Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08301 Орман ресурстары және орман шаруашылығы в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Негізгі мақсаты болашақ ауыл шаруашылығы бакалаврларында орманды қалпына келтірудің инновациялық әдістерін пайдалана отырып, Солтүстік Қазақстанның табиғатты қорғау аймақтарының өңірлік дамуын ескере отырып, талап етілетін іргелі білім мен кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, орман шаруашылығы жұмыстарын ұйымдастыру және ландшафтық-саябақ дизайнын ұйымдастыру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B079 Орман шаруашылығы
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Дайындық бағыты 6B083 Орман шаруашылығы
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орман ботаникасы
    Несиелер: 5

    Орман экожүйелері өсімдіктерінің әртүрлілігін, олардың биологиясы мен систематикасын зерттеу; БиоСфера қызметіндегі және адам өміріндегі өсімдіктердің рөлі; орман шаруашылығы саласындағы арнайы пәндерді тиімді игеру үшін ғылыми база құру. Орман ботаникасының міндеттері-студенттердің өсімдіктердің құрылымы, көбеюі және таксономиясы, Геоботаника және фитогеография элементтері туралы білім алуы. Студенттер өсімдіктер әлемінің қалыптасуы мен эволюциясының заңдылықтарын білуі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орман топырағы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты студенттердің жоғары өнімді орман дақылдарын құруды ғылыми негіздеу және практикалық іске асыру үшін орман топырақтары саласында теориялық және практикалық білімді меңгеруі болып табылады. Қазақстанның топырақ түрлерін, топырақ құрылымын зерттеу және отырғызу үшін жыныстарды таңдауда білімді қолдану. Топырақ түзілу факторлары. Топырақ пен топырақ түзуші жыныстардың минералогиялық және гранулометриялық құрамы. Топырақтың органикалық бөлігі. Топырақ құрылымы. Топырақтың физикалық және физикалық-механикалық қасиеттері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дендрология
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты ағаш және бұта өсімдіктерінің биологиясы мен жүйеленуін зерттеу, орман жамылғысы, ағаш өсімдіктерінің биологиясы мен экологиясы туралы ілімдер негізінде ормандардың сапалық құрамын жақсарту саласындағы инженер-технологтарды кәсіби даярлау болып табылады. Студенттер Қазақстан мен ТМД-да өсетін ағаш өсімдіктерінің орман құраушы түрлерін; фенологиялық бақылау әдістемесін білуге, республиканың табиғи аймақтарының ағаш және бұта түрлері ассортиментінің жай-күйіне баға беруге тиіс

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық хат
    Несиелер: 3

    Академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; дереккөздермен, кітапханалық және Интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, рецензия, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орман тұқым ісі
    Несиелер: 6

    Студент пән бойынша екпелердегі орман тұқымдары шығымдылығының қалыптасу заңдылықтарына, селекциялық-генетикалық негізде тұрақты немесе уақытша орман тұқымы базасын ұйымдастыруға, тұқымдарды дайындау, сақтау және өңдеу әдістеріне, оларды егуге дайындауға байланысты мәселелерді зерттейді. Сондай-ақ, ағаштар мен бұталардың тұқымдарынан отырғызу материалдарының әртүрлі түрлерін өсіру технологиясы-топырақ дайындау, тұқым себу және күтім жасау, көшет өсіру мәселелері қарастырылады. Тұқым себу сапасын анықтау мүмкіндігі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орман таксациясы
    Несиелер: 5

    Орманды таксациялау тәсілдерін зерттеу. Таксация әдістері. Таксация құралдары. Дөңгелек іскерлік ағаш материалдарын таксациялау. Т. Отын және шағын сұрыптар. Т. өсіп тұрған ағаштар. Көлемді кестелер мен тарифтер. Алқаағаштардың таксациялық көрсеткіштері. Ағаштарды қайта есептеу техникасы. Орманның сұрыпталуы. Ағаштардың өсуін анықтау. Орманды шаруашылық бірліктерге бөлу орман өнімін есептеу және өлшеу әдістерін білу, өсіп тұрған ормандарды сұрыптау әдістерін білу, ағаш қорын орман өнімінің неғұрлым маңызды түрлері бойынша бөлу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орманшылық
    Несиелер: 5

