Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01401 Музыкалық білім в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курс өз құқықтары мен міндеттерін білетін, сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбейтін заңды сауатты, заңға бағынатын адамды қалыптастыруға бағытталған. Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет Қазақстан Республикасының заңдарын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы және сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін заңдық жауапкершілік мәселелерін зерделеу арқылы дараланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Эмоционалды интеллект және ұйымдастыру мәдениеті. Эмоционалды интеллекттің топтық көрсеткішітері. Эмоционалды менеджмент. Эмоционалды интеллект және тиімді команда құру. Жеке адамның эмоционалды интеллектін дамыту. Отандық және шет елдік ұйымдарда эмоционалды интеллект енгізудің жүйелі амалдары: жеке адамның мотивациясын орайластыру, топты қалыптастыру тәсілдері, даудамайларды шешу, кері байланыс орнату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыкалық репертуар 1
    Несиелер: 3

    Репертуарды зерделеу - жан-жақты дамыған музыкант-орындаушы мен педагог қалыптастыру процесінің міндетті құрамдас бөлігі. Музыкалық грамота негіздерін зерттеу. Орындаушылық аппаратты қою. Жеңіл пьесалар мысалында легато, стаккато, нон легато сияқты түрлі орындау тәсілдерін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дауыс қою
    Несиелер: 2

    Курс әншінің негізгі аспабы - адам дауысын меңгеруге бағытталған. Пән оқушыларға әлемдік вокалдық мәдениеттің үздік үлгілеріне баулуға, көркемдік талғамды, стиль сезімін дамытуға, өзін-өзі танытуға көмектесуге мүмкіндік береді. Студент әртүрлі сипаттағы вокалдық шығармалар мен мектеп әндерін көркем орындаудың негізгі заңдылықтарын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді. Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің кәсіпкерлік дағдылары мен іскерлік ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономиканың, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру шарттарын, оның ішкі және сыртқы ортасының заңдылықтарымен жан-жақты танысу арқылы бизнес-жоспар, жеке бизнесті құру және өз бизнесін сәтті жүргізу дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыка теориясы
    Несиелер: 3

    Курс білім алушылардың музыкалық-теориялық дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, олардың музыкалық мәнерліліктің негізгі құралдарын (дыбыс, лад, тоналдылық, интервалдар, аккордтар, хроматизм, басқа тоналдылыққа өту тәсілдері, музыкалық сөйлеу құрылымы, музыкадағы уақытша қатынастар) меңгеруіне, олардың музыкадағы өзара іс-қимыл заңдылықтарын анықтауға, түрлі құбылыстармен танысуға бағытталған музыкалық өнер, олардың теориялық анықтамалары, музыкалық-теориялық терминологияны зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Негізгі музыкалық аспап 1
    Несиелер: 3

    Курс болашақ музыка мұғалімдерін даярлаудағы оқу процесінің ажырамас бөлігі болып табылады. Аспаппен – дыбыс шығару механизмдерімен және тәсілдерімен, сондай-ақ пернелердің, ішектердің орналасуымен және атауымен танысу. Музыкалық сауаттылық негіздерін үйрену. Аспапта ойнау аппаратын қою.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің заманауи экологиялық білімі мен мәдениетін қалыптастырады, өмір қауіпсіздігі үшін техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады. Пән әртүрлі деңгейдегі ұйымның экожүйелері қызметінің, тұтастай биосфераның негізгі заңдылықтарын, адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасында туындайтын қайшылықтарды, сондай-ақ табиғат пен экологияға ұқыпты қарау қажеттігін айқындайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ән өнері
    Несиелер: 2

    Курс тыныс алуды ән айтуға бейімдеуге бағытталған. Тыныс алу актісінің компоненттері. Тыныс алуды музыкалық фразаға бөлу. Тыныс алуды жеңілдету дағдысы. Диминуэндодан крещендоға және керісінше динамикалық икемділікті дамыту. Тыныс алуды өзгертпестен ұзақ сөз тіркестерін айту. Ән дыбысымен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамға қызмет көрсету
    Несиелер: 5

    Пән тұлғаның жеке әлеуметтік жауапкершілігін дамытуға және адамның жеке әлеуетін жандандыруға, ерікті және өтеусіз көмек көрсетуге және өзара көмек көрсетуге, азаматтық қоғамның игілігі үшін кең ауқымды қызмет көрсету, басқа да азаматтық шараларды орындауға үйретуге бағытталған. Пән еріктілер қызметінің маңыздылығын аша отырып, бұл қызметтің Қазақстандағы мәселелері мен даму перспективаларын айқындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыкалық репертуар 2
    Несиелер: 3

    Музыкалық репертуарды зерделеу арқылы болашақ музыка мұғалімінің орындаушылық дағдылары қалыптасады. Техникамен жұмыс. Гаммаларды, аккордтарды және арпеджиоларды үйрену. Этюдтер мен шағын нысандағы туындыларды талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Негізгі музыкалық аспап 2
    Несиелер: 3

