Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M04107 Social медиа маркетинг в Дәулет Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті

  • SEO копирайдын жазу
    Несиелер: 5

    Пән бірегей контентті құрудың теориялық және практикалық негіздерін, ұйымның интернет-порталының мазмұнын толтыру және редакциялауды ашады. Компанияның қолда бар сату мәтіндерін өңдеу және SEO және SERM-оңтайландыру процесіне ерекше назар аударылды.

  • Аналитикалық журналистика
    Несиелер: 6

    Пән ғылыми аналитикалық журналистиканың теориялық және практикалық негіздерін және пәндік болжамдау процесін, сарапшы-журналистпен қарастырылатын әлеуметтік мәселені шешу жолдары мен әдістерін анықтайды.

    Селективті тәртіп
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Оқыту курсы магистранттардың лингвистикалық, дискурсивтік және әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыруды, оларды оқытылатын тіл елдерінің мәдениетіне баулуды, шет тілінде кәсіби сөйлеу дағдыларын қалыптастыруды, мамандық бойынша мәтіндерді аудару дағдыларын дамытуды көздейді. Курсқа кіретін тақырыптары: грамматикаға шолу, оқу және жазбаша жұмысқа дайындалу әдістемелері, эссе жазу, тындау және сөйлеу әдістемелері.

  • Медиа саласындағы зерттеулерді басқару
    Несиелер: 5

    Медиа саладағы зерттеулердің заманауи технологияларын зерделеуді қарастырады. Бұл пәнді оқу магистрлерге медиа саладағы зерттеудің әдістемелік негіздері саласындағы білімді дамытуға, сондай-ақ медиа саланың ғылыми және практикалық қызметінде зерттеу дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
  • Ғылыми зерттеулер әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курста ғылыми-зерттеу қызметінің ұғымдары мен ерекшеліктерін анықтауға басты назар аударылады; ғылыми зерттеудің жалпы әдіснамасы қарастырылады; ғылыми танымның қазіргі заманғы әдістері зерттеледі; әлеуметтанулық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу практикасында қолдану.

    Селективті тәртіп
  • GR басқару
    Несиелер: 5

    Бұл пән әлеуметтік қызметтер көрсетуді ескере отырып, азаматтардың саналы қажеттіліктерін қанағаттандыратын бірлескен әлеуметтік маңызы бар жобалар мен бағдарламаларды әзірлеу мен жүзеге асыруда бизнес-қоғамдастық пен мемлекеттік сектордың мемлекеттік органдармен және жергілікті өзін-өзі басқару органдарымен өзара әрекеттесуін басқару жүйесін зерттеуге және зерделеуге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
  • Цифрлық маркетинг (кеңейтілген курс)
    Несиелер: 5

    Пән ұйымның сандық маркетинг жүйесін құрудың теориялық және практикалық негіздерін ашады. Сандық және data driven маркетинг, web-аналитика принциптерін табысты енгізудің қолданбалы әдістері егжей-тегжейлі сипатталған.

  • Веб-аналитика: сандық ортаға тауарларды және қызметтерді жылжыту тиімділігін талдау және бағалау
    Несиелер: 6

    Пән веб-аналитиканың теориялық және практикалық негіздерін, оларды жақсарту және оңтайландыру, ақша ағынын конверсиялау және генерациялауды арттыру мақсатында веб-сайтқа келушілер туралы ақпаратты дербес өлшеу, жинау, талдау, ұсыну және интерпретациялау жүйесі ретінде ашады. Компанияның маркетингтік ақпаратының жалпы жүйесіне веб-аналитика қағидаттарын интеграциялау мәселесін жариялауға ерекше көңіл бөлінген.