    Студенттің пән бойынша білімі орман шаруашылығының маманы ретінде орманның өсу жағдайларын анықтау, орман пайдаланудың әртүрлі түрлерін жоспарлау, оны күту, қорғау, қалпына келтіру бойынша орман шаруашылығы іс-шараларын жүзеге асыру үшін қажет. Пәнді оқу нәтижесінде студент: орман шаруашылығының тарихын; орман шаруашылығы терминдері мен олардың анықтамаларын, орман өсіру әдістерін, орман типологиясын және оның практикалық мәнін; ормандарды молықтыру, орман екпелерін қалыптастыру, өсіру және дамыту заңдылықтарын, ағаш дайындау сыныптамасын білуге тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биометрия
    Несиелер: 5

    Студенттерді негізгі статистикалық көрсеткіштерді анықтау және оларды талдау әдістеріне оқыту. Биометрияның ғылым ретінде даму тарихы; биологиялық құбылыстар мен процестердегі сандық заңдылықтарды анықтауға мүмкіндік беретін негізгі әдістер; ғылыми зерттеулерді жоспарлау; Вариациялық қатарлар; статистикалық бағалау; статистикалық гипотезалар; корреляциялық талдау; регрессиялық талдау; Заманауи статистикалық пакеттер мен бағдарламалар көмегімен компьютердегі статистикалық есептеулер. Оқытудың компьютерлік және математикалық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Таксациялық өлшем
    Несиелер: 5

    Орман екпелері мен орман өнімдерін таксациялаудың таксациялық өлшемдері мен тәсілдері, орманды санақтық және іріктемелі таксациялау, орманды сортиментациялау, ағаш өсімін, орман алқаптарын және кеспеағаш қорын таксациялау, кеспеағаштарды материалдық-ақшалай бағалау. Орман қорын анықтау. Екпелердің өсу барысы. Кеспеағаштарды таксациялау. Өсіп келе жатқан ағаштарды таксациялау. Көлемді кестелер мен тарифтер қолынан келуі керек: екпелердің таксациялық сипаттамасын құрастыру; орман таксациялық аспаптар мен құралдарды пайдалану, олардың құрылысы мен сақтау тәртібін білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Салалар бойынша кәсіпкерлік
    Несиелер: 3

    Зерттеу: АӨК-ге кіретін экономика салаларының жиынтығы; агроөнеркәсіптік кешен субъектілерін; аграрлық азық-түлік нарығын; азық-түлік тауарларының экономикалық қолжетімділігін, азық-түлік тәуелсіздігі мен қауіпсіздігін, жеке кәсіпкерлік субъектілері мен мемлекеттің азық-түлік тауарларының экономикалық қолжетімділігін өткізу жөніндегі мүмкіндіктерін. Оқып білу: шаруа және фермер қожалықтарын құру нысандары; ауыл шаруашылығы қызметін және ауылдық жерде кәсіпкерлік қызметтің ауыл шаруашылығына жатпайтын түрлерін жүзеге асыратын жеке кәсіпкерлік субъектілерін мемлекеттік қолдау бағыттары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Табиғатты пайдалану экономикасы
    Несиелер: 3

    Халық шаруашылығының жеке саласы, оның міндеті ағаш пен басқа да орман өнімдеріне өсіп келе жатқан қажеттіліктерді үздіксіз қанағаттандыру үшін ормандарды қорғау, пайдалану және қалпына келтіру, сондай-ақ орманның су қорғау, топырақ қорғау, санитарлық-гигиеналық, рекреациялық және басқа да табиғи функциялары мен орманның пайдалылығын жан-жақты пайдалану және дамыту: табиғатты пайдаланудың экологиялық және экономикалық мәселелерін зерттеу, мәселені экономикалық және экологиялық бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Технологиялық кәсіпкерлік және стартаптар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: идеяны іздеуден бастап, өнімді нарыққа шығаруға дейін стартап құрудың бүкіл процесін қамту. Оқыту нәтижесі-дайын нақты MVP - ең аз өміршең өнім, осы өнімді іске қосу және оның бизнес-инкубаторға түсуі. Қысқаша мазмұны: кәсіпкерлік саласындағы практикалық міндеттер, кәсіпорын қызметінің тиімділігі мақсатында экономикалық көрсеткіштерді талдау, кәсіпорынды дамыту үшін бизнес-жоспардың өндірістік, коммерциялық және қаржылық бөлімдері. Жобалау әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орман шаруашылығының экономикасы
    Несиелер: 3

