалар мен жасөспірім жаста байқалатын психопатологиялық синдромдар. Әртүрлі психикалық бұзылулардың алдын алу және көмек көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Community Service
    Несиелер: 3

    Пән қоғамға қызмет ететін маңызды және тұлғалық маңызды оқиғаларды, қоғамдық жұмыстардың маңыздылығын тәрбиелік және тәрбиелік мақсаттарға жету үшін оқыту стратегиясы ретінде қарастырады. Пәнді оқу барысында студенттер өз бетінше жоспарлайды, әртүрлі әлеуметтік жобаларды жүзеге асырады, оқу орындарымен бірлесіп туристік-экскурсиялық, туристік-өлкетану іс-шараларын ұйымдастырады және өткізеді, олардың қызметіне, оның сапасына объективті баға береді, сонымен қатар алға қойған мақсаттарға жету және нақты мәселелерді шешу үшін өз дамуының ілгерілеуі, көшбасшылық қасиеттерін, басқару және ынтымақтастық дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы психология
    Несиелер: 5

    Пән ЕББҚ бар балалардың психикалық даму заңдылықтарын, даму бұзылуының себептері мен түрлерін, ЕББҚ бар балалардың психологиялық диагностикасының принциптерін ашады; ЕББҚ бар балалардың жеке ерекшеліктері және психологиялық көмек әдістері туралы тұтас түсінік қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар невропатологиясының негіздері
    Несиелер: 5

    Гомеостаз. Тікелей және кері байланыс. Ағзаның реакцияларын үйлестіру. Рефлекстер және рефлекторлық сақина. Рецепторлар мен эффекторлар. Жүйке ұлпасы. Ми бөлімдерінің байланысын жіктеу. Ми жүйелері. Жоғары жүйке қызметі. Шартты және шартсыз рефлекстер. Ішкі және сыртқы тежеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 4

    Туған жер туралы аңыздар мен аңыздар. Біздің айналамыздағы тарих ескерткіштері. Өлкенің тарихи тұлғалары: билер, ақындар, батырлар және палуандар. Экспонаттар сөз сөйледі (өлкетану мұражайына бару). Туған жер симфониясы. Топонимдер - өткен уақыттың куәгерлері (атаулар бойынша аймақтың тарихы). Мәдени және тарихи дәстүрлерді сақтаушылар: аймақтың халық қолөнері. Бір ел - бір тағдыр (менің жерімдегі халықтар). Туған өлке тарихының тірі куәгерлері. Менің өлкем поэзия мен прозада туған. Өлкетану сипаттамасы өнері. Туған жердің таланттары. Туристік бағыттар. Бей-жай жүректер. Туған жер шежіресі. Менің мектебімнің тарихы. Журналистика беттеріндегі Отан. «Менің туған жерім» электронды энциклопедиясы. Туған жердің флорасы мен фаунасы. Менің өлкемнің визит картасы: өлкетану деректер базасын құру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Невропатология негіздері
    Несиелер: 5

    Дененің реттеуші жүйелері және олардың өзара әрекеттесуі. Құрылым мен функцияның арақатынасы, жүйке жүйесінің онтогенезі. Адамның жүйке жүйесінің эволюциясы мен құрылымы туралы ақпарат. Тежеу және қозу процестерінің тепе-теңдігі. Даму себептері мен механизмдері, жүйке ауруларын диагностикалау, емдеу және алдын-алу әдістері. Балалардың психофизикалық дамуындағы әртүрлі ауытқулардың неврологиялық негіздері. Дамуында әр түрлі ауытқулары бар балаларды клиникалық тексерудің принциптері және мамандандырылған Білім беру мекемелерінде және отбасында осы ауытқуларды психологиялық-педагогикалық түзету әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы педагогика
    Несиелер: 6

    Бұл курсты оқу соматикалық, психикалық, қозғалу, зияткерлік немесе мінез-құлық салаларында бұзылулары бар адамдар (балалар) туралы; оның адам қоғамындағы орны мен қызметтері туралы, ЖБП бар балалардың негізгі санаттары туралы, оларды оқыту мен тәрбиелеудің ерекшелігі туралы, ЖБП бар балаларға арналған мекемелердің негізгі түрлері туралы білім алуға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың ғылым мен оқу пәні ретіндегі мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалық негіздері анықталған. Педагогикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері сипатталған. Заманауи педагогтардың кәсіби құзыреттілігі анықталған. Білім алушылар педагогикадағы тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы, субъектілері, тәрбие мен оқыту үдерісінің технологиялық негіздерімен танысады. Киберпедагогика негізі, педагогтың іс-әрекетер мазмұнындағы инновацияларын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Интеллектуалды бұзылыстардың клиникасы
    Несиелер: 5

