Жаңа білім беру бағдарламасы

6B05101 Химиялық және биохимиялық инженерия в Satbayev University

  • Кәсіпкерлік, көшбасшылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Студенттер кәсіпкерліктің теориясы мен тәжірибесін, кәсіпкерлік құрылымдар арасындағы экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастар жүйесі ретінде зерттейді. Олар көшбасшылық және топтық жұмыс дағдыларын дамытады. Сондай-ақ сыбайлас жемқорлықтың себептері мен онымен күресу әдістерін зерттейтін болады. Студенттер сыбайлас жемқорлықтың себептерін және онымен күресу әдістерін зерттеу позициясынан олардың кәсіби бағдарын қалыптастыра отырып, теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
  • Органикалық химия II
    Несиелер: 5

    Химиялық білім беру цикліндегі базалық пән бойынша студентті іргелі даярлау, маманның шығармашылық қызметінде ғылыми және әдістемелік көзқарасты қалыптастыру, сонымен қатар хош иісті көмірсутектердің органикалық реакцияларының жалпы заңдылықтарын зерттеу. Осы пәнді игеру барысында студент алған базалық ғылыми-теориялық білімдерін ғылыми және практикалық міндеттерді шешу үшін қолдануға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастырады және көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
  • Биотехнология негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-студенттердің биотехнология саласындағы терең кәсіби білімдерін қалыптастыру. Биоиндустрияда физика-химиялық биология және іргелі биологиялық пәндер саласындағы ғылыми жетістіктерді пайдалану. Рекомбинантты ДНҚ құрылысының биотехнологиясы. Рекомбинантты молекулаларды реципиент жасушасына беру жүйелері. Генетикалық материалды берудің жасанды физика-химиялық жүйелері: ДНҚ микроинъекциясы; ДНҚ-мен қапталған ауыр металл бөлшектерімен бомбалау; электропорация; полимерлер мен репортер гендерін қолдану. Гендерді клондау және оларды анықтау, клондалған гендердің көрінісі.

    Оқу жылы - 1
  • Математика II
    Несиелер: 5

    Курс I математиканың жалғасы. Курстың бөлімдеріне сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия элементтері кіреді. Сызықтық алгебраның негізгі сұрақтары қарастырылады: сызықтық және өзіне жұтасқан операторлар, квадраттық формалар, сызықтық бағдарламалау. Бірнеше айнымалы функцияның дифференциалдық есебі және оны қолдану. Еселі интегралдар. Анықтаушы мен матрицалар теориясы, сызықтық теңдеулер жүйелері, сондай-ақ векторлық алгебраның элементтері. Жазықтықта және кеңістікте аналитикалық геометрияның элементтері енгізілген.

    Оқу жылы - 1
  • Жалпы биология
    Несиелер: 5

    «Жалпы биология» курсы іргелі және заманауи ғылыми принциптерге, сонымен қатар қазіргі биологияның барлық салаларында зерттелетін өзекті мәселелерге негізделген. Осы курста ұсынылған дәрістердің тақырыптары өзекті, соңғы ғылыми мәліметтерді қамтиды және оқу үшін қажет. Курста «Биология» пәнін оқып үйренуге негізделген заманауи негізгі ұғымдар бар.

    Оқу жылы - 1
  • Биологиялық процестердің кинетикасы
    Несиелер: 5

    Аталған пәнді оқу студентке ғылыми негіздерді қалау үшін алған білімдерін дұрыс қолдануға мүмкіндік береді – қосымша мәселелерді өз бетінше зерделеуге, осы пән бойынша жаңа білімдерді алуға және талдауға; өнеркәсіптік кәсіпорындардың технологиялық сызбаларын, жоспарларын және қималарын ресімдеу туралы әзірлеу ережелерін; кәсіпорындардың бас жоспарларын және оларды ресімдеу ережелерін қолдануға; жабдықты технологиялық және құрылымдық есептеу дағдыларын көрсетуге; жабдықтарды технологиялық және құрылымдық есептеу дағдыларын көрсетуге мүмкіндік береді. нормативтік-техникалық құжаттармен жұмыс істеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 2