    Саланың өзіндік ерекшеліктерін білу; - орман шаруашылығын дамытудың экстенсивті және қарқынды жолдары; - негізгі және айналым қорларын жіктеу; - көп мақсатты орман шаруашылығында ұдайы өндіріс ерекшеліктері; - орман шаруашылығындағы еңбек өнімділігінің өсу факторлары; - жалақы нысандары мен жүйелері; орман шаруашылығын қаржыландыру жүйесі; - нарықтық экономика жағдайында орманды тұрақты басқаруды ұйымдастырудың экономикалық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Автоматтандырылған жобалар жүйесінің негіздері
    Несиелер: 5

    Жобаларды, модельдер мен сызбаларды қарапайым, арзан және жылдам әзірлеу үшін қолданылатын бағдарламалық және техникалық құралдардың кешені ретінде автоматтандырылған жобалаудың АЖЖ жүйелерін зерттеу. Жобаны құрудан бастап өндіріске дайындыққа дейін өнімнің өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде жұмыс істеуге арналған функционалдығы бар автоматтандырылған жобалау жүйелерін енгізу. Компьютерлік жабдықтар мен заманауи компьютерлік бағдарламаларды зерттеуде қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орман тауарларын тану
    Несиелер: 5

    Пәнді білу негізі ретінде ағаш материалдарының тұтынушылық қасиеттерін анықтайтын ағаш құрылымын, қасиеттері мен ақауларын білу; Орман тауарларын стандарттау негіздері және ағаш материалдарының сандық және сапалық сипаттамалары. - Пәнді оқи отырып студент ағаштың түрін оның сыртқы түрі бойынша анықтай алады; - құрал көмегімен және оның сыртқы түрі бойынша ағаштың негізгі физикалық - механикалық (пайдалану) қасиеттерін анықтай алады; - ағаш ақауларын тану және анықтау; - ағаш материалдары үшін стандарттар мен басқа да анықтамалық және нормативтік құралдарды қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орман питомниктері
    Несиелер: 5

    "Орман питомниктері" пәнін игеру мақсаты студенттер ағаш және бұта тұқымдыларының түрлік түрлерін қалыптастыру үшін отырғызу материалын алу бойынша жобалау-өндірістік қызмет дағдыларын меңгереді; орман шаруашылығының міндеттері, игеру кезінде отырғызу материалына қажеттілікті есептеу, орман дақылдарын кезең-кезеңмен өсіру жөніндегі жұмыс жоспары. Курстың негізгі міндеттері орман питомнигін, оның учаскелерін, ауыспалы егіс жүйелерін және мәдени айналымды ұйымдастыру сияқты мәселелерді қарастыру және зерттеу болып табылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орман инвентаризациясы
    Несиелер: 5

    Сипаттама: мерзімді жобалау, орманды пайдалану, құжаттама және есепке алу, орман қорындағы ағымдағы өзгерістер. Орман шаруашылығын жүргізу түрі. Орман қорғау қорының есебі жүргізіледі, орман дақылдары мен ормандардың әрбір алаңын сипаттау және карта жасау жөніндегі жұмыстар кешені жүргізіледі. Телім шекарасындағы сүрекдіңнің жасын, диаметрін, биіктігін және бонитетін анықтау, қабаттылығының өсуі. Сүрек қоры барлық өсіп тұрған (тірі) екпелердің діңдері (текше метрмен) көлемінің сомасы ретінде айқындалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орман шаруашылығының жұмыстарын механикаландыру
    Несиелер: 6

    Өндірістік процестер бойынша негізгі ұғымдар мен анықтамаларды, машина – трактор агрегаттарының сипаттамаларын, машина - трактор агрегаттарының құрамын есептеу әдістерін білу. Машиналардың пайдалану-технологиялық қасиеттерін бағалау, агрегаттардың құрамын есептеу білігі. Орман шаруашылығында қолданылатын орман тракторлары мен автомобильдерінің түрлерін зерттеу. Топырақты өңдеуге; орман дақылдарын егуге және отырғызуға; тыңайтқыштар енгізуге арналған машиналар мен жабдықтар. Өсімдіктерді қорғауға арналған машиналар. Дақылдарды күтуге арналған машиналар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ерекше күзетілетің табиғи аумақтар
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты биосфераға антропогендік әсердің салдарын білу, ЕҚТА-ны қорғау жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыру; Биологиялық әртүрліліктің мөлшерін тірі тіршілік иелері тұрақтылығының жетекші факторлары ретінде түсіндіру; ерекше салада, оны ұйымдастыруда және басқа мақсаттарда, табиғи кестелерді, биологиялық әртүрлілікті қорғау саласында білім мен түсінік көрсету; табиғи қоғамдардың қорғаныш аймақтарында бірге бағдарлау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Саябақ және ландшафт құрылысы
    Несиелер: 6

