Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01401 Дене шынықтыру және спорт в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

  • Дене шынықтыру және спорт мұғалімі мамандығына кіріспе
    Несиелер: 3

    Пән жалпы және спорттық педагогика негіздері, дене тәрбиесінің мемлекеттік жүйесі туралы білім береді. Дене шынықтыру, сауықтыру және спорттық мазмұндағы білім беру мекемелерінің жұмысының құрылымына қысқаша шолу жасайды. Университеттегі оқу процесінің қызмет ету жүйесі туралы ақпарат береді. Әртүрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты өңдеу және оқу процесінде қолдану әдістемесінің ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік психологиясы және физиология
    Несиелер: 5

    Курс адамның анатомиясы мен физиологиясы, жас ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді, жоғары жүйке қызметінің заңдылықтары және адамның жүйке жүйесінің функционалдық ерекшеліктері қарастырылады. Оқушылардың онтогенездегі психикалық және физиологиялық дамуы, жас ерекшеліктері мен дамуының негізгі заңдылықтары, психофизиологиялық нормаларды есепке алу негізінде баланың дамып келе жатқан тұлғасының маңызды психикалық ерекшеліктері туралы жүйелі түсінігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы
    Несиелер: 3

    Курс дене шынықтыру мен спорттың психологиялық негіздері туралы мәліметтер береді. Дене шынықтыру сабағында мектеп оқушыларының жеке және тұлғалық ерекшеліктері, танымдық, мотивациялық, эмоционалдық-еріктік сфераларының дамуы зерттеледі. Тұлға психологиясы және мұғалім мен жаттықтырушы қызметінің ерекшеліктері қарастырылады. Спорттық іс-әрекеттердің психологиялық ерекшеліктері, спорттағы психологиялық дайындық, циклдік, жылдамдық-күш, техникалық және спорттық ойындардағы психологиялық дайындықтың ерекше аспектілері туралы білім қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Спорт экономикасы және спорт бизнесі
    Несиелер: 3

    Пәннің мазмұнында дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық-ойын-сауық іс-шараларын коммерцияландыру фактілерінің пайда болу тарихынан мәліметтер, дене шынықтыру мен спорттың қазіргі заманғы экономикасының негіздері, бюджет саясатын қалыптастыру, қаржыландыру спорт саласы және спорт ұйымдарын өзін-өзі қаржыландыру қағидаттары баяндалады. Кәсіпкерлік қызметтің мазмұны ашылады дене шынықтыру және спорттағы іс - шаралар, бизнес-жоспарлау, спорттық маркетинг мәселелері қарастырылады, Интернет-экономика және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны білім алушыларда педагогикалық ғылымның теориялық – әдіснамалық негіздері және кәсіби – педагогикалық іс-әрекеттің мәні туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу білім беру ортасында тұтас педагогикалық процесті ұйымдастырудың мазмұны, принциптері, формалары мен әдістері туралы қажетті білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Курсты оқу білім алушыларда оқу мен оқытудағы заманауи тәсілдерді сәтті жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экономика, кәсіпкерлік және көшбасшылық, экология және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы негізгі мәселелер мен қағидаттарды қамтитын интеграцияланған пән болып табылады. Нормативтік құқықтық актілерді пайдалану ерекшеліктері, Қоғамның іскерлік, этикалық, қоғамдық, экономикалық, кәсіпкерлік және экологиялық нормаларын пайдалана білу. Экологиялық-құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік қатынастардың, көшбасшылық қасиеттердің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес қағидаттарының ерекшелігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт акмеологиясы
    Несиелер: 3

