Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04103 Менеджмент және маркетинг в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

  • Экономикалық дамудың қазіргі үлгілері мен теориялары
    Несиелер: 10

    Нарықтық қатынастар субъектілерінің қызметінде жетістікке жету үшін түлектерге, ең алдымен, ақпараттық ортаның құрылымын, экономикалық өзара байланыс,қатынастарды терең білу, экономикалық даму процестерін сауатты талдай білу, олардың оң және теріс салдары мүмкіндіктерін объектив-ті бағалау, кәсіпорындар-дың және жалпы экономиканың дамуын болжай білу қажет

    Семестр 1
  • Бизнес жүргізудің қаржылық және есеп негіздері
    Несиелер: 8

    Бұл модуль нарықтық экономикадағы қаржы жүйесінің қалыптасуы мен жұмыс істеуінің теориялық негіздерін игеруге бағытталған. Модуль қаржылық және бухгалтерлік ақпаратты қалай пайдалану керектігі туралы ақпарат беруге және бұл ақпараттың қайдан алынғанын түсінуге арналған

    Селективті тәртіп
    Семестр 3
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    таңдалған мамандық бойынша іскерлік қатынастар және мәдениетаралық коммуникация саласындағы жазбаша және ауызша қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін меңгеру, экономика саласындағы бакалаврларды терминологиялық лексикаға даярлау, олардың дағдыларын дамыту негізінде бәсекеге қабілетті мамандар даярлау және кәсіби байланыс

    Семестр 3
  • Менеджмент пен маркетингтің теориялық және практикалық негіздері
    Несиелер: 6

    Мақсаты-теориялық және практикалық білімді құрайтын ғылыми білім жүйесін зерттеу заманауи менеджмент және маркетинг негіздерін, Менеджмент және маркетинг маркетинг ғылыми ұсыныстарымен менеджерлік дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Семестр 3
  • Кәсіпкерлік қызметтің экономикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Қазақстандағы кәсіпкерлік субъектілерінің қазіргі даму тенденцияларын зерттеу, сондай-ақ олардың бәсекелестік ортада қызмет етуінің жоғары дәрежеде тиімді құралдары мен әдістері

    Семестр 3
  • Қазақстанның Ұлттық экономикасы және бизнес-құрылымдардың қызметі
    Несиелер: 6

    Халықаралық тәжірибені ескере отырып, жалпы экономикадағы және кәсіпорын деңгейіндегі экономикалық процестерді зерттеу

    Селективті тәртіп
    Семестр 4
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 12

    қажетті мәдениетаралық, коммуникативтік және кәсіби-бағдарлы құзыреттерді қалыптастыру мақсатында шеттілін кәсіби – бағдарлы оқытуды көздейді, студенттердің күнделікті қарым-қатынасы мен кәсіби қызметінде мамандардың коммуникативтік мәдениетін арттыру және олардың коммуникативтік және кәсібибіліктері мен дағдыларын жетілдіру

    Семестр 4
  • Кәсіби қызметті цифрландыру
    Несиелер: 3

    Негізгі компьютерлік технологияларды және оларды менеджмент пен маркетингте қолдану принциптерін зерттеу

    Семестр 5
  • Бизнес және басқару саласындағы шет тілі
    Несиелер: 12

    Мақсаты-мәдениаралық коммуникативтік құзыреттілікті одан әрі жетілдіру және басқару және маркетинг тақырыбы бойынша ағылшын тіліндегі арнайы және танымал кәсіби мәтіндерден ақпаратты түсіну, алу, өңдеу және көбейту дағдыларын пайдалануға мүмкіндік беретін студенттердің шет тіліндегі кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру

    Семестр 6
  • Менеджмент пен маркетингтегі инновациялық әдістер
    Несиелер: 9

    Модульді оқып үйренудің мақсаты студенттердің Менеджмент және кәсіпорынның маркетингтік стратегиясы деңгейінде инновациялық қызметтің теориясы мен практикасы бөлігінде білім жүйесін қалыптастыру болып табылады.

