7M01719 Шетел тілі: екі шетел тілі (негізгі ағылшын тілі) в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Шет тілдерін оқыту әдістемесі, шет тілдерін оқыту бойынша кәсіби дағдылар мен дағдылар саласында іргелі және қолданбалы білім беру жүйесінде ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті педагогикалық ғылымдардың жоғары білікті бәсекелес шеберлерін дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
-
Екінші шетел тілінің практикалық курсы (В2 жалғастыру деңгейі)
Несиелер: 5Пән екінші деңгейдегі (негізгі кәсіби деңгей) жазбаша, оқу, сөйлеу және тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәндерді оқудың мақсаты магистранттардың екінші шет тілін меңгерудің теориялық негіздемесі болып табылады
-
Шетел тілдерін оқытудағы мәдениетаралық коммуникация
Несиелер: 5Пәндерді оқып-үйренудің мақсаты - магистранттарды шет тілдерін қазіргі заманғы деңгейде оқытудағы негізгі тәсілдермен және шетел тілдерін оқытумен мәдениетаралық қарым-қатынастарды біркелкі байланыстыруда тілдік оқу құралдарының мәдени мазмұнымен таныстыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілдерін оқытудағы әдебиет
Несиелер: 5Бұл тақырып фантастикада сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу сияқты негізгі тілдік дағдыларды үйретудің маңызды құралы ретінде қарастыруға арналған. Пәндерді оқып-үйрену барысында шет тілдеріндегі әдебиеттерді пайдаланудың маңыздылығы және сыныптағы әдеби мәтіндердің тиісті түрлерін таңдаудың негізгі факторлары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау
Несиелер: 5Курс магистрлердің қоғамның заманауи талаптарына сәйкес лингвистика саласындағы алдыңғы қатарлы әдістерін зерттеуге және қолдануға бағытталған. Кәсіби әдістердің заманауи типологиясын меңгеру магистранттарға шет тілін оқыту әдіснамасының түрлі аспектілерінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге мүмкіндік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Лингвистикалық зерттеулердің әдіснамасы
Несиелер: 5Пәнді оқудың мақсаты – магистранттар үшін эксперименталды жұмысты орындау, ғылыми нәтижелерді синтездеу, талдау, жүйелеу және лингвистикалық зерттеу әдістерінің жиынтығын қолдану арқылы ғылыми нәтижелерді жүйелілік пен бірізділікке келтіру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шеттілдік білім берудің заманауи әдіснамасы
Несиелер: 5Бұл пәнді оқытудың мақсаты болашақ кәсіби қызметке магистранттар үшін кең тараған теоретикалық базаны құру және университетте шет тілдерін оқытудың маңызды әдістері, құралдары және ұйымдастырушылық формаларымен танысу. Бұл курс магистранттардың практикалық іс-әрекеттегі оқытудың әр түрлі әдістерін, құралдарын және формаларын дербес, шығармашылық және тиімді қолдану мүмкіндіктерін қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 4«Шетел тілі (кәсіби)» курсы академиялық жазудың нормаларын меңгерту, сыни талдаулардың дағдыларын дамыту, ғылыми шолулар дайындау, аннотациялар, зерттеу тақырыптары бойынша рефераттар және библиографиялар құрастыруды қарастырады, тілдік емес мамандықтардың магистранттарына жоғары базалық стандарт (С1) деңгейіндегі шет тілдік білімді меңгерту үрдісінде мәдениаралық-коммуникативтік құзіреттілікті қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Риторика және шешендік өнер негіздері
Несиелер: 5Курстың барысында әзірленген дағдылар магистранттарға ауызша сөйлеу дағдыларын игеруге және сөз сөйлеу мәдениетін меңгеруге мүмкіндік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шетел тілдері мұғалімінің кәсіби өсуін бағалау
Несиелер: 5Бұл пән – бұрынғы педагогикалық тәжірибеге қарамастан, болашақ мұғалімнің ағылшын тілін оқытудың белгілі бір саласында білімдерін сынайтын халықаралық деңгейде танылған модульдік біліктілік бөлімінің бөлігі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы және философиясы
Несиелер: 4«Ғылым тарихы мен философиясы» курсы магистранттардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырып, сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Көп мәдениетті тілдік тұлғаны қалыптастыру
Несиелер: 5Пәндерді оқып-үйрену барысында магистранттар шет тілін үйрену арқылы кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешуге өз дағдыларын қалыптастыру жолдарын іздейді. Мәдениет материалдарымен жұмыс істеуде тілдік және сөйлеу құзіреттіліктерінің әдіснамалық мәселелерін дамытуға бағытталады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Екінші шетел тілінің практикалық курсы (В2 бастапқы деңгейі)