    Пән мазмұнында шеберліктің арнайы кәсіби деңгейлерін қалыптастыру мен жетілдірудің негіздерінен басқа, кәсібиліктің компоненттері, өзін-өзі жетілдіру әдістері, педагогикалық тәжірибе мұғалімнің шығармашылық әлеуетін өзін-өзі жүзеге асырудың нәтижесі ретінде қарастырылады. Дене шынықтыру және спорт мамандарын кәсіби даярлауда казіргі білім беру технологиялар туралы, кәсіби мәдениетті қалыптастыру ерекшеліктері туралы, кәсіби дайындықтағы оқу процесінің компоненттерінің акмеологиялық бағыты туралы білім негіздері беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Паралимпиалық қысқы спорт түрлерінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс әлемдік және қазақстандық паралимпиада қозғалысының қалыптасу және даму тарихын зерттейді. Ол қысқы паралимпиадалық спорт түрлері бойынша арнайы қозғалыс дағдылары мен дене қасиеттерін қалыптастыру және жетілдіру теориясы мен әдістемесінің негіздерін ашады. Спортшылардың тәрбие мен оқыту процесінде физикалық, психологиялық, арнайы және техникалық дайындығының психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері туралы білім негіздерін береді. Жарыстарды ұйымдастыру мен өткізудің негізгі талаптары мен материалдық-техникалық параметрлерін ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеңіл атлетиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән жеңіл атлетиканы оқытудың тарихын, теориясы мен әдістемесін зерттейді. Жеңіл атлетика түрлері бойынша арнайы қасиеттерді дамытуға бағытталған оқыту техникасының негіздері. Спортшыларды әртүрлі кезеңдеріндегі қозғалыс дағдылары мен физикалық қасиеттері даярлаудың қалыптастыру, бекіту және дамыту ерекшеліктері. Жеңіл атлетика түрлері бойынша спорттық жаттығудың тактикалық-техникалық және физика-психологиялық элементтері. Әр түрлі деңгейдегі жарыстардың ережелері, ұйымдастыру және өткізудің негізгі шарттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дартс оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс паралимпиадалық спорт түрлерінің және дарцтың спорт түрі ретінде пайда болуы мен дамуының тарихи және теориялық негіздері туралы ақпарат береді. Ерекше балалардың дене тәрбиесінің кейбір аспектілері қарастырылады даму қажеттіліктері. Дартсқа оқытудың әдістемелік негіздері берілген. Қозғалыс дағдылары мен физикалық қасиеттерді қалыптастыру және жетілдіру негіздері зерттеледі. Оқу-жаттығу процесінің техникалық және әдістемелік қамтамасыз етудің негізгі параметрлері. Дартс бойынша жарыстар ережесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Курс барысында студенттер инклюзивті білім берудің принциптері мен әдістемелік негіздері туралы білімдерін қалыптастырады. Ерекше қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауға, инклюзивті білім беруді нормативтік-құқықтық қамтамасыз етуде туындайтын кедергілерді болдырмауға, сондай-ақ инклюзивті білім беру саласындағы ұйымдастырушылық және басқару құзыреттеріне қатысты заманауи талаптардың жаңа үлгілері туралы идеялар қалыптасады. Білім беру ұйымдарында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау үлгілері туралы білімді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Пән арнайы социологиялық теория ретінде дене шынықтыру және спорт социологиясы туралы білім негіздерін береді. Қоғам, мәдениет, дене шынықтыру және спорт негізгі социологиялық категориялар, әлеуметтік институттар ретінде ашылады. Әртүрлі әлеуметтік топтардағы дене жаттығулары мен спортпен айналысуға мотивацияның ерекшеліктері зерттеледі. Спорттық қызметте гендерлік қатынастарға, девианттық мінез-құлыққа және әлеуметтік бақылауға көңіл бөлінеді. Жаһандану қоғамындағы спорт қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Туризм негіздері және спорттық бағдарлау
    Несиелер: 5

    Бұл пән туризмнің қазіргі әлемдік құрылымының қалыптасуы мен дамуының тарихы мен географиясы туралы негізгі мәліметтерді зерттейді. Қазақстан Республикасындағы туризмді дамыту негіздері туралы білім береді. Ол аймақтық, республикалық және әлемдік деңгейдегі туристік саяхаттарды ұйымдастырудың даму перспективаларын, түрлерін, формалары мен әдістерін зерттейді. Жерде бағдарлау негіздері бойынша дағдыларды қалыптастырады. Оқушыларды спорттық бағдарлау бойынша дайындаудың ерекшеліктерімен және жарыстарды ұйымдастыру мен өткізу негіздерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спорттық дайындық теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән спортшыларды даярлау процесінде дене қасиеттерін қалыптастыру және дамыту негіздеріне оқытуға бағытталған. Қимыл-қозғалыстардың техникасы және тактикасының негізгі элементтерін зерттейді. Спортты дамытудың, спорттық іріктеу мен бағдарлаудың өзекті мәселелерін қарастырады. Спортшының жарыстық қызметіндегі спорттық дайындық түрлері және спортты басқарудағы мекемелік құрылымдар жүйесі туралы туралы мәлімет береді. Таңдалған спорт түріндегі оқу процесін жоспарлау жүйесі мен әдістемесінің негіздерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт тарихы
    Несиелер: 5

    Пән дене жаттығуларының пайда болуы мен дамуының теориялық негіздері мен тарихи алғы шарттарын, тарихтың әртүрлі кезеңдеріндегі дене шынықтыру және спорт жүйесін зерттейді. Түрлі халықтар арасында спорттың пайда болуының тарихи заңдылықтарын түсіндіреді. Ол Қазақстан Республикасындағы олимпиадалық және спорттық қозғалыстың, дене тәрбиесі жүйесінің даму тарихын ашады. Елімізде спорт пен дене шынықтыру-сауықтыру қозғалысының қазіргі заманғы даму деңгейімен және кадрлар даярлау жүйесімен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқыту әдістемесімен күрес түрлері
    Несиелер: 5

    Пән күрес түрлерінің даму тарихы туралы теориялық мәліметтерді қамтиды. Білім алушының арнайы қозғалыс дағдылары мен дене қасиеттерін қалыптастырудың кейбір ерекшеліктерін қарастырады. Олар тұрып және партерде ұрыс жүргізудің техникасына, қарсы әдістеріне алғашқы дайындықтың негіздерін береді. Оқушының жеке қабілеттерін ескере отырып, күрестен жарыстар ұйымдастыру және жалпы дене, арнайы, техникалық, психологиялық дайындығының негізгі әдістерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дәстүрлі емес спорт түрлерінің негіздері және дене шынықтырудың түрлері
    Несиелер: 5

