Жаңа білім беру бағдарламасы

7M05202 Биоэкологиялық инженерия в Satbayev University

  • Экологияның заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    Магистранттарды табиғаттың барлық компоненттері мен қауымдастық мүшелерінің өзара әрекеттесуінің әртүрлі аспектілерін қарастыратын заманауи кешенді іргелі ғылым ретінде экологияның тұжырымдамалық негіздерімен таныстыру, нәтижесінде биосфераның қазіргі жағдайы туралы түсінік қалыптастыру. оған антропогендік әсердің күшеюі туралы, осы әсердің күшін азайтудың ықтимал жолдары туралы. Энергетикалық мәселе, шешу жолдары. Техногендік апаттар. Азық-түлік мәселесі, шешу жолдары. Аурудың артуы, жаһандық денсаулық дағдарысы. Ауыл шаруашылығы өсімдіктерін аурулар мен зиянкестермен зақымдау. биологиялық инвазиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-білім алушыларды басқару қызметінің психологиялық компонентінің рөлі мен көп аспектілі мазмұны туралы заманауи идеялармен таныстыру; кәсіби қызметті сәтті жүзеге асыру және өзін-өзі жетілдіру үшін болашақ магистрдің психологиялық мәдениетін арттыру. Қазақстандық және шетелдік басқару психологиясының дамуының негізгі кезеңдерін, үрдістерін және трендтерін, басқару қызметінің құрамы мен құрылымын зерделейді. Басқару функциясының психологиялық құрамдас бөлігіне, менеджердің жеке ерекшеліктеріне, менеджердің этикалық және мәдени компоненттеріне, өзара әрекеттесу негіздеріне ерекше орын беріледі.

    Оқу жылы - 1
  • Су дайындау және ағынды суларды тазартудың экологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – Су дайындау және су бұру бойынша қазіргі заманғы әдістерді қолдану, су алуды қысқартуға және өнеркәсіптің табиғи суларға зиянды әсерін азайтуға мүмкіндік беретін заманауи технологияларды игерумен кешенді және ұтымды су пайдалану бойынша схемаларды талдай білу қабілеттерін қалыптастыру. Курста әртүрлі техникалық жүйелердің су экожүйесіне әсер етуінің барлық түрлері, оларды қорғау кешенінде су объектілерін пайдалануды бағалаудың мәні мен әдістері оқытылады; арнайы су пайдаланудың төлемділігі туралы; зиянды өтеу туралы, Қазақстан Республикасының су заңнамасын бұзу туралы; Қазақстан Республикасының су заңнамасын бұзғаны үшін жауапкершілік туралы мәселелер қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Атмосфераны қорғаудың ғылыми және технологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Атмосфераны ластаушы заттардан қорғау саласында ғылыми және инженерлік шешімдерді қолдануды үйрету. Қорғау объектісі ретінде атмосфераның негізгі сипаттамалары. Атмосфераның ластану мәселесі және оны шешу жолдары. Атмосфераны қорғау стратегиясы. Қатты бөлшектерден және аэрозольдерден шығарындыларды тазарту. Шаң жинау әдістері. Өнеркәсіптердегі вентиляцияны және технологиялық шығарындыларды тазалаудың практикалық технологиялары. Шығарындыларды скрубберлермен, электрофильтрлермен, сүзгілермен тазалау. Экологиядағы болжамды зерттеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мазмұны білім беруді басқару негіздерін, ғаламдық білім беру үрдістері менеджментін, стратегиялық бастамаларды талдау мен таңдауды, білім беру мекемесінің/ұйымның дамуын басқару стратегиясы ретінде жобаны зерттеуге бағытталған. Сонымен қатар магистранттар білім беру маркетингін, білім беру ұйымдарындағы адам ресурстарын басқаруды, білім беру саласындағы ақпараттық‐коммуникациялық технологияларды және білім беру процесін басқаруды (жоғары мектеп мысалында) зерттейді.

    Оқу жылы - 1
  • Табиғи және сарқынды суларды тазартудың заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ауыз сумен жабдықтау және технологиялық қажеттіліктер үшін табиғи суды тазарту, сондай-ақ сарқынды суларды тазарту технологиялары мен процестерін зерттеу. Қысқаша мазмұны: Табиғи суларды тазарту және дайындау. Су сапасына қойылатын талаптар, сапа көрсеткіштері және олардың классификациясы. Өнеркәсіптік кәсіпорындардың ағынды суларын тазарту. Ағынды сулардың құрамы мен қасиеттері, зерттеу әдістері. Ағынды сулардағы жеке заттардың құрамын анықтау. Ағынды сулардың мөлшері мен ластануын азайту жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану
    Несиелер: 5

    Табиғатты және табиғи ресурстарды сақтауға талпыну, табиғатты ұтымды пайдалану негіздері туралы, қоршаған ортаның табиғи ресурстарына қатысты азаматтардың құқықтары мен міндеттері туралы ғылыми білім алуда белсенді ұстанымды қалыптастыру. Табиғи ресурстар мен жағдайлар, олардың жіктелуі. Табиғи ресурстарды пайдалану және молайту мәселелері, олардың өндірісті орналастырумен байланысы. Табиғатты пайдаланудың теориялық негіздері; табиғи ресурстық әлеует; табиғатты ұтымды пайдалану принциптері; қоршаған ортаны басқару жүйесі; әлеуметтік-экономикалық мәселелерді шешудегі экологиялық-экономикалық көзқарас.