Несиелер: 5Пән екінші шет тілін B2 (негізгі кәсіби деңгей) деңгейінде жазбаша, оқу, сөйлеу және тыңдау дағдыларын одан әрі дамытуға бағытталған. Пәндерді оқудың мақсаты магистранттардың екінші шет тілін меңгерудің теориялық негіздемесі болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шетел тілдерін оқытудағы CLIL
Несиелер: 5Пәндік-тілдік өзара қарым-қатынаста оқыту (CLIL) басқа пәнді оқытуда сипаттауды, мысады философия немесе психологияны шет тілінің көмегімен оқытуды қарастырады.Европалық Одақтағы тілдердің алуан түрлігі және сөйлесу қажеттілігі бұл курстың маңызды мәселесі болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Шетел тілдерін оқытудағы аударма мәселелері
Несиелер: 5Пәннің мақсаты - магистранттардың ағылшын тілін оқытудың тиімді әдістерін (жазбаша аударма, түсіндіру) зерттеу. Аударма арқылы ағылшын тілін үйретудің жалпы әдістері: репродуктивтік, зерттеу, қабылдау және логикалық.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Несиелер: 4Бұл пән жоғары және жоғары оқу орынан кейінгі білім беру жүйесінде магистранттардың тұтас педагогикалық процессті ұйымдастыра білуін дамыту, кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді меңгеруге және табысты ғылыми шығармашылық белсенділіктерін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қазіргі шетелдегі және Қазақстандағы шет тілде білім берудің тарихы
Несиелер: 5Пән магистранттарына шет тілдерін оқытудың ұлттық және өзіндік шетел әдістерін, жоғары және орта мектептерде шет тілдерін оқытудың мазмұны мен жүйесін, Қазақстандағы және шетелдегі білім берудің принциптері, әдістері және даму орталарымен танысуға мүмкіндік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жоғары білім берудегі шет тілдерін оқытудағы бағалау критерийлері
Несиелер: 5Пәннің мақсаты - магистранттарды университеттегі оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдарымен таныстыру, тесттік бақылаудың әдістемелік және теориялық негіздері, сондай-ақ болашақ мұғалімдерді оқыту сапасын бақылауды ұйымдастыру, мақсаттар қоюға байланысты кәсіби дағдылар мен дағдыларды дамыту, мазмұнды таңдау. студенттердің білімін тексеру, университетте оқу нәтижелерін бағалау әдістерін, нысандары мен құралдарын таңдау, тест тапсырмаларын әзірлеу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Шетел тілін оқытудың инновациялық әдістері
Несиелер: 5Бұл пән шет тілдерін оқытуда инновациялық және интерактивті әдістерді қарастырады. Бұл курста магистранттар шет тілдерін тиімді оқытудың дәстүрлі және заманауи әдістерін, сондай-ақ дәстүрлі және тәжірибелік сабақтар арасындағы айырмашылықтарды зерттейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 4Аталмыш оқу курсының қажеттілігі магистранттардың негізгі заманауи психологиялық тұғырлар мен қағидаларды, жеке тұлғаға тән психикалық үрдістерін зерттеу әдістерін, іс-әрекет тетіктерін реттеуді жеке тұлға мен топтың мінез-құлық заңдылықтарын түсіну және оны қызмет барысында пайдалану ақылы дәлелденеді.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Шетел тілдерін оқытудағы STEM
Несиелер: 5Пәндер ғылым, математика, технология және инжиниринг сияқты негізгі академиялық бағыттардағы STEM сауаттылығы мен тілдік дағдыларын дамытуға бағытталған. Магистранттар академиялық ғылыми-техникалық тұжырымдамалардың шынайы өмір сүру жағдайында зерттелетін және мектеп, қоғам, технология арасындағы тұрақты байланыстың болуын қадағалайтын кешенді оқыту әдісін қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Шетел тілдерін оқытудағы психолингвистика
Несиелер: 5Тәртіп студенттердің кәсіптік қызметінде одан әрі шығармашылық іске асыруға мүмкіндік береді, меңгерген кәсіби құзыреттілік ауқымын кеңейтеді, магистратура қызметінің нәтижелерін жоғары деңгейде қамтамасыз етеді, сондай-ақ болашақ кәсіби қызметінің бағытын өзгерту мүмкін.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Шетел әдебиеттану
Несиелер: 6Шет елдік әдебиеттану курсы магистранттарға әдебиеттану ғылымын ғылым ретінде қарастыруға және педагогикалық ғылым магистрлерін даярлау жүйесінде шетел әдеби сынының орынын анықтауға мүмкіндік береді. Курс осы пәнді басқа педагогикалық ғылымдармен өзара байланыстырады. Пән келесі компоненттерден тұрады: салыстырмалы әдебиет, әдеби имидждің ерекшелігі, әдеби шығармалардың мазмұны мен формасы, әдеби жанрларды бөлу қағидалары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Ағылшын тілінің жетік деңгейі
Несиелер: 6Бұл пәнді ағылшын тілін жетік меңгерген деңгейде төрт дағдыны қамтиды: кәсіптік-бағдарланған, академиялық және арнайы тақырыптар бойынша сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Академиялық ағылшын тілі