    Бұл пән дәстүрлі емес спорт түрлері мен дене тәрбиесінің түрлерінің пайда болуы мен дамуы туралы білімнің негізін құрайды.Ол бұқаралық сипаттағы дәстүрлі емес спорт түрлерін аймақтық аймақтық және әлемдік деңгейде кеңінен насихаттаудың жалпы заңдылықтарын ашады. Оқыту және конкурстық процесті ұйымдастыру,өткізу және қамтамасыз ету негіздерін қарастырады. Ол халықтың әртүрлі топтарымен дене тәрбиесінің түрлерін ұйымдастыру ерекшеліктерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене тәрбиесі және спорт педагогикасы
    Несиелер: 5

    Бұл курс білім берудің дидактикалық негізі ретінде педагогикалық іс-әрекет теориясымен, ғылым мен практика контекстінде педагогика негіздерімен таныстырады. Спорт мұғалімінің кәсіби-педагогикалық іс-әрекетінің әдістері мен құралдары туралы жалпы мәлімет береді. Педагогикалық шеберлікті қалыптастыру жолдары, педагогикалық технологиялардың даму ерекшеліктері мен дене шынықтыру және спорт саласындағы инновациялар ашады. Педагогикалық шығармашылық туралы білім негіздерін және кәсіптік саладағы өнімді іс-әрекет дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Абай әлемі
    Несиелер: 3

    Пән тарихи фактілерді, Абай Құнанбайұлы, Шәкәрім Құдайбердіұлы шығармаларының идеялық-эстетикалық құндылықтарды қалыптастыратын философиялық-көркемдік негіздерін игерте отыра, студенттің өз пікірін айта білу, практикалық дағдыларды және адамгершілік, адалдық, көркем мінез сияқты адами қасиеттерді қабылдауды меңгертеді. Қазақ әдебиеті қаламгерлерінің данышпандық қырлары мен М.Әуезовтің Абай мұрасын зерттеу, насихаттаудағы рөлін, шығармаларының тарих, әдебиет, ғылым үшін маңызын айқындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім беру мекемелеріндегі дене шынықтырудың оқу-материалдық және нормативтік базасы
    Несиелер: 5

    'Білім беру мекемелеріндегі дене шынықтырудың оқу-материалдық және нормативтік базасы' пәнін оқу болашақ дене шынықтыру мұғалімінің кәсіби дайындығына кіреді. Мазмұнынында жалпы білім беретін оқу орындарында дене шынықтыру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық негіздері беріледі. Спорт ғимараттарының пайда болу тарихы және олардың спорттық және дене шынықтыру-сауықтыру инфрақұрылымының қазіргі заманғы дамуы зерттеліп, мектептегі спорт ғимараттарын жоспарлау, жобалау, пайдалану және қызмет көрсету мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Отырып ойнайтын волейбол оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны ҚР мен әлемде отырып ойнайтын волейболдың даму тарихы мен қазіргі жағдайын баяндайды. Отырып ойнау волейболының ережелерін, төрешілік негіздерін және ойынның техникалық элементтерінің жіктелуін қарастырады. Спортшылардың физикалық даму ерекшеліктерін және отырып ойнау волейболын оқытудың негіздерін ашады. Физика, техника, тактика және интегралды оқытуды және оқыту әдістемесін қарастырады. Материалдық- техникалық қамтамасыз ету, сондай-ақ нұсқаушы және төрешілік даярлық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Волейболды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән курсы волейболдың пайда болу және даму тарихымен, ҚР-да ойынның пайда болу тарихымен таныстырады. Оқу-жаттығу сабақтарын жоспарлау және ұйымдастыру және физикалық және арнайы физикалық дайындық құралдары мен әдістері негіздерін қарастырады. Волейболшы орында тұру мен орын ауыстыру техникасына үйретеді, доп беріліс, доп алу техникасын, шабуыл соққыларын, лақтырулар мен блоктарды оқытудың ерекшеліктері ашылады. Жарыс, жестикуляция ережелерінің және волейболдағы төрешілердің рөлінің маңыздылығын түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бадминтон оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс бадминтонның даму тарихын зерттейді. Ракетканы ұстау тәсілдері, тұру қалыптары мен қозғалыс техникасына үйренудің негіздері берілген. Беруді орындаудың негізгі тәсілдері, ракетканың ашық және жабық жағының, төменнен және жоғарыдан соққы жасау техникасы, шабуыл жасау техникасына үйретеді. Жеке және жұптық ойындардағы әрекет тактикасымен таныстырады. Оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде білім алушылардың жасы және жеке ерекшеліктерін ескеру. Жарыс ережелері. Материалдық-техникалық қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гимнастиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқыту курсы гимнастика түрлерінің теориялық негіздерін ашады. Еркін жаттығулар мен, снарядтардағы жаттығуларға оқыту негіздері, саптық, жалпы дамытушылық, қолданбалы, еркін, акробатикалық жаттығулар мен секірулердің әдістемелер ерекшеліктері зерттеледі. Мектепте сабақ өткізу әдістемесі. Жаттығу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі физикалық, арнайы дайындықтың негізгі әдістері. Сабақтардағы қауіпсіздік шараларына назар аударылды. Жарыстар мен спорт мерекелерді ұйымдастыру және өткізу негіздері беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жасөспірімдер спорттың теориялық әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл пән балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорт саласында кәсіптік қызметті анықтайтын іргелі білім жүйесін қалыптастырады. Оқу-жаттығу сабақтарын ұйымдастырудың формалары мен ерекшеліктерімен, әртүрлі спорт түрлеріне ортақ жаттығу процесінің негізгі заңдылықтарымен таныстырады. Балалар мен жасөспірімдер спортының психологиялық, тактикалық, техникалық дайындығын талдау әдістемесіне үйретеді. Дене шынықтыру мен спортты мәдениеттің және қоғамның әлеуметтік өмірінің ерекше, арнауы бөлек түрі ретінде зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқу орындарында спорт секцияларын ұйымдастыру негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мазмұны дене шынықтыру бойынша сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру негіздерін зерделеуді және білім беру мекемелерінде спорт түрлері бойынша секциялық жұмыстарды жүргізуді көздейді. Жарыстардың әртүрлі деңгейлері бойынша төрешілік ережелерін оқыту. Білім алушылардың жасы, жеке-дара, психологиялық, сондай- ақ дене дамуы ерекшеліктерін ескере отырып, спорттық секцияларда сабақ өткізудің негізгі мақсат-міндеттерін, мазмұны мен әдістемесін ашады. Спорттық бағдарлау мен таңдаудың әдістері мен амалдары берілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Баскетболды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс баскетболдың пайда болу және даму тарихын зерттеуді қарастырады. Ойын техникасына алғашқы оқыту негіздерін қарастырады. Допты иеленудің, жүргізудің, берудің және себетке лақтырудың негізгі тәсілдері мен амалдары. Жеке және командалық баскетбол ойынының тактикасы мен техникасының ерекшеліктері. Топтардың жасы бойынша физикалық және арнайы дайындықтың кейбір аспектілері. Стритбол ойынының техникасы мен тактикасы туралы жалпы ақпарат береді. Жарыс ережелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шығыс жекпе-жек оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Пән шығыс жекпе-жегінің тарихы, интеллектуалдық және рухани даму, денсаулықты нығайту және жеке өзін-өзі қорғау жүйесі ретінде мәліметтерден тұрады. Жекпе-жектің стилі мен түрлеріне байланысты оқытудың ерекшеліктері, дайындық және арнайы жаттығулардың әртүрлі кешендері қарастырылады. Оқу-жаттығу процесінің кезеңдері әдістемесінің негіздері ашылады. Білім алушылардың жеке басы, жасына және физикалық мүмкіндіктерін ескере отырып, оқыту әдістемесінің ерекшеліктері беріледі. Жарыс және жіктеу ережелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқыту әдістемесімен оқпен ату
    Несиелер: 5