    «Тіршілік қауіпсіздігі» курсы студенттердің қауіпсіздікке деген саналы және жауапты көзқарасын қалыптастыруға, олардың кәсіби қызметі саласындағы қауіптерді анықтау және тәуекелдерді бағалау дағдыларын меңгеруге, теріс өндірістік факторларды азайту үшін кәсіби білімді қолдануға дайын болуға, қауіпсіздікті қамтамасыз етуге және қауіпсіздікті қамтамасыз етуге, сонымен қатар, еңбек жағдайын жақсартуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Жалпы химия II
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың басқа да жалпы және арнайы химиялық пәндерді оқу үшін қажетті білімін, дағдылары мен іскерлігін қалыптастыру және оларды кәсіби қызметте пайдалану. Курс аяқталғаннан кейін студенттер жалпы химия туралы негізгі білімдерін көрсетуі керек; химиялық экспериментті жоспарлау және өткізу қабілеті; техникалық есептердегі химиялық аспектілерді түсіну және талдау қабілеті

    Оқу жылы - 1
  • Физикалық химия I
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-арнайы пәндерді оқуға қажетті негізгі ақпаратты беру. Курста термодинамика заңдары мен термодинамикалық потенциалдар, химиялық тепе-теңдік, бір компонентті және екі компонентті жүйелердегі фазалық тепе-теңдік, бір компонентті және екі компонентті жүйелердің күй диаграммалары, термиялық талдау, қатты ерітінділер, ерітінділердің жіктелуі мен қасиеттері, электролит ерітінділерінің термодинамикасы, электр өткізгіштік және электрохимиялық потенциалдар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
  • Физика II
    Несиелер: 5

    Курс физика заңдарын және олардың кәсіби қызметте практикалық қолданылуын зерттейді. Кәсіби міндеттерді шешуде негіз қалыптастыру үшін физиканың теориялық және эксперименттік-практикалық оқу міндеттерін шешу. Зерттеудің эксперименттік немесе теориялық әдістері нәтижелерінің дәлдік дәрежесін бағалау, компьютерді пайдалана отырып физикалық жай-күйін модельдеу, заманауи өлшеу аппаратурасын зерделеу, сынақ зерттеулерін жүргізу дағдыларын пысықтау және олардың нәтижелерін өңдеу, болашақ мамандықтың қолданбалы міндеттерінің физикалық мазмұнын бөлу.

    Оқу жылы - 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 2

    Курстың мақсаты: табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру. Курста жеке адамдардың, популяциялар мен қауымдастықтардың экологиясы, биогеоценоз қарастырылады. Экожүйе. Биосфера және оның тұрақтылығы. Тұрақты даму қағидаттары. Қазақстанның қазіргі заманғы жаһандық және өзекті экологиялық проблемалары және оларды шешу жолдары. Алдыңғы қатарлы отандық өндірістерге, қоршаған ортаны адамның өндірістік қызметінің теріс әсерінен қорғау жолдары мен тәсілдеріне шолу.

    Оқу жылы - 1
  • Физикалық химия II
    Несиелер: 5

    Болашақ маманға белгілі бір ғылыми немесе өндірістік мәселені шешудің оңтайлы, ғылыми негізделген әдісін таңдауға немесе дамытуға мүмкіндік беретін ғылыми дүниетаным мен химиялық ойлауды қалыптастыру. Курста физика-химиялық процестерді мақсатты басқаруға, оларды жүзеге асырудың оңтайлы жағдайларын қамтамасыз етуге, заманауи энергия тиімді технологияларды әзірлеуге және енгізуге, қажетті қасиеттері бар өнімдер алуға, қоршаған ортаны зиянды өндірістік ластанудан қорғаудың нормалары мен талаптарын орындауға мүмкіндік беретін физика-химиялық қайта құру заңдары қарастырылған

