Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04102 Маркетинг в Университет КИМЭП

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: сыбайлас жемқорлықтың негізгі анықтамаларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресті реттейтін халықаралық және ұлттық заңнаманы, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес стратегиясын қалыптастырудың негізгі тәсілдерін беру. Сыбайлас жемқорлықты халықаралық және ұлттық контексте қоғамның қоғамдық-саяси өмірінің элементі ретінде тануға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы мемлекеттік органдардың, саяси және қоғамдық ұйымдардың қызметіне талдау жүргізуге және қатысуға, ұлттық, аймақтық, жергіліктік деңгейдегі сыбайлас жемқорлық проблемаларын шешудің сындарлы және тиімсіз тәсілдерін анықтауға үйрету.

    Селективті тәртіп
  • Бизнес деректерін талдаудың сандық әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл курс бизнестің мінез-құлқын және өнімділігін түсіну үшін қолданылатын сандық әдістерді зерттейді. Ол студенттерге бір айнымалының екіншісіне әсерін болжау немесе бағалау үшін регрессиялық талдауды қалай пайдалану керектігін, ресурстарды тиімді бөлу жолдарын табу үшін сызықтық бағдарламалауды және студенттерге өлшенетін және тексерілетін деректерді жинауға және бағалауға мүмкіндік беретін басқа да күрделі жаһандық бизнес-қоршаған ортадағы сандық әдістерді үйретеді. Сонымен қатар, студенттер өнімділікті бағалау, қаржылық құралдарды бағалау және болжау сияқты бизнес-контексттерде компьютерлік дағдылар мен сандық әдістерді қолдануды үйренеді.

  • Ритейл-сауда
    Несиелер: 5

    Бұл курс бөлшек сауда саласының құрылымын зерттейді. Қамтылған мәселелерге бөлшек сауда тенденциялары кіреді, бөлшек сауда дүкендерін ұйымдастыру және бөлшек тұтынушыларды түсінуге арналған құралдар. Дүкеннің орналасуы, дизайны және орналасуы бөлшек сауда бизнесін жүргізудің негізгі негіздерін түсінудің өзегі ретінде қарастырылады.

    Селективті тәртіп
  • Академиялық сөйлеу
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттердің гуманитарлық ғылымдар, бизнес-зерттеу және әлеуметтік ғылымдар саласындағы әртүрлі академиялық тақырыптар бойынша сенімді және сенімді сөйлеу дағдыларын дамытады. Оқулары туралы жүйелі түрдегі презентациялар арқылы студенттер өздерінің тілдік дағдыларын және академиялық контексте өз көзқарастарын тиімді және сенімді қорғай білу, сонымен қатар нақты және статистикалық мәліметтерді өңдеу қабілеттерін жетілдіреді. Сабақтар пікірталастар, пікірталастар және презентациялар түрінде өтеді.

  • Халықаралық маркетинг
    Несиелер: 5

    Бұл курс өнім саясаты, баға белгілеу, маркетингтік коммуникациялар, тарату арналары және нарықты зерттеу сияқты тақырыптарды қамтитын халықаралық маркетинг операцияларын қамтиды. Ұйымдардың шетелдік мәмілелерді жасау туралы шешіміне әсер ететін факторлар жан-жақты зерттеледі. Нарықты терең зерттеу курстың негізгі бөлігін құрайды.

    Селективті тәртіп
  • Ивент-маркетинг
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге іс-шараларды жоспарлаудың, жобалаудың және жүзеге асырудың құрылыс блоктары туралы түсінік береді. Ұйымдардағы сатуды ынталандыру әдістеріне, маркетингтік шығармашылыққа және қоғаммен байланысқа баса назар аударылады. Курс маркетингтік жағдайларды шешуде аналитикалық және диагностикалық дағдыларды дамытады.

    Селективті тәртіп
  • Маркетинг принциптері
    Несиелер: 5

    Курстың міндеттері студенттерге ұйымдардағы маркетинг функцияларының құрылымы туралы негізгі түсінік беру. Студенттер маркетинг мақсаттарын маркетингтік стратегия мен бағдарламалармен сәйкестендіруді үйренеді.