    Музыкалық шығарманы игеру барысында аспапта ойнаудың техникалық дағдыларын қалыптастыру. Күрделі емес пьесаларды үйрену. Кілттегі 2 белгіге дейінгі гаммаларды, аккордтар мен арпеджиоларды зерттеу. Қарапайым этюдтерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың жас ерекшелік физиологиясы
    Несиелер: 5

    «Оқушылардың жас ерекшелік физиологиясы» курсы әр түрлі жас кезеңдеріндегі адам ағзасының мүшелері мен мүшелер жүйесінің қызметін, организмнің даму динамикасы мен механизмдерін, ерекшеліктерін зерттейді. Курсты меңгеру барысында студенттің алған білімдері болашақ мамандардың ғылыми ой-өрісін кеңейтуге, педагогикалық іс-әрекетке дайындығының теориялық және тәжірбиелік білімдерін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қосымша музыкалық аспап 1 (баян)
    Несиелер: 3

    Пән музыкалық репертуарды меңгеру барысында қосымша музыкалық аспаппен жалпы танысу, орындаушының отырысы, дыбыс шығару тәсілдерін меңгеруге, аспапты икемді ұстап сүйемелдеу дағдыларын меңгеруге бағытталған. Әртүрлі жанрдағы жеңіл шығармалардың бөлімдерімен, аппликатурамен, мехпен жұмыс жасап, техниканы жетілдіруге арналған жаттығулар жасауға дағдыландыру. Болашақ музыка мұғалімінің теориялық білімімен қатар түрлі орындаушылық дағдыларды үйреніп, кәсіби дағдыларын жетілдіре түседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Академиялық вокал
    Несиелер: 3

    Академиялық ән айту тәсілі классикалық музыкаға тән дауыстың классикалық қойылымын және дыбыс шығару әдістерін қамтиды. Курс дауыс пен диапазонды күшейту бойынша дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, классикалық репертуар туындыларын орындау кезінде әртістік пен мәнерлілікті дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қосымша музыкалық аспап 1(фортепиано)
    Несиелер: 3

    Фортепиано теориялық пәндерді (сольфеджио, музыка теориясы, үйлесімділік) зерттеудің негізгі құралы болып табылады. Пәннің міндеттеріне фортепиано аспабын меңгеруге қажетті музыкалық грамота негіздерін оқыту кіреді; фортепианода ойнаудың орындаушылық шскерліктер мен дағдыларының кешенін қалыптастыру; штрихтердің негізгі түрлерін меңгеру - non legato, legato, staccato.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қосымша музыкалық аспап 1(домбыра)
    Несиелер: 3

    Студенттерге қосымша музыкалық аспаптарды таңдау мүмкіндігі ұсынылады (фортепиано, домбыра, баян, қобыз). Пән музыкалық репертуарды меңгеру барысында қосымша музыкалық аспапта ойнаудың орындаушылық тәсілдерін меңгеруге бағытталған. Курс музыкалық шығармаларды практикалық үйрену арқылы ұлттық дәстүрлерге баулу барысында толеранттылықты қалыптастырады. Болашақ музыка мұғалімінің музыкалық ой-өрісі мен көркемдік-эстетикалық санасын кеңейтеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Негізгі музыкалық аспап 3
    Несиелер: 3

    Музыкалық-есту көріністері мен моторлы-қимыл орындаушылық дағдыларын дамыту бойынша жұмыс. Шығармаларды талдау және зерделеу. Штрихтар мен аппликатураларды зерттеу. Түрлі жанрдағы туындыларды қамтитын көркем репертуарды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Хор класы 1
    Несиелер: 2

    Пән жалпы білім беретін мектептерде хормен және вокалдық ансамбльмен жұмыс істеудің хормейстерлік және дирижерлық дағдыларын музыка сабағы мен сабақтан тыс уақытта қалыптастырады. Хор дыбысталуының негіздерін және хорды басқаруды, хор ұжымына вокалдық тәрбие әдістерін, хордың жекелеген қатысушыларымен, хор партияларымен, жалпы хормен айналысу дағдыларын үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қосымша музыкалық аспап 1 (жетіген)
    Несиелер: 3

    Жетіген – қазақ халқының ежелден кележатқан ұлттық көп ішекті шертпелі аспабы, Сондықтан білімгердің оқубарысында бірнеше аспаптарды меңгеріпсол аспаптардың көмегімен әндерді сүйемелдейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Вокал
    Несиелер: 3

    Пән дауыстық аппаратты кәсіби тұрғыдан қою дағдыларын меңгеруге, вокалистің орындаушылық ерекшеліктерін дамытуға, шығармашылық орындаушылық мүмкіндіктерді анықтауға және іске асыруға, сондай-ақ концерттік және одан әрі кәсіби қызмет үшін вокалдық шеберлікті іс жүзінде меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әйелдер хоры 1
    Несиелер: 2

    Пән жалпы білім беретін мектептерде сыныптан тыс уақытта әйелдер хорымен және әйелдер вокалдық ұжымымен жұмыс істеудің дирижерлік дағдыларын қалыптастырады. Әйелдердің хор партияларымен жұмыс істеу негіздерін зерделейді, хорлардың басқа түрлерінен әйелдер хорына ауыстыру дағдыларын жаттықтырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Хор дирижерлау 1
    Несиелер: 3