Несиелер: 6Осы курста алынған дағдылар магистранттарға академиялық форматта зерттеу жүргізуге және зерттеу нәтижелерін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Бұл курс ағылшын тілінде магистрлік диссертацияны орындаған магистранттарға ерекше қызығушылық тудырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Арнайы-кәсіби ағылшын тілі (С1 деңгейі)
Несиелер: 6Пән ағылшын тілін C1 деңгейінде күнделікті сөйлеуде және арнайы кәсіби жағдайларды дамытуға бағытталған. Осы тәжірибелік курсты оқып-үйрену нәтижесінде магистранттар алдын-ала дайындықсыз, қандай да бір кең ауқымды мәселелер бойынша сыртқы көмексіз және арнаулы кәсіби шет тілі байланысын енгізе алады және ұйымдастыра алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Шет тілдерін оқытудағы қашықтық технологиялар
Несиелер: 6Курс әртүрлі мақсаттарда шет тілін оқытуда заманауи технологияларды қолдануы мен шет тілі мұғалімдерінің кәсіби біліктілігін арттыруға бағытталған. Шет тілдерінің болашақ мұғалімінің ақпараттық құзыреттілігін дамыту мен университетдегі оқу үрдісін ұйымдастыруда соңғы интернет пен веб-технологияларды пайдалануға мүмкіндік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Контрастивті лингвистика
Несиелер: 5Бұл курстың мақсаты мінез-құлыққа араласу қателігінен және контрастылық тәсілдермен аяқталатын зерттеу тақырыбын анықтау болып табылады. Контрасттық лингвистиканың курсын оқу жоспарына енгізу негізделген. Осы пәнді ұйымдастыру бойынша университетте салыстырмалы лингвистиканы оқытудың әдіс-тәсілдері ұсынылған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Социолингвистика
Несиелер: 5«Социолингвистика» таңдау пәнін оқып-үйренудің мақсаты - 2-курс магистранттарының заманауи қазақстандық лингвистикалық ғылымдағы әлеуметтік лингвистиканың мәртебесі туралы түсініктер мен ақпараттарды зерттеу, магистранттарға мәліметтерді (материалдарды, ақпараттарды) өңдеудің негізгі әлеуметтік лингвистикалық әдістерін және лингвистикалық тұрғыдан әлеуметтік мәселелерді шешудің негізгі тәсілдерін ұсыну. Бұл курсты оқу магистранттарға заманауи әлеуметтік лингвистиканың негізгі бағыттары туралы білімдерін тереңдетуге және университетте шетел тілдерін оқытуда социолингвистикалық аспектіні қолдануды қарастыруға мүмкіндік береді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Шет тілдерін оқытудағы мультимедиялық технологиялары
Несиелер: 6Пән коммуникация дағдыларын үйрету үшін мультимедиялық технологияның қажеттілігін көрсетеді және осы технологияда қолданылатын бағдарламаларды сипаттайды. Курс сондай-ақ ағылшын тілінің болашақ мұғалімдерін оқу үдерісінде мультимедиялық технологияларды тиімді пайдалану стратегиясымен таныстыру болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Екінші шетел тілінің практикалық курсы (В2 жетік деңгейі)
Несиелер: 5Пән екінші деңгейдегі (жетік кәсіби деңгей) жазбаша, оқу, сөйлеу және тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәндерді оқудың мақсаты магистранттардың екінші шет тілін меңгерудің теориялық негіздемесі болып табылады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Кәсіби мәселелерді шешудегі прагматика
Несиелер: 5Пән магистранттарға прагматика мен прагмалингвистиканың өзекті мәселелерін және олардың шет тілін оқыту әдістемесімен және басқа ғылымдармен қарым-қатынасын, сондай-ақ шет тілдерін оқытудағы және жалпы кәсіби міндеттерді шешуде прагматикалық аспектілерді қолданудың маңыздылығын зерттеуге арналған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Медиасауаттылық
Несиелер: 6Курстың мақсаты – медиасауаттылықтың негізгі тұжырымдамаларын зерттеу және оны мектепте және университетте шетел тілдерін оқытуда қолдануды қарастыру. Курстың міндеттеріне мыналар жатады: кинопресс материалы бойынша медиасауаттылық сабақтарын өткізу нәтижесінде аудиторияны, тілдерді, технологияларды, БАҚ ақпаратының көрсетілімдерін зерттеу; шетел тілдерін оқытуда БАҚ материалдарын пайдалану нәтижесінде шығармашылық қабілеттерін, жеке, сыни, аналитикалық ойлауын дамыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Код ON5
дәстүрлі және оқытудың жаңа белсенді әдістеріне ие болу; мектепте және ЖОО-да тәжірибелік-педагогикалық зерттеулерді дербес жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу; зерттеудің маңыздылығын айқындау және жаңашылдықты анықтау; ғылыми журналдарда ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізгі нәтижелерін жариялау; ғылыми әдебиеттерге үнемі шолу жүргізу; ғылыми зерттеулерді сыни талдау және бағалау дағдыларына ие болу.