  • Академиялық оқу және жазу практикасы II
    Несиелер: 5

    Бұл курс ғылыми-зерттеу және зерттеу жұмыстарын жазу негіздерін үйренуге, академиялық тақырыптар мен зерттеулер бойынша сыни ойлауды дамытуға, таңдалған тақырып бойынша семестрлік ғылыми жобаны жоспарлауға және орындауға, академиялық жазу принциптеріне сәйкес сенімді дереккөздерді табуға және пайдалануға бағытталған. APA стилі, негізгі және қосымша зерттеулерді жоспарлау, жүргізу және ұсыну, жазбаша жұмысқа шолу және академиялық контекстке сәйкес оқу мен жазуды дамыту.

  • Маркетингтік зерттеулер
    Несиелер: 5

    Бұл курс өлшеу үшін нарықты зерттеудің функциялары мен процедураларын қалай пайдалануға болатынын қарастырады тұтынушылық сұраныстың экологиялық факторларын талдау, өткізу тиімділігі, жарнама тиімділігі бағдарламалар және бәсекелестердің стратегияларының салдары. Ол өнімді бөлу және баға белгілеу әдістерін қамтиды. зерттеу жұмысы. Жобаларда маркетингтік зерттеулердің заманауи әдістеріне ерекше көңіл бөлінеді.

  • Маркетингтік байланыстар
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді маркетингтік коммуникациялар кешенінің негізгі аспектілерімен, сондай-ақ маркетингтік коммуникациялар стратегиясымен таныстыруға арналған. Бұл білім оларды компанияның коммуникацияларын басқара алатын болашақ маркетинг менеджерлері ретінде дамытады. Курстың соңында студенттер компанияның маркетингтік коммуникациялар стратегиясын анықтап, дамыта алады; жарнамалық агенттіктерді жарнамалық науқан үшін пайдаланылатын хабарлама стилі мен ақпарат құралдары туралы хабардар етуге; және жарнама агенттіктерінің ұсыныстарын бағалау.

  • Жарнамалық бизнесті басқару
    Несиелер: 5

    Бұл курс жарнаманың принциптері мен әдістерін басқарушылық тұрғыдан талдайды. Мақсат Курстың мақсаты студентті жарнаманы өңдеу және басқару процесімен таныстыру. курс жоспарлау кезеңінде өнімді жарнамалау және нарықты талдау себептерін қарастырады жарнамалық бағдарлама. Бұл кезең сонымен қатар медиа таңдауды, жасауды және өндіруді қамтиды. жарнама, көшірме тестілеу және жарнамалық бюджеттерді әзірлеу.

    Селективті тәртіп
  • Бренд-менеджмент
    Несиелер: 5

    Бұл курс ұйымдар бетпе-бет келетін маңызды брендтік шешімдерге бағытталған. Оның негізгі мақсаттары, біріншіден, бренд стратегияларын жоспарлау мен бағалаудың маңызды мәселелерін түсінуді жақсарту болып табылады.Екіншіден, курс жақсырақ брендтік шешімдер қабылдау үшін теорияларды, модельдерді және басқа құралдарды ұсынады. Үшіншіден, курс студенттерге осы принциптерді практикалық мысалдар арқылы қолдану форумын ұсынады. Курста брендтерге қатысты басқару шешімдерін қабылдау процесін жақсартатын клиент деңгейіндегі психологиялық принциптерді түсінуге ерекше назар аударылады. Курстың негізгі мақсаты – бұл ұғымдарды ұйымның кез келген түріне (мемлекеттік немесе жеке, үлкен немесе кіші) сәйкес ету.

  • Құқық және өнер
    Несиелер: 5

    Курс әдебиет, бейнелеу өнері, театр және кино мысалдарын пайдалана отырып, іргелі құқықтық ұғымдарды зерттейді, сонымен қатар студенттердің сыни және пәнаралық талдау дағдыларын, шешім қабылдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс барысында құқық әлеуметтану, саясат, экономика және басқа да әлеуметтік ғылымдармен байланысты интеграцияланған әлеуметтік құбылыс ретінде көрсетіледі.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіби қазақ тілі (орыс тілді және қазақ тілді емес орта мектеп түлектеріне арналған)
    Несиелер: 5

    Бұл курста студенттер болашақта өз салаларында мемлекеттік тілді қарым-қатынас құралы ретінде қолдануды үйренеді. Олар іскерлік қарымқатынастың барлық түрлерінде іскерлік этикеті үйренеді, мамандықтарына қатысты сөздік қорын байланысты сөздермен, терминдермен байытады, іскерлік мәтіндерді, құжаттарды, хаттарды жазуды, ауызша тапсырмаларды түсініп, талдауды үйренеді.