    Интеллект бұзылыстарының әртүрлі формаларының этиологиясы және патогенезі. Тұқым қуалайтын аурулар ақыл-ойдың бұзылуының себебі ретінде. Пренатальды және босанғаннан кейінгі кезеңнің патологиясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көшбасшылық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу кезінде студенттер көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің таңдаған бағытына сәйкес және кәсіби тапсырмаларды шешу үшін практикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті жалпы мәдени, кәсіптік және лингвистикалық құзыреттерді қалыптастырады және жетілдіреді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән қоршаған ортаны қорғау туралы ойлауды және табиғи экожүйелер мен техносфераның жұмысында қауіпті және төтенше жағдайлардың алдын алу қабілеттерін қалыптастырады, сонымен қатар аймақтардың табиғи, адамдық және материалдық ресурстарының аумақтық саралануын зерттейді, бұл аймақтық ғалымға осы ресурстарды тиімді пайдалану үшін кешенді әдістер жиынтығын жасауға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнайы білім берудің клиникалық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Ақыл-ой бұзылыстарының клиникалық-психологиялық құрылымы, сөйлеу дамуының ерекшеліктері, ақыл - ой бұзылыстары кезіндегі соматикалық, мінез - құлық, эмоционалды-ерікті қызмет салалары, сондай-ақ алдын-алу, емдеу және бейімдеу әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру жүйесі
    Несиелер: 3

    Пән ғылыми зерттеулерді жоспарлаудың мәні мен дұрыстығын, ғылыми зерттеу кезеңдерін ашады. Қоғам дамуының қазіргі кезеңіндегі білімнің рөлі. Ғылым дамуының негізгі кезеңдері. Ғылыми - зерттеу жұмыстарының нәтижелерін ақпараттық іздеу, ресімдеу және ұсыну

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пән студенттердің ғылыми ізденістің әдістемесі бойынша теориялық және практикалық дайындығына бағытталған. Пәнді оқыту нысаны жалпы педагогикалық дайындық жүйесіндегі орталық модульдердің бірі ретінде ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс тілі
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында кәсіби қызметте қолданылатын ұғымдар мен ғылыми көзқарастарды терең зерттеуге, кәсіби терминдердің мағынасын түсінуге, кәсіби лексиканы кеңінен қолдануға, өз ойын нақты жеткізе білуге баса назар аударылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Логопедия тарихы
    Несиелер: 5

    Пән логопедияның ғылым ретінде пайда болу тарихы туралы; дислалия, дизартрия, ринолалия, алалия, афазия, ТЖД, СФФД бойынша түзету жұмыстарының тарихы мен қалыптасуы және жетілдірілуі туралы баяндайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Логопедия негіздері
    Несиелер: 5

    Логопедия ғылым ретінде. Анықтамасы, мақсаты, міндеттері. Сөйлеу бұзылыстарын талдау принциптері. Сөйлеу бұзылыстарының жіктелуі. Сөйлеу бұзылыстарының қысқаша сипаттамасы (дислалия, ринолалия, дизартрия және т.б.) сөйлеу бұзылыстарын түзету үшін сөйлеу терапиясының ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тәрбие жұмысының арнайы әдістемесінің пәнімен, мақсаттарымен және міндеттерімен, арнайы мектепте тәрбие процесін ұйымдастырудың әдістері мен формаларымен, ерекше қажеттіліктері бар балалардың практикалық қызметін қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып ұйымдастыру әдістемесімен танысу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
    Несиелер: 5