    Оқу жылы - 1
  • Физика I
    Несиелер: 5

    Курс классикалық және қазіргі заманғы физиканың негізгі физикалық құбылыстары мен заңдылықтарын; физикалық зерттеу әдістерін; физиканың ғылым ретінде техниканың дамуына әсерін; физиканың басқа ғылымдармен байланысын және оның мамандықтың ғылыми-техникалық мәселелерін шешудегі рөлін зерттейді. Курс келесі бөлімдерді қамтиды: механиканы, қатты дененің айналмалы қозғалысының динамикасын, механикалық үйлесімділік толқындарды, молекулалы кинетикалық теориясын және термодинамиканың негіздерін, тасымалдау құбылыстарын, үздіксіз орта механикасын, электростатиканы, тұрақты токты, магнит өрісін, Максвелл теңдеулерін.

    Оқу жылы - 1
  • Ферментативті катализ технологиясы
    Несиелер: 5

    Курс ферменттердің химиялық құрылымы, қасиеттері, ферментативті Катализ ерекшеліктері, жасушадағы ферментативті реакцияларды реттеу және ферменттерді практикада қолдану туралы білім жүйесін құрайды. Курста метаболизм мен энергиядағы ферменттердің іргелі рөлін, тұқым қуалаушылықтың молекулалық механизмдерін, тірі организмдердегі метаболикалық процестерді реттеу және интеграциялауды зерттеу жүреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Органикалық химия I
    Несиелер: 5

    Химиялық білім беру цикліндегі негізгі пән бойынша студентті іргелі даярлау, маманның шығармашылық қызметінде ғылыми және әдістемелік көзқарасты қалыптастыру, сонымен қатар алифатты көмірсутектердің органикалық реакцияларының жалпы заңдылықтарын зерттеу.Осы пәнді игеру барысында студент алған базалық ғылыми-теориялық білімдерін ғылыми және практикалық міндеттерді шешу үшін қолдануға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастырады және көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
  • Математика I
    Несиелер: 5

    Курс қарапайым функцияларды зерттеуге және қарапайым геометриялық, физикалық және басқа қолданбалы есептерді шешуге мүмкіндік беретін көлемде математикалық талдауды зерттеуге негізделген. Дифференциалдық және интегралдық есептеулерге баса назар аударылады. Курстың бөлімдеріне бір айнымалының функцияларын дифференциалды есептеу, туынды және дифференциалдар, функциялардың әрекетін зерттеу, күрделі сандар, көпмүшелер кіреді. Анықталмаған интегралдар, олардың қасиеттері және есептеу әдістері. Белгілі бір интегралдар және оларды қолдану. Дұрыс емес интегралдар.

    Оқу жылы - 1
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты тірі организмдерді құрайтын химиялық қосылыстардың құрылымы мен қасиеттері, биохимиялық процестердің негізгі заңдылықтары және метаболизмді реттеу механизмдері туралы білім алу болып табылады. Биохимиялық зертханаларда ғылыми - зерттеу, сондай-ақ өндірістік бейінде пайдаланылатын аспаптар мен жабдықтарда жұмыс істеу әдістері мен дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
  • Жалпы химия I
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - элементтердің периодтық жүйесінің құрылымын және элементтердің негізгі сипаттамаларын және одан туындайтын қосылыстарды зерттеу; химиялық қосылыстардың номенклатурасы, негізгі химиялық заңдар мен ұғымдар, сонымен қатар оларды кәсіби мәселелерді шешуде қолдану; заттардың қасиеттері мен физикалық күйлерін және бейорганикалық қосылыстардың негізгі класстарын зерттеу; электролит ерітінділері, электролиттік диссоциация және тұз гидролизі; химиялық термодинамика және кинетика негіздері.