    Саябақтарды ұйымдастыру және қайта құру негіздері мен ережелерін зерттеу. Қалалар мен ауылдарды көгалдандыру субъектілерін олардың ерекшеліктері мен мақсатын ескере отырып ландшафтық-жоспарлау ұйымдастыру, жасыл екпелердің композицияларын құру, ландшафтық құрылыстың фитоценотикалық және эстетикалық аспектілері. Екпелерді күту, ландшафтты қалыптастыру. Жобалау кезінде ландшафтық құрылымды құрудың әдістері мен тәсілдері; сәндік ағаштар мен жеміс өсімдіктерінің аймақтық жапырағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ландшафты құрылыс
    Несиелер: 6

    Мақсаты: саябақтарды ұйымдастыру және қайта құру кезіндегі негіздер мен ережелерді зерттеу Табиғи және экологиялық жағдайларды және композицияны құру заңдылықтарын ескере отырып, бақтың, саябақтың орналасуы мен композициясын құру; бақтың, саябақтың әртүрлі функционалды аймақтарына арналған өсімдіктер ассортиментін таңдау. Қалалар мен ауылдарды көгалдандыру субъектілерін олардың қала құрылысы ерекшеліктері мен мақсатын ескере отырып ландшафтық-жоспарлау ұйымдастыру, жасыл екпелердің композицияларын құру, ландшафтық құрылыстың фитоценотикалық және эстетикалық аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орман дақылдары
    Несиелер: 6

    Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер мыналарды біледі: орман типологиясының негіздері; орман екпелерінің типтері мен санаттары; орман өсіру мен орман өндірудің негізгі бағыттары; орман пайдаланудың әдістері мен тәсілдері; орман дақылдары үшін ағаш және бұта тұқымдыларының ассортиментін қалыптастыру; орман екпелерінің жобасын әзірлеу; орман дақылдарын құру үшін агротехника әзірлеу қолынан келуі керек; орман дақылдарын құруға арналған техникалық-экономикалық шығындар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағаш өндірісің механикаландыру
    Несиелер: 6

    Орман шаруашылығында қолданылатын орман тракторлары мен автомобильдерінің түрлерін зерттеу. Топырақты жұмсақ өңдеуге, орман дақылдарын егуге және отырғызуға арналған машиналар мен жабдықтар. Тыңайтқыш, өсімдіктерді қорғау, дақылдарды күтуге арналған Машина. Мелиорациялық машиналар мен жеке құрылымдағы жабдықтар, технологиялар, бизнес-процестер және реттеу. Парк пен парк объектілерін жобалау, енгізу, техникалық қызмет көрсету, салу және пайдалану, механикалық құралдарды пайдалану жөніндегі теориялық мәселелер мен практикалық ұсынымдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ландшафттық дизайн
    Несиелер: 6

    Ландшафт дизайнын Зерттеудің мақсаты студенттерге теориялық білім беру және практикалық сабақтарда ландшафт дизайнының негіздерін, бау-бақша өнерінің тарихы мен негізгі бағыттарын үйрету, Пәннің міндеті-орманшы инженерлерді даярлау, Ландшафт дизайны мен бау-бақша өнерінің теориялық негіздерін зерттеу. пәнді оқу нәтижесінде студент Ландшафт дизайны мен оның компоненттерінің мәнін білуі керек; ландшафт дизайнының тарихы мен бағыттары, ландшафт дизайнының дизайнын жасай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орманды рекреациялық пайдалану
    Несиелер: 5

    Орман аумақтарын кешенді өндіру мен тиімді пайдалануды қарқындату, орманның эстетикалық, сауықтыру, санитарлық-гигиеналық функцияларын жақсарту. Рекреациялық қызметтің түрлері мен нысандары. Орман-саябақ аймақтарының санаттары. Жасыл аймақтар аумағын бөлу және ұйымдастыру негіздемесі. Рекреациялық ормандарды түгендеу және жобалау. Жиектерді қалыптастыру және түрлер нүктелерін құру. Ормандарды қорғау және ұтымды пайдалану. Адамның шаруашылық қызметінің орманға әсері. Қазақстанның фаунасын қорғау және орман шаруашылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орман шаруашылығындағы еңбек қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Орман шаруашылығында: тұқым дайындау, топырақты өңдеу, орман қорғау ағаштарын егу және отырғызу, өрт сөндіру, машиналар мен механизмдерді пайдалану кезінде қауіпсіздік техникасы мен мәселелері баяндалған. Пәнді оқығаннан кейін студент қызмет саласындағы жарақаттар мен зиянды факторларға қалай талдау жасау керектігін, еңбек жағдайында қауіпсіздікті қамтамасыз ету жоспарын дұрыс ұйымдастыруды біледі. Еңбек жағдайында зиянды шектеу. Білу және білу пайдалануға кәсіп ережесін еңбекті қорғау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орман шаруашылық нормативтік құқықтық құжаттар
    Несиелер: 5