-
Код ON10
кәсіби коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастырудағы мәдениетаралық коммуникацияның рөлін түсіну; мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастырудың ерекшеліктерін білу; шет тілін оқытудың заманауи парадигмасы аясында тіл мен мәдени кедергілерді жеңу жолдарын үйрету; ағылшын тілін оқытуда психолингвистиканың ерекшеліктерін білу; кәсіби педагогикалық мәселелерді шешуде ғылым мен білімнің қазіргі заманғы мәселелерін зерттеу; білім беру үдерісіне қатысушылардың әлеуметтік және мәдени ерекшеліктерін анықтау; мәтіннің прагматикасының негізгі ұғымдарын білу; кәсіби педагогикалық тапсырмаларды шешуде ауызша және жазбаша мәтіннің прагматикалық әлеуетін ескеру; ағылшын тілін оқыту үдерісінде пайдалану үшін прагматикалық мәтіндерді сұрыптау.
-
Код ON2
Педагогикалық әдістерді және оларды қолданудың заманауи тәсілдерін білу; педагогикалық зерттеулерді құрастыру және жүргізудің негізгі принциптеріне ие болу; білім алушылардың жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқу үдерісін құру; педагогикалық мониторингтің негіздерін меңгеру; кәсіби этикалық нормаларды сақтау; кәсіби педагогикалық мәселелерді тиімді шешу және педагогикалық мамандықтың әдістемелік жүйесін жасау; ұжымды, бөлімді, ұйымды басқаруға дайын болу; оқу үдерісінде психологиялық өзара әрекеттесу ерекшеліктерін анықтау; педагогикалық үдерісіне негізгі басқару тәсілдерін енгізу әдістерін меңгеруу.
-
Код ON3
жазбаша (реферативтік ғылыми мақала, эссе) және ауызша (ғылыми баяндама, көпшілік алдында сөз сөйлеу, хабарлама беру, үгіттеу) академиялық мәтінді құру дағдысына ие болуы; кәсіптік салада педагогикалық және коммуникативтік тапсырмаларды шешу үшін қажетті шет тілдік коммуникативтік құзыреттілігі болуы; C1-C2 жалпы еуропалық деңгейде оқу, сөйлеу, тыңдау және жазудың кәсіби дағдыларын жан-жақты дамытуды көрсету; шет тілдерін меңгеру үдерісінің компоненттері мен заңдылықтарын білу; шет тілдері елінің ұлттық және мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, бірінші және екінші шет тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді қабылдау және қалыптастыру; шет тілдерінің прагматикалық параметрлерін, нормаларын және үлгілерін сақтауға, коммуникативтік және кәсіптік қызметте негізгі білімдерді қолдану; мәтіннің функционалдық стиліндегі нұсқаларын қабылдау, түсіну, түсіндіру; шет тілдеріндегі кәсіби орта терминологиясын меңгеру.
-
Код ON1
Негізгі идеологиялық және әдістемелік мәселелерді, соның ішінде пәнаралық сипаттағы, ғылымның қазіргі даму кезеңінде оқыған және кәсіптік қызметтегі нәтижелерді пайдалана отырып талдау жасау; білім беру саласындағы философиялық және ғылыми көзқарастардың бірлігін жүзеге асыру; магистранттарға халықаралық кәсіби ортамен ықпалдасуға мүмкіндік беретін C1-де еуропалық деңгейде жазу және сөйлеу дағдыларына ие болу; ғылыми академиялық және кәсіби қарым-қатынас мақсатында ауызша және жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асыру (академиялық жазу, академиялық презентация, көпшілік алдында сөз сөйлеу); шет тілінде білім беру мазмұнын иелену; шет тілдерін меңгеру барысында түпнұсқа материалдары мен заманауи білім беру ресурстарын бейімдеу; пәндік мазмұнды қалыптастыру.