    Семестр 6
  • Нарықта өнімді тиімді жылжытудың қазіргі технологиялары
    Несиелер: 9

    Модуль нақты жағдайларды талдау кезіндегі экономикалық проблемаларды зерттейді, оларды шешу жолдарын ұсынады және күтілетін нәтижелерді бағалайды; ақпаратты жүйелеу және қорыту, кәсіби қызмет және өнімді жылжыту бойынша шолулар дайындау; басқару мәселелері бойынша нормативтік құқықтық базаны қолдану мүмкіндігі; өндіріс стратегиясы мен тактикасын тиімді шешудің баламалы нұсқаларын әзірлеу және негіздеу, кәсіпорынды басқаруды ұйымдастыру

    Селективті тәртіп
    Семестр 6
  • Кәсіби-коммуникативтік шет тілі практикумы
    Несиелер: 12

    Мақсатты қойылған студенттердің болашақ кәсіби қарым-қатынас - ситуациялық әрекеттерін ескере отырып, тілдік практиканы игеруге бағытталған мәдени-коммуникативті кәсіби бағдарланған шетел тілінің құзыреттілігін қалыптастыру және жетілдіру, сондай-ақ нақты кәсіби қарым-қатынас жағдайларын шешу үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды алу

    Семестр 7
  • Халықаралық менеджмент және маркетинг
    Несиелер: 9

    Модуль халықаралық маркетингтік ортаны зерттейді; халықаралық нарықтарды сегментациялау; халықаралық маркетингтік зерттеулер мен стратегиялар; сыртқынарықтарғашығужолдары; халықаралық нарықтардағыөнім, баға, сатусаясатыжәне коммуникация. сыртқы сауданы реттеудің кедендік-тарифтік және тарифтік емес әдістері; сыртқы сауда делдалдары; лицензиялауоперацияларжәне франчайзинг; халықаралық валюта-қаржы операциялары мен құралдары; оффшорлық бизнес

    Селективті тәртіп
    Семестр 7
  • Бизнес және басқару саласындағы мамандандырылған шет тілі (ағылшын)
    Несиелер: 6

    Кәсіби басқару мен маркетингтік қызметтегі мамандандырылған шеттілінің мақсаты мәдениетаралық коммуникативті құзыреттілікті одан әрі жетілдіру және студенттердің кәсіби іс-әрекетінің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін студенттердің кәсіби шеттілдік құзыреттілігін менеджмент және маркетинг саласында қалыптастыру болып табылады

    Семестр 8
  • Бизнесті макро және микро деңгейлерде басқару
    Несиелер: 9

    Модульді игерудің мақсаты студенттердің теориялық және практикалық білімдерін, бизнес-талдауды ұйымдастырудың біліктері мен дағдыларын қалыптастыру, стратегиялық ойлауды дамыту, басқару ортасына қатысты макро - және микро деңгейде қалыптасқан жағдайларды көру болып табылады. Бизнестің тиімділігін арттыру бойынша негізделген басқарушылық шешімдер қабылдау үшін аналитикалық ақпаратты іріктеу және бағалаудың жүйелі дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Семестр 8
  • Жеке даму негіздері
    Несиелер: 6

    1."Экономика және кәсіпкерлік негіздері" Курста әлемдік және ұлттық деңгейлерде кәсіпкерлік қызметті қалыптастыру және дамыту ерекшеліктері қарастырылады; кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың түрлері, нысандары мен тәртібін зерттейді; негізгі және айналым капиталы мен өндірістің басқа факторлары мен кәсіпкерлік құрылымдағы персоналдың қажеттілігін анықтайды 2. "Ғылыми зерттеу негіздері, ОБЖ, экология негіздері"курсы Курста ғылыми материалдарды жүйелеу, презентацияларды дайындау және орындау тәсілдері, ресімдеу, көпшілік алдында сөз сөйлеу және ғылыми-зерттеу жұмыстарын қорғау әдістері; теріс әсерлердің параметрлерін бақылау және олардың деңгейлерін бағалау, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін арттыру жөніндегі іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру, құтқару жұмыстарына жоспарлау және қатысу тәсілдері; жеке қорғану құралдарын қолдану, дәрігерге дейінгі көмек көрсету мәселелері қаралады зардап шеккендерге. 3. "Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері" курсы Курста құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негізінің жалпы сипаттамасы; құқық салаларының әрқайсысының реттеуші құқықтық қатынастарының маңыздылығын анықтау; құқық салаларының ерекшеліктерін талдау қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикадағы математика
    Несиелер: 4