    Пән оқытылатын шығармалардың мазмұнын ашуға, сонымен қатар техникалық дирижерлік қимылдарды меңгеруге бағытталған. Эмоционалдық мәнерлілік, музыкалық бейнені үйлесімді жеткізу, хормен орындауды басқару мақсатында қолдың және барлық дирижерлік аппараттың икемділігін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сольфеджио 1
    Несиелер: 3

    Пән әуендік есту, музыкалық есте сақтау, метроритмді сезінуді дамытады. Интонациялаудың бастапқы - интервалдарды, аккордтарды әуенімен айту, тактілеп ән салу дағдыларын қалыптастырады . Тұрақты интонацияны дамытады. Дирижерлаумен әуенді ән салу, ансамбльдік ән салу, парақтан ән салу, әуендерді өз бетінше үйрену дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Музыкалық репертуар 3
    Несиелер: 3

    Музыкалық репертуарды күрделендіру, оларды талдау және орындау барысында білім алушы неғұрлым күрделі техникалық тәсілдерді меңгереді. Техникалық мүмкіндіктерді дамыту одан әрі формасы бойынша да, стилі мен мазмұны бойынша да анағұрлым күрделі музыкалық шығармалар негізінде жетілдіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Оқу үдерісін ұйымдастыру және әдістемелік материалдарды әзірлеуге арналған цифрлық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған практикалық курс. Курс білім беруді цифрландырудың барлық бағыттарында: білім беру басқармасы мен мекемелерінде компьютерлік бағдарламалар, оқытудың цифрлық технологиясы; АКТ дидактикалық мүмкіндіктері; виртуальды орта және қашықтықтан оқыту технологияларында цифрлық бағдарламалар мен техникалық құралдарды меңгеру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мектеп әндерін дирижерлау 1
    Несиелер: 3

    Дирижерлік біліктілік пен дағдыларды игеру. Дирижерлік техниканы дамыту және қалыптастыру кезеңдері. Мектеп репертуарынан сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз әндерді дирижерлау. Тренинг өткізу мыналарды көздейді: - дирижерлық техниканың негізгі дағдыларын меңгеру; - әр түрлі стильдегі музыкалық шығармаларды зерттеу негізінде орындаушылық қасиеттер мен дағдыларды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Хор класы 2
    Несиелер: 2

    Ән айтар алдында тыныс алу дағдыларын меңгеру. Бір мезгілде дем алу және ән айтудың басталуы. Орындалатын шығарманың сипатына байланысты ән айту алдында тыныс алудың әртүрлі сипаты. Ән айту процесінде тыныс алуды ауыстыру; әртүрлі тәсілдер (тез қарқынмен қысқа және белсенді тыныс алу, баяу тыныш және белсенді). Цезуралар. "Тізбекті" тыныс алу дағдыларымен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қосымша музыкалық аспап 2 (фортепиано)
    Несиелер: 2

    Пән білім алушылардың музыкалық шығарма авторының ойына сәйкес келетін көркем бейнені жасау үшін фортепианолық техниканың негізгі түрлерін меңгеруін көздейді; музыкалық мәнерлілік құралдарын меңгеру, дыбыс шығару, штрих, фразировка, динамика, педализация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Әйелдер хоры 2
    Несиелер: 2

    Тыныс алу дағдыларын игеру, әйелдердің дауыс аппараты құрылымының ерекшеліктері. Тыныс алудың әртүрлі түрлерін пайдалана білу (тез қарқынмен қысқа және белсенді тыныс алу, баяу тыныс алу және белсенді тыныс алу). Цезуралар. «Тізбекті» тыныс алу дағдыларымен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің болашақ педагог мамандығына қызығушылықтарын дамытуға және кейін өзін-өзі жетілдіру мақсатында кәсіби өз бетінше білім алуға ынталандыруға бағытталған. Курс студенттердің педагогикалық үдерісті жоспарлау, болжау, ұйымдастыру, басқару және талдау дағдыларын дамытуға; орта білімнің жаңартылған мазмұны аясында тәрбиелеу мен оқытудың технологиялары мен әртүрлі әдістемелерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру тұжырымдамасы. Шетелде және Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту. Ерекше білім беруді қажет ететін жандар үшін оқу іс-әрекетін ұйымдастыру және жоспарлау. Ерекше білім беруді қажет ететін жандарды психологиялық-педагогикалық қолдау бойынша жағдай жасау үшін әртүрлі профильдегі мамандар тобында жұмыс істеу дағдылары. Оқу жоспарларын бейімдеу және инклюзивті оқыту жағдайында репетиторлық практиканы ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Музыкалық репертуар 4
    Несиелер: 3

    Оқу процесінде студенттерде музыкалық-есту көріністері мен моторлы-қимыл орындаушылық дағдыларын дамытудың нысандары мен әдістері, сондай-ақ ноталық мәтінді парақтан оқу дағдыларын меңгеру қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Хор дирижерлау 2
    Несиелер: 2

