Жаңа білім беру бағдарламасы

6B07113 Робототехника және мехатроника в Satbayev University

  • Математика I
    Несиелер: 5

    Курс қарапайым функцияларды зерттеуге және қарапайым геометриялық, физикалық және басқа қолданбалы есептерді шешуге мүмкіндік беретін көлемде математикалық талдауды зерттеуге негізделген. Дифференциалдық және интегралдық есептеулерге баса назар аударылады. Курстың бөлімдеріне бір айнымалының функцияларын дифференциалды есептеу, туынды және дифференциалдар, функциялардың әрекетін зерттеу, күрделі сандар, көпмүшелер кіреді. Анықталмаған интегралдар, олардың қасиеттері және есептеу әдістері. Белгілі бір интегралдар және оларды қолдану. Дұрыс емес интегралдар.

    Оқу жылы - 1
  • Математика II
    Несиелер: 5

    Курс I математиканың жалғасы. Курстың бөлімдеріне сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия элементтері кіреді. Сызықтық алгебраның негізгі сұрақтары қарастырылады: сызықтық және өзіне жұтасқан операторлар, квадраттық формалар, сызықтық бағдарламалау. Бірнеше айнымалы функцияның дифференциалдық есебі және оны қолдану. Еселі интегралдар. Анықтаушы мен матрицалар теориясы, сызықтық теңдеулер жүйелері, сондай-ақ векторлық алгебраның элементтері. Жазықтықта және кеңістікте аналитикалық геометрияның элементтері енгізілген.

    Оқу жылы - 1
  • Физика I
    Несиелер: 5

    Курс классикалық және қазіргі заманғы физиканың негізгі физикалық құбылыстары мен заңдылықтарын; физикалық зерттеу әдістерін; физиканың ғылым ретінде техниканың дамуына әсерін; физиканың басқа ғылымдармен байланысын және оның мамандықтың ғылыми-техникалық мәселелерін шешудегі рөлін зерттейді. Курс келесі бөлімдерді қамтиды: механиканы, қатты дененің айналмалы қозғалысының динамикасын, механикалық үйлесімділік толқындарды, молекулалы кинетикалық теориясын және термодинамиканың негіздерін, тасымалдау құбылыстарын, үздіксіз орта механикасын, электростатиканы, тұрақты токты, магнит өрісін, Максвелл теңдеулерін.

    Оқу жылы - 1
  • Физика II
    Несиелер: 5

    Курс физика заңдарын және олардың кәсіби қызметте практикалық қолданылуын зерттейді. Кәсіби міндеттерді шешуде негіз қалыптастыру үшін физиканың теориялық және эксперименттік-практикалық оқу міндеттерін шешу. Зерттеудің эксперименттік немесе теориялық әдістері нәтижелерінің дәлдік дәрежесін бағалау, компьютерді пайдалана отырып физикалық жай-күйін модельдеу, заманауи өлшеу аппаратурасын зерделеу, сынақ зерттеулерін жүргізу дағдыларын пысықтау және олардың нәтижелерін өңдеу, болашақ мамандықтың қолданбалы міндеттерінің физикалық мазмұнын бөлу.

    Оқу жылы - 1
  • Жалпы химия
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-химияның негізгі түсініктері мен заңдылықтарын; химиялық термодинамика мен кинетиканың іргелі заңдылықтарын; атом құрылысы мен химиялық байланыстың кванттық-механикалық теориясын зерттеу. Ерітінділер және олардың түрлері, тотығу процестері, үйлестіру қосылыстары: түзілуі, тұрақтылығы және қасиеттері. Заттардың құрылымы және элементтер химиясы.

    Оқу жылы - 1
  • Инженерлік және компьютерлік графикасы
    Несиелер: 5

    Курс студенттерде келесі дағдыларды дамытады: геометриялық фигуралардың кез-келген комбинациясын жазықтықта бейнелеу, кескін түрлендіруге мүмкіндік беретін зерттеулер мен олардың өлшемдерін жүргізу; дизайнер мен дизайнер, технолог, құрылысшы арасындағы байланысты қамтамасыз ететін ақпараттың негізгі және сенімді құралы болып табылатын техникалық сызбаларды жасаңыз, AutoCAD.