    Оқу жылы - 1
  • Молекулалық биотехнология
    Несиелер: 5

    "Молекулалық биотехнология" курсының мақсаты молекулалық биотехнология, микробиология, биохимия, генетика, вирусология және т.б. жетістіктерде пайда болған және дамып келе жатқан ғылым саласындағы соңғы жетістіктермен танысу болып табылады. Дәрістерде рекомбинантты ДНҚ технологиясын қолдана отырып, адамға қажетті өнімдерді қалай жасауға болатындығы туралы түсінік берілген. Молекулалық биотехнология негіздеріне және осы негізде биотехнологиялық процестерді жетілдіру мүмкіндігіне байланысты мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
  • Микроорганизмдер биотехнологиясы
    Несиелер: 5

    Микробиологиялық биотехнология негіздері. Биотехнология ғылыми пән ретінде. Микробтық биомассаны алуға негізделген биотехнологиялық өндірістер. Органикалық қышқылдар мен бейтарап өнімдер алу. Микробиологиялық синтез өнімдерін алу: аминқышқылдары, ферменттер, дәрумендер, полисахаридтер, липидтер. Дәрілік және профилактикалық құралдардың биотехнологиялық өндірісі. Экологиялық биотехнология және оның міндеттері. Ағынды суларды биологиялық тазарту. Ағынды сулардың сипаттамасы. Аэробты және анаэробты процестер. Жоюға қатысатын микроорганизмдер. Қатты қалдықтарды биологиялық өңдеу, биогаз алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Ветеринариялық және Медициналық биотехнология
    Несиелер: 5

    Курс медициналық және ветеринариялық биотехнология әдістерімен дәрілік заттарды жасаудың заманауи технологиялары бойынша білім жүйесін және өндірістегі дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Фармацевтикалық биотехнология және биоқауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Фармацевтикалық биотехнология бағытының мәні мен мазмұны. Био объектілер дәрілік, профилактикалық және диагностикалық құралдарды өндіру құралы ретінде. Дәрілік препараттарды алуға арналған биотехнологиялық, өндірістік процестің жалпы схемасы. Биотехнологиялық биообъектілерді жетілдіру әдістері. Биоматериалдар банкі ретінде Криобиотехнология. Антибиотиктер. Өндіріс, биосинтез жолдары, резистенттілік. Амин қышқылдары мен басқа биологиялық белсенді қосылыстардың биотехнологиясы және оларды дәрілік заттар ретінде қолдану. Ферменттер тиімді дәрі ретінде. Фармацевтикалық өндірістің экологиялық аспектілері.

    Оқу жылы - 2
  • CAD химиялық және биологиялық инженерия I
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді chemcad модельдеу бағдарламаларының пакетін қолдана отырып, химиялық және технологиялық процестерді компьютерлік модельдеу негіздерімен таныстырады. Пән курсында компьютерлік модельдеу негіздері қарастырылады. Аталған пәнді оқу студентке технологиялық процестердің заңдылықтарын сипаттау үшін модельдеудің компьютерлік әдістерін дұрыс қолдануға; chemcad модельдеу бағдарламаларының көмегімен химиялық-технологиялық схемалардың құрылымы үшін алған білімдерін көрсетуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
  • CAD химиялық және биологиялық инженерия II
    Несиелер: 5

    ChemCad бағдарламасы өндірістік процестерді технологиялық жобалаудың әртүрлі нұсқаларын жасауға, талдауға және оңтайландыруға, олардың тиімділігін бағалауға және ең жақсысын таңдауға мүмкіндік береді. Студенттерге теориялық білім мен практикалық дағдыларды беру. Пәнді оқу студентке технологиялық процестердің заңдылықтарын сипаттау үшін компьютерлік модельдеуді дұрыс қолдануға; химиялық-технологиялық процестерді жүзеге асырудың оңтайлы жағдайларын табу үшін білімдерін көрсетуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
  • Экологиялық биотехнология
    Несиелер: 5

    Курс бұзылған экожүйелерді қалпына келтірудің биотехнологиялық әдістерін, ауыр металдардың биоремедиация әдістерін, мұнай мен мұнай төгінділерін, мұнай өнімдерінің деструкторлары үшін биологиялық өнімдерді құрастыру әдістерін және әдістемелерін, жеке микроорганизмдерді оқшаулау және өсіру әдістерін және қоршаған орта биотехнологиясында қолданылатын отандық және шетелдік биологиялық өнімдерді зерттеу әдістерін қарастырады. Ауыр металдар мен пестицидтерді фиторемедиациялау әдістері мен әдістемесі. Биопестицидтерді құрайтын биотехнология.