    Пән атыс және пневматикалық қару түрлерінің құрастырып шығару тарихын зерттейді. Кіші калиберлі және пневматикалық қарудан атыс негіздері мен ережелерін ашады. Қарудың материалдық бөлігі және күтіп ұстау, қауіпсіздік шаралары. Әр түрлі жағдайдан атыс жүргізу әдістемесін қарастырады. Атысқа әзірлену, қөздеу, тыныс алуды және ағытқыш ілмекті басуға арналған арнайы жаттығулар әдісі берілген. Жарыс ережелері, әртүрлі жарыстарды ұйымдастыруға және өткізуге қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қолданбалы спорт түрлерін оқыту негіздері
    Несиелер: 5

    Пән қолданбалы спорт түрлерінің теориясы, әдістемесі және құқықтық реттеу негіздерін зерттейді. Оқушылардың жас және тұлғалық ерекшеліктерін есепке алу туралы, секциялық жұмысты ұйымдастыру туралы білім негіздерін береді. Оқу орнында қолданбалы спорт түрлері бойынша материалдық-техникалық базаны құру, пайдалану және қамтамасыз ету негіздерін қарастырады. Оқытуды ұйымдастыру мен өткізу құрылымы мен бәсекелестік процестері туралы ақпаратты ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Негізгі спорт түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән базалық спорттың түрлерінің тарихы мен дамуы, спорт түрлерінің төрешілік жүйесінің, классификация және терминологияның қалыптасу кезеңдерінен туралы жалпы мәлімет береді. Білім беру және жаттығу процесінің нормативтік-құқықтық және оқу-әдістемелік негіздерін зерделейді. Базалық спорт түрлері бойынша жарыстар ұйымдастыру және өткізу әдістемесіне оқытады. Гимнастика, жеңіл атлетика, спорттық ойындар, жүзу, шаңғы спортың құралдарын қолдана жалпы білім беретін мектепте дене шынықтыру-сауықтыру технологияларымен пайдалануды таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арбадағы баскетбол оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнде паралимпиадалық, сурдлимпиадалық және арнайы спорт түрлерінің даму тарихы оқытылады. Мүмкіндігі шектеулі адамдардың дене тәрбиесі жүйесінің негіздері қарастырылады. Арбадағы баскетболды оқыту негіздері, допты иелену, беру және лақтыру тәсілдері мен әдістері оқытылады. Жеке және командалық ойынның негізгі әдістері, шабуыл мен қорғаныстағы техникасы мен тактикасы берілген. Материалдық-техникалық қамтамасыз ету. Жарыстарды ұйымдастыру мен өткізудің негізгі ережелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене тәрбиесін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс жалпы білім беретін мекемелеріндегі дене шынықтыру бойынша тұтас білім беру үдерісін ұйымдастыру және өткізу бойынша теория мен әдістемені оқыту негіздерін қамтиды. Дене шынықтыру сабағы мен сыныптан тыс жұмыстың психологиялық-педагогикалық негіздері туралы түсінік береді. Дене тәрбиесі жүйесіндегі бағыттарды — спорттық жаттығудың және кәсіби- қолданбалы дене дайындығының ерекшеліктерін, дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық-бұқаралық жұмыстарды, өзара байланысты тұтас құрылым ретінде қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаңартылған білім беру мазмұнының технологиясы және критериалды бағалау
    Несиелер: 5