    Оқу жылы - 1
  • Кәсіпкерлік және көшбасшылық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән кәсіпкерлік қызмет пен көшбасшылықтың негіздерін ғылым мен заң тұрғысынан; ерекшеліктерін, проблемалық жақтары мен даму перспективаларын; бизнес-құрылымдардың экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастар жүйесі ретіндегі кәсіпкерлік теориясы мен практикасын; кәсіпкерлердің инновациялық сезімталдыққа дайындығын зерттейді. Пән кәсіпкерлік қызметтің мазмұнын, мансап кезеңдерін, кәсіпкердің қасиеттерін, құзыреттілігі мен жауапкершілігін, бизнес-идеялардың теориялық және практикалық бизнес-жоспарлауын және экономикалық сараптамасын, сондай-ақ инновациялық даму тәуекелдерін талдауды, жаңа технологиялар мен технологиялық шешімдерді енгізуді ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Автономды мобильді роботтар
    Несиелер: 5

    «Автономды мобильді роботтар» пәнін оқып-үйрену барысында студент дизайн процесін ұйымдастыру негіздерінде, дизайн жұмысының параллельділік қағидалары бойынша, мобильді робототехникалық жүйелердің әзірленген өнімдерінің оңтайлы техникалық және экономикалық көрсеткіштеріне жету жолында білім базасын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Роботтардың механикасы
    Несиелер: 5

    Пән роботтар мен манипуляторлар механизмдерінің негізгі түрлерін: топсалы-рычагты, жұдырықшалы және беріліс механизмдерін зерттейді. Роботтар мен манипуляторлардың әртүрлі механизмдерінің құрылымдық, кинематикалық және динамикалық талдауы мен синтезі, олардың кинематикалық және динамикалық қасиеттері қарастырылады. Роботтар мен манипуляторлардың механизмдерін талдау және синтездеу есептерін шешудің практикалық әдістері зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
  • Қызметтік робототехника
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді даму тарихымен, мақсатымен, құрылғылардың жалпы принциптерімен және өнеркәсіптік емес мобильді роботтардың қызмет көрсету және басқа түрлерін қолдану саласымен таныстыруға бағытталған. Қазіргі заманғы технологиялар деңгейінде "адам – машина" байланысы және оның болашақта даму принциптері туралы объективті түсінік қалыптастыру. Сервистік және өнеркәсіптік емес мобильді роботтардың кинематикасы мен динамикасының ерекшеліктерін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Өндірістік роботехника
    Несиелер: 5

    Пән өнеркәсіптік роботтар мен роботтық жүйелерді құру және диагностикалауда ақпараттық технологияларды, технологияларды, қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану, соның ішінде энергияны үнемдейтін технологиялар мен басқару құралдарын әзірлеудің заманауи әдістерін қолдану бойынша пәндік құзыреттерді меңгеруге бағытталған; өнеркәсіптік роботтардың құрылымы мен орналасуын, робот жетектерінде жүзеге асырылатын басқарудың негізгі принциптерін, өнеркәсіптік роботтардың жағдайын жобалау және бағалау принциптерін оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Биоморфтық және антропоморфтық робототехника
    Несиелер: 5

    Курс биоморфты және антропоморфты робототехникалық жүйелер, оларды қолдану және конструктивтік орындалуы туралы базалық білімді қалыптастыруға, сондай-ақ манипуляторлардың параметрлерін есептеу әдістеріне оқытуға, манипуляциялық жүйелер қозғалысының кинематикалық және динамикалық ауыспалыларын есептеу білігін студенттерге алуға; бионикалық және антропоморфтық конструктивтік орындалулардың робототехникалық құрылғылары туралы білімге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Электромеханика және электроника негіздері
    Несиелер: 6

    Электрондық құралдарды жобалау және есептеу үшін электромеханика және электроника негіздері, әдістерінің негіздерін студенттердің білімдерін қалыптастыру. Электрондық құрылғылардың құрылымдық және схемалық диаграммаларын оқып білу, дағдылар мен дағдыларды меңгеру, олардың жұмыс қағидаларын түсіну және электрондық компоненттерді дұрыс таңдау

    Оқу жылы - 2
  • Математика III
    Несиелер: 5

    Пән Математика 2 пәнінің жалғасы болып келеді. Курстың бөлімдеріне мыналар кіреді: сандық қатарлар теориясы; Функционалдық қатарлар теориясы; Фурье қатарлары; Ықтималдық теориясы мен математикалық статистика элементтері. Қатарлар теориясының барлық бөлімдері бойынша есептерді шешуге; оқиғалардың ықтималдығын табуға; кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын есептеуге; эксперименттік деректерді өңдеу үшін статистикалық әдістерді пайдалануға ерекше орын берілген.