    Оқу жылы - 2
  • Инженерлік биотехнология
    Несиелер: 5

    «Инженерлік биотехнология» курсын меңгеру нәтижесінде студент қазіргі биотехнология, оның мақсаты, болашағы туралы теориялық білімге ие болуы және микроб биотехнологиясы, инженерлік энзимология, генетикалық және жасушалық инженерия бойынша заманауи ғылыми әдебиеттерді шарлау; биоананотехнологияның, иммунобиотехнологияның, ғарыштық биотехнологияның және басқалардың ғылыми нәтижелерін пайдалану мүмкіндігін болжау, процестің тиімділігін арттыру үшін биотехнологиялық әдістерді қолдана білу.

    Оқу жылы - 2
  • Тағамдық биотехнология және биоқауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Тамақ өнімдері технологиясында қолданылатын дәстүрлі биотехнологиялық процестерді және олардың азық-түлік тауарларының тұтынушылық қасиеттерін қалыптастырудағы рөлін зерттеу. Пәнді оқытудың міндеттері - тамақ биотехнологиясының қазіргі заманғы жетістіктерін және оның дамуының негізгі бағыттарын зерделеу.

    Оқу жылы - 2
  • Химиялық және биологиялық технологиялардың негізгі процестері мен аппараттары II
    Несиелер: 5

    Студенттерде химиялық-технологиялық процестердің негіздерін қалыптастыру, химиялық өндірістің барлық процестерінің өзара байланысын түсіну, сондай-ақ химиялық өндірістің негізгі процестері мен апараттарын білу.

    Оқу жылы - 2
  • Химиялық және биологиялық технологиялардың негізгі процестері мен аппараттары I
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты: студенттерде химиялық-технологиялық процестердің негіздерін қалыптастыру, химиялық өндірістің барлық процестерінің өзара байланысын түсіну, сондай-ақ химиялық өндірістің негізгі процестері мен аппараттарын білу.

    Оқу жылы - 2
  • Биологиялық белсенді заттар мен препараттар биотехнологиясы
    Несиелер: 5

    Курс химиялық қосылыстардан да, тірі ағзадағы зат алмасу процесінде де биологиялық белсенді заттарды алудың өндірістік процестерін жүргізудің әдістері мен құралдары туралы білім жүйесін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
  • Жануарлар биотехнологиясы
    Несиелер: 5

    Жануарлар биотехнологиясы-ғылыми және техникалық принциптердің көмегімен биологиялық жүйені адам үшін адамгершілік мақсаттарға "түзететін" ғылым. Бұл түбегейлі шешімдерді шешудің негізі Денсаулық сақтау, қоршаған ортаны қорғау, өнеркәсіптік өндірістің көптеген салалары және қоғамды азық-түлікпен қамтамасыз ету проблемалары. Сондықтан биотехнология жоғары білікті биотехнологтарды, селекционерлерді, биологтарды, мал шаруашылығы өнімдерін өндіру және қайта өңдеу жөніндегі технологтарды және т. б. даярлау үшін қолданбалы пән болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Жасушалық биотехнология
    Несиелер: 5

    "Жасушалық биотехнология" пәнінің мақсаты тағамдық, жемдік және медициналық мақсаттағы құнды биологиялық препараттарды алу мақсатында жаңа немесе күшейтілген пайдалы қасиеттері мен белгілері бар жаңа ағзаларды құру үшін гендік және жасушалық инженерияның негізгі әдістері мен тәсілдері - жасушалармен, органеллалармен, генетикалық материалмен манипуляциялар туралы Дағдылар мен түсініктерді алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Автоматтандыру негіздері
    Несиелер: 5

    Пән негізгі өлшеу аспаптарын, технологиялық параметрлердің бастапқы түрлендіргіштерін (датчиктерін), атқарушы механизмдерді, микроконтроллерлерді және станоктар мен технологиялық жабдықтарды автоматты реттеу жүйелерін зерделейді. Автоматтандыру жүйелерінің элементтерін, типтік байланыстардың уақыт және жиілік сипаттамаларын, сызықтық жүйелерді тұрақтылық үшін зерттеу критерийлерін және процестің сапасын бағалау әдістерін сипаттайды.