  • Іскерлік құқық
    Несиелер: 5

    пән студенттерді Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесінің негізгі ұғымдарымен және ұғымдарымен таныстырады, олар студенттер өздерінің кәсіби қызметінде жиі кездесуі мүмкін. Пән қазіргі заманғы бизнес контекстіндегі негізгі құқықтық ұғымдарды ұсынады, студенттерді Қазақстан Республикасының коммерциялық құқығының негізгі доктриналарымен және оның негізгі бағыттарымен, оның ішінде валюталық операциялар құқығымен, меншік құқығымен, жауапкершілік туралы заңмен, жер құқығы, еңбек құқығы, салық заңнамасымен және т.б.

    Семестр 1
  • Корпоративтік қаржы
    Несиелер: 5

    Бұл теория мен қолданбаларды біріктіретін бизнес қаржылық менеджментінің аралық курсы. Курс корпоративтік басқарудың мүдделі тараптар арасында жанжалдан туындайтын проблемаларды қаншалықты жеңілдететініне назар аударады. Капиталды бюджеттеуді қамту процесін қарастыра отырып бұл курс келесіге назар аударады: 1) қолма-қол ақша ағыны туралы ақпаратты ұйымдастыру; 2) амортизацияның, ауыстырудың баламалы әдістерін ескере отырып, ақша ағындарын талдау жобалар (кеңейту жобаларымен келісім-шарт бойынша) және инфляцияның салдары; 3) негізгі кеңейту әдістері экономикалық баламалар мен тәуекелді қарастырудың инвестициялық критерийі; 4) күрделі салымдар бюджетін жасау кезінде жиі жіберілетін қателерді талдау.

    Семестр 1
  • Операциялық басқаруға кіріспе
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге өндірістік ұйымдар мен қызмет көрсететін ұйымдарда қолданылатын жедел басқару негіздерін үйренуге және игеруге мүмкіндік береді.

    Семестр 1
  • Бизнестегі микроэкономика
    Несиелер: 5

    Осы пәннің бір бөлігі ретінде студенттер бизнес-шешімдерді қабылдауда қолданылатын классикалық микроэкономиканың (математикалық және статистикалық) теориясының негізгі түсініктері мен әдістерін меңгереді. Студенттер нарықты, сұраныс пен ұсыныстың өзара әрекетін, оның ішінде осы процестерге әсер ететін динамикалық факторларды талдау үшін қажетті білім мен дағдыларды қолдануға үйренеді. Студенттер бәсекелес ортаның бағаны түзетуге және кірісті ұлғайтудың түрлі модельдеріне әсерін ескере отырып, стратегия құру және кәсіпорынның экономикалық саясатын түзету үшін негізгі білім мен дағдыларға ие болады.

    Селективті тәртіп
    Семестр 1
  • Бизнестегі макроэкономика
    Несиелер: 5

    Бұл курс бизнес шешімдерін қабылдауда қолданылатын негізгі макроэкономикалық түсініктер мен әдістерді (математикалық және статистикалық) зерттеуге бағытталған. Осы тақырып аясында студенттер кіріс пен мультипликативті эффектіні анықтауға арналған кейнсиялық модельдің тұжырымдамалық теориясын игереді. Сонымен қатар студенттер қаржылық емес және қаржылық нарықтардың өзара әрекеттесуін, кірістер мен ақшаны құру процесін анықтайтын факторларды талдауда және бағалауда қажетті дағдыларға ие болады; екпін фискалдық және ақша-кредит саясатының әсерін болжауға бағытталған. Студенттер компьютерлік модельді жасайды және оны қаржылық саясаттың айнымалы мәндерін талдау үшін қолданады. Соңында курс студенттерді ашық экономика модельдерімен таныстырады және қолма-қол ақша мен форвардтық бағамдарды анықтаудағы негізгі әдістермен таныстырады.

    Семестр 1
  • Қаржылық есеп I
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді қаржылық есеп негіздерімен таныстырады. Студенттер келесідей тақырыптарды оқиды: бухгалтерлік есеп принциптері мен ұғымдары, қосарланған кіру арқылы шаруашылық операцияларды көрсететін бухгалтерлік цикл; қаржылық есептілікті дайындау, жеке кәсіпкерлік субъектілері, серіктестіктер мен корпорациялар үшін шоттарды түзету және жабу. Студенттер сауда операцияларының есебін жүргізу дағдыларына ие болады; ақша қаражаттары, қысқа мерзімді инвестициялар және дебиторлық берешек; түгендеу және сатылатын тауарлардың өзіндік құнын қалыптастыру; ұзақ мерзімді материалдық активтер, табиғи ресурстар және материалдық емес активтер.