    Оқу жылы - 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән экологияның ғылым ретіндегі міндеттерін, түрлерін (аутэкология, популяциялық және әлеуметтік экология), экологиялық терминдерді, табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын және еңбек қызметі жағдайындағы экологиялық қауіпсіздік аспектілерін зерттейді. Қоршаған орта мониторингі және оның қауіпсіздігі саласындағы басқару. Атмосфералық ауаны, жер үсті, жер асты суларын, топырақты ластау көздері және экологиялық проблемаларды шешу жолдары; техносферадағы тіршілік қауіпсіздігі; табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пән сыбайлас жемқорлықтың мәнін, пайда болу себептерін, тұрақты даму себептерін тарихи және қазіргі көзқарастар негізінде зерттейді. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті дамыту үшін алғышарттар мен әсерлерді қарастырады. Әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік және этикалық нормалар негізінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың дамуын зерделейді. Түрлі қоғамдық қатынастармен және түрлі көріністермен өзара байланыс негізінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру проблемаларын зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Электроника
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің электроника негіздері, электронды құрылғыларды есептеу және жобалау әдістері туралы білімдерін дамытуға бағытталған. Курсты оқу процесінде студент жартылай өткізгіш құрылғылардың жұмысының физикалық негіздері мен құрылғыларының принциптерін меңгереді, олардың сипаттамалары мен көрсеткіштерін, сонымен қатар аналогты электронды схемаларды, сигнал генераторларын құрудың негізгі принциптерін, жұмыс істеу принциптерін меңгереді. интегралдық микросхемалардың жұмысы, интегралдық логикалық элементтердің функциялары мен құрылысы, логикалық құрылғылардың комбинациясы мен тізбек түрлерінің синтезін зерттеу әдістері

    Оқу жылы - 2
  • Роботты басқарудың микропроцессорлық контроллері
    Несиелер: 4

    Пән мехатроника мен робототехникадағы микропроцессорлық жүйелердің құрылымдық схемаларын, микропроцессорлық құрылғылар мен роботтарды басқаруға арналған аппараттық құралдарды әзірлеу негіздерін оқуға бағытталған; мехатрондық және роботтық жүйелердің әртүрлі объектілерін басқару құрылғыларын құру дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Микроконтроллерлі басқару жүйелері
    Несиелер: 4

    Пән микропроцессорлық жүйелерді құрудың негізгі принциптерін және микроконтроллерлердің заманауи архитектурасын оқуға бағытталған; ақпаратты жинау және өңдеу үшін микроконтроллерлік жүйелерді әзірлеу әдістері мен құралдарын меңгеру; әртүрлі датчиктерді басқару және микропроцессорлық басқару мәселесін шешу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Манипуляторлардың механикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттердің өнеркәсіптік роботтар мен технологиялық жабдықтардың манипуляторларын, роботты кешендердің заманауи конструкцияларын жобалау және есептеу ерекшеліктерін, олардың орналасуы мен құрылымын, сипаттамалары мен талаптарын, өндірісте әртүрлі манипуляторларды қолдану шарттарын зерттеу. Студенттердің қазіргі заманғы өндірісті автоматтандыру құралдары бойынша қажетті білім кешенін алуы, негізгі техникалық-экономикалық көрсеткіштердің ұтымды үйлесімін анықтай білуі, өнеркәсіптік роботтар мен манипуляторларды зерттеу, есептеу және құрастыру кезінде қажетті практикалық дағдыларды дарыту негізгі міндеті болып табылады