    Оқу жылы - 2
  • Талдаудың физика-химиялық әдістері
    Несиелер: 5

    Курс заманауи аналитикалық құралдардағы зерттеу және эксперименттік жұмыс принциптерін түсінуге және нәтижелер мен алынған деректерді практикалық қолдануға арналған. Курстың мақсаты студенттерді жаңа органикалық материалдар мен заттардың қасиеттері мен құрамын зерттеу үшін ФММА қолдануға үйрету.Әдістердің теориялық принциптері, эксперимент нәтижелерін компьютерлік өңдеу әдістері сипатталған. Масс-спектрометриялық әдістер. Электрондық парамагниттік резонанс әдісі (ЭПР). Ядролық магниттік резонанс әдісі (ЯМР). Радиометриялық әдістер.

    Оқу жылы - 2
  • Мұнай-газ шикізатын қайта өңдеу биотехнологиясының физика-химиялық негіздері
    Несиелер: 5

    "Мұнай-газ шикізатын қайта өңдеу биотехнологиясының физика-химиялық негіздері" пәнін оқытудың мақсаты студенттердің механизмдерді, машиналар мен аспаптарды зерттеу мен жобалаудың жалпы әдістерін меңгеруі; механизмдер көмегімен қозғалысты іске асыру принциптерін түсінуге қол жеткізу; берілген жұмыс шарттары бойынша машиналардың оңтайлы параметрлерін іздеу бағыттарын білу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
  • Кәсіпорындарды жобалау негіздері
    Несиелер: 5

    Өнеркәсіптің тамақ салаларының жұмыс істеп тұрған кәсіпорындарын қайта құру немесе техникалық қайта жарақтандыру үшін жаңа кәсіпорындар салу үшін жобалау жұмыстарын ұйымдастырудың негізгі ережелері қарастырылады. Бұл курс химиялық инженерияның негізгі ұғымдарымен танысуға арналған. Бұл пәнді оқу оқушыға тамақ өнеркәсібінің өнеркәсіптік кәсіпорындарының технологиялық сызбаларын, жоспарларын және бөлімдерін жобалау ережелерін дұрыс қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
  • Бактериялық шаймалаудың физика-химиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің өнеркәсіптік қалдықтардан, концентраттардан, ерітінділерден және ағынды сулардан металдардың биошаймалауымен байланысты іргелі физика-химиялық білімдерін қалыптастыру. Өнеркәсіп қалдықтарынан сирек кездесетін (лантан, скандий, иттрий), асыл (алтын, күміс) және басқа да бағалы (алюминий, мыс) металдарды алуға арналған биошаймалау технологияларының физика-химиялық негіздері. Құрамында уран бар кендерден уран алуға арналған биошаймалау технологияларының физика-химиялық негіздері.

    Оқу жылы - 2
  • Өсімдіктер биотехнологиясы
    Несиелер: 3

    Өсімдіктер биотехнологиясы курсы студенттерге өсімдік шаруашылығы мен ауылшаруашылығының практикалық мәселелерін шешу үшін қазіргі биологияның жетістіктерін пайдалану қажеттілігі, мүмкіндіктері мен перспективалары туралы білім алу үшін қажет. Курс мәдени өсімдіктердің генетикалық әртүрлілігін арттыруға; биологиялық белсенді заттарды өндіруші өсімдіктердің өнімділігін арттыруға бағытталған өсімдіктер биотехнологиясының қалыптасқан және дамып келе жатқан бағыттары туралы қазіргі заманғы деректерді қамтиды; клондық микропроцессордың тиімділігін арттыру, коммерциялық құнды өсімдіктерді сақтау және жақсарту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Техникалық микробиология
    Несиелер: 5