    «Хор дирижерлау» пәні бойынша сабақтар оқушының шығармашылық даралығын айқынырақ ашуға, оның музыкалық ой-өрісін кеңейтуге және «хор тобының дирижері» кәсібін енгізуге көмектеседі. Бағдарламада хор орындау туралы тарихи мәліметтер, тамаша хор дирижерлері және ең жақсы хор топтары туралы ақпарат бар. Хортану пәнінің кейбір сұрақтары қарастырылады, дирижердың орындаушы ретіндегі міндеттерін талдау, пәннің міндетіне хор партитурасымен қалай жұмыс жасау керектігін үйрету, сонымен қатар қажетті дағдылар мен дағдыларды игеруге бағытталған техниканы жүргізудегі практикалық сабақтар кіреді. дирижердің қимылын қолдану кезінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Негізгі музыкалық аспап 4
    Несиелер: 3

    Музыкалық аспапта ойнау тәсілдерін жетілдіру. Ноталық мәтінді парақтан оқу дағдыларын меңгеру. Полифониялық формадағы туындылармен танысу. Үндестіру, дауыс беру, динамика, мелизмдерді ашу бойынша жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қосымша музыкалық аспап 2 (домбыра)
    Несиелер: 2

    Музыкалық аспапта ойнау тәжірибесі күнделікті жеке дайындық арқылы қалыптасады. Екі қол координациясы. Ноталық мәтінді бірден оқу техникасы. Қағыс түрлерімен танысу. Гамма, этюд, арпеджио түрлерін орындау қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қосымша музыкалық аспап 2(жетіген)
    Несиелер: 2

    Курс Жетіген аспабының көмегімен әндерді сүйемелдеу техникасын меңгеруге мүмкіндік береді. Сондай-ақ, пән халық күйлерін орындау тәсілдерін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қосымша музыкалық аспап 2 (баян)
    Несиелер: 2

    Есту қабілеті арқылы көру, есту қабілетін дамыту,динамикалық құбылыстарды меңгеру, нотасыз естіп ойнау және гармонизациялау, нотаға қарап бірден оқып ойнау, мектеп репертуарындағы әндерді орындап үйрену. Екі қол координациясы. Гамма, этюд, арпеджио түрлерін орындау қарастырылады. Жеңіл пьесалар, мектеп әндерін мәнерлеп ойнау техникасына қол жеткізіледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сольфеджио 2
    Несиелер: 3

    Пән музыкалық естуді: есту қабілеті, есту өткірлігі, есту реакциясы, музыкалық мәтінді есте сақтау және ойнату қабілеті, сондай-ақ ырғақтың өткір және дәл сезімін тәрбиелеуді одан әрі дамытуға бағытталған. Әуендерді есту бойынша таңдау, сүйемелдеу, ноталық мәтінді транспозициялау, әуендерді есту бойынша жазу сияқты шығармашылық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мектеп әндерін дирижерлау 2
    Несиелер: 2

    Фортепианоның көмегімен мектеп әндерін зерделеу және оқушының партитураны өз бетінше үйрену жұмысы; - сольфеджиолау, вокализациялау, мәтіндерді орындау арқылы хор дауыстарын орындау және фортепианода ойнаумен ноталық мәтінді білуін тексеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қосымша музыкалық аспап 3 (жетіген)
    Несиелер: 3

    Музыкалық репертуарлар жинақтауда біліктілік қасиеттеріне және уақыт талабына сай тақырыптау,мазмұндауға мүмкіндік болады. Сахна өнеріне баулу жолдары, тәрбиесін (жүріс-тұрыс, киіну,тыңдаушымен қарым-қатынас деңгейі психологиялық кейпін (толқу, қорқу,өзін-өзі ұстау, кездейсоқтық жағдайлар) тұрақтандыру мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әйелдер хоры 3
    Несиелер: 3

    Дыбыс шабуылын және оның түрлерін пайдалана білу. Дыбыстық үнсіздікті сақтай білу. Хор орындаушылығы мен әртістіктің дағдыларын дамыту. Резанаторларды пайдалану және бірден екіншісіне бірқалыпты өту білігі. Көбінесе жұмсақ дыбыс шабуылы. Дауысты дөңгелектеу, оларды әртүрлі тіркелімдерде қалыптастыру тәсілдері. non legato және legato тәсілімен айту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Хор класы 3
    Несиелер: 3

    Дыбыс шабуылының әртүрлі түрлерін пайдалана білу. Тыныс алу ауысымынсыз дыбыстар арасындағы үзілістерді орындау (стаккато). "Тізбекті" тыныс алу дағдыларын жетілдіру. Хор орындаушылығы мен әртістік дағдыларын дамыту. Айқайлаусыз және кернеусіз (үдемелі) табиғи, еркін дыбыс. Дауысты дөңгелектеу, оларды әртүрлі тіркелімдерде қалыптастыру тәсілдері. Non legato және legato штрихтарын пайдалана отырып хор шығармаларын орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Фольклорлық ансамбль 1
    Несиелер: 3