    Бұл пән білім беру мекемесінің дене шынықтыру саласындағы жаңартылған білім беру мазмұнының бағдарламасын оқытудың тиімді тәсілдерін қолдану әдістемесін зерттейді. Оқушылардың оқу жетістіктерін тиімді және ынталандырушы бағалауға, сондай- ақ жаңартылған білім беру жағдайында оқу- тәрбие процесін жоспарлау дағдыларын меңгеруге мүмкіндік беретін, сумативті және формативті, критериалды бағалау технологиясының ұйымдастырушылық-педагогикалық негіздерінің кең ауқымды мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Электрондық білім ресурстары
    Несиелер: 5

    Бұл пән жүйелендірілген білімді қалыптастыруға және кәсіби білімді, коммуникативтік, арнайы құзыреттерді жетілдіруге бағытталған. Казіргі заманғы ақпараттық, коммуникациялық және білім беру технологиялары саласындағы біліктіліктер мен дағдыларға педагогикалық бағыт мамандықтарының студенттерін оқыту. Ақпараттық- коммуникативтік технологиялар негізінде жалпы білім беретін оқу орындары оқушыларының оқу қызметін ұйымдастыру әдістемесін практикалық түрде меңгеру үшін. Дене шынықтыру сабақтарында АКТ қолдану ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гандболды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән гандболдың пайда болу және даму тарихы туралы мәлімет береді. Командалық спорттық ойындардың классификациясы мен құрылымының негіздерін оқытады. Тактикалық, техникалық, психологиялық және дене шынықтыру дайындығының ерекшеліктерімен оқу процесін ұйымдастыру әдістемесін енгізеді. Техника негіздерін, дриблинг және допқа иелік ету тактикасын, қарсы шабуылда және қорғаныста ойнауды үйретеді. Гандболдан жарыс пен төрешіліктің негізгі ережелерін, материалдық-техникалық қамтамасыз ету тәртібі мен талаптарын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Регбиді оқыту әдісімен
    Несиелер: 5

    Пән регби спорттық ойынының негізгі техникасы мен тактикасын, білім беру мекемелеріндгі сабақтар мен спорттық жаттығуларды ұйымдастырудың жолдары мен әдістемелерін, жарыс төрешілігі, жарыс хаттамасын ресімдеуді оқыту үрдісін ұйымдастырады. Дене шынықтыру мұғалімдері және жаттықтырушылардың іс-әрекетін талдайды. Команда ішіндегі қарым-қатынасты сауатты құруға, педагогикалық қағидаттарға сүйене отырып, командадағы ойыншылардың әрекеттерін дұрыс бөлуге және психологиялық дені сау ұжым құруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Голбол оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Бұл пән дене шынықтыру және спорт жүйесіндегі инклюзивті білім берудің теориялық негіздерін ашады. Көру қабілеті бұзылған адамдардың дене тәрбиесінің негіздері бойынша білім береді. Голбол ойынының сауықтыру құралы және спорт түрі ретінде даму тарихы туралы жалпы мәліметтерді зерттейді. Голбол ойынын оқыту әдістемесінің ерекшеліктерін қарастырады. Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады. Ойынның техникасы мен тактикасы, жарыстарды ұйымдастыру және өткізу туралы хабарлайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ұлттық спорт түрлері оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән еліміздегі ұлттық спорт түрлерінің пайда болу және даму тарихын, қимыл- қозғалыс техникасы мен тактикалық іс- әрекеттерін, ұлттық спорт түрлерінен төрелік ету және жарыстарды өткізу ережелерін, салауатты өмір салты мен дене тәрбиесі процесінде бұқаралық спорттық іс- шаралар ұйымдастыруды және жоспарлауды, ұлттық салт- дәстүрді жаңғыртуды қарастырады. Оқыту теориясы мен әдістемесінің негіздерін оқыту, ұлттық спорт түрлерінен жаттығу үрдісін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Пән бойынша сабақтан тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мамандардың дене шынықтыру және спорт бойынша сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру бойынша білімдерін жүйелеуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар оқу орындарында бұқаралық- спорттық және дене шынықтыру- сауықтыру жұмыстарын ұйымдастырудың негізгі формалар, құралдары мен әдістері туралы түсінік береді. Дене шынықтырудағы, салауатты өмір салтын дамыту және насихаттау, жаттықтыру және оқу тәрбие үрдістерін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сауықтыру әдістемесімен интерактивті ойындар
    Несиелер: 5