    Оқу жылы - 3
  • Инженерлік термодинамика және электродинамика
    Несиелер: 5

    Пән жылу-энергетикалық жабдықтардың жылутехникалық есептеулерін жүргізу және оның термодинамикалық тиімділігін бағалау үшін студенттің теориялық және практикалық базасын дамытуға бағытталған. Пән техникалық термодинамиканың негізгі заңдары мен іргелі принциптерін, жұмыс денелерінің күйлерінің өзгеру қасиеттері мен процестерін, жылу және тоңазытқыш машиналарда энергияның түрлену принциптерін, термодинамикалық циклдарды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
  • АКТ - MATLAB инженерлері үшін программалау
    Несиелер: 4

    Пән жүйелерді модельдеудің типтік математикалық сұлбаларын оқуға, имитациялау жүйелерінің негізгі тәсілдерімен танысуға, құрылғыларда, автоматтандырудың техникалық құралдарында және MATLAB ортасындағы технологиялық процестерде физикалық басқару процестерін имитациялаудың заманауи әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
  • Инженерлік шығармашылық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді инженерлік шығармашылықтың әдістерімен таныстыруға, олардың жаңа техникалық шешімдерді іздестіру әдістерін пайдалана білуге ​​білім, білік және дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс студенттерге дизайнды әзірлеу процесінде, сондай-ақ жаңа бұйымдарды техникалық өңдеуде, оларды пайдалану мен жөндеуде туындайтын өнертапқыштық есептерді құрастыруға және шешуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Басқарылатын машиналардың механикасы
    Несиелер: 5

    Курс динамикалық жүйелерді басқару және олардың күйін бағалау әдістерін зерттеуге бағытталған; оңтайлы басқару жүйелерін жобалау әдістерін меңгеру; мехатрондық машиналарды басқаруға байланысты есептерді шешудің зерттелген әдістері мен алгоритмдерін қолдану; басқарылатын мехатронды машиналарды құрудың жалпы жүйесіндегі әртүрлі жетек элементтері мен құрылымдарын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
  • Жоғары деңгейлі бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пән жоғары деңгейлі тілдерде бағдарламалаудың негізгі принциптерін және олардың қолданбалы есептерді шешуде қолданылуын зерттейді. Пәнді оқу студенттерде ғылыми ойлау негіздерін қалыптастыруға ықпал етуі тиіс, оның ішінде: жоғары деңгейдегі бағдарламалау тілін пайдалана отырып, күрделі жүйелерді құру принциптерін түсіну; қолданбалы есептерді шешу үшін әртүрлі технологиялар мен қағидаттарды қолдану тиімділігін бағалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Автоматика негіздері
    Несиелер: 5

    Құрылысты автоматтандырудың автоматтандырылған жүйелерінің және автоматтандырылған басқарудың жалпы принциптерін зерттеу, элементтерді және автоматтандыру жүйелерін таңдау және есептеу әдістері. Автоматты жүйелер мен басқару жүйелерінің техникалық құралдарымен танысу, автоматтандырылған реттеу және басқару жүйелерін тәжірибелік есепке алу әдістерін меңгеру, автоматтандырудың техникалық құралдарының қазіргі жай-күйімен танысу

    Оқу жылы - 3
  • Микроконтроллерлер үшін бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пән микроконтроллерлерді бағдарламалау әдістерін оқуға және қазіргі ақпараттық-өлшеу және басқару жүйелерінде микроконтроллерлерді практикалық қолдану дағдыларын меңгеруге бағытталған; аналогты-цифрлық және цифрлық-аналогтық түрлендіргіштерді пайдалана отырып, әртүрлі есептерді шешу үшін микроконтроллерлерді бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Интегралдық және микропроцессорлық схемотехника
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді цифрлық интегралды схемотехниканың негіздерімен және олардың робототехникада практикалық қолданылуымен таныстыруға, интегралды цифрлық схемотехниканың дамуы туралы, типтік микропроцессорлық жүйелердің архитектурасы мен бағдарламалануы туралы, Электронды схемаларды автоматтандырылған модельдеу және жобалау әдістері туралы түсінік алуға бағытталған

    Оқу жылы - 3
  • Ақпараттық-өлшеу технологияларының негіздері
    Несиелер: 5

    "Ақпараттық-өлшеу технологияларының негіздері" пәнінің мақсаты физикалық шамаларды өлшеу, өлшеу әдістері мен құралдары, өлшеу-Ақпараттық жүйелер туралы жалпы мәліметтерді зерттеу болып табылады. Электрлік, магниттік және электрлік емес шамаларды өлшеудің негізгі әдістері мен құралдарын, өлшеу нәтижелерінің дәлдігін бағалау әдістерін зерттеу, студенттерді заманауи өлшеу технологияларымен таныстыру және оларды қолдану.