    Ғылыми және өндірістік биотехнологиялық процестерде әр түрлі іс жүзінде маңызды заттарды алу мақсатында кеңінен қолданылатын микроорганизмдердің биологиясын (морфология, генетика, биохимия, физиология) және экологиясын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Өсіру техникасы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды микроорганизмдерді культивациялау процестері негізінде іс жүзінде құнды заттарды алу тәсілдері саласындағы соңғы жетістіктермен таныстыру болып табылады, олардың алуан түрлілігі морфогенетикалық факторлар деңгейі бойынша да, метаболизмдік процестер бойынша да ең күрделі және перспективалы биотехнологиялық жұмыстарды шешуге мүмкіндік береді. Микробиологиялық өндірістерді өнім түрлері, сондай-ақ пайдаланылатын процесс пен жабдықтың түрі бойынша жіктеуге байланысты мәселелер егжей-тегжейлі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Ауыл шаруашылық биотехнологиясы
    Несиелер: 3

    Пәнге биохимия және өсімдіктер мен фитопатогендер арасындағы қарым-қатынастың молекулалық биологиясы, өсімдіктерді биологиялық қорғау құралдарын алудың биотехнологиялық процесінің негізгі элементтері жатады. Сабақтарда биологиялық тыңайтқыштарды алу туралы терең білім беріледі, ауыл шаруашылығы биотехнологиясының, оның ішінде вермикомпосттаудың жаңа бағыттарын дамыту процестері қаралады. Трансгенді өсімдіктерді алу және мал шаруашылығында эмбриондарды трансплантациялау. Курс соңында студенттер фитогормондар мен фиторегуляторларды алудың биотехнологиялық әдістерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Код ON4

    Биоэкологиялық және өнеркәсіптік инженерия саласындағы кәсіптік міндеттерді шешуде ғылыми-жаратылыстану пәндерінің (физика, химия, биология) негізгі заңдарын қолдану.

  • Код ON6

    Ақпараттық технологиялар мен экспериментті математикалық жоспарлау әдістерін пайдалана отырып, жаңа заттар мен материалдардың қасиеттерін синтездеу және зерттеу саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу.

  • Код ON1

    Негізгі химиялық және биохимиялық заңдылықтарды түсіну және іргелі білімді көрсету

  • Код ON7

    Әртүрлі күрделігінде математикалық есептерді шешу үшін білімді қолдану.

  • Код ON2

    Биотехнологиялық өнімдерді алуға бағытталған технологияларды әзірлеу кезінде математикалық талдау және модельдеу әдістерін қолдану, сондай-ақ жалпы техникалық мәселелердің шешімін таба білу.

  • Код ON3

    Жасушалармен және жасушалардың дақылдарымен экпериментальды жұмыс әдістерін, сонымен қатар макромолекулалар мен тірі жүйелерді зерттеудің физика-химиялық әдістерін меңгеру және ғылыми талдау дағдысы болуы

  • Код ON8

    Инновациялық әдістер және бақылау құралдарын қолдана отырып биотехнология саласында қауіпсіз балама, техникалық, технологиялық шешімдер туралы ұсыныс болуы, сонымен қатар басқарушылық шешімдерді қабылдау

  • Код ON9

    Генетикалық өзгерген өсімдіктерді, жақсартылған қасиеттері бар жануарлар мен микроорганизмдерді құрудың іргелі негіздерін, сондай-ақ оларды ғылым, медицина, фармацевтика, селекция және биотехнологиялық өндірісте қауіпсіз қолдану.

  • Код ON5

    Биогеоинженерия саласындағы мәселелерді талдай білу және қоршаған ортаны қорғау бойынша технологияларды жобалау және оңтайландыру.

  • Код ON10

    ҚР құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы жүйесі мен заңнамасының негіздерін, дәстүрлері мен мәдениетін біледі

Top