    Селективті тәртіп
  • Әлеуметтік желілердегі маркетинг
    Несиелер: 6

    Пән SMM маркетингті жүргізудің теориялық негіздерін, сондай-ақ әлеуметтік медиамаркетингтің практикалық тәсілдерін қамтиды. Интернет желісінде трафикті генерациялау іс-шараларын жетілдіру, іздеу сұраныстарын оңтайландыру, блокты саладағы жарнама коммуникацияларын жүргізу мәселелері қарастырылады.

  • Цифрлық дизайн
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі сандық дизайнерлік шешімдерді қолданудың тұжырымдамалық негіздерін және бизнес-ортада сандық дизайн құралдарын пайдаланудың практикалық тәсілдерін қамтиды. B2B және B2C бизнес саласында таяу және алыс шетел ұйымдарының digital өнімдерін жетілдіру тәжірибесі егжей-тегжейлі қаралды.

    Селективті тәртіп
  • Медиакомпетенттілік және іскерлік қарым-қатынас принциптері
    Несиелер: 5

    Пәнде басқару процесінде медиа-коммуникацияларды ұйымдастыру мен жүзеге асырудың теориялық және практикалық негіздері қарастырылған. Іскерлік коммуникацияның негізгі түрлері және іскерлік қарым-қатынас принциптері, олардың функциялары, іскерлік қарым-қатынастағы ықтимал кедергілер мен кедергілер, іскерлік этика және медиакомпетенттілік негіздері, іскерлік қарым-қатынастың этикеті мен мәдениеті көрсетілген.

    Селективті тәртіп
  • Медиасферадағы жобаларды басқару
    Несиелер: 6

    Пәнде медиасферада жобаларды басқарудың негізгі принциптері, басқаруға жобалық тәсілдің ерекшеліктері және оның тұрақты менеджменттен айырмашылығы, жобаның тиімділігін бағалау әдістері қарастырылады. Медиа-жобаларды басқару кезіндегі қақтығыстарды шешу тәсілдері, тиімді коммуникация әдістері, сондай-ақ медиа-жобаларды табысты басқаруға кедергі келтіретін негізгі проблемалар және оларды шешу жолдары талданады.

    Селективті тәртіп
  • Цифрлық экономикадағы форсайт
    Несиелер: 5

    Пән XXI ғасырдың сандық экономикасындағы форсайт мазмұнының теориялық және практикалық негіздерін әлеуметтік-экономикалық және инновациялық дамудың стратегиялық бағыттарын сараптамалық бағалау әдістерінің жүйесі ретінде ашады. Орта және ұзақ мерзімді перспективада экономика мен қоғамға оң әсер ете алатын технологиялық серпілістер зерделенеді.

    Селективті тәртіп
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылым феноменін арнайы мәселе және талдау пәні ретінде қарастырады. Ғылым теориясы мен техника және олардың постиндустриалды қоғам жағдайында дамуы туралы түсінік береді. Курстың өзектілігі ғылым философиясы мен жаратылыстану-техникалық ғылымдары интеграциясы негізінде ғылыми білім және ғылыми зерттеу әдістемесі саласында болып жатқан үрдістерге бағдармен байланысты.

  • Дизайн, веб дизайн және SEO оңтайландыру
    Несиелер: 5

    Пән мазмұнын қалыптастырудың теориялық және практикалық негіздерін, компанияның цифрлық брендін визуализациялауды, желілік дизайн шешімдерін жасауды, сондай-ақ іздеу сұрауларын оңтайландыруды және бағыттауды, өнімді талдауды және ілгерілетуді көрсетеді.

  • Маркетингтік зерттеулер әдіснамасы және БАҚ-тағы деректерді талдау
    Несиелер: 6

    Пән маркетингтік Бөлімше қызметкерлерінің күшімен, сондай-ақ бөгде зерттеу агенттіктері мен БАҚ тарта отырып, ұйымда маркетингтік зерттеулердің барлық түрлерін жүргізу жүйесін құрудың теориялық және практикалық негіздерін ашады.