    Курс студенттердің фольклорлық аспаптарды игеруіне және бірнеше кезеңнен тұратын: партияны жеке қатысушылардың үйренуі, бүкіл ансамбльді біріктіру сияқты ұжымдық музыкалық ойнау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Ансамбль репертуары халық фольклорының материалына негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Халық аспаптар оркестрі 1
    Несиелер: 3

    Практикалық курс студенттерде ұжымдық музицация жасау дағдыларын, ансамбльдік ойнау, музыкалық ішкі әуенді және гармоникалық есту, ішкі метро-ырғақтық пульсация, музыкалық ойлау, сахналық мінез-құлық мәдениетін дамытуға бағытталған. Курс халық аспаптар оркестрінде репертуарлық жұмыс жоспарын, түрлі жанрлар, стиль, педагогикалық бағыттағы шығармалармен танысуды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Гармония
    Несиелер: 4

    Курс студенттердің музыкалық шығарманың гармоникалық талдауын орындау, музыкалық шығарманың мазмұнының контекстінде гармониялық құралдарды сипаттауға бағытталған. Фортепианода үйренген тәсілдерін жаттығуларда қолдану, гармоникалық реттілікті ойнау, үйлесімділікке арналған жазбаша тапсырмаларда зерделенген білімді қолдану, үйлесімділіктің мәнерлі және формальды пайда болатын мүмкіндіктерін білу дағдыларын қалыптастыруды қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектеп әндерін дирижерлау 3
    Несиелер: 3

    Мектеп әндерін талдау және мектеп әндерін орындау кезінде хорды басқару үшін қажетті мектеп әндеріндегі дирижерлік техникалық қозғалыстарды игеру бойынша жұмыс; -фортепианода аккомпонемент ойнау, мектеп әндерін өз аккомпонементімен айту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қосымша музыкалық аспап 3(домбыра)
    Несиелер: 3

    Музыкалық шығарманы меңгеру барысында аспапта ойнаудың техникалық дағдылары мен машығы қалыптастырылады. Жеңіл пьесалар, мектеп әндерін мәнерлеп ойнау техникасына қол жеткізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қосымша музыкалық аспап 3(фортепиано)
    Несиелер: 3

    Пән оқушылардың орындаушылық өнер туралы түсініктерін кеңейтеді, арнайы орындаушылық шеберліктер мен дағдыларды қалыптастырады. Фортепианода ойнауды үйрету музыкалық сауаттылықты, парақтан оқу, ансамбльдік ойын дағдыларын, сүйемелдеу негіздерін меңгеру және өз бетінше жұмыс істеудің қажетті дағдыларын қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Музыкалық репертуар 5
    Несиелер: 3

    Түрлі жанрдағы, формадағы, стильдер мен бағыттағы туындыларды қамтитын көркем репертуарды меңгеру. Ноталық мәтінді ашып жазу ерекшелігін, орындалатын шығармалардағы мелизмдерді орындау ережелерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қосымша музыкалық аспап 3(баян)
    Несиелер: 3

    Музыкалық шығарманы меңгеру барысында аспапта шебер ойнаудың дағдылары қалыптастырылады. .Әртүрлі интервалдарға транспозиция жасау, Сүйемелдеу дағдыларын меңгеріп, өз орындауындағы әндерді, жеке әнші мен хорды сүйемелдей білу. Нотаны оқып ойнау, нотасы жоқ әндерді есту арқылы сүйемелдеу, түрлі сарындылыққа көше білу, музыкалық репертуармен өзбетінше жұмыс жасай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Музыка пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің психологиялық-педагогикалық, тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық пәндер циклінде алған білімдеріне, іскерлігі және дағдыларына негізделеді. Курс студенттердің педагогикалық үдерісті жоспарлау, болжау, ұйымдастыру, басқару және талдау дағдыларын дамытуға; орта білімнің жаңартылған мазмұны аясында музыкалық білім беру мен тәрбиелеудің технологиялары мен түрлі әдістемелерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 5

    Курс болашақ маманның кәсіби қызығушылықтары саласында ғылыми-зерттеу компоненттерін дамытуға бағытталған. Пән студенттердің ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу (таңдалған облысқа сәйкес), ғылыми эксперименттер жасау, зерттеу нәтижелерін академиялық сипатта сауатты рәсімдеу және оларды көпшілік алдында таныстыра білу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Хор дирижерлау 3
    Несиелер: 3

    Музыкалық шығарманың толық орындалу жауапкершілігі дирижерға міндеттелінеді және дирижердың орындау техникасымен жүзеге асырылады. Дирижерлық техниканы игеруде екі мақсат қойылады: дирижерлық әдістерді меңгеру және музыкалық образды жеткізу үшін қағыстарды дұрыс таңдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Негізгі музыкалық аспап 5
    Несиелер: 3

    Ойын техникасын одан әрі дамыту. Техникалық жағынан күрделі туындылар - этюдтер мен пьесаларды игеру. Музыкалық шығармамен өз бетінше жұмыс істеу. Ірі формадағы шығармалармен танысу. Шығармалардың фразировкасымен, динамикасымен және сипатымен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Негізгі музыкалық аспап 6
    Несиелер: 3