    орман ісі және орман шаруашылығын құжаттық қамтамасыз ету саласында ерекше құжаттар жасау туралы ғылым. Әдістерді әзірлейді құжат айналымын автоматтандыру, орман жұмыс процесінде заманауи цифрлық технологияларды қолдану мүмкіндіктері мен жолдарын анықтайды. Пәннің мақсаты-орман қызметінің мамандарын нормативтік-құқықтық құжаттамамен қамтамасыз ету. Құжаттарды құруға негізделген актілерді жасай білу, Орман кодексін білу және құжаттаманы рәсімдеуге сауатты қарау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орманды пайдалану
    Несиелер: 5

    Шаруашылықтың табиғи-экономикалық жағдайларын зерттеу және орман шаруашылығының тұрақты және сарқылмайтын принциптері бойынша өндірісін ұйымдастыру. Кеспеағаш және сөл ағызу жұмыстарының технологиясы мен ұйымдастырылуын; ағаш тасымалдаудың түрлері мен тәсілдерін, ағаш өңдеуде, дайындау мен өңдеуде қолданылатын механизмдер мен машиналарды білу. Ағашты кешенді дайындау, тасымалдау және өңдеу өндірісін жобалау және ұйымдастыру, жұмыстарды орындау үшін жабдықтар, құралдар мен механизмдерді таңдау мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ҚР Орман Кодексі
    Несиелер: 5

    студенттерді мемлекеттік заңдармен, орман учаскелері мен ресурстарына меншік мәселелерімен, оларда шаруашылық жүргізу ерекшеліктерімен таныстырады. Бұл орман ресурстарын үздіксіз, таусылмайтын, ұтымды пайдалануға арналған әртүрлі іс-шараларды сауатты жүргізуге ықпал етеді. Оқу курсын бітіргеннен кейін студент: біледі: орманды реттейтін этикалық және құқықтық нормалар, сондай-ақ олармен тығыз байланысты мүліктік, әкімшілік және басқа қатынастар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орман шаруашылығындағы аэроғарыштық әдістер және ГАЖ
    Несиелер: 8

    Пәннің мақсаты студенттердің теориялық және практикалық білімдерін игеріп, ормандарды түгендеу және картографиялау, орман өрттерін анықтау және сөндіру, бұлттылықты бақылау, зиянкестер мен аурулардың ошақтарын анықтау және олармен күресу үшін аэроғарыштық әдістерді игеру болып табылады. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер орман қорын зерттеудің сенімді және жедел әдістері мен құралдарын, оның жағдайын бағалау мен бақылауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орман ш топография негіздері
    Несиелер: 8

    Топографиялық және құрылыстық сызу саласында білімдерін және түсінігін көрсету. осы білімдер мен түсініктерді жергілікті жерде бағдарлау үшін қолдана білу, карталарды кәсіби деңгейде оқи және жасай білу; Сандық картографиялау, геодезиялық жұмыстар саласындағы аргументтерді тұжырымдау және проблемаларды шешу; барлық жұмыс түрлерін жүргізу кезінде жабдықты өз бетінше пайдалана білу, Топографиялық түсірілімдердің ұйымдастырылуы мен әдістемесін зерделеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инженерлік геодезия
    Несиелер: 8

    Геодезиялық білім орман шаруашылығы міндеттерін табысты шешу үшін де қажет. Орман шаруашылығын жүргізу, жер пайдалану шекарасын қалпына келтіру, әртүрлі мақсаттар үшін және әртүрлі жер пайдаланушылар үшін учаскелер бөлу орман өсірушіден карталар мен жоспарларды пайдалануды, Геодезиялық жұмыстарды орындауды, жобаларды дәл көшіруді және орман учаскелерін суретке түсіруді талап етеді Топографиялық-геодезиялық ізденістер кезінде геодезиялық жұмыстардың құралдары мен әдістері туралы түсінік қалыптастыруда.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орман мелиорациясы
    Несиелер: 5