    Селективті тәртіп
    Семестр 1
  • Ақпараттық жүйелерді басқару
    Несиелер: 5

    Бұл курста ақпараттық жүйелер, соның ішінде олардың ресурстары мен компоненттері туралы жалпы шолу жасалады. Сонымен қатар, пән ақпараттық жүйелерге / ақпараттық технологияларға бизнес-функцияларға әсерін түсіну үшін кәсіпорында ақпараттық жүйелерді енгізу және қолдануға байланысты басқарудың негізгі мәселелерін зерттейді; ақпараттық жүйелерді тиімді пайдалану мен басқаруға, бизнес мәселелерін талдауға және тиісті ақпараттық жүйелерді шешудің дизайнын жасауға негізделген корпоративтік даму стратегиясын анықтау; ақпараттық жүйелерді бизнес-процестерді өзгерту үшін және басқару мен шешімдер қабылдаудың тиімді жүйесін қамтамасыз ету үшін қалай қолдануға болатындығын түсіну.

    Семестр 1
  • Басқарушы бухгалтерлік есеп I
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді құндылық және басқару есебінің негізгі ұғымдарымен таныстырады. Курс студенттерге кәсіпорынның ішкі мәселелерін шешу үшін қаржылық ақпаратты пайдалану дағдыларын игеруге мүмкіндік береді. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер тәжірибелік жүйені жобалауда (тапсырыс бойынша шығындар және процестер бойынша шығындар), шығындар динамикасы мен мінез-құлқын талдау, шығындар есебін, өзгермелі шығындар есебі, функционалдық шығындар есебі, пайданы жоспарлау, стандартталған бухгалтерлік есеп, бюджетті құру және құрастыруда қолдана алады. сегменттік есеп беру.

    Селективті тәртіп
    Семестр 1
  • Менеджмент принциптері
    Несиелер: 5

    Бұл курс қазіргі компанияларда менеджменттің рөлі мен мәнін түсінуге бағытталған. Сонымен қатар менеджменттің негізгі теориялық тұжырымдамаларын жүйелі зерттеуге, оларды практикада қолдануға бағытталған. Курст аясында студенттер қазіргі менеджердің ойлауының негізгі қағидаларымен, кәсіпорынның сыртқы және ішкі ортасының факторларымен танысады, сонымен қатар компания менеджерлері кездесетін әлеуметтік және этикалық мәселелер қарастырылады, табысты компаниялардың (жеке де, мемлекеттік те, ірі де, кіші де) жұмыс істеуі мен дамуында шешуші рөл атқаратын басқару шешімдерін қабылдаудың негізгі қағидалары түсіндіріледі және зерделінеді.

    Семестр 1
  • Қаржылық басқару
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерге негізгі қаржылық теорияларды түсінуге және қаржылық шешімдер қабылдауға қажетті негізгі құралдар мен әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Студенттер практикалық мақсаттар үшін қаржы жүйесінің негіздерін, ақша мен дисконттаудың уақыттық құндылығын, қаржылық нәтижелерді талдауды, капиталды бюджеттеу негіздерін, акциялар мен облигациялар бағасын негіздерін және корпоративтік қаржының негізгі түсініктерін үйренеді.

    Семестр 1
  • Бизнес пен экономикаға арналған математика
    Несиелер: 5

    Пән экономикада және бизнесте қолданылатын нақты айнымалы функциялар мен матрицалық алгебраның дифференциациясы мен интеграциясына баса назар аударатын математикалық талдаудың негізгі түсініктерін ұсынады. Бұл тұжырымдамаларға көзқарас интуитивті және көрнекі. Ресми дәлелдемелер ұғымдарды түсінуге көмектескен кезде ғана беріледі. Экономика, бизнес және әлеуметтік ғылымдарға қосымшалар зерттеліп, сонымен қатар есептеулер жүзеге асырылады.

    Семестр 1
  • Бизнес саясаты мен стратегиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курс кәсіпорынды тұтастай зерттеуге, оның әр түрлі функцияларының өзара байланысын қарастыруға және талдауға, сондай-ақ осы функциялар арасындағы қызметті үйлестірудің қалай жүзеге асырылатындығын қарастыруға бағытталған. Осы курстың аясында студенттер кәсіпорынның іскерлік ортасын талдау әдістемесімен танысады және компания қызметінің ішкі факторларын ескере отырып, кәсіпорын стратегиясын қалыптастыруды, іске асыруды және бақылауды жүзеге асыруды үйренеді. Осы курстың нәтижесінде студенттер проблемаларды талдап, бүкіл кәсіпорынның жетістіктеріне әсер ететін шешімдер қабылдауға үйренеді.