    Пікір білдіру үшін мектепте оқыту мен бағалаудың белсенді тұжырымдамалары мен жаңа тәсілдері жүйесі. Критериалды бағалау әдістемесінің ғылыми негіздері; Пәндік және метапәндік нәтижелерді бағалайтын критерийлерді жобалау; 12 жылдық білім беру жүйесінің талаптарына жауап беретін критериалды бағалау жүйесін әзірлеу; тұлғаның функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ететін негізгі құзыреттіліктердің қалыптасуын бағалау және өзін-өзі бағалау тетіктерін айқындау. Оқушылардың оқу жетістіктерінің мониторингіне қойылатын талаптарды анықтау, АКТ және ҚБТ пайдалану, психологиялық-педагогикалық объектілерді талдау құралы ретінде оқу және кәсіби қызметтің рефлексиясы мен өзін-өзі бағалауы. Пәнді оқу студентке педагогикалық зерттеу шарттарын, АКТ қолдануды, сыни және креативті ойлау әрекетін дамытуға көмектеседі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ерекше білім беруді қажет ететін балаларға математиканы оқытудың арнайы әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс математика әдістемесі мәселелерін әзірлеу кезінде қолданылатын ғылыми зерттеу әдістерін; арнайы мектептерде математиканы оқытудың мақсаты мен міндеттерін; ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың математиканы меңгеруінің ерекшеліктері мен қиындықтарын; арнайы мектепте "Математика" оқу пәнінің мазмұнын, оқу бағдарламасын құру принциптерін; математиканы оқытудың және білім алушылардың білімін есепке алудың әдістері мен тәсілдерін ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі сөйлеу бұзылыстары бар балалармен логопедиялық жұмыс
    Несиелер: 3

    Пән мектепке дейінгі сөйлеу бұзылыстары бар балалармен логопедиялық жұмыс қалыпты сөйлеу дамуы бар балаларда сөйлеу процесінің барлық жақтарын (фонетико-фонематикалық және лексико-грамматикалық) дамыту мен қалыптастыруды қамтиды. СЖД мектепке дейінгі жастағы балалардың сөйлеудің барлық тараптардың ерекшеліктерін талдау. Мектепке дейінгі жастағы балалардың вербалды және вербалды емес психикалық үдерістерін зерттеу принциптері мен әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беруді қажет ететін балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
    Несиелер: 3

    Пән инклюзивті білім беру жағдайында дефектолог, логопед, психолог мамандарының жұмысы туралы "тьюторлық" ұғымын қалыптастырады. Инклюзивті білім беру жағдайында (есту, көру, интеллект, тірек-қимыл аппараты, сөйлеу, аутистік спектрдің бұзылулары бар) мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу моделі мен технологиясын, жалпы білім беру ұйымында арнайы жағдайлар жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі логопедия бойынша практикумы
    Несиелер: 5

    Логопедиялық жұмыстың практикалық дағдыларын қалыптастырады: дыбыс айтуды қою және түзету, логопедиялық массаж, артикуляциялық жаттығуларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аутистік спектр бұзылысы бар балалармен жүргізілетін түзете дамыту жұмыстары
    Несиелер: 3

    Пән психология-педагогикалық мінездеме; аутистік спектрдің бұзылуларын психологиялық-педагогикалық түзету әдістері; білім беру мекемесі жағдайында түзету-дамыту жұмыстардың мазмұны және оларды ұйымдастыру; коммуникациясы бұзылған тұлғаларды оңалту жолдарын қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Практикалық логопедия
    Несиелер: 5

    Сөйлеудің сөз айту жағы. Бұзылған дыбысты айту. Ринолалия кезінде айтылу бұзылыстарын жою бойынша логопедиялық жұмыстың ерекшеліктері. Дизартриясы бар балалардың дыбыс шығаруын түзету. Ақыл-ойы бұзылған балалардағы сөйлеу жақтары бұзылыстарын жою бойынша логопедиялық жұмыстың ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пән инновациялық білім беру технологиялары мен пәндердің пәндік мазмұнын интеграциялауға, инклюзивті білім берудің заманауи педагогикалық стратегиялары негізінде жаңартылған мазмұн бағдарламасын жүзеге асыруға бағытталған. Пән инклюзивті білім берудің түрлі модельдері бойынша іргелі білім қалыптастырады. жалпы білім беру ұйымдарында инклюзивті процесті ұйымдастырудың құқықтық негіздерін талдаумен интеграцияланатын (халықаралық және отандық нормативтік-құқықтық актілер зерделенеді) ерекше білім беру қабілеті бар балалардың әртүрлі санаттарының инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Студент толеранттылық пен гуманизм қағидаттарына негізделген инклюзивті мектепте интеграцияланған оқыту жағдайында ЕБҚ балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру мәселелері бойынша пікір білдіруге және тұжырымдауға дайын боладыв. Кәсіби және қоғамдық қызметті табысты жүзеге асыру үшін мәдени және моральдық құндылықтар негізінде тиімді қарым-қатынас жүзеге асырылады. Білім берудегі инклюзивті процестерді басқару қоғамдық сананы дамытудағы құндылық ретінде көрсетілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды әлеуметтік бейімделу және оңалту бойынша жұмысты ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды әлеуметтік бейімделу және оңалту бойынша жұмысты ұйымдастыру: пән шектеулі денсаулық мүмкіндіктері бар балалармен әлеуметтік жұмыс модельдері туралы теориялық білімдерді, мүмкіндігі шектеулі балаларды оңалтудың жеке бағдарламасының әлеуметтік блогын құру дағдысын қалыптастырады. МШ баланың отбасымен әлеуметтік жұмысты ұйымдастырудың мазмұнымен танысады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сөйлеудің жүйелілік бұзылыстары бар тұлғалармен логопедиялық жұмыс
    Несиелер: 5