    Оқу жылы - 3
  • Зерттеу жүргізу әдістемесінің негіздері
    Несиелер: 5

    "Зерттеу жүргізу әдіснамасының негіздері" пәні ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері теориясын зерделеуге, осы білімді студенттердің нақты зерттеу жұмысында пайдалануға бағытталған. Студенттерді объективті шындықты танудың жалпы әдіснамасының негізгі ұғымдарымен таныстыру; ғылыми зерттеу пәнінің ерекшеліктерін зерттеу. Пән бойынша оқу сабақтарын өткізу кезінде білім алушылардың командалық жұмыс, тұлғааралық коммуникация дағдыларын дамыту қамтамасыз етіледі

    Оқу жылы - 3
  • Инженерлік зерттеулердегі статистикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Пән эксперименттік мәліметтерді өңдеу және түсіндіру, жүйелік-техникалық және схемотехникалық жобалау міндеттерін шешуде үдерістер мен жүйелерді модельдеудің негізгі әдістерін зерделеуге, инженерлік зерттеулерде статистика әдістерін қолдануға мүмкіндік беретін оқушылардың логикалық және алгоритмдік ойлауын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Қорек көздері
    Несиелер: 4

    Осы курстың материалын зерттеу құрылғының қуат көздерін білу, осы құрылғыларды кәсіби қызметінде құралы ретінде пайдалану дағдыларын алуға мүмкіндік береді. Бастапқы қуат көздері. Энергетикалық құрылғылардың электромагниттік элементтері. Трансформаторлар. Тегістегіш сүзгілер. Қуат көздерін ауыстыру. Коммутациялық электр қондырғыларындағы реттеуші элементті бақылау. AC-DC түрлендіргіштері

    Оқу жылы - 3
  • Өлшеу құралдарының дәлдігі
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді өлшеу құралдарының дәлдігін бағалаудың практикалық есептерін шешуге дайындауға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент дәлдіктің анықтамасын, құрылғылардың жұмысындағы қателердің себептері мен түрлерін, әртүрлі қателік түрлерін бағалау әдістерін және олардың құрылғылардың жұмыс істеу дәлдігіне әсерін біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Бақылау-өлшеу аспаптары
    Несиелер: 5

    Пән аспаптарды құрудың іргелі негіздерін және өлшеу техникасының жалпы әдістерін, сондай-ақ әртүрлі электрлік емес шамаларды өлшеу ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Өлшеу құралдарының және өлшеу түрлендіргіштерінің құрылғыларымен, қосу схемаларымен және қателіктерімен танысу. Зерттеулер мен өндірісте жиі кездесетін физикалық шамаларды өлшеу үшін қолданылатын аспаптар мен өлшеу жүйелерінің негізгі принциптері мен түрлерімен зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Робототехникадағы сенсорлық жүйелер
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің жүктеме жасушалары, флекс сенсорлары, инфрақызыл және оптикалық сенсорлар және басқалар сияқты робототехникалық және мехатрондық жүйелер мен кешендерге арналған сенсорлар туралы білім алуына бағытталған. Бұл курста студент бағдарламалауды және қабылдауды, осы сенсорлардан деректерді өңдеуді үйренеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Сенсорлық электроника, датчиктер
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің жұмыс принциптері, негізгі параметрлер, сенсорлардың дизайны, олардың негізіндегі өлшеу түрлендіргіштері және әртүрлі мақсаттағы сенсорлар туралы білім алуға бағытталған. Сенсорлар мен өлшеу түрлендіргіштерінің жұмыс принциптері негізіндегі физикалық құбылыстар мен процестердің негіздерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Электрондық тізбектерді жобалау
    Несиелер: 5

    Пән электрондық схемаларды жобалауды ұйымдастыру принциптері мен әдістерін, соның ішінде автоматтандырылған жобалау әдістерін, математикалық модельдер мен бағдарламалық құралдарды құруды зерттеуге бағытталған, яғни заманауи мамандарға электрондық техника құрылғылары мен кешендерін жобалаудың күрделі мәселелерін қоюға және шешуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Роботтарды басқару
    Несиелер: 6