    Орындаушылық қиындықтармен жұмыс. Оларды еңсеру тәсілдері. Позициялық құрылыстарды көздейтін техникалық тәсілдерді меңгеру - қозғалысты қолдан қолға беру, қол стаккатолары, қолды кең қашықтыққа аудару және т.б. Күрделі емес пьесаларды транспозициялау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Синтезаторда ойнау
    Несиелер: 3

    Курс синтезаторды басқару техникасын меңгеруге бағытталған. Клавиштық синтезатордың көркемдік мүмкіндіктерін меңгереді: оның дыбыстық материалымен және оған әртүрлі түзетулер енгізу құралдарымен, дыбыстық синтез әдістерімен танысады; музыкалық дыбыстау факторын басқару тәсілдерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Фольклорлық ансамбль 2
    Несиелер: 3

    Ансамбльде және жеке топтарда шығармалардың тақырыптарын сүйемелдеу, қосымша дыбыстарды дұрыс таңдау, ажырату және таңдау қабілетіне меңгерген. Пән аспаптардың әр түрі мен тегін тереңдетіп зерделеуді және ойнау шеберлігінің негізгі жағдайларын дамытуды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Музыкалық репертуар 6
    Несиелер: 3

    Фактура, интонация, динамика, фразировкамен өз бетінше жұмыс істеу. Репертуардың өз орындауын өзіндік талдау. Курс аспаптану саласында тарихи-теориялық білімді кеңейтуге ықпал етеді, маманның жалпы кәсіби деңгейін арттырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Хор дирижерлау 4
    Несиелер: 3

    Бұл пәнді оқып-үйрену музыкалық іс-шараларды ұйымдастырушы ретінде әрі қарайғы өзіндік жұмыс пен практикалық жұмыс үшін таптырмас негіз болып табылады. Студенттер музыкалық шығармада өздік жұмыс жасау тәжірибесін жинақтайды. Репертуарды жинақтау және жетілдіру. Жеке орындаушылармен, хормен дайындық жұмыстарын практикалық дамыту; дайындықты дайындау және өткізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Концертмейстерлік класс
    Несиелер: 3

    Пән студенттерде ән әуені мен оған аккомпанементті таңдау, әр түрлі тональдылықтарға транспозициялау, біртіндеп күрделі мақсат пен міндеттерді сүйемелдеу дағдыларын қалыптастырады. Оқу барысында студент балаларды, жеке орындаушыларды және хорды сүйемелдеу дағдыларын үйренеді, нотаны мәтіннен бірден оқу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әйелдер хоры 4
    Несиелер: 3

    Хор партияларын айту кезінде сөйлеу, тілдік және көру компоненттерін пайдалана білу. • Акустикалық көлемділік; • Дикциялық айқындылық; • Интонациялық әртүрлілікті дұрыс, орынды пайдалану. Міндеттерді бірте-бірте кеңейту: мажор мен минордың түрлі түрлерінде, ырғақтық орнықтылықта анағұрлым күрделі ырғақты суреттеумен жылдам және баяу қарқынмен туындыларды интонациялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектеп әндерін дирижерлау 4
    Несиелер: 3

    Аккомпониатордың сүйемелдеуімен және сүйемелдеусіз көп дауысты мектеп әндерін дирижерлау. Мектеп әндерінің формасы мен құрылымын терең талдау, мектеп әндерін дирижерлау кезінде көркем бейнені, агогикалық өзгерістерді, динамика мен штрихтарды көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Хор класы 4
    Несиелер: 3

    Дикциялық дағдыларды дамыту. Қарапайым ұзақтықтардың арақатынасы кезінде бірқалыпты қарқындағы белсенді унисонды, ырғақтық тұрақтылықты әзірлеу, мәтінді айту кезінде динамикалық тегістікті сақтау. Міндеттерді бірте-бірте кеңейту: мажор мен минордың түрлерінде, ырғақтық орнықтылықта анағұрлым күрделі ырғақты суреттермен жылдам және баяу қарқынмен туындыларды интонациялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектеп әндерінің репертуарын орындау
    Несиелер: 4

    Курс мектеп репертуарының құрамына кіретін әндерді зерттеуге бағытталған. Бұл курсты меңгеру орындаушылық және хор дирижерлау саласындағы бар дағдыларды толықтыруға ықпал етеді. Курсты оқу барысында студенттерде ән репертуарымен өзіндік жұмыс жасау, сүйемелдеу және есту бойынша таңдау дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Заманауи гармония
    Несиелер: 4

    Курс студенттерде музыкалық өнердің табиғи тарихи эволюциясы туралы түсініктерді қалыптастыруға, жеке гармоникалық стильдер мен ХХ ғ. музыкасындағы композиторлық техниканың қызықты құбылыстары бағытындағы білімдерді, музыкалық шығарманы талдаудағы жаңа тәсілдерді меңгеруге бағытталған.Заманауи музыкадағы ладтық құрылымның қарқынды үдерісін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сүйемелдеу өнері
    Несиелер: 4