    Семестр 1
  • Бизнесті статистикалық талдау
    Несиелер: 5

    Курста ықтималдық туралы негізгі білімдер, ықтималдықтың аксиомалары, күтулер, бірлескен және шартты бөліну, статистикалық анықтаманың Байес тұжырымдамасы, барлау мәліметтерін талдау және деректерді түрлендіру, сенімділік шектері, ықтималдылықтың үздіксіз таралуы, үлгіні бөлу, сынамалық зерттеу, гипотезаны тексеру, регрессиялық талдау, дисперсия және т.б. корреляциялық талдау.

    Селективті тәртіп
    Семестр 1
  • Тұтынушылардың мінез-құлығы
    Несиелер: 5

    Бұл курс тұтынушылардың мінез-құлқы туралы ғылымның негізгі түсініктерін және олардың маркетингтік стратегияларды әзірлеуде қолданылуын зерттеуге бағытталған. Бұл курста студенттер тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін сыртқы және ішкі факторларды, сонымен қатар олардың шешім қабылдау процесін талдауға үйренеді. Сонымен қатар, осы курс аясында студенттер тұтынушылық стратегия мен тактика ұғымдарымен танысады, сонымен қатар тұтынушы шешімдеріне тиімді әсер ету үшін тауар мен бренд имиджін, дүкен имиджін құру және сақтау процесінде қажетті дағдыларды меңгереді.

    Семестр 1
  • Бизнестегі этика, жауапкершілік және тұрақтылық
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді бизнестегі этика, жауапкершілік және тұрақтылық ұғымдарының теориясы мен тәжірибесімен қаруландыруға бағытталған. Этика және жақсы мінез-құлық кез келген іскерлік қызметтен асып түседі және қаржылық нәтижелер мен бәсекелестік артықшылықтар туралы басқару шешімдерінде маңызды орын алады. Арнайы тақырыптарға мүдделі тараптарды анықтау, корпоративтік мінез-құлық кодекстерін әзірлеу, іскерлік этиканың әсері, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік және корпоративтік басқарудың тұрақтылығы кіреді. Бұл курс сонымен қатар менеджмент, бухгалтерлік есеп, қаржы, маркетинг және бизнестің басқа салаларындағы этика, жауапкершілік және тұрақтылықтың маңыздылығын талқылайды.

    Семестр 2
  • Стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Бұл курс маркетингтік ортаға, маркетингтік стратегияларды әзірлеуге, саясатты тұжырымдауға және маркетингті бизнестің басқа функционалдық бағыттарымен біріктіруге баса назар аудара отырып, маркетингті басқаруды терең зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
  • Қызмет көрсету саласының маркетингі
    Несиелер: 5

    Бұл курс табысты қызмет көрсету маркетологтары тап болатын нақты қиындықтарға бағытталған. Қызметтік маркетинг, оның ішінде жылжыту мен баға белгілеудің әдістері мен стратегиялары егжей-тегжейлі талқыланады, франчайзинг пен нақты қызмет көрсету секторлары туралы практикалық білімдер тереңдетіледі.

    Оқу жылы - 2
  • Сандық саркетинг
    Несиелер: 5

    Курс цифрлық медиа арқылы маркетингтің бірегей мүмкіндіктерін зерттеуге арналған. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер цифрлық маркетингке қандай әрекеттер кіретінін және осы әрекеттермен маркетингтік стратегияны қалай қолдау керектігін түсіне алады. Студенттер сандық медианың офлайн медиаға қарағанда артықшылықтары туралы біліп қана қоймайды, сонымен қатар веб-дизайн, іздеу жарнамасы, дисплейлік жарнама, онлайн бейне, вирустық маркетинг, брендтік контент сияқты сандық маркетинг құралдарын дұрыс пайдалану бойынша нұсқаулық алады. , мобильді маркетинг және әлеуметтік медиа маркетингі. Курс жергілікті және халықаралық нақты өмір мысалдарын пайдаланады және цифрлық маркетингпен байланысты этикаға баса назар аударады.