    Мехатрониканың және робототехниканың негізгі ұғымдары, робот құрылғыларының жобалау принциптері, робототехникалық жүйелерді жобалау және басқару принциптері, мехатрондық құрылғылар, модульдер, жүйелер, құрылғылар мен өнеркәсіптік роботтарды пайдалану қағидаты, манипуляторлар, PR, жеке модульдер PR роботтар мен манипуляторлар, олардың негізгі техникалық сипаттамалары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Өлшеу жүйелерін модельдеу
    Несиелер: 5

    Пән өлшеу жүйелеріндегі ақпаратты және сигналдарды түрлендіру моделін зерттеуге, өлшеу құралдарының негізгі сипаттамаларын және оларды есептеу және болжау әдістерін зерттеуге бағытталған; бақылау-өлшеу құралдары мен жүйелерінің құрылыс принциптерін зерттеу; оқуда компьютерлік модельдеу технологиясын меңгеру, өлшеу жүйелерін жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Роботтарды жобалау
    Несиелер: 5

    Пән робототехникалық жүйелер мен механикалық және электрондық жүйелерді қамтитын кешендерді құру тұрғысынан роботтарды жобалау мәселелерін қамтиды. Пән робототехникалық құрылғылар мен кешендерді құрудың негізгі кезеңдері туралы терең білім береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Роботтардың жетектері
    Несиелер: 6

    Пән өндірістік және тұрмыстық роботтарда қолданылатын жетектердің негізгі және қазіргі түрлерін, оның құрамына кіретін функционалдық диаграммаларды, роботтар мен элементтердің жетектерін, статикалық және динамикалық сипаттамаларын оқуға бағытталған; түзетуші кері байланыстардың көмегімен динамикасын жақсарту жолдары; робот жетектеріне арналған микропроцессорлық басқару құрылғылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Анық емес логика және нейронды желілер
    Несиелер: 5

    Пән анық емес логика және нейрондық желілер негіздерін және оларды заманауи технологияда практикалық қолдануды зерттеуді қамтиды. Белгісіздік жағдайында роботты және мехатрондық жүйелер мен кешендерді оңтайлы басқару есептерін шешу үшін анық емес логика мен нейрондық желілерде қолданылатын әдістер мен алгоритмдер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Capstone research project 2
    Несиелер: 5

    "Capstone research project 2" курсы - "Capstone research project 1" курсының жалғасы. "Capstone research project 2" курсы теориялық мәселелерді шешумен және эксперименттік зерттеулермен немесе кафедра немесе кәсіпорын орындайтын ғылыми-зерттеу жұмыстарының бөлігі болып табылатын қолданбалы сипаттағы міндеттерді шешумен байланысты дербес орындалған әзірлемені білдіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Capstone research project 1
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге идеяны нақты шешімге қалай өзгерту керектігін білуге және оны жүзеге асырудың оңтайлы тәсілін анықтауға мүмкіндік береді. Курс қатысушылары өз өнімдері мен қызметтерін жобалау, әзірлеу және одан әрі дамыту үшін қажетті процесс, негізгі әдістер мен құралдар туралы толық түсінік алады. Нәтижесінде студенттер шешімдердің прототиптерін жылдам жобалау әдістерімен танысады, өніммен жұмыс кезеңдерін жоспарлауды және олардың күрделілігін бағалауды үйренеді, орындалатын міндеттердің нақты жағдайларын және инновациялық шешімдерді әзірлеу үшін стандартты емес шешімдерді таба алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Машиналық оқыту теориясы және нейронды желілер
    Несиелер: 5

    Бұл пән машиналық оқыту теориясының және нейронды желілерінің негіздерін және практикалық колдануын қамтиды. Нейронды желілерінің түрлері, машиналық оқытуында және нейронды желілерінде қолданылатын әдістері мен алгоритмдері қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Роботтардың гидропневможетектері
    Несиелер: 6