    Пән жасөспірімдермен жұмыс жасауда ойын құралдарын қолданудың отандық және шетелдік тәжірибесін талдауды қамтиды. Оқушылардың әлеуметтік-коммуникативтік интеллектуалдық, шығармашылық және қозғалыс қабілеттерін қалыптастыру жіне дамытудағы казіргі заманғы ойын әдістемесінің интерактивті формаларының негіздерін қарастырады. Білім алушының жасампаздық ұстанымын қалыптастыру құралы ретінде интерактивті ойынның педагогикалық ресурсымен таныстырады. Сауықтыру және мульти-дамытушылық бағыттағы интерактивті ойынды ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жүзуді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс әр түрлі жастағы балалармен жүзу жаттығулары мен жаттығу әдістерін зерттейді. Құрғақта және судағы дайындық, арнайы жаттығулардың әртүрлі әдістерінің кейбір аспектілерін қарастырады. Оқыту әдістемесінің негіздерін және жүзу, бастау және бұрудың спорттық тәсілдерінің ерекшеліктерін береді. Мектепте жүзу сабақтарының әдістемесі қарастырылады, жүзу бойынша жарыстарды өткізуді және төрешілікті ұйымдастыру, оқу құжаттамасын жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көпшіліктің денсаулығын арттыру жұмыстарын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    «Көпшіліктің денсаулығын арттыру жұмыстарын ұйымдастыру» пәні әр түрлі деңгейдегі білім беру және спорт мекемелерінде сауықтыру, дене шынықтыру және бұқаралық- спорттық жұмыстарды ұйымдастыруда педагогикалық және әлеуметтанулық зерттеулерді, теориялық білімдер мен кәсіптік дағдыларды игеруге бағытталған. Оның физикалық және мәдени бағыттарын жүзеге асыруға кең мүмкіндік бере отырып, әр түрлі жастағы халық арасында салауатты өмір салтын насихаттау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 5х5 және 7х7 футболдан оқыту негіздері
    Несиелер: 5

    Пән нашар көретін және көрмейтін спортшылар ойнайтын 5х5 мини-футболға бейімделген ойын әдісінің негіздерін қамтиды және 7 х 7 футбол, церебральды сал ауруы және басқа неврологиялық аурулары, инсульт пен ми жарақатының салдары бар спортшыларға арналған ойындар. Осы спорт түрлерінің тарихы мен қазіргі дамуы, ережелері, жарыстары туралы ақпарат береді. Жаттықтыру мен жарыстарды ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене тәрбиесі мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс қозғалыс әрекеттерін жасау кезінде адам ағзасының физиологиясының жалпы негіздерін, физикалық жаттығулар кезінде дененің жұмыс істеуінің физиологиялық заңдылықтарын зерттеуге негізделген. Қозғалыс әрекеттерінің дененің физиологиялық процестерінің қалыпты жұмысына әсері туралы кейбір мәліметтер. Қимыл-әрекет жасау барысындағы адам организмінің жай - күйін медициналық-биологиялық бақылау және дене жаттығулары физиологиясының мәселелері бойынша қозғалыс қызметі және ғылыми-зерттеу жұмыстары әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стол теннисін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән стол теннисінің спорт түрі ретінде пайда болу тарихы мен дамуы туралы ақпарат береді. Ракетканы ұстау тәсілдеріне бастапқы оқыту әдістемесі туралы жалпы мәлімет береді, Әр түрлі тіректердің, қозғалыстардың, әдістердің және берілістердің техникасы. Негізгі соққылардың (кесу, домалату) техникасын оқытудың ерекшеліктеріне назар аударады, 'стенд', 'шам', дара және жұптық ойындардағы тактикалық әрекеттер. Спортшының оқу-жаттығу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі физикалық және арнайы дайындығының негіздері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Футболды оқуты әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курста білім беру, оқыту және тәрбиелеудің бірлігі туралы мәліметтер берілген. Футболда қозғалыс әрекеттерін оқытудың ерекшеліктерін, оқу-жаттығу процесін ұйымдастырудың құрылымы мен формаларын қарастырады. Ойынның техникасы мен тактикасы, ойын элементтерін зерделеу реттілігі туралы білім береді. Әртүрлі тапсырмалар мен жаттығулар арқылы жеке және топтық оқытудың негіздерін меңгереді. Ойын жоспары туралы, алаң ойыншысы мен қақпашының ойын техникасы туралы ақпарат әкеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қозғалмалы ойындар оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән әртүрлі жастағы жалпы дене шынықтыру жаттығуларының құралы ретінде қозғалмалы ойындардың негіздерін береді. Сабақты жоспарлаудың, ұйымдастырудың және өткізудің қарапайым элементтерін үйретеді. Қозғалмалы ойындардың тактикалық әрекеттерінің кейбір түрлерінің қарапайым техникасымен таныстырады. Негізгі қимыл-қозғалыс дағдыларын, дене қасиеттерін қалыптастыру және жетілдіру мақсатында рөлдік мазмұнды және спорттық ойындардың элементтері бар ашық ойындарды оқуды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мини футболды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән мини-футболдың даму тарихы, мини-футбол негіздері және мини-футбол ойнау ережелері туралы ақпаратты қамтиды. Мини-футболдағы тактикалық дайындықтың мазмұны, мини-футболдағы тактикалық әрекеттерді оқытудың ерекшеліктері ашылады. Шағын футбол ойнау техникасын оқытудың ерекшеліктері зерттеледі. Допты аяқпен соғу, доп тоқтату техникасы, допты баспен ұру, допты ұстау, алдау қимылдары (финт) методикасы оқытылады. Қақпашының допты таңдау, ойын техникасы мен тактикасы меңгеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық дайындық процесін басқару негіздері
    Несиелер: 5