    Оқу жылы - 2
  • Әлеуметтік желілер тарихы
    Несиелер: 5

    Курс инновациялық технологиялық дамулар қоғамның мәдени, саяси және экономикалық дамуына әсер еткен адамзат тарихындағы маңызды сәттерді қарастырады. Студенттер «жаңа» медианың (мысалы, әліпби, баспа БАҚ, телеграф, фотография, радио, теледидар, Интернет) құрылу кезеңдері мен маңыздылығын қарастырады және олардың әрқайсысы өркениет тарихымыздың бағытын қалай өзгерткенін және болашақ роботтандыру мен цифрландыру қорқынышын қалай қалыптастыратынын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Код ON4

    - іскерлік транзакцияларға қатысты деректерді жинаудың заманауи әдістерін көрсету және қолдану және қаржылық есептерді дайындау, сонымен қатар қаржылық талдау және ресурстарды ұтымды бөлу;

  • Код ON5

    - этикаға, жауапкершілікке және тұрақтылыққа қатысты бар және ықтимал мәселелерді анықтау және түзету маркетинг саласы;

  • Код ON2

    - математикалық және статистикалық талдау құралдарын, сонымен қатар өзекті ақпаратты көрсету және қолдану бизнес-процестер мен жобаларға қатысты басқару мәселелерін шешудегі технологиялар;

  • Код ON1

    - тиімді ауызша және жазбаша іскерлік үшін екінші шет тілін білуді көрсету байланыс;

  • Код ON3

    негізгі бизнес, менеджмент және көшбасшылық принциптері мен дағдыларын көрсету және қолдану (іш менеджмент, маркетинг, операцияларды басқару және коммерциялық құқық), сондай-ақ теорияны практикамен біріктіру. басқарушылық мәселелерді шешуге ұмтылу;

  • Код ON6

    - тұтынушы құны, тұтынушы сияқты негізгі маркетингтік концепциялар туралы білімдерін көрсету қанағаттану, маркетинг кешені және маркетинг мүмкіндіктері үшін қоршаған ортаны сканерлеу;

  • Код ON7

    - сегменттеу, мақсаттылық және позициялаумен байланысты маркетингтік стратегияларды талдау;

  • Код ON8

    брендингке (дифференциатор ретінде), бренд капиталына қатысты тұжырымдамалық білім мен дағдыларды көрсету және бәсекелестікке қарсы күрес;

  • Код ON9

    нарықты зерттеуді, тарату арналарын, бөлшек және интеграцияланған маркетингті жоспарлау және басқару байланыс; коммуникацияның мақсаттары мен міндеттерінің әрбір түріне қажетті цифрлық құралдарды анықтау, цифрлық маркетологтың құзыреттілігін көрсету

  • Код ON10

    - тактикалық және стратегиялық маркетингті әзірлеу және енгізу үшін жергілікті, аймақтық және жаһандық стратегияларды қолдану құралдар, сондай-ақ сараланған бейімделу және стандарттау.

  • Код ON11

    сыни тұрғыдан ойлау, шешім қабылдау дағдыларын, тарих, география, экономика, этика, философия, психология, ақпараттық технологиялар саласындағы білімді, аналитикалық және шығармашылық қабілеттерді (жалпы білім беру циклінің таңдау пәні ретінде) қолдану

  • Код ON13

    негізгі микроэкономикалық түсініктерді, олардың бизнесте қолданылуын, жеке және заңды тұлғаларға қатысты экономикалық проблемаларды білуді көрсету

  • Код ON14

    макроэкономиканың экономикалық өсу, инфляция және жұмыссыздық, бизнес циклдерінің табиғаты, ақша-несие саясатының мақсаттары мен құралдары, фискалдық саясат, халықаралық сауда мен қаржының маңыздылығы, ЖІӨ мен экономикалық өсуді өлшеу сияқты негізгі мәселелерін түсіну

  • Код ON15

    капиталды бюджеттеу, капитал құны, левередж өлшемдері, капитал құрылымы, дивидендтер мен акцияларды сатып алу негіздері мен талдауы, айналым капиталын басқару, бірігу және жұту, корпоративтік басқару туралы хабардар болуды көрсету

  • Код ON16

    негізгі бастауыш функциялардың қасиеттері мен графиктерін, интегралдардың негізгі геометриялық және экономикалық қолданылуын білу, шектерді, туындыларды, интегралдарды есептеу, туындыларды пайдаланып функцияларды зерттеу, матрицаны инверсия, анықтауыштар мен Гауссты жою арқылы сызықтық теңдеулер жүйесін шешу

  • Код ON17

    идеялар мен ақпаратты жазбаша және ауызша түрде анық және тиімді жеткізу

Top