    Оқу жылы - 1
  • Кәсіпорындардың шығарындыларын тазарту теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Технологиялық процестердің негіздері, кәсіпорындардан шығарындыларды тазартуға арналған жабдықтар мен техникалық құралдар туралы білім алу. Атмосфераны өнеркәсіптік ластанудан қорғаудың қазіргі әдістері: механикалық, физика-химиялық, химиялық. Ауаны ластау көздері ретінде желдету және технологиялық эмиссиялар. Таңдаудың анықтамасы. Шаң жинау әдістері. Пайдаланылған газдарды каталитикалық және термиялық тазарту әдістері. Өндірістік объектіні жобалау кезеңінде экологиялық таза шешімдер қабылдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экологиялық тәуекелді бағалау
    Несиелер: 5

    "Экологиялық тәуекелдерді бағалау" пәнінде оқытылады: тәуекел концепциясы, экологиялық тәуекелдің ерекшеліктері және олардың жіктелуі; сапалы және сандық бағалауға ықпал ететін тәуекелдерді бағалау әдістері; экологиялық тәуекелдерді басқару бойынша теориялық және практикалық сипаттағы мәселелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экожүйелі талдау
    Несиелер: 5

    Экожүйенің дамуын және оның құрамдас элементтерінің динамикасын болжау, сондай-ақ оларды басқару мәселелерін шешу мақсатында экожүйенің құрылымы мен қызметін және ондағы әртүрлі популяциялардың рөлін зерттеу саласында базалық білімді қалыптастыру. . Экожүйелік талдау – бұл әртүрлі күрделі жүйелерді немесе мақсаттары (критерилері) анық емес жағдайларды зерттеу әдістерін әзірлейтін синтетикалық пән. Курс жүйетану тұрғысынан экожүйелердің дамуы мен динамикасының мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми-инновациялық қызметті жоспарлау және басқару
    Несиелер: 5

    Магистранттардың биоэкологиялық инженерия және биотехнология саласында ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жоспарлау және ұйымдастыру, ғылыми-инновациялық қызметтің перспективалық бағыттары мен бағыттарын анықтау, ғылыми кәсіпкерлікті және ғылым, білім және өндірісті интеграциялау процестерін ұйымдастыру бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми жобалар және ғылыми-техникалық кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулердің перспективалық тақырыптарын таңдау, ЖОО-да ғылыми зерттеу қызметін ұйымдастыру негіздері, ғылыми зерттеу қызметін ұйымдастырудың құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылым философиясының пәні, ғылым динамикасы, ғылымның ерекшелігі, ғылым және ғылымға дейінгі, ежелгі және теориялық ғылымның қалыптасуы, ғылымның тарихи дамуының негізгі кезеңдері, классикалық ғылымның ерекшеліктері, классикалық емес және сыныптан кейінгі ғылым, математика, физика, технология және технология философиясы, инженерлік ғылымның ерекшелігі, ғылым этикасы, ғалым мен инженердің әлеуметтік-адамгершілік жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 1
  • Экологиялық тәуекелдерді басқару
    Несиелер: 5

    Магистранттардың экологиялық қауіп мәселелеріне заманауи көзқарастар, оны анықтау және талдау тәсілдері, экологиялық тәуекелдерді бағалау мен басқарудың әртүрлі әдістерін тәжірибеде қолдану қажеттілігі мен қабілеті туралы ғылыми зерттеулер кешенін қалыптастыру. Экологиялық тәуекелдер, экологиялық тәуекелдер және олардың классификациясы туралы заманауи идеялар, техногендік және табиғи тәуекелдерді талдау және олардың экологиялық тәуекелдермен байланысын орнату. Тәуекел құралын пайдалану негізінде қауіпті жағдайлардың дамуын модельдеу, болжау және алдын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экожүйелердің биологиялық ресурстары
    Несиелер: 5