-
Код ON6
ағылшын тілін оқытуда жазбаша және ауызша аударманың алуан түрлерін қолдану; аударма теориясының негіздерін және аударма үдерісінің кезеңдерін меңгеру; туған және шет тілдерін салғастыру кезінде трансформациялық әдісті қолдану; әдебиетті зерттеудегі ғылыми бағыттарды білу; теориялық және әдеби білім негізінде әдеби құбылыстарды талдау; әдеби-теориялық білім саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістерін меңгеру; ағылшын тіліндегі өнер туындыларына салыстырмалы талдау жүргізу; үйренетін тіл елінің әдебиетін білудің педагогикалық мамандықтағы рөлін түсіну; ағылшын тілін үйрену барысында көркем әдебиет мәтіндерін қолдану; білім алушыларды ағылшын тілінде көркем әдебиетті (бейімделген және түпнұсқа) оқуға ынталандыру; әлемдік әдеби шығармалардың дерекқоры бар интернет-ресурстар мен платформаларды пайдалану.
-
Код ON9
қазақстандық білім берудің тілдік стратегиясын ұстану; ағылшын тілін оқыту үдерісінде тестілеу элементтерін енгізу әдістерін білу; ағылшын тілінде халықаралық емтихандарға дайын болу; TKT (Teaching Knowledge Test) емтиханын тапсыруға ағылшын тілінің оқытушылары мен мұғалімдерінің модульдік дайындығының компоненттерін білу; мектепте және университетте шет тілін оқыту жүйесінде ағылшын тілін бағалаудың әр түрлі бағалау құралдары мен критерийлерін қолдану; оқушылар мен студенттерді оқытудағы құзыреттілік тәсілін қолдану; білім алушылардың игеру көрсеткіштерінің дербес әзірлеу; ағылшын тілін оқытудың әр түрлі аспектілерінде студенттердің білімін және жетістіктерін бақылаудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін, түрлері мен формаларын қолдану.
-
Код ON7
қазіргі заманғы және интербелсенді технологияларды пайдалана отырып, оқу процесін жобалау; оқушылардың әр түрлі ерекшеліктері мен жетістіктеріне және білім беру жағдайына сәйкес оқу материалын, оқыту әдістерін және технологияларын сұрыптау; білім беру бағдарламаларын құрастыру мен бағалаудың технологиясы мен әдістерін білу; Қазақстан және ағылшын тілінде сөйлейтін елдерде педагогикалық ғылымның тарихын және шет тілін оқыту жүйесін білу; тілдік білім берудегі ағымдық үдерістерді білу; шет тілін оқытудың дәстүрлі және заманауи ерекшеліктерін анықтау; білім алушылардың қазіргі заманғы технологиялар мен оқу құралдарына негізделген сөйлеу, жазу, оқу және тыңдау бойынша дағдыларын қалыптастыру.
-
Код ON4
педагогикалық қызметте қазіргі заманғы зерттеу әдістерін қолдану; білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарына жетекшілік ету және олардың зерттеулерінің нәтижелерін талдау; шет тілдеріндегі ауызша және жазбаша сөйлеуді көп өлшемді талдауының дағдыларына ие болу; салыстырмалы типология әдістерін қолдану; салыстырылған тілдердің барлық жүйелеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтайды; этносаралық қарым-қатынас мәдениетін, толеранттылықты, мұғалім мінез-құлықтың этикалық нормаларын иелену; көпмәдениетті ортада кәсіби қызметті жүргізу.
-
Код ON8
оқушылар мен студенттерді ХХІ ғасыр дағдыларына үйрету; STEM және CLIL оқытудағы тіл, мәдениет және ғылымның рөлін білу; салалық терминологияны (пән бойынша) игеру; мектептер мен университеттердегі педагогикалық және оқу үдерісіндегі АКТ технологияларын, сандық білім беру ресурстарын пайдалану; оқу үдерісін ұйымдастыруда инновациялық қызмет пен шығармашылық қабілетке ие болу; лингвистикалық білім беруді ақпараттандыру жағдайында мультимедиялық оқу материалдары мен бағдарламаларын жасау; білім алушылардың тілдік коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру үшін заманауи білім беру технологияларын қолдану.