    Модульді игерудің мақсаты-студенттерде экономикалық мәселелерді талдауға, модельдеуге және оларды шешудің оңтайлы әдістеріне қажетті негізгі математикалық ұғымдар мен әдістерді қалыптастыру; ғылыми және практикалық мәселелерді шешуге қажетті аналитикалық қабілеттерді дамыту; студенттердің жеке басын қалыптастыру, олардың ақыл-ойы мен логикалық және алгоритмдік ойлау қабілеттерін дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Статистика және Ұлттық шоттар жүйесі
    Несиелер: 4

    Модульдің мақсаты-статистика мен ұлттық шоттар жүйесінің мазмұны туралы ғылыми білімді қалыптастыру, нақты статистиканы талдауда практикалық дағдыларды қалыптастыру, ұлттық шоттардың (ҰШЖ)мазмұны мен өзара байланыстарын игеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стратегиялық менеджмент және маркетинг
    Несиелер: 6

    Қызметті басқару процесінде Стратегиялық менеджмент пен маркетингтің рөлін көрсету маркетингтің аналитикалық аспектілерін, алу процесін және нарыққа бағытталған стратегияны әзірлеу үшін маркетингтік ақпаратты талдау кәсіпорынның дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жаһандану жағдайындағы халықаралық бизнес
    Несиелер: 6

    Модульді игерудің мақсаты-халықаралық бизнестің заңдылықтарын зерттеу, оған қатысатын фирмалардың артықшылықтарын, оның операциялары елдің экономикалық дамуына және оның әлемдік экономикадағы жағдайына қалай әсер ететінін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Компания қызметін кешенді экономикалық талдау
    Несиелер: 6

    Пәнді оқудың мақсаты – кәсіпорынның қаржылық-шаруашылық қызметін диагностикалаужәне экономикалық талдау әдістері мен тәсілдеріне сүйене отырып, кәсіпорынның алдында тұрған экономикалық мәселелерді шешудің оңтайлы жолдарын табу және таңдау үшін қажетті студенттердің экономикалық ойлауын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мемлекеттік-жекешелік әріптестік және жергілікті өзін-өзі басқару негіздері
    Несиелер: 7

    Мақсаты бакалаврларда нарықтық қатынастарды тиімді қалыптастыруды қамтамасыз ететін әлеуметтік-экономикалық процестерге ықпал етудің түрлі тетіктері арқылы мемлекеттің елдің экономикалық өміріне қатысуының нысандары мен әдістеріне қатысты мәселелер бойынша теориялық білімді, практикалық дағдыларды қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дағдарысты басқару және маркетинг
    Несиелер: 3

    Бұл модульдің мақсаты студенттерді дағдарысқа қарсы Менеджмент және маркетинг саласында теориялық және практикалық материалдар, заңнамалық және құқықтық құжаттар негізінде оқыту болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Жобаны басқару
    Несиелер: 5

    Модульді игерудің мақсаты-жобалық қызметке жүйелі әдістемелік тәсілді, жобаларды бағалаудың практикалық тәсілдерін, олардың тиімділігін талдауды тартымдылық пен іске қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    Кәсіби міндеттерді шешуде өзінің коммуникативтік ниетін білдіру үшін шет тіліндегі ақпаратты түсінуді, талдауды, салыстыруды және жинақтауды талап ететін шеттілдік қарым-қатынас саласында фонетикалық, грамматикалық және лексикалық дағдыларды меңгерген

  • Код ON2

    Қазіргі қазақ (орыс) тілінің негізгі функционалдық стильдерін және олардың тілдік ерекшеліктерін, сондай-ақ шет тілінде нақты басқарушылық және маркетингтік міндеттерді шешуде кәсіби салада іскерлік және ауызша сөйлеу нормаларын пайдалана отырып, ресми қарым-қатынастың түрлі этикеттік формулаларын пайдалана отырып, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында тілді қолданудың құралдары мен нысандарын қолданады

  • Код ON3

    Санаттар мен модельдерді қолдана отырып, экономикалық агенттердің мінез-құлқын сипаттайды, ақпараттық кеңістіктегі жұмыс пен аналитикалық қызметпен байланысты түпкілікті нәтижеге бағдарланған жұмысты дербес жоспарлау үшін қазіргі микроэкономикалық және макроэкономикалық құбылыстар туралы өз көзқарастарын дәлелдейді