    Биосфераның биологиялық ресурстары және жануарлар мен өсімдіктер әлемін ұтымды пайдалану және оларды қорғау негіздері туралы білімдерін қалыптастыру. Биосфераның биологиялық ресурстары және ресурстық ғылымның теориялық негіздері, қорларды бағалау және өсімдік және жануарлар тектес ресурстық түрлердің жағдайын бақылау әдістері қарастырылады. Далалық, өндірістік және зертханалық биологиялық ақпаратты өңдеудің, талдаудың және синтездің заманауи әдістері, зертханалық зерттеулер, жағдайын бағалау, қоршаған ортаны қорғау және биологиялық ресурстарды қалпына келтіру бойынша іс-шараларды жоспарлау және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ағылшын тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Курс техникалық мамандықтардың магистранттарына кәсіби және академиялық салада шетел тіліндегі қарым -қатынас дағдыларын жетілдіруіне және дамытуына арналған. Курс студенттерді заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып кәсіби және академиялық мәдениетаралық ауызша және жеке қарым -қатынастың жалпы принциптерімен таныстырады (дөңгелек үстел, пікірталастар, талқылаулар, кәсіби бағытталған жағдайларды талдау, жоба). Курс қорытынды емтиханмен аяқталады. Магистранттар да өз бетінше (MIS) айналысуы қажет

    Оқу жылы - 1
  • Жаңартылатын энергия көздері технологиясы
    Несиелер: 5

    "Жаңартылатын энергия көздерінің технологиясы" пәнін игерудің мақсаты магистранттарда дәстүрлі емес және жаңартылатын энергия көздерін пайдалану және қазіргі жағдайы бойынша білімді қалыптастыру, олардың энергетикалық, экономикалық және экологиялық сипаттамалары болып табылады. Пәннің міндеттеріне-дәстүрлі емес және жаңартылатын энергия көздері негізінде энергия қондырғыларын есептеу әдістері мен заманауи пайдалану бойынша білім мен дағдыларды үйрету кіреді, оларға: гидроэнергетика, күн мен жел энергиясын пайдалану, биоэнергетика, геотермальды көздер жатады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Қоршаған орта мен биоалуантүрлілікті сақтау
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортаның биологиялық әртүрлілігі, қорғау және оны ұтымды пайдалану туралы терең түсініктерін қалыптастыру. Қоршаған ортаның заманауи бейнесін қалыптастыру. Биоәртүрлілік мониторингі. Табиғатты пайдалану және биоәртүрлілік, оған адамның әсері. Ластану жағдайындағы биоәртүрлілік. Қоршаған ортаның ғаламдық және жергілікті ластану жағдайларындағы биоәртүрлілік динамикасы. Қазақстандағы қоршаған ортаны қорғау және биологиялық әртүрлілікті сақтау. Қазақстанның түрлік әртүрлілігінің қазіргі жағдайы: флора мен фауна, табиғи ерекшелігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Өндіріс қалдықтарын басқару
    Несиелер: 5

    Магистранттар арасында өндіріс және тұтыну қалдықтарын басқару жүйесін ұйымдастыру, қалдықтарды басқарудың жаңа тәсілдерін зерделеу және енгізу саласында жүйеленген білімді қалыптастыру. Қазақстан Республикасындағы қалдықтарды басқару

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Биологиялық және шикізат ресурстарды ұтымды пайдаланудың жаңа технологиялары
    Несиелер: 5

    Биологиялық және шикізатты ұтымды пайдаланудың ғылыми негіздері туралы білім алу. Биологиялық және шикізат түрлері, қоршаған ортаны ластаудың негізгі көздері, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану және оларды өңдеудің жаңа технологиялары. Табиғи ресурстарды өңдеудің заманауи тиімді технологияларын қолдану мысалдары, оларды өнеркәсіпте екінші реттік пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Экологиялық таза өндіріс
    Несиелер: 5

    Экологиялық таза өндіріс туралы түсініктерді қалыптастыру, ЭКҚ құру принциптері. «Қалдықсыз өндіріс» және «таза өндіріс» терминдерінің мәні. Таза өндірісті құру принциптері. Таза өндірістің құрамдас бөліктеріне қойылатын талаптар: шығарындыларды басу және қалдықтарды азайту, материал мен энергия шығындарын азайту, қайта өңдеу. Кәсіпорында таза өндірісті жоспарлауда қоршаған ортаның жағдайын бағалау үшін қолданылатын әдістер. Қоршаған ортаға әсерді бағалаудың экологиялық-экономикалық критерийлері. ESP стратегиясын жүзеге асыру бойынша жұмыс кезеңдері.