    Студенттер өзара байланысты орман жүйесін құрудың және өсірудің заманауи әдістері мен әдістерін игереді - объектіде өсірілетін дақылдарды қалпына келтіру қолайсыз табиғи құбылыстар мен адам факторына ұшырайды. Орман мелиорациялық екпелердің құрылымын, түрлерін және әсерін зерттеу. Топырақтың жел, су эрозиясы. Топырақты эрозиядан қорғау. Орман мелиорациясы үшін Орман дақылдарын таңдау. Орман мелиоративтік екпелерді отырғызуға және күтуге арналған Техника.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ландшафтты архитектура
    Несиелер: 5

    Зерттеу отырғызу материалын өсіру. Қалаларды, мегаполистерді көгалдандыру, селекция. Композициядағы ағаштар мен бұталарды таңдау. Мақсаты: көгалдандыру элементтері; көгалдандыру кезіндегі күтім жұмыстары. Көгалдандыру кезінде қолданылатын машиналар мен механизмдер. Елді мекендерді көгалдандыру әдістері мен тәсілдері. Отырғызу материалын өсіру. Қалаларды, мегаполистерді көгалдандыру, селекция. Қала композициясындағы ағаштар мен бұталарды таңдау ландшафт сәулетінің мәні және оның құрамдас бөліктері; БАҚ және саябақ өнерінің тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сәндік гүл өсіру
    Несиелер: 3

    Бақшаларда сәндік өсімдіктерді өсіру туралы орман шаруашылығы саласы. Биологиялық және морфологиялық ерекшеліктерін, сәндік дақылдардың көбеюін, бақша салуды, өсімдіктерге күтім жасауды, сондай-ақ нақты топырақ-климаттық жағдайларға қатысты дақылдарды өсіру технологиясын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аң және жануар шаруашылығы
    Несиелер: 3

    Терісі бағалы аңдардың биологиялық, этологиялық және шаруашылық ерекшеліктерін; ТҮК жабынының және терінің құрылымын білу. Сапа көрсеткіштері және теріні тауарлық бағалау. Жануарларды союды ұйымдастыру және теріні өңдеу. Жануарларды есепке алу әдістері, жануарларды бағалау, Жануарларды еріксіз өсіру, жануарларды селекциялау. Аңдарды есепке алу тәсілдері мен әдістерін зерттеу. Биотехникалық іс-шаралар. Асылдандыру әдістері. Іріктеу және таңдау. Ұйымдастыру аң шаруашылықтары. Түс формалары, бағалау, көбею және өсіру физиологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аңшылық
    Несиелер: 3

    Тұтқында жануарларды өсіру, жануарларды іріктеу. Аңдарды есепке алу тәсілдері мен әдістерін зерттеу. Биотехникалық іс-шаралар. Асылдандыру әдістері. Іріктеу және таңдау. Жыртқыш аңдар мен кеміргіштерді тамақтандыру. Ұйымдастыру аң шаруашылықтары. Күзендердің, түлкілердің, түлкілердің, бұлғындардың, күзендердің, нутриялардың өсіру және өсіру физиологиясы. Жануарлар өсірудің мүмкін объектілері (шиншилла, өзен кемеңгері, мускрат, суур, сілеусін).Аң шаруашылығының тарихы мен қазіргі жағдайы. Жануарлар шаруашылығы объектілері, биологиялық ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Құстар және жануарлар биологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-омыртқалы жануарларды орман экожүйелерінің маңызды құрамдас бөлігі ретінде зерттеу және олардың орман шаруашылығын басқарудағы маңызы. Мақсаттары: - құстар мен сүтқоректілердің түрлік құрамын анықтаудың практикалық дағдыларын меңгеру; - түрлік құрамды өмір іздері бойынша анықтау және есепке алуды жүргізу; сондай-ақ табиғаттағы құстар мен сүтқоректілердің рөліне экологиялық қатынасты қалыптастыруда оқушылардың зияткерлік қабілеттерін дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орман ресурстарымен басқару
    Несиелер: 6