    Пән болашақ маманның одан әрі практикалық қызметі үшін қажетті көлемде концертмейстерлік шеберлік дағдыларын жетілдіруді көздейді - сүйемелдеуді, өз сүйемелдеуімен ән айтуды, парақтан оқу мен транспозиция жасауды, вокалдық партияны сүйемелдеумен біріктіруді, есту бойынша іріктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • «Финал» ноталық бағдарламасы
    Несиелер: 2

    Бұл бағдарлама көптеген музыкалық аспаптар мен хорға арналған ноталық парақтармен жұмыс істеуге көптеген мүмкіндіктер береді. Ол қарапайым әуендерден, фортепианолық пьесалардан бастап симфониялық партитураларға дейін түрлі күрделі ноталық мәтінді енгізуге, редакциялауға және басып шығаруға мүмкіндік береді. Finale сондай-ақ секвенсор, терілген ноталық мәтін үшін ойнатқыш функцияларын қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Халық аспаптар оркестрі 2
    Несиелер: 3

    Топтық дайындық әр түрлі аспаптарда ойнайтын студенттермен өткізіледі. Әрбір студент өз партиясын жүргізушінің талабына сай және ойнайтын шығарманың мазмұнына сәйкес орындауды, нотаны бірден оқып кету дағдысы меңгеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әлем музыкасының тарихы
    Несиелер: 4

    Курс әлемге әйгілі композиторлардың өмір жолы мен шығармашылық қызметі, көркемдік-стильдік бағыттары туралы музыкалық-тарихи мәліметтер береді және музыкалық тілді, әр түрлі жанрдағы шығармалардың әуезді, үйлесімді және құрылымдық ерекшелігін ашумен байланысты теориялық мәселелерді синтездейді.Алынған білім педагогикалық практика барысында, сондай-ақ курстық және дипломдық жұмыстарды дайындау және жазу кезінде кеңінен сұранысқа ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Компьютерлік ноталық редакторлар
    Несиелер: 2

    Курс аясында студенттер компьютерлік бағдарламалардың түрлерімен, олардың техникалық мүмкіндіктерімен танысады. Ноталық мәтінді теру үшін қажетті дағдыларды алады. Ноталық редакторлар ноталық мәтінді теруге, оны еркін өзгертуге, көшіруге, бөліктерін жылжытуға, пішімдеуге және баспаға беруге мүмкіндік береді. Компьютерлік нотация бағдарламалары терілген ноталық мәтінді ойнатып, ойната алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әйелдер хоры 5
    Несиелер: 3

    Вокалды, әншілік дауысты меңгеру. Нюанстармен, динамикалық реңктермен, агогиялық өзгерістермен ән айта білу. Шығарманың көркемдік бейнесін толық ашып көрсете білу, композиторлық және дирижерлік ойды жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мұғалімнің кәсіби бағдарлары
    Несиелер: 5

    Пән сабақтың 7 модульге сәйкестігін кешенді бағалауға бағытталған. Ол келесі дағдыларды қалыптастырады: - оқытудың жаңа тәсілдерін қолдану; - сыни ойлау; - оқытуды бағалау; - дарынды және талантты балаларды оқыту; - білім беру ақпараттық-коммуникациялық технологияларын қолдану; - оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу қызметін модельдеу; - білім берудегі басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Аспаптандыру
    Несиелер: 5

    Музыкалық аспаптарды, олардың конструкциясын, акустикалық қасиеттерін, дайындау ерекшеліктерін, дыбыс шығару тәсілдерін, сондай-ақ аспаптық орындау практикасын зерттейтін пән. Бұдан басқа пән аспаптық мәдениеттің қалыптасуының негізгі кезеңдерін, аспаптық және оркестрлік құрамдарды қалыптастырудың негізгі қағидаттарын зерделеуді көздейді. Оркестр туралы музыкалық орындаушылық нысаны туралы, сондай-ақ орындаушылардың, оркестр тобының құрамы туралы түсінік беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Негізгі музыкалық аспап 7
    Несиелер: 4

    Аспапта ойнауды меңгеру процесінде студенттерге аспаптық орындаушылық мәдениетін сіңіру үшін қолайлы жағдайлар жасалады, музыкалық өнер саласындағы өз білімдерін үнемі байытуға, эстетикалық көзқарастар мен талғамдарды әзірлеуге ұмтылуға тілек білдіреді. Көркем шығарманы жеке-шығармашылық түсіндіру. Әртістік қасиеттерді дамыту. Орындаушылық қызметті талдау және өзін-өзі талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Хор дирижерлау 5
    Несиелер: 3

    «Хор дирижерлау» пәнінен жоғары сыныптар студенттердің шығармашылық даралығын ашуға, музыкалық ой-өрістерін кеңейтуге және хор дирижерлық негіздерімен таныстыруға көмектеседі. Хор сабағында оқушылардың жас, психологиялық және физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, жеке жұмыс әдістері мен тәсілдерін қолданыңыз

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Аспаптық ансамбль
    Несиелер: 5