    "Гидропневмопривод" пәні мынадай негізгі мәселелерді зерделейді: жұмыс принципі; жіктелуі; көлемді және қалақты гидромашиналардың негізгі параметрлері; конструкциялардың үлгілері; жұмыс процестерінің ерекшеліктері, гидромашиналардың конструкциялары мен есептеу әдістері; көлемді және гидродинамикалық берілістердің жұмыс принципі. Студенттердің пәннің теориялық және зертханалық бөлімінің материалдарын оқу кезінде алған білімдері келесі пәндерді оқу және бітіру біліктілік жұмысында қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Басқару және динамикалық жүйелер
    Несиелер: 6

    Пән білім мен дағдыларды қалыптастыру үшін қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыруға, сондай-ақ үздіксіз немесе дискретті уақытта жұмыс істейтін басқарылатын күрделі динамикалық жүйелердің математикалық модельдерін сапалы және сандық зерттеуге, сондай-ақ нақты процестің немесе құбылыстың математикалық модельдерін әзірлеу үшін бастапқы материалдар мен деректерді бағалауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Динамикалық жүйелерді модельдеу
    Несиелер: 5

    Пән MATLAB/SIMULINK жүйесінде динамикалық жүйелерді имитациялық модельдеуді құру принциптерін зерттеуге және робот жетектеріндегі динамикалық процестердің ағынын талдауға және позициялау процесінің көрсеткіштерін бағалауға, сондай-ақ мехатрондық және роботтық жүйелерді басқару жүйелерін құрудың модельдеу әдістеріне бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Робототехникадағы ендірілген жүйелер
    Несиелер: 6

    Пән студенттерге енгізілген басқару жүйелерін құрудың заманауи технологиялары, микроконтроллерлік жүйелерді дамытудың теориялық және практикалық аспектілері туралы түсінік беру және жүйелі ойлауды дамытуға ықпал ету мақсатын көздейді. Курс микроконтроллерлердің перспективті жоғары өнімді және энергияны үнемдейтін отбасына назар аудара отырып, микроконтроллерлер негізіндегі роботтарды басқаруға арналған ендірілген жүйелерді құрудың негізгі мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 4
  • Код ON5

    Жобаланатын робототехникалық және мехатрондық жүйелерді, олардың жеке модульдері мен кіші жүйелерін енгізудің қауіпсіздігін, экологиялылығын және экономикалық тиімділігін анықтау

  • Код ON4

    Ғылым, техника және технология жетістіктерін кәсіби қызметте пайдалану және дамудың қазіргі тенденцияларын ескере отырып, ғылыми-техникалық ақпаратты жинау және талдау

  • Код ON3

    Жаңа үлгілерді әзірлеу және қолданыстағы мехатронды және робототехникалық жүйелерді жетілдіру саласында зерттеу, ақпаратты басқару мен өңдеудің жаңа тәсілдерін іздеу

  • Код ON8

    Әзірленетін жобалардың техникалық құжаттамасының стандарттар мен технологиялық шарттарға сәйкестігін бағалау

  • Код ON7

    Робототехникалық және мехатрондық жүйелердің модульдері мен кіші жүйелерін сынауды жоспарлау, қолданыстағы объектілер мен эксперименттік макеттерге эксперименттер ұйымдастыру және жүргізу, заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып, эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу

  • Код ON6

    Техникалық тапсырмаға сәйкес робототехникалық және мехатрондық жүйелердің жеке блоктары мен құрылғыларын, интеллектуалды басқару, ақпараттық-сенсорлық және атқарушы ішкі жүйелер мен мехатрондық модульдерді есептеу және жобалау

  • Код ON1

    Жоғары математика, физика және басқа да жаратылыстану-техникалық ғылымдар бөлімдерінің білімдерін көрсету және оларды кәсіби қызмет барысында туындаған мәселелерді шешу үшін қолдану

  • Код ON10

    Ұжым қызметін ұйымдастыру, әртүрлі пікірлер жағдайында ұйымдастыру-басқару шешімдерін қабылдау және қабылданған шешімдердің салдарын бағалау

  • Код ON2

    Ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында пәнаралық инженерлік проблемаларды шешу және басқару үшін заманауи бағдарламалық өнімдерді және жаңа технологияларды қолдану

  • Код ON9

    Қазіргі заманғы мехатрондық жүйелерді пайдалану, монтаждау және баптау жөніндегі жұмысты ұйымдастыру

Top