  • Код ON4

    Теориялық, есептік және эксперименттік зерттеу әдістерімен, кәсіби қызметтегі математикалық және компьютерлік модельдеу әдістерімен байланысты кәсіби міндеттерді шешу үшін қажетті деректерді жинауды, талдауды және өңдеуді жүзеге асыру үшін кәсіпорын қызметінің негізгі экономикалық көрсеткіштерін болжау мен талдауда жауапты шешімдер қабылдай отырып, алынған нәтижелерді талдайды

  • Код ON5

    Компания мен бизнестің қызметін экономикалық талдау әдістеріне ие бола отырып, жеке бизнесті жүргізу үшін ресурстарды бағалау және кәсіпкерлік капиталды қалыптастыру, оларды басқару және бейтараптандыру мақсатында кәсіпкерлік тәуекелдердің деңгейін анықтауда жұмыс істейді

  • Код ON6

    Маркетингтік зерттеулер жүргізу және есептер ұсыну үшін маркетингтік және басқарушылық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және бақылауда маркетинг пен менеджменттің практикалыққ ұралдарын, әдістері мен технологияларын пайдаланады, болашақта ұйымды дамытуға бағытталған стратегиялық жоспарларды, іскерлік, корпоративтік және функционалдық стратегияларды әзірлейді және іске асырады

  • Код ON7

    Экология және қоршаған ортаны қорғау негіздерімен ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістерін жүйелей отырып, компанияның қаржылық қызметімен байланысты есепке алу процестерін жүзеге асыру үшін шаруашылық операцияларды тіркеу кезінде бастапқы есепке алу құжаттарын жасайды

  • Код ON8

    Экономиканың әртүрлі секторлары кәсіпорындарының бәсекеге қабілеттілігін айқындауда елдің, өңірдің, саланың, кәсіпорынның салалық құрылымын, шикізат базасын талдау үшін ұлттық және халықаралық экономиканың және оның шаруашылық жүргізуші субъектілерінің макроэкономикалық даму көрсеткіштерін болжайды

  • Код ON9

    Сатуды ынталандыру және тікелей маркетинг әдістерін қолдана отырып, жарнамалық және PR-акцияларды, жеке сатылымдарды ұйымдастыруға және өткізуге ұсыныстар беру үшін статистикалық деректерді өңдеу және талдау кезінде сауалнамалар, фокус-топтар жасайды және жүргізеді

  • Код ON10

    Нарықта тауарлар мен қызметтерді тиімді және аз шығынмен жылжыту үшін стандарты емес және креативті жарнамалық шешімдерді қабылдай отырып, Event-маркетингтің, брендингтің, Интернет-жарнаманың және SocialMediaMarketing, Партизан маркетингінің заманауи құралдарын, әдістері мен технологияларын қолданады

  • Код ON11

    Кәсіпорынды басқару 1С ERP жүйесінде жұмыс істейді және интернеттегі жарнамаларды орналастыру, интернет қызметтерін қолдана отырып, әлеуметтік желілердегі аккаунттарды жүргізу бойынша кәсіби сертификаттаудан өту үшін маркетингтің ішкі жүйесіндегі функционалдық міндеттерді шешеді

  • Код ON12

    Қызметкерлердің еңбек нәтижелеріне қызығушылығын арттыруда материалдық және моральдық ынталандыру жүйесін қолданады, жұмыс жүктемесін нақты бөлу және оның орындалуын бақылау үшін әртүрлі әдістер мен механизмдер арқылы ұйымдағыадамдар мен топтардың мінез-құлқына әсер етеді

  • Код ON13

    Кәсіпорынның өндірістік қызметімен байланысты оңтайлы басқару шешімдерін қабылдау үшін сапа менеджменті жүйесін іске асыра отырып, материалдық, қаржылық, еңбек, ғылыми-техникалық ресурстарды тиімді бөлуде бизнесті мемлекеттік қолдау құралдары

  • Код ON14

    Шетелдік іскерлік серіктестермен келіс сөздер жүргізу үшін әлемдік тауар нарықтарының конъюнктурасын талдай отырып, халықаралық іскерлік операцияларды жүргізу және шетелдегі кәсіпкерлік қызмет жағдайларына тез бейімделу үшін халықаралық маркетингтік стратегияларды іске асыру дағдыларын меңгерген

  • Код ON15

    Маркетингтік бағдарламалар мен жоспарларды әзірлеу, қызмет көрсету сапасына мониторинг жүргізу үшін банктің өнім портфелін қалыптастыра отырып, банк қызметтері нарығын бағалайды және талдайды

Top