    Пән мектеп оқушылары арасында шағын музыкалық ұжымдарды ұйымдастыру дағдыларын игеруге және ансамбльдік музыкалау процесінде балалардың орындаушылық шеберлігін одан әрі дамытуға бағытталған. Осы пәнді зерделеу ансамбльдегі ойынның ерекшелігі мен заңдылықтарын білуге дағдыландырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақ музыкасының тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің оқу пәні қазақ халқының ежелгі заманнан қазіргі уақытқа дейінгі музыкалық мұрасы: музыкалық-поэтикалық дәстүрлер, жанрлар, қазақ музыкасының қалыптасуының және дамуының негізгі кезеңдері, дәстүрлі музыка мәдениеті мен ХХ-ХХІ ғасырлардағы кәсіби музыка өкілдерінің өмірімен және шығармашылығымен танысу болып табылады. Пән қазіргі заманғы қазақ өнерінің дәстүрлі рухани құндылықтармен сабақтастығын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Музыкалық репертуар 7
    Несиелер: 4

    Курстың құрылымы белгілі бір репертуарлық бағыттарды дәйекті қарауды білдіреді. Материалды зерттеу барысында студенттер музыкадағы стилистикалық бағыттар туралы өз түсініктерін кеңейтеді, репертуардың даму тарихының негізгі кезеңдерімен және оның қазіргі заманғы көріністерімен танысады. Орындаушылық тұрғыдан күрделі туындыларды қамтитын мемлекеттік бағдарламаның репертуарын іріктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Хор класы 5
    Несиелер: 3

    Көпбейінді шығармаларды орындау. Кезеңдерге, сөйлемдерге, сөз тіркестеріне бөліп айта білу. Шығарманың пішінін анықтау. Музыкалық және мәтіндік мазмұннан туындайтын фразировка. Динамиканың түрлері. Шығармаларды орындаудың әртүрлі агогиялық мүмкіндіктері. Хор туындысының көркемдік бейнесін қабылдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Музыка сабақтарында оқыту әдістері
    Несиелер: 5

    Cтуденттердің қажетті білімдер мен іскерліктерді меңгеруіне бағытталған: музыка сабақтарында дидактикалық, интерактивті әдістерді және оқыту технологияларын шығармашылықпен қолдану; музыкалық қызмет түрлерінің өзара байланысын қамтамасыз етуге; оқушыларға музыкалық-эстетикалық тәрбие беруді ұйымдастыруда.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Музыка пәнін оқытудың практикумы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту студенттердің әдістемелік білімдері мен іскерліктерін меңгеруіне бағытталған: - музыка сабақтарын жобалауда және өткізуде, мектептегі жұмыстың нақты жағдайларына жақындатылған оқу ойын қызметі процесінде; - сабақтарда көрнекі музыкалық материалдарды, оқытудың техникалық құралдарын, мультимедиялық бағдарламаларды тиімді пайдалануға; - оқу процесінде оқытудың дидактикалық, тәрбиелік және интерактивті әдістері мен технологияларын қолдануда.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектеп әндерін дирижерлау 5
    Несиелер: 3

    Мектеп әндерін фортепианода орындау техникасы мен ерекшеліктері. Хор партияларын дауыспен орындау. Мектеп әндеріне - музыкалық-теориялық және орындаушылық талдау жасау. Аккомпониатордың сүйемелдеуімен және сүйемелдеусіз көп дауысты мектеп әндерін дирижерлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON7

    Мектепте музыкалық аспапта ойнау, вокалдық-хорды оқыту әдістемесінің дағды мен біліктерін көрсете алады

  • Код ON3

    Пәндік салада зерттеу нәтижелері мен академиялық жазбаны, оның ішінде шетел тілінде, таныстыра алатын, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе алатын дағдыларды меңгерген

  • Код ON5

    Музыкалық-педагогикалық қызметте тарихи-теориялық, музыкалық-орындаушылық білім мен дағдыларды қолданады

  • Код ON10

    Кәсіби қызметте заманауи музыкалық өнердің жетістіктерін пайдаланады.

  • Код ON8

    Сыни ойлауды дамытуғы ықпал өтетін музыканы оқытудың мазмұнды және әдістемелік аспектілерін қолданады

  • Код ON11

    Музыканы оқыту, өзін-өзі жетілдіру және кәсіби өсу перспективалары үшін шығармашылық орта құру әдістерін меңгерген

  • Код ON2

    Білім алушылардың жас кезеңдері ерекшеліктерін ескере отырып, жаңартылған жүйедегі педагогикалық процессті жүзеге асыра алатын негізгі білім мен дағдыларды, сонымен қатар цифрлық білім беру технологиясын қолдану дағдыларын меңгерген

  • Код ON6

    Балалар музыкалық репертуарын ойнау, сүйемелдеу және транспозициялау дағдыларын меңгерген

  • Код ON1

    Инновациялық және волонтерлік қызметке дайын, жаһандық проблемаларға бей-жай қарамайтын және икемді дағдылары бар (Soft skills), ұлттық рухта тәрбиеленген іскерлік және құқықтық мәдениетті түсінеді

  • Код ON4

    Күндізгі-топтық ортада музыканы оқыту әдістемесін меңгерген

  • Код ON9

    Мектепте балалардың музыкалық ұжымдарын басқаруда дербестік танытады

6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Қазақ ұлттық өнер университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top