    Пәнді игеру кезінде студент орман ресурстарын тиімді пайдалануды ұйымдастырудың қазіргі заманғы тұжырымдамасы туралы білетін болады. орман ресурстарын жіктеу; олардың экономикалық ресурстардағы орны мен рөлі; орман ресурстарын пайдаланудың тиімділігін одан әрі арттыру мақсатында пайдаланудың ғылыми принциптері мен экономикалық принциптері. Орман шаруашылығындағы процестерді басқару кезінде дұрыс жедел шешімдер қабылдау, кадрлардың дұрыс орналастырылуын және еңбек жағдайларының қауіпсіздігін қамтамасыз ету қабілеті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орманқорғау
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі міндеті – орманды зиянкестер мен аурулардан қорғау бойынша теориялық негіздерді қалыптастыру; зиянкестер мен аурулардың диагностикасы бойынша практикалық дағдыларды алу; екпелердің зиянкестері мен ауруларына қарсы қорғау іс-шараларын дұрыс жоспарлау және өткізу білігі. Орман екпелерінің негізгі зиянкестері мен ауруларының түрлік құрамын білу; зиянкестер мен ауру қоздырғыштарының морфологиясын, биологиясын зерттеу; Зиянкестер популяциясының өзгеруіндегі экологиялық факторлардың рөлін және орман ауруларының дамуын түсіну

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орман жануарларының биологиясы
    Несиелер: 6

    Бұйрықтардың, отбасылардың және түрлердің сипаттамасы және жіктелуі. Сүтқоректілердің орман өміріндегі рөлінің артықшылықтары мен кемшіліктерін зерттеу. Жануарларға аң аулауды енгізуді зерттеу. Популяция динамикасы және жануарлардың бейімделу эволюциясы. Пәнді оқығаннан кейін студент мыналар туралы біледі: жануарлардың өмір салты, орман сүтқоректілерінің санының таралуы және өзгеру себептері, сонымен қатар сүтқоректілердің жүйелік, морфологиялық және физиологиялық ерекшеліктері; жануарлардың сыртқы және ішкі құрылымы; жануарларды жіктеудің негізгі принциптері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орман өрттері
    Несиелер: 6

    Өртті сөндірудің стратегиясы мен схемасы. Өрт сөндіру кезіндегі басшының негізгі міндеттері. Өрт сөндіру кезінде қолданылатын машиналар мен механизмдер. Өрт кезінде еңбекті қорғау. Әр түрлі жағдайларда сөндіру ерекшеліктері. Күйік, жаралар, сынықтар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсету. Өрт түрлерін, орман жанғыш материалдарын және орман өрттерін сөндіру тәсілдерін зерделеу. Студенттер орман табиғаты, өрттер, орман шаруашылығының құрылымдық бөлімшелерінің ауданның өрт сөндіру ұйымдары туралы білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жеміс шаруашылығы негіздерімен бау-бақша шаруашылығы
    Несиелер: 3

    Технологиясы, жеміс дақылдарының отырғызу материалын өсіру технологиясы, екпелер отырғызу және жеміс өндіру технологиясы. Вегетативтік көбею тәсілдері, отырғызу мерзімі мен техникасы бойынша білімді тәжірибеде қолдану және түсіну қабілеті. Жеміс дақылдарының отырғызу материалын өсіру бойынша технологиялық карталарды құру қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орман құстарының биологиясы
    Несиелер: 6

    Бұйрықтардың, отбасылардың және түрлердің сипаттамасы және жіктелуі. Құстардың ұшуы. Балқыту-орман өміріндегі оң және теріс рөл. Жануарлар мен құстардың аңшылық-кәсіптік маңызы. Аң аулау уақыты. Аң аулауға арналған құжаттама. Пән бойынша курсты аяқтағаннан кейін Студент құстардың морфологиясы мен физиологиясы, сыртқы және ішкі құрылымы, ормандағы өмір салты, олардың дамуы туралы білуі керек. Орман құстарының санына қандай себептер әсер етеді және олардың орманда өмір сүруіне көмектесу үшін қандай шаралар қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орман пирологиясы
    Несиелер: 6

    Студенттер орман өрттерінің табиғаты мен орман өрттерінің түрлері, орман шаруашылығының құрылымдық бөлімшелерінің аумағында өрттерді сөндіруді ұйымдастыру, өртке қарсы шаралар, орман өрттерін сөндірудің белсенді әдістері туралы білім алады. Өрт сөндіру кезіндегі басшының негізгі міндеттері. Өрт сөндіру кезінде қолданылатын машиналар мен механизмдер. Өрт кезінде еңбекті қорғау. Әр түрлі жағдайларда сөндіру ерекшеліктері. Орман пирологиясы саласындағы негізгі терминдер мен анықтамалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орман шаруашылығын құру
    Несиелер: 5