    Пән таңдалған спорт түрі бойынша спорттық дайындық процесін басқарудың негізін құрайды. Жоғары спорттық шеберліктегі спортшыларды даярлау жүйесін, спортшыларды дайындаудың барлық түрлерінің (физикалық, техникалық, тактикалық, психологиялық және интеллектуалдық) спорттық дайындығының нақты принциптерін дұрыс қолдануды жетілдіреді. Спортты дамыту, спорттық іріктеу және спорттық бағдарлаудың өзекті мәселелерін ашып көрсетеді. Ұйымдастыру жүйесі туралы мәлімет береді спорттық қызметтің әртүрлі бағыттарындағы басқару құрылымдары, жастар спортын, элиталық спортты және кәсіби спортты басқару жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт гигиенасы
    Несиелер: 5

    Пән дене тәрбиесі гигиенасының негіздерін, дене жаттығуларымен айналысатын дененің жеке бас гигиенасының ерекшеліктерін зерттейді. Денені шынықтырудың әртүрлі әдістері, гигиеналық нормалары және талаптары туралы білімдерін қалыптастырады. Ол спорт ғимараттары мен дене шынықтыру жаттығуларын жасайтын орындарға қойылатын негізгі гигиеналық талаптардың ерекшеліктерін ашады. Дене жаттығуларымен айналысатындардың еңбек қабілетін қалпына келтіру және жақсартудың көмекші гигиеналық құралдарын қарастырады. Әртүрлі спорт түрлері бойынша гигиеналық қамтамасыз ету туралы мәлімет береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық биохимия негіздері
    Несиелер: 5

    Пән дене еңбегі мен демалыс кезіндегі зат алмасудың ерекшеліктерін зерттейді. Жаттығу үрдісін ұтымды құру және оңтайлы қалпына келтіру кезеңдерін белгілеу заңдылықтары туралы мәлімет береді. Спортшы ағзасының жүктемесінің функционалдық жағдайына сәйкестігі туралы білімдерін қалыптастырады. Бұлшықет жұмысы мен қалпына келтіру кезінде болатын биохимиялық процестердің заңдылықтарын ашады. Спорттық өнімділікті арттыру, жылдамдық, күш және төзімділік қасиеттерін дамыту, жаттығудан кейін қалпына келтіруді жеделдету әдісін енгізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті оқыту әдістемесімен қозғалмалы ойындар
    Несиелер: 5

    Пән қозғалмалы ойындардағы инклюзивті мазмұндағы білім беру процесін ұйымдастыру, жүргізу және басқару ерекшеліктері туралы ақпарат береді. Негізгі қозғалыс және психомоторлық дағдыларды қалыптастыру және дамыту арқылы ерекше білім беру қажеттіліктері және жеке тұлғалық мүмкіндіктер бар балаларды оқыту және әлеуметтендіру мәселелерін қарастырады. Инклюзивті мазмұндағы қозғалмалы ойындар әдісінің сюжетті- рөлдік және эмоционалды-жағымды ерекшеліктерін ашады. Спорттық арнайы мүкәммал мен оқу-материалдық қамтамасыз етудің ерекшеліктерін түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық кинезиология негіздері
    Несиелер: 5

    Пән кәсіби спорт өкілдерінің денсаулығын функционалдық зерттеулердің теориясы мен практикасының негіздерін зерттейді. Кез келген дене жүйесіндегі теңгерімсіздік, функционалдық бұзылулар, құрылымдық органикалық бұзылулар және аурулар туралы жалпы ақпаратты қарастырады. Спортшының жағдайын бағалауда арнайы және стандартталған диагностикалық әдістер туралы ақпаратты қамтиды. Функционалдық синдромдарды белгілеу және болжау және физиологиялық функцияларды талдау ерекшеліктерімен таныстырады. Спортшының қалпына келу процесін бақылаудың кейбір аспектілерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Теннис оқыту әдісімен
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұнында теннистің даму тарихы мен оқыту әдістемесі мәселелері қарастырылады. Бұл спорттың негізгі терминологиясы, ойын құрылымы зерттеліп, ойын техникасы мен тактикасы мен құрал-саймандар сипатталған. Допты лақтырудың дәлдігі мен тұрақтылығынан допты берудің барлық қимылдарының үйлесімділігі мен ырғағын, ойыншы тірегінің әдістемесін, ұстап алу техникасын анықтайды, ойын қимылдарының стратегиясы мен жіктелуін, жарыстарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесін түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық генетика негіздері
    Несиелер: 5