    Оқу жылы - 2
  • Жасыл технологиялар және жаңартылатын ресурстар
    Несиелер: 5

    Табиғи орта мен адамзат өркениетінің тұрақты дамуы арасындағы қайшылықтарды шешуде, заманауи жасыл технологиялар мен табиғи ресурстарды пайдалануда ғылыми білім мен дағдыларды меңгеру. Қазіргі жаһандық проблемалар. Энергетикалық декарбонизация. дәстүрлі энергия. Жаңа энергия үнемдеу және энергияны сақтау технологиялары. Биоотын. Суды үнемдеу және қайта өңдеу. Наноматериалдар мен нанотехнологиялар жасыл технологиялардың болашағы ретінде. Жасыл кеңістік. Экожүйе экономикасы және биоәртүрлілікті сақтау. Өнеркәсіптің қоршаған ортаға әсері және оны көгалдандыру жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Өндіріс қалдықтарын сертификаттау
    Несиелер: 5

    Алған білімін, іскерлігін және дағдысын кәсіби қызметте жүзеге асыруға қажетті ғылыми көзқарас пен жауапкершілікті қалыптастыру. Қалдықтарды басқару саласындағы нормативтік құқықтық актілердің түрлері және оларды орналастыру лимиттері. Қалдықтардың қауіптілік дәрежесіне қарай жіктелуі. Қалдықтардың көрсеткіштерін нормалау. Қалдықтардың қоршаған ортаға әсерін нормалау. Қалдықтардың қауіптілік критерийлері және кәсіпорындардың категориялары. Қалдықтарды басқарудың өндірістік экологиялық мониторингі. Халықаралық ISO стандарттарына сәйкес кәсіпорында қалдықтарды басқаруға қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Геотехнологиялық жүйелердегі қоршаған ортаның экологиялық реттеу
    Несиелер: 5

    Геотехнологиялық жүйелердегі табиғатты реттеудің ұғымдары мен категориялары туралы түсініктерін қалыптастыру. Экологиялық реттеудің негіздері мен механизмдері, реттеу түрлері, қоршаған ортаға әсерді реттеу тәртібі қарастырылады. Табиғи-техникалық (НТС) және геотехникалық (ГТС) жүйелерді экологиялық-экономикалық бағалау объектілері ретінде анықтау және жіктеу тұжырымдамалары, тәсілдері және инженерлік шешімдерді негіздеу.

    Оқу жылы - 2
  • Код ON2

    Халықаралық контексте ғылыми зерттеулер жүргізуге және университеттерде арнайы пәндерді оқытуға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін білу

  • Код ON1

    Өздерінің білімін, түсінушілігін және жаңа ортада, пәнаралық тұрғыдан кең көлемдегі мәселелерді кәсіби деңгейде шешуге қабілеттілігін қолданады

  • Код ON3

    Білім беру ұйымдарында заманауи оқыту әдістері мен жоғары оқу орындарының педагогикасы мен психологиясының талаптарына негізделген педагогикалық қызметті жүзеге асыру

  • Код ON4

    Ғылыми және өндірістік зерттеулерде халықаралық стандарттар мен ережелерді, заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен ресурстарды, экологиялық ақпаратты өңдеу мен түсіндірудің заманауи әдістерін пайдалана білу

  • Код ON5

    Ғылыми-инновациялық қызметті ұйымдастырудың жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу, әлемдік ғылыми-өндірістік қызметте жинақталған ақпаратқа аналитикалық шолу жасау, алынған нәтижелерді жинақтау және репрезентативті және түпнұсқалық зерттеу нәтижелері бойынша қорытындылар мен практикалық ұсыныстарды тұжырымдау

  • Код ON6

    Ресурс пен энергияны үнемдеу, халықаралық және отандық стандарттарға сәйкес қалдықтар мен шығарындылар мөлшерін азайту тұрғысынан жаңа экологиялық таза технологияларды әзірлеу

  • Код ON7

    Іргелі жаратылыстану және биологиялық ғылымдар мен арнайы экологиялық білімдерді біріктіру арқылы кәсіби мәселелерді шешу қабілетін көрсету

  • Код ON8

    Қоршаған ортаның барлық биологиялық әртүрлілігін бақылау және оны сақтау перспективаларын талдау, сондай-ақ табиғатты пайдаланудың қолданыстағы жүйелерін бағалау үшін талдау жасай білу

  • Код ON9

    Қоршаған ортаны қорғаудың стандартты шараларын әзірлеу және жоспарланған объектілердің қоршаған ортаға әсерін бағалау қабілетін көрсету

  • Код ON10

    Әртүрлі мақсаттағы объектілердің қауіпсіз жағдайын тексеру қабілетін көрсету, Қазақстан Республикасының заңнамасымен реттелетін олардың қауіпсіздігіне сараптама жүргізуге қатысу

  • Код ON11

    Экономикалық залалды бағалау әдістерін, қоршаған ортаны қорғау шараларының экономикалық тиімділігін, табиғи ресурстарды пайдаланғаны үшін төлемдерді меңгеруді көрсету

Top