    Орман орналастыру аумақтардың орман өсіру және экономикалық жағдайларын зерттеуді, орман шаруашылығы жобаларын әзірлеуді қамтиды. Экономикалық негіздерді, орман шаруашылығы мен орман пайдалануды дамытудың негізгі бағыттары мен перспективаларын; ормандарды ұтымды пайдалануды қамтамасыз етуге, өнімділігін арттыруға, өсімін молайтуға, қорғауға және қорғауға, сондай-ақ орман шаруашылығы мәдениетін арттыруға бағытталған мемлекеттік іс-шаралар жүйесін білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Елді мекенді көгаландыру
    Несиелер: 5

    Объектілерді құру негіздерін, оларды жоспарлау әдістерін, жоспарлау элементтерін орналастыруды білу. Дұрыс композиция жасау үшін өсімдіктердің тұқымдары мен сорттарын таңдау. Қалалық және ауылдық елді мекендердің объектілерін көгалдандыру. Қала аумағын көгалдандыру: көшелер, скверлер, балабақшалар, мектептер, ауруханалар. Көгалдандыру элементтері; көгалдандыру кезіндегі күтім жұмыстары. Көгалдандыру кезінде қолданылатын машиналар мен механизмдер. Елді мекендерді көгалдандыру әдістері мен тәсілдері. Композициядағы ағаштар мен бұталарды таңдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Сүректі қайта өндеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Білу құрылымы ағаш. Ағаш материалдарын кесу және кесу. Кесу әдістері. Рамалық және Таспалы аралар. Жылжымалы қосылыстар оларды пайдалану. Есіктердің функциялары мен мақсаты. Бөренелерді кесудің түрлері мен әдістері. Ағаш түрлері. Терезелерді жіктеу. Аршылған және сүргіленген шпон өндіру үшін шикізат дайындау. Аралау станоктарының негізгі тораптары. Есіктердің жіктелуі. Ағашты кептіру, тәсілдері. Аралау рамаларының түрлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON7

    Ағаш материалдарының сапасын бағалау және орман және урбо-экожүйелерді зерттеудің заманауи әдістерін қолдану

  • Код ON5

    Жаңа ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, Берілген технологиялық және экономикалық параметрлерді ескере отырып, орман қорғау іс-шаралары мен орман және орман-саябақ шаруашылығы объектілерін жобалау

  • Код ON4

    Орман және орман-саябақ шаруашылығында шаруашылық мақсатқа сай орман өсіру және экономикалық нәтижелерге қол жеткізуді қамтамасыз ету үшін жобалау-іздестіру қызметі бойынша іс-шаралар әзірлеу

  • Код ON9

    Орман және орман-саябақ шаруашылығындағы кәсіби міндеттерді шешуге арналған жаңа технологиялық жүйелерді, құралдар мен әдістерді әзірлеу және сынақтан өткізу

  • Код ON1

    Оқу үрдісінде білім беру және тәрбие міндеттерін шешу үшін алған білігі мен дағдыларын пайдалану

  • Код ON10

    Зерттеу тақырыбы бойынша отандық және шетелдік тәжірибені зерттеу үшін әдіснамалық білімді қолдану

  • Код ON3

    Қазіргі ақпараттық ағымдарда бағдарлану және әлемдік экономикадағы серпінді өзгеретін құбылыстар мен процестерге бейімделу

  • Код ON6

    Орман және орман-саябақ шаруашылығы объектілерін жобалау кезінде техникалық шешімдерді талдау және бақылау

  • Код ON2

    Командада жұмыс істей білуді көрсету, өз көзқарасын дұрыс қорғау, жаңа шешімдер ұсыну

  • Код ON8

    Ағаш материалдарының тиімділігін арттыру үшін оларды дайындаудың заманауи әдістері мен технологиясын пайдалану

6B08301 Орман ресурстары және орман шаруашылығы
Бакалавриат

Дәулет Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті

БББТ: B079 Орман шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B08301 Орман ресурстары және орман шаруашылығы
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B079 Орман шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B08301 Орман ресурстары және орман шаруашылығы
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B079 Орман шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B08301 Орман ресурстары және орман шаруашылығы
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B079 Орман шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B08301 Орман ресурстары және орман шаруашылығы
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B079 Орман шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B08301 Орман ресурстары, аңшылықтану және ара шаруашылығы
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B079 Орман шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top