    Сөйлеудің жүйелілік бұзылыстары бар тұлғалармен логопедиялық жұмыс: пән әр түрлі бұзылулары бар балалармен логопедиялық жұмысты ұйымдастыру саласындағы болашақ мамандардың теориялық білімін қалыптастырады, сөйлеу қабілеті жүйелі бұзылған балаларға түзету көмегінің заманауи жүйесімен, әртүрлі мекемелердегі жұмысты ұйымдастырумен және мазмұнымен танысады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балалардың ерте жас дамуының ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пән пропедевтиканы, нормативтерді, заңдылықтарды, диагностиканы, бұзылған даму түрлерін; ерте жастағы балалардың даму бұзылуының этиопатогенетикалық факторларын, биологиялық және әлеуметтік себептерінің жіктелуін; ерте жастағы балалардың қолдауымен түзету-дамыту бағдарламаларының технологиялары мен әдістерін; ерте жастағы балалардың отбасымен жұмыс істеу әдістерін; балаларды қорғау бойынша заңнамаларды, балалардың міндеттері мен жауапкершілігін оқытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-тұрмыстық бағдар
    Несиелер: 3

    Балаларды өз бетінше өмір сүруге және еңбекке, оларда әлеуметтік бейімделуге ықпал ететін білім мен іскерлікті қалыптастыруға, оқушылардың жалпы даму деңгейін арттыруға практикалық дайындық. Сабақ барысында оқушылар өз бетінше өмір сүре бастаған түрлі сұрақтар бойынша жүгінуге тура келетін кәсіпорындармен, ұйымдармен және мекемелермен танысады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жұмыс жасаудың психо-түзету технологиялары
    Несиелер: 5

    ЕББҚ бар балалармен жұмыс жасауда психологиялық-педагогикалық түзету технологияларын қолдануға дайын. Әртүрлі клиникалық бұзылулар кезінде түзету әсер ету жүйесіне психотерапиялық және психокоррекциялық әдістерді енгізуге мүмкіндік беретін әртүрлі психотерапиялық тәсілдерді зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бейімделген дене шынықтыру және түзету ырғағы
    Несиелер: 5

    Денсаулық жағдайында ауытқулары бар мүгедек немесе адам тұлғасын әлеуметтендіру және қайта әлеуметтендіру, өмір сүру сапасының деңгейін көтеру, оны дене шынықтыру жаттығулары немесе физиотерапевтік емшаралар арқылы түзету және емдеу ғана емес, жаңа мазмұнмен, мағынамен, эмоциямен, сезімдермен толықтыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Түзету ырғағы және емдік дене шынықтыру негіздері
    Несиелер: 5

    Пән емдік дене шынықтырудың негіздері, арнайы жаттығулар, жұмыстың арнайы әдістері туралы медициналық білімді қалыптастырады; ырғақты сезімнің қалыптасуын және музыканы тыңдай білуді және музыкамен синхронды қимылдарды орындауды ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби-еңбекке баулу
    Несиелер: 4

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың кәсіби - еңбек қызметінің ерекшеліктері. Кәсіби-еңбекке оқыту жүйесі және принциптері. Оқу шеберханаларын ұйымдастыру және жабдықтау. Оқу сабақтарын ұйымдастыру. Кешенді практикалық жұмыстар. Еңбекке оқыту сабақтарының түрлері, оларды өткізуге қойылатын талаптар. Еңбекке оқыту кезеңдері. Еңбекке оқыту сабақтарының мазмұны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тифлопедагогика негіздері
    Несиелер: 3

    Көру және оның сөйлеуге байланысты ерекшеліктері. Көру қабілеті бұзылған адамдардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасы. Зағип және нашар көретіндер. Көру қабілетінің бұзылуының негізгі себептері. Көру қабілеті бұзылған балалардың психикалық онтогенезі. Ақаудың сипатына, тереңдігіне және уақытына байланысты көру қабілетінің төмендеуінің мәні. Көру қабілетінің бұзылуындағы қайталама ауытқулар. Көру қабілеті бұзылған балаларды дамыту әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Саңырауларға білім беру негіздері
    Несиелер: 3

    Есту және оның ерекшеліктері (фонемалық есту, дыбыстық-биіктік сезімталдығы, шуылға сезімталдық, кеңістіктегі дыбыс көзінің локализациясы). Саңырау және есту қабілеті нашар. Есту қабілетінің бұзылуының негізгі себептері. Есту қабілеті бұзылған балалардың психикалық онтогенезі. Ақаудың сипатына, тереңдігіне және уақытына байланысты есту қабілетінің жоғалуының мәні. Есту қабілетінің бұзылуындағы қайталама ауытқулар. Логопедиялық сабақтарда қалдық есту қабілетін дамыту әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ерекше білім беруді қажет ететін балаларға қол еңбегін оқытудың арнайы әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қол еңбегі ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздері. Материалдардың әртүрлі түрлері мен формаларымен жұмыс істеу әдістемесі. Арнайы мектепте ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың эстетикалық қабылдауын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларЫ бар отбасыларды қолдаудың психологиялық-педагогикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    ҚББ бар оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастырудың негізгі мәселелері МЖМБС интеграциясы мен талаптары жағдайларында, түзету процесінде психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыратын мамандардың функцияларын жетілдіру және реттеу; Жеке және топтық тәрбие-білім беру жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру процесінде түзету-өтемдік оқыту сыныптары оқушыларының ақауларының құрылымын есепке алу қажеттілігі зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жазбаша сөйлеу тілінің бұзылуын түзету бойынша логопедиялық жұмыс
    Несиелер: 5

    Пән жазбаша сөйлеуді адамның психикалық әрекетінің күрделі нысаны ретінде, дисграфияның, дислексияның әр түрлі формаларындағы ақаулық құрылымы, жазбаша сөйлеудің бұзылыстарын еңсерудің түзету стратегиялары туралы түсініктерді қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қоғамдық -пайдалы еңбек
    Несиелер: 4

    Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін әлеуметтік пайдалы еңбек салаларын ұйымдастырудың негізгі міндеттері, әдістері, ерекшеліктерді қарастырады. Еңбекті оқытудағы түзету принципі. Түзету мектебіндегі еңбек түрлері. Түзету мектебінде кәсіби-еңбекке оқыту бойынша жұмыс бағдарламалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON6

    түзету-педагогикалық қызметте әдістемелік тәжірибені жүйелеу, жалпылау және тарату дағдыларын меңгеру

  • Код ON2

    педагогикалық іс-әрекеттің дұрыс стратегиясын қабылдау үшін БАЕҚ бар баланың дамуының сыртқы және ішкі жағдайын талдау дағдыларын қолдану

  • Код ON1

    пәндік және пәнаралық білімді, жалпы және арнайы педагогиканың заманауи теориялары мен тұжырымдамаларын қолдана отырып, оларды зерттеу қызметі арқылы жүзеге асырады

  • Код ON7

    өз зерттеу қызметін жүзеге асыру, заманауи ғылыми зерттеулер негізінде оқу-тәрбие процесін модельдеу және ұйымдастыру

  • Код ON4

    АКТ-ны, зерттеу нәтижелерін пайдалана отырып, жаңартылған білім беру мазмұны бағдарламасының талаптарына сәйкес БАЕҚ бар балаларды түзету-дамытушылық оқытуды ұйымдастыру

  • Код ON3

    ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психофизикалық ерекшеліктерін анықтау үшін диагностикалық құралдарды таңдау және қолдану

  • Код ON5

    әр түрлі жас сатыларында балалардың дамуының жалпы, ерекше (әр түрлі бұзушылықтар кезінде) заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін есепке алу құралдарын пайдалану

  • Код ON8

    Арнайы білім беру жүйесінде қызметтің тұжырымдамалары мен стратегияларын құрудың инновациялық тәсілдерін, әдістерін қолдана отырып, міндеттер мен проблемаларды шешу үшін қабылдау және жауапкершілік алу

6B01902 Арнайы педагогика
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01902 Арнайы педагогика
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01902 Арнайы педагогика
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01902 Арнайы педагогика
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01902 Арнайы педагогика
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top