  • Электрондық бизнес және цифрлық маркетинг бойынша жобаларды басқару
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу барысында электронды бизнестегі жобаларды әзірлеу және сандық маркетинг негізінде коммерцияландыру үдерісі, атап айтқанда, зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, Интернет желісіндегі нарықтарды сегменттеу мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Пән магистрдің кәсіби дайындығының маңызды элементі болып табылады. Психологиялық-педагогикалық мәдениет арнайы дайындық (жоғары оқу орнынан кейінгі) нәтижесінде қалыптасатыны белгілі. Жоғары мектеп педагогикасының қазіргі өзекті мәселелерінің бірі - жоғары оқу орны магистрантының оқу-танымдық қызметі жағдайында өзіндік тұлғалық сипатын қалыптастыру.

  • Цифрлық коммуникацияларды басқару
    Несиелер: 6

    Пән тиімді digital коммуникация стратегиясын қалыптастыру мәселелерін қамтиды. Сандық экономиканың әртүрлі коммуникациялық процестерінің мәні қарастырылады, корпоративтік инновациялық коммуникация кешенін басқару кезеңдері, жеке сату ерекшеліктері, фирманың жағымды имиджін қалыптастыру құралдары ұсынылған.

    Селективті тәртіп
  • Стратегияны және цифрлық жоспарлау
    Несиелер: 6

    Тәртіп стратегиялық желіні жоспарлау, SMM стратегиясын әзірлеу және енгізудің теориялық және тәжірибелік негіздерін көрсетеді. Сандық ортаға стратегиялық жоспарлау процесін оңтайландыруға мүмкіндік беретін, деректерге бағдарланған маркетингті цифрлық талдаудың заманауи әдістеріне ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пән қазіргі заманда қоғамның басқару қызметінде тұрақты кездесетін өзекті әртүрлі әлеуметтік мәселелерді шешуге қажетті психологиялық терең теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыруды кеңінен қарастырады. Мекеме персоналын басқару негіздерін меңгеру, персоналмен жұмыс жасау және басқару техникасын игеру туралы білім беріледі.

  • Код ON1

    Шет тілін кәсіби деңгейде еркін меңгеру және негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдау.

  • Код ON2

    Заманауи педагогикалық технологияларды меңгеру және коммуникативтік қабілеттерге ие болу.

  • Код ON3

    СМЖ, ақпараттық-коммуникациялық кеңістікті зерттеу әдістерін, масс-медианың даму және қызмет ету заңдылықтарын меңгеру.

  • Код ON4

    Ақпараттық нарықты, газеттер мен БАҚ аудиториясын зерттеу, әлеуметтік маңызды мәселелерге аудиторияның орнатылуын анықтау бойынша жұмыс дағдыларын меңгеру.

  • Код ON5

    Жаһандану жағдайында Дүниежүзілік ақпараттық салаға кіру үшін АКТ-ны меңгеру, талдау тәсілдері мен дағдысы және нақтылық жағдайлары.

  • Код ON6

    Бұқаралық коммуникация тұжырымдамасын, насихаттау мен жаппай қоғамның ерте теориясын, шектеулі әсерлердің идеяларын және жаңа СМЖ концептуализациясын білуін көрсетеді.

  • Код ON7

    Ғылыми зерттеулердің кешенді процесін жоспарлау, әзірлеу, іске асыру және түзету.

  • Код ON8

    Әлеуметтік мұра маркетингінің қазіргі заманғы құралдарын қолданады. Әлеуметтік медиада стратегияны іске асырудың тиімділігін бағалайды.

  • Код ON9

    Ұйымның ішкі және сыртқы коммуникациялық аудитін ұйымдастыру, жарнама саласындағы стратегиялар мен тактикалық жоспарларды, бюджеттерді әзірлеу.

  • Код ON10

    Әлеуметтік мұраны пайдалануға байланысты стратегиялық шешімдерді, сондай-ақ осындай шешімдерді қабылдау үшін ақпарат жинау қажеттігін негіздейді.

Top