    Пән генетиканың негізгі заңдылықтары мен түсініктерін, соның ішінде гендердің өзара әрекеттесуін және адам генетикасын зерттеудің негізгі әдістерін қарастырады. Спорттық генетиканың мақсаттары, міндеттері, амалдары мен даму кезеңдері, теориялық және практикалық маңызы туралы түсінік қалыптастырады. Дене шынықтыру және спорт саласында генетикалық тестілеу, генетикалық және фенотиптік маркерлерді талдау ұғымдарымен таныстырады. Спорттық таңдаудағы есептерді шешу негіздерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтайтын технологиясының негіздері
    Несиелер: 5

    Пән денсаулықты сақтау және кәсіби ұзақ өмір сүру мәселелерінде жаңартылған оқыту мен тәрбиелеудің классикалық технологияларын толықтыратын педагогикалық қызметтің негіздері мен әдістерінің жиынтығын көрсетеді. Денсаулықты жинақтаудың көп деңгейлі тұжырымдамасы ретінде медициналық-гигиеналық, сауықтыру, дене шынықтыру, экологиялық-денсаулықты сақтау -тәрбиелеу процестерін, сонымен қатар өмір қауіпсіздігін қамтамасыз етудің технологиялық процестерін талдайды. Халқтың денсаулығын сақтау жүйесін нормативтік-техникалық қамтамасыз ету құралдарын ұсынады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт маркетингі
    Несиелер: 5

    Пән маркетингтің әдіснамалық негіздерін, дене шынықтыру және спорт саласындағы нарық және нарықтық қатынастар ұғымдарын қамтиды. Спорттық, дене шынықтыру-сауықтыру және туристік қызметтер саласындағы маркетингтің мәні, негізгі принциптері және әдістері ашылады. Спорттағы бизнес негіздері және спорттық лицензиялау қарастырылады. Тұтынушы мен өнім маркетингі, өткізу нарықтарын зерттеу әдістері, халықаралық олимпиада комитетінің маркетингтік қызметі зерттеледі. Спорттық маркетингті даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми ізденіс жұмыстарының негізі және спорттық метрология
    Несиелер: 5

    Пән студенттің оқу іс-әрекетін ЖОО-да оқудың барлық кезеңдерінде ғылыми ұйымдастырудың негіздерімен таныстырады. Дене шынықтыру және спорттағы метрология, стандарттау және бақылаудың мазмұнын ашады. Бітіру жұмысын орындау деңгейінде ғылыми зерттеуді ұйымдастыру әдістемесін зерделейді. Спортшының физикалық жағдайын метрологиялық қамтамасыз ету тәжірибесін береді. Оқу-жаттығу процесін бақылау және жоспарлау нәтижелерін өңдеу және талдау әдістемесінің негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON8

    Дене тәрбиесі саласынан алған педагогикалық білімдерін қорытындылау, оқу-тәрбие процесінің оңтайлы формалары мен әдістерін әзірлеу, қолдану нұсқаларын ұсыну.

  • Код ON1

    Әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білімдері мен коммуникативтік іскерліктерді көрсете білу, қоғамның қазіргі заманғы даму үрдістерін ескере отырып, ақпараттық технологияларды қолдану.

  • Код ON6

    Кәсіби ортада өзін-өзі жетілдіруге ұмтылу. Білім беру процесінің мазмұнын түзету және педагогикалық міндеттерді шешу мақсатында білім алушылардың дайындық деңгейін анықтау.

  • Код ON3

    Дене тәрбиесі саласында оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру, білім беру мекемелерінің оқу-материалдық және нормативтік базасын қолдану бойынша педагогикалық білім негіздерін қолдану.

  • Код ON7

    Кәсіби саладағы педагогикалық мәселелерді талдау және шешу, заманауи білім беру технологияларын, әртүрлі әдістер мен тәсілдерді оқу үрдісінде қолдану, алған білімдерін көрсету.

  • Код ON5

    Педагогикалық зерттеулердің нәтежиелері негізінде білім беру ортасын жетілдіру үшін жағдай жасау, оларды оқу-тәрбие процесінде қолдану.

  • Код ON2

    Оқушылардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен критериалды бағалаудың заманауи технологияларын қолдану.

  • Код ON4

    Дене шынықтыру және спорт педагогикасы мен психологиясын, экономиканы оқытудың қазіргі заманғы педагогикалық технологияларын дамытудың қағидаттары мен әдістерін көрсету, оқу процесін дамытуға бағытталған оқыту бағдарламалары мен әдістерін айқындау және қолдану.

6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Қазақ спорт және туризм академиясы

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі және таңдаған спорт түрінен жаттықтырушы
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